[iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 29.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 8 GB Touch is nu ook bestelbaar via Dixons.nl,

http://www.dixons.nl/De_o...8gb&utm_campaign=Touch8gb

Heb gisteren de order laten annuleren en een 16 GB in gehaald..ook leuk :9

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg et niet voor elkaar om mail van mn @home account te ontvangen..

Ik krijg deze melding:

Cannot Get Mail
Mail was unable to connect to server "mail.home.nl" using SSL on port 995. Verify that this server supports SSL and that your account settings are correct.

De account settings zijn iig wel correct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Same here .. had die vraag ook al eens gepost dus ik ben benieuwd of iemand het weet ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dezelfde fout krijg ik ook icm mijn Orange ISP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
ricost schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:06:
Same here .. had die vraag ook al eens gepost dus ik ben benieuwd of iemand het weet ;)
komt omdat hij standaard secure je mail wilt ophalen dit kan je uitzetten in je instellingen, mail menu, account en dan geavanceerd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:17:
[...]

komt omdat hij standaard secure je mail wilt ophalen dit kan je uitzetten in je instellingen, mail menu, account en dan geavanceerd ;-)
Eh thanks., dat deed et em :) werkt prima nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne gisteren bij Dixons in HHW gehaald, lagen er nog tig op voorraad! Apparaatje is inderdaad geniaal en werkt super. Had vanmorgen lekker wat leggen surfen en YouTuben in bed en heb hem toen weer opgeborgen in de doos (was wat warm), toen ik hem hier vanmiddag weer uithaalde en wat clips op YouTube wilde bekijken werd al het zwart weergegeven als rood, blauw en groen!!! Na opnieuw te zijn opgestart was ie gelukkig weer goed, iemand anders hier problemen mee gehad?? Serienummer is: 1B739JLUW4T, heb wel wat gehoord over slechte schermen maar weet het fijne niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

de slechte schermen hadden betrekking op verkeerde weergave van zwart. Dit werdt negatief.
En alleen touches t/m week 37 hadden daar last van.
Die van jouw is een week 39 en zou daar geen last van mogenhebben. En jouw probleem is voormij onbekend. Ook heb ik nog niet meegemaakt dat de touch wat warm werd zodat ik hem heb moeten wegleggen.
Als het probleem blijft zou ik hem toch doa retour sturen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tutorial over hoe ik filmpjes op mijn iPod touch kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:26

RnB

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:56:
Iemand een tutorial over hoe ik filmpjes op mijn iPod touch kan zetten?
Heb je daar een tuturial voor nodig? :X Of laten synchroniseren met iTunes of handmatig de video's naar je iPod slepen in iTunes. Net als muziek dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Heb je daar een tuturial voor nodig? :X Of laten synchroniseren met iTunes of handmatig de video's naar je iPod slepen in iTunes. Net als muziek dus..
Wat voor een extensie hebben mijn filmpjes dan nodig? .avi of moeten het Quicktime bestanden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Je moet ze idd converten, zoek maar even in dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:10:
[...]

Wat voor een extensie hebben mijn filmpjes dan nodig? .avi of moeten het Quicktime bestanden zijn?
Even op apple kijken wat hij allemaal ondersteund is zeker een beetje veel gevraagd :S

H.264-video tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., H.264 Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; H.264-video tot 768 Kbps, 320 x 240 pixels, 30 beelden per sec., Baseline Profile tot niveau 1.3 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; MPEG-4-video tot 2.5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden

En hoe krijg je je andere filmpjes (mpg, vob, avi etc) op je touch? Daar mag ze zelf even naar zoeken. (dit topic en google is your friend)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:
[...]

Even op apple kijken wat hij allemaal ondersteund is zeker een beetje veel gevraagd :S

H.264-video tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., H.264 Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; H.264-video tot 768 Kbps, 320 x 240 pixels, 30 beelden per sec., Baseline Profile tot niveau 1.3 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; MPEG-4-video tot 2.5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden

En hoe krijg je je andere filmpjes (mpg, vob, avi etc) op je touch? Daar mag ze zelf even naar zoeken. (dit topic en google is your friend)
Bedankt vriend! Nog wel een vraagje. Ik wil graag album illustraties ophalen. Hiervoor heb ik een iTunes store account voor nodig. Is het waar dat je geen account kan maken zonder credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Click&Buy heb ik ook gedaan ;) Eerst even een click en buy account aanmaken en daarna een account voor itunestore aanvragen. Kies je clickandbuy en voila :D Kost niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:35:
Ja. Click&Buy heb ik ook gedaan ;) Eerst even een click en buy account aanmaken en daarna een account voor itunestore aanvragen. Kies je clickandbuy en voila :D Kost niks
Mooi, dan ga ik dit even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Is er ook een manier, hoe je de volgorde van de incoontjes kan veranderen, dus een beetje heen en weer schuiven hoe je het zelf wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:58

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

edit:
oeps verkeerde topic

[ Voor 90% gewijzigd door mOrPhie op 16-10-2007 18:44 ]

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
NeoSoulStar schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:57:
Is er ook een manier, hoe je de volgorde van de incoontjes kan veranderen, dus een beetje heen en weer schuiven hoe je het zelf wil?
Ja, N45AP.plist editen. Is onderhand al een GUI voor gemaakt:
http://iorderapp.googlepages.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
ScottB schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:35:
[...]

OK. Ondertussen heb ik hem wel gejailbreakt, maar als ik het bestand open in een editor krijg ik alleen dit:

bplist00Ù

RZDRZIUZG/ZORZORZKRFDRZGUZO/ZDQF#?ê\(õ!'*-039;

Heb het bestandje binair gestuurd, dus dat kan het niet zijn... Maar wat wel ?
Ik weet al wat het is: ik zit op Windows en daarmee kun je naar schijnt geen .plist-bestanden mee openen. Is hier een workaround voor (gezocht, uiteraard, niets kunnen vinden) of eventueel een andere mogelijkheid de cap eraf te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Cache schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:20:
[...]

Ja, N45AP.plist editen. Is onderhand al een GUI voor gemaakt:
http://iorderapp.googlepages.com/
Thanks a million, ga gelijk ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn geen spelletjes meer op de touch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:04
Eerst wel dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:48:
Er zijn geen spelletjes meer op de touch :(
Blackjack en NES emulator werkt prima als je hem jailbreakt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
@ Dacing_animal
Mijn touch wordt omgeruild. Mijn touch had regelmatig problemen met het vinden van de dock, waardoor het niet mogelijk was met de afstandbediening play/pause/prev/next te doen. Volume op en neer met de afstandsbediening deed ook niks op de iPod zelf, het geluid dat de dock uitkwam ging wel harder/zachter, maar niet, zoals het bij de touch hoort, op de touch zelf.
Ze deden bij Apple niet zo moeilijk over het ruilen, maar gaven in 1e instantie wel de dock de schuld, ondanks dat ik zei dat m'n iPod mini het er altijd goed op heeft gedaan. Toen ik zei dat dat het niet kon zijn omdat die oude iPod er ook altijd op werkte werd ik doorgezet naar de aftersales lijn en werd de rest afgehandeld.
Deze problemen lijk ik ook te hebben.
Ik heb de universal dock. Regelmatig lijkt het scherm op de toch te locken en doet inderdaad nummer heen en trug het niet meer maar de ab volume nog wel.
Wat heb je bij Apple gemeld? Is dit een hardwareprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
NeoSoulStar schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:38:
[...]

Thanks a million, ga gelijk ff proberen.
Geen probleem, vergeet niet dat getalletje in de eigenschappen te veranderen in 755 wanneer je hem heb teruggestuurd naar je touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Is het apparaatje al gesignaleerd in de "offline" shops? Ik zoek namelijk nog een goed excuus om 400 eurie neer te leggen voor de helft aan opslag ruimte :P Ik wil um daarom eigenlijk wel een keer in het echt zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 30-08 13:25
ricost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 01:10:
Iemand dit al klaar gekregen ?

http://www.pyrofersprojects.com/3gipod/3gipod.html

Zo kan je als het goed is je (UMTS) internet van je Windows Mobile GSM via WLAN delen naar je iPod Touch. Ik heb alles gedaan zoals op de site staat, ben ook verbonden via WLAN maar Safari kan geen pagina's vinden :(
Same here. Alles gedaan zoals op de website staat en de iPod verbindt ook gewoon met m'n PDA, maar Safari kan verder niets openen. :( Iemand die weet hoe je dit kunt oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat alleen de laatste 25 mailtjes worden gedownload (en dus niet de eerste 25 ongelezen mailtjes, aangezien alles nog ongelezen is op de touch)? Mocht dat niet kunnen hoe kan ik dan al mijn mailtjes als "gelezen" markeren? Geen zin om honderden mailtjes te openen en te verwijderen... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:06:
Ik heb 5 dagen geleden een case besteld bij fabrixcases.com, wel een bevestiging van paypal gehad, maar niets van hun. Vervolgens verschillende keren gemaild, maar ze reageren nergens op. De levertijd is 10 dagen of langer, misschien komt het gewoon binnen, maar vreemd is het wel. Heeft iemand ervaring met deze club?
Hier hetzelfde, ik heb op 6 oktober een hoesje besteld, betaald via PayPal, en sindsdien (los van de PayPal betalings bevestiging) niets meer gehoord... Ik ben toch benieuwd of ik nou opgelicht ben, of dat ze gewoon slecht zijn in communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Hoe werkt het nu precies als je je touch gejailbreakt hebt om dan een andere applicatie, bijvoorbeeld Blackjack erop te zetten? Moet je die vanuit Safari downloaden of vanuit je pc op je touch zetten? Kan iemand me daar bij helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het na 10 dagen niet binnen hebt, neem contact op met PayPal en je krijgt je geld terug :) Hoe eerder je je geld terug vraagt, hoe groter kans dat je het ook krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 07:09
Vandaag gehaalt bij dixons 399 euro maar ja dan heb je ook wat... alleen eens kijken wat je er allemaal mee kunt... owja hij speelt alwel mp3tjes X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haat het hoe lang ik nog moet wachten. 25-31 oktober. damn... heb de 16 GB versie besteld + die ipod sokjes via apple.com/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 11-09 12:11
Basjuuh schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:11:
Hoe werkt het nu precies als je je touch gejailbreakt hebt om dan een andere applicatie, bijvoorbeeld Blackjack erop te zetten? Moet je die vanuit Safari downloaden of vanuit je pc op je touch zetten? Kan iemand me daar bij helpen aub?
Als je jailbreakt installeer je een programma dat installer.app heet. Dit programma is een soort van downloadomgeving, en in dit programma staat een lijst met programma's die je kunt downloaden en installeren, waaronder Blackjack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier hoe ik filmpjes van Youtube op mijn iPod kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
ja ik vraag me dat ook af. dus om de filmpjes van youtube gewoon op te slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
ScottB schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Ik weet al wat het is: ik zit op Windows en daarmee kun je naar schijnt geen .plist-bestanden mee openen. Is hier een workaround voor (gezocht, uiteraard, niets kunnen vinden) of eventueel een andere mogelijkheid de cap eraf te halen ?
Ik heb het zelfde ondervonden, krijg ook van die rare tekens in notepad en winword, nog niet echt geprobeerd om te zoeken hoe het wel kan, anders vraag ik wel ff iemand op werk met een mac om het te editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
Metalman schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:57:
[...]

Hier hetzelfde, ik heb op 6 oktober een hoesje besteld, betaald via PayPal, en sindsdien (los van de PayPal betalings bevestiging) niets meer gehoord... Ik ben toch benieuwd of ik nou opgelicht ben, of dat ze gewoon slecht zijn in communicatie.
Als het uit Amerika moet komen, en er gaat iets mis bij het verzenden kan het makkelijk 10 dagen of 2 weken duren, voor Azië ook zoiets. Wacht nog even, site ziet er betrouwbaar uit, ik zou het erop gokken dat de post gewoon even op zich laat wachten.

Normaal als ik iets via TNT verstuur is het binnen 3 dagen in Amerika, gaat er iets mis kan het zo 2 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

NeoSoulStar schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:40:
[...]

Ik heb het zelfde ondervonden, krijg ook van die rare tekens in notepad en winword, nog niet echt geprobeerd om te zoeken hoe het wel kan, anders vraag ik wel ff iemand op werk met een mac om het te editen.
Probeer met Microsoft XML Editor ( ik heb het als onderdeel van Office Buss.ed. / Visual Studio )
Anders met EditPadLite ... kan perfect omgaan met bestanden met mac-encoding. (line-ending)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-09 02:54
Wat betreft het niet reageren van mijn touch in het dock (zie een post van mij hier ergens boven), ik had hem ook nog eens op 1 minuut autolock staan, voor het geval anderen het ook willen proberen om hetzelfde verschijnsel te laten optreden. Ik maak gebruik van een 1e versie universal dock en draai op de accu van de touch, die af en toe een melding geeft dat er nog 20% over is.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:53:
Het lijkt alsof de touch geheugen problemen heeft? Nu ik steeds meer albums toevoeg met coverart showt deze coverart niet meer op bij de coverflow, maar slechts een zwart vlak. Ook laden sommigen niet meer helemaal scherp

iemand die dit probleem herkent?
Klopt, heb ik ook. Hij laat dan de covers zien in de buurt van de cover waar je begint en verder niet. Kantel je de touch en kantel je hem dan weer terug dan staat daar je cover en wat daaromheenliggende covers.

[ Voor 24% gewijzigd door Dancing_Animal op 16-10-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
TweakBoy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:46:
[...]

Probeer met Microsoft XML Editor ( ik heb het als onderdeel van Office Buss.ed. / Visual Studio )
Anders met EditPadLite ... kan perfect omgaan met bestanden met mac-encoding. (line-ending)
Het zal wel aan mij liggen, maar met beide programma's lukt het me niet het bestand op de juiste manier te openen. In EditPad Lite krijg ik gewoon hetzelfde als in notepad, en XML Editor krijgt hem niet eens geopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Cache schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:05:
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat alleen de laatste 25 mailtjes worden gedownload (en dus niet de eerste 25 ongelezen mailtjes, aangezien alles nog ongelezen is op de touch)? Mocht dat niet kunnen hoe kan ik dan al mijn mailtjes als "gelezen" markeren? Geen zin om honderden mailtjes te openen en te verwijderen... :S
Niemand?

Gaat trouwens over de iPhone mail app, als dat niet duidelijk was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:37:
Is er een manier hoe ik filmpjes van Youtube op mijn iPod kan krijgen?
rikgoodhart schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:39:
ja ik vraag me dat ook af. dus om de filmpjes van youtube gewoon op te slaan..
Daar is een super programmatje voor namelijk Videora.
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Je zoekt het filmpje dat je op je ipod wil hebben, klikt op downloaden, het filmpje wordt direct geconverteerd en in itunes gezet. Werkt echt super!
Ook een aanrader om andere films e.d. te converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-09 02:54
Gymaroe schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:37:
@ Dacing_animal

[...]

Deze problemen lijk ik ook te hebben.
Ik heb de universal dock. Regelmatig lijkt het scherm op de toch te locken en doet inderdaad nummer heen en trug het niet meer maar de ab volume nog wel.
Wat heb je bij Apple gemeld? Is dit een hardwareprobleem?
Heb jij het 'oude' universal dock (met die ronde s-video-plug aan de achterkant), die heb ik namelijk?
Ik heb gemeld dat ik af en toe niet voor-/ achteruit kon gaan en ik dacht ook het volume-gaat-op-de-ipod-niet-mee-probleem. Ik heb ook nog even gemeld dat de volumebegrenzing raar deed (had ik hier trouwens nog niet gemeld dacht ik). Als ik volumebeperking bijna helemaal naar links schuif gebeurt er niks, schuif ik volumebegrenzing weer naar rechts, DAN gaat ineens mijn geluid zachter :S.
Ik zei dat mijn dock het verder altijd goed deed. Toen ze daarna zeiden dat het misschien wel aan de dock lag zei ik dat dat absoluut niet kon omdat dat dock het altijd deed en dat ik het apparaat wil omruilen. Ik zei er ook nog bij dat na het resetten van het apparaat de dock soms wel weer herkend werd. Ik werd doorverbonden naar after sales support. I
Toen bij after sales werd mij gevraagd of ik mijn geld terug wil of een nieuwe. Nieuwe dus. Daarna heeft TNT contact met mij opgenomen en een pdf gestuurd met wat formulieren die ik moet tekenen en eentje moet houden. Ze halen het ding op mijn werk op, dat kon ik gewoon aangeven.
Nieuwe touch verzenddatum ligt op de 24e ofzo :(, dat is dan wel weer jammer. Misschien is er tegen die tijd wel een software-update ofzo.

Is het hardware? Ik weet het niet. Stel de connector is gaar en door het aanraken van de touch maakt ie weer even contact, dan is het hardware :).
Misschien is het software die ergens een overflowtje krijgt, ik weet het niet. Ik wil gewoon het zekere voor het onzekere zolang ik in mijn 14 dagen zit. Ik kreeg trouwens niet te horen dat het een bekend probleem was.
Zo is het ongeveer gegaan, kan zijn dat ik iets vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:39:
[...]

[...]

Daar is een super programmatje voor namelijk Videora.
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Je zoekt het filmpje dat je op je ipod wil hebben, klikt op downloaden, het filmpje wordt direct geconverteerd en in itunes gezet. Werkt echt super!
Ook een aanrader om andere films e.d. te converteren.
Bedankt het is gelukt!

Maar nu heb ik dus een .MPEG4 filmpje op me iPod gezet, maar als ik hem wil afspelen zijn de kleuren verneukt. Ik krijg hetzelfde effect als dat je bij Windows Media Player een verkeerde codec hebt. Het geluid is echter prima.. waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

Bedankt het is gelukt!

Maar nu heb ik dus een .MPEG4 filmpje op me iPod gezet, maar als ik hem wil afspelen zijn de kleuren verneukt. Ik krijg hetzelfde effect als dat je bij Windows Media Player een verkeerde codec hebt. Het geluid is echter prima.. waar kan dit aan liggen?
Misschien aan de instellingen van het converteren, ik heb al verschillende filmpjes omgezet.
Kan ze alleen pas morgen over zetten want dan krijg ik mijn touch pas.
Laat je dan wel weten hoe mijn beeld is.
Als ik de filmpjes in itunes aanklik zijn ze iig wel mooi van kleur.

Trouwens hier een linkje naar een topic van macrumors over de het weergeven van de covers in coverflow: http://forums.macrumors.c...65265&highlight=coverflow

[ Voor 11% gewijzigd door Kethij op 16-10-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Een vraagje voor de invisbleSHIELD-bezitters hier: is de front niet gewoon precies hetzelfde als de back ? Oftewel: kan ik niet gewoon een front-shield kopen en deze gewoon op de achterkant plakken ? Scheelt weer $10 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:24
ScottB schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:14:
Een vraagje voor de invisbleSHIELD-bezitters hier: is de front niet gewoon precies hetzelfde als de back ? Oftewel: kan ik niet gewoon een front-shield kopen en deze gewoon op de achterkant plakken ? Scheelt weer $10 :+
neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 19:55
Heeft iemand de "One Click iPod Touch Jailbreak for windows by msbasher" batchfile al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
het verplaatsen van mail van de ene map naar de andere werkt ook niet feiloos he? je kunt het wel verplaatsen, maar als je dan in de bestemmingsmap kijkt, zie je nog niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Jailbreaken is gelukt, piece of cake inderdaad. Maar ik was in de veronderstalling dat je met installer.app ook google maps, mail en weather kunt installeren, maar ik zie ze niet in de lijst staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
superjohn schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:34:
Jailbreaken is gelukt, piece of cake inderdaad. Maar ik was in de veronderstalling dat je met installer.app ook google maps, mail en weather kunt installeren, maar ik zie ze niet in de lijst staan :?
Dat is wel vreemd idd...

Heb je het zelf in tig stappen gedaan of met de "One Click iPod Touch Jailbreak for windows by msbasher" ?

Hoe zit dit trouwens met de Touch als Apple straks een nieuwe firmware released... kan het dan ook zo zijn dat gejailbreakte Touch'es gebricked worden?

[ Voor 14% gewijzigd door catchingfire op 17-10-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
superjohn schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:34:
ja nou.. enkel die programma's moet je los installeren. Moet je voor inloggen (mbv ssh) op je iphone. (oops! ik bedoel touch ;) :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 22:39
Voor de liefhebbers, er stond in de mediamarkt (Rotterdam) een stapel met een stuk of 30+ touches (16gb ook) gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
Zody schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:25:
Voor de liefhebbers, er stond in de mediamarkt (Rotterdam) een stapel met een stuk of 30+ touches (16gb ook) gisteren.
Idem in Amsterdam. :) Daar heb ik gisteren zo'n nieuwe dock gekocht. En een Elgato Turbo.264 om video's lekker snel en zonder vertraging van de Mac te converteren. Werkt best goed, alleen jammer dat WMV's zo'n Flip4mac watermerk krijgen i.t.t. Visualhub en dat DVD's eerst geript moeten worden met Mactheripper. Zou er geen manier zijn om dat apparaatje met Visualhub of Handbrake te gebruiken? Ik kan daar niets over vinden namelijk.
edit:
Voor de volledigheid: na enig zoekwerk blijkt dat beide programma's geen gebruik kunnen maken van de Turbo.264

[ Voor 8% gewijzigd door -Mous- op 17-10-2007 10:13 ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand iJailbreak al geprobeerd? En zo ja, werkt het een beetje? Klinkt wel makkelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zody schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:25:
tsjeetje... en dan houden ze hier bij de mediamarkt (Middelburg) vol dat hij pas half november komt!! :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Moejo schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:02:
[...]

Same here. Alles gedaan zoals op de website staat en de iPod verbindt ook gewoon met m'n PDA, maar Safari kan verder niets openen. :( Iemand die weet hoe je dit kunt oplossen?
Had ik ook maar ik heb even verder gezocht. Maar de naam waarin je PrivateInterface moet wijzigen is afhankelijk van de interne naam van de WLAN adapter in je PPC device. Bij mij is dat bijvoorbeeld 'TNETW12511' (TyTn 2). Dan werkt het perfect :D

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Wat is het verschil dan ? Er zit zeker een gaatje in de voorkant voor de homebutton, en wellicht is de achterkant wat groter ?

Nouja, lekker boeiend, ik koop het IS gewoon en dan zie ik wel wat ik gebruik en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 30-08 13:25
ricost schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:58:
[...]

Had ik ook maar ik heb even verder gezocht. Maar de naam waarin je PrivateInterface moet wijzigen is afhankelijk van de interne naam van de WLAN adapter in je PPC device. Bij mij is dat bijvoorbeeld 'TNETW12511' (TyTn 2). Dan werkt het perfect :D
:D Boo, dan moet ik even ergens de naam van mijn WLAN adapter zien te vinden. 8)7

Ik heb de HTC touch *hint* *hint* O-) O+

Het is gelukt! _/-\o_ :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Moejo op 17-10-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ScottB schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

Wat is het verschil dan ? Er zit zeker een gaatje in de voorkant voor de homebutton, en wellicht is de achterkant wat groter ?

Nouja, lekker boeiend, ik koop het IS gewoon en dan zie ik wel wat ik gebruik en wat niet.
Als je ze mailt kun je alleen een achterkant regelen.

Maar is er echt niemand die mij kan helpen met mijn mail-probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:38

rammes

koekebakker 1e klas

zelfs in doetinchem zijn ze nu te koop. dus dan is het ook niet zo bijzonder meer :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:29:
Heeft iemand iJailbreak al geprobeerd? En zo ja, werkt het een beetje? Klinkt wel makkelijk allemaal.
Doe eens wat moeite en lees wat topic's terug, dan kan je zien dat er al heel wat berichten hierover zijn geplaatst. ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Cache schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:57:
[...]

Als je ze mailt kun je alleen een achterkant regelen.

Maar is er echt niemand die mij kan helpen met mijn mail-probleem? :?
Ik heb ze gemaild, maar er wordt gezegd dat ze alleen het front shield en het full body verkopen.. Heb jij alleen de achterkant kunnen kopen ?

Volgens mij had ik ergens gelezen (in het iPhone-topic ofzo), dat alle mails als gelezen markeren (nog) niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ScottB schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:17:
[...]

Ik heb ze gemaild, maar er wordt gezegd dat ze alleen het front shield en het full body verkopen.. Heb jij alleen de achterkant kunnen kopen ?

Volgens mij had ik ergens gelezen (in het iPhone-topic ofzo), dat alle mails als gelezen markeren (nog) niet mogelijk was.
Er waren wel een aantal mensen op andere fora die alleen een achterkant hadden geregeld via email. Als je echt zeker weet dat je de voorkant niet gaat gebruiken, zou je eventueel kunnen vragen of je alleen de achterkant kan kopen voor bijv. 20 dollar.

Balen van de mail app... nu moet ik met de hand alles markeren/deleten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:33:
[...]

Blackjack en NES emulator werkt prima als je hem jailbreakt :+.
Kun je wat picas uploden van die NES emu? Hoe werkt Super Mario Bros hierop? 100% full speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Eerste berichtje vanaf de touch.
Wat is dit super zeg!
Moet je hem eerst restoren voor dat je hem kan jailbreaken?
Heb hem net voor het eerst gesynced, kan ik dan nu al gaan breaken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Kethij schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:13:
Eerste berichtje vanaf de touch.
Wat is dit super zeg!
Moet je hem eerst restoren voor dat je hem kan jailbreaken?
Heb hem net voor het eerst gesynced, kan ik dan nu al gaan breaken? :P
Ik heb de ipod touch niet gerestored.
Gewoon gelijk gaan flashen en werkt uit de kunst. :9~
Alleen het wordt je volgens mij wel aangeraden.
En jij kan gewoon lekker beginnen als je wilt.
Als je maar wel eerst goed leest hoe en wat je moet doen. :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn Touch ook jailbreaken maar alleen met een idiot proof proggie.
Dus kabel aansluiten en press button. Anders doe ik het niet. PSP downgraden was ook al zo een gedoe. Met 7 pogingen en de kans op brikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:45:
Dus kabel aansluiten en press button. Anders doe ik het niet. PSP downgraden was ook al zo een gedoe. Met 7 pogingen en de kans op brikken.
Bricken kan niet, want je kan altijd een hard reset doen en dan is alles weer in orde.
als je een idiot proof manier zoekt kan ik je niet helpen maar de filmpjes van ipodtouchmaster _/-\o_ op youtube helpen je een stuk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:45:
Dus kabel aansluiten en press button. Anders doe ik het niet. ...
Een link zal ik wel niet mogen posten maar google eens op deze string "One Click iPod Touch Jailbreak for windows by msbasher"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
danplo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Ik heb de ipod touch niet gerestored.
Gewoon gelijk gaan flashen en werkt uit de kunst. :9~
Alleen het wordt je volgens mij wel aangeraden.
En jij kan gewoon lekker beginnen als je wilt.
Als je maar wel eerst goed leest hoe en wat je moet doen. :)
Bedankt voor je snelle reactie.
Surfen op de touch is echt een genot!
Ga zo beginnen met jailbreaken, gaat volledig automatisch met het progje touchfree.
Je moet hem alleen een paar een aan en uit zitten that's it! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Windows maar OS X :)
En vanaf 26 oktober Leopard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:05:
volgens mij kan je dan ook die .bat files gebruiken die een aantal mensen O-) hebben gemaakt, er waren al eerder berichten hierover in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. ff een vraag:

Wifi is nog steeds niet gelukt bij mij :( Ik baal er echt hard van.. Nu heeft me pas dus een netwerk kaart met zon antenne. Maar als je die erop zet zegt zijn PC Draadloos netwerk gevonde dus dat zal vast wel een Zoeker zijn inplaats van een zender. Nu hoorde ik ook dat sommige Moederborden wifi ingebouwd hebben.. Ik kon het bij de mijne niet vinden :( ( MSI P6N SLi 650i) Nu weet ik het niet meer... Is er misschien een USB stickje die je in je aansluit en dan Wifi of draadloos internet verzend? Terwijl ik dus kabel Internet heb.. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
Je kan een wifi usb stick kopen, echter ondersteunen niet alle stickjes ook het uitzenden van wifi. De beste oplossing is om de huidige router te vervangen door een met kabel & wireless functionaliteit. Maar ik zou zeggen, vraag iemand met ervaring hiermee, want je raakt snel in de knoop. Vooral de beveiliging is niet het makkelijkste klusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:05:
Dan kun je iJailbreak gebruiken schijnt. Ik heb alleen nog van niemand hier gehoord of dat een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:40:
[...]

Dan kun je iJailbreak gebruiken schijnt. Ik heb alleen nog van niemand hier gehoord of dat een beetje werkt.
simpel maar ik hang bij stap 1 X) die site doet het niet op mijn iTouch dus tja kom niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Na de jailbreak en het intalleren van de iphone apps zegt safari dat de pagina niet gevonden kan worden omdat de server niet meer reageert.

Wat is dit en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SDK voor iphone en ipod binnenkort (feb. 2008) beschikbaar :)

Hier kijk ik wel echt naar uit ...

bron: http://www.engadget.com/2...-iphone-sdk-for-february/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
nou ik heb ook mijn touch sinds vandaag :) erg blij mee natuurlijk.

alleen jailbreaken lukt niet :P .. internet op de touch is sloom pagina's laden echt super lang. een youtube doet het ook niet bijmij. terwijl ik ook gewoon naast mijn router sta. soms zit er wel een snelheidsboostje in dat het internetten snel gaat.. maar meestal trage hap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
Ik heb m geprobeerd te jailbreaken met dat programmaatje van msbasher maar mn iPod is er totaal ongevoelig voor er gebeurt niets terwijl ik alles juist volg volgens mij erg vaag want het hele programmaatje heeft zichzelf uit kunnen voeren...
Ik snap ook niet waarom iedereen zo huiverig doet over een goede link te geven, de admins grijpen blijkbaar toch niet in terwijl iedereen jailbreakt, en er dus veel interesse naar is. Waar apple veel te laat (lees februari pas) op in gaat. Ik vind dat dit een vrij onderwerp moet worden om over te praten ook al is het illegaal miss, GoT zet mensen er toch niet toe aan het te gebruiken..

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vandaag een touch 16gb aangeschaft, vet dun ding, alleen moet ik nog ff wennen aan itunes en kijken hoe ik mijn ipod op 64bit vista aan de praat krijg :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEHHHH STATUS IS GEWIJZIGD!!!

Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 17 Okt, 2007 - 22 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 25 Okt, 2007 - 31 Okt, 2007

YEH!

Nu nog best lang wachten -,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:36:
YEHHHH STATUS IS GEWIJZIGD!!!

Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 17 Okt, 2007 - 22 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 25 Okt, 2007 - 31 Okt, 2007

YEH!

Nu nog best lang wachten -,-
>>> Levertijd Apple Producten Deel 3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
bokkow schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:17:
Ik heb m geprobeerd te jailbreaken met dat programmaatje van msbasher maar mn iPod is er totaal ongevoelig voor er gebeurt niets terwijl ik alles juist volg volgens mij erg vaag want het hele programmaatje heeft zichzelf uit kunnen voeren...
Ik snap ook niet waarom iedereen zo huiverig doet over een goede link te geven, de admins grijpen blijkbaar toch niet in terwijl iedereen jailbreakt, en er dus veel interesse naar is. Waar apple veel te laat (lees februari pas) op in gaat. Ik vind dat dit een vrij onderwerp moet worden om over te praten ook al is het illegaal miss, GoT zet mensen er toch niet toe aan het te gebruiken..
Heb hem ook gejailbreaked net alles is goed gegaan,iphone apps werken allemaal!
Volg anders even deze video's:
http://www.youtube.com/watch?v=SuVUmmNG_HA
http://www.youtube.com/watch?v=YciPeAPPrmE
http://www.youtube.com/watch?v=EoR4BnoULAA
http://www.youtube.com/watch?v=SmJp2us7Dpw

Peace of cake! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Idd vergeten op het laatst weer aan en uit te doen XD :p en nu eerst ns spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:26

RnB

Hi all, ik heb mijn Touch natuurlijk ook gejailbreakt, alleen heb ik één probleempje en hoop dat iemand anders die ook had, dus mij kan helpen. :+

Ik heb een thema dmv Summerboard met aangepaste iconen, alleen in het begin kreeg ik ze niet te zien; dus heb diep nagedacht en ging het proberen hoor. De namen van de iconen vertalen naar het Nederlands en ja hoor ! Ik kreeg ze te zien, behalve.. Foto's, die heeft nog steeds het originele icoon, maar dat is natuurlijk niet mooi, vloekt met derest. Ik heb al alles geprobeerd wat in mij opkwam, Foto/Fotos/Foto's/Photo/Photos/Photo's maar dat mocht allemaal niet baten.

Is iemand dit ook tegen gekomen en is het uiteindelijk gelukt om hem te veranderen?

[ Voor 18% gewijzigd door RnB op 17-10-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Hey iedereen,

Vandaag mijn Ipod Touch 8GB thuis gekregen. 1 dag levertijd bij Dixons. Helemaal top!!!

Ik heb m'n Touch ook 'ge' JailBreaked en wel met dit programma:
http://www.slovix.com/touchfree/

Werkt heel erg goed. Een paar klikken en je hoeft zelfs geen IP adres in te vullen. Gewoon volgende klikken en een paar keer je Ipod opnieuw opstarten. Kind kan de was doen!!
Op de site staan ook screenshots, zo kan je precies zien wat je kan verwachten.

Veel succes iedereen!!!

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
hmm.. zit zo te kijken enzo.. en ik vroeg me af waar de timer functie gebleven is.
dat hij bijvoorbeeld na 60 min of 300 min automatisch uit gaat. en dat vind ik erg relax bij het slapen gaan. en dan de wekker. kan je niet meer wakker worden met muziek ?? nu alleen van die stomme piepjes

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Dan ga je naar klok en onderaan is het derde icoontje de timer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nou al via winamp je touch vullen? Als ik nl een nano aan mn pc hang moet ik bij winamp 5.5 aangeven wat voor soort ipod t is, en kun Je ook touch selextren. Als ik de touch aan mn pc hang wordt deZe echter alleen maar door itunes herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Heb de installer nu ook blijft alleen haken bij het downloaden van een applicatie, hoop dat het aan de brakke verbinding hier ligt en dat ie gewoon doorgaat als de verbinding wel goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
vandaag maar ff de 32b versie van vista home premium geinstalleerd.

wilde toch mijn ipod gebruiken...
way een vet ding, de muziek klinkt goed, fotos zien er goed uit en de filmpjes via youtube vullen ook het scherm goed.

typen is wel ff wennen, je tikt in het begin wel vaak mis...had wel een pennetje bij gemogen..of mijn vingers zijn gewoon te dik

(Y) top die itouch 16gb

gelukkig zit er een vriendin van me op et moment in america, en heb ff gevraagd of ze iets moois voor me ipod wilt meenemen (www.istyles.com) een cover en een sleeve

[ Voor 18% gewijzigd door Zakkenwasser op 18-10-2007 07:58 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Dit is echt een vet hoesje, kan ik iets regelen met jou MrJey? Want volgens mij leveren ze niet naar Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Eergisteren maar even ge-jailbreaks via iJailbreak (Mac OS X). Dit is een ideaal programmatje die goed en makkelijk werkt. Programma starten, instructies volgen en klaar na een paar minuten.
Ik heb de iPhone apps erop gezet (mail/maps/notities) en de calender fix (om afspraken toe te kunnen voegen).

Voor de rest vind ik mijn iPod touch (16GB) een ontzettend gaaf apparaat. Muziek afspelen gaat lekker (alleen mis ik nog een beetje een filter om de muziek op jaar te sorteren), video's zien er ook niet slecht uit en browsen via Safari is echt een genot. Geluid klinkt goed via mijn V-moda Vibe.

Een iets nadeeltje vind ik dat het geen 'normale' speaker o.i.d. in zit. Er zit een agenda functie op, welke goed werkt, alleen wil je nu alarm krijgen, dan krijg je een aantal piepjes welke te zacht geluid maken om mij wakker te krijgen. Maar goed.. het blijft nog altijd een mp3 speler he :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

potatox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:59:
(alleen mis ik nog een beetje een filter om de muziek op jaar te sorteren)
Smart playlists?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
ScottB schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:52:
Dan ga je naar klok en onderaan is het derde icoontje de timer :)
okee zou even kijken,, ik dacht dat dat alleen maar gewoon een afteller was en als het op 0 stond dat je een piepje hoorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Zo dacht even een alpha van summerboard te installeren... nu boot me ipod nog wel, maar krijg niks anders dan het grijze apple logo... restoren dan maar :)
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.