Bij de KNMV brengen ze je verzekering wel ergens anders onder, en dat kan nog wel is verschillen voor de afhandeling als je werkelijk wat krijgt. Ze hebben een tijdje een goede gehad waar alles soepel verliep. Maar kan me nog een aantal verhalen herinneren van vlak voor de zomer op het GS-forum en op het motor-forum waar een aantal mensen nogal veel last hadden om hun geld terug te krijgen in geval van schade. Maar mischien is dat ondertussen alweer veranderd.
Ze hadden toen ook echt een aantal eisen hoe je je motor moest parkeren en met welke sloten. Vriend van me mocht z'n gloednieuwe gsx-r 750 niet eens buiten stallen op de camping meen ik me te herinneren, ding kon zowat in de tent staan......... Dan was ie gewoon niet verzekerd

Ook in de inpandige garage moest ie hem op slot hebben staan + verankerd.
In deeltje 13 staat daar nog een discussie over in als ik het goed heb.
Zelf ben ik verzekerd bij Unive, heb nog nooit een verzekering gevonden die goedkoper is dan wat ik bij hun hoef te betalen.
En ze namen m'n schadevrije jaren vanaf m'n 16e mee met brommer, ze hadden er een keer 1 tree bij gedaan bj de autoverzekering. Dus ik bellen dat het niet klopte toen kreeg ik die tree ook extra bij de motorverzekering
Verder heb ik ze eigenlijk nooit nodig gehad dus qua afhandeling durf ik niks te zeggen, qua prijs zijn ze iig. erg scherp.
Yup, en iedereen die zegt dat het voor mietjes is moeten er gewoon is mee gaan rijden. Het maakt je leven zoveel meer comfortabel.
2 vrienden op supersports lopen altijd te zeiken op m'n verwarmde handvatten, het is voor mietjes enz enz. Laatst moest er eentje m'n motor even een dag lenen en waar heeft ie de hele dag mee rond gereden ...... standje 2. En dat bij +5c het mietje
[
Voor 18% gewijzigd door
charrel op 29-01-2009 07:55
]