Hoe zat het met haar achterrem?
Ik lees alleen dat de voorremklauwen weg waren, maar niets over de achterkant. Die achterrem is vrij waardeloos tov voorrem, zelfs op mijn bankstel, maar aanzienlijk beter dan niets...
Over mijn bankstel gesproken - ik heb dringend grotere baggagedrager nodig:
Sterker nog, over niet al te lange tijd ga ik ws dit monteren:
Maar dan wil ik eerst zeker weten dat het nog zin heeft in mijn gebakje te investeren. Wat denken jullie bij de volgende symptomen:
1) bij starten met koude motor eerste minuut slechts zeer minimaal gas te geven, meer dan dat en hij slaat af.
2) ondanks prima oliepeil gaat waarschuwingslamp branden bij stevige remactie
3) motor met topsnelheid van 170km/u gaat niet harder dan 150km/u en verbruikt ook op alle snelheden meer dan zou moeten.
Bij 1 en 3 vermoed ik dat iets met ontsteking en carbs niet helemaal lekker is, bij 2 verdenk ik de oliefilter. Nieuwe bougies heb ik al liggen, oliefilter ook. Moet alleen even de tijd en innerlijke rust (leve Zen

) hebben om eraan te gaan sleutelen. Denken jullie dat ik goed kijk, of dat ik ergens anders aandacht op moet vestigen? Voor de duidelijkheid, gaat over een motor van 22 jaar oud die vrijwel zeker 3 jaar stilgestaan heeft zonder onderhoud voor ik'm een jaar terug overnam. Muv vervangen uitlaat en banden en verversen olie heb ik eigenlijk weinig eraan gedaan sindsdien.