GPZ Toerbuffel Edition
Aangezien ik van motorrijden
en kamperen hou, heb ik een Givi Wingrack met twee 36-liter Monokey-koffers op m'n arme motortje geschroefd. Slepen zal ie! Hier nam ik ff een rustpauze op de Autobahn. Met koffers scheelt 10km/h in stopsnelheid

Het is wel vrij breed zo. Misschien ga ik de achterste kuipdelen aanpassen om de koffers dichter op de motor te krijgen.
verbeterde post..
Ik erger me steeds meer aan de slappe vering en demping, dat wel. Met een beetje onderzoek kom ik voor de ultieme-maar-nog-betaalbare upgrade uit op:
- Wilbers schokdemper met instelbare veervoorspanning en rebound (uitgaande demping), veer uiteraard afgestemd op rijdergewicht en belading
- Stijvere voorvorkveren (al dan niet progressief, ben er nog uit)
- Cartridge emulator van RaceTech (zorgt voor instelbare low/high-speed demping zoals bij cartridge voorvorken).
Dat moet dan zo'n 670 euro gaan kosten, als ik het zelf monteer. Cheapere optie zou zijn een demper zonder instelbare rebound en alleen progressieve voorvorkveren aan de voorkant, dan komt het op 430 euro.
Ergens is het waanzin, omdat ik dat geld nooit terug krijg als ik em weer op marktplaats slinger....aan de andere kant denk ik dat het een enorme boost in rijplezier zal zijn. Ik vind het tweecylindertje echt kicken (voorlopig genoeg power en bruut zuinig) en zie mezelf nog wel een tijd op dit ding rondkneuren. Volgens mij kan je enorm veel lol hebben met een goed gepimpte GPZ500s en het is niet alsof ik voor het totaal geinvesteerde bedrag (aanschaf, onderhoud, schade

, upgrades) een motor kan kopen die wel fatsoenlijke vering heeft.
Any thoughts?
En dan nog een pro-oiler, een superbike stuur, een otterbox voor de navigatie, een paintjob en en......dan heb ik van een hele goedkope fiets een....goedkope fiets gemaakt waar veel teveel geld in is gaan zitten
[
Voor 46% gewijzigd door
snars op 10-07-2008 23:54
]
I reject your reality, and substitute my own.