Ik moet dus gewoon wat geduld hebben. Hij lijkt nu met 670kb te DL (max van verbinding thuis). Alleen is die webinterface layout beetje scheef. De downloadsnelheid enzo in het menu links wordt weergegeven waar de DL queue staat. Maargoed als het maar werkt. Zussaweb was iets overzichtelijker.
edit:
Ik had een typfout in de settings.php. Ik had de directory in nzbget.conf een andere naam gegeven maar deze niet aangepast in de settings.php voor nzbgetweb. Nu lijkt alles te werken en de layout is ook weer in orde. In de nzbget.conf staat ingesteld dat hij 60 seconden wacht voordat een nzb bestand in de queue wordt toegevoegd als soort veiligheid. Hierdoor was ik te snel met denken dat het niet werkt.
ReMiA
alweer. Hij download mooi gecapped op 600 en blijft responsive. Straks nog even kijken hoe het parren en rarren verloopt.
edit:
Ik had een typfout in de settings.php. Ik had de directory in nzbget.conf een andere naam gegeven maar deze niet aangepast in de settings.php voor nzbgetweb. Nu lijkt alles te werken en de layout is ook weer in orde. In de nzbget.conf staat ingesteld dat hij 60 seconden wacht voordat een nzb bestand in de queue wordt toegevoegd als soort veiligheid. Hierdoor was ik te snel met denken dat het niet werkt.
ReMiA
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 15:50 ]