Kun je me dit laten zien? Ik heb IPB sinds juni 2006 en heb me laten misleiden.. Moet dus nu aangetekend telfort opzeggen indien er geen andere moglijkheid is.. dus als je het kunt aantonen graag!!areyouben schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:53:
[...]
Ik wil ook de overstap IPB > Telfort wagen, heb Telfort dus besteld, maar heb IPB zelf ook opgezegd.
Zit nu sinds februari 2006 bij IPB, en had dus aanvankelijk een contract wat elk jaar voor een jaar verlengd werd, maar met de nieuwe algemene voorwaarden van augustus zou het ook per maand opzegbaar moeten zijn; in de oude AV staat dat wijzigingen in AV ook voor bestaande klanten geldt.
De klantenservice weet daar natuurlijk weer niets vanaf, en zegt in eerste instantie dat je aan een contract vast zit, zodra je met AV gaat smijten kunnen ze opeens dingen regelen.
Ben benieuwd of ik binnenkort een bevestiginsbrief krijg dat het opgezegd is...
[effe gebeld:]
Net even contact gehad met de opzegdienst van kpn, zit er niet in hoor.. onze voorwaarden gelden nog gewoon, ze hebben een stel andere voorwaarden gepakt voor nieuwe abonnees met IPB vanaf 1 augustus 2007. Ik val hier niet onder zegt die meneer. Heb met de oude voorwaarden gesmeten maar dat ging niet op
edit: type foutje
[ Voor 16% gewijzigd door ThaDude op 17-10-2007 08:51 ]
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)