[iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 29.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superbol schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Net ook ff met dixons gebeld, aangezien de website de verzenddatum weer een week heeft verplaatst. Die kon me gelukkig mededelen dat alle huidige reserveringen vandaag verzonden worden (status is ook aangepast) en dat mensen die vanaf vandaag bestellen tot volgende week moeten wachten. Kan niet wachten meer nu :9
Wanneer heb jij hem besteld dan?
De mijne is besteld op 6-10 maar de status is nog niet aangepast

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Na diverse keren vastlopers te hebben gehad is de mijne retour Apple en krijg ik een nieuwe toegestuurd. ( met prioriteit nog wel ) Hij bleef vastlopen en dan kreeg je steeds dat vage beeld dat je de ipod moet aansluiten maar dat werkte dan weer niet ( unknown erro 1604 ). Was echt de wanhoop nabij en bij Apple wisten ze het ook niet. Ikzelf dacht iets met de batterij omdat die iedere keer als die dan wel even beeld gaf helemaal leeg was. Maar goed weer 2 weken wachten dus ;(
maar wel tevreden over de coulante afhandeling!

[ Voor 4% gewijzigd door marcellux op 10-10-2007 18:07 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt de TNT langs om 'm af te leveren maar ben helaas niet thuis en vrijdag ook niet, dus dat wordt pas zaterdag afhalen van het postkantoor :(

Of kun je TNT bellen met de mededeling dat ie bij de buren moeten worden afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moejo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:51:
Zo, net ook m'n bestelling geplaatst op Dixons.nl en als het goed is mag ik hem vrijdag ophalen in het filiaal hier in Uden. :) Kan niet wachten tot het vrijdag is! O+
Welke leverdatum heb je gekozen? Op het moment dat jij dit bericht postte hing ik met Dixons aan de lijn. Zij vertelden mij dat ik snel moest zijn, gezien de beperkte voorraad. Hij zou dan idd vrijdag bezorgd worden. Bij het bestellen stond bij de 16 Gb inderdaad een "Bestel"-knop terwijl bij de 8 Gb een "Reserveer"-knop stond. Echter, ik kon alleen maar vrijdag 19 oktober aangeven. Betekent dit dat ik net achter het net viste (ondanks de bestelknop), of wordt hij ondanks die 19 oktober toch aankomende vrijdag bezorgd? Met andere woorden, de andere mensen die vandaag hebben besteld bij Dixons, welke datum konden jullie uit kiezen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
FrankvR schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:38:
Even tikken op een knopje, in plaats van lang indrukken.
He, da's handig :) Wellicht iets voor de FAQ ? Wat ik me net bedacht: speciale tekens (zoals e met een accent) zijn niet te maken, of heb ik een toetsenbordfunctie over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:11:
[...]

Welke leverdatum heb je gekozen? Op het moment dat jij dit bericht postte hing ik met Dixons aan de lijn. Zij vertelden mij dat ik snel moest zijn, gezien de beperkte voorraad. Hij zou dan idd vrijdag bezorgd worden. Echter, bij het bestellen kon ik alleen maar vrijdag 19 oktober aangeven. Betekent dit dat ik net achter het net viste, of wordt hij ondanks die 19 oktober toch aankomende vrijdag bezorgd?
Hier ook het geval, ik heb de boel bij Apple Store online geannuleerd en de 16gig besteld bij Dixons. De bestelknop stond er nog en kon alleen uit 19 okt. kiezen. Na mijn bestelling en per creditcard betaald te hebben, stond de knop op alweer reserveren.... Dus ik hoop dat ik net erbij zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:09:
Morgen komt de TNT langs om 'm af te leveren maar ben helaas niet thuis en vrijdag ook niet, dus dat wordt pas zaterdag afhalen van het postkantoor :(

Of kun je TNT bellen met de mededeling dat ie bij de buren moeten worden afgeleverd?
Als je een briefje voor het raam plakt, met de vraag of ze pakketjes bij de buren af willen geven, heb je grote kans dat het wel lukt. Aangetekende pakketjes uiteraard niet, dan heb je pech . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-08 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:11:
[...]

Welke leverdatum heb je gekozen? Op het moment dat jij dit bericht postte hing ik met Dixons aan de lijn. Zij vertelden mij dat ik snel moest zijn, gezien de beperkte voorraad. Hij zou dan idd vrijdag bezorgd worden. Bij het bestellen stond bij de 16 Gb inderdaad een "Bestel"-knop terwijl bij de 8 Gb een "Reserveer"-knop stond. Echter, ik kon alleen maar vrijdag 19 oktober aangeven. Betekent dit dat ik net achter het net viste (ondanks de bestelknop), of wordt hij ondanks die 19 oktober toch aankomende vrijdag bezorgd? Met andere woorden, de andere mensen die vandaag hebben besteld bij Dixons, welke datum konden jullie uit kiezen?
Boo, nadat ik je reactie las heb ik nog even m'n orderbevestiging opnieuw bekeken en bij mij staat er ook vrijdag 19 oktober! :( Maar ik heb toch echt de 12e als leverdatum gekozen, heb het daarna ook nog voor de zekerheid nagevraagd bij de bestellijn en zij zeiden ook dat ik hem a.s. vrijdag mocht ophalen.. :/ Ik zou het wel zeer kut vinden als ie nu volgende week vrijdag pas komt, ik zat me er al helemaal op te verheugen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:15:
[...]

Als je een briefje voor het raam plakt, met de vraag of ze pakketjes bij de buren af willen geven, heb je grote kans dat het wel lukt. Aangetekende pakketjes uiteraard niet, dan heb je pech . .
Vraag me af of apple de touches aangetekend verzend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:37

UMD

You don't say

jep.

Ik heb mijn touch bij Apple besteld en ik moest een krabbel zetten toen die werd afgeleverd.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, ik heb vaak zat voor mijn vader een krabbel gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:45:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld dan?
De mijne is besteld op 6-10 maar de status is nog niet aangepast
Helaas..ik heb hem op donderdag besteld...was 4-10. Toen ik die gasten belden vandaag zei die dat ik er nog net tussen zat, vanwege het beperkte aantal dat geleverd werd. Denk dat het vliegtuig (hun order voor de internetwinkel is gelijk aan het aantal geplaatste orders) net onderweg was ofzo.
Hoop voor je iig dat die nog komt, maar mijn status staat op verzenden, en heb een mailtje met een trackingnummer gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het nu dat je video's van je iPod Touch op je tv kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:21:
klopt het nu dat je video's van je iPod Touch op je tv kan afspelen?
het lijkt mij vrij logisch dat je met je touch video's op je tv af kan spelen met een kabel daar voor want de classic kan het ook en de touch en de classic hebben de zelfde aansluiting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:38:
[...]

het lijkt mij vrij logisch dat je met je touch video's op je tv af kan spelen met een kabel daar voor want de classic kan het ook en de touch en de classic hebben de zelfde aansluiting. :)
En de Nano en de iPhone hebben ook deze dock-aansluiting, maar die kunnen ( / kon ) het weer niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:13
Ik zal het morgen wel even testen, hoop wel dat het werkt. Beetje zonde van mn av-kabel anders... Kan tegenwoordig btw echt goed in breedbeeld formaat typen met twee duimen op het schermpje , eig werkt het echt fijn :p

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
Is bekend vanaf welke productieweek de screen-issues verholpen zijn? Dit ivm met aanschaf evt tweedehands iPod Touch 16GB. In dit geval betreft het een 9c737xxxxxxx, dus productieweek 37 (?).

Is dit een aanrader?
Mooi topic overigens :)

Goochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Goochem schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:47:
Is bekend vanaf welke productieweek de screen-issues verholpen zijn? Dit ivm met aanschaf evt tweedehands iPod Touch 16GB. In dit geval betreft het een 9c737xxxxxxx, dus productieweek 37 (?).

Is dit een aanrader?
Mooi topic overigens :)
Week 37 zijn over het algemeen nog slechte schermen. Schijnen wel een paar goede te zijn.
Vanaf week 38 zit je save.
Zal hem zeker eerst goed bekijken voordat je hem aanschaft.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
Ok, goed om te weten! Dat risico neem ik dus niet, voor 40 euro verschil dan gewoon een nieuwe.

Goochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moejo schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Boo, nadat ik je reactie las heb ik nog even m'n orderbevestiging opnieuw bekeken en bij mij staat er ook vrijdag 19 oktober! :( Maar ik heb toch echt de 12e als leverdatum gekozen, heb het daarna ook nog voor de zekerheid nagevraagd bij de bestellijn en zij zeiden ook dat ik hem a.s. vrijdag mocht ophalen.. :/ Ik zou het wel zeer kut vinden als ie nu volgende week vrijdag pas komt, ik zat me er al helemaal op te verheugen.. :'(
Zie, dan ben ik dus toch niet gek. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Toen ik op de order de bezorgdatum van 19-10 zag, dacht ik dat ik in alle enthousiasme hieraan voorbij geklikt te hebben. Toch zou ik zweren dat ik als bezorgdatum 12-10 had gekozen. Heb net contact gehad met Dixons, de meneer had wel een idee wie ik gisteren aan de lijn had gehad en hij laat me hem vanmorgen terugbellen. To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:04
Op macrumors zijn ze al aardig op weg :D.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v651/istreetlegali/DSC03081.jpg

(ja je ziet het goed, de notes app staat er op, en de calendar van de iphone werkt ook prima, las ik)

[ Voor 30% gewijzigd door Kaspers op 11-10-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:37

UMD

You don't say

jeej
dat is goed nieuws

hopen dat het snel openbaar gemaakt word

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Naar mijn weten is het al openbaar gemaakt. Een aantal macrumors gebruikers zijn al druk aan het hacken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Dat is mooi. Vooral de notes en kalender. :)

Ik vind Safari niet zo heel erg prettig trouwens, als ik 2 'tabs' open heb staan, en ik ga naar een andere pagina ga op de ene tab, word ook de ander gereload.

En vaak valt de muziek uit als ik aan het browsen ben.
Plus ik kan in Gmail geen antwoord typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
UMD schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:15:
jeej
dat is goed nieuws

hopen dat het snel openbaar gemaakt word

greetz
Is het al...
Maar ik mag er niet naar linken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaspers op 11-10-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen gezien? dat de iphone tekoop was bij gsmtrack.nl? wie wil er nou een phone met abb. zonder garantie? doe mij maar liever de touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:54:
iedereen gezien? dat de iphone tekoop was bij gsmtrack.nl? wie wil er nou een phone met abb. zonder garantie? doe mij maar liever de touch.
De Touch kun je niet echt met de iPhone vergelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Laatst online: 27-08 14:55
Iemand enig idee hoe je video's groepeert? Ik heb al geprobeerd ze dezelfde album naam te geven, aan te geven dat het een verzameling is... mocht niet baten, zie ze allemaal afzonderlijk in de lijst... en bij 30 of 40 filmpjes is dat best een lange lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 10:01
super-muffin schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:28:
Dat is mooi. Vooral de notes en kalender. :)

Ik vind Safari niet zo heel erg prettig trouwens, als ik 2 'tabs' open heb staan, en ik ga naar een andere pagina ga op de ene tab, word ook de ander gereload.

En vaak valt de muziek uit als ik aan het browsen ben.
Plus ik kan in Gmail geen antwoord typen.
Even op HTML klikken boven het tekstvak, dan ga je in HTML modus en werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Zucht. Vista 64 bit wordt niet ondersteund .... beetje jammer. gelukkig heb ik nog een laptop met XP. wel net ,m'n hele itunes ingericht... dan nog maar een keer doen.

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Ik heb blijkbaar geluk gehad bij Dixons :D ondanks de leverdatum van 19-10, ik had waarschijnlijk de laatste exemplaar (16GB). Want na het bestellen stond de knop alweer op Reserveren.

"Orderstatus: Uw order staat klaar om verzonden te worden."

Ik kijk er al naar uit.

[ Voor 46% gewijzigd door dentify op 11-10-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Nielsvr schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:45:
Iemand enig idee hoe je video's groepeert? Ik heb al geprobeerd ze dezelfde album naam te geven, aan te geven dat het een verzameling is... mocht niet baten, zie ze allemaal afzonderlijk in de lijst... en bij 30 of 40 filmpjes is dat best een lange lijst.
Op macrumors heb ik dus gelezen dat ze pas worden gegroepeerd als je drie of meer filmpjes hebt voor één groep, maar aangezien je zelf al aangeeft dat het om 30 of 40 filmpjes gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexopheus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:09:
Zucht. Vista 64 bit wordt niet ondersteund .... beetje jammer. gelukkig heb ik nog een laptop met XP. wel net ,m'n hele itunes ingericht... dan nog maar een keer doen.
Je kunt de database toch even backuppen en weer restoren.... Scheelt een hoop tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
een paar weken geleden mijn touch besteld hierzo bij de mm...

net ff naar ze gebeld of ze hem al hadden... kreeg te horen nee, we verwachten hem pas half november!!
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Op macrumors heb ik dus gelezen dat ze pas worden gegroepeerd als je drie of meer filmpjes hebt voor één groep, maar aangezien je zelf al aangeeft dat het om 30 of 40 filmpjes gaat...
Misschien dat je ipv bij album de naam van de show bij programma/show moet zetten. Bij info over het bestand kun je op de derde tab ook het seizoen en afleveringsnummer erbij zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:36:
[...]

Je kunt de database toch even backuppen en weer restoren.... Scheelt een hoop tijd!
Heey. dat klinkt goed, wist niet dat dat kon. Ga ik proberen.

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Misschien dat je ipv bij album de naam van de show bij programma/show moet zetten. Bij info over het bestand kun je op de derde tab ook het seizoen en afleveringsnummer erbij zetten.
Gelukt, thanks. Ik had ze allemaal geselecteerd, en dan is die tab er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

vinden jullie 16Gb niet wat weinig? helemaal voor het bedrag dat je ervoor betaald? ik gebruikte mn ipod video 30Gb al nouwelijks omdat hij zo snel vol was en de muziek dus snel verveelde, pas sinds mn 80Gb gebruik ik m weer veel.. als de touch 80gb had gehad had ik de aanschaf zeker overwogen..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ja, het is echt mijn ondergrens, maar ik erger mij eerder aan de slechte EQ en het missen van (onderhand) basis functies dan het ruimte gebrek. Toch heb ik nog steeds geen spijt van de aanschaf, zeker niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Ik heb zelf niet zo veel muziek, vooral omdat ik tracht alle muziek te kopen. Heb dus circa 500 (~2 gig) nummers. Heb nu ongeveer 20 epps (~ 1 gig) van een tv serie er op staan, en circa 200 tot 300 foto's (~ 0,5gig), en heb op mn 8 gig nog iets van 4 gig over... Voor mij dus genoeg, maar kan mij inbeelden dat mensen met huge collecties het gewoon te weinig vinden...

[ Voor 4% gewijzigd door Nielsvr op 11-10-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:49:
vinden jullie 16Gb niet wat weinig? helemaal voor het bedrag dat je ervoor betaald? ik gebruikte mn ipod video 30Gb al nouwelijks omdat hij zo snel vol was en de muziek dus snel verveelde, pas sinds mn 80Gb gebruik ik m weer veel.. als de touch 80gb had gehad had ik de aanschaf zeker overwogen..
hu? als je 1 keer per week dus een nummer hoord vind je hem al niets meer aan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42
Ik heb zojuist mijn Invisible Shield (IS) binnen gekregen, ziet er allemaal erg netjes uit!

Nu alleen mijn iPod Touch nog! Die krijg ik - met een beetje geluk - volgende week woensdag :*)

Dan plak ik hem gelijk op mijn iPod Touch (enkel op de achterkant) en verder gebruik ik een hoesje van http://www.fabrixcases.com/main.html en vind ik het verder wel welletjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Wanneer had je je IS besteld, Outlandos?

btw:
Woo! Nog 3mb beschikbaar op mn touch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Hoeveel van die muziek luister je daadwerkelijk? Bij mij was dat schrikbarend.
Na de slectie voor mn touch had ik van de 24GB muziek nog maar 4,4GB over wat ik echt luister...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Nee hoor. :)

Ik heb zelf een collectie die net niet meer op mijn 'oude' Video 30GB paste. Maar meer dan de helft luisterde ik toch niet onderweg.

Heb dus een selectie gemaakt en kwam rond de 10GB uit. Plus wat series en films hou ik nog wat ruimte over voor extra albums.

+ de geile UI en WiFi heeft me overgehaald om er een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Nexopheus schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:09:
Klopt daar heb ik ook last van.
Vind het echt slordig van apple dat ze niet eens een ondersteuning geven voor 64bit.
Hoelang bestaat itunes nu al, en zeker als je geen ander besturing heb dan heb je een ipod touch en kan je er geheel niks mee doen via de 64bit versie.
Ik heb maar even VMWare Workstation erop gezet, zodat ik even met de virtual machine op 64bit kan rommelen.
Hopelijk komt er eens een 64bit versie zodat dit allemaal niet meer nodig is.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de autocorrectie taal in Nederlands veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is flashgeheugen. Dat mag je niet echt vergelijken met een hdd-speler. Wat je nodig hebt aan GB's is natuurlijk helemaal persoonlijk. Sommige mensen hoeven niet persé hun hele collectie mee te slepen en vinden het best om elke dag nieuwe content er op te zetten. Met 16GB ben je in ieder geval zeker wel een dag zoet. Als je kijkt naar overige flashspelers is de prijs niet eens zo heel gek. Hdd is gewoon goedkoper.

Persoonlijk vind ik het ook te weinig, maar ieder heeft weer z'n eigen voorkeuren/eisen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
dentify schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:26:
Ik heb blijkbaar geluk gehad bij Dixons :D ondanks de leverdatum van 19-10, ik had waarschijnlijk de laatste exemplaar (16GB). Want na het bestellen stond de knop alweer op Reserveren.

"Orderstatus: Uw order staat klaar om verzonden te worden."

Ik kijk er al naar uit.
O+ Hier ook! Er staat nu "Orderstatus: Uw order is verzonden." bij mij en ik heb ook al een mailtje gekregen ter bevestiging, met daarin nog een Track&Trace nummer. :D Kan niet wachten tot het morgen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuisman
  • Laatst online: 01-09 10:12
edgarf28 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:38:
een paar weken geleden mijn touch besteld hierzo bij de mm...

net ff naar ze gebeld of ze hem al hadden... kreeg te horen nee, we verwachten hem pas half november!!
:X
Plaats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
Ik heb net gebelt over welke iPod Touch ik binnenkrijg.
En het is degene met macy gray

betekend dit nou dat dit de goede versie is?
Want ik zie door de bomen het bos niet meer, overal staat iets anders.

bvd,
Bas

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jailbreak guide: http://www.touchdev.net/wiki/Jailbreak_Guide werkt super.
Alle iphone apps werken :)

Ben nu nog blijer met touch dan dat ik al was.

Afbeeldingslocatie: http://www.sanderback.us/touch/foo_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:10:

[afbeelding]
Bedankt :D
zou je mss ook de link kunnen geven waar je iPhone programmas kan downloaden _/-\o_

Heb trouwens gister mijn iPod Touch bestelt en hij is vandaag al op de post gedaan :D
Echt superservice! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bas116 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:12:
[...]

Bedankt :D
zou je mss ook de link kunnen geven waar je iPhone programmas kan downloaden _/-\o_

Heb trouwens gister mijn iPod Touch bestelt en hij is vandaag al op de post gedaan :D
Echt superservice! O-)
Denk dat ik hier geen iPhone link mag posten, maar ze zijn op de gebruikelijke manieren te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

[afbeelding]
Synct hij Mail en Calander zoals het hoort in iTunes? Verder wel tof om te zien dat eindelijk alle apps werken op de touch. Dat maakt hem een stuk aantrekkelijker ;).

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow

[afbeelding]
Allemaal leuk en aardig en wat als het met de volgende update onmogelijk wordt gemaakt het appaaraat nog te gebruiken? Kun je dan nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 3x moeten restoren *telkens erg schrikken*.
Ging altijd goed, 1x had ik het hele file system gedelete, en zelfs toen kon ik met enige moeite restoren. Dus dat gaat wel goed.

Cal synct back. Mail niet, maar dat hoort volgens mij niet.

edit: bij volgende update gewoon andere eerst even laten proberen of alles goed gaat :) noniet eerst restoren voor je update. (of niet updaten) het is zeer waarschijnlijk dat deze methode na volgende update niet meer werkt, omdat dit lek ook voor kwaadwilligen gebruikt kan worden om ipod binnen te dringen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Mensen die dit willen doen puur om de kalender en notes applicaties zou ik aanraden te wachten. Apple is schijnbaar bezig met het implementeren hiervan voor de volgende update. Of dit daadwerkelijk zo is is maar de vraag, maar reden genoeg om toch even te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
Cache schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:49:
Mensen die dit willen doen puur om de kalender en notes applicaties zou ik aanraden te wachten. Apple is schijnbaar bezig met het implementeren hiervan voor de volgende update. Of dit daadwerkelijk zo is is maar de vraag, maar reden genoeg om toch even te wachten. :)
Dit is alleen gebaseerd op zo'n vaag mailtje die van Steve zou moeten gekomen zijn.
Persoonlijk geloof ik dit ergens niet helemaal.

Maar ik hoop natuurlijk wel dat Apple na al deze klachten iets eraan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
bas116 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:09:
[...]

Dit is alleen gebaseerd op zo'n vaag mailtje die van Steve zou moeten gekomen zijn.
Persoonlijk geloof ik dit ergens niet helemaal.

Maar ik hoop natuurlijk wel dat Apple na al deze klachten iets eraan doet.
Ja, ik zeg ook dat het alleen maar speculatie is. Ook al is de kans klein dat ze er idd mee bezig zijn, de kans is er en ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen met een best duur apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Heb hem nu eindelijk, ben er erg blij mee :) Heb ook Apple Care en Apple Socks. Die Socks passen goed, ze passen maar net aan er omheen. De lengte is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel jammer vind is dat er geen knopje op bijv. De zijkant (zoals bij de iPhone) zit om de muziek zachter te doen. Toch wel lastig soms om dat ding elke keer uit je zak te halen. Ook vind ik persoonlijk de pasvorm van de oude iPod video fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 26-08 20:20
ik ga er eentje in new york kopen

denken jullie dat ze die toch op voorraad hebben daar ? neem aan van wel :p

wil 'm zo graag lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sammy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 21:45
warchaser schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:25:

Ongetwijfeld. Ik kocht hem een aantal weken geleden (voor hij hier uit was :9~ ) in de Apple Store op 5th Avenue. Je had de rijen moeten zien, ongelooflijk. En toch genoeg voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 20:02
Even een vraagje gemaakt op mijn iTouch.

Ik heb ook de universal dock en av kabels. Ik krijg nog geen beeld op tv.

Is er iemand die dat al wel werkend heeft.

Dit is zonder correcties getypt. Werkt dus perfect en redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

warchaser schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:25:

wil 'm zo graag lol
Wat Sammy zegt, ze hebben er genoeg. Ondanks er uren staan en de winkel 24/7 open is. :)

Mijn Touch komt ook uit NY btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Gymaroe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:53:
Even een vraagje gemaakt op mijn iTouch.

Ik heb ook de universal dock en av kabels. Ik krijg nog geen beeld op tv.

Is er iemand die dat al wel werkend heeft.

Dit is zonder correcties getypt. Werkt dus perfect en redelijk snel.
Je moet de Apple universal dock hebben, niet de iPod universal dock. AV kabel moet composite of component zijn. Anders werkt het niet ..... (lees hier).

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw van apple voor de touch & iphone
http://www.apple.com/webapps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag bij een Apple Premium Reseller geweest en heb de Touch even mogen vast houden. Wat is die geweldig niet normaal echt super mooi. ik heb hem al besteld bij apple.nl toen mijn vriendin dat vertelde was hij dan ook weer in no-time uit me handen verdwenen en lag hij al weer bij één van de verkopers in de handen. maar dat mogt de pret niet drukken hij is gewoon super mooi. maar moet nog zolang wachten heb hem 7 oktober besteld en is nu nog niet verzonden duurd dat bij jullie ook zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je eigenlijk een playlist a la on the go op de touch maken? ik ben het nog niet tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:16:
Ben vandaag bij een Apple Premium Reseller geweest en heb de Touch even mogen vast houden. Wat is die geweldig niet normaal echt super mooi. ik heb hem al besteld bij apple.nl toen mijn vriendin dat vertelde was hij dan ook weer in no-time uit me handen verdwenen en lag hij al weer bij één van de verkopers in de handen. maar dat mogt de pret niet drukken hij is gewoon super mooi. maar moet nog zolang wachten heb hem 7 oktober besteld en is nu nog niet verzonden duurd dat bij jullie ook zo lang?
Kun je bekijken in Levertijd Apple Producten Deel 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:03:
Kun je eigenlijk een playlist a la on the go op de touch maken? ik ben het nog niet tegen gekomen..
Ja, dat kan. Het heet ook weer On-The-Go. Het is iets uitgebreider en iets minder uitgebreid: je kunt bijvoorbeeld nu wel nummers verwijderen uit een On-The-Go, maar je kunt er maar 1 maken (bij bijv. de 5G kon je er zoveel maken als je zelf wilde) :)

edit: Heb trouwens http://www.apple.com/webapps/ in de TS gezet bij iPod Touch-sites (hoewel het niet echt een site is voor de iPod Touch, is het wel een verzameling van applicaties voor de Touch).

[ Voor 17% gewijzigd door Scott op 11-10-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42
Cache schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:25:
Wanneer had je je IS besteld, Outlandos?

btw:
Woo! Nog 3mb beschikbaar op mn touch. :P
Ongeveer 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Mijn muziek valt uit tijdens het browsen hebben meer mensen hier last van? Net ging hij ook ineens naar het hoofdmenu terwijl ik op safari zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
FerdiV schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:22:
Mijn muziek valt uit tijdens het browsen hebben meer mensen hier last van? Net ging hij ook ineens naar het hoofdmenu terwijl ik op safari zat...
Ja gebeurt wel vaker, zal wel goedkomen met volgende updates denk ik. Beetje kinderziektes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Kan het geheugen van de Ipod touch vergroot worden in de toekomst? want ik vind 16gig nog al weinig ivm. dat andere ipod´s soms wel 160 gig hebben? En batterij is ook al aan de lage kant iemand al ervaring mee hoelang deze werkelijk mee gaat?

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
Orry schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:32:
Kan het geheugen van de Ipod touch vergroot worden in de toekomst? want ik vind 16gig nog al weinig ivm. dat andere ipod´s soms wel 160 gig hebben? En batterij is ook al aan de lage kant iemand al ervaring mee hoelang deze werkelijk mee gaat?
dit is flash gebeugen, en die 160 GB is hdd, en het zal wel heel lang duren en nog veel duurder zijn, eerdat er een flash mp3 speler met 160GB komt.

edit: die 16 GB is volgens mij al het grootste die er is. (qua flashspelers)

[ Voor 7% gewijzigd door bas116 op 12-10-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 19:49
Orry schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:32:
En batterij is ook al aan de lage kant iemand al ervaring mee hoelang deze werkelijk mee gaat?
Je kan natuurlijk ook gewoon 't topic doorlezen ipv 'dump hier je vraag' te spelen, er zijn al zat users geweest die daar hier of in 't vorige deel over gepost hebben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 8 GB is er nog niet, de 16 GB is wel leverbaar :/ :D (wederom bij Dixons.nl)

Misschien toch maar voor de 16 GB gaan..(misschien is het wel een stukje marketing van Apple in de hoop dat iedereen opverstapt.. :X)

De accu gaat toch vrij lang mee? Mede door het gebruik van flash-geheugen!

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Mij is het ook gelukt (de hack). Nu is het een nog beter ding dan het al was! Wat heerlijk werkt mail en kalender zonder restricties... Heerlijk!

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2007/oct/12/img/zdmer53ux4hn63avfznufb4u9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsvr schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:38:
Mij is het ook gelukt (de hack). Nu is het een nog beter ding dan het al was! Wat heerlijk werkt mail en kalender zonder restricties... Heerlijk!

[afbeelding]
Geweldig mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Leftblank schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon 't topic doorlezen ipv 'dump hier je vraag' te spelen, er zijn al zat users geweest die daar hier of in 't vorige deel over gepost hebben :z
Dat snap ik maar ik heb niet alle tijd van de wereld maar iig bedankt voor de snelle reacties ik heb net de 16 gig besteld! en hij is wel erg mooi :*)

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-08 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:35:
Mijn 8 GB is er nog niet, de 16 GB is wel leverbaar :/ :D (wederom bij Dixons.nl)

Misschien toch maar voor de 16 GB gaan..(misschien is het wel een stukje marketing van Apple in de hoop dat iedereen opverstapt.. :X)

De accu gaat toch vrij lang mee? Mede door het gebruik van flash-geheugen!
Heeft iemand al contact gehad met Dixons of ze nu werkelijk op voorraad zijn?
en heeft iemand al een touch ontvangen die bij de dixons is besteld?

ik zie dat electro sky ook 16 gb op voorraad heeft, deze zijn echter geimporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben een telefoonnummer op de website staan: 073 - 646 07 78, zij konden mij meer vertellen iig. Heb de 8 GB geannuleerd een bestelling geplaatst voor de 16 GB :z

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
BAMI schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:32:
[...]

Heeft iemand al contact gehad met Dixons of ze nu werkelijk op voorraad zijn?
en heeft iemand al een touch ontvangen die bij de dixons is besteld?

ik zie dat electro sky ook 16 gb op voorraad heeft, deze zijn echter geimporteerd.
Ik heb hem bij Electro sky bestelt.
Maar wat bedoel je met geïmporteerd? (weet de definitie van importeren wel, maar ik bedoel het verschil voor de consument zelf)

Dus heeft die consequenties voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Zojuist mijn 16gb touch opgehaald bij Dixons, die ik woensdagavond besteld had. :D Kleiner dan ik verwacht had. Nu nog wachten tot ik thuis ben na school :p.

Het is een week 38, Macy Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net gebeld door Dixons Beverwijk dat ik hem vanmiddag kan ophalen ;)

Lekker spelen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-08 18:14
bas116 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Ik heb hem bij Electro sky bestelt.
Maar wat bedoel je met geïmporteerd? (weet de definitie van importeren wel, maar ik bedoel het verschil voor de consument zelf)

Dus heeft die consequenties voor mij?
heeft geen consequenties maar mij was verteld dat er geen Nederlands boekje bij zat, en ik neem ook aan dat als hij kapot zou gaan en je moet hem terug sturen naar electro sky dat zij hem ook weer moeten opsturen. dus wordt het dan een lange rma procedure.

maar verder niets mis mee hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
Ik heb m'n iPod ook woensdag bij Dixons besteld (16gb) en bij track&trace staat nu al een paar uur dat de chauffeur onderweg is dus ik zou ieder moment een belletje kunnen krijgen. Het is eigenlijk best triest, maar ik vind het best spannend.. :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Vind het raar alleen de 16 gigs schijnen nu verkrijgbaar te zijn :\ Zelf hem ik hem bij A-mac besteld 2 weken geleden toen zeiden ze dat hij vorige week zou komen en vorige week vertelden ze dat ik hem deze week zou hebben.. Nu lijkt het me stug als er nog een lading word gebracht op vrijdag om 15:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn touch weer met apple meegestuurd vandaag hehe
had de mogelijkheid een iphone te kopen
en om nou 2 apparaten naast elkaar te leggen die praktisch hetzelfde doen....

was trouwens een 16mb versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
16mb, arme jongen, ik denk dat je bent getild ;)

Ik overweeg ook de hack op mijn touch maar ik denk dat ik toch nog ff wacht tot 26 okt, mogelijk word Add/Edit calendar officieel namelijk geunlockt.

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Heeft iemand nog meer problemen met het inloggen op een Belkin54g router? Hij geeftconstant dat de server niet vindbaar is :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Serial Number: 9C7415W****

is week 41 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ja, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hoezo :P,
Zit waarschijnlijk fw 1.1.1 op, die hackable is.. en het scherm zal waarschijnlijk ook geen problemen geven lijkt me :).

[ Voor 32% gewijzigd door Kaspers op 12-10-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou zo dat alleen 16 gigs Touches verkrijgbaar zijn? Belde Dixons ook maar is vandaag die vertelde dat Morgen 16 gigs binnen kwamen en geen 8/// Zowieso al krom. En bij Amac schenen ze ook maar heel weinig 8gig touches te hebben. En dan staat er ook nog is op de website dat de Touch alleen maar Oktober verkrijgbaar is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij is het niet gelukt, die "hack".... Er zal vast wel iets komen wat wel werkt en wat eventueel wat makkelijker is om te doen.

We wachten af. Tot dan ben ik zeer tevreden over mijn iPod Touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
DUUR he! Heb je nou zo'n plaat voor je kop of zie je niet dat dit een iPod is met een groot touch screen en wifi? Wat verwacht je, 40 GB, touch screen, wi-fi en dan voor €150,- ofzo?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.