Gymaroe schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:37:
@ Dacing_animal
[...]
Deze problemen lijk ik ook te hebben.
Ik heb de universal dock. Regelmatig lijkt het scherm op de toch te locken en doet inderdaad nummer heen en trug het niet meer maar de ab volume nog wel.
Wat heb je bij Apple gemeld? Is dit een hardwareprobleem?
Heb jij het 'oude' universal dock (met die ronde s-video-plug aan de achterkant), die heb ik namelijk?
Ik heb gemeld dat ik af en toe niet voor-/ achteruit kon gaan en ik dacht ook het volume-gaat-op-de-ipod-niet-mee-probleem. Ik heb ook nog even gemeld dat de volumebegrenzing raar deed (had ik hier trouwens nog niet gemeld dacht ik). Als ik volumebeperking bijna helemaal naar links schuif gebeurt er niks, schuif ik volumebegrenzing weer naar rechts, DAN gaat ineens mijn geluid zachter

.
Ik zei dat mijn dock het verder altijd goed deed. Toen ze daarna zeiden dat het misschien wel aan de dock lag zei ik dat dat absoluut niet kon omdat dat dock het altijd deed en dat ik het apparaat wil omruilen. Ik zei er ook nog bij dat na het resetten van het apparaat de dock soms wel weer herkend werd. Ik werd doorverbonden naar after sales support. I
Toen bij after sales werd mij gevraagd of ik mijn geld terug wil of een nieuwe. Nieuwe dus. Daarna heeft TNT contact met mij opgenomen en een pdf gestuurd met wat formulieren die ik moet tekenen en eentje moet houden. Ze halen het ding op mijn werk op, dat kon ik gewoon aangeven.
Nieuwe touch verzenddatum ligt op de 24e ofzo

, dat is dan wel weer jammer. Misschien is er tegen die tijd wel een software-update ofzo.
Is het hardware? Ik weet het niet. Stel de connector is gaar en door het aanraken van de touch maakt ie weer even contact, dan is het hardware

.
Misschien is het software die ergens een overflowtje krijgt, ik weet het niet. Ik wil gewoon het zekere voor het onzekere zolang ik in mijn 14 dagen zit. Ik kreeg trouwens niet te horen dat het een bekend probleem was.
Zo is het ongeveer gegaan, kan zijn dat ik iets vergeet.