De nieuwe 350 is de "vervanger" van de oude 300.sanane schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:56:
[...]
helaas kon ik geen enkele dealer vinden waar ik het kan proefrijden.
[...]
het lijkt me veel handiger van huis>werk werk>huis. ik ga het in de winter en in de zomer gebruiken dus leek mij een motorscooter handiger. dat is wat ik denk tenminste.
[...]
het gaat mij meer om dat als je soms bij stoplichten wat snelt wilt optrekken dat het ook een kick geeft.
helaas is het zoiezo niet te vergelijken met schakel maar ik hoop dat je mij begrijpt haha.
Is een nieuw motorblok, niet enkel een grotere cilinder maar echt een opvolger die nieuw ontwikkeld is.
Zuiniger dan de 500 en voor wat betreft rijdbaar vermogen doet hij niet veel onder.
Ik zou toch proberen ergens een proefrit te regelen, en voor de nieuwe 350 gaan.
De looks zijn er op vooruit gegaan (maar dat is persoonlijk), en het is echt een super goed rijdende scooter. (dat was de oude beverly trouwens ook al).
Ik heb zelf de 250 cc Vespa variant ( GTS 250 ) bevalt goed, maar stuurt niet zo goed als de beverly, maar is wel mooier..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.