Allereerst:
Rijden op 1 wiel is een van de gevaarlijkste dingen die je met een motor kunt doen!
(naja.. een backflip lijkt me ook gevaarlijk)
Ik raad het dus ook sterk af en ik zal er nooit iemand op straat 'les' in geven. Net zoals ik mensen geen knee-downs ga leren op straat. Je mag achter me aanrijden en als je me een kneedown, wheelie, stoppie of wat ook ziet doen is dat leuk, maar je moet me niet vragen het voor te doen ofzo. Ik wil niet meemaken dat ik mensen een ongeluk zie krijgen omdat ze van mij een truukje proberen te leren. En dat zijn het. domme truukjes.
Ik heb zojuist een heel uitgebreid verhaal getikt. (twee A4'tjes, 1021 woorden volgens Word) Half uur mee bezig geweest, maar nu ik er over nadenk.. weet ik niet of ik het nog wel wil posten..

Geen zin om volgende week te horen dat er iemand gecrashed (of erger) is door mijn tips.
Boek gewoon een dagje Je wilt niet weten hoeveel lol je dan hebt, plus na een dag racen gaan wheely's maken nog veel makkelijker in de uitloop ronde Op de 1 of ander manier heb ik dat veeeel meer de feeling ervoor dan als ik het eventjes tussendoor doe als ik op straat rijd.
Ik weet het. Ik weet het. Zou het moeten doen.. Maar er zijn twee dingen die mij tegenhouden..
1) Mijn vader rijdt ook motor en we rijden regelmatig samen.. beide vrij sportief (die Ouwe kan me nog aardig bijsloffen ook

). Hij heeft het idee dat het niet erg veilig is om met 20 andere idioten zo snel mogelijk over een stukkie asfalt te stuiven. Dan kun je het beter met 2 idioten doen

En daarom heeft hij liever niet dat ik circuit ga rijden. Nou zou ik mezelf daar natuurlijk niets van aan kunnen trekken. Ik woon niet meer thuis ofzo, maar toch..
2) Ik heb nogal een verslavende persoonlijkheid. Ik weet zeker dat het leuk is... Alleen omdat ik het nog nooit gedaan heb weet ik niet hoe leuk het is.. En dat is maar beter ook, want volgens mij wordt het heel snel een hele dure hobby.
Ik zou eigenlijk de motor weg moeten doen. Ik rij geen motor voor het uitzicht of voor de vrijheid of dat soort geneuzel. Ik rij puur voor de adrenalinekick. En je moet steeds verder gaan om dezelfde kick te krijgen.
En dan kun je zeggen.. Doe je R1 weg en koop een andere motor.. Ja, maar op een B-king of Tuono kan ik ook prima mijn adrenalinekick krijgen. En dat is dus precies hetzelfde weggedrag.
En als ik een chopper of iets dergelijks koop.. Is het voor mij geen motorrijden meer. Want .. geen adrenalinekick.
Ik kreeg al het advies om te gaan basejumpen.. Dat schijnt veel veiliger te zijn dan mijn huidige rijgedrag.
[
Voor 45% gewijzigd door
FragDaddy op 23-03-2009 22:08
]