[iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 29.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
HELPP!!!

ik heb zonet mn ipod touch gejailbreakt, via ijealbreak op mn imac.

is allemaal goed verlopen, maar nou heb ik op mn touch via installer summerboard geinstalleerd, en na een reboot, staat mijn dock boven aan het scherm!

hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
SERIEUS ga dit topic eens lezen.
Deze vraag is al tiental keren langsgekomen...

Beter begin je hier met lezen:
http://www.apptapp.com/summerboard/

Kan dit ook even in de TS geplaatst worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die proggie ook gedownload maar krijg continue de boodschap: "Video Download
Videora iPod touch Converter could not download the video you selected.
Videora iPod touch Converter can only download videos from the supported online video sites listed on the "Home" page."
Heb de Help, FAQ etc al doorgeworsteld maar niks zinnigs kunnen vinden, weet iemand hier raad mee?
Kethij schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:39:
[...]

[...]

Daar is een super programmatje voor namelijk Videora.
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Je zoekt het filmpje dat je op je ipod wil hebben, klikt op downloaden, het filmpje wordt direct geconverteerd en in itunes gezet. Werkt echt super!
Ook een aanrader om andere films e.d. te converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:19
Voor de NES emu moet ik ROM's hebben, iemand enig idee waar jedie vandaan moet halen voor de touch en hoe deze te gebruiken? Kan verder dat ene spelletje Lights Off niet vinden hoe hebben jullie dat binnengehaald?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Kaspers schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:00:
SERIEUS ga dit topic eens lezen.
Deze vraag is al tiental keren langsgekomen...

Beter begin je hier met lezen:
http://www.apptapp.com/summerboard/

Kan dit ook even in de TS geplaatst worden ?
Done :)

edit: Ik weet niet goed in hoeverre we het mogen hebben over jailbreaken, maar misschien is het sowieso wel handig om er een apart onderdeel in de TS aan te wijden ? Kan een modje misschien vertellen hoe ver dit gaat ?

[ Voor 25% gewijzigd door Scott op 18-10-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkow schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:14:
Voor de NES emu moet ik ROM's hebben, iemand enig idee waar jedie vandaan moet halen voor de touch en hoe deze te gebruiken? Kan verder dat ene spelletje Lights Off niet vinden hoe hebben jullie dat binnengehaald?
Welkom in de wondere wereld van google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
bokkow schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:48:
Dit is echt een vet hoesje, kan ik iets regelen met jou MrJey? Want volgens mij leveren ze niet naar Nederland..
Ik heb hem net ook gewoon besteld en betaald via PayPal. Leveren gewoon naar Nederland per mail!

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:37

UMD

You don't say

nou,

afgelopen maandag mijn ipod dus kunnen terugbrengen. Bleef hangen op het grijze apple logootje!
Ik terug naar de reseller, uitgelegd en ingeleverd.

Werd opgestuurd voor reperatie. Ik ga volgende week weg, d8 lekker met me ipod. Zegt die man van de shop dat t minimaal een week gaat duren.... :( damn..

maaaaar.... K krijg gisteren (woensdag) een telefoontje..

''Ja hallo met ivizi, er ligt een nieuwe ipod touch voor U klaar''

Ik vandaag erheen en ja hoor, ze hadden een splinternieuwe ipod voor me geregeld. Die man kreeg hem zelf ook niet aan de gang....

Moet zeggen, de eerste keer dat ik van apple service gebruik moet maken maar echt waar...
HELEMAAL TOPPIE!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Echt superservice!!!

ivizi maastricht heeft me echt retegoed geholpen. Super gewoon ;) :*)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Kreeg net een mailtje van fabrix aangaande mijn bestelde hoesje en mijn vraag waarom ik nog steeds
niets heb gehoord:

According to our systems, your order has been shipped out successfully to you. We hope to seek your kind understanding that sometimes delays occur because the parcel gets retained at the customs section.

Can I ask that you just hang in there for 3-4 days more and if you still do not receive your case, I will log in a case with the shipping company and get my guys to get you an instant replacement.

Please be assured that we are doing whatever we can to help you get your order to you.

Regards,
Colin

Naschrift: Kijk net in de brievenbus en daar lag het hoesje in. Dus ze leveren echt wel van Fabrix

[ Voor 7% gewijzigd door marcellux op 18-10-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
hmm ik ga mijn ipod terug sturen aankomende zaterdag. want ik zie nu net dat er een luchtbel onder mijn scherm zit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
wolfster schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:42:
hmm ik ga mijn ipod terug sturen aankomende zaterdag. want ik zie nu net dat er een luchtbel onder mijn scherm zit ..
Er zit een plastic bescherm laagje wat je moet verwijderen! Ik weet niet of je dat al gedaan hebt maar er zijn er meer die dat niet in de gaten hadden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
wolfster schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:39:
[...]

okee zou even kijken,, ik dacht dat dat alleen maar gewoon een afteller was en als het op 0 stond dat je een piepje hoorde
Je kunt inderdaad kiezen voor een geluidje, maar ook om de iPod te laten 'sluimeren'.
marcellux schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

Er zit een plastic bescherm laagje wat je moet verwijderen! Ik weet niet of je dat al gedaan hebt maar er zijn er meer die dat niet in de gaten hadden!!
Hoe kun je dat nou niet door hebben :? Het hoesje zit over de connector heen, dus mensen die dat niet door hebben, hebben hem ook nog nooit gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
haha die heb ik er allang afgehaalt. maar dus .. zaterdag mijn touch inruilen dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand NEDERLANDSE websites waarop hoesjes te koop zijn? Ik heb namelijk geen credit card etc en kan dus niet uit het buitenland kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:19:
Weet iemand NEDERLANDSE websites waarop hoesjes te koop zijn? Ik heb namelijk geen credit card etc en kan dus niet uit het buitenland kopen.
Sorry ken geen NL websites voor hoesjes. Gebruik anders gewoon paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de topics hier doorzocht, misschien niet goed genoeg, maar kan niet vinden hoe ik een backup kan maken van de muziek en films op de touch. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:43:
Ik heb de topics hier doorzocht, misschien niet goed genoeg, maar kan niet vinden hoe ik een backup kan maken van de muziek en films op de touch. Iemand tips?
Eigenlijk niet want de data op je ipod is een backup van jou itunes (en die kan je backuppen naar cd/dvd) :) Via een weg die jailbreak heet kan je software installeren welke het mogelijk maakt. Daarvoor zou je zelf even op google moeten zoeken hoe dat werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door rhodium op 18-10-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
marcellux schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:37:
Kreeg net een mailtje van fabrix aangaande mijn bestelde hoesje en mijn vraag waarom ik nog steeds
niets heb gehoord:

According to our systems, your order has been shipped out successfully to you. We hope to seek your kind understanding that sometimes delays occur because the parcel gets retained at the customs section.

Can I ask that you just hang in there for 3-4 days more and if you still do not receive your case, I will log in a case with the shipping company and get my guys to get you an instant replacement.

Please be assured that we are doing whatever we can to help you get your order to you.

Regards,
Colin

Naschrift: Kijk net in de brievenbus en daar lag het hoesje in. Dus ze leveren echt wel van Fabrix
Ik ben nog steeds wachtende, maar pas 2 dagen geleden besteld, dus kan nog wel even duren.

Hoelang heeft het totaal voor jou geduurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Outlandos schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:06:
[...]

Ik ben nog steeds wachtende, maar pas 2 dagen geleden besteld, dus kan nog wel even duren.

Hoelang heeft het totaal voor jou geduurd?
Heb mijn hoesje op 3 otober besteld en bij PayPal is de betaling ook op 3 oktober verwerkt. En vandaag dus ontvangen!

Ik heb Fabrix net gemeld dat ik het hoesje vandaag had ontvangen en dit is wat ze me mailen:

Hi Marcel,

Its great to hear that you have received it. We have had cases before whereby it took slightly longer than expedited for our customers to receive the items. It was mainly due to the checks at the customs department when sending them into your country. Hope that you can help tell your friends not to worry as well as their cases are all probably caught in transit.

Hope that you enjoy your case and perhaps I'll get to hear from you soon.

Cheers,
Colin

[ Voor 3% gewijzigd door marcellux op 18-10-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Kan het weer ontopic? Emails over levering van hoesjes kunnen ergens anders.

zoals eerder is aangegeven hier heeft apple toch ingezien dat software ontwikkelen voor de ipod hip is dus in februari eindelijk "open". Hopelijk komt dan minder prut software uit :P want die games nu stellen echt totaal niks voor en veel applicaties crashen of doen gewoon weg niks.

Wat ik nu mis op mijn ipod is een messenger ala apollo maar dan volledig zodat je 1x hoeft aan-te-melden en in de status bar kan zien of je berichten hebt en daarbij een goede irc client want dat colloquy is grappig maar crasht mij te vaak.

Ik ben wel bang voor dat veel software wordt aageboden dan die je alleen kan krijgen voor betaling omdat apple ze moet keuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
ik vind info over hoesjes om mijn kostbare ipod touch te beschermen helemaal ontopic hoor! Het gaat hier over het uitwisselen van ideeen voor de bescherming van je ipod en ervaringen aangaande of een firma die hoesjes aanbied betrouwbaar is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 23:21
marcellux schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:54:
ik vind info over hoesjes om mijn kostbare ipod touch te beschermen helemaal ontopic hoor! Het gaat hier over het uitwisselen van ideeen voor de bescherming van je ipod en ervaringen aangaande of een firma die hoesjes aanbied betrouwbaar is of niet.
Klopt, maar 't kan echt niemand schelen hoeveel weken 't al duurt sinds 't eerste mailtje e.d., dus als je dat weglaat, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook on topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

Welkom in de wondere wereld van google :)
Die mij niet kan helpen..
Ben nu al een uur of wat aan het zoeken geweest naar termen als "nes upload rom ipod touch"
Maar niets gevonden.
Kan iemand mij simpel vertellen hoe ik die rom files naar /var/root/Media/ROMs/NES (waar hij naar vraagt) ik heb namelijk geen flauw idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
bokkow schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

Ben nu al een uur of wat aan het zoeken geweest naar termen als "nes upload rom ipod touch"
Maar niets gevonden.
Kan iemand mij simpel vertellen hoe ik die rom files naar /var/root/Media/ROMs/NES (waar hij naar vraagt) ik heb namelijk geen flauw idee..
Via FTP met je touch connecten, dan simpelweg de roms in de map plaatsen die je al noemt.

(Even vergeten of je nu ook bij roms dat getal in de eigenschappen moest veranderen. Wederom zeg ik: forums.macrumors.com is je vriend.)

Zo moeilijk is zoeken niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 11-09 12:11
bokkow schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

Maar niets gevonden.
Download WinSCP (indien Windows), zorg dat je Touch WiFi bereik heeft en connect naar de Touch (dus naar het lokale IP van je Touch, te zien bij Info, netwerk of zo en dan je WiFi-verbinding selecteren) met Naam: root en Password: alpine. Dan kun je die map aanmaken en erheen navigeren.

[ Voor 8% gewijzigd door --Christiaan-- op 18-10-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
--Christiaan-- schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:02:
[...]
Download WinSCP (indien Windows), zorg dat je Touch WiFi bereik heeft en connect naar de Touch (dus naar het lokale IP van je Touch, te zien bij Info, netwerk of zo en dan je WiFi-verbinding selecteren) met Naam: root en Password: alpine. Dan kun je die map aanmaken en erheen navigeren.
_/-\o_ dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Geen probleem, het is allemaal gelukt zo te horen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, sorry als ik irritant doe over de levering etc.

Shipped to LEEUWARDEN, NL 18 Oct 2007
Estimated Delivery Date 29 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 18 Oct 2007
Signed By

Dit staat er op https://applestore.bridge-point.com/...... bij mijn order. Betekent dit dat het al in Leeuwarden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Nee, maar ik zou de topicwaarschuwing nog even lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke =[

Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:03

RnB

Reef_91 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:32:
Hi all, ik heb mijn Touch natuurlijk ook gejailbreakt, alleen heb ik één probleempje en hoop dat iemand anders die ook had, dus mij kan helpen. :+

Ik heb een thema dmv Summerboard met aangepaste iconen, alleen in het begin kreeg ik ze niet te zien; dus heb diep nagedacht en ging het proberen hoor. De namen van de iconen vertalen naar het Nederlands en ja hoor ! Ik kreeg ze te zien, behalve.. Foto's, die heeft nog steeds het originele icoon, maar dat is natuurlijk niet mooi, vloekt met derest. Ik heb al alles geprobeerd wat in mij opkwam, Foto/Fotos/Foto's/Photo/Photos/Photo's maar dat mocht allemaal niet baten.

Is iemand dit ook tegen gekomen en is het uiteindelijk gelukt om hem te veranderen?
Iemand? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind je vraag niet erg duidelijk maar als je bedoelt dat je icoontjes niet te zien zijn;

ssh in je ipod, zoek "applications" op, en ga naar de photos.app (of hoe het ook heet) folder, daar vind je als het goed is een icon.png, die je natuurlijk kunt veranderen ;)

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem gaat jailbreaken met touchFree, bestaat er dan een kans dat je iPod kapot gaat?, dus dat je hem niet meer kan herstellen in iTunes. En kan je na de jailbreak ook weer terug naar de originele firmware d.m.v. restore ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:45:
Als je hem gaat jailbreaken met touchFree, bestaat er dan een kans dat je iPod kapot gaat?, dus dat je hem niet meer kan herstellen in iTunes. En kan je na de jailbreak ook weer terug naar de originele firmware d.m.v. restore ?
Nee, hij is altijd te restoren in iTunes, heb nog nooit gehoord dat dat misging, en ja, je kunt hem gewoon met restore restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een ander forum zeiden ze namelijk dat er altijd wat achterblijft met restoren of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb dus Installer.app met Community Sources. En daar staat PHP bij, wat kan ik daar precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we deze discussies niet afsplitsen naar een jailbreak topic ofzo? De hele topic draait nu om jailbreaken en het installen van iPhone of third-party apps.. Het is toch een ervaringen topic? Niet een 'jailbreak' topic?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Maar wel met ervaringen met jailbreaken op de Touch :).

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 18-10-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:10:
Die was té makkelijk :9

Maar heeft niemand die z'n iPod verzekerd had enzo dit ooit wel is gedaan en daarna weer gerestored ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Kaspers schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:10:
Nouja, ik ben wel met Arcanedevil eens dat het voor mensen die hem niet willen/kunnen jailbreaken niet echt een interessant topic is op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had m'n touch gejailbreaked, het werkte allemaal prima en plots kon hij geen muziek, foto's en video's meer vinden, de rest leek nog te werken en itunes zag nog maar 300mb beschikbaar. Inmiddels opnieuw gejailbreaked en programma's teruggezet maar het lijkt me geen leuk vooruitzicht dit vaker te moeten doen. Heeft iemand dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:30:
Ik had m'n touch gejailbreaked, het werkte allemaal prima en plots kon hij geen muziek, foto's en video's meer vinden, de rest leek nog te werken en itunes zag nog maar 300mb beschikbaar. Inmiddels opnieuw gejailbreaked en programma's teruggezet maar het lijkt me geen leuk vooruitzicht dit vaker te moeten doen. Heeft iemand dit ook al gehad?
dat kan je ook handmatig fixen. Waarschijnelijk heb je, of is er een stap overgeslagen. (de mappen media e.d. renamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:39:
[...]

dat kan je ook handmatig fixen. Waarschijnelijk heb je, of is er een stap overgeslagen. (de mappen media e.d. renamen)
De jailbraik werkte al een week perfect, echter de touch was plotseling ik denk na een sync met itunes z'n media kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:43:
ik vind je vraag niet erg duidelijk maar als je bedoelt dat je icoontjes niet te zien zijn;

ssh in je ipod, zoek "applications" op, en ga naar de photos.app (of hoe het ook heet) folder, daar vind je als het goed is een icon.png, die je natuurlijk kunt veranderen ;)

succes.
Sorry, ik weet dat ik niet zo duidelijk ben; maar echt duidelijk uitleggen kan ik het niet. Mss helpt het met een plaatje:

[img=http://aycu25.webshots.com/image/29424/2005199056279763349_th.jpg]

Zoals je ziet pakt ie alleen het Foto's icoontje niet, derest wel. Dat moet dus betekenen dat de naam van het icoontje fout is, want die andere icoontjes zoals instellingen en klok kreeg ik eerst ook niet te zien, omdat de namen standaard in het Engels zijn. Nadat ik ze veranderd had naar Nederlandse woorden kreeg ik de theme icoontjes te zien, behalve dus die van de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje, sinds gisterenavond als ik een film wil kijken zijn de kleuren heel vaag. Allemaal andere kleuren, ook vanochtend was dit nog het geval. Ik heb mijn filmpjes eraf gehaald en er weer op gezet maar het is nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Reef_91 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:34:
[...]

Sorry, ik weet dat ik niet zo duidelijk ben; maar echt duidelijk uitleggen kan ik het niet. Mss helpt het met een plaatje:

Zoals je ziet pakt ie alleen het Foto's icoontje niet, derest wel. Dat moet dus betekenen dat de naam van het icoontje fout is, want die andere icoontjes zoals instellingen en klok kreeg ik eerst ook niet te zien, omdat de namen standaard in het Engels zijn. Nadat ik ze veranderd had naar Nederlandse woorden kreeg ik de theme icoontjes te zien, behalve dus die van de foto's.
Dit zit er waarschijnlijk gewoon weg niet in. Dit pakket is nog te veel op de iPhone gebaseert. Dus wachten of zoeken naar een nieuwe versie van deze thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik kan zeggen dat de ipod touch erg heerlijk met het surfen op het internet. Tik dit nu via mijn ipod touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
nou ik wou summerboard handmatig installeren, werkt het niet! ik starte de smb prefs op en toen zag ik helemaal niets verschijnen..de applicatie starte wel, maar er stond niets geen menu oid in de window. iemand enig idee hoe dit komt?

nouja ik dus alles maar weer ongedaan maken en weer verwijderen, start me ipod vervolgens niet verder op dan het apple logo. gelukkig vond itunes de ipod desondanks nog wel. moest em weer helemaal restoren! wel een geluk dus anders was het een dure grap.

ik denk dat ik maar wacht op de automatische installer. die dan ook goed werkt. iemand enig idee hoe het hier mee staat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond een 16Gb Touch opgepikt bij de Dixons tijdens de koopavond.

Wat een geweldig apparaat. Het bedienen werkt zooo lekker, Coverflow...geniaal gewoon voor door je muziek bladeren, Youtube kunnen watchen is ook erg leuk, webbrowsen werkt superlekker (ff headlines tijdens het ontbijt, alhoewel ik nogal eens een karakter verkeerd tik...grote vingers. Ook erg grappig als je in de trein zit en als een volleerd jongleur je iPod bedient....trekt toch wel wat bekijks (patserig, ik weet het, maar ik ben af en toe gewoon patserig. >:) )

Nog niet gejailbreakt: ik had een beetje problemen met Summerboard (dock bovenaan het scherm) en heb gerestored want het was al 1 uur snachts en moest ook nog werken vandaag. Ff uitzoeken maar.

Ik had al eerder een iPod, en heb een MacBook (wat ik ook heerlijk werken vind) maar ben nu echt Apple fan. _/-\o_

Alleen heb ik 't gevoel dat ik misschien toch beter op de iPhone had kunnen wachten....na het spelen met een Touch is de kans toch wel ERG groot geworden dat er ook een iPhone in huis komt; echt alles in 1 device is super.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je bent opzoek naar het icon-slideshow.png. Die moet je hebben, weet niet meer precies waar die staat. Ga naar het jailbreak kanaal op irc, daar weten ze het allemaal uit hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09 11:22
Ben er nu ook 4 dagen mee aan het spelen en vind hem echt super _/-\o_

Heb alleen dat de klok op een andere tijd springt als ik hem op m'n pc aansluit :/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik zal vanavond, als jullie dat goed vinden, een apart topic maken over het jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

--Christiaan-- schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:13:
Ik zal vanavond, als jullie dat goed vinden, een apart topic maken over het jailbreaken.
Laten we daar nog even mee wachten :) We zijn nog aan het overleggen in welke mate we dit kunnen toestaan. Zie ook Apple Talk Feedback.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Daedalus schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:17:
[...]
Laten we daar nog even mee wachten :) We zijn nog aan het overleggen in welke mate we dit kunnen toestaan. Zie ook Apple Talk Feedback.
Ah ok, dan zal ik daar straks eens kijken als ik weer thuis ben. Ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:13:
Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Hier een bericht uit Enschede vanaf het station. Ben verbonden via kpn hotspots dus dat gaat ook goed! Betaald via sms, kost 1,50 dus dat is wel weer jammer.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
En hoe lang heb je dan toegang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:17:
[...]
Jullie gaan toch niet de tweakers die een iPod tweaken naar het Fok forum sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

ScottB schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:12:
En hoe lang heb je dan toegang ?
15 minuten maar :(

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planet Internet, gratis 4 uurtjes hotspot gebruik per maand. XS4ALL leden hebben het al helemaal lekker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Je bent opzoek naar het icon-slideshow.png. Die moet je hebben, weet niet meer precies waar die staat. Ga naar het jailbreak kanaal op irc, daar weten ze het allemaal uit hun hoofd.
Hmm, kan dat niet vinden; alleen icon-Photos.png en icon-Camera.png. Als ik de naam van het thema icoon verander in één van deze twee veranderd er nog steeds niks, ook niet als ik icon-Slideshow.png gebruik.
Maar iig bedankt. :) Hoe werkt dat IRC eig? Ik kan dat niet vinden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG! Ik was vandaag naar Media Markt en heb hem in mijn handen gehad. Maaaaar. Ik word nu eigenlijk best wel pissig, ik heb hem op 2 oktober besteld via Apple en ik moet nog wachten tot 29 oktober. Als ik had gewacht had ik hem al kunnen hebben. Echt zwak van Apple. bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Ik heb hem bij de Media Markt gehaald afgelopen woensdag, hij was daar "maar" 389! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn85 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:08:
Ben er nu ook 4 dagen mee aan het spelen en vind hem echt super _/-\o_

Heb alleen dat de klok op een andere tijd springt als ik hem op m'n pc aansluit :/ :?
even de tijdzone op de ipod veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:42:
Ik heb hem bij de Media Markt gehaald afgelopen woensdag, hij was daar "maar" 389! _/-\o_
De 16GB versie mag ik hopen :+ , scheelt je wel 10 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:13:
OMG! Ik was vandaag naar Media Markt en heb hem in mijn handen gehad. Maaaaar. Ik word nu eigenlijk best wel pissig, ik heb hem op 2 oktober besteld via Apple en ik moet nog wachten tot 29 oktober. Als ik had gewacht had ik hem al kunnen hebben. Echt zwak van Apple. bah
Waarom heb je em daar dan niet gekocht en je bestelling geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje, als een ipod op windows is gesynchrosineerd kan deze dan niet op de mac worden aan gesloten (en andersom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:31:
[...]

Waarom heb je em daar dan niet gekocht en je bestelling geannuleerd?
als je betaald hebt is het volgens mij nogal onhandig om het dan weer te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

als je betaald hebt is het volgens mij nogal onhandig om het dan weer te annuleren.
nee hoor... heb ik ook gedaan met mijn ipod touch... kreeg netjes binnen een week mijn geld terug op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:11:
[...]

nee hoor... heb ik ook gedaan met mijn ipod touch... kreeg netjes binnen een week mijn geld terug op mijn rekening.
zou ik mogen vragen hoe je dat hebt gedaan? want ik ben namelijk ook nog steeds aan het wachten op mijn itouch die ik 7 okt. heb besteld en die nu nog niet verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
telefonisch.

het nummer kan je op de site van apple vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-09 11:22
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:36:
Planet Internet, gratis 4 uurtjes hotspot gebruik per maand. XS4ALL leden hebben het al helemaal lekker :Y)
Ik heb ook Planet, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Op de site van Planet staat dat dat € 19,95 p/m kost :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
Sinds gisteren heb ik ook een Touch. Wat een onwijs gaaf apparaat! Zo soepel als hij werkt, hoe hij in je hand ligt, hoe je kan internetten etc. Heerlijk gewoon ;).

Wat ik alleen nog niet snap is hoe ik de goede cover's in m'n coverflow krijg. Als ik ze wil updaten via iTunes vertelt iTunes me dat ik een iTunes-Store account moet aanmaken. Is dat echt nodig? Heb ik namelijk helemaal geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich niet moeilijk, maar je moet 't even weten:

Alle nummers selecteren van het album -> rechtermuisknop -> info tonen. Dan een .jpg naar het vakje illustratie slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:51:

Alle nummers selecteren van het album -> rechtermuisknop -> info tonen. Dan een .jpg naar het vakje illustratie slepen
Of dubbel klikken op het vakje Illustratie, en het plaatje zoeken en selecteren.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:51:

Dankje! Inderdaad net even iets wat je moet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:11:
[...]

Een week inderdaad. Zo lang kost het ook tot dat ik hem thuis heb... dus tja... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vandaag mijn Touch ingeleverd bij de Apple store.
Over 1 a 2 weekjes weer terug. Ik mis hem nu al.

Het scherm was niet goed, (Witte luie pixels) maar degene daar zag het zelf niet, maar heb erbij gezegt dat het in een donkere omgeving niet goed is.
Ook mijn Wifi was niet goed volgens hem. Hij vind de router niet verder dan 3m, en als hij hem vind (binnen 0,5m) dan valt het signaal binnen een minuut weer weg.

Even afwachten dus...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:15
Ik volg dit topic al een tijdje, ben zelf in het bezit van een Nano 2 gig die het nog steeds goed doet. ik gebruik hem voornamelijk voor in de auto, kan hem namelijk rechtstreeks aansluiten op mijn auto radio van Alpine :)

Zal de Touch ook werken op de Alpine want zo te zien heeft hij dezelfde connector nog steeds :)

Nu wil ik graag weten hoe het zit met de geluidskwaliteit van de Touch! Ik vind de mp3 spelers va iAudio vreselijk mooi qua sound en ook dmv de zelf instelbare EQ. Nu weet ik dat dat Touch ook geen EQ heeft maar hoe klinkt hij t.o.v een Nano en andere duurdere mp3 spelers?

ik vind €299/€399 een hoop geld voor 8/16 gigjes.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
De touch moet je niet gaan gebruiken voor alleen in de auto, want je betaald gewoon voor de extra functionaliteit zoals video en internet+wifi, dus als dat je intentie is gewoon lekker de nano houden.. ;). Ik vind de kwaliteit goed, maar dat komt omdat ik afkom van 1 van de eerste ipods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is de Nano zonder er naar te kijken te bedienen, itt de Touch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Na de jailbreak krijg ik de touch niet meer gelinkt met itunes krijg de melding: De vereiste software voor communicatie met de iphone is niet juist geinstalleerd.

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
iTunesMobileDevice.dll terugzetten in de map waar je hem vandaan hebt gehaald/gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Cache schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:53:
iTunesMobileDevice.dll terugzetten in de map waar je hem vandaan hebt gehaald/gekopieerd.
Bedankt voor je snelle reactie nu werkt het weer! _/-\o_
Nu hoef ik dat bestand niet meer om te zetten neem ik aan?
Was toch alleen voor het installeren van de iPhone apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mn fabrix case ontvangen., na een goede 2 weken.
De iPod past er perfect in en ben er dan ook heel erg tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: http://www.fabrixcases.com/store/sleeves/img06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:49:

[afbeelding]
Cool, ik heb de Classic Black (of Black Classic) afgelopen maandag besteld samen met een lanyard (ook van fabrix) voor $7 extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:53:
[...]

Cool, ik heb de Classic Black (of Black Classic) afgelopen maandag besteld samen met een lanyard (ook van fabrix) voor $7 extra.
Jet Black ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Black Classic it is! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fabrixcases.com/collection/ipod/sleeve/images/img08.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door outlandos op 20-10-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

$22 shipped vanuit de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
[...]

Dit probleem heb ik dus ook, ik blijf bij mijn nieuwe thema het oude icoontje voor foto's houden.
Heb je er inmiddels al een oplossing voor?
Want het ziet natuurlijk niet gaaf uit, een standaard icoontje in een aangepast thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:18:
Ik volg dit topic al een tijdje, ben zelf in het bezit van een Nano 2 gig die het nog steeds goed doet. ik gebruik hem voornamelijk voor in de auto, kan hem namelijk rechtstreeks aansluiten op mijn auto radio van Alpine :)

Zal de Touch ook werken op de Alpine want zo te zien heeft hij dezelfde connector nog steeds :)

Nu wil ik graag weten hoe het zit met de geluidskwaliteit van de Touch! Ik vind de mp3 spelers va iAudio vreselijk mooi qua sound en ook dmv de zelf instelbare EQ. Nu weet ik dat dat Touch ook geen EQ heeft maar hoe klinkt hij t.o.v een Nano en andere duurdere mp3 spelers?

ik vind €299/€399 een hoop geld voor 8/16 gigjes.
De iPhone (zelfde software en meuk als de Touch) werkt op m'n Alpine autoradio met iP(od)(hone) dock connector. Wel zeurt m'n iPhone dat de accesoire niet gemaakt is voor de iP(od)(hone) ... maar werkt voor de rest perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:40:
[...]

De iPhone (zelfde software en meuk als de Touch) werkt op m'n Alpine autoradio met iP(od)(hone) dock connector. Wel zeurt m'n iPhone dat de accesoire niet gemaakt is voor de iP(od)(hone) ... maar werkt voor de rest perfect.
Toppie bedankt!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mag ik trouwens vragen welke argumenten de mensen met de Touch gebruiken tov de iPhone?

Als in, waarom de Touch en niet de iPhone? :) Ben er wel benieuwd naar want ik kan er niet uit komen..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Kethij schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:33:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook, ik blijf bij mijn nieuwe thema het oude icoontje voor foto's houden.
Heb je er inmiddels al een oplossing voor?
Want het ziet natuurlijk niet gaaf uit, een standaard icoontje in een aangepast thema.
Hmm, ben dus niet de enige. Nee, heb nog geen oplossing ervoor.
Je wil niet weten hoeveel namen ik wel niet heb gebruikt.. :/ Maar niks hielp, bleef nog steeds het originele icoontje houden.
Heb inmiddels gerestored en gewoon de originele iPod-look gehouden, want dat is idd niets, één zo'n icoontje wat misplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 23:21
Las Vegas schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:08:
Mag ik trouwens vragen welke argumenten de mensen met de Touch gebruiken tov de iPhone?

Als in, waarom de Touch en niet de iPhone? :) Ben er wel benieuwd naar want ik kan er niet uit komen..
Dat is toch niet zo moeilijk? Vergelijk bijv. de prijs, dikte van 't apparaat, verkrijgbaarheid hier in NL, etc. Als je al een phone hebt of weinig belt is 't niet erg zinvol op een iPhone te kopen, aangezien je toch 100€ meer voor 't ding betaald voor in feitte alleen de phone-features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik raad mensen aan het BSD Subsystem (unix tools) er niet op te zetten, aangezien dat bij mij lijdde tot het crashen van m'n Music app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Ik raad mensen aan het BSD Subsystem (unix tools) er niet op te zetten, aangezien dat bij mij lijdde tot het crashen van m'n Music app..
Ik heb em er ook opstaan maar heb nog helemaal niks geen problemen gehad., ik heb sinds dat ik em heb alleen 1 keer gehad dat safari crashde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Reef_91 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:21:
[...]
Hmm, ben dus niet de enige. Nee, heb nog geen oplossing ervoor.
Je wil niet weten hoeveel namen ik wel niet heb gebruikt.. :/ Maar niks hielp, bleef nog steeds het originele icoontje houden.
Heb inmiddels gerestored en gewoon de originele iPod-look gehouden, want dat is idd niets, één zo'n icoontje wat misplaatst is.
Tsja, ik krijg alle 'stock' icoontjes (o.a. contacten, notities, weer, muziek, video's, foto's, agenda) niet gewijzigd. Heb met de summerboard van de one touch jailbreak een ander thema gekozen. Hoe los ik dat op ?

edit: mmm ... logisch, gewoon icoontjes vertalen naar het nederlands :X , maar dat icoontje van foto's lukt inderdaad niet
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:49:

[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op de Griffin iClear, maar dat duurt nog wel even geloof ik. Via eBay deze gekocht. Ik verwacht er niet veel van, maar zo kan ik mijn ipt totdat de Griffin uitkomt toch nog beschermen. Voor nog geen 6 euro (incl. verzendkosten) kan je toch geen miskoop hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Vern op 21-10-2007 16:06 ]

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Ach, die programma's crashen ook als je geen BSD subsysteem er op hebt staan. Een niet gekraakte iPod Touch eerder dit weekend crashde meerdere mailen. Misschien voelde de Amerikaanse iPod zich hier niet thuis in Europa.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.