De verkeersborden loopt wel los. Ik zal zo bezig zijn met de drukte dat die toch nauwelijks opvallen. Verder kijk ik vanavond nog eens of TomTom op de juiste manier routeert (S116), anders maak ik ofwel een route of gebruik ik gewoon de SGS2 als navigatie. Dankzij Google maps, navi en super advies hier moet ik mij echt geen zorgen maken.XBL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:52:
Plak een briefje op de tank met de instructies voor als je in de buurt van Amsterdam bent. Zelf kijk ik altijd even met street view naar richtingaanwijzers in de stad zelf, zodat ik die tijdens het rijden kan gebruiken. In Nederland de blauwe borden gebruiken, niet de rode - die zijn voor fietsers (maar volgens mij zit er meestal ook een fietsertje op getekend).
Zeker naar Nemo is het niet super lastig. Dat is volgens mij gewoon de IJtunnel uit en direct links of rechts de Prins Hendrikkade op en dan ergens weer links resp. rechts om naast Nemo te parkeren (dus tunnel uit niet eerst onder de Prins Hendrikkade door, dan ga je het centrum in). Ik denk dat je het zelfs zonder briefje zou kunnen rijden, zolang je maar op de A10 ring Oost (en later Noord) aanhoudt, afslag s116, net zolang rijden tot je een lange tunnel door bent en dan ben je er zo ongeveer. Daarvoor natuurlijk gewoon de borden Amsterdam volgen, maar die staan zo ongeveer al in België.
Nogmaals bedankt aan allen voor het advies