Weet wel wie die knakker is (als de nederlander bij team Yamaha, niet van naam), maar wat had ie gezegt of gedaan na afloop v/d race?
"Reactie van Zeelenberg gezien, Aardschok?"
ben wel benieuwd wat ie te zeggen had over Rossi zijn "prestatie"
Overigens er zijn 3 dingen in de motorwereld die ik "iets minder vind"
Triumph, BMW en Rossi. Mocht het sommige mensen nog niet zijn opgevallen

steveman schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:44:
Uhm... ook als Rossi-fan moet ik toch echt wel het laatste bericht van Aardschok beamen.
Deal met Lorenzo was al rond, die kreeg de loonsverhoging die de druppel was voor Rossi om te vertrekken (Rossi's loon zou wel gelijk blijven, geld was moeilijk moeilijk) en toen alles al rond was kwam Rossi terug van het Ducati-debacel.
Rossi stelde zich nogal kinderachtig op dat seizoen.
Die muur in de paddock? een eis van Rossi omdat hij vond dat Lorenzo en zijn monteurs niet mochten zien welke wijzigingen ze uitvoerden om tijd bij te schaven.
Lorenzo won desondanks
kwa betaling. herinner me niet de exacte bedragen, maar wat Rossi moest inleveren, was exact wat Lorenzo er bij kreeg.
Als Rossi zou bijtekenen, zou hij op papier eerste rijder zijn in het eerste deel van het seizoen.
Maar afhankelijk van kampioenschaps punten zou dat kunnen veranderen naar Lorenzo.
Rossi heeft nooit concurentie in eigen team gehad.
Dus mogelijk niet eerste rijder, loon en die muur, dat zijn de 3 reden denk ik geweest om naar Ducati te gaan.
En mischien dacht Rossi wel "wat Stoner kan, kan ik ook" Alleen kon hij dat niet, en heeft ie 2 jaar lang geprobeerd die Duc te verbeteren zonder resultaat.
[
Voor 85% gewijzigd door
Verwijderd op 22-04-2013 18:59
]