Over stilstaan voor andere motoren:
Zelf 2x gestopt; 1x voor een knal gele triumph speed bij Amersfoort in de buurt, ding had de geest gegeven en meneer zat al anderhalf uur op de anwb te wachten. 1 zekeringetje verder uit mn tanktas en hij kon weer rijden.

1x voor een BMW... weet ik niet meer - maar dat was al geregeld via vrienden dus kon ik meteen weer weg.
Vrijdag terug van 3 weken motorvakantie frankrijk die ...anders... liep dan gepland.
Op de snelweg tussen Gent en Brussel stil moeten staan omdat een deel van mn bepakking dreigde eraf te waaien - totaal 3 (!) motoren die bij me hebben gestaan om te vragen of alles ok was - super ervaring.
De vakantie zelf:
Tussen Péronne en Creil stil gestaan - Motor wilde niet starten, geen elektra, niks. Zelf dus al heel snel door dat accu in ieder geval dood was. 3 uur later heeft de franse Depannage me naar Creil gesleept naar een suzuki dealer waar ze even €250,- en 2 dagen de tijd wilden voor een nieuwe accu en stator voor in de dynamo.
2 dagen later naar Parijs, wederom problemen, gelukkig de motor aan kunnen duwen. [insert onwijs slechte ANWB service hier] 7 uur later, een tolk die ophing uit frustratie en een franse depannage die zo hun best hebben gedaan en me naar Vitry sur Seine hebben gesleept om accu op te laden en ik was het zat - omgekeerd en naar huis.
Helaas bij De Pinte bij Gent begaf ie het weer.
Belgische depannage was echt, echt, super. Ik zit er serieus over na te denken taart te sturen vanwege de bijzonder kwalitatieve service en respons.
Binnen 10 minuten eerst het ene depannage bedrijf die heeft vastgesteld dat dynamo toch nog niet goed was, meneer heeft toen geregeld dat er 10 minuten later een sleepwagen kwam. Sleepwagen heeft de motor bij depot afgeleverd en me naar een hotel gebracht en korting bij de hotel geregeld.
Volgende dag een vervangende auto gekregen en repatriëring geregeld.