[iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 29.721 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 15:31
Kaspers schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Ik raad mensen aan het BSD Subsystem (unix tools) er niet op te zetten, aangezien dat bij mij lijdde tot het crashen van m'n Music app..
Hier ook daar last van gehad. Meerdere applicaties crashte achter elkaar na installatie van BSD. Na een totale restore en geen BSD meer, nergens meer last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-05 20:54
alienfruit schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:18:
Ach, die programma's crashen ook als je geen BSD subsysteem er op hebt staan. Een niet gekraakte iPod Touch eerder dit weekend crashde meerdere mailen. Misschien voelde de Amerikaanse iPod zich hier niet thuis in Europa.
Nielsvr schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:37:
Hier ook daar last van gehad. Meerdere applicaties crashte achter elkaar na installatie van BSD. Na een totale restore en geen BSD meer, nergens meer last van gehad.
Dat bedoel ik dus.. het was maar een advies, want ik weet het niet zeker..
Ik heb in iedergeval het gevoel dat alles nu wel een stuk stabieler is zonder BSDsubsystem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

Reef_91 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:21:
[...]

Hmm, ben dus niet de enige. Nee, heb nog geen oplossing ervoor.
Je wil niet weten hoeveel namen ik wel niet heb gebruikt.. :/ Maar niks hielp, bleef nog steeds het originele icoontje houden.
Heb inmiddels gerestored en gewoon de originele iPod-look gehouden, want dat is idd niets, één zo'n icoontje wat misplaatst is.
Hij past de dock iconen niet aan via de theme map. Je moet de applicatie opzoeken en daar het .pngtje veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Anoniem: 81539 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Hij past de dock iconen niet aan via de theme map. Je moet de applicatie opzoeken en daar het .pngtje veranderen...
Hoe bedoel je dat precies? Ik krijg voor foto's geen ander icoontje terwijl hij wel in de icons map staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Anoniem: 81539 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:41:
O nee ?
Bij mij anders wel hoor. Iconen in de icons map binnen een theme veranderen mijn dock icons zeker wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Kaspers schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:26:
[...]

O nee ?
Bij mij anders wel hoor. Iconen in de icons map binnen een theme veranderen mijn dock icons zeker wel...
Ja bij mij ook alleen die van foto's niet. Zie mijn eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Laatst online: 30-10-2024
Gewoon engels instellen als taal, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Photo's veranderd hier idd ook..
En ik heb hem ook op Engels :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Cache schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:57:
Gewoon engels instellen als taal, klaar.
Ja dat is makkelijk natuurlijk, maar er moet toch ook een oplossing zijn voor nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Mja, er moet ergens wel een standaard icon.png zijn die je zou kunnen verwisselen met je eigen icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-04 12:51

Vern

technoob

Cache schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:45:
Mja, er moet ergens wel een standaard icon.png zijn die je zou kunnen verwisselen met je eigen icoontje.
Ja, die is er.

Hernoem je foto-icon uit je thema verzameling naar 'iconPhotos.png'. Kopieer dit bestand vervolgens naar de map \applicaties\mobileSlideshow\ op je iPod. Daar staat al zo'n bestandje, maar dat is leeg. Gewoon overschrijven (je kan 'm eerst nog even backuppen), SpringBoard herstarten en je hebt je foto-icon met nederlands onderschrift.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-05 22:01
Als ik mn touch op mn laptop aansluit... reset de tijd op mn touch zichzelf.. en moet ik telkens de tijd opnieuw instellen. Heeft iemand dit probleem ook.. :*) Want het is best wel irritant !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Sefaex schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:41:
Als ik mn touch op mn laptop aansluit... reset de tijd op mn touch zichzelf.. en moet ik telkens de tijd opnieuw instellen. Heeft iemand dit probleem ook.. :*) Want het is best wel irritant !!!
Tijdzone goed instellen op je iPod.. is al een paar keer voorbij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Sefaex schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:41:
Anoniem: 65293 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 23:26:
[...]

Tijdzone goed instellen op je iPod.. is al een paar keer voorbij gekomen
Dat dus :)

Wel raar dat alles al in het Nederlands staat ingesteld behalve de tijdzone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:36

RnB

Hmm, enige oplossing voor die iconen is idd de taal instellen op Engels. Heb dat dus ook gedaan,
zo erg is dat ook weer niet dat alles Engels is, geeft zelfs een iets professionelere look.
Maar ik vind het wel raar dat ie in het Nederlands niet wil veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
BSD Subsystem er toch maar weer op, aangezien het volgende:

Hier heb ik even een article gewijd aan de Dropbear SSH service.
Het is aan te raden deze te verwijderen, en OpenSSH erop te zetten.
De voordelen: OpenSSH is via de Touch uit en aan te zetten. Vervolgens zal de Touch een stuk langer met de batterij kunnen. Verder is de OpenSSH service ook iets uitgebreider, en pakt meer commando's. Heb nog geen nadelen kunnen ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
even een andere praktische vraag :)

ik heb al een Iphone, en wil een Touch voor mijn vriendin kopen, maar kom ik met Itunes in de problemen, dat ik songs van de Iphone automatisch op de Touch ge-synced krijg en andersom ??

of kan je daar een aparte library voor aanmaken die apart ge-synced kan worden :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 22:04

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Is meer een iTunes-vraag (en hoort dus in het iTunes-topic), maar je kunt inderdaad meerdere bibliotheken maken. Zie de TS van het iTunes-topic hoe dat moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Reef_91 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:04:
Hmm, enige oplossing voor die iconen is idd de taal instellen op Engels. Heb dat dus ook gedaan,
zo erg is dat ook weer niet dat alles Engels is, geeft zelfs een iets professionelere look.
Maar ik vind het wel raar dat ie in het Nederlands niet wil veranderen.
Hoeft niet, lees mijn post maar. Gewoon even goed zoeken en puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Vern schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Hoeft niet, lees mijn post maar. Gewoon even goed zoeken en puzzelen.
Dankje, het is gelukt.
Maar dit betekent wel dat als ik hem instel op een ander thema weer hetzelfde moet doen toch? Niet heel erg, maar toch.. Heb het originele bestandje wel geback-upped voor de zekerheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Never mind zie hierboven.
Vern iig bedankt voor de oplossing!
Heb nu het icoontje aangepast 8)

[ Voor 90% gewijzigd door Kethij op 22-10-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236571

Snap neit waarom iedereen er zo'n probleem maakt om hem gewoon op Engels te zetten... is toch echt veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Nee is mooier :>.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 22-10-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 08:08
Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb vandaag een iPod touch gekocht, echt een heel mooi ding, maar nu wil ik dus op internet. Ik mn router aangetikt wachtwoord ingevoerd en ik was verbonden. 2 seconden later druk ik op de youtube applicatie en krijg ik even later in beeld dat de verbinding met youtube is mislukt. Ook als ik safari gebruik krijg ik de melding dat de server onvindbaar is. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Iemand al een hoesje gespot voor de touch welke gelijk in een schuine stand kan worden gezet om bijvoorbeeld films te kijken??
Of zo ie zo een case waarin je je touch in film stand kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

1) composite AV-kabel
Heeft iemand de nieuwe composite videokabel al in zijn bezit ? Ik ben benieuwd of je daarmee ook CoverFlow op je TV te zien krijgt. Zo niet, dan heeft die kabel voor mij geen meerwaarde en vind ik een (goedkoper 3rd party) kabeltje voor het aansluiten op de stereo-installatie wel voldoende.

2) Apple universal dock
Heeft iemand al de nieuwe Apple universal dock gekocht ? Zo ja, welke functies van de iPod Touch kan je met de afstandsbediening gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
WybWyb schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:11:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb vandaag een iPod touch gekocht, echt een heel mooi ding, maar nu wil ik dus op internet. Ik mn router aangetikt wachtwoord ingevoerd en ik was verbonden. 2 seconden later druk ik op de youtube applicatie en krijg ik even later in beeld dat de verbinding met youtube is mislukt. Ook als ik safari gebruik krijg ik de melding dat de server onvindbaar is. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien kunnen jullie mij helpen?

alvast bedankt
Reset of start je router eens op nieuw op dit wil wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Het komt vaak voor dat wanneer ik mijn Touch kantel deze niet in coverflow overgaat of andersom. Is dit een bekend probleem en zo ja is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kethij schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:11:
[...]

Reset of start je router eens op nieuw op dit wil wel eens helpen.
Of schakel wifi in en uit (op de touch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 21:27
Kaspers schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:13:
BSD Subsystem er toch maar weer op, aangezien het volgende:

Hier heb ik even een article gewijd aan de Dropbear SSH service.
Het is aan te raden deze te verwijderen, en OpenSSH erop te zetten.
De voordelen: OpenSSH is via de Touch uit en aan te zetten. Vervolgens zal de Touch een stuk langer met de batterij kunnen. Verder is de OpenSSH service ook iets uitgebreider, en pakt meer commando's. Heb nog geen nadelen kunnen ontdekken..
Zover ik weet is de andere ook prima uit te zetten mbv 'Services' welke te installeren is via Installer.app (origineel voor iPhone, maar SSH en Wifi zijn er goed mee te bedienen).
[..]
in beeld dat de verbinding met youtube is mislukt. Ook als ik safari gebruik krijg ik de melding dat de server onvindbaar is. Ik weet niet waar het aan ligt, misschien kunnen jullie mij helpen?
Je tijd/datum instellingen checken wil ook nogal eens helpen, Youtube weigert als je eigen instellingen fout zijn, dat was bij mij meerdere keren 't geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache

alvast bedankt
Als al het hierboven genoemde niet werkt: Heb je je iPod wel geregistreerd?

Edit: Hm, laat maar. Zal hier waarschijnlijk toch niet aan liggen, aangezien safari het bij jou ook niet doet.

[ Voor 7% gewijzigd door Cache op 22-10-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Vandaag m'n tweede touch ontvangen nadat eerste retour wegens slecht of geen geluid.
Echter dit tweede exemplaar (wat btw een week 38 is, vreemd) heeft last van twee luie (groene) pixels nou heb geen zin om om m'n touch weer op te sturen naar apple en zo erg is het niet.
Nou heb ik ergens gelezen dat er een programmaatjes is dat luie/stuck pixels kan flashen, heb Jscreen gevonden maar geen idee hoe aan de praat te krijgen op de touch en of het nou wel het juiste prog. is.

Iemand die weet hoe je dit het beste en met welk prog.kan verhelpen.

thnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Leftblank schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:30:
Zover ik weet is de andere ook prima uit te zetten mbv 'Services' welke te installeren is via Installer.app (origineel voor iPhone, maar SSH en Wifi zijn er goed mee te bedienen).
Voor zover ik getest heb werkt dat helemaal niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-05 19:26

sf2

dat wifi probleem heb ik ook! ook al 1,5 meter van mijn router.

ik vind het zo raar. waneer ik mijn hand de antenne aanhoud, dat wel signaal pakt. 8)7
ik hoop dat iets te maken heeft met de stroom aan de antenne levert.
met zwakke signaal geeft ipod touch meer stroom voor de antenne.

mijne touch is van week 39 btw. er zijn meerdere touch met zulke problemen.

wat kan ik beter doen? wachten op volgende firmware of support bellen.

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 21:27
Kaspers schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 23:51:
[...]

Voor zover ik getest heb werkt dat helemaal niet ;).
Services installeren/gebruiken werkt hier prima, de Bluetooth/Edge setting werkt uiteraard niet, maar zodra ik 'SSH' disable, kan ik ook echt niet meer op m'n Touch komen, zodra ik 't weer aanzet gaat 't weer prima - ik gok dus dat je wellicht een oudere/verkeerde versie in handen hebt gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Leftblank schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:21:
[...]

Services installeren/gebruiken werkt hier prima, de Bluetooth/Edge setting werkt uiteraard niet, maar zodra ik 'SSH' disable, kan ik ook echt niet meer op m'n Touch komen, zodra ik 't weer aanzet gaat 't weer prima - ik gok dus dat je wellicht een oudere/verkeerde versie in handen hebt gehad ;)
Bij mij het zelfde verhaal als ik ssh ook uitzet kan ik niet in mijn touch komen met bijvoorbeeld winscp (ftp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
oh, mensen die ook last hebben van het wi-fi porbleem. Je moet je dns instellingen veranderen. Ga naar je netwerk en druk dan op op dat blauwe pijltje ernaast, ga dan naar dns en haal daar alles weg en typ dan weer 208.67.222.222 in. Bij mij doet het internet en youtube het nu.

Dit is de site waar ik het gevonden heb: http://andrewescobar.com/...o-connect-to-the-internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
deltananie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:53:
Bij mij het zelfde verhaal als ik ssh ook uitzet kan ik niet in mijn touch komen met bijvoorbeeld winscp (ftp).
Leftblank schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:21:
Probeer in SSH eens 'reboot' in te tikken.
Dit werkt niet met dropbear, wel met OpenSSH.
Als je Touch nu wel reboot, dan heb je dus wel de OpenSSH service, welke idd uit te schakelen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213876

Hoe is het eigenlijk met het 'verbinding kiezen' op de iPod touch? En dan met name onbeveiligde netwerken. Gaat dat net zo makkelijk als in Mac OS X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

DarkSide

theres no place like ::1

Anoniem: 213876 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:55:
Hoe is het eigenlijk met het 'verbinding kiezen' op de iPod touch? En dan met name onbeveiligde netwerken. Gaat dat net zo makkelijk als in Mac OS X?
Gewoon een open netwerk aanklikken en gaan met die banaan.
Werkt net als bij je thuis, alleen hoef je geen wachtwoord in te vullen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghazukhh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-05 19:39
Uit New York ook een leuk speeltje mee genome.
nu zit ik met een probleem, thuis in loggen met me draadloos netwerk werkt super.
alleen als ik op school kom is er een netwerk met secureW2.
hier moet je inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
op me laptop kan ik gewoon dat programma instaleren en het werkt.
maar op mijn itouch heb ik geen flauw idee hoe dat werkt.
iemand een idee??
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213876

DarkSide schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:04:
[...]

Gewoon een open netwerk aanklikken en gaan met die banaan.
Werkt net als bij je thuis, alleen hoef je geen wachtwoord in te vullen.
En kan je ook wachtwoorden opslaan? Of werken met locaties o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mooi ding !
Heeft deze Ipod ook dezelfde aansluiting als de 5G versie ?

Ik heb namenlijk een aansluiting in de auto zitten en zou wel handig zijn als het blijft werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghazukhh schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:26:
Uit New York ook een leuk speeltje mee genome.
nu zit ik met een probleem, thuis in loggen met me draadloos netwerk werkt super.
alleen als ik op school kom is er een netwerk met secureW2.
hier moet je inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord.
op me laptop kan ik gewoon dat programma instaleren en het werkt.
maar op mijn itouch heb ik geen flauw idee hoe dat werkt.
iemand een idee??
alvast bedankt
Kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 21:53

mjl

Ugh

Ook niet als je 'm kraakt en dan een 802.1X protocol instelt ? Onder elk ander unix systeem werkt 't nl. wel!

[ Voor 10% gewijzigd door mjl op 23-10-2007 14:06 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
mjl schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:05:
[...]

Ook niet als je 'm kraakt en dan een 802.1X protocol instelt ? Onder elk ander unix systeem werkt 't nl. wel!
Waarschijnlijk wel, maar momenteel is er nog niets ontwikkeld. Het topic staat hier trouwens al aardig vol over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141680

@ Kaspers: wat zijn de stappen die je moet nemen om SSH vanuit je iPod af te sluiten ? Ik kan het maar niet vinden :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn touch nog niet eens ik heb net een bestelling geplaatst voor

http://www.istuff.nl/prod...oor-iPod-touch-zwart.html

Prachtig hoesje niet? en is ook gewoon betalen via iDeal :) Beschermt het scherm ook, nee je hoeft het niet te beschermen tegen schrammen, maar wel voor het geval je valt van je fiets, dan is je scherm weg... dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Hmm, heb de laatste tijd veel last van het vastzitten van de muziekplayer. :/
Dit is de eerste x dat ik er zo'n last van heb. Zou dat kunne komen door veel muziek?
Ik heb meer dan 800 erop, toen ik er geen last van had was t niet meer dan 710.
Als het hieraan zou liggen vind ik het wel erg eigenlijk, stel je hebt niets anders dan muziek erop;
dan heb je meer dan 1000 nummers, wat zou er dan gebeuren?! :o
Ik heb hem gejailbreaked, maar eerder dus ook toen ik er geen last van had.

Meer mensen deze ervaring?
ScottB schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:16:
Ligt denk ik niet aan de hoeveelheid, heb er zelf 2500+ op staan, en het werkt prima. Ik heb verder geen idee waar het wel aan ligt, misschien een keertje restoren ?
Jaa zie je, dat dacht ik al. Restoren heb ik al zovaak gedaan en dan alles er wéér opgooien.. :|
Pff, als niemand anders het heeft zal ik t wel ff doen, maja.. koste me zoveel tijd, jailbreaken + alles er weer opgooien en dat heb ik laatste tijd al 4x gedaan..

[ Voor 34% gewijzigd door RnB op 23-10-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ligt denk ik niet aan de hoeveelheid, heb er zelf 2500+ op staan, en het werkt prima. Ik heb verder geen idee waar het wel aan ligt, misschien een keertje restoren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 11:00

Scrummie

Think different

Reef_91 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:58:
Dit is de eerste x dat ik er zo'n last van heb. Zou dat kunne komen door veel muziek?
Als het hieraan zou liggen vind ik het wel erg eigenlijk, stel je hebt niets anders dan muziek erop;

[...]

Jaa zie je, dat dacht ik al. Restoren heb ik al zovaak gedaan en dan alles er wéér opgooien.. :|
Pff, als niemand anders het heeft zal ik t wel ff doen, maja.. koste me zoveel tijd, jailbreaken + alles er weer opgooien en dat heb ik laatste tijd al 4x gedaan..
Test het eerst eens zonder te jailbreaken? Dan weet je waar het aan ligt..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer is alle muziek eraf te halen, en er weer op te gooien (even laten synchroniseren met een lege lijst). Wil ook nog wel is helpen ;).

edit: wat ik me ineens bedacht, misschien kan het mergen van je audio/video wel helpen: http://www.touchdev.net/wiki/Rearranging_application_icons

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 141680 op 23-10-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Anoniem: 109288 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:23:
Het komt vaak voor dat wanneer ik mijn Touch kantel deze niet in coverflow overgaat of andersom. Is dit een bekend probleem en zo ja is hier iets aan te doen?
Je moet zorgen dat je je iPod recht houdt (d.w.z: met de zijkant naar beneden, en niet met de onderkant naar beneden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Scrummie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:51:
[...]

Test het eerst eens zonder te jailbreaken? Dan weet je waar het aan ligt..
Hoeft niet, toen het nog goed ging altijd was ie ook gejailbreakt.
Maar aangezien ik het wel heel vervelend vind, ben ik hem toch aan het restoren. Ik gebruik 'm toch primair voor muziek en video, dus zo erg is het niet dat ie dan standaard is. :)

Ik moet zeggen dat ie zonder jailbreak en dus ook die extra apps wel vele malen responsiever is.

[ Voor 10% gewijzigd door RnB op 23-10-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Anoniem: 141680 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:01:
@ Kaspers: wat zijn de stappen die je moet nemen om SSH vanuit je iPod af te sluiten ? Ik kan het maar niet vinden :$
Staat toch in die link die ik hierboven gaf ?
Kan met Services applicatie, kun je wel via installer binnenhalen..

[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 23-10-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
welke programma gebruiken jullie om de iPod Touch te jailbreaken om 3rd party apps te kunnen gebruiken. Kan namelijk wel programmaatjes vinden voor de iPhone zoals iDemocracy maar kan geen speciale vinden voor de ipod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
iJailbreak uiteraard.
Serieus dit zijn basic vragen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:38

rammes

koekebakker 1e klas

WybWyb schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:51:
welke programma gebruiken jullie om de iPod Touch te jailbreaken om 3rd party apps te kunnen gebruiken. Kan namelijk wel programmaatjes vinden voor de iPhone zoals iDemocracy maar kan geen speciale vinden voor de ipod touch.
ik vraag me echt af of je het topic hebt doorgelezen :(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
rammes schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

ik vraag me echt af of je het topic hebt doorgelezen :(
uhh nee... maar ijiailbreak is voor de mac en niet voor windows volgens mij. Ik heb de ipod touch gister gekocht en was er daarvoor niet erg intensief mee bezig, zal het dus vast wel is gelezen hebben maar gewoon niet in me opgewnomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Weet iemand hoe je je iPod Touch in de nieuwe generatie docks goed bedient? Het lukt me niet om bijv met de afstandsbediening "albums" of "nummers" te selecteren. Weet iemand hoe dit moet? Of is de afstandsbediening eigenlijk alleen maar bedoeld om vorig/volgend nummer te selecteren en om`m harder of zachter te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WybWyb schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

uhh nee... maar ijiailbreak is voor de mac en niet voor windows volgens mij. Ik heb de ipod touch gister gekocht en was er daarvoor niet erg intensief mee bezig, zal het dus vast wel is gelezen hebben maar gewoon niet in me opgewnomen
http://www.slovix.com/touchfree/

beter lees je wat beter :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
voor de mensen die last hebben van regelmatige crashes op de touch, probeer dit eens:

Ga naar de Summerboard Prefs en zet daar Background Dim uit.

Dit heb ik van het iPodTouchFans forum en ik heb sindsdien geen crashes meer gehad, zelfs niet na intensief iSketchen wat voorheen nog al eens leidde tot een crash. Stuk makkelijker en handiger als het BSD subsystem en dropbear weg te halen ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
Anoniem: 121250 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:11:
Weet iemand hoe je je iPod Touch in de nieuwe generatie docks goed bedient? Het lukt me niet om bijv met de afstandsbediening "albums" of "nummers" te selecteren. Weet iemand hoe dit moet? Of is de afstandsbediening eigenlijk alleen maar bedoeld om vorig/volgend nummer te selecteren en om`m harder of zachter te zetten?
dat wil ik ook weten.

en ik heb krassen op mijn scherm :'( hoe die er komen i dunno !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Waarschijnlijk wat zandkorreltjes. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik dacht er laatst ook wat te zien, maar heb het licht maar snel uitgedaan en net gedaan of ik het niet zag :+ En ik denk dat ik het niet eens erg vind... Ik heb het idee dat dat glas op de voorkant makkelijk te vervangen is, itt de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179521

D4V3 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:57:
voor de mensen die last hebben van regelmatige crashes op de touch, probeer dit eens:

Ga naar de Summerboard Prefs en zet daar Background Dim uit.

Dit heb ik van het iPodTouchFans forum en ik heb sindsdien geen crashes meer gehad, zelfs niet na intensief iSketchen wat voorheen nog al eens leidde tot een crash. Stuk makkelijker en handiger als het BSD subsystem en dropbear weg te halen ;)
Kan idd werken (heb het zelf nog niet getest), maar volgens mij, correct me if I'm wrong, is het uitschakelen van het BSD subsystem en dropbear weghalen ook van belang voor het gebruik van de resources; je accuduur zou langer moeten zijn als deze twee items zijn uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-05 15:12

[...]

Bij mij is de iPod soms ook even niet meer vooruit te branden of crasht de browser. Vaak wil een "reboot" dan helpen. Dus de sleep knop ingedrukt houden totdat er een slider met "zet uit" in beeld verschijnt. Daarna met de slider uitzetten en met de sleep knop ingedrukt houden weer aan zetten.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

-Mous- schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:47:
[...]

Bij mij is de iPod soms ook even niet meer vooruit te branden of crasht de browser. Vaak wil een "reboot" dan helpen. Dus de sleep knop ingedrukt houden totdat er een slider met "zet uit" in beeld verschijnt. Daarna met de slider uitzetten en met de sleep knop ingedrukt houden weer aan zetten.
Wat toch het beste werkt is m standaard hebben, geen jailbreak shit erop.
Ja ik weet, dat is voor velen geen oplossing hea. :+ Maar heb het geheugen helemaal vol zitten,
en alles gaat nog net zo snappy zoals het hoort. Niet zoals met die jailbreak.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58
Jailbreak betekent niet per definitie dat je iPod instabiel wordt. Ik heb mijn IPT nu een week (meteen jailbreak toegepast) en ik heb nog geen enkele crash van welk programma dan ook gehad. Het enige waar ik last van heb gehad was één NES rom waarvan het beeld knipperde, niets bijzonders dus. Ik heb het gedaan met touchfree (PC) , dat werkte in 1 keer zonder problemen. Programma's die ik er vervolgens heb opgezet zijn o.a. BSD, Apollo, TTR, Fivedice, blackjack, NES, weDict, sendsong en alle iphone applicaties. Vervolgens ook nog met iOrder bezig geweest.
De mensen waarvan hij instabiel is, wat is jullie procedure geweest? Misschien ligt het aan de manier waarop je hem gejailbreakt hebt? Zijn er mensen die na touchfree wél veel crashes hebben gehad?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

D3ft0n3 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:50:
Jailbreak betekent niet per definitie dat je iPod instabiel wordt. Ik heb mijn IPT nu een week (meteen jailbreak toegepast) en ik heb nog geen enkele crash van welk programma dan ook gehad. Het enige waar ik last van heb gehad was één NES rom waarvan het beeld knipperde, niets bijzonders dus. Ik heb het gedaan met touchfree (PC) , dat werkte in 1 keer zonder problemen. Programma's die ik er vervolgens heb opgezet zijn o.a. BSD, Apollo, TTR, Fivedice, blackjack, NES, weDict, sendsong en alle iphone applicaties. Vervolgens ook nog met iOrder bezig geweest.
De mensen waarvan hij instabiel is, wat is jullie procedure geweest? Misschien ligt het aan de manier waarop je hem gejailbreakt hebt? Zijn er mensen die na touchfree wél veel crashes hebben gehad?
Okay, mss niet per definitie, maar ik merk wel degelijk verschil. En niet alleen qua stabiliteit, maar ook qua snelheid; het is allemaal veel snappier.
Ik heb ook Touchfree gebruikt, ging ook in een x goed, maja.. toen ging mijn iPod dus steeds crashen en langzaam worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-05 15:12
Reef_91 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

Wat toch het beste werkt is m standaard hebben, geen jailbreak shit erop.
Ja ik weet, dat is voor velen geen oplossing hea. :+ Maar heb het geheugen helemaal vol zitten,
en alles gaat nog net zo snappy zoals het hoort. Niet zoals met die jailbreak.. :X
Mijn iPod is nog precies hoe ik deze van Apple heb ontvangen. ;)

Dit heb ik overigens maar 2 of 3 keer gehad en ik gebruik de iPod dagelijks, dus het is niet echt een probleem.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hier ook totaal geen problemen na hem 3 weken in bezit te hebben. Wordt elke dag redelijk intensief gebruikt. :P

Natuurlijk merk ik dat het scrollen door lange lijsten soms even hapert, maar daar erger ik mij niet echt aan. Zo'n beetje dezelfde programma's erop als D3ft0n3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt mij dat het eerder door de gebruiker van de iPod komt dan door de jailbreak dat ie langzaam wordt, iedereen kan hem helemaal vol pleuren met shit applicaties, en tuurlijk wordt ie dan sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235807

heeft er iemand nog meer problemen dat http://jailbreak.toc2rta.com niet meer werkt hij gaat dan door naar de website van toc2rta.com :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921

Ja, ik!

Ik probeer hem ook te jailbreaken maar die site linkt meteen naar toc2rta.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:43:
Ja, ik!

Ik probeer hem ook te jailbreaken maar die site linkt meteen naar toc2rta.com
erg raar ben al aan het zoeken geweest op het internet maar ik kan tot nu toe nog niets vinden dat is wel balen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er al speciale 'iphone/ipod touch pagina's' bekend zoals bijvoorbeeld gridgets.com
welke je op je touch kan invoeren en gebruik van kan maken.
Bijvoorbeeld op weatherbucket.com heb je een mooie weerapplicatie online, zonder dat
je ipod gejailbreaked hoeft te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123921

Ik ben ook bezig, maar ik denk dat die site er gewoon uit ligt. En onemorething is bezig met onderhoud dus daar kan ik het ook niet navragen of er meer mensen zijn.

Wel jammer, ik wil google maps op m'n touch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is ook de reden waarom ik mijn itouch wil jailbroken omdat maps zo tof is erg handig maja miss doet hij het einde van de middag het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32
Ik heb net de 16 gig versie gehaald, helemaal blij en alles.

Heeft de Touch ook ergens een MAX adress?>

ik hoop dat iemand me ff kan helpen?

Router is een Linksys WRT54G

[ Voor 55% gewijzigd door cypress3d op 24-10-2007 16:54 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypress3d schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:50:
Ik heb net de 16 gig versie gehaald, helemaal blij en alles. Maar nu wil ik ermee wifi en gaat niet :S

password is case sensitvie? lekker dan mijn password is met hoofd- en kleine letters. Ik kan dus niet op de touch kiezen tussen hoofd- en kleine letters?
je kunt wel kiezen tussen hoofd en kleine letters door op het pijltje te drukken aan de linker kant op je toetsen panneel dan staan ze aan of uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr

instellingen > info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Anoniem: 106714 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:48:
Zijn er al speciale 'iphone/ipod touch pagina's' bekend zoals bijvoorbeeld gridgets.com
welke je op je touch kan invoeren en gebruik van kan maken.
Bijvoorbeeld op weatherbucket.com heb je een mooie weerapplicatie online, zonder dat
je ipod gejailbreaked hoeft te zijn..
Zie de topicstart, daar heb ik wat sites in opgenomen die werken zonder dat je touch gejailbreakt moet zijn ;)

De touch heeft een MAC-address, anders kan hij nooit verbinding maken ;) Het MAC-address is op te zoeken bij Instellingen -> Algemeen -> Info, dan scroll je helemaal naar beneden en daar staat het adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Alles werkt goed nu, maar ik vraag me af waarom ik geen pllaatje te zien krijg bij coverflow. In mediaplayer op pc namelijk wel. Kan je zelf ook art toevoegen zodat je die ziet op coverflow? Vind hhet erg mooi maar moet natuurlijk wel werken }

[ Voor 86% gewijzigd door cypress3d op 24-10-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypress3d schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:02:
Alles werkt goed nu, maar ik vraag me af waarom ik geen pllaatje te zien krijg bij coverflow. In mediaplayer op pc namelijk wel. Kan je zelf ook art toevoegen zodat je die ziet op coverflow? Vind hhet erg mooi maar moet natuurlijk wel werken }
in het forum word dit al een keer gevraagt pagina 23 onderaan :) _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 235807 op 24-10-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Anoniem: 228344 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:51:
Opzich niet moeilijk, maar je moet 't even weten:

Alle nummers selecteren van het album -> rechtermuisknop -> info tonen. Dan een .jpg naar het vakje illustratie slepen
Ja dit kan als je dus het plaatje hebt van de cd, maar hoe het kan dan dat hij hem wel in media player ziet van windows? Ik zie in de map van die cd geen plaatje staan niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypress3d schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:53:
[...]

Ja dit kan als je dus het plaatje hebt van de cd, maar hoe het kan dan dat hij hem wel in media player ziet van windows? Ik zie in de map van die cd geen plaatje staan niets!
ik denk dat je dit bedoeld: als je het zo hebt gedaan als word beschreven en je zet dan je nummer op je itouch dan komen de plaatjes ook goed te staan in cover flow. en die plaatjes kun je wel van een site krijgen bijv. http://www.cdcovers.cc

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 235807 op 24-10-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Anoniem: 235807 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

ik denk dat je dit bedoeld: als je het zo hebt gedaan als word beschreven en je zet dan je nummer op je itouch dan komen de plaatjes ook goed te staan in cover flow. en die plaatjes kun je wel van een site krijgen bijv. http://www.cdcovers.cc
JA nou dat lukt ook wel, maar is wel fakking balen hier hoor! Ik gebruik mijn Ipod alleen maar in de auto als ik rij, want ik heb een speciale Alpine CDE 9850Ri head unit en die deed het perfect met mijn Nano, maar de Touch weigert hem volledig. Er staat wel Accesoire aangesloten maar op de Alpine staat dan geen song :S $$#%#^zooi

Net maar naar Alpine benelux gemailed want dit slaat nergens op :|

[ Voor 4% gewijzigd door cypress3d op 24-10-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218232

Gelieve niet te crossposten.

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 24-10-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Anoniem: 235807 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:28:
heeft er iemand nog meer problemen dat http://jailbreak.toc2rta.com niet meer werkt hij gaat dan door naar de website van toc2rta.com :?
Niet op je touch ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eu juist op mijn touch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 15:16
Heey,

Ik ben al een poosje aan het kijken op internet naar de 'touch' ik vind het een echt vet ding, maar mijn vraag, Is hij zijn geld waard?

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamer1009 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 19:57:
Heey,

Ik ben al een poosje aan het kijken op internet naar de 'touch' ik vind het een echt vet ding, maar mijn vraag, Is hij zijn geld waard?
Is helemaal persoonlijk. Weet zeker dat iedereen uit dit forum er helemaal gelukkig mee is. Apparaat is tof. De vraag is alleen wat je er allemaal mee gaat doen en hoe vaak je hem denkt te gaan gebruiken.
299/399 voor iets wat je nauwelijks gebruikt is een hoop geld. Aan de andere kant koop je gewoon een van de meest veelzijdige mp3 spelers van dit moment. Echt _/-\o_ aan de ontwikkelafdeling van Apple voor dit apparaat.
Dus weeg goed af of je zuurverdiende AH vakkenvulcentjes het waard zijn deze beauty aan te schaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Na een paar dagen klooien.. heb ik eindelijk internet aan het werk gekregen.. moet toch zeggen dat apple het weer flikt. Mijn hoge verwachtingen zijn waargemaakt !!!

Alleen nu heb ik nog een kleine probleem met synchroniseren.. heb gisteren 4 gb muziek op mn touch gezet. Nu wil ik een paar nieuwe albums erop droppen. Maar als ik die synchroniseren knop druk in itunes gebeurt er niets. Ipod is goed aangesloten, "Muziek en video's handmatig beheren" staat aangevinkt. Cds die ik op mn touch wil zetten staan ook aangevinkt.. toch gebeurt er niks. Dit probleem had ik trouwens oook een paar dagen terug. Toen was al mn muziek ineens verdwenen op mn touch, toen ik heb mn touch gereset.. vervolgens ging het een paar keer goed.... en nu heb ik dit weer !!! Iemand misschien een oplossing... ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Synchroniseren lukt weer wel als ik een album albumcover aan mn cds wil toevoegen.. dmv----->cd selecteren in itunes---->rechter muis knop-------->info tonen--------->dubbel klikken op illustratie---->album cover selecteren en opslaan..!!!

Blijft een raar programma Itunes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Sefaex schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:06:
Na een paar dagen klooien.. heb ik eindelijk internet aan het werk gekregen.. moet toch zeggen dat apple het weer flikt. Mijn hoge verwachtingen zijn waargemaakt !!!

Alleen nu heb ik nog een kleine probleem met synchroniseren.. heb gisteren 4 gb muziek op mn touch gezet. Nu wil ik een paar nieuwe albums erop droppen. Maar als ik die synchroniseren knop druk in itunes gebeurt er niets. Ipod is goed aangesloten, "Muziek en video's handmatig beheren" staat aangevinkt. Cds die ik op mn touch wil zetten staan ook aangevinkt.. toch gebeurt er niks. Dit probleem had ik trouwens oook een paar dagen terug. Toen was al mn muziek ineens verdwenen op mn touch, toen ik heb mn touch gereset.. vervolgens ging het een paar keer goed.... en nu heb ik dit weer !!! Iemand misschien een oplossing... ? :P
Moet je Muziek en video's handmatig beheren uitvinken, want daarom synchroniseert ie niet. ;)
Dat synchroniseren is niet handmatig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Aight, gedaan ik had 1 album geselecteerd.. in mn library. Nu is die ene album op mijn touch gekomen en al mn 4gig muziek is van mijn touch verdwenen... dus waar het op neerkomt.. is dat itunes automatisch al mn music uit mn library synchroniseert naar mijn ipod ? Is er geen mogelijkheid om bijv handmatig 1 album toe te voegen aan mijn touch..?

*sorry voor me noob vragen.. dit is mn 1e ipod... hiervoor had ik altijd een MD.. daar ging synchroniseren toch een stuk eenvoudiger.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 23:08

Step

step@tweakers.net#

je ipod is een extensie van je itunes library, wat je dus in itunes weg gooit verdwijnt van je ipod zodra je deze synchroniseert e.d.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
Sefaex schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:35:
Aight, gedaan ik had 1 album geselecteerd.. in mn library. Nu is die ene album op mijn touch gekomen en al mn 4gig muziek is van mijn touch verdwenen... dus waar het op neerkomt.. is dat itunes automatisch al mn music uit mn library synchroniseert naar mijn ipod ? Is er geen mogelijkheid om bijv handmatig 1 album toe te voegen aan mijn touch..?

*sorry voor me noob vragen.. dit is mn 1e ipod... hiervoor had ik altijd een MD.. daar ging synchroniseren toch een stuk eenvoudiger.. ;)
Is ook mogelijk, in itunes een vinkje zetten bij handmatig beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Hoe ziet het plaatje van Jay-Z's The Black Album er nou uit op een slechte touch? Ik krijg dat plaatje te zien, ongeveer zoals op mijn monitor. Kantel ik de touch dan wordt het anders vanwege de inkijkhoek. Maar wat is nou goed en wat niet? Onder de handen van Jay-Z zie je zeg maar die zwarte vlekken met grijs er om heen. Als ik de touch maar een beetje draai zie ik die zwarte vlekken groter en kleiner worden, doordat het grijs of zwart verandert. Is dit nou normaal of niet?

[ Voor 33% gewijzigd door Dancing_Animal op 24-10-2007 22:21 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.