Hier hetzelfde, 2 dagen geleden teruggezet. Blijkt niet een foutje, dit heeft een duidelijke reden. En nee, ze bellen jou niet, jij mag Telfort bellen om te horen wat het probleem is.
Gisteren even gebeld. Reden terugzetting: KPN heeft de aanvraag geweigerd; huisnummer niet correct.
7 telefoontjes (Telfort, KPN, Telfort, KPN, Telfort, Telfort, KPN) en 1 dag later is de aanvraag weer geactiveerd. Mijn huisnummer (1C) blijkt niet als 1C in het canvas van KPN te staan, maar als 1 II A (van achterhuis). Bijzonder, op zn zachtst gezegd. En niemand kon me helpen, ik werd op een gegeven moment zelfs doorverbonden met de administratieve hulpijn van Tiscali...
In ieder geval een slordig verhaal, ook al is er jarenklang geen activiteit op mijn telefoonlijn geweest.
PLUS het feit dat ik letterlijk een euro of 15 kwijt ben aan KPN/Telfort-betaalnummers.
Al met al laat mn aansluiting nu aardig op zich wachten en mag ik toch hopen dat ik niet een KPN monteur langskrijg die eea moet 'testen', want daar ga ik echt geen dag voor vrijnemen. Ze wisselen die aderparen maar in de centrale.