Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 463 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.526.016 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-01 17:15

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ah, ik vroeg me vooral af of je die dingen nu wel of niet nat mag maken.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01 10:48

Saffie_time

Why use this? 42!

Standaard luchtfilter niet nee maar inderdaad die K&N dingen zijn er speciaal voor.
Kosten meestal ongeveer een keer of 3 wat de normale luchtfilter kost en kan je gewoon onder de kraan uitspoelen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Saffie_time schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:16:
Standaard luchtfilter niet nee maar inderdaad die K&N dingen zijn er speciaal voor.
Kosten meestal ongeveer een keer of 3 wat de normale luchtfilter kost en kan je gewoon onder de kraan uitspoelen.
Dit is het ding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7b0vf9hFe7aaXRnWqfirzEws/thumb.jpg

Het ziet er uit & voelt aan als een stof-achtig materiaal zoals de K&N-filters, ipv papier.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:00

charrel

Cortisol4life..

Haal je toch gewoon een nieuwe? k&n en schuimfilters zijn uitwasbaar. De rest is in principe van papier wat je niet kan wassen tenzij anders vermeld natuurlijk. Voor mijn r1200gs is een filter 13€, het schoonmaken van een filter kost wat moeite, en daarna moet je een uitwasbaar filter ook weer in-olieën anders filter ie niet goed.
gsf650 toch? Kost 22€ bij de motozoom.

[ Voor 5% gewijzigd door charrel op 01-05-2013 19:07 ]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
charrel schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:00:
Haal je toch gewoon een nieuwe? k&n en schuimfilters zijn uitwasbaar. De rest is in principe van papier wat je niet kan wassen tenzij anders vermeld natuurlijk. Voor mijn r1200gs is een filter 13€, het schoonmaken van een filter kost wat moeite, en daarna moet je een uitwasbaar filter ook weer in-olieën anders filter ie niet goed.
gsf650 toch? Kost 22€ bij de motozoom.
Aprilia RSV Mille :)

Ik vind niet voor onder de 50 euro, leek me de moeite waard om eerst eens proberen schoon te maken.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:51

mphilipp

Romanes eunt domus

Saffie_time schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:16:
Onder de kraan uitspoelen kán, maar dat moet 'm ook schoonmaken met dat schoonmaakspul. Na het schoonmaken moet je 'm nl weer met olie vettig maken. Ergo: het filter is ook vies van de olie en het vuil dat daaraan vast is gaan zitten zeg maar. Door de olie op te lossen en dán te wassen, maak je 'm goed schoon. Een dagje lekker laten drogen en dan spaarzaam met de olie inspuiten.

Uiteraard zal je ook wel ander schoonmaakspul en andere olie kunnen gebruiken dan die K&N levert, als het maar zo ongeveer dezelfde eigenschappen heeft.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:58

-tom-562

Oliesjeik

wimmel_1 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:11:
[...]

En als limiet: Een rolling stoppie :)

Éérste keer dat ik dat meemaakte had ik écht iets van WTF!! Peroon die achter me reed dacht dat ik 'm over z'n dode punt heen ging laten komen maar, met meer geluk dan wijsheid op dát moment kwam m'n fiets tóch weer gewoon op twee wielen terecht (automobilist die me tegemoetkwam in zo'n verkeerssluisje was niet blij met me.. maar had eigenlijk moeten wachten).

Tegenwoordig doe ik 't ooit express (als er niemand vóór of achter me zit :+).
Met de gsx-r durf ik het niet, alleen een kleine stoppie (bang dat ik op m'n plaat ga :'(), met die GSX400X lukt het al redelijk om een rolling stoppie te maken :P vond ik op vakantie mooi, met volle bepakking achterop op een stoplicht afdenderen en dan voor het stoplicht z'n kont flink hoog de lucht in gooien :D

Vaak bu'j te bang!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 10:25
Zo, eerder vanavond de kawa bij Huybers achtergelaten, ze gooien er vrijdag een grote beurt overheen. Ben benieuwd (lees: ik hoop) dat ze niks geks tegen gaan komen :).

https://freight.associates

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Één groot voordeel is dat Marc je belt als er écht iets niet in orde is en er onderdelen besteld moeten worden óf serieus tijd in gaat zitten.

Maar: Als 'ie niks bijzonders te melden heeft gehad bij 't achterlaten van je fiets dan hoef je daar absoluut niet bang voor te zijn :)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:00

charrel

Cortisol4life..

Chakotay schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 19:09:
[...]

Aprilia RSV Mille :)

Ik vind niet voor onder de 50 euro, leek me de moeite waard om eerst eens proberen schoon te maken.
http://www.motorcorner.nl...e-pipercross-p-30844.html
uitwasbaar en 44€, maar geen idee welk bouwjaar je hebt ;)

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-01 18:59

Kiswum

Gadget reviewer

Als ik Huybers zie staan dan denk ik steeds aan Hans Huybers uit een plaatsje verderop in Brabant: Best. Weten jullie of dit familie is of gewoon met toeval in de motor/scooter industrie beland?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kiswum schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:44:
Als ik Huybers zie staan dan denk ik steeds aan Hans Huybers uit een plaatsje verderop in Brabant: Best. Weten jullie of dit familie is of gewoon met toeval in de motor/scooter industrie beland?
Is (serieus) een andere zaak welke van oorsprong alleen maar wat met brommers deed. Kwam in de tijd dat ik nog brommer (Honda MB-X) reed wel eens in Best, maar da's al een jaar of (bijna :+ ) 25 geleden.

Naam is overigens ook anders: UY vs. UIJ

En voor de volledigheid: Huybers in Schijndel is ook een zaak welke tegenwoordig uit twéé gedeelten bestaat waarbij de verkoop van motoren/kleding eigenlijk niks meer van doen heeft met de werkplaats (Marc vs. Mark). De werkplaats chef is ooit begonnen als monteur bij de dealer maar opereert tegenwoordig (al sinds een jaar of 8?) volledig onder eigen naam/logo/bedrijf in 't zelfde pand

[ Voor 25% gewijzigd door Will_M op 02-05-2013 00:08 ]

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik zie nu inderdaad het verschil qua naam :) Als ik tijd heb ga ik Huybers uit Schijndel maar eens een keer bezoeken :)

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Kweenie hoor.. maar een luchtfilter kost voor mijn motor 20 euro. Ik vervang zo'n ding gewoon :)

UNOX: The worst operating system

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Origineel Yamaha luchtfilter kost voor mijn fiets al ruim 5 tientjes (en da's gewoon 2012 speelgoed), maar ik denk dat je (Korvaag) niet met "SS" spul rijd?

Een RSV (2003?) net zoals Chakotay rijdt wil af-fabriek ook wat meer lucht hebben op z'n tijd.

[ Voor 48% gewijzigd door Will_M op 02-05-2013 01:15 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Korvaag schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 00:51:
Kweenie hoor.. maar een luchtfilter kost voor mijn motor 20 euro. Ik vervang zo'n ding gewoon :)
Kapitalist! :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

K&N filter voor de r6 kost daar €85,- Op ebay staat hij voor €51,- free shipping. Scheelt hoop centjes.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
wimmel_1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 01:01:
Origineel Yamaha luchtfilter kost voor mijn fiets al ruim 5 tientjes (en da's gewoon 2012 speelgoed), maar ik denk dat je (Korvaag) niet met "SS" spul rijd?

Een RSV (2003?) net zoals Chakotay rijdt wil af-fabriek ook wat meer lucht hebben op z'n tijd.
2001, maar die eet dezelfde filters :)

Maar jup, voor minder dan die van €45 hierboven vind ik ze niet. Daarom, kijken of schoonmaken lukt en anders ee K&N van eBay trekken :)

• Tylen
  • Laatst online: 03:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Precies. En die K&N kan je wel schoonmaken. Dus eenmalige investering. :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Daffie
wimmel_1 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:17:
Één groot voordeel is dat Marc je belt als er écht iets niet in orde is en er onderdelen besteld moeten worden óf serieus tijd in gaat zitten.

Maar: Als 'ie niks bijzonders te melden heeft gehad bij 't achterlaten van je fiets dan hoef je daar absoluut niet bang voor te zijn :)
Ja, ik had zoiets al met 'm afgesproken. Hij gaf als richtprijs ongeveer 400 euro, en als dat dan een paar tientjes hoger uitvalt dan laat maar lekker doen, maar als het hoger word dan ~480 dan belt'ie.

Alle goede verhalen die ik heb gehoord over Huybers lijken tot dusver dan ook gegrond. Erg vriendelijke man, goede afspraken gemaakt en volgens mij zit het met vakkundig onderhouden ook wel goed; hoorde hem ook al zeggen dat hij 24 jaar dáár monteur is d:)b

Verwijderd

Daffie schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:42:
[...]

Ja, ik had zoiets al met 'm afgesproken. Hij gaf als richtprijs ongeveer 400 euro, en als dat dan een paar tientjes hoger uitvalt dan laat maar lekker doen, maar als het hoger word dan ~480 dan belt'ie.

Alle goede verhalen die ik heb gehoord over Huybers lijken tot dusver dan ook gegrond. Erg vriendelijke man, goede afspraken gemaakt en volgens mij zit het met vakkundig onderhouden ook wel goed; hoorde hem ook al zeggen dat hij 24 jaar dáár monteur is d:)b
Yep goede toko, ik ben ook zeer tevreden over Huybers :)

• Daffie
Mijn vriendin gaat vandaag kijken voor een motor, ze heeft een 2e hands Kawa ER5 op het oog. Het ding heeft 37 KW.

Mijn vriendin is nu 20 jaar, ze heeft in november 2012 haar rijbewijs gehaald, ze was toen nog 19. Ze viel toen dus nog in de oude regeling waardoor ze een (oude regeling) A Beperkt rijbewijs heeft (max 25 KW).
Wat ik echter op deze website lees, is dat haar rijbewijs volgens de nieuwe regeling, dus per 19 januari 2013, nu gelijk staat aan een Beperkt A1 + A2 rijbewijs, ofwel, dan mag ze nu max. 35 KW. Zie ik dat goed?

Indien ja, dan is het verschil tussen wat ze mag en wat bovenstaande motor nu heeft, 2KW. Gaat de overheid/verzekering/(weet ik veel wie hier allemaal mee te maken heeft) moeilijk over doen, of is de scheidingslijn niet zo héél nauw?

En indien ze daar inderdaad moelijk over doen en de motor zal dus 2 KW naar beneden moeten, wat is dan de makkelijkste/goedkoopste manier om dat te (laten doen)? Of maakt het niet uit of je hem nou 2KW naar beneden wilt schroeven, of 12KW?

[ Voor 12% gewijzigd door Daffie op 02-05-2013 11:05 ]

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2025

Big Womly

Live forever, or die trying

In België wordt het inderdaad gelijkgesteld aan A2, wat inhoudt dat je tot 35kW mag gaan.
Je overschijdt de 35kW grens, dus kunnen ze het weigeren. Zal een beetje afhangen van je verzekering.
Kan je garage het niet op papier naar 35kW brengen?

En nog wat goed nieuws:
Dinsdag examen afgelegd, vanmorgen mijn rijbewijs gaan aanvragen, 11 mei binnen.

En nog een vraagje om af te ronden:
De ene zegt WD40 om de ketting proper te maken, de andere raad het dan weer af en in plaats daarvan diesel te gebruiken. Hoe zit dat nu?

[ Voor 28% gewijzigd door Big Womly op 02-05-2013 11:15 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Geen wd40

Wise enough to play the fool

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-01 10:32
Volgens mij is deze discussie hier vorige week ook al geweest.
Ik heb laatst wasbenzine gebruikt voor de ketting. Hoewel het prima ging, was de algemene mening hier op het forum dat diesel minder agressief is voor je o-ringen.

Even iets anders.
Was vorige week in Noordwijk (leuk kustplaatsje met in het seizoen veel duitsers).
Bij de Bruna vond ik naast de Nederlandse MotoPlus ook de nieuwe Duitse Motorad.
In deze duitse versie de grote allroad motortest.
Ik zei nog tegen mijn vrouw: Ik durf te wedden dat het volgende NL nummer de vertaalde test van de Duitsers heeft overgenomen.
En wat zie ik...
http://motoplus.nl/Fronte....php?magazine=9&year=2013

Hebben ze mooi in twee weken tijd het verhaal vertaald

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-01 17:54
Ik gebruik kettingreiniger, echter gebruik ik voor de rest van het vuil / vet wel wd40, Even insprayen en het opgehoopte vet druipt er zo af.

• Korvaag
wimmel_1 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 01:01:

Neuh.. gebakje uit 1995 :+

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:25

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

z0rk0l schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:15:
Ik gebruik kettingreiniger, echter gebruik ik voor de rest van het vuil / vet wel wd40, Even insprayen en het opgehoopte vet druipt er zo af.
Voor de rest (niet de ketting!): Dasty. :Y

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Net bij de dealer 2 blanco klapsleuteltjes gehaald voor mijn model BMW (K75) en direct langs de sleutelmaker gereden om de sleuteltjes te kopiëren. Blijkt dat de sleuteltjes die BMW levert nét iets te lang zijn waardoor de sleuteltjes gewoon niet werken, hoe nauwkeurig ze ook gedupliceerd worden. Eenmaal dat ik en de sleutelmaker daar achter waren gekomen waren we alweer 15 min verder, maar de beste man bleef vriendelijk en behulpzaam en uiteindelijk heb ik nu 2 officiele BMW sleuteltjes in mijn bezit die passen en werken. Kan mijn huidige sleuteltje (wat door de vorige eigenaar zelf gemaakt was nota bene :P) mooi als reserve-reserve dienen. :+

/me blij met BMW logo op sleuteltje is :P

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-01 21:58

DinX

Motormuis

Droogt rubber uit inderdaad.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Big Womly schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:09:
In België wordt het inderdaad gelijkgesteld aan A2, wat inhoudt dat je tot 35kW mag gaan.
Je overschijdt de 35kW grens, dus kunnen ze het weigeren. Zal een beetje afhangen van je verzekering.
Kan je garage het niet op papier naar 35kW brengen?

En nog wat goed nieuws:
Dinsdag examen afgelegd, vanmorgen mijn rijbewijs gaan aanvragen, 11 mei binnen.

En nog een vraagje om af te ronden:
De ene zegt WD40 om de ketting proper te maken, de andere raad het dan weer af en in plaats daarvan diesel te gebruiken. Hoe zit dat nu?
Ik had nog een flesje kettingzaag olie liggen en heb dat gebruikt en dat werkte perfect.
Is nog bio degradable olie ook.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Daffie schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:03:
Mijn vriendin gaat vandaag kijken voor een motor, ze heeft een 2e hands Kawa ER5 op het oog. Het ding heeft 37 KW.

Mijn vriendin is nu 20 jaar, ze heeft in november 2012 haar rijbewijs gehaald, ze was toen nog 19. Ze viel toen dus nog in de oude regeling waardoor ze een (oude regeling) A Beperkt rijbewijs heeft (max 25 KW).
Wat ik echter op deze website lees, is dat haar rijbewijs volgens de nieuwe regeling, dus per 19 januari 2013, nu gelijk staat aan een Beperkt A1 + A2 rijbewijs, ofwel, dan mag ze nu max. 35 KW. Zie ik dat goed?

Indien ja, dan is het verschil tussen wat ze mag en wat bovenstaande motor nu heeft, 2KW. Gaat de overheid/verzekering/(weet ik veel wie hier allemaal mee te maken heeft) moeilijk over doen, of is de scheidingslijn niet zo héél nauw?

En indien ze daar inderdaad moelijk over doen en de motor zal dus 2 KW naar beneden moeten, wat is dan de makkelijkste/goedkoopste manier om dat te (laten doen)? Of maakt het niet uit of je hem nou 2KW naar beneden wilt schroeven, of 12KW?
ze mag nu 35kw rijden. toevallig valt een suzuki gs500 daaronder en ziet er ongeveer hetzelfde uit als een er-5

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nou vandaag gebeld met de dealer, half uur gebabbeld. Eerste indruk is dat het wel meevalt, waar ik mij een beetje druk om maak is de kap van de dynamo links van het blok en de krassen rechts onder op de veerpoot, maar de tank, koplamp en de rest van de zooi is allemaal nog heel. Alleen die kuip is volledig aan barrels en dat wordt een dure, hun waren al bang dat het een economisch totaal loss gaat worden. Banden zullen ook vervangen moeten worden (zitten nog vol met diesel kennelijk) en de uitlaat is een dure, maar daarvoor kan ik al voor een leuke prijs een Akra kopen. Alleen ja als de totaal prijs wat te heftig wordt dan heeft dat weinig zin. :/ En eigenlijk wil ik dat niet zo...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Joopieboy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:12:
Nou vandaag gebeld met de dealer, half uur gebabbeld. Eerste indruk is dat het wel meevalt, waar ik mij een beetje druk om maak is de kap van de dynamo links van het blok en de krassen rechts onder op de veerpoot, maar de tank, koplamp en de rest van de zooi is allemaal nog heel. Alleen die kuip is volledig aan barrels en dat wordt een dure, hun waren al bang dat het een economisch totaal loss gaat worden. Banden zullen ook vervangen moeten worden (zitten nog vol met diesel kennelijk) en de uitlaat is een dure, maar daarvoor kan ik al voor een leuke prijs een Akra kopen. Alleen ja als de totaal prijs wat te heftig wordt dan heeft dat weinig zin. :/ En eigenlijk wil ik dat niet zo...
Auw :(

Het kuipwerk van de 650F bestaat helaas uit maar een paar onderdelen die allemaal erg groot zijn, krassen en barsten worden zo heel snel erg duur...

• Daffie
Mijn vriendin heeft gister dan toch een motor gekocht ;)
Helaas DECOY88's reactie wat te laat gelezen, dus het is toch een Kawa geworden, een ER500 uit 2002.

Plaatjes zijn clickable:
---
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26654882/2013-05-02%2019.08.02-res.jpg
---
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26654882/2013-05-02%2019.08.10-res.jpg
---
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26654882/2013-05-02%2019.08.15-res.jpg
---
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/26654882/2013-05-02%2019.08.25-res.jpg
---

Heb er zelf natuurlijk ook even op gereden, rijdt lekker! Lekker licht, hendig manouvreerbaar :)

Nu gaat vandaag de motor (ook) naar Huybers (kan ik de mijne meteen ophalen), om hem naar 25KW te zetten. Dit is nog een hele afweging geweest...
Zoals eerder gezegd is deze motor nu 37KW, dat is 2 te veel want ze mag tot 35KW. Nu is het mogelijk om 35-KW kitjes te kopen (hier bijvoorbeeld) en in te bouwen, maar dan moet de motor gewoon opnieuw gekeurd worden á €400-nog-wat...
Het ombouwen naar 25KW kost ongeveer 300 euro meen ik, maar er is al een 2e typegoedkeuring, dus uiteindelijk is dat goedkoper. Dus heeft ze maar voor die optie gekozen.

[ Voor 16% gewijzigd door Daffie op 03-05-2013 10:59 ]

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-01 15:30
Nice :)

Ik zou die foto's even wat verkleinen trouwens, de meeste telefoons vinden 3 foto's van 3 ~ 4 mb niet erg prettig :')

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Joopieboy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:12:
Bij een economisch total loss, wat ga je dan uitgekeerd krijgen van het waarborgfonds? Ik hoop voor je dat het niet teveel gaat schelen met de aanschafwaarde...

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 16:50
Daffie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:53:
Helaas DECOY88's reactie wat te laat gelezen, dus het is toch een Kawa geworden, een ER500 uit 2002.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb er zelf natuurlijk ook even op gereden, rijdt lekker! Lekker licht, hendig manouvreerbaar :)

Nu gaat vandaag de motor (ook) naar Huybers (kan ik de mijne meteen ophalen), om hem naar 25KW te zetten. Dit is nog een hele afweging geweest...
Zoals eerder gezegd is deze motor nu 37KW, dat is 2 te veel want ze mag tot 35KW. Nu is het mogelijk om 35-KW kitjes te kopen (hier bijvoorbeeld) en in te bouwen, maar dan moet de motor gewoon opnieuw gekeurd worden á €400-nog-wat...
Het ombouwen naar 25KW kost ongeveer 300 euro meen ik, maar er is al een 2e typegoedkeuring, dus uiteindelijk is dat goedkoper. Dus heeft ze maar voor die optie gekozen.
Ziet er netjes uit hoor!
En misschien kan ze je een beetje in toom houden met een 25kw fiets :+

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Leuk ding inderdaad, rij zelf op moment ook op een kawa! (Een er-6n uit 2006) rijd heerlijk!

En de eerste beurt, sinds ik de motor heb, komt morgen!

• dion_b
  • Laatst online: 01:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo'n ER-5 is natuurlijk een onderdeurtje, maar keerzijde is dat je dat vermogen nauwelijks mist. Heb tijdens rijlessen een paar keer op een 25kW ER-5 moeten rijden en zelfs met mijn lompe 100kg erop was verschil met de reguliere versie pas bij snelwegoprit merkbaar, en dan nog kon het primamee met verkeer. Als je vriendin klein genoeg is om er comfortabel op te zitten gaat ze er - ook met 25kW - veel plezier aan beleven :)

Oslik blyat! Oslik!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09-2025

T-Rhidon

Move IT ;)

Heb zelf ook een ER-5, met 25Kw begrenzing. Leuke fiets om mee te beginnen maar het einde van het jaar als ik vol mag komt er wat anders. Deze gekozen om ervaring mee op te doen, daarnaast kan ik mensen best goed bij houden alleen bij snelweg rijden weer wat minder. Max is 160 op de teller heb ik laatst getest met de tweakers meeting in Duitsland.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02-2025

.Gertjan.

Owl!

Jongens wat is het toch boffen met dit weer :9 Net even een stuk wezen rijden... Kleine 4 uur weggeweest en de boel kunnen combineren met wat afspraken die ik had staan. Lange stukken zijn ook wel fijn om je motor wat beter te leren kennen :)

Dit zijn van die heerlijke dagen om een stukkie te gaan rijden *O*

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hier zometeen maar eens even een paar andere pantoffeltjes onder/op de fiets gaan laten monteren. Heb 't nu wel een beetje gehad met die Dunlops (achter is ook kaal na 5100 Km), én aan't einde van de maand mogen we weer een lang weekend Dld. in (Harz).

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wimmel_1 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:15:
Hier zometeen maar eens even een paar andere pantoffeltjes onder/op de fiets gaan laten monteren. Heb 't nu wel een beetje gehad met die Dunlops (achter is ook kaal na 5100 Km), én aan't einde van de maand mogen we weer een lang weekend Dld. in (Harz).
Welke Dunlops ? Mijn setje Sportmax Sportsmart banden zijn vrij lang meegegaan. Heb er nu weer zo'n setje onderliggen.

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Voor als iemand het nog eens over aaphangen heeft:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BJVx4lVCAAA59E4.jpg:large

Dat is pas hangen _O_

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:07

steveman

Comfortabel ten onder

Al zullen de meeste aaphangers wel niet aan het driften zijn.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Het Chinees Staatscircus is er niets bij!

• DECOY88
(overleden)
Chakotay schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:50:
Voor als iemand het nog eens over aaphangen heeft:

[afbeelding]

Dat is pas hangen _O_
met knie ingetrokken geen aaphangen :N

Verwijderd

Marquez in de laatste race gezien?
elleboog nonstop aan de grond...

binnenkort de nieuwste rage, elbowsliders...

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Was lekker weer vandaag Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/global/smileys/crossy.gif

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/904780_10201150174346628_1290603863_o.jpg

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dus -O- GSX is gekraakt onder de vangrail, als je bijvoorbeeld keek naar de radiator, die had niks geraakt en stond toch krom en de voorvork stond wat naar achteren. Dus dit is einde oefening, KAK! :(

En rechtsbijstand kwam met het vrolijke verhaal dat het aansprakelijk stellen van de wegbeheerder tot een half jaar kan gaan duren, en nee meneer dat kan niet anders ook niet als u er van afhankelijk bent. :(

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01 10:48

Saffie_time

Why use this? 42!

Dat is wel zuur Joopieboy.
Heb je al definitief te horen gekregen of hij total loss is of moet dat nog gebeuren?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

PilatuS schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:20:
[...]

Welke Dunlops ? Mijn setje Sportmax Sportsmart banden zijn vrij lang meegegaan. Heb er nu weer zo'n setje onderliggen.
Dunlop Qualifier 2's :)

Heb er nu een setje Continental SportAttack II bandjes op liggen. Éérste indruk na ~50Km:.... :9~ _/-\o_ :9~ >:)

Bén altijd een grote fan geweest van de Michelin Pilot Power 2CT's, juist vanwege dat ín de bocht "vallen" door de scherpe/overdreven V vorm dus de eerste meters waren best wel wennen aan het mooie rondlopende profiel van de Conti maar..... DAMMN WÁT EEN BAND!!!
Joopieboy schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:30:
Dus -O- GSX is gekraakt onder de vangrail, als je bijvoorbeeld keek naar de radiator, die had niks geraakt en stond toch krom en de voorvork stond wat naar achteren. Dus dit is einde oefening, KAK! :(

En rechtsbijstand kwam met het vrolijke verhaal dat het aansprakelijk stellen van de wegbeheerder tot een half jaar kan gaan duren, en nee meneer dat kan niet anders ook niet als u er van afhankelijk bent. :(
Da's een redelijke (vrij korte zelfs) termijn bij waarborgfonds procedures (helaas) :( Maar als je gewoon netjes aan alle voorwaarden voldaan hebt dan komt 't wel weer goed. Sterkte er mee in ieder geval.
Daffie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:53:

Plaatjes zijn clickable:
---
[afbeelding]
---
[afbeelding]
---
[afbeelding]
---
[afbeelding]
---

Leuk fietsje :Y Zag 't ding straks staan IRL :)

Jammer van die butsjes in de tank, maar..... Méér dan goed genoeg om op te beginnen.

[ Voor 63% gewijzigd door Will_M op 03-05-2013 20:50 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Saffie_time schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:36:
Dat is wel zuur Joopieboy.
Heb je al definitief te horen gekregen of hij total loss is of moet dat nog gebeuren?
Is al, verzekeringsman is langsgeweest, dealer gaat nog wel de prijzen uitrekenen maar het is gewoon zo.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iets van 10 jaar terug ben ik met mijn brommer op een enorm dom gemaakte heuvel geknalt die midden op het fietspad gebouwd was. Die hele situatie sloeg compleet nergens op en toen ben ik ook het traject ingegaan om de schade vergoed te krijgen. Dit is uiteindelijk ook gelukt maar heeft meer dan anderhalf jaar gekost.

Hoe lullig het ook is, reken er niet op dat je binnen een paar maanden dat geld binnen hebt.

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

wimmel_1 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Dunlop Qualifier 2's :)

Heb er nu een setje Continental SportAttack II bandjes op liggen. Éérste indruk na ~50Km:.... :9~ _/-\o_ :9~ >:)

[small]Bén altijd een grote fan geweest van de Michelin Pilot Power 2CT's, juist vanwege dat ín de bocht "vallen" door de scherpe/overdreven V vorm dus de eerste meters waren best wel wennen aan het mooie rondlopende profiel van de Conti maar..... DAMMN WÁT EEN BAND!!!
Als je nog wel een keer dunlops wil proberen, moet je de sportsmart eens doen. dat is ook echt een geweldige band.

No signature required.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

PilatuS schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:59:
Iets van 10 jaar terug ben ik met mijn brommer op een enorm dom gemaakte heuvel geknalt die midden op het fietspad gebouwd was. Die hele situatie sloeg compleet nergens op en toen ben ik ook het traject ingegaan om de schade vergoed te krijgen. Dit is uiteindelijk ook gelukt maar heeft meer dan anderhalf jaar gekost.

Hoe lullig het ook is, reken er niet op dat je binnen een paar maanden dat geld binnen hebt.
Damn dat is ook lullig dan. :X En idd zo zei de verzekering dat ook al wel ja...

• aveenhuysen
  • Laatst online: 21:02
Toch ook wel aardig aan het hangen...

Afbeeldingslocatie: http://photos.motogp.com/2013/02/26/93-marquez_mg4_0996_original.jpg

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@ Joopieboy: Klikje. Zelfde soort verhaal als waar jij nú mee te maken hebt/gaat krijgen. Als je niet alles wil lezen: ~ 20 posts voor 't einde (én ruim een jaar later) is er uitbetaald na wat juridisch getouwtrek :(

@ M3rcury: Had over de Qualifiers (2's) eigenlijk ook weing te klagen (eerste montage op m'n R6), behalve dan dat ze moeilijk op temperatuur te krijgen én houden zijn waardoor de achterkant wel eens een stapje opzij wilde zetten in een (korte) bocht. Eenmaal op temperatuur was 't gewoon een fijne band.

Over die SportSmart hoor ik inderdaad eigenlijk ook alleen maar goede verhalen maar ik wilde deze Conti bandjes ook gewoon eens proberen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 03-05-2013 21:24 ]

• aveenhuysen
  • Laatst online: 21:02
M3rcury schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:59:
[...]

Als je nog wel een keer dunlops wil proberen, moet je de sportsmart eens doen. dat is ook echt een geweldige band.
Ik had ook Dunlops onder de Z750 bij het kopen en daarna nog een keer, nu Metzeler maar ga toch terug naar Dunlop RoadSmart of SportSmart. Vind het niks die Metzelers serie 4 geloof ik. ;w

ps: Sportec M3 dus

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
M3rcury schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:59:
[...]

+1, heb ik op het moment ook onder beide motoren hangen, bevalt erg goed :)

Die onder de RSV zijn alleen helaas wat vierkant geworden, die is nu nogal onderstuurd.

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chakotay schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:42:
[...]

+1, heb ik op het moment ook onder beide motoren hangen, bevalt erg goed :)

Die onder de RSV zijn alleen helaas wat vierkant geworden, die is nu nogal onderstuurd.
Ik heb op dit moment de Bridgestone S20, wat ik de lekkerste straatband van het moment vind. Die sturen echt megadirect. Kan me echter wel voorstellen dat mensen daar moeite mee hebben, zeker als je van Pilot Powers afkomt :)

No signature required.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@ Chackotay: Met dat gebruik van jou kun je daar in de winter eigenlijk beter een autoband op monteren :P :o

Gewoon dóórrijden op zo'n fiets in de winter omdat 't kán _/-\o_ HULDE!!

[ Voor 32% gewijzigd door Will_M op 03-05-2013 21:51 ]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
wimmel_1 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:48:
@ Chackotay: Met dat gebruik van jou kun je daar in de winter eigenlijk beter een autoband op monteren :P :o

Gewoon dóórrijden op zo'n fiets in de winter omdat 't kán _/-\o_ HULDE!!
Ik zat eigenlijk aan een MPR3 te denken voor in de winter, maar de Dunlops waren nog niet op :P Volgend jaar anders gewoon een set van die dingen bestellen en als 'winterbanden' laten monteren.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DECOY88 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:54:
[...]
met knie ingetrokken geen aaphangen :N
Soms heb je van die rumblestrips in de bochten...daar wil je niet met je knie of elleboog overheen hobbelen denk ik. Of de foto is te vroeg genomen. Op zijn officiele FB pagina had ie een foto waar ie vlak boven die rumblestrip hing. Scary stuff... :X

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

mphilipp schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:35:
[...]

Soms heb je van die rumblestrips in de bochten...daar wil je niet met je knie of elleboog overheen hobbelen denk ik. Of de foto is te vroeg genomen. Op zijn officiele FB pagina had ie een foto waar ie vlak boven die rumblestrip hing. Scary stuff... :X
Ik denk eerder dat Vale dáár allang wéét hoe hard hij door die bocht kán en z'n knie (ellenboog) dus niet nodig heeft om te kijken wat z'n marge op de band nog is ;)

Free Practices van vandaag @ Valencia:
2013 MotoGP Spain

Valencia 03/05/2013

1 Jorge Lorenzo Yamaha ESP 1'39.562
2 Cal Crutchlow Yamaha GBR 1'39.733
3 Daniel Pedrosa Honda ESP 1'39.757
4 Valentino Rossi Yamaha ITA 1'39.874
5 Marc Marquez Honda ESP 1'39.889
6 Alvaro Bautista Honda ESP 1'40.507
7 Andrea Iannone Ducati ITA 1'40.574
8 Hector Barbera FTR ESP 1'40.736
9 Aleix Espargaro ART ESP 1'40.738
10 Nicky Hayden Ducati USA 1'40.837
11 Andrea Dovizioso Ducati ITA 1'40.884
12 Michele Pirro Ducati ITA 1'40.902
13 Bradley Smith Yamaha GBR 1'40.990
14 Stefan Bradl Honda GER 1'41.053
15 Randy De Puniet ART FRA 1'41.078
:)

[ Voor 40% gewijzigd door Will_M op 04-05-2013 00:04 ]

• DECOY88
(overleden)
mphilipp schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 23:35:
[...]

ging er meer om dat met apenhangen ze de voorkant van de knie tegen de grond proberen te zetten ipv. de zijkant :')

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DECOY88 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:10:
[...]

ging er meer om dat met apenhangen ze de voorkant van de knie tegen de grond proberen te zetten ipv. de zijkant :')
100.000 filmpjes van te vinden...... Zoiets bijvoorbeeld :)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Joopieboy schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:30:

Het was deels aan te zien komen dat het zo lang ging duren, maar toch verwacht je het niet en nu is de genadeklap alsnog gevallen. Klote voor je, met name doordat je hem volgens mij nog geen dag had.
Het was in ieder geval iets waar je niet veel tegen kon doen, probeer de moet bij elkaar te rapen, probeer evt. alsnog een goedkope motor aan te schaffen waarmee je nog wel een jaar goed mee kunt rijden en als je je fiets of vergoeding terug hebt, dan kun je deze tijdelijke motor weer van de hand doen voor ongeveer dezelfde prijs.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kiswum schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:54:
[...]

Het was deels aan te zien komen dat het zo lang ging duren, maar toch verwacht je het niet en nu is de genadeklap alsnog gevallen. Klote voor je, met name doordat je hem volgens mij nog geen dag had.
Het was in ieder geval iets waar je niet veel tegen kon doen, probeer de moed bij elkaar te rapen, probeer evt. alsnog een goedkope motor aan te schaffen waarmee je nog wel een jaar goed mee kunt rijden en als je je fiets of vergoeding terug hebt, dan kun je deze tijdelijke motor weer van de hand doen voor ongeveer dezelfde prijs.
Precies. Als je er erg van geschrokken bent, neem echt een motor en ga weer rijden :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• dion_b
  • Laatst online: 01:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kiswum schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:54:
[...]

Het was in ieder geval iets waar je niet veel tegen kon doen, probeer de moet bij elkaar te rapen, probeer evt. alsnog een goedkope motor aan te schaffen waarmee je nog wel een jaar goed mee kunt rijden en als je je fiets of vergoeding terug hebt, dan kun je deze tijdelijke motor weer van de hand doen voor ongeveer dezelfde prijs.
Eens. Een lelijke maar prima rijdbare fiets heb je al voor paar honderd EUR. Helaas niet je droomfiets, maar het houdt je op de weg tot geld van deze zooi binnen is :)

Oslik blyat! Oslik!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat wel, en ik heb er idd maar 15 minuten op kunnen rijden. -O-

Maar vandaag naar Motorport Echt geweest, pijnlijk aanblik die motor, Kenny Vos de eigenaar vond het ook heel erg lullig en die heeft mij echt een super prijsje gemaakt voor een GSX650F die ze net binnen hadden eigenlijk. Wel een jaar ouder (2008) en ietsie meer km's (15dkm) maar ook in erg nette staat, en met topkoffertje wat voor vakanties misschien wel fijn is.

Verder netjes origineel, ik moet zeggen dat ik dit heel erg tof vind van Kenny! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2013/05/2013-05-04-11.22.49-Small.jpg

• Thedr
  • Laatst online: 08-01 21:16
Joopieboy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:51:
Dat wel, en ik heb er idd maar 15 minuten op kunnen rijden. -O-

Maar vandaag naar Motorport Echt geweest, pijnlijk aanblik die motor, Kenny Vos de eigenaar vond het ook heel erg lullig en die heeft mij echt een super prijsje gemaakt voor een GSX650F die ze net binnen hadden eigenlijk. Wel een jaar ouder (2008) en ietsie meer km's (15dkm) maar ook in erg nette staat, en met topkoffertje wat voor vakanties misschien wel fijn is.

Verder netjes origineel, ik moet zeggen dat ik dit heel erg tof vind van Kenny! :)

[afbeelding]
Lijkt inderdaad een erg nette fiets! Zo zie je maar weer dat een goeie(!) dealer goud waard is :)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Dat zou cool zijn :) Ga/kan je deze kopen, of zit dat er niet in voorlopig?

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja een goeie dealer is idd heel erg veel waard, echt tof hoe het is gegaan zo ondanks alles.
En ik heb deze vandaag gekocht, krijgt een beurtje en dan haal ik hem volgende week zaterdag op. :)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Joopieboy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:11:
Ja een goeie dealer is idd heel erg veel waard, echt tof hoe het is gegaan zo ondanks alles.
En ik heb deze vandaag gekocht, krijgt een beurtje en dan haal ik hem volgende week zaterdag op. :)
Oh, dat is snel gegaan dan! Veel plezier ermee *O*

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Iemand voor je uit laten lopen met een rode vlag! :+

• Korvaag
Ik zou iig terugrijden via een andere weg dan voorheen...

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Korvaag schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:21:
Ik zou iig terugrijden via een andere weg dan voorheen...
Ik zou juist even terug rijden naar die plek.

No signature required.

• Daffie
Ik heb gisteravond mijn motor bij Huybers opgehaald na z'n grote beurt, en hij rijdt weer heerlijk :)
Vandaag uurtje of 2 rond wezen rijden in de buurt (boxtel > esch > oisterwijk > spoordonk > oirschot > moergestel > oirschot > boxtel), beviel me goed! Mijn leren pak begin (gelukkig) al een beetje naar mijn lichaam te vormen (lees: (uit)rekken) :+

Verwijderd

Daffie schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:14:
Ik heb gisteravond mijn motor bij Huybers opgehaald na z'n grote beurt, en hij rijdt weer heerlijk :)
Vandaag uurtje of 2 rond wezen rijden in de buurt (boxtel > esch > oisterwijk > spoordonk > oirschot > moergestel > oirschot > boxtel), beviel me goed! Mijn leren pak begin (gelukkig) al een beetje naar mijn lichaam te vormen (lees: (uit)rekken) :+
Mijn fav. rondje als je een zilverkleurige Z750 ziet ben ik dat :) Tip: tegenwoordig maak ik er een groter rondje van door vanaf Oisterwijk via Udenhout -> Loon op Zand -> De Moer -> Tilburg -> Gilze -> Alphen -> Riel -> Goirle -> Tilburg -> Moergestel weer terug naar Boxtel te rijden :)

• Korvaag
M3rcury schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:49:
[...]

Ik zou het niet doen... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat daar diesel op het wegdek ligt...

Verwijderd

@Joopie,

Ik weet waarom jij weer voor eenzelfde motor bent gegaan...

Stiekem omdat je signature bijwerken teveel moeite zou zijn, echter moet je wel even netjes wijzigen naar 2008 hoor! :p

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Korvaag schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:30:
[...]

Ik zou het niet doen... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat daar diesel op het wegdek ligt...
Je weet nu dat het daar ligt. Zou er juist naar toe gaan om te 'bewijzen' dat het wel goed gaat :)

No signature required.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

M3rcury schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:58:
[...]

Je weet nu dat het daar ligt. Zou er juist naar toe gaan om te 'bewijzen' dat het wel goed gaat :)
En dan zegt het waarborgfonds dat het dus niet aan de diesel lag maar een stuurfoutje..

uhm

Ik zou dezelfde route nemen en glashard weer op mijn muil peren, just to make a point!! :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Chakotay schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:14:
[...]

Oh, dat is snel gegaan dan! Veel plezier ermee *O*
Jeps, beetje met dank aan mijn vader die liep gisteren wel te pushen en Kenny gaf hem ook groot gelijk, als je nu niet snel weer opstapt en gaat rijden dan doe je dat een stuk minder makkelijker.
mphilipp schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:55:
Iemand voor je uit laten lopen met een rode vlag! :+
_O-
M3rcury schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:49:
[...]

Dat ga ik ook zeker doen, al is het alleen al voor mijn eigen om mij over het gevoel heen te krijgen. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:57:
@Joopie,

Ik weet waarom jij weer voor eenzelfde motor bent gegaan...

Stiekem omdat je signature bijwerken teveel moeite zou zijn, echter moet je wel even netjes wijzigen naar 2008 hoor! :p
Haha ja dat klopt, die moest ik nog bijwerken idd. :+ Maar tegen de tijd dat ik mij weer opnieuw had georiënteerd was er weer een jaar voorbij, enige voordeel dan zou ik wel al mijn geld terug hebben gekregen. :$

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Netjes hoor!! Hoop dat je met deze een béétje (veel) meer geluk hebt :Y

Mijn record was twee dagen/200Km op de teller..... Maar da's bij dezen dus verbroken, ook al stonden er dan wel wat meer Km's op de teller van de vorige eigenaar :o

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Voor de luitjes hier uit de buurt: Ze staan met een laser controle tussen Oirschot en Boxtel op de oude Grindweg (Mieke Vingerhoeds) .... Twee richtingen ... En is een heerlijke weg (60km/h :( )

En weg zijn ze weer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 05-05-2013 12:21 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Lol die heb je ook wel snel afgeschreven dan. :P

En met dit weer kun je erop wachten dat ze weer staan te controleren, lekker rustig aan doen dus. :)

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Joopieboy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:09:
Lol die heb je ook wel snel afgeschreven dan. :P

En met dit weer kun je erop wachten dat ze weer staan te controleren, lekker rustig aan doen dus. :)
Ik ga zo ff de lekdijk op. Inderdaad ook even afgesproken dat we normaal gaan doen :)

No signature required.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mooie motor Joopieboy en wat moedig dat je zo snel weer een ander motor hebt. Geniet ervan als je hem krijgt of heb je hem al thuis staan?
Aangezien je zojuist een bericht hebt geplaats, ga ik er vanuit dat je met dit mooie weer nog geen motor hebt of voetballiefhebber bent ;)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 09:44:
Haha ja dat klopt, die moest ik nog bijwerken idd. :+ Maar tegen de tijd dat ik mij weer opnieuw had georiënteerd was er weer een jaar voorbij, enige voordeel dan zou ik wel al mijn geld terug hebben gekregen. :$
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen? Gaat het waarborgfonds je voorzien van centen, of krijg je het (misschien) van de wegbeheerder? Lijkt me sowieso erg onprettig als je niet zeker bent of je dat geld ooit nog gaat zien.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kiswum schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:31:
Mooie motor Joopieboy en wat moedig dat je zo snel weer een ander motor hebt. Geniet ervan als je hem krijgt of heb je hem al thuis staan?
Aangezien je zojuist een bericht hebt geplaats, ga ik er vanuit dat je met dit mooie weer nog geen motor hebt of voetballiefhebber ??? bent ;)
MotoGP Valencia @BBC2 zo meteen (13:30 uur).... (Daarom ben ik nu iig al weer thuis :+ ).

Voetbal ... Tsss :o _O-

• DECOY88
(overleden)
wimmel_1 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:12:
[...]

MotoGP Valencia @BBC2 zo meteen (13:30 uur).... (Daarom ben ik nu iig al weer thuis :+ ).

Voetbal ... Tsss :o _O-
sport 1 extra. helaas niet hd }:|

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dammn.... Serieus RE-SPECT voor (rookie) Marquez :o

• DECOY88
(overleden)
wimmel_1 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:20:
Dammn.... Serieus RE-SPECT voor (rookie) Marquez :o
die doet het echt goed _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

IDD :Y

Dit soort werk maakt MotoGP weer écht interessant om naar te kijken. Als Yamaha "addicted" persoon vind ik dit ook alleen maar SU-PER!! (voorgaande jaren werden de races steeds meer een herhaling van zetten, imho).

Beetje dát wat Simoncelli wás.... En helaas nóóit meer waar kan maken †

EN dat laatste "geintje" mág Marquez niet z'n tweede plaats kosten... Gewoon een Race Contact!!

Comment @ BBC2: Rossi Juvenile _O-

[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 05-05-2013 14:57 ]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Wat een ventje echt, daar gaat hij geen vrienden mee maken... Lorenzo in z'n eigen bocht aan de kant rammen :D

[ Voor 28% gewijzigd door Chakotay op 05-05-2013 14:47 ]

• DECOY88
(overleden)
Chakotay schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:46:
Wat een ventje echt, daar gaat hij geen vrienden mee maken :D
voorbeeld van rossi gevolgd :+

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chakotay schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:46:
Wat een ventje echt, daar gaat hij geen vrienden mee maken... Lorenzo in z'n eigen bocht aan de kant rammen :D
Race Contact.... GE-WEL-DIG!!

@ Aardschok: Ik hoop dat je er live bij was ;) Assen mag wat mij betreft óók zo worden (met wss weer wat regen :+ ).

[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 05-05-2013 14:56 ]

Pagina: 1 ... 463 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.