Telfort Internet - 20 Mbit voor €19,95 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 89.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 20:11
Kent Telfort ook de mogelijkheid om je voicemail automatisch als audiobestand in een e-mail door te sturen naar je e-mail adres.

Ik heb net gebeld. Ja, dat kan het is zelfs standaard zij kennen niet eens andere manier om je voicemail te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
zit nu in stap 3.. Hoelang nog (gemiddeld) voor ik inet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-04 18:46

MavhRik

Marcel

Gewenste overstap datum 13-11-2007 (Speedtest geeft bijna 20 mbit aan (4461 Goes))

Huidige status: 4

20-10-2007 Bestelling geplaatst (status: 1)
23-10-2007 Twee brieven van Telfort ontvangen met standaard informatie over mijn aanvraag (status: 1)
01-11-2007 Naar status 3 gegaan (status: 3)
01-11-2007 Naar status 4 gegaan en ga over in de week van 12 november (status: 4)

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

extraordinare schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:04:
[...]

Heb zelf gister het modem binnen gekregen.. in de brief staat dat je het nog niet moet installeren tot dat je de gebruikers gegevens heb.. maar ja ben een beetje eigenwijs dus heb toch de modem geinstalleerd en jaoor verbinding.. dus meteen snelheid proberen van newsgroups af met newshosting en 1,75MB/s niet slecht d8 ik... maar na een half uur ging de snelheid terug naar 100 a 150kb/s en hij is niet meer hoger geweest...
met speedtest.nl haal ik de snelheid nog wel.. beetje vreemd... iemand een idee wat dit zou kunnen wezen ?

ps vanaf aanvraag tot gister het modem binnen was heeft 3 weken geduurd _/-\o_
En als je hier eens 32 of 100 MB vanaf trekt? Welke snelheid haal je dan?
Bij speedtest trek je slechts 1 MB, bij deze dus 32 of 100MB. Is wat betrouwbaarder:
http://speedtest.bbned.nl/

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
N.a.v. het terugzetten naar status 1:
We hebben uw gegevens nagekeken in ons systeem en inderdaad is er iets misgegaan met uw aanvraag. Tijdens het technische proces is er bij ons de foutmelding gekomen dat de toevoeging bij uw huisnummer (25 B) niet klopt. Daardoor is er een foutmelding opgekomen.
Niet normaal, ik ben echt van het kastje naar de muur gestuurd.

Bij Telfort is mijn aanvraag niet geaccepteerd, omdat KPN zegt dat de combinatie huisnummer+toevoeging niet klopt.
Telfort verwijst mij door naar KPN, volgens Telfort moest ik vragen of er een "afwijkend canvas adres" is. Maar bij KPN geven ze geen informatie aan mij.

Ik kan dus eerst een Bel Budget lijn aanvragen (10 euro p/m plus 50 euro aansluitkosten), om het juiste adres en de juiste registratie bij KPN te krijgen.

Iemand tips? (@Home? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:22
Speed24 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:25:
[...]

Hier nog iets over gehoord?

Ik ben namelijk ook van status 3 naar 1 gegaan...
Nope, niets vernomen via post of email en ik sta nog steeds op status 1 sinds maandag, blijf maar even afwachten tot volgende week. Daarna maar even bellen...

Weet iemand hoelang de minimale contractduur is voor een belbudget aansluiting voor als ik toch een nieuwe lijn moet laten aanleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:09
trolleystad schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:28:
[...]

Die monteur komt alleen als je een dedicated lijn hebt. Dus heb je KPN analoge telefonie, dan komt die monteur niet. Enige wat de monteur komt doen is meten of het signaal goed door komt en of het aderpaar gewisseld moet worden.
Ah mooi. Ik heb nu gewoon KPN analoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 10:07
Wel of geen splitter?

Binnen 14 dagen wordt mijn Telfort internet met vast bellen opgeleverd. Op dit moment maak ik gebruik van adsl van Xs4all en KPN telefonie. Die zijn opgezegd en mijn tel.nr. gaat mee naar Telfort.

Nu vraag ik mij af of het in de nieuwe situatie, alleen telefonie via voip, verstandig is om nog steeds een splitter te gebruiken of juist niet. Wordt de verbinding eventueel sneller als ik geen splitter gebruik en loop ik daardoor niet meer kans op storingen?
In de handleiding van Telfort wordt alleen over het wel monteren van een splitter gesproken.

Een andere vraag is of ik het merk aan het wegvallen van mijn Xs4all verbinding dat het signaal is overgezet op Telfort. Of is het mogelijk dat Telfort de verbinding al heeft opgeleverd en ik nog steeds de beschikking heb over mijn Xs4all lijntje. In dat geval zal ik af en toe moeten proberen of de nieuwe aansluiting al actief is.

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

sverzijl schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:26:
[...]

Ah mooi. Ik heb nu gewoon KPN analoog.
Aangezien deze vraag als heel vaak is gesteld, misschien goed om aan de TS toe te voegen:

Iets van: Als je geen vaste analoge telefonie van KPN hebt (belbasis etc) dan komt er een monteur langs van kpn om de lijn te meten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236439

Ter info:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

11-10 - Aanvraag telfort - nieuwe lijn
12-10 - Email bevestiging
15-10 - Post ontvangen
26-10 - Status 3
30-10 - 1: KPN heeft gebelt voor afspraak lijn test
30-10 - 2: Status 4 + mail ontvangen waarin stond de ik word aangesloten in week van 6 november
31-10 - Modem ontvangen
02-11 - Komt de monteur langs tussen 8 - 17 uur ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Voorals nog loopt alles volgens plan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

Hallo,

ik wil ook een abbonement bij Telfort afsluiten maar ik zit bij het volgende (waar Telfort ook even geen antwoord op wist).

Moet ik het modem plaatsen in de meterkast of komt deze gewoon bij het telefooncontactpunt (dus waar je in de woonkamer je standaard telefoon inprikt) ?

We hebben gewoon een standaard KPN abbonement wat ook gewoon behouden blijft.

Mijn spec's | Modelbouwforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-04 20:16
Speed24 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:25:
[...]

Hier nog iets over gehoord?

Ik ben namelijk ook van status 3 naar 1 gegaan...
Hier hetzelfde, 2 dagen geleden teruggezet. Blijkt niet een foutje, dit heeft een duidelijke reden. En nee, ze bellen jou niet, jij mag Telfort bellen om te horen wat het probleem is.

Gisteren even gebeld. Reden terugzetting: KPN heeft de aanvraag geweigerd; huisnummer niet correct.

7 telefoontjes (Telfort, KPN, Telfort, KPN, Telfort, Telfort, KPN) en 1 dag later is de aanvraag weer geactiveerd. Mijn huisnummer (1C) blijkt niet als 1C in het canvas van KPN te staan, maar als 1 II A (van achterhuis). Bijzonder, op zn zachtst gezegd. En niemand kon me helpen, ik werd op een gegeven moment zelfs doorverbonden met de administratieve hulpijn van Tiscali...

In ieder geval een slordig verhaal, ook al is er jarenklang geen activiteit op mijn telefoonlijn geweest.
PLUS het feit dat ik letterlijk een euro of 15 kwijt ben aan KPN/Telfort-betaalnummers.

Al met al laat mn aansluiting nu aardig op zich wachten en mag ik toch hopen dat ik niet een KPN monteur langskrijg die eea moet 'testen', want daar ga ik echt geen dag voor vrijnemen. Ze wisselen die aderparen maar in de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-04 20:47
Thunde® schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:32:
Hallo,

ik wil ook een abbonement bij Telfort afsluiten maar ik zit bij het volgende (waar Telfort ook even geen antwoord op wist).

Moet ik het modem plaatsen in de meterkast of komt deze gewoon bij het telefooncontactpunt (dus waar je in de woonkamer je standaard telefoon inprikt) ?

We hebben gewoon een standaard KPN abbonement wat ook gewoon behouden blijft.
Dat hangt ervanaf hoe je IS/RA is. Als je KPN lijn binnenkomt in je meterkast en thuis meerdere aansluitingen voor telefoons. Dan moet je het modem in de meterkast plaatsen.

Als je IS/RA heb in je meterkast en thuis maar 1 aansluiting heb voor telefoons. Dan mag je zelf weten. In meterkast is wel beter voor de performance.

Je hebt ook woningen waar niks in de meterkast zit, zoals hier. Dan gewoon in die telefoonstopcontact stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238633

Ik ben vandaag van status 1 naar status 4 gegaan, met een bevestiging per email dat de omzetting per 30 november gaat plaatsvinden (had als wensdatum 1 december aangegeven). Prima.

Via de orderstatus (hier ook status 4) (telfort website) zie ik dat ik binnen enkele dagen het modem en de inloggegevens ontvang, met als belangrijke zin "Op deze datum kunt u het modem installeren". Ik interpreteer dat als de datum waarop ik de inloggegevens ontvangen heb.

Vraag: Als ik het modem, met de inloggegevens, heb ontvangen kan ik dan inderdaad het modem al installeren (zoals gesuggereerd)? Of moet ik wachten tot 30 november, de datum dat de omzetting gaat plaatsvinden.

Ik heb momenteel IPB, en ga over op Telfort inclusief bellen (met nummerbehoud). Aan KPN (IPB)doorgegeven dat mijn wens-overstapdatum 1 december is. Contract wordt beeindigd per 13 december.

Natuurlijk kan ik het gaan proberen of het werkt :) Maar wil voorkomen dat ik met te vroegtijdige aansluiting iets in de wielen ga rijden. Vandaar mijn vraag.

Groet,
Maarten

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 238633 op 01-11-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunde®
  • Laatst online: 07-02 14:21

Thunde®

Don't Worry :)

The Conman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:37:
[...]

Dat hangt ervanaf hoe je IR/SA is. Als je KPN lijn binnenkomt in je meterkast en thuis meerdere aansluitingen voor telefoons. Dan moet je het modem in de meterkast plaatsen.

Als je IR/SA heb in je meterkast en thuis maar 1 aansluiting heb voor telefoons. Dan mag je zelf weten. In meterkast is wel beter voor de performance.

Je hebt ook woningen waar niks in de meterkast zit, zoals hier. Dan gewoon in die telefoonstopcontact stoppen.
Ok, we hebben geen kelder en maar één telefoonaansluiting. Ik kan hem daar dus gewoon opprikken? Anders kom ik niet uit met de bekabeling (er ligt nu bekabeling die ik dan gewoon kan omprikken (ethernetkabel van de kabel).

Mijn spec's | Modelbouwforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Kadettilac schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:35:
[...]

Hier hetzelfde, 2 dagen geleden teruggezet. Blijkt niet een foutje, dit heeft een duidelijke reden. En nee, ze bellen jou niet, jij mag Telfort bellen om te horen wat het probleem is.

Gisteren even gebeld. Reden terugzetting: KPN heeft de aanvraag geweigerd; huisnummer niet correct.

7 telefoontjes (Telfort, KPN, Telfort, KPN, Telfort, Telfort, KPN) en 1 dag later is de aanvraag weer geactiveerd. Mijn huisnummer (1C) blijkt niet als 1C in het canvas van KPN te staan, maar als 1 II A (van achterhuis). Bijzonder, op zn zachtst gezegd. En niemand kon me helpen, ik werd op een gegeven moment zelfs doorverbonden met de administratieve hulpijn van Tiscali...

In ieder geval een slordig verhaal, ook al is er jarenklang geen activiteit op mijn telefoonlijn geweest.
PLUS het feit dat ik letterlijk een euro of 15 kwijt ben aan KPN/Telfort-betaalnummers.

Al met al laat mn aansluiting nu aardig op zich wachten en mag ik toch hopen dat ik niet een KPN monteur langskrijg die eea moet 'testen', want daar ga ik echt geen dag voor vrijnemen. Ze wisselen die aderparen maar in de centrale.
OMFG! Net precies hetzelfde gehad ... alleen ik heb nog geen oplossing.
Korte samenvatting (T=Telfort Internet, K = KPN Helpdesk voor vaste lijn)
- Telfort: aanvraag mislukt, KPN kent huisnummer (+ toevoeging) niet ... 25B.
- KPN: Telfort moet goede nummer opzoeken in systeem
- Telfort: KPN vragen om kanvas nummer
- KPN: geven we niet (1e medewerker)
- KPN: geven we niet (2e medewerker)
- KPN: (3e medew.) kanvas nummer? Het kan niet omdat er maar 1 lijn is, en nr '25' heeft al internet. Vraag maar bij Telfort om een "nieuwe ader te laten lassen".
- Telfort: ader? Nee, vraag dan maar Bel Budget aan (á 120 euro abo en 50 euro aansluiting)

Ja, dan niet hè!

Heb nog 1 ultieme poging gedaan, en mijn huisnummer laten veranderen (op de gok ... heb de onbestaande 25C gepakt).
KPN zegt dus dat er NIET afwijkende kanvas nummers zijn, maar dat er gewoon maar 1 lijn is ... waarom zijn er dan drie verschillende aansluitingen in 3 verschillende meterkasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-04 10:56
Kadettilac schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:35:
[...]

Damn, dat is wel jammer dat het zo ook kan gaan. Ik denk dat dat bij elke provider wel voorkomt. Tik eens "Canvas" in in google of de GOT search en je ziet nog meer topics voorbij schieten. Wat ik gelezen heb is dat providers geen toegang hebben tot die canvas database. Meestal zijn de huisnummers daar exact hetzelfde als in de echte situatie i.p.v. wat jij omschrijft. En dan krijg je dit soort situaties.

Wel één tip, stel jezelf altijd vriendelijk op naar helpdeskmedewerkers, dan vinden ze je vast ook aardig en helpen ze je beter (het blijven mensen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
trolleystad schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:42:
[...]

Damn, dat is wel jammer dat het zo ook kan gaan. Ik denk dat dat bij elke provider wel voorkomt. Tik eens "Canvas" in in google of de GOT search en je ziet nog meer topics voorbij schieten. Wat ik gelezen heb is dat providers geen toegang hebben tot die canvas database. Meestal zijn de huisnummers daar exact hetzelfde als in de echte situatie i.p.v. wat jij omschrijft. En dan krijg je dit soort situaties.

Wel één tip, stel jezelf altijd vriendelijk op naar helpdeskmedewerkers, dan vinden ze je vast ook aardig en helpen ze je beter (het blijven mensen :) )
De tip om vaker te proberen helpt, bij mij was het derde telefoontje ook pas raak wat betreft kanvas (volgens mij is het met een K?). Niet iedereen weet er van af, of wil je uberhaupt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:29
boatfreak schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:18:
Ik zit er sterk aan te denken deze provider te nemen. Ik heb nu @home incl gratis storingen en uitvallen etc. Alleen rest er een onbeantwoorde vraag.

Op dit moment bellen wij via een mobiel abbonement (ook telfort toevallig) en hebben dus geen vaste telefoon aansluiting. Moeten we ook extra betalen omdat die lijn weer geactiveerd moet worden? eenmalig of maandelijks?

alvast bedankt!
haha, dat staat in de startpost! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
TroonStaal schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:49:
[...]

Nou, ik heb wel koper liggen maar daar is niets (meer) op actief. Heb geen vaste telefoonaansluiting en de vorige bewoners hadden kabelinternet. Dus ik denk dat hij komt om de boel goed aan elkaar te knopen en door te meten etc.

Het is dus niet de installatiemonteur van Telfort. Deze is van de KPN zelf.
klopt als een bus, is bij mij net zo gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extraordinare
  • Laatst online: 10-01 09:34
EWK schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:19:
[...]

En als je hier eens 32 of 100 MB vanaf trekt? Welke snelheid haal je dan?
Bij speedtest trek je slechts 1 MB, bij deze dus 32 of 100MB. Is wat betrouwbaarder:
http://speedtest.bbned.nl/
zal het proberen... word vanmiddag pas...
maar het blijft gek... eerst gaat het met bijna 2MB/s en half uur later maar met 100 a 200kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:50

Vrijdag

De Zwarte

thefxr schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:56:
[...]

klopt als een bus, is bij mij net zo gegaan :+
Zou wel makkelijk zijn als hij ook de modem enzo mee zou kunnen nemen, anders moet ik daar weer voor langs het postkantoor (overdag=werk)
Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat als hij is langsgeweest ik gewoon de modem/draadloze router er aan kan hangen.

Bij jou werkt het al neem ik aan?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-04 18:10
Ik heb net telfort aangevragd maar ik kon niet mijn huisnummer toevoeging opgeven (21a en hij pakt alleen 21), maar dit werkt bij adswinkel en andere shops ook niet dus ik denk dat dit zo goed is toch?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep meloen
  • Laatst online: 22-04 10:07
Bschnitz schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:20:
Ik heb net telfort aangevragd maar ik kon niet mijn huisnummer toevoeging opgeven (21a en hij pakt alleen 21), maar dit werkt bij adswinkel en andere shops ook niet dus ik denk dat dit zo goed is toch?
Als je niet een toevoeging van je huisnummer kan ingeven en die is wel nodig, dan zou ik zelf de aanvraag nooit durven bevestigen. Je vraagt hierbij om misverstanden en problemen bij je overstap.

Of ze moeten op nr. 21 graag Telfort willen hebben >:) . Dat kan ik best begrijpen :) .

Daikin Stylish 4.2 kW RXA42B / FTXA42C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-04 18:10
joep meloen schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:29:
[...]

Als je niet een toevoeging van je huisnummer kan ingeven en die is wel nodig, dan zou ik zelf de aanvraag nooit durven bevestigen. Je vraagt hierbij om misverstanden en problemen bij je overstap.

Of ze moeten op nr. 21 graag Telfort willen hebben >:) . Dat kan ik best begrijpen :) .
Er is geen 21, ik woon in een flat, dus je hebt alleen 21a ,21b.

Ik bel straks wel effen :S

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-02 19:41

gsm

Hoi

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje over Telfort.
Ook ik wil overstappen van Orange naar Telfort en ik mijn abo, die 31 januari 2008 verloopt, al opgezegt. Ik heb alleen maar ADSL geen telefonie, die loopt bij KPN.
Voor het overgaan verwacht ik geen problemen maar ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn van mensen die het al hebben en dan ook het telefoon gebeuren, hoe werkt dat ?
Het telefoon gebeuren was bij Orange en Tele2 soms (vaak) om te huilen.
Ik had vaak geen signaal bij Orange en mijn dochter is vaak niet te bereiken bij Tele2 dus vandaar dat ik dit nu graag wil weten hoe dat gaat bij Telfort.

Alvast bedankt voor de reakties
gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238149

heb je de inlog gegevens niet nodig om de boel te activeren?
modem aanhaken en gaan met die banaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236439

Ik hoorde idd, dat het gewoon gaan was naar een paar instellinge ingevoerd te hebben.

Je username + pw heb je alleen voor de site nodig. Correct me if i am wrong :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Thunde® schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:39:
[...]
Ok, we hebben geen kelder en maar één telefoonaansluiting. Ik kan hem daar dus gewoon opprikken? Anders kom ik niet uit met de bekabeling (er ligt nu bekabeling die ik dan gewoon kan omprikken (ethernetkabel van de kabel).
Als je echt maar één aansluiting hebt prik je het modem inderdaad gewoon in de contactdoos, Daarop de splitter en dan pas daarna het modem en de telefoon die daar dan vast ook staat :)
Je kan dan gewoon de kabel gebruiken die je nu voor je CableModem gebruikt.
Anoniem: 238149 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:55:
heb je de inlog gegevens niet nodig om de boel te activeren?
modem aanhaken en gaan met die banaan?
Gewoon modem aanhaken, je even aanmelden (lees op een knop te drukken) op een website (zie handleiding), modem herstarten en gaan met een banaan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 11:02

seninha

god's right foot

Mijn huidige ADSL+telefonie bij Abel loopt tot 29-12. Heeft het enig nut om alles nu al in gang te zetten?
Of zal ik wachten tot eind november?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-04 10:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
als ik op usenet download, dan valt de snelheid na 1 uur terug naar 80-150 Kb/s ipv 1700Kb/s
meer mensen deze ervaring?
zit bij newshosting
op speedtest.net gewoon volle bak

[ Voor 11% gewijzigd door thefxr op 01-11-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 09:30
Prima, deze kan dicht ivm nette opvolger. Super!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Informatie over hoe overstappen (wanneer aanvragen, welke wensdatum en wanneer opzeggen) is toegevoegd aan de startpost.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28880134#overstappen