Tja... de basics zijn voor iedereen hetzelfde bij een testrit -
Doet ie het uberhaupt? (no brainer)
Krijg je kramp / pijn als je wat langer zit? (mogelijk te kort of lang voor de motor - of je zit heel raar)
Zijn er ongewone trillingen / geluiden tijdens het rijden? (Kan een scala aan oorzaken hebben)
Als je stuur los laat of hard remt, gaat de fiets heel erg naar links/rechts? (kan slechte banden/remmen zijn maar ook verbogen frame / vork / brug!)
Verder dan dat is het puur je eigen instinct en mening:
Gript ie teveel of te weinig? Persoonlijk heb ik liever veel grip (Iets met niet uit een bocht willen glijden) maar mn pa bijvoorbeeld heeft liever wat minder..
Zit het lekker / natuurlijk? Ik kan zelf niet lekker zitten op (bijvoorbeeld) een Duc Monster 1000 maar voor een maat van me issie perfect.
Heb je goed zicht in je spiegels? Ik kan op mn GPz 0,0 zien achter me tenzij ik mn arm op mn tank leg, vind ik niet echt spannend, anderen kopen meteen nieuwe spiegels.
enz enz
Verzekering - pfoe - Suzuki.. 2006... het is geen zeldzame super dure fiets.. genoeg garages en dealers die dat ding keurig kunnen onderhouden zonder dat je meteen de hoofdprijs betaalt..
Zelf zou ik niet allrisk erop plakken.. WA+ vind ik zat, wel kijken of je WA+ ook diefstal dekt en wat daar de voorwaarden van zullen zijn, tIs namelijk een mooie GSXr en tja... die zijn nou eenmaal geliefd.
EDIT:
QFT tbh.
Tip: Neem iemand mee die goed weet waar hij/zij naar moet kijken. Het liefste iemand die eigenlijk niet zo zeer van Suzuki's houdt of het niet boeit maar belangrijk is dat hij/zij weet waar jullie naar kijken. Als je in je eentje gaat zie je alles door je roze bril, raak je verliefd, koop je em meteen en 2 jaar later na 80 garage beurten en een halve mil te hebben gespendeerd is het nogsteeds je lievelings motor.

Die 2e persoon wordt dan jouw emotie rem; "Ho eens... stop - weg die portomonee - kijk die banden hier eerst eens even..."
[
Voor 25% gewijzigd door
GenjiBlade op 12-03-2013 12:17
]