Mja als je in zijn 2 over de rotonde gaat dan moet dat toch wel lukken? Je voelt gewoon als je gas geeft dan komt hij wel maar zo lekker vind ie het niet. Niet het echte bokken als je idd te hoog in de versnelling zit.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:51:
Dat die GSXR bokte betekend alleen maar dat jij in een te hoge versnelling zat
Kwa afwerking is Suz wel de slechtere vergeleken met de andere jappen, maar goed, dat prijskaartje moet ergens vandaan komen.
Het is ook niet een terug gevoerd GSX-R blok.
Ik meen dat de huidige GSX-F blokken watergekoelde upgrades zijn van de Bandit blokken. Die blokken zijn dan weer een upgrade van de vorige generatie GSXF. moet wel zeggen, ben geen expert op Suz gebied
Mm dat is dan wel weer jammer, ziet er wel leuk uit zeg maar maar als die dan zo saai is.Marc Rademaker schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:53:
Heb ooit een dag de GSX-F gehad, huurmotor terwijl de mijne een beurt kreeg. Prima motor, maar oh zo saai vergeleken met mijn Hornet. Gezapige besturing, zeer lineaire koppel-kromme, en het geluid was meer een 'zoef' dan wat dan ook.
Wel weer jammer van de minpunten dan, en om de 6000km onderhoud, hebben niet veel meer motoren dat?Kadett schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:40:
[...]
Ik heb hem 33maanden in mijn bezit gehad, 24k erop gezet.
In mijn optiek
Pro's:
- Zuinig, 1:23 gehaald gemiddeld 1:19
- Qua bagage veel mogelijk
- Onderhoud is makkelijk zelf te doen
- Voor beginner voorspelbaar vermogen.
Con's
- Te (top)zwaar
- Remmen zijn ruk voor sportief rijden
- Zadel gaat na 1,5-2 uur rijden zeer doen, te zacht
- Frame kreeg roest plekken bij las naden, terwijl ik er nooit/amper mee in regen reed en vaak schoonmaakte.
- Vering veeel te slap, veel deinen op hogere snelheden.
- Elke 6 k onderhoud![]()
Rij je niet sportief en ben je meer een tour type dan is het een super fiets. Wil je er sneller mee rijden kom je snel de gebreken tegen.
Het leven is te kort om geduld te hebben!