Wij hebben gisteren de "
molenroute" gereden.
Leuk rondje en lekker weer en gelukkig rustig op de weg.
Ergens een onderweg het ding stil gezet en in een of ander weiland achter een oude schaftkeet precies uit de wind in de zon nog een uurtje pauze gehouden.
Dus lekker gereden, goed kunnen genieten van de zon en geen "heel erg enge" dingen mee gemaakt.
Het blijft een (motor)scooter waar ik op rijd, en dat merk je gewoon aan de automobilisten, ze zien je aan voor bromfietser en proberen je gewoon de weg af te duwen.
Tegemoetkomende auto's snijden de bochten af omdat ze denken dat jij wel ff door de berm heen gaat rijden.
Toeterende automobilisten als je bij een rood stoplicht tussen het rijtje door rijd en vooraan gaat staan.
Inhalen gewoon ergens in woonwijken omdat je wel eens waar hard genoeg rijd maar ze gaan toch niet achter een bromfiets blijven zitten.
Vooral die laatste was op een haar na fout afgelopen, niet voor mij maar wel voor de "inhaler" en de gene die uit die zijstraat onze weg op draaide.

En dat terwijl ik toch over de 60 reed waar je gewoon maar 50 mag.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.