Mooi man! Ooit ook van plan geweest, maar we schrokken van de huur voor die motoren. Dus hebben we die HD's maar een paar dagen gehuurd en zijn verder met een auto op pad geweest (niet de 66). Als compensatie ben ik nu aan het broeden (nou ja, ik ben uitgebroed, nu sparen) voor een lange reis op de eigen motor door Amerika. Een maand of 3, dan kan ik lekker relaxed doen en kan ik een flink stuk van het land zien. Motor heen en weer met de boot en verzekering voor daar kost minder dan 1 maand huur van zo'n HD.
Ik wil dat binnen 2-3 jaar gaan realiseren. Gaat wel wat kosten, maar daar krijg ik dan ook wel wat voor terug!
Have fun in ieder geval! Plaatjes en filmpjes hier posten, aub!
btw: wat betreft die Route 66 heb je af en toe de keuze welke 66 je rijdt. Hij is nl in de loop der tijd af en toe veranderd, dus feitelijk kun je niet alles rijden, tenzij je af en toe terug gaat en dan het andere stuk ook doet. En je kunt idd ook niet overal meer komen.
Leuk om alvast in de stemming te komen (alsof dat nodig is

) is de korte serie van Billy Connolly over zijn Route 66 'avontuur' op een Trike (niet zijn beste reisverslag, maar het is wel geinig) en ook de Duitse serie over leuke weggetjes in de US&A
Amerikas Legendär Strassen (1 afl.over R66). Beiden te vinden in de bekende downloadkanalen.
Voor iedereen die ook door de US wil rondtrekken op de (eigen) motor is er een
topique op MF.
[
Voor 32% gewijzigd door
mphilipp op 03-04-2013 23:18
]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.