werkt prima hoor
Straks in de spits twee levensmoee kerels op BMW's met knalrode helmen. Het was aardig druk maar we reden wel. Linkerbaan (van de A50 Nijmegen-Arnhem) reed zo'n 110km/u en de rechterbaan met veel vrachtwagens rond de 90. Ik had eerst nummer 1 op een meter of twee achter me hangen met z'n grootlicht aan. Ik kon niet snel naar rechts, want remmen ging immers niet, maar na een minuut ofzo konden ze er dan toch voorbij. ervolgens heb ik ze dit bij een stuk of tien auto's zien herhalen, waarbij ze als de auto niet snel genoeg naar rechts ging handgebaren gingen gebruiken (o.a. de vinger), de auto rechts gingen inhalen en er op een meter naast de auto weer gingen vingeren e.d.
Motorrijden is mooi, leuk en ik geef motorrijders de ruimte (en houdt afstand, want niets zo erg als een stuk blik van 1500 kilo op je motorkont) maar als je een echte deathwish hebt moet je vooral zo gaan rijden

(je hoeft maar één gek tegen te komen die een rukje aan z'n stuur geeft of even gaat remmen en je bent morsdood)
Als je zo opgefokt raakt in het verkeer moet je al helemaal niet op een motor stappen
(ik reed dus in m'n koekblikje, laat dat duidelijk zijn

)
[
Voor 71% gewijzigd door
pagani op 27-06-2008 10:02
]