Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.356 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn nieuwe auto komt 20 Februari :( Moet nog lang wachten.

Maar dan de Golf VI 2.0 TDI (CR) 140PK DSG HighLine in het Wit :P
Helemaal overcompleet *O*

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Capo schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:16:
Begint ie nog over dat ik maar niet circuit op moest gaan want daar reden ze allemaal zo, sure..
Klopt wel hoor ;) Lomp inhalen, wielen in elkaar ;) Wheely's in uitlooprondes. Heeeeerlijk hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

MF, alsjeblieft :X
Kijk nog in 2 subfora (brikken & streetfighter) en af en toe komt dr in techniek nog wel een serieuze opmerking (die toch nooit waar is volgens alle 'experts' daar).
Echt een ongelooflijk baggerforum en ook al die kleine kinderen die een compleet topic van iemand verzieken omdat diegene 3 spelfoutjes maakt...
Ik vind berichten zonder interpunctie en/of vol met fouten ook vervelend om te lezen, maar dan lees je ze toch niet en houd je je mond toch ?

En het feit dat koekblikkers altijd fout zitten als dr een ongeluk gebeurd (en sowieso maar ondingen zijn, terwijl 99% ws meer kms met de auto maakt dan met de motor).
Maar als dr een motor achterop een auto klapt omdat ie geen afstand hield is het stomme pech en 'kan gebeuren'

En dan het af en toe gevaarlijke gezwam in t techniek gedeelte :X
en superkris zn zxr400 met aan elkaar gepopt subframe wat niet gevaarlijk is...

Nee, dat onzinforum mag gerust verdwijnen wat mij betreft.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:23

steveman

Comfortabel ten onder

Haha, nou in 't MT-03 topic is 't nog gezellig hoor :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:25

L01

Gisteren lekker aan het rijden en werd overvallen door een mega hagelbui die de weg in no-time spiegelglad maakte. Nog voordat wij snel beschutting konden zoeken ging ik onderuit terwijl ik de linkerrijbaan op wilde sturen.

Gelukkig is er niets gebeurd, het stepje van de lesmotor lag er alleen af waardoor ik met m;n been half bungelend naast de motor naar huis moest rijden. Voelt erg vreemd, net of je nog maar 1 been hebt. :P

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 23:48
steveman schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:34:
Haha, nou in 't MT-03 topic is 't nog gezellig hoor :)
idd! slap gelul over mud flaps makes my day! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

L01 schreef op zondag 23 november 2008 @ 16:55:
Gisteren lekker aan het rijden en werd overvallen door een mega hagelbui die de weg in no-time spiegelglad maakte. Nog voordat wij snel beschutting konden zoeken ging ik onderuit terwijl ik de linkerrijbaan op wilde sturen.

Gelukkig is er niets gebeurd, het stepje van de lesmotor lag er alleen af waardoor ik met m;n been half bungelend naast de motor naar huis moest rijden. Voelt erg vreemd, net of je nog maar 1 been hebt. :P
Ai dat is minder. Maar opzich wel fijn dat het een lesmotor is dan. En je die van jezelf! Ben benieuwd of mijn examen nog door gaat, met dit weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:05:
[...]Wat mij betreft zouden ze veel vaker en veel strenger op uitlaten mogen controleren. Wie ooit verzonnen heeft dat een motor zo 'hoort' te klinken is niet goed snik. Ga aub in Arizona wonen als je zo graag met een HD met dragpipes rond wil rijden, niet in het dicht bevolkte Nederland. Als mijn buurman op zijn peno-HD wegrijdt (hij gaat inmiddels al wat vlugger weg en draait niet meer warm) horen ze het 5 straten verder ook. zou mooi zijn als alle auto's zoveel herrie maakten, dan zeurde niemand meer over de 10de baan op Schiphol, want je hoort dan zelfs die ouwe Russische kisten niet meer.
Mensen, doe nou eens normaal met die herriebakken! Het is echt niet stoer, het is irritant en onnodig. Die motor gaat er echt niet harder van, en men gaat je echt niet meer respecteren.
Waarvan akte.
Ik vind dat dan ook maar iedere snelle auto moet klinken als een suzuki Alto'tje ( dus ook dat Lotusje hier boven), kinderen geen herrie meer mogen maken.
Ik zou zeggen leven en laten leven, je krijgt nog eens last van vliegende hartkleppen als je je over van alles en nog wat druk maakt.
Jij doet vast ook dingen waar anderen zich aan storen, niemand is roomser dan de paus.
Laat mij lekker met open dempers rijden, ik rij echt niet in de BBK boven de 5000 toeren, de 12000 toeren en hoger zet ik pas in waar het kan en vooral bij mensen die zeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:34

Wokschotel

Op 6 wielen

4x2 schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:20:
MF, alsjeblieft :X

Nee, dat onzinforum mag gerust verdwijnen wat mij betreft.
Niet overdrijven, ik vermaak er er nog prima. Met name met mensen uit het regionale topic gaan we vaak zat een rondje rijden, zonder MF had ik die mensen niet eens gekend. En als me voor de rest iets niet bevalt lees ik het gewoon niet.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Wokschotel schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:46:
[...]

Niet overdrijven, ik vermaak er er nog prima. Met name met mensen uit het regionale topic gaan we vaak zat een rondje rijden, zonder MF had ik die mensen niet eens gekend. En als me voor de rest iets niet bevalt lees ik het gewoon niet.
Idd, ik vermaak me ook nog korstelijk in het regionale topic. Leuke vriendengroep aan overgehouden. Me race maten zitten ook allemaal in 1 topic. 1 Grote gezellig bende. Wil ik specifiek iets weten ga ik wel naar me vaste monteur. En er is ook altijd nog motormaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

0uTsIdEr84 schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:06:
[...]

idd! slap gelul over mud flaps makes my day! :+
Die koeienflap :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:21:
[...]

Klopt wel hoor ;) Lomp inhalen, wielen in elkaar ;) Wheely's in uitlooprondes. Heeeeerlijk hahaha.
Ja maar niet met vrij rijden elkaar in "gevaar" brengen op die manier ;)

De mensen die langer op MF zitten hebben hun vaste plek gevonden en lijken de rest compleet te negeren, dat zegt wel genoeg :) Meeste mensen blijven steken in regionale topics etc.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
en dan gewoon die vespaflap bestellen..."dan kleur ik de letters wel in"...hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:18

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 17:31:
[...]
Ik zou zeggen leven en laten leven, je krijgt nog eens last van vliegende hartkleppen als je je over van alles en nog wat druk maakt.
Jij doet vast ook dingen waar anderen zich aan storen, niemand is roomser dan de paus.
Laat mij lekker met open dempers rijden, ik rij echt niet in de BBK boven de 5000 toeren, de 12000 toeren en hoger zet ik pas in waar het kan en vooral bij mensen die zeuren :+
Dat is zo'n beetje het probleem...jij vind dat jij met open dempers rond mag rijden. Anderen vinden dat ze met Happy Hardcore op 11 door de stad mogen rijden...en dronkelappen vinden het leuk om luid schreeuwend over staat te gaan onderweg naar huis. Prima, maar die dronkelappen kunnen er niets aan doen, maar dat jij anderen opzadelt met jouw liefhebberij vind ik wél irritant. Ik ben echt geen klager of zeikerd, maar ik zet mijn muziek in de auto daadwerkelijk zachter als in de bewoonde wereld in rijd. Juist omdat ik me gruwelijk erger aan die eikels die niet in de gaten hebben dat ik niet eens mijn eigen tv meer hoor als ze langsrijden met Happy Hardcore. En dan woon ik op de 2de verdieping met al mijn ramen en deuren dicht. Vind ik toch redelijk extreem. Idem voor mannen met open dempers. Het horen en zien vergaat je. Heb je dat niet in de gaten? En wat zeg je dan als ik voor de deur kom staan met Cradle of Filth op 11? Ik denk dat ik dan ook een protest krijg...of is dat ook leven en laten leven?

Ieder zijn ding, en van mij mag iedereen doen waar ie zin in heeft. Maar van een klein beetje rekening houden met je medemens krijg je echt geen puistjes van hoor. Zo'n herriepijp dient geen enkel doel, behalve het laten horen dat je eraan komt (5 straten verder). Wat is daar zo leuk aan?

For the record: ik ben auto-en motorsportfan, dus ik ben ook gek op dat geluid...op het circuit. Niet in mijn straat graag. Is dat zo erg?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 19:57
Ik heb zo'n herrieding op mijn auto. Persoonlijk zou ik hem er liever af hebben (heb hem met herriepijp gekocht), maar dat is me te duur. Ik wacht wel totdat ik over een halfjaartje mijn leasebak mag ontvangen.

Tot die tijd me scusi. :)

Op mijn motor zit nog steeds de originele uitlaat, die kan herrie genoeg maken bij 12k.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

mphilipp schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:50:
[...]

Dat is zo'n beetje het probleem...jij vind dat jij met open dempers rond mag rijden. Anderen vinden dat ze met Happy Hardcore op 11 door de stad mogen rijden...en dronkelappen vinden het leuk om luid schreeuwend over staat te gaan onderweg naar huis. Prima, maar die dronkelappen kunnen er niets aan doen, maar dat jij anderen opzadelt met jouw liefhebberij vind ik wél irritant. Ik ben echt geen klager of zeikerd, maar ik zet mijn muziek in de auto daadwerkelijk zachter als in de bewoonde wereld in rijd. Juist omdat ik me gruwelijk erger aan die eikels die niet in de gaten hebben dat ik niet eens mijn eigen tv meer hoor als ze langsrijden met Happy Hardcore. En dan woon ik op de 2de verdieping met al mijn ramen en deuren dicht. Vind ik toch redelijk extreem. Idem voor mannen met open dempers. Het horen en zien vergaat je. Heb je dat niet in de gaten? En wat zeg je dan als ik voor de deur kom staan met Cradle of Filth op 11? Ik denk dat ik dan ook een protest krijg...of is dat ook leven en laten leven?

Ieder zijn ding, en van mij mag iedereen doen waar ie zin in heeft. Maar van een klein beetje rekening houden met je medemens krijg je echt geen puistjes van hoor. Zo'n herriepijp dient geen enkel doel, behalve het laten horen dat je eraan komt (5 straten verder). Wat is daar zo leuk aan?

For the record: ik ben auto-en motorsportfan, dus ik ben ook gek op dat geluid...op het circuit. Niet in mijn straat graag. Is dat zo erg?
Mocht het maar op het circuit :( Op de openbare weg mag je meer herrie maken :(
Maar het heeft wel degelijk nut, zo'n pijp. Waar woon je? Kom ik lekker herrieschoppen.

Misschien moet je even naar www.motor-forum.nl moraalridder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

.

[ Voor 99% gewijzigd door steveman op 24-11-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

Ik vind dat dr nogal een verschil zit tussen open pijpen zonder enige vorm van demping (wat imho ook eigenlijk nooit een mooi geluid geeft) of een sportdemper die je wat beter hoort dan origineel.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik heb deze van mijn pa gekregen voor mijn verjaardag, en ja dr komt echt een S op het brood te staan en het smaakt nog goed ook :+

Afbeeldingslocatie: http://www.de-valkenier.nl/kleding/plaatjes-suzuki/2008-broodrooster.jpg

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:05:
Ik heb deze van mijn pa gekregen voor mijn verjaardag, en ja dr komt echt een S op het brood te staan en het smaakt nog goed ook :+

[afbeelding]
Cool!

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

mphilipp schreef op maandag 24 november 2008 @ 00:50:
[...]

Ik heb een open dempert erop, en rijd binnen de BK netjes en beschaaft. dan zit mijn uitlaatklep gewoon dicht, en maakt hij gewoon een beschaaft geluid. Wel harder dan normaal, maar zeker niet iritant. Buiten de BK moeten ze niet zeuren.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:18

mphilipp

Romanes eunt domus

Tylen schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:16:
[...]
Misschien moet je even naar www.motor-forum.nl moraalridder.
Ik denk dat dat een beter plekje voor jou is. Laten we het daar maar bij laten.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Heren, zullen we het gezellig houden en on topic (dus ook geen suffe vierwielers posten :|) ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

moto-moi schreef op maandag 24 november 2008 @ 13:33:
Heren, zullen we het gezellig houden en on topic (dus ook geen suffe vierwielers posten :|) ;)
Onder een suffe vierwieler, versta ik iig geen lotus :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Laat ook maar :O

[ Voor 93% gewijzigd door Capo op 24-11-2008 16:55 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

/me c0ne gaat nog even 2 uurtjes lessen!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

zo dan... er moeten hier een paar mensen naar MF denk ik :Y

Dit is het got topic hoor... hier zijn we wel lief voor elkaar :+

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Ik vind open uitlaten cool. Ik vind dat stille uitlaten verboden moeten worden, verknald het imago van de motorrijder. Daarbij is het nog gevaarlijker ook, daar de gemiddelde automobilist minder op motors let je nu ook nog eens niet hoort.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 11:47

Twhomp

Stayin' Alive

joukehofman schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:18:
Ik vind open uitlaten cool. Ik vind dat stille uitlaten verboden moeten worden, verknald het imago van de motorrijder. Daarbij is het nog gevaarlijker ook, daar de gemiddelde automobilist minder op motors let je nu ook nog eens niet hoort.
Met de moderne auto's van tegenwoordig hoor je toch al niks. Waarom denk je dat ze met een proef zijn begonnen om ambulance-sirenes over de radio heen te stemmen?

Loud pipes save lives: klinkt leuk, maar is natuurlijk wel een beetje onzin.

Maar het kan wel beter klinken ja, dat dan weer wel ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenAadNel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 19:52

HenAadNel

ER-6N ABS 2006 / MAGNA SUPER

PPff zeggen ze wat over een ander :'(

Wat maak dat uurtje knallen , muziek nu uit op een dag O-)
Kijk eerst wat je gedaan heb in jullie jonge jaren :X
En als je nooit wat heb uitgevreten , [ ********************] <- mag je zelf invullen , maar niet positief :(

Jeetje en jullie hebben het over m-f ppff

Hier gaat het ook net als op elk forum :P

zo opa zijn laatste 2cnts

wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

HenAadNel schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:31:
PPff zeggen ze wat over een ander :'(

Wat maak dat uurtje knallen , muziek nu uit op een dag O-)
Kijk eerst wat je gedaan heb in jullie jonge jaren :X
En als je nooit wat heb uitgevreten , [ ********************] <- mag je zelf invullen , maar niet positief :(

Jeetje en jullie hebben het over m-f ppff

Hier gaat het ook net als op elk forum :P

zo opa zijn laatste 2cnts
Heeeeee opa!!!!!!

Is het nog druk de laatste tijd op PWO?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Twhomp schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:21:
Loud pipes save lives: klinkt leuk, maar is natuurlijk wel een beetje onzin.
Plus dat je de echte herrie -achter- de motor hoort, en niet vooruit, dus als je gehoord wordt, ben je al voorbij en heb je er dus geen voordeel meer van.

maarja, sommige pijpen kunnen wel erg tof roffelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Harley's met fist-fuckable uitlaten = no-go :N Mijn buurman heeft er zo een. Die draait eens per 2 weken op zondagochtend (!!!!!!!!!) eens zijn motor warm en dan mag hij weer de schuur in.

Mooie sport-demper of systeem, met redelijk geluidsniveau = cool.

'T was wel koud op de brommert net. De kritiekpunten van vorige les weggewerkt, donderdag om 1u examen!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenAadNel

HenAadNel

M3rcury schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:37:
[...]

Heeeeee opa!!!!!!

Is het nog druk de laatste tijd op PWO?
Weet ik niet ben niet meer geweest .
Ben in winterslaap O-)
Nou bijna dan , nee veel opties zoeken voor dat kleine ding [ wat er nog niet is :X ]
Wil volgend jaar wel voor de dag kunnen komen >:)
En bij andere motorforms ingeschreven hoe het daar er aan toe gaat O-)
Dus lekker bezig :w

Alias Spekaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn CB600F heeft een Scorpion uitlaat zonder dB killer. Dat maakt op zich wel een hoop herrie, maar ik ga er nooit echt vroeg mee weg. Op zijn vroegst is het 11 uur dat ik er mee weg ga, dus de buurt maak ik er niet mee wakker.

Dat ik er niet vroeg mee weg ga is ook de enige reden dat er nog geen dB killer in zit. Ik heb de motor gekocht zoals ie nu is, en om nou 100 euro uit te geven aan een dB killer terwijl er niet echt iemand last van heeft, vind ik nou ook weer niet nodig. De motor klinkt nu ook erg lekker, zou het wel jammer vinden als dat weg zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 09:06
Capo schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:16:
Mercury / Tylen : Thanks :)

[...]

Ik kom er amper nog, wat een in en intriest forum is het aan het worden.

Relnichten, Moraalridders, Simpele figuren, etc.

Mensen lijken niet meer te relativeren en maar alles te tikken wat in hun op komt.

9 van de 10 topics staan vol met reply's wat nergens over gaat, tig topics die eindigen in een of andere vete tussen forum leden. Moderators die met commentaar van het niveau klein kind.
Helemaal mee eens, vooral de moderators zijn echt te triest wat dan imho ook meteen de oorzaak is voor het niveau van het gehele forum.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenAadNel

HenAadNel

HO
Ik heb net de nacht gehad
En slaap tot 13:00 uur O-)
Dus 2 uur eerder wakker je wordt bedankt O-) :X

Alias Spekaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Nu online

Metalrick

tcpdump ninja

c0ne schreef op maandag 24 november 2008 @ 19:54:
Harley's met fist-fuckable uitlaten = no-go :N Mijn buurman heeft er zo een. Die draait eens per 2 weken op zondagochtend (!!!!!!!!!) eens zijn motor warm en dan mag hij weer de schuur in.

Mooie sport-demper of systeem, met redelijk geluidsniveau = cool.

'T was wel koud op de brommert net. De kritiekpunten van vorige les weggewerkt, donderdag om 1u examen!
Rij je af in Rijswijk? Zo ja, dan kun je mij misschien wel tegenkomen ben dan ook in die omgeving aan het lessen :P Geef wat kenmerken dan weet ik bij wie ik even uit de buurt moet blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Den bosch, dus geen probleem. Je kunt "veilig" de weg op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Wat een hoop GoT'ers die in mijn wijkje (Rijswijk) afrijden zeg :D

Bij mijn afrijden met de motor was het wel grappig dat we meteen de snelweg opdoken en in Delft rond gingen tuffen. Woon je in Rijswijk, ga je naar het CBR in Rijswijk, rijd je praktisch af in... Delft 8)7

* Twhomp denkt er nog eens over na: die examinator zag natuurlijk dat ik in de buurt woonde en deed het expres >:). Boeien, op 1 keer een wit-zebrapad-streepje overrijden na een perfecte rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Twhomp schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:32:
* Twhomp denkt er nog eens over na: die examinator zag natuurlijk dat ik in de buurt woonde en deed het expres >:). Boeien, op 1 keer een wit-zebrapad-streepje overrijden na een perfecte rit.
Was het droog? Dan maakt 't ook niets uit :)

Al proberen ze ermee af te leiden hoe ver je vooruit kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

steveman schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:48:
[...]

Was het droog? Dan maakt 't ook niets uit :)
Was vies weer, zo vies dat ik tussen de tank en mijn kruis een doekje had om af en toe mijn helm te wissen ;)
Al proberen ze ermee af te leiden hoe ver je vooruit kijkt...
Hoezo? Ik snap niet wat je bedoelt?

edit: Of bedoel je dat in een onbekende situatie je eerder minder vooruit kijkt? Tsja, zou kunnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Twhomp op 24-11-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Twhomp schreef op maandag 24 november 2008 @ 20:57:
[...]

Was vies weer, zo vies dat ik tussen de tank en mijn kruis een doekje had om af en toe mijn helm te wissen ;)

[...]

Hoezo? Ik snap niet wat je bedoelt?

edit: Of bedoel je dat in een onbekende situatie je eerder minder vooruit kijkt? Tsja, zou kunnen.
Nee dat met die witte markeringen, door je te zeggen die dingen te vermijden kunnen ze zien hoe ver je vooruit kijkt met je route plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

steveman schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:04:
[...]

Nee dat met die witte markeringen, door je te zeggen die dingen te vermijden kunnen ze zien hoe ver je vooruit kijkt met je route plannen.
LOL, nou valt het kwartje :D 8)7

Klopt, zei mijn instructeur ook al: witte markeringen en putdeksels vermijden doe je om te laten zien dat je ver genoeg vooruit kijkt. Het is sowieso een goede gewoonte, maar op het examen doe je het ook voor de examinator. Net zoals extra gearticuleerd in je spiegels te kijken. Dat doe je daarna niet meer, maar ja, je moet toch je examen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

steveman schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:04:
Ik glij anders vaak genoeg weg over die witte verf in bochten (op plekken waar ik ze dus niet kan vermijden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

moto-moi schreef op maandag 24 november 2008 @ 21:12:
[...]

Ik glij anders vaak genoeg weg over die witte verf in bochten (op plekken waar ik ze dus niet kan vermijden :( )
Ook als 't kurkdroog is?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Als ik flink optrekt en ik pak zo'n stukje witte verf mee dan wil hij regelmatig een klein stukje opzij gaan.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ga je je toch afvragen hoeveel auto's er ook niet net wel in de problemen zijn gekomen door gladde witte strepen. Want bij een motor is het niet moeilijk te zien of ie uitgegleden is op een witte streep, maar bij een auto vast wel.

Kan die witte meuk niet wat minder glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

Ik merk het alleen erg op regenachtige dagen, maar het is natuurlijk niet verkeerd om ze op schijnbaar droge dagen ook te ontwijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

moto-moi schreef op maandag 24 november 2008 @ 22:50:
[...]

Ik merk het alleen erg op regenachtige dagen, maar het is natuurlijk niet verkeerd om ze op schijnbaar droge dagen ook te ontwijken ;)
op droge dagen kan je er zelfs met flinke hellingshoeken overheen hoor.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Die witte strepen kunnen niet veel kwaad als je niet als een spastische kip gaat reageren.

Schakel je overlevings reflexen uit en er gebeurd voor 99% zeker niks.

Je wielen kunnen zonder probleem 5cm opzij stappen, daarna is de grip direct terug.

Rustig blijven, niet gaan lopen remmen of iets, Gewoon je weg vervolgen en je knieen geklemd houden om je motor en je handen ontspannen aan het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Ja, het is maar een klein stapje opzij, het is over voordat je het weet. Als het droog is moet je echt wel vol doortrekken wil het lukken, maar je merkt wel dat je toch minder frictie hebt op de witte verf dan op het asfalt. Nat merk je het natuurlijk heel snel. Net als putjes en die kom ik nog regelmatig midden op de rotonde tegen.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:12

_Apache_

For life.

Jeetje, wat een herrie in de helm met die hagel. :+

Donderdag nieuw achterbandje leggen. O+

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi

moto-moi

M3rcury schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:52:
op droge dagen kan je er zelfs met flinke hellingshoeken overheen hoor.
Dat ontken ik ook niet, maar ik vind het gewoon verstandig om altijd op ondergrond proberen te rijden die onder elk weerstype het beste reageert aka, ik probeer witte vlakken zoveel mogelijk te ontwijken als het even kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik weet niet hoe het komt. Maar krijg opeens zin om weer eens lekker aso te gaan raggen. Beetje herrie maken etc. Krijg daar gewoon zin in :?

Afkickverschijnselen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.tomos.nl/upload/nieuws/thumbs/img456c1e27945a4.jpg

Zojuist afgereden! Ging perfect! Heel veel geluk gehad, aangezien alle examens tot 11 uur gecancelled waren vanwege het slechte weer. Zelfs de auto examens dus...Voor mij gingen ze een verkenningsrondje doen! En het was op het randje, maar goed genoeg om te kunnen rijden!

8 lesjes, en €10k armer ga ik volgende week de weg op ;) Als het dan een beetje droog is tenminste :D

edit:

Owjah, meteen wat (oude) pics posten dan...

Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/081009/IMG_1322.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/081009/IMG_1348.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/081009/IMG_1347.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.partyfocus.nl/got/081009/IMG_1312.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Nik op 25-11-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
Nik schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:05:
[afbeelding]

Zojuist afgereden! Ging perfect! Heel veel geluk gehad, aangezien alle examens tot 11 uur gecancelled waren vanwege het slechte weer. Zelfs de auto examens dus...Voor mij gingen ze een verkenningsrondje doen! En het was op het randje, maar goed genoeg om te kunnen rijden!

8 lesjes, en €10k armer ga ik volgende week de weg op ;) Als het dan een beetje droog is tenminste :D

edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd! d:)b

Je kiest wel een mindere tijd van het jaar voor zo'n motor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Capo schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:10:
Die witte strepen kunnen niet veel kwaad als je niet als een spastische kip gaat reageren.

Je wielen kunnen zonder probleem 5cm opzij stappen, daarna is de grip direct terug.

Rustig blijven, niet gaan lopen remmen of iets, Gewoon je weg vervolgen en je knieen geklemd houden om je motor en je handen ontspannen aan het stuur.
klopt, laatst ook gehad met een natte putdeksel... ff schrikken maar dan gaat het wel..
of ik ben een natuurtalent in overelevings reflexen uitzetten of ik reageer te traag zodat het al over is als mijn hersens het registreren..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

-DG- schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:19:
[...]

Gefeliciteerd! d:)b

Je kiest wel een mindere tijd van het jaar voor zo'n motor. :+
Merci! Tja, het was een impuls aankoop. Wilde het altijd al doen. Had centjes gespaard om samen te gaan wonen... Maar mijn dinnetje maakte het uit. En toen wilde ik iets kopen :D Dus werd het een motor! En aangezien dit het perfecte seizoen is om een motor aan te schaffen (iets goedkoper)...

Nu hopen op lekker weer. Krijg net een telefoontje dat mijn motorpak binnen is, dus die ga ik even halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
Nik schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:48:
[...]
Merci! Tja, het was een impuls aankoop. Wilde het altijd al doen. Had centjes gespaard om samen te gaan wonen... Maar mijn dinnetje maakte het uit. En toen wilde ik iets kopen :D Dus werd het een motor! En aangezien dit het perfecte seizoen is om een motor aan te schaffen (iets goedkoper)...

Nu hopen op lekker weer. Krijg net een telefoontje dat mijn motorpak binnen is, dus die ga ik even halen!
Daar heb je gelijk in. :P
Heb je er nog helemaal niet op gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Nu online

Metalrick

tcpdump ninja

[afbeelding]

edit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
8 lesjes? :o inclusief voertuigbeheersing? Dat vind ik wel erg weinig :P

Ik heb een pakket van 28 lesuren, elke les is 2 uur dus kom op 14 lessen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

[afbeelding]

edit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Kijk, gefeliciteerd, mooie motor.

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Metalrick schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:58:
[...]

Ik had maar 3 lessen (van een dag elk) nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Nu online

4x2

lộn xộn quá

ToolkiT schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:27:
of ik ben een natuurtalent in overelevings reflexen uitzetten of ik reageer te traag zodat het al over is als mijn hersens het registreren..;)
Waarschijnlijk dat laatste :P
Maar het effect is hetzelfde, dus erg veel maakt het ook niet uit.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

[...]

Als mensen nu eens vertellen hoeveel UUR ze hebben gehad, niet het aantal lessen |:(

Maar het klinkt als lekker weinig lessen, gefeliciteerd Nik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Tylen schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:46:
Ik weet niet hoe het komt. Maar krijg opeens zin om weer eens lekker aso te gaan raggen. Beetje herrie maken etc. Krijg daar gewoon zin in :?

Afkickverschijnselen?????
nevermind...moet meer lezen voordat ik dingen post...mensen door elkaar halen is schijnbaar een van mijn sterke kanten...doe ik op het motor forum ook regelmatig...hehe

maar ik snap je volledig..heb al enkele weken niet meer gereden en krijg gewoon de behoefte om weer eens lekker asociaal te gaan jagen...

[ Voor 46% gewijzigd door j0rDy op 25-11-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

-DG- schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:55:
[...]

Daar heb je gelijk in. :P
Heb je er nog helemaal niet op gereden?
Rondjes in de parkeergarage om de accu niet leeg te laten lopen ;) Ik had nog geen pak en helm, dus tja... Die heb ik nu wel! Maar nu is het weer minder. Even een weekje wachten, en dan met het roze papiertje pasje naar buiten. Als het goed weer is dan (lees: droog).
[...]

6 lesjes AVB van een uur, 2 lessen rijden van 2 uur per stuk. Dus feitelijk 10 uur les.
joukehofman schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:58:
[...]

Kijk, gefeliciteerd, mooie motor.
Merci! Ben er zelf ook best blij mee!
Twhomp schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:29:
[...]

Als mensen nu eens vertellen hoeveel UUR ze hebben gehad, niet het aantal lessen |:(

Maar het klinkt als lekker weinig lessen, gefeliciteerd Nik!
10 uur dus, zie berekening hierboven :) Bedankt!

* Nik is nu ook voorzien van pak en helm! Ze belden net precies op dat het binnen was. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

_Apache_ schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:44:
Donderdag nieuw achterbandje leggen. O+
Ah, vooruit, voorband mag ook vervangen worden.

Twee maal Michelin Pilot Road 2CT graag! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[afbeelding]

edit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Gefeliciteerd, mooie fiets!
Als ik later groot ben en kan sparen, is het voor mij de keuze tussen de 600rr of de 636. Best moeilijke keuze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

edit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk fietsje, mag je hem vol rijden of moet ie naar 25 kw :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

10 uur les en dan RBW is knap. Overschat jezelf aub niet en houd de glimmende kant boven.

Feli met het RbW en de mooie motor. Blauw is het nieuwe rood :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ToolkiT schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:27:
[...]

klopt, laatst ook gehad met een natte putdeksel... ff schrikken maar dan gaat het wel..
wssl dat laatste. Het "knieen tegen de tank en vooruit kijken" is toch het enige dat helpt Ik bedoel als Joe Bar het lukt...

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dankjewel!
c0ne schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:52:
[...]

Gefeliciteerd, mooie fiets!
Als ik later groot ben en kan sparen, is het voor mij de keuze tussen de 600rr of de 636. Best moeilijke keuze nog.
636 is iets zenuwachtiger. Heb er al op gereden. Beviel me niet zo (aangezien ik ook rustig wil kunnen rijden, wat met mijn 600RR toch best wel lekker gaat heb ik vandaag gemerkt). Oke, het ding schreeuwt "ik wil harder" maar hij gaat niet bokken ofzo. Lekker rustig in een laag toerental rijden gaat prima.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:10:
[...]

Leuk fietsje, mag je hem vol rijden of moet ie naar 25 kw :+ >:)
Vol natuurlijk! * Nik is 21 en heeft op zware motor afgereden.
ROFLASTC schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:38:
[...]

10 uur les en dan RBW is knap. Overschat jezelf aub niet en houd de glimmende kant boven.

I know. Maar heb een hoop ervaring opgedaan tijdens het brommer rijden (en daar heb ik heel wat kilometers mee gestunt!). Het helpt wel iig. Je rijdt zo weg met een motor. Met mijn autorijbewijs had ik 25 uur nodig. Ook alles in 1x. Theorie 0 fout, afrijden foutloos. En zo weer met de motor, alleen dan 2 foutjes bij theorie (snelheid, en zijspan verhaal, waar ik nog steeds nieuwsgierig naar ben). Afrijden ook in 1x. Noem het geluk, of gewoon verkeersinzicht. Als je iets heel graag wil bereik je het sneller. En als er zo'n mooie blauwe (het nieuwe rood ja!) machine in je garage staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Capo schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 08:10:
True, true...ik had vanavond zo'n momentje: remmen voor een stoplicht, koekblik voor me. Op de laatste 10 meter remmen ligt er opeens een aardige bak sneeuw op de weg, te laat gespot vanwege het koekblik.

De alarmpjes gaan af in m'n hoofd, voor- en achterrem gaan op scherp, m'n bovenlijf verstijft, de witte bult des doods komt dichterbij, ik kan naar niks anders kijken.....en 2 meter voor impact denk ik opeens: GAST, laat gewoon alles los....en rol d'r lekker ontspannen overheen. Dus ik laat de teugels vieren, hobbel over de sneeuw em rem daarna alsnog op tijd af voor het stilstaande koekblik. Dat was dat.

Wat denken jullie trouwens, kan ik een schadevergoeding krijgen van de koekblikker? :+

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

0uTsIdEr84 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:59:
[...]

nevermind...moet meer lezen voordat ik dingen post...mensen door elkaar halen is schijnbaar een van mijn sterke kanten...doe ik op het motor forum ook regelmatig...hehe

maar ik snap je volledig..heb al enkele weken niet meer gereden en krijg gewoon de behoefte om weer eens lekker asociaal te gaan jagen...
:*) Hoe laat er waar spreken we af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Beste Jeroen,

Hierbij bevestigen wij je inschrijving m.b.t. de circuittraining op Assen Maandag 25 mei. Wil je zo vriendelijk zijn om je gegevens te controleren? Mochten deze niet kloppen dit graag doorgeven via info@circuitrijden.nl

*O* *O* *O* Eerste dag 2009 is geboekt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

Zijn het allemaal wegrijders, of zijn er ook nog een aantal offroaders hier?

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

komkommer schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:38:
ik ga wel eens een zand/modder pad over.. met mijn baby varadero ook wel eens een riviertje doorkruist.. maar echt offroad zou ik het niet noemen..
Wil wel eens een keer een offroad cursus nemen, schijnt wel goed te zijn voor je voertuig beheersing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ROFLASTC schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 22:38:
[...]

Ik had 12 uur. *O*

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

ToolkiT schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:37:
[...]

ik ga wel eens een zand/modder pad over.. met mijn baby varadero ook wel eens een riviertje doorkruist.. maar echt offroad zou ik het niet noemen..
Wil wel eens een keer een offroad cursus nemen, schijnt wel goed te zijn voor je voertuig beheersing..
Is dit de 125cc fiets? Zat er aan te twijfelen om deze te kopen - toen ik nog jonger was, nog jonger :+ .. Uiteindelijk niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

komkommer schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:38:
Ik zit een beetje te twijfelen om een 990 r adventure te kopen. En dan idd volgas gravel en zandpaden pakken :9 (alleen trekt mij nu het snelle bochtenwerk nog te veel)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:54:
Beste Jeroen,

Hierbij bevestigen wij je inschrijving m.b.t. de circuittraining op Assen Maandag 25 mei. Wil je zo vriendelijk zijn om je gegevens te controleren? Mochten deze niet kloppen dit graag doorgeven via info@circuitrijden.nl

Nice :9

MSL heeft nog niks staan ;(

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

_Apache_ schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:43:
[...]

Is dit de 125cc fiets? Zat er aan te twijfelen om deze te kopen - toen ik nog jonger was, nog jonger :+ .. Uiteindelijk niet gedaan.
yup de 125cc Varadero :) IMHO de beste 125cc op de markt... heb ik meer dan een jaar met veel plezier op gereden toen ik nog 'L plates' had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

M3rcury schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:46:
[...]

Nice :9

MSL heeft nog niks staan ;(
Doe je toch gewoon ook via deze ;) Gezellig hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:02:
[...]

Doe je toch gewoon ook via deze ;) Gezellig hahaha.
Moet nog even kijken hoeveel geld ik heb. Moet nog even een paar dingetjes kopen voor mijn huis, en ik wil toch wat met mijn vriendin gaan doen voor haar verjaardag. Weekendje parijs ofzo.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

ToolkiT schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:48:
[...]

yup de 125cc Varadero :) IMHO de beste 125cc op de markt... heb ik meer dan een jaar met veel plezier op gereden toen ik nog 'L plates' had...
Ah nice, het is inderdaad echt een topper in zijn klasse, jammer dat er geen 250cc variant van gemaakt hebben, want 125cc is voor het mooie net even te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

_Apache_ schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:13:
[...]

Ah nice, het is inderdaad echt een topper in zijn klasse, jammer dat er geen 250cc variant van gemaakt hebben, want 125cc is voor het mooie net even te weinig.
idd een 250 of 350cc zou een ideale commuter/allroader geweest zijn...
hoewel ik met de 125cc ook heel wat mijl gereden heb.. alleen op de snelweg is het minder ideaal...een beetje heuvel en je haalt de 70MPH niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 09:54:
Beste Jeroen,

leuk! ik ga ook die dag! alleen wel in de langzame groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komkommer

komkommer

Koffie

M3rcury schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:45:
[...]

Ik zit een beetje te twijfelen om een 990 r adventure te kopen. En dan idd volgas gravel en zandpaden pakken :9 (alleen trekt mij nu het snelle bochtenwerk nog te veel)
Wat een beesten zijn dat! Ik ben ook begonnen met het snelle bochtenwerk. Maar met een beetje teveel boetes en te drukke wegen heb ik mijn heil gezocht in het offroaden en ik ben besmet door het offroad virus. Jammer dat je dat bij mij in de buurt niet echt kan doen.

http://www.youtube.com/watch?v=KjCRLuxWGGU Hier een keer een allroad ritje gedaan, reed vaak achter een 950. Als die vol gas geeft...

Makerij Hofman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

bugger mijn koplamp deed het gister niet meer (dimlicht) ik rij op een overlichte snelweg en vond dat ik zo weinig zicht had (alleen de 2 kleine 'driving lampjes') en toen ik ff stopte bleek idd mijn dimlicht het niet te doen...

Ik vraag me af of de heated grips op de zelfde zekering zitten als dimlicht, want die had ik gisteravond voor het eerst op vol aan, misschien dat het slechts een zekering is...
Grootlicht (apparte lamp) deed het wel trouwens.. dus daarna maar het grootste gedeelte met grootlicht gereden...

wel zonde want was zo'n philips motovision lamp, en die zijn best prijzig en zo heel lang heb ik er niet mee gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:42:
[...]

leuk! ik ga ook die dag! alleen wel in de langzame groep ;)
Gezellig, ik zit in snel. Ons groepje telt al 6 man nu hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

M3rcury schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:45:
[...]

Es zien wie tussen ons 2 hem als eerst heeft :P Al wil ik toch echt een blauwe S qua veerweg enzo. De 17 PKtjes zijn wel verwaarloosbaar imo

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:09:
[...]

Gezellig, ik zit in snel. Ons groepje telt al 6 man nu hahaha.
ik ga met kbh topic waarvan er zich ook al flink wat hebben ingeschreven. volgens mij zit die dag vandaag of morgen vol.

mijn eerste circuit dag iig :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 14:43:
[...]

ik ga met kbh topic waarvan er zich ook al flink wat hebben ingeschreven. volgens mij zit die dag vandaag of morgen vol.

mijn eerste circuit dag iig :)
Zit jij in dat topic? Zelfde nick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ROFLASTC schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:46:
[...]

Es zien wie tussen ons 2 hem als eerst heeft :P Al wil ik toch echt een blauwe S qua veerweg enzo. De 17 PKtjes zijn wel verwaarloosbaar imo
Denk jij, want ik heb er geen geld voor.. :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

M3rcury schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:19:
[...]

Denk jij, want ik heb er geen geld voor.. :+
meh, ik ben nou ook niet echt Dagobert Duck...

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 20:21
ik ben wel een 'echte' offroader, heb m'n zxr 750 weggedaan en een ktm 520exc terug gekocht ;)
bevalt me erg goed, maar er ook lekker veel off-road hier (achterhoek)

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ROFLASTC schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:10:
[...]

meh, ik ben nou ook niet echt Dagobert Duck...
goedhart had/heeft er 1tje staan, maar daar stond iets van 50.000km op.. is mij een beetje te veel voor een ktm :+

No signature required.

Pagina: 1 ... 78 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.