Jup, als het echt mis was gegaan had ik het allang gemerkt idd. Dit weekend even de airbox schoonlikken en het luchtfilter nakijken-tom-562 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:14:
Als er een keering geplopt was had je het denk ik al gemerkt. Ik weet niet hoe die carterontluchting precies werkt, maar meestal komt dat ergens weer terug in je airbox, als dat zo is heb je hooguit kans dat je filter vies/vet is (door een mogelijk hogere carterdruk)
Ik zou hem persoonlijk gewoon ergens daar voor de deur op de stoep mikken. Tientallen euro's betalen om de motor 2 dagen te parkeren? Meh. Zeker als je tussendoor naar huis gaat, dan staat hij er alleen overdag terwijl het licht is.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:33:
Kort: Is het veilig een motor te parkeren in een ondergrondse parking in Amsterdam?
Volledig:
Volgende week vrijdag/zaterdag woon ik de Erlang Camp Amsterdam bij.
[..]
* Chakotay heeft de motor wel eens een dag lang midden op de Dam laten staan. Nette supersport met alleen een schijfremslotje. Niets mee gebeurd
Thuis en op het werk staat de motor altijd binnen, maar verder parkeer ik het ding overal en nergens waar plek is, nooit in betaalde garages. Bij winkelen alleen op het stuurslot, incidenteel schijfremslot erbij, en alleen als hij langdurig ergens uit het zicht staat gaat hij met de ketting ergens aan vast.
[ Voor 14% gewijzigd door Chakotay op 22-08-2013 21:28 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul