[iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 29.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een 16 gb versie halen, die ik voor dinsdag moet hebben. Krijgt Dixons morgen nou nieuwe 16gb modellen? Kan je die dan gewoon in de winkel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Ik wilde net Jailbreaken, en ik had die site al bezocht maar wilde daarna nog even hem helemaal herstellen. Nu lukt dit echter niet, en ik krijg hem niet in disk mode omdat ik dat in iTunes niet kan kiezen omdat deze hem niet herkent. Hoe formatteer ik hem gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dancing_Animal schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:35:
[...]
DUUR he! Heb je nou zo'n plaat voor je kop of zie je niet dat dit een iPod is met een groot touch screen en wifi? Wat verwacht je, 40 GB, touch screen, wi-fi en dan voor €150,- ofzo?
Die features maken de speler niet duur. Voor minder geld krijg je bij Archos een speler van 80GB, en zit de Touch bijna rond het prijsniveau van de 160GB versie. Deze speler heeft ook wifi, groot touchscreen en dergelijke. Tuurlijk zullen die features bijdragen aan de prijs, maar zoals ik al eerder postte denk ik dat het dure hem vooral zit in in het flashgeheugen. En als je dan de prijzen van de Touch vergelijkt met anderen dan is hij al een stuk minder duur. Hij blijft duurder dan andere moderne flashmodellen, maar dat mag ook als je naar de features kijkt.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:37:
Ik wil een 16 gb versie halen, die ik voor dinsdag moet hebben. Krijgt Dixons morgen nou nieuwe 16gb modellen? Kan je die dan gewoon in de winkel kopen?
Bel ze even? :?

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 12-10-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Kaspers schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

Hoezo :P,
Zit waarschijnlijk fw 1.1.1 op, die hackable is.. en het scherm zal waarschijnlijk ook geen problemen geven lijkt me :).
Nee idd, maar misschien dat ze juist beter uitvallen tegenover de eerdere versies, vandaar. :P
--Christiaan-- schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:44:
Ik wilde net Jailbreaken, en ik had die site al bezocht maar wilde daarna nog even hem helemaal herstellen. Nu lukt dit echter niet, en ik krijg hem niet in disk mode omdat ik dat in iTunes niet kan kiezen omdat deze hem niet herkent. Hoe formatteer ik hem gewoon?
Sleep button + home button ingedrukt houden gedurende ongeveer 25 seconden voor een hard reset.

Had ook nog iets anders gelezen waarbij je vervolgens alleen de sleep button moest loslaten, maar de home button nog ingedrukt moest houden. Daardoor zou een restore worden geforceerd. Ik raad je aan even op macrumors te kijken.

[ Voor 50% gewijzigd door Cache op 12-10-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Dat wat jij zei klopte niet helemaal, ondertussen het antwoord wel op internet gevonden, wellicht handig voor anderen ook:

Force a restore.

While connected to yuor computer:
1) Hold the Home and sleep button until theiPod turns off.
2) Keep holding until the iPod turns back on with the Apple Logo.
3) Once the Apple logo appears, let go of the sleep button, but keep holding the home button.
4) After some 20 seconds or so, the Apple logo will turn to the iTunes + Cable image. You can lot go oh thehome button now, and iTunes will now restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dat bedoelde ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm net binnen en wat een geweldig apparaat! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

alleen krijg ik de covers niet automatisch binnen? Heb het wel aangevinkt onder opties en dan doe ik geavanceerd->album illustraties ophalen maar er gebeurt niets :?

is het laatste album van kanye west, lijkt me toch geen obscuur album

iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
Namu schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:54:
Het enige wat mij nog tegen houd om een touch te halen is dat ik een vpn connectie op school moet opzetten via wireless om het internet te kunnen gebruiken.
Al weer wat oud ondertussen, maar het is met 'n iPoT weldegelijk mogelijk om een VPN verbinding op te zetten - het lukt me op 't moment niet goed om een screenshot te maken, en ik begin ook te twijfelen of dit er al was voordat ik de iPhone software erop heb gemikt.

Maar in ieder geval krijg ik de keus tussen L2TP en PPTP, met een server, account, wachtwoord, 'geheim', RSA en verschillende encoderingsniveau's onder 'Instellingen', 'Algemeen' en vervolgens 'Netwerk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:41
Woei ik draai nu ook Notes , Stocks , Mail , Weather en Google Maps. En iCal kan ik nu ook aanpassen.

Geweldig _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door carfreak02 op 12-10-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
Die van mij (8GB) vandaag binnengekregen bij HTR Veenendaal. Leuk dingetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
carfreak02 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:38:
Woei ik draai nu ook Notes , Stocks , Mail , Weather en Google Maps. En iCal kan ik nu ook aanpassen.

Geweldig _/-\o_
Ik neem aan dat Google Maps alleen werkt als je online bent, en dus niet heel geschikt is als soort navigatiesysteem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:11:
[...]

Ja, dat kan. Het heet ook weer On-The-Go. Het is iets uitgebreider en iets minder uitgebreid: je kunt bijvoorbeeld nu wel nummers verwijderen uit een On-The-Go, maar je kunt er maar 1 maken (bij bijv. de 5G kon je er zoveel maken als je zelf wilde) :)

edit: Heb trouwens http://www.apple.com/webapps/ in de TS gezet bij iPod Touch-sites (hoewel het niet echt een site is voor de iPod Touch, is het wel een verzameling van applicaties voor de Touch).
Op mijn iPod 5G kan ik ook nummers uit een (wel niet opgeslagen) on the go halen hoor, gewoon op dezelfde manier als hoe je ze erin krijgt. Bij afspeellijsten naar de huidige playlist waar je nummers aan toe kan voegen gaan en dan op het nummer gaan staan dat je eruit wil verwijderen en de selectieknop ingedrukt houden en weg is dat nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 5 dagen geleden een case besteld bij fabrixcases.com, wel een bevestiging van paypal gehad, maar niets van hun. Vervolgens verschillende keren gemaild, maar ze reageren nergens op. De levertijd is 10 dagen of langer, misschien komt het gewoon binnen, maar vreemd is het wel. Heeft iemand ervaring met deze club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:00:
[...]

Op mijn iPod 5G kan ik ook nummers uit een (wel niet opgeslagen) on the go halen hoor, gewoon op dezelfde manier als hoe je ze erin krijgt. Bij afspeellijsten naar de huidige playlist waar je nummers aan toe kan voegen gaan en dan op het nummer gaan staan dat je eruit wil verwijderen en de selectieknop ingedrukt houden en weg is dat nummer ;)
Ik heb bijna 2 jaar een iPod 5G gehad.... en ik wist het niet :| Ik dacht alle features wel te kennen, maar niet dus :+ In dat geval pas ik de TS ook nog een beetje aan, daarin staat ook dat het voorheen niet mogelijk was nummers te verwijderen uit een On-The-Go.

En dat betekent dus ook meteen dat de On-The-Go-sectie dus eigenlijk ook minder ver uitgewerkt is dan op de 5G, aangezien je op de 5G nog meerdere afspeellijsten kunt maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
ScottB schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:56:
[...]

Ik neem aan dat Google Maps alleen werkt als je online bent, en dus niet heel geschikt is als soort navigatiesysteem ?
Gewoon via het netwerk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAHH ik word gek! :P Wil hem zoo graag Ik hoop zo hard dat ik een belletje krijg van A-mac morgen :) Is het scherm ook een beetje handig met schoonmaken?? Ik bergijp dat je soms vinger strepen erop krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Wat ik niet helemaal begrijp. Ik heb m'n touch nu in een universal dock (1e versie) staan, op z'n eigen accu draaiend. Om de accu te sparen stel ik het automatische slot in op 1 minuut. Maar dan kan ik niet meer muziek skippen met m'n afstandsbediening, wel het geluid harder en zachter zetten :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
bas116 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:09:
[...]

Dit is alleen gebaseerd op zo'n vaag mailtje die van Steve zou moeten gekomen zijn.
Persoonlijk geloof ik dit ergens niet helemaal.

Maar ik hoop natuurlijk wel dat Apple na al deze klachten iets eraan doet.
Ik heb hem ook gemaild en kreeg als reaktie terug dat de kalender-edit functie gefixt gaat worden. Zie ook het vorige touch-topic, ik meen het serieus.
Vern schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:38:
[...]

Je moet de Apple universal dock hebben, niet de iPod universal dock. AV kabel moet composite of component zijn. Anders werkt het niet ..... (lees hier).
Ik zou zelf voor een iPod universal dock gaan (ik had het verschil in benaming nog niet eens opgemerkt) als je voor s-video gaat. Die poort zit er namelijk al standaard op en de uitvoer naar de tv via eventuele andere kabels kun je ook met 3rd party kabels doen op de iPod universal dock. De nieuwe dock (Apple un.dock) checkt of er wel een Applechip in de kabels zit en doet het anders gewoon niet. Heeeel erg lame van Apple.

Hey, nou unlock ik 'm net en nou reageert ie niet meer op vooruit / achteruit van m'n afstandsbediening :(. Geluid harder/zachter doet het nog wel, maar het schuifje op het scherm beweegt niet mee :S. Bij de info vindt ie ook geen universal dock. Na een harde reset vindt ie het dock weer wel en werkt alles ook weer naar behoren, vreemd.

[ Voor 55% gewijzigd door Dancing_Animal op 12-10-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets naars. Ik zag opeens enkele witte puntjes tijdens het video kijken, ik bang alweer dode pixel dilemma. Maar wat blijkt... het is stof! Zelfs als het scherm niet aan staat zijn de witte puntjes nog te zien, met een lamp erop. Ik ga maar even een belletje doen naar Apple... meer mensen met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:06:
Ik heb 5 dagen geleden een case besteld bij fabrixcases.com, wel een bevestiging van paypal gehad, maar niets van hun. Vervolgens verschillende keren gemaild, maar ze reageren nergens op. De levertijd is 10 dagen of langer, misschien komt het gewoon binnen, maar vreemd is het wel. Heeft iemand ervaring met deze club?
Ik heb er ook iets besteld op 3 october bij fabrixcases.com en kreeg dit in mijn mailbox:

Dear Marcel,

So sorry for the delayed reply. Please be informed that we have received your order and you should be about to receive the item in your mail box in about 12-14 days time.

Cheers,
Colin
Fabrix Online Store <order@fabrixcases.com>

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 11-09 17:04
Plist ge-edit ? of de itouch versie erop gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik ben bezig met hem te jailbreaken, nog steeds. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb er ook een besteld net. 8gb want dat is voldoende (krijg m'n mini van 4 gb soms al niet vol, ben erg kieskeurig qua muziek ofzo). Duurt wel enorm lang voordat ik hem krijg waarschijnlijk. 2 weken oid. Vandaag een iPhone "in het echt" gezien (jaja, tis wat....). Wat mij opviel is dat het scherm erg ondiep lijkt te liggen. Het is alsof je met je vingers bijna door de icoontjes heen drukt, zo dun is oppervlak. Zal bij de touch ook wel hebben lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 13:25
Vandaag dus gekregen en wat een geweldig ding! Ben er echt helemaal verliefd op... O+ Er is alleen wel 1 ding; ik heb namelijk 2 dode/luie (weet het verschil niet :P) pixels en ik zit te twijfelen of ik hem zal omruilen. Verder lijkt het scherm me wel goed, alleen heb ik wel het gevoel dat zwarten idd als negatief overkomen, maar dat kan ook aan mijn paranoia liggen (aangezien het een week 38-model is)...

Toch maar even Dixons bellen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar met de geupdate iCal, kun je dan wel waar terug naar je Mac syncen? Ziet iTunes niet dat het een Touch is, waarna hij weigert om de ingevoerde afspraken terug te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Jailbreaken is geweldig _O_. Ik heb nu Sudoku, MobileCast, NES, Swaptunes en iBlackjack. Nog dingen die jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
--Christiaan-- schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:46:
Jailbreaken is geweldig _O_. Ik heb nu Sudoku, MobileCast, NES, Swaptunes en iBlackjack. Nog dingen die jullie aanraden?
Dock werkt erg lekker als je 't mij vraagt; apps lanceren zonder helemaal terug te moeten. Verder zijn Apollo en Colloquy ook wel een must om op MSN/IRC te zitten. SendSong en Mines zijn ook wel eens handig/leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:57:
Ik heb iets naars. Ik zag opeens enkele witte puntjes tijdens het video kijken, ik bang alweer dode pixel dilemma. Maar wat blijkt... het is stof! Zelfs als het scherm niet aan staat zijn de witte puntjes nog te zien, met een lamp erop. Ik ga maar even een belletje doen naar Apple... meer mensen met dit?
Anyone? Het kunnen toch geen dode pixels zijn? Die zijn toch onzichtbaar als het scherm uitstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:59:
Maar met de geupdate iCal, kun je dan wel waar terug naar je Mac syncen? Ziet iTunes niet dat het een Touch is, waarna hij weigert om de ingevoerde afspraken terug te syncen?
Nee iCal synct ook gewoon terug met de Mac. Geen probleem.

Ik heb overigens de iPhone iCal erop gezet . Werkt prima.

[ Voor 55% gewijzigd door carfreak02 op 13-10-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-01 19:51
Hey beste mede iPod touch gebruikers,

Heeft er iemand hier al last vast problemen met zijn beeldscherm gehad?
Ik heb namelijk sinds vanochtend een rijtje "regenboogkleurachtige" pixels rechtsboven in mijn schermpje :'(

Iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen?

Heb me touch btw via internet besteld dus hij is helaas gegraveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
:D net gebeld door dixons rijswijk.. er is één ipod touch 16gb binnen gekomen _/-\o_ :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donno86
  • Laatst online: 01-01 19:51
hahaha lamaar. Het was een krasje in de standaard folie die erpo zit *pfew*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
Misschien een hele domme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen de AppleCare die je via Dixons kunt bestellen (=19,99) en die je via Apple zelf (=59,-) kunt bestellen? Bij allebei de pakketten wordt je garantie toch gewoon een jaartje verlengd?

En ik zit trouwens nog steeds te twijfelen of ik wat aan die 2 dode/luie/hot (volgens mij hot, ze blijven de hele tijd blauw) pixels moet doen. Het valt eerlijk gezegd niet heel erg op als je een witte/blauwe/rode/groene achtergrond hebt, maar zodra het zwart wordt, en dat is dus in het hoofdmenu het geval, dan kun je het wel gewoon zien zitten als je goed kijkt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Moejo schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:25:
Misschien een hele domme vraag, maar wat is nou precies het verschil tussen de AppleCare die je via Dixons kunt bestellen (=19,99) en die je via Apple zelf (=59,-) kunt bestellen? Bij allebei de pakketten wordt je garantie toch gewoon een jaartje verlengd?

En ik zit trouwens nog steeds te twijfelen of ik wat aan die 2 dode/luie/hot (volgens mij hot, ze blijven de hele tijd blauw) pixels moet doen. Het valt eerlijk gezegd niet heel erg op als je een witte/blauwe/rode/groene achtergrond hebt, maar zodra het zwart wordt, en dat is dus in het hoofdmenu het geval, dan kun je het wel gewoon zien zitten als je goed kijkt.. :/
Applecare is 2 jaar, en als je problemen hebt kan je met helpdesk van apple bellen. En je ipod word thuis opgehaald en weer gebracht.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Moejo schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:25:
Als ik het goed zie is het gewoon hetzelfde.

dixons

apple

[ Voor 5% gewijzigd door donaldo op 13-10-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
osxy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

Applecare is 2 jaar, en als je problemen hebt kan je met helpdesk van apple bellen. En je ipod word thuis opgehaald en weer gebracht.
Klopt, al zou ik 't zelf zeker niet aanschaffen, als je via Mahé een iPod verzekering afsluit (wat ik zelf heb gedaan), heb je 3 jaar garantie én all-in verzekering tegen schade/diefstal voor 45 of 49 euro, afhankelijk van de prijs van je iPod - enige nadeel is dat je binnen 7 dagen na aanschaf de boel geregeld moet hebben bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:06:
Ik heb dezelfde probleem als jij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
osxy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

Bedankt maar dat wist ik wel. :P Ik vroeg me alleen af wat nou het verschil was in de pakketten van Dixons en Apple aangezien er toch wel een redelijk groot prijsverschil is als het allebei om precies dezelfde pakketten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Heb vorige week zondag een order geplaats op de apple website. Word geleverd tussen 22e en 27e. Aangezien dit me gewoon lang duurd heb ik vanochtend Dixons Enschede gebeld. Deze heeft er net eentje voor me binnengekregen. Maandag dus even de apple order cancelen (kan nu niet omdat het geld al is overgemaakt).

Ben er erg benieuwd na, iemand een manual/tips voor dvd omzetten naar iPod touch formaat? Ik gebruik nu handbrake met het iPod Touch profiel.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Iemand tijd om het streamen van video's met behulp van deze tool even te testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay net opgehaald bij Dixons. Wou eigenlijk een 8GB maar ze hadden alleen de 16 gb versie.. Dus heb die maar genomen. Vind het vaag. Had eerst Amac gebeld om te vragen of mijn bestelling (2weken geleden 8gb versie besteld) al binnen was. Nee zei die, We hebben vandaag een demo model mogen ontvangen :\. Ik Dixons gebeld, Ja hoor we hebben nog 8 touche's liggen. Heb hem opgehaald ging de Amac winkel binnen. Liet de Ipod Zien en zei "Ik zou graag mijn bestelling willen cancellen, ik heb deze net bij dixons gehaald" HUH zei hij.. Maar zei hebben dezelfde leveranciers als wij en onze komen pas volgende week binnen :D Happe end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik heb hier een paar AVI-bestanden (afleveringen van Lost), maar als ik ze naar de iTunes library wil slepen gebeurt er niets en zie ik het "verboden" icoontje. iTunes kan toch gewoon AVI-bestanden zien? Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
iTunes kan geen AVI-bestanden zien, die zul je eerst moeten omzetten. In de TS staat de link naar een topic welke zich richt op het omzetten van video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:27
--Christiaan-- schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:35:
Ik heb hier een paar AVI-bestanden (afleveringen van Lost), maar als ik ze naar de iTunes library wil slepen gebeurt er niets en zie ik het "verboden" icoontje. iTunes kan toch gewoon AVI-bestanden zien? Wat doe ik fout?
Nee, iTunes kan geen .avi lezen, en je Touch ook niet. Je zult ze moeten converten naar .mp4 formaat. Dan zal iTunes en je Touch het bestandje zonder problemen afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Dat jailbreaken lukt niet op Windows hea, of zie ik iets over het hoofd?
Ik loop namelijk al vast bij punt 3. Terminal is alleen op een Mac toch?
Dankje, maar ik zie best wel veel mensen met een useless iPod nadat ze dit gedaan hebben. :X

[ Voor 52% gewijzigd door RnB op 13-10-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Reef_91 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:50:
Ja, je moet deze manier gebruiken: http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=1954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desune
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Reef_91 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:50:

[...]

Dankje, maar ik zie best wel veel mensen met een useless iPod nadat ze dit gedaan hebben. :X
Ik heb mijn Touch ook gejailbreaked. De eerste keer ging het fout en wilde ik restoren maar iTunes gaf toen een foutmelding dat restoren niet meer mogelijk was. Ik dacht echt **** :X

Ik blijven proberen en toen ging hij iets verder en zag ik het plaatje dat je de Touch moest connecten met iTunes. Na 3 keer werd hij gerestored en dacht echt pheeww!

Ik heb 3 tutorials gelezen en zelfs 1 met heel veel plaatjes maar ik heb de Touch 4x moeten restoren. Zelfs na de 4e keer (kon het zelfs bijna uit mn hoofd), vond ik het toch nog moeilijk. Het blijven veel stappen en eigenlijk mag je op geen enkele wijze afwijken van de tutorial. Dus echt herstarten als er staat herstarten, doe je het niet, mag je weer opnieuw beginnen.

Ben blij dat ik nu andere apps kan draaien maar ik doe het liever niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Check youtube maar voor video tutorials van ipodtouchmaster (voor windows). Schijnt heel makkelijk te zijn. :)

Ben zelf ook van gedchten veranderd. Heb het nog niet geprobeerd, maar wil het wel in de nabije toekomst doen. Je kan toch makkelijk weer je touch restoren als er een nieuwe update is van Apple, om te voorkomen dat ie wordt gebrickt (al was dat niet bij de jailbroken iPhone gebeurd, alleen de iPhone's die unlocked waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-08 18:14
wat denk je, heb ik gisteren de ipod touch besteld bij dixons online en betaald, afleverdatum aankomende dinsdag, terwijl ik vandaag in de stad loop en ze volop touches verkopen bij Dixons.

ik snap gewoonweg niet dat een dixons de touches eerder heeft dan een mac reseller :-S kan toch gewoon niet!!

nu moet ik wachten tot dinsdag :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihi, net die van mij is jailbroken :D

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/7322/foo0sl8.png

met mail en een goede calender erop voelt 'ie echt af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Even een vraagje (beetje off-topic):

Ik laat een lanyard maken, samen met mijn hoesje van http://www.fabrixcases.com/main.html kan ik de iPod Touch daarmee om mijn nek hangen.

Ik mag zelf de lengte bepalen, hoelang (cm) raden jullie mij aan?

Zou 5 cm al lang genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 22:39
carfreak02 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:19:
[...]

Nee iCal synct ook gewoon terug met de Mac. Geen probleem.

Ik heb overigens de iPhone iCal erop gezet . Werkt prima.
Wat is het verschil met de iPhone iCal en de Touch "fixxed" iCal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Vandaag een 16GB gehaald bij Dixons, week nummer is 40. Ze hadden er 30 ontvangen en ik had al weer de laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Ik heb iets heel geks, ik kan op mijn router een belkin54g niet inloggen, hij geeft volle signaalsterkte en al dat gedoe en kom niet op internet omdat er volgens de touch iets met de server is :s, hij kan hem niet vinden.. raar want heb alle streepjes vol linksbovenin :s

Ik kan bij m'n vriendin die heeft een lynksys router, wel gewoon inloggen, vreemd maarja....

Heeft iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:33:
hihi, net die van mij is jailbroken :D
met mail en een goede calender erop voelt 'ie echt af :)
Netjes! Wat is een handige app (of tool / script) om een screenshot te maken zoals die jij daar hebt?
(niet kunnen vinden met search op GOT zo snel, vandaar)

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
quote: post op forum.macrumors
Alright, I figured this would be a worthy little tip since it's not included in Installer.app. Note: This will not show up on springboard.

First off, download this file: http://shouldbefree.net/upload/screenshot
Zipped version if above doesn't work: http://shouldbefree.net/upload/screenshot.zip

Next, SFTP to your iPod, place it in the /Applications directory, as usual.

This tool can only be ran via an SSH to your iPod. So, open an SSH run a CHMOD to correct the permissions:
code:
1
chmod -R a+x /Applications/*

Lastly, run the command in SSH:
code:
1
/Applications/screenshot

Go retrieve the file at the location it specified on your iPod when it executed.

Enjoy!

Afbeeldingslocatie: http://fsandoval.net/upload/Spring1.png Afbeeldingslocatie: http://fsandoval.net/upload/Spring2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok de Ipod Touch. Vandaag de mijne opgehaald. Genoeg wireless internetjes hier dus... Maar! Eerste vraag:

Ik gokte op het wachtwoord:P Ik deed admin bij bijna allemaal zei hij dat hij verbonde was en dat gaf hij ook aan... Alleen opende hij geen browser. Server niet bereikbaar ofzoeits dat het was. Heeft iemand dit probleem ook? Dat hij verbonden is maar niet kan internetten..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:20:
Ok de Ipod Touch. Vandaag de mijne opgehaald. Genoeg wireless internetjes hier dus... Maar! Eerste vraag:

Ik gokte op het wachtwoord:P Ik deed admin bij bijna allemaal zei hij dat hij verbonde was en dat gaf hij ook aan... Alleen opende hij geen browser. Server niet bereikbaar ofzoeits dat het was. Heeft iemand dit probleem ook? Dat hij verbonden is maar niet kan internetten..
Verkeerde wachtwoord. Zelfde geprobeerd via de touch, maar met de laptop pakt ie admin niet als wachtwoord. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bale.. Morgen maar even proberen bij me werk kijken of hij daar wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dixons heeft ze inderdaad binnen en dan de 16GB versies dacht ik. Raar dat ze eerder bij zo een filiaal dan bij dedicated Apple sellers zijn.

Anyway, ik zag een maandje geleden dat er een NES emulator uit was voor de iPhone. Deze werkt dan ook op de Touch na jailbrake? Kan iemand dat testen en rapporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:39:
De Dixons heeft ze inderdaad binnen en dan de 16GB versies dacht ik. Raar dat ze eerder bij zo een filiaal dan bij dedicated Apple sellers zijn.

Anyway, ik zag een maandje geleden dat er een NES emulator uit was voor de iPhone. Deze werkt dan ook op de Touch na jailbrake? Kan iemand dat testen en rapporteren?
Belachelijk dat het nog zo lang duurde na de introductie
maar de dedicated apple resellers hadden m echt het eerst van alle winkels.
Daar kwam namelijk de mijne vandaan afgelopen dinsdag...

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en hier zeiden ze dat ze hem pas over een week of twee zouden hebben. Heel erg raar. Klopt geen bak van. Eerst kreeg ik te horen vorige week. En nu pas over twee weken.. Hopelijk zijn ze naar dixons gegaan en om uitleg gevraagt:P Hier in Amersfoort gaan ze namelijk als broodjes bij de bakker over de toonbank.

btw: Hoe kan ik Films op mijn touch zetten? :S Ik ben echt een noob met de Ipod dit is mijn eerste:P Reformat programma's? En welke en zijn ze gratis..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:20:

Misschien moet je in je accespoint instellen dat het wachtwoord "admin" is, dan zou hij het wel moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Het is mij ook gelukt met de jailbreak :9~
Het is best makkelijk om te doen, alleen goed lezen en kijken.
Ik heb het meeste geleerd via Youtube en zoeken op Jailbreak. ;)

Verder heb gelijk ook even een andere theme erop gezet. ;)
Vond dat zwarte achtergrond nu wel een beetje saai worden.
Helaas heb ik geen goed toestel om een foto te nemen, maar heb toch iets geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/1486/ipodtouchjailbreak1ye1.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door danplo op 14-10-2007 13:33 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 02:24:
[...]

Misschien moet je in je accespoint instellen dat het wachtwoord "admin" is, dan zou hij het wel moeten doen.
waar is het accespoint? :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het probleem kan zijn als het programma iNdependence iedere keer vast loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Draadloze router

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
hmm heb mn ipod ook gejailbreaked ;) via de guide op touchdev.net alleen crasht mail de hele tijd..... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 01:24:
Ja en hier zeiden ze dat ze hem pas over een week of twee zouden hebben. Heel erg raar. Klopt geen bak van. Eerst kreeg ik te horen vorige week. En nu pas over twee weken.. Hopelijk zijn ze naar dixons gegaan en om uitleg gevraagt:P Hier in Amersfoort gaan ze namelijk als broodjes bij de bakker over de toonbank.

btw: Hoe kan ik Films op mijn touch zetten? :S Ik ben echt een noob met de Ipod dit is mijn eerste:P Reformat programma's? En welke en zijn ze gratis..
oei...

gelukkig ben ik donderdag dan niet bij de dixons geweest, had me weer een hoop geld gekost :P

Was ff bij de apple-store, daar hadden ze al wel een demo model, dus heb er even mee kunnen spelen, wat een gaaf ding zeg :P
Volgens de verkoper hadden ze dus nog geen verkoopmodellen gekregen, die verwachten ze binnen enkele weken...

(Ik ga morgen op vakantie, en de verleiding was erg groot om mezelf voor de vakantie nog even een Touch kado te doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Laatst online: 14-08 20:52
Hallo,

Ik heb nog een paar vragen voor ik tot aanschaf overga,

1. kan deze ipod dezelfde schermproblemen krijgen als de iphone? ( dat er een strook uitvalt waarna hij niet meer aanraakgevoelig is)

2. als dit na een jaar gebeurt is er dan echt geen garantie meer te claimen?

3. vervalt de garantie direct als je de ipod jailbreaked en de iphone apps erop zet?

4. als je de iphone apps erop hebt gezet is het mogelijk de tekst onder de icoontjes in het nederlands te zetten gaat dit automatisch of moet je nog iets doen, zo ja wat?

5.als ik de ipod touch van 8gb via de apple site bestel en ik laat hem graveren kan ik hem dan nogsteeds binnen 7 tot 10 dagen verwachten?

alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
1. Tsja, waarom zou het niet kunnen. Alles kan stuk gaan. Maar daar vanuit gaan lijkt me een beetje onzinnig. Er zijn geen aanwijzingen dat er op dat gebied iets structureel mis is met de schermen, dus je zult er alleen last van hebben als je een maandagmorgenmodel hebt.
2. Je hebt een jaar garantie, dus nee. Apple zal waarschijnlijk weinig coulant zijn, afgaande op eerdere ervaringen.
3. Als ze het merken dan zul je waarschijnlijk geen garantie krijgen nee. Het mag namelijk niet.
4. -
5. Levertijd Apple Producten Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
Igor4 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:55:

3. vervalt de garantie direct als je de ipod jailbreaked en de iphone apps erop zet?

4. als je de iphone apps erop hebt gezet is het mogelijk de tekst onder de icoontjes in het nederlands te zetten gaat dit automatisch of moet je nog iets doen, zo ja wat?

alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!
:D
3. Jailbreaken blijft softwarematig, dus met een hard reset (zoals eerder in het topic al is uitgelegd) wordt hij weer helemaal in de staat gebracht waarin je hem kreeg. In het geval dat hij het helemaal niet meer doet verwacht ik dat ze hem niet gaan proberen te repareren oid, gewoon een nieuwe opsturen, dus ook dan lijkt het me stug dat je er problemen mee krijgt.

4. Apps zijn waar mogelijk in nederland, Maps heet bijv. al standaard kaarten en weather -> weer. Alleen dan is de app zelf wel in het engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:20:
Weet iemand wat het probleem kan zijn als het programma iNdependence iedere keer vast loopt?
Wanneer? Bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:20:
Voordat je INdependence gebruikt , moet je eerst je iPod herstarten.

Heb je dat wel gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt jullie ipod ook warm tijdens het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.donniedarko.nl/pics/ipod.png

Mijn nieuwe springboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Doom een leuk spel (in 3d? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens een 16GB met een 9C737 serial, maar kan niets slechts aan het scherm zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je dat eigenlijk veranderen.. moet je daar nog een appart proggie voor installeren?

ik heb em al gejailbreaked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Als ik Summerboard heb geinstalleerd is mijn dock niet meer op de goede plaats? :?
Hoe hebben jullie je dock wel goed gekregen?
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:32:
[...]

Ik had dat probleem net ook.. ben em nu gewoon aan het recoveren
Wat bedoel je met recoveren? Ik heb Summerboard al 2x geinstalleerd en nu dus 2x verwijderd,
want met die verkeerde dock is t niks natuurlijk. Ook werken de instellingen niet volgens mij.

[ Voor 35% gewijzigd door RnB op 14-10-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:28:
[...]

Als ik Summerboard heb geinstalleerd is mijn dock niet meer op de goede plaats? :?
Hoe hebben jullie je dock wel goed gekregen?
Ik had dat probleem net ook.. ben em nu gewoon aan het recoveren
Reef_91 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:28:
Wat bedoel je met recoveren? Ik heb Summerboard al 2x geinstalleerd en nu dus 2x verwijderd,
want met die verkeerde dock is t niks natuurlijk. Ook werken de instellingen niet volgens mij.
Nadat ik summerboard had verwijdert was ie namelijk nog steeds hetzelfde.. de dock stond bovenin

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Summerboard via installer.app werkt niet juist.. je moet Summerboard via de website van de ontwikkelaar downloaden en installeren, geloof ik. Verder als je dock bovenin komt hoef je niet te recoveren, gewoon uninstall doen via installer.app.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zit ook heel sterk te twijfelen of ik een Touch ga kopen. Bezit nu een iPod Classic 60 gigabyte van 2 jaar oud. Die zit inmiddels vol met krassen, en onder het beeldschermpje zitten waterdruppels waardoor je dus de films minder goed kan bekijken.

Tevens is het mij nooit en te nimmer gelukt om m'n ipod vol te krijgen, dus het feit dat ik van 60 naar 16 gig ga is geen probleem. Gewoon de beste muziek/foto's/films uitzoeken.

En het introductie filmpje van de Touch heeft mij toch wel een harde plasser bezorgd.

Oftewel, als ik 2 December jarig ben moet ik mijn ouders (en Sinterklaas) maar is lief aankijken...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:47:
Summerboard via installer.app werkt niet juist.. je moet Summerboard via de website van de ontwikkelaar downloaden en installeren, geloof ik. Verder als je dock bovenin komt hoef je niet te recoveren, gewoon uninstall doen via installer.app.
Bij mij werkte die juist wel via de installer.app..

Schijnbaar had ik nog niet gerestart.. daardoor dacht ik dat het werkte.. maar op internet staat wel weer wat om dat te fixen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
Voor de mensen met Summerboard problemen... Je moet de meest recente Alpha versie downloaden van de site van de makers...

Doe het als volgt: Installeer eerst gewoon via Installer.app (Neem aan dat je die er op hebt). Daarna rebooten en je ziet een verkloot Dock die aan de bovenkant zit.
Log daarna via SFTP in op je iPod en upload dan alle files uit de Alpha Zip die je hebt gedownload van de site. Gewoon overschrijven. Daarna Home en Sleep button ingedrukt houden en je iPod uitzetten met de Slider. Daarna aanzetten en je hebt een werkende Summerboard.

Ik ben inmiddels even met iets anders bezig geweest. Ik heb ook een aantal iPhone applicaties op mijn iPod gezet. Niets bijzonders zul je denken...
Maar ik heb ze volledig in het Nederlands gemaakt door de files te vertalen. Hier wat foto's. (+ Foto van een verslavend spelletje)

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/198/img00025pd6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/7562/img00082cm7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/7467/img00063yo0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/5360/img00043qy4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/5477/img00035yq4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1364/img0010yq8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/5721/img00053ob3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/6226/img00073by0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/5014/img0009vv6.jpg
Als er belangstelling is bij die Nederlandse taal kan ik die wel ergens uploaden. Bestandje van enkele kilobytes. Want dat maakt het net even helemaal af...

[ Voor 6% gewijzigd door Saeverix op 14-10-2007 17:24 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Saeverix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:08:
Voor de mensen met Summerboard problemen... Je moet de meest recente Alpha versie downloaden van de site van de makers...

Doe het als volgt: Installeer eerst gewoon via Installer.app (Neem aan dat je die er op hebt). Daarna rebooten en je ziet een verkloot Dock die aan de bovenkant zit.
Log daarna via SFTP in op je iPod en upload dan alle files uit de Alpha Zip die je hebt gedownload van de site. Gewoon overschrijven. Daarna Home en Sleep button ingedrukt houden en je iPod uitzetten met de Slider. Daarna aanzetten en je hebt een werkende Summerboard.

Ik ben inmiddels even met iets anders bezig geweest. Ik heb ook een aantal iPhone applicaties op mijn iPod gezet. Niets bijzonders zul je denken...
Maar ik heb ze volledig in het Nederlands gemaakt door de files te vertalen. Hier wat foto's.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als er belangstelling is bij die Nederlandse taal kan ik die wel ergens uploaden. Bestandje van enkele kilobytes. Want dat maakt het net even helemaal af...
Woow dit is super! 8)
Ik heb wel belangstelling voor die file.
Welke apps heb je allemaal vertaald?
Ik heb mn ipod nog niet, wacht nog steeds op de verzending maar het is wel handig om de files al te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

oja, nog iets over de weer app: de temperaturen kloppen niet, volgens de app is het hier -8 graden.
Hebben meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Zie ik in jou afbeeldingen dat het tegenwoordig mogelijk is agenda punten toe te voegen? Dat is iets wat de itouch compleet maakt! Of zie ik het nou verkeert?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:45:
oja, nog iets over de weer app: de temperaturen kloppen niet, volgens de app is het hier -8 graden.
Dit heb ik inderdaad sinds gisteren ook.

Wel nog geen tijd gehad om te zoeken naar een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Als ik dit zo zie twijfel ik er ook over om hem te jailbreaken, alleen ik ben een beetje bang voor een niet-werkende iPod waar ook geen garantie meer opzit... Nu lees ik verschillende verhalen: dat hij altijd nog wel te herstellen is, maar ook dat mensen hem niet meer hersteld kregen. Hoe groot is het risico nou op een onherstelbare iPod ? En is hij, als hij eenmaal gejailbreakt is, ook nog instabiel dan ? Ik kan me herinneren dat een iPod 5G met rockbox als OS een stuk instabieler was, hoe zit dat hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Ja je kunt iCal aanpassen en syncen met de Mac.

Mijn springboard trouwens :

Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07410/foo_0.png

:)

Hij is niet onstabiel , en je kunt hem nog restoren.

[ Voor 16% gewijzigd door carfreak02 op 14-10-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Werkt de remote trouwens ook met de Touch in het laatste type universal dock ?

Gebruik jij deze Werner ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

carfreak02 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:53:
Ja je kunt iCal aanpassen en syncen met de Mac.
met de Mac enkel?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
als ik summerboard installeer, dan schuiven de onderste 4 iconen naar boven, over de andere iconen heen. Iemand enig idee hoe dit komt? Wil graag ook kwa uiterlijk het een en ander aanpassen. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
Reef_91 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:45:
Moet je de aanduiding even op Fahrenheit zetten... Dan zie je de juiste temperatuur.
Dit komt omdat de amerikaanse temperaturen altijd in Fahrenheit zijn. Dus die komen ook in Fahrenheit binnen op de iPhone. Als je hem dan op Celcius zet gaat het mis.
Dat komt omdat het programma de temperatuur in Fahrenheit verwacht, maar het komt in Celcius binnen.

Stel het is 16 graden. Dan komt dat in het programma binnen als 16 graden Fahrenheit. Waarna het programma het op jouw verzoek (instelling) nog eens een keer gaat omrekenen naar Celcius. Vandaar dat het niet klopt.
Four schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:51:
[...]

Zie ik in jou afbeeldingen dat het tegenwoordig mogelijk is agenda punten toe te voegen? Dat is iets wat de itouch compleet maakt! Of zie ik het nou verkeert?
Dat zie je goed. Alleen moet je daarvoor wel je iPod Jailbreaken (Kraken/Hacken hoe je het wilt noemen). Is op google genoeg over te vinden. Want volgens mij mag ik hier geen sites over vermelden.
Nielsvr schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:59:
als ik summerboard installeer, dan schuiven de onderste 4 iconen naar boven, over de andere iconen heen. Iemand enig idee hoe dit komt? Wil graag ook kwa uiterlijk het een en ander aanpassen. Bedankt alvast!
Als je nou eens de moeite doet even te zoeken in dit topic... Want het staat hierboven al vermeld namelijk... |:(
Kaspers schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:53:
Werkt de remote trouwens ook met de Touch in het laatste type universal dock ?

Gebruik jij deze Werner ?
Die heb ik ja. Play/Pause en Vorige/Volgende werkt. Volume niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Saeverix op 14-10-2007 18:05 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Iemand een idee hoe je in mail.app je @home e-mail kunt instellen ?
Hij begint telkens over 'Cannot connect usging SSL' als je tikt dat je wilt proberen zonder SSL te gebruiken blijft ie eeuwig doorzoeken :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Heb nu een hoesje besteld wat ik denk dat voor mij werkt voor het dagelijks gebruik met de ipod touch:

http://www.xtrememac.com/cases/touch/tuffwrap/index.php

( ik raad trouwens iedereen die een touch heeft een om je aan te melden voor de nieuwsbrief van :
http://appleipodtouch.blogspot.com )

[ Voor 30% gewijzigd door marcellux op 14-10-2007 18:38 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:53:
Als ik dit zo zie twijfel ik er ook over om hem te jailbreaken, alleen ik ben een beetje bang voor een niet-werkende iPod waar ook geen garantie meer opzit... Nu lees ik verschillende verhalen: dat hij altijd nog wel te herstellen is, maar ook dat mensen hem niet meer hersteld kregen. Hoe groot is het risico nou op een onherstelbare iPod ? En is hij, als hij eenmaal gejailbreakt is, ook nog instabiel dan ? Ik kan me herinneren dat een iPod 5G met rockbox als OS een stuk instabieler was, hoe zit dat hiermee ?
Ik had net 1 ding fout gedaan en heb em toen gerecoverd zonder problemen.. er is zelfs een automatische unlocker verkrijgbaar het kan bijna niet misgaan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele vragen.
1. Hoeveel minuten duurt het om te jailbraken?
2. 100% garantie dat het goed gaat?
3. Zijn er al goede spellen op (NES emulator?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:00:
[...]

Voordat je INdependence gebruikt , moet je eerst je iPod herstarten.

Heb je dat wel gedaan ?
Heb ik gedaan... Ook al heb ik mijn iPod niet aangesloten, na een tijdje loopt hij vast. Dan zie ik dus dan "ronddraaiend circeltje" en kan ik daar niks meer mee. Ik heb het zoal op mijn iMac als MBP. Ik snap niet waardoor dat komt.

Het gebeurt zo'n 20 seconden na opstarten van het programma of als ik op een knop druk.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.