[iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 29.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
@ Werner

Heb je nog dat filetje om de iphone apps in nl te vertalen?
Alvast bedankt! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Kethij op 14-10-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01
De programma's veranderen zelf in het Nederlands. Notes , iCal , Weer en Maps is gewoon in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:20

kpr

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:59:
Enkele vragen.
1. Hoeveel minuten duurt het om te jailbraken?
2. 100% garantie dat het goed gaat?
3. Zijn er al goede spellen op (NES emulator?)
1. Half uurtje, inclusief inlezen en software downloaden.
2. Dat heb je natuurlijk nooit, maar ik zou niet weten waar het mis zou kunnen gaan aangezien je altijd nog in iTunes op de restore-knop kan drukken.
3. Nog niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
carfreak02 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:06:
De programma's veranderen zelf in het Nederlands. Notes , iCal , Weer en Maps is gewoon in het Nederlands.
Ja maar ze zijn niet volledig in het Nederlands, zie vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Mwah dat valt wel mee . Het verschilt alleen Done i.p.v. Gereed.

[ Voor 121% gewijzigd door carfreak02 op 14-10-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
carfreak02 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:06:
Dus niet he... Notes... Add new Note. No Notes. Delete Note? En dat bij alle andere applicaties.
Dat noem ik niet echt Nederlands... Maar misschien heb jij een ander soort Nederlands geleerd?

Ik zal de andere applicaties ook even vertalen en dan post ik ze hier wel ff.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zie hier de rede dat ik altijd mijn operating-system in het Engels instel. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Saeverix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:53:
[...]

Dus niet he... Notes... Add new Note. No Notes. Delete Note? En dat bij alle andere applicaties.
Dat noem ik niet echt Nederlands... Maar misschien heb jij een ander soort Nederlands geleerd?

Ik zal de andere applicaties ook even vertalen en dan post ik ze hier wel ff.
Haha je bent wel erg snel op je teentjes getrapt. iCal is overigens wel in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
carfreak02 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:09:
[...]

Haha je bent wel erg snel op je teentjes getrapt. iCal is overigens wel in het Nederlands.
Ik ben niet op me teentjes getrapt. Vertel gewoon hoe het zit.
En iCal (Agenda) is Nederlands ja. Maar dat is ook geen iPhone Only applicatie...
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:07:
En zie hier de rede dat ik altijd mijn operating-system in het engels instel. :Y)
Ik vind het maar een waardeloze reden :O :)

Hier een Zip file met de vertalingen voor Notities en Weer... Instructies zitten er ook bij.
http://rapidshare.com/files/62555695/Nederlands.zip.html

[ Voor 31% gewijzigd door Saeverix op 14-10-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:10:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:25:
Zelf ben ik van de engelse GUIs, aangezien ik altijd alles in één taal wil hebben, en dat eigenlijk alleen met een engelse GUI lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:00:
[...]

Moet je de aanduiding even op Fahrenheit zetten... Dan zie je de juiste temperatuur.
Dit komt omdat de amerikaanse temperaturen altijd in Fahrenheit zijn. Dus die komen ook in Fahrenheit binnen op de iPhone. Als je hem dan op Celcius zet gaat het mis.
Dat komt omdat het programma de temperatuur in Fahrenheit verwacht, maar het komt in Celcius binnen.

Stel het is 16 graden. Dan komt dat in het programma binnen als 16 graden Fahrenheit. Waarna het programma het op jouw verzoek (instelling) nog eens een keer gaat omrekenen naar Celcius. Vandaar dat het niet klopt.

[...]

Dat zie je goed. Alleen moet je daarvoor wel je iPod Jailbreaken (Kraken/Hacken hoe je het wilt noemen). Is op google genoeg over te vinden. Want volgens mij mag ik hier geen sites over vermelden.

[...]

Als je nou eens de moeite doet even te zoeken in dit topic... Want het staat hierboven al vermeld namelijk... |:(

[...]

Die heb ik ja. Play/Pause en Vorige/Volgende werkt. Volume niet.
Heb je dan wel echt het laatste type dock? ( met een streepje i.p.v. een rondje aan de voorkant? ) Bij mij werkt alles namelijk wel ( incl. volume dus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
De vertalingen werken , bedankt.

Ik heb het Dock met het rondje , en daar kan ik ook alles met de remote doen . Dus ook het volume.

[ Voor 61% gewijzigd door carfreak02 op 14-10-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Tenzij je de Nederlandse gebruikersgroep gaat helpen door zelf dingen te gaan vertalen. Zodat wel ALLES Nederlands wordt.
Als je zelf niks doet wordt het inderdaad niks nee...

Maar ik moet toegeven. De reden is voor jou persoonlijk iets meer waard geworden.
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:13:
[...]

Heb je dan wel echt het laatste type dock? ( met een streepje i.p.v. een rondje aan de voorkant? ) Bij mij werkt alles namelijk wel ( incl. volume dus )
Nee ik heb die met het rondje inderdaad...

[ Voor 29% gewijzigd door Saeverix op 14-10-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saeverix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:16:
[...]

Tenzij je de Nederlandse gebruikersgroep gaat helpen door zelf dingen te gaan vertalen. Zodat wel ALLES Nederlands wordt.
Als je zelf niks doet wordt het inderdaad niks nee...

Maar ik moet toegeven. De reden is voor jou persoonlijk iets meer waard geworden.
offtopic:
Je kunt elk bestaand programma gaan vertalen, maar is dat nuttig? Is het al mogelijk om web-apps te vertalen? Je zult altijd met meerdere talen door elkaar werken, imho niet consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:19:
[...]

offtopic:
Je kunt elk bestaand programma gaan vertalen, maar is dat nuttig? Is het al mogelijk om web-apps te vertalen? Je zult altijd met meerdere talen door elkaar werken, imho niet consistent.
Dat is hoe jij erover denkt. Dat weten we nu allemaal.
En er zijn veel mensen die er anders over denken. Klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik iTunes zo ver dat deze automatisch coverart bij de geimporteerde cd's op de iPod zoekt? (heb geen auto syncing van mp3s uitstaan, maar heb wel bewerken->voorkeuren->algemeen->ontbrekende ill. automatisch downloaden)

het gaat dus om cd's die niet via itunes zijn gekocht, maar die ik vanuit mijn digitale collectie op mijn iPod heb gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Dat zou hij al moeten doen, aangezien je dat ingesteld hebt bij je voorkeuren. Wat zou kunnen is dat de iTMS het album niet heeft en dus de cover art ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:24
hele topic doorgestruind.. de touch wordt nu dat ie gejailbreaked kan worden toch wel weer erg interessant! Twijfel behoorlijk of ik m'n vriend uit de US volgende week een iPhone of een Touch mee laat brengen.... ik ben niet echt een beller (doe het gewoon met een t-mob prepay.. zegt genoeg denk ik), dus het phone-gedeelte boeit me niet zo enorm veel. En dan is de 16GB van de Touch toch wel prettiger dan de 8GB van de Phone....

Wat ik niet echt kan vinden is hoe de Touch/iPhone omgaan met draadloze netwerken. Zit er ook een soort wireless "manager" in waarbij je voorkeurs-netwerken met bijbehorende WEB/WPA-codes kunt opslaan, zoals dat bijv in WinXP kan? Of moet je telkens handmatig connecten en de juiste WEB/WPA code invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Als je eenmaal ingelogd bent op een netwerk onthoudt hij dat netwerk inclusief WEP/WPA-code. Je hoeft die code dus maar één keer in te vullen. Daarnaast zal hij altijd automatisch verbinding maken met een netwerk waar je al eerder op ingelogd bent geweest. Je kunt ook nog aangeven dat je niet wil dat er automatisch een verbinding wordt gemaakt door de iPod het netwerk te laten 'vergeten'. Al met al goed uitgewerkt vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hoe zorg je ervoor dat iTunes niet automatisch je touch update? Heb nergens een optie kunnen vinden (windows versie), alleen één om te zorgen dat iTunes niet automatisch gaat zoeken naar updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Saeverix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:10:
[...]

Ik ben niet op me teentjes getrapt. Vertel gewoon hoe het zit.
En iCal (Agenda) is Nederlands ja. Maar dat is ook geen iPhone Only applicatie...

[...]

Hier een Zip file met de vertalingen voor Notities en Weer... Instructies zitten er ook bij.
http://rapidshare.com/files/62555695/Nederlands.zip.html
Waar mee heb je die dingen vertaald? In Mail zijn ook nog een hoop dingen in het Engels namelijk. :)

Als ik die Main.strings in TextMate oid open krijg ik een erg onoverzichtelijk document te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:45:
Dat zou hij al moeten doen, aangezien je dat ingesteld hebt bij je voorkeuren. Wat zou kunnen is dat de iTMS het album niet heeft en dus de cover art ook niet.
kanye west etc vrij doorsnee artiesten lijkt mij, maar als ik het album selecteer en dan naar geavanceerd -> albumillustraties ophalen ga dan komt er een frractie van een seconde iets te staan in het venstertje maar er gebeurt niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ik zie al wat het probleem is, ik heb die mp3's niet in mijn bibliotheek staan, maar slechts op mijn ipod

is daar nog een oplossing voor dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Je zou eens kunnen kijken in de iTMS of het album beschikbaar is. Stat hij er niet, dan heb je de oplossing, staat hij er wel dan is er iets anders aan de hand. Het feit dat er wel iets komt te staan in dat venstertje duidt er wel op dat hij zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik bedoel, als ik de mp3s in de bibiliotheek zet en dan sync dan lukt t wel, maar als ik de albums handmatig toevoeg aan de iPod en dan het album op de iPod ZELF selecteer (dus niet in de bibliotheek) en probeer de albumart op te halen, gebeurt er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Nummers op mijn Touch zet zie ik met die coverflow dus geen covers :\.. hehe Nu zie ik veel filmpjes op youtube met gasten die wel allemaal Coverflows hebben// Hoe kan ik die krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:10:
Nee ik bedoel, als ik de mp3s in de bibiliotheek zet en dan sync dan lukt t wel, maar als ik de albums handmatig toevoeg aan de iPod en dan het album op de iPod ZELF selecteer (dus niet in de bibliotheek) en probeer de albumart op te halen, gebeurt er niets
Ah, op die manier. Nouja, ik weet niet of dat überhaupt kan. Heb je ergens gelezen dat dit kan of hoopte je hier alleen op ?

[ Voor 59% gewijzigd door Scott op 14-10-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoopte hier op. Handmatig kan het wel (nummers selecteren, rechts klikken, info, ill toevoegen), maar automatisch is natuurlijk handiger

ben uberhaupt geen itunes fan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Ik zou het zeer rlx vinden als iemand me over msn of iets, ondersteund met het jailbreaken van m'n touch... Ik heb namelijk een vorm van engelse dislectie dus wordt het zeer irritant voor me. M'n pa en ma zitten ook niet te springen om achter de computer te duiken en zoonlief te helpen met zijn nieuwe speelgoed... Hoop op reacties! Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier hoe ik Cover Art kan krijgen oftwel de Albumillustraties.. Ik zelf heb geen Itune store account omdat ik geen Visa ofzo heb. Is hier freeware voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:07:
Weet iemand hier hoe ik Cover Art kan krijgen oftwel de Albumillustraties.. Ik zelf heb geen Itune store account omdat ik geen Visa ofzo heb. Is hier freeware voor?
Dit soort vragen kun je beter stellen in iTunes 7: Ervaringen & Discussie - Deel 2, aangezien dit weinig met de iPod touch zelf te maken heeft. In dat topic staat overigens ook beschreven hoe je zonder een Visa card een iTunes Store account kunt aanmaken, voor het downloaden van de albumillustraties.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks had het zelf al gevonden gewoon een Click&buy account maken is gratis.

Vandaag even een filmpje erop gezet.. Quality=perfect. Geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Iemand dit al klaar gekregen ?

http://www.pyrofersprojects.com/3gipod/3gipod.html

Zo kan je als het goed is je (UMTS) internet van je Windows Mobile GSM via WLAN delen naar je iPod Touch. Ik heb alles gedaan zoals op de site staat, ben ook verbonden via WLAN maar Safari kan geen pagina's vinden :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben ondertussen ook een trots bezitter van een Ipod Touch... alleen ik heb een probleempje met mijn eigen Wi-FI network. Ik zit met een Linksys WRT54G router en een WPA password.
Ik heb keurig het password ingetoetst maar dan geeft hij mij een Ip adres wat begint met 169 en het subnetmasker is ook niet correct, voor de rest krijg ik geen gegevens.

Verbinden met youtube & safari lukt dus niet. weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:24
Heb ondertussen ook een guide gevonden hoe je de ipod touch kan uncappen (europese geluidslimiet eruit slopen) :) mocht er interesse wezen dan kan ik deze posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Als je je wachtwoord hebt ingevoerd. Krijg je dan geen foutmelding oid dat er geen connectie gemaakt kan worden? Je IP adres is nl een zg APIPA adres. Oftewel een adres wat automatisch gegenereerd wordt als er geen verbinding met een DHCP server (je router) gemaakt kan worden.
misschien heb je mac filtering aanstaan? Moet je eerst je mac van je touch toevoegen aan de lijst van geauthoriseerde pc's die toegang tot je netwerk hebben.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het mac filter staat uit daar heb ik al naar gekeken.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Kan je met de iPod Touch wel accent invoeren? Zoals é ë etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Is het ook mogelijk om via de USB kabel de internet verbinding te gebruiken op de touch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikgoodhart schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:41:
Is het ook mogelijk om via de USB kabel de internet verbinding te gebruiken op de touch ? :)
Voor een paar euro heb je een WLAN usb-stick, hang deze aan je computer, maak een peer-to-peer verbinding, é voila, je bent online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
nee dat mag natuurlijk niet op werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Ik probeer Outlook Web Access toegang te krijgen via de safari browser maar na het invullen van mijn inloggegevens krijg ik weer lege velden voor username/password. Ik heb begrepen na een google search dat het wel mogelijk moet zijn (OWA op de Safari browser, iig via de Iphone). Ik neem aan dat de browser in de iPhone en Touch hetzelfde zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Karel2001 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:00:
Ik probeer Outlook Web Access toegang te krijgen via de safari browser maar na het invullen van mijn inloggegevens krijg ik weer lege velden voor username/password. Ik heb begrepen na een google search dat het wel mogelijk moet zijn (OWA op de Safari browser, iig via de Iphone). Ik neem aan dat de browser in de iPhone en Touch hetzelfde zijn ?
Ik kan gewoon OWA gebruiken. Zowel van mijn werkgever, als van de klant waar ik zit. Beide gebruiken een iets andere OWA maar werken perfect.
het moet dus wel kunnen. Wellicht dat jouw OWA ge-update moet worden?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Donnie Darko schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:57:
Heb ondertussen ook een guide gevonden hoe je de ipod touch kan uncappen (europese geluidslimiet eruit slopen) :) mocht er interesse wezen dan kan ik deze posten.
Laat maar eens horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
DarkSide schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

Ik kan gewoon OWA gebruiken. Zowel van mijn werkgever, als van de klant waar ik zit. Beide gebruiken een iets andere OWA maar werken perfect.
het moet dus wel kunnen. Wellicht dat jouw OWA ge-update moet worden?
bedankt voor je snelle reactie. We draaien Exchange 2003 met SP2.. lijkt me dat het moet werken met die combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 08:24
okay

SFTP naar je ipod en ga naar

"Media_sym/System/Library/Frameworks/Celestial.framework/RegionalVolumeLimits.plist"

dit bestand ziet er in een editor zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.donniedarko.nl/pics/ipod1.png

zorg ervoor dat hij er zo uit komt te zien (vervang alles voor 1)

Afbeeldingslocatie: http://www.donniedarko.nl/pics/ipod2.png

sla het bestand op en ftp het terug naar je ipod.

vervolgens reboot je je ipod met (home button en wake ingedrukt houden)

en als je alles goed hebt gedaan is hij uncapped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een oproepje over de Wi-Fi.

Bij het verbinden naar mijn Linksys WRT54G --> na het invullen van het password krijg ik dus een APIPA adres toegewezen. Ik kan dus niet verbinden naar de DHCP server. Het mac filter staat op disabled dus ik zou niet weten waarom de Ipod Touch niet kan verbinden naar de wi-fi. andere apparaten krijgen een gewoon IP adres toegewezen alleen de Touch niet. Zijn hier nog mensen die een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik zou het echt niet weten. Ik heb de touc al op verschillende AP aangesloten (sitecom, linksys, netgear, sweex) en allemaal zonder probleem. Ik zou zeggen probeer het eens bij een kennis of een vriend. Misschien is je touch wel doa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik was van het weekend op een verjaardag daar lukte het verbinden zonder problemen. ik ben ondertussen even door de apple forums aan het browsen en heb wel enkele dingen gevonden die ik even ga proberen. het updaten van de software naar versie 1.52.0 omdat die: "resolves issue with IP address assignment via DHCP on some particular devices". nouja ik hou jullie op de hoogte en als iemand de oplossing weet dan hoor ik dat graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikgoodhart schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:55:
nee dat mag natuurlijk niet op werk :)
En met je Touch spelen mag wel? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:55:
[...]

En met je Touch spelen mag wel? :P
Zolang hij alleen maar met zijn touch speelt wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:57:
[...]

Zolang hij alleen maar met zijn touch speelt wel 8)
offtopic:
Jezelf touchen is op menig kantoor uit den boze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké het linksys probleem is opgelost. Ik heb zelf dus de WRT54G Version 5 router. Even naar linksys.com en de firmware upgraden naar versie 2.0.2 ( of 2.20 ) die comp staat beneden. en dan moet hij het als het goed is doen!

Hoop dat ik hier andere mensen ook nog mee kan helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Is het mogelijk om de Touch via WiFi te laten synchroniseren met Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Donnie Darko schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:32:
[...]

okay

"Media_sym/System/Library/Frameworks/Celestial.framework/RegionalVolumeLimits.plist"

[afbeelding]

[afbeelding]

Thx ! dadelijk thuis even testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:20

kpr

heeft iemand al VPN werkend gekregen en zoja, hoe? Bij mij geeft hij telkens aan dat hij de server niet kan vinden terwijl die onder Mac OSX gewoon vindbaar is.

-edit: Het lijkt wel te werken als ik het ip-adres in plaats van het de hostname invul. Ook in de terminal van mijn iPod kan hij vpn2.student.utwente.nl niet vinden/pingen en het bijhorend ip-adres wel. Op mijn MacBook is dit geen probleem. Erg vaag, maar het werkt iig :)

[ Voor 46% gewijzigd door kpr op 15-10-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Weet iemand hier hoe je de ipod een harde reset geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:37

UMD

You don't say

nou

heb net de touch een week houdt ie dr alweer mee op.
T ding bleef vandaag echt helemaal vast hangen. K kon m niet meer gewoon uit zetten (moest resetten) en als ie aan ging zag k alleen t apple logo en voor de rest deed die niks meer.

vandaag maar naar de apple reseller gegaan en hem ingeleverd. Hij had geen Touches meer op voorraad dus is opgestuurd.

Nu ben ik eens benieuwd...... hoe goed die O-zo befaamde service van Apple dan is.......

K hoop iig dat t waar is!

dus dan maar weer, Fingers crossed x :X
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14

RnB

alienfruit schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:34:
Kan je met de iPod Touch wel accent invoeren? Zoals é ë etc. ?
Jep, moet je het desbetreffende letter wat langer inge''toucht'' houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Reef_91 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:46:
[...]

Jep, moet je het desbetreffende letter wat langer inge''toucht'' houden. :)
Hé, dat wist ik ook niet. Zal hem er in de TS bijzetten :)
Donnie Darko schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:32:
[...]

okay

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb m'n iPod niet gejailbreakt, werkt het dan ook ? Ik zou namelijk niet weten hoe ik in WinSCP SFTP naar m'n iPod... ?

[ Voor 61% gewijzigd door Scott op 15-10-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
ScottB schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:56:
Ik heb m'n iPod niet gejailbreakt, werkt het dan ook ? Ik zou namelijk niet weten hoe ik in WinSCP SFTP naar m'n iPod... ?
Niet op deze manier iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
UMD schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:31:
nou

T ding bleef vandaag echt helemaal vast hangen. K kon m niet meer gewoon uit zetten (moest resetten) en als ie aan ging zag k alleen t apple logo en voor de rest deed die niks meer.

vandaag maar naar de apple reseller gegaan en hem ingeleverd. Hij had geen Touches meer op voorraad dus is opgestuurd.

Nu ben ik eens benieuwd...... hoe goed die O-zo befaamde service van Apple dan is.......

dus dan maar weer, Fingers crossed x :X
;(
Hm, had je geprobeerd hem in restore-mode te forceren dmv Sleep + Home ingedrukt houden terwijl je touch is aangesloten via USB oid?
Als Jailbreak nl. fout aat om de één of andere reden, kun je op die manier altijd weer je touch "repareren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Is er trouwens al software om de muziek van je iPod naar je PC te kopiëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:48:
Nee, het kan al wel handmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Cache schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:29:
[...]

Hm, had je geprobeerd hem in restore-mode te forceren dmv Sleep + Home ingedrukt houden terwijl je touch is aangesloten via USB oid?
Als Jailbreak nl. fout aat om de één of andere reden, kun je op die manier altijd weer je touch "repareren".
Ja dat heb ik geprobeerd maar de ipod werd gewoon helemaal niet meer herkent door de Mac. Ook niet door de Windows pc van me ma.... dusjah...

Ik hoop dat apple me nu kan helpen. K had hem btw niet gejailbreaked dus ik zat echt met me handen in het haar....

hoe zoiets kan gebeuren....

mjeh.... ik hoop dat apple hem kan redden en anders mij kan helpen.... :'(

greetz

[ Voor 0% gewijzigd door Daedalus op 15-10-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
UMD schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:03:
[...]

Ja dat heb ik geprobeerd maar de ipod werd gewoon helemaal niet meer herkent door de Mac. Ook niet door de windhoos pc van me ma.... dusjah...
Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Yupe, pas nog gedaan. Kan alleen ff niet op de naam komen.... *zoekt door history

//Edit

ik heb het destijds gedaan met een progje genaamd iDump :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pixeldude op 15-10-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Civic519 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

Yupe, pas nog gedaan. Kan alleen ff niet op de naam komen.... *zoekt door history

//Edit

ik heb het destijds gedaan met een progje genaamd iDump :)
Je zit hier in het iPod Touch topic hè? Ik heb het progje gedownload en hij vindt het niet en op de site staat ook niet dat hij de iPod ondersteunt. Hoe doe ik het trouwens handmatig, want Disk Mode bestaat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Senuti (iTunes andersom..).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Zucht? Ben je zo moe dan?

...... anders mag je ff uitleggen wat je met zucht bedoelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Ik hoorde dat dit programmaatje wat simpeler is en automatischer dan Jailbreak:

http://www.slovix.com/touchfree/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Scrummie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

Senuti (iTunes andersom..).
Helaas alleen voor de Mac, nog geen Windowsalternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:42:
[...]

Helaas alleen voor de Mac, nog geen Windowsalternatief?
U jailbreaked, U activeert SSH, u gaat naar de map Music, u copy paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
UMD schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

Zucht? Ben je zo moe dan?

...... anders mag je ff uitleggen wat je met zucht bedoelt :?
Noem het gewoon Windows, al die zo genaamd leuke synoniemen komen me onderhand de strot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

nouja....

dat zal ook nog altijd zo blijven. Ik bedoel t altijd gewoon op n grappige manier.

Windoos, Windhoos, BigMac, appel en zo heb ik nog wat van die dingetjes...
gewoon niet te veel van aantrekken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hidde schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:17:
Ik hoorde dat dit programmaatje wat simpeler is en automatischer dan Jailbreak:

http://www.slovix.com/touchfree/
Om een klein beetje te mierenneuken: dat is gewoon jailbreak en het werkt super! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
UMD schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:31:
nou

dus dan maar weer, Fingers crossed x :X ;(
Heb precies hetzelfde gehad en krijg een nieuwe!. Oude Ipod is al door TNT opgehaald.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
--Christiaan-- schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:47:
[...]

Je zit hier in het iPod Touch topic hè? Ik heb het progje gedownload en hij vindt het niet en op de site staat ook niet dat hij de iPod ondersteunt. Hoe doe ik het trouwens handmatig, want Disk Mode bestaat niet meer?
mm, ging er even van uit dat het één pot nat was kwa opslag. Maar blijkbaar niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

marcellux schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

Heb precies hetzelfde gehad en krijg een nieuwe!. Oude Ipod is al door TNT opgehaald.
laten we hopen dat ze dat bij mij ook doen. Eig boeit t me niet zoveel, zolang ik volgende week maar weer een werkende ipod touch heb vind ik t allemaal prima.

Tis rot en tis klote.... maar dit soort dingen gebeuren. Kan Apple niks aan doen. Hooguit mij tevreden stellen en de pijn verzachten door mij snel te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over het Wifi gebeuren:

Ik heb nu dus een wifi opgepikt vanuit mijn buurt. Stond een password op heb ik gedaan: admin

Nu neem ik aan dat als de password fout zou zijn hij de connectie niet zou accepteren.. toch?

Alleen opent hij nog steeds geen browser. Ik keek even ik zie alleen: iets erachter staan bij IP-Adres en bij Subnetmasker. Verder staat er niks. Moet ik hier nu iets doen iets invoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:06:
Even een vraagje over het Wifi gebeuren:

Ik heb nu dus een wifi opgepikt vanuit mijn buurt. Stond een password op heb ik gedaan: admin

Nu neem ik aan dat als de password fout zou zijn hij de connectie niet zou accepteren.. toch?

Alleen opent hij nog steeds geen browser. Ik keek even ik zie alleen: iets erachter staan bij IP-Adres en bij Subnetmasker. Verder staat er niks. Moet ik hier nu iets doen iets invoegen?
Je krijgt wel verbinding maar dan houd het ook op, je krijgt namelijk geen correct IP adres van de router..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
OK. Ondertussen heb ik hem wel gejailbreakt, maar als ik het bestand open in een editor krijg ik alleen dit:

bplist00Ù

RZDRZIUZG/ZORZORZKRFDRZGUZO/ZDQF#?ê\(õ!'*-039;

Heb het bestandje binair gestuurd, dus dat kan het niet zijn... Maar wat wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Mijn touch wordt omgeruild.
Mijn touch had regelmatig problemen met het vinden van de dock, waardoor het niet mogelijk was met de afstandbediening play/pause/prev/next te doen. Volume op en neer met de afstandsbediening deed ook niks op de iPod zelf, het geluid dat de dock uitkwam ging wel harder/zachter, maar niet, zoals het bij de touch hoort, op de touch zelf.
Ze deden bij Apple niet zo moeilijk over het ruilen, maar gaven in 1e instantie wel de dock de schuld, ondanks dat ik zei dat m'n iPod mini het er altijd goed op heeft gedaan. Toen ik zei dat dat het niet kon zijn omdat die oude iPod er ook altijd op werkte werd ik doorgezet naar de aftersales lijn en werd de rest afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:26:
[...]

Je krijgt wel verbinding maar dan houd het ook op, je krijgt namelijk geen correct IP adres van de router..
Ok.. Dit gebeurt dus als het wachtwoord verkeerd is? Nouja.. Ik ga morgen maar even langs de winkel een USBWLan stickje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:14

RnB

Voor mensen die bang zijn dat je hem niet meer in de originele staat krijgt na het jailbreaken,
dat krijg je wel. Haha, zo simpel is het. :P

Ik had m gerestored via iTunes en na 5 minuten is ie weer in originele staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachte verzenddatum: 17 Okt, 2007 - 22 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 25 Okt, 2007 - 31 Okt, 2007

Ik bleef eerst wachten omdat die winkels allemaal steeds zeiden dat ze hem 5 october binnen zouden hebben, maar dat zeggen ze alleen maar omdat ze wouden dat je hem bij hun zou halen. Ik heb dus gewoon besteld toen en ben het wachten best wel beu... -,-

Weet iemand trouwens nog (web)winkels voor hoesjes van iPod Touch in NL? Geen amerikaanse etc websites want daar heb ik niet veel aan, ik heb geen credit card. Dus het moet een nederlandse webwinkel zijn met goeie hoesjes... Niet van die sokken aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Gisteren geprobeerd te jailbreaken, maar de website waar je naar toe moet om mobile safari te laten crashen was onbereikbaar :/
Vanavond nog eens een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 10:18
Gisteren ook een ipod touch gehaald, met het mom van, "is voor jouw lieverd (vriendin)"

Ikke blij en zie ook blij, heel leuk hebbedingetje, gisteren gelijk ff die jailbreak geprobeerd, was een helemaal automatich grafish proggie, touch free.

Was erg makkelijk, alelen ff naar die website gaan en de rest gaat helemaal automatisch en je hoeft alleen paar keer t restarten.

Inmiddels wel weer helemaal gereset naar normaal, was puur om ff te kijken, en mn vriendin gaat die dingen toch allemaal niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

'mijn' touch is eigenlijk ook die van mijn vrouw. Was een cadeautje voor d'r.
Ze is er helemaal weg van. Maar van jailbreaken wil ze niets van weten.
Misschien zelf ook maar eentje aanschaffen. De extra apps en vooral de bewerkbare agenda zijn toch mooi om op je touch te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smiegten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt alsof de touch geheugen problemen heeft? Nu ik steeds meer albums toevoeg met coverart showt deze coverart niet meer op bij de coverflow, maar slechts een zwart vlak. Ook laden sommigen niet meer helemaal scherp

iemand die dit probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt ie al in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Ja er zijn zat shops die hem gisteren of vandaag enorm goed bevoorraad zijn. Sommige vorig week zelfs met minimaal 30 per winkel :s ( bij Apple Authorised Resellers )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakBoy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:18:
[...]

Ja er zijn zat shops die hem gisteren of vandaag enorm goed bevoorraad zijn. Sommige vorig week zelfs met minimaal 30 per winkel :s ( bij Apple Authorised Resellers )
Dus niet bij apple... Dixons alleen. Apple center had ik vorige week donderdag zelf gebeld zouden hem pas over 2 weken binnenkrijgen. En zaterag toen ik de mijne bij dixons had gehaald zou apple hem nog steeds pas over 2 weken krijgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
HIer in amsterdam het zelfde, alle apple stores hebben nog niks en weten ook niet de datum waneer precies, dixons had hem wel, maar was al weer uitverkocht, heb nog een 16 gig versie bij BCC kunnen fixen gisteren.

Nog een keertje jailbreak, toch nog ff checken die apps,misschien kan ik toch mn vriendin overhalen om ze er op te laten staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoSoulStar
Weer die jailbreak erop, maar na installatie van summerboard, zijn mn onderste 4 icoontjes (Music,Video,Photo,Itunes)

Van boven over de (Safari,Youtube,Calender,Contacts) geschoven, iemand enig idee hoe ik dat fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
Zoals mij ook al verteld is... doorzoek het topic! staat er uitgebreid in vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Je had in de eerste instantie niet summerboard moeten installeren via de installer, maar gewoon handmatig (zip bestand te downloaden van de apptapp site). :S
Weet helaas niet uit mn hoofd hoe je het fixt, maar volgens mij werd het wel verteld op macrumors. Ik raad toch echt iedereen aan om te zoeken op het macrumors forum, zowat alles wat hier gevraagd wordt staat in de eerste 5 topics in het iPod touch gedeelte.

En nogmaals: http://www.youtube.com/user/ipodtouchmaster !
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.