Autogordels verplicht stellen is gewoon heel erg praktisch.
Met autogordel: flinke aanrijding: gewonden een ambulance in werpen.
Zónder autogordel: doden en eventuele ledematen bij elkaar rapen in een flink gebied.
Laatste scenario is beduidend irritanter voor de medeweggebruiker, ook is de kans veel groter dat we een belastingbetaler kwijtraken.
"Ja maar, begravenisondernemers moeten ook eten!"
Ja hallo, laat ze maar wat geduld hebben

timovd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:15:
Vandaag mijn eerste (proef)rijles gehad. Ik heb nog kleding van de rijschool geleend, maar ik wil zelf in ieder geval (hand)schoenen aanschaffen. Is Motozoom in Utrecht goed qua prijs? Waar moet ik op letten bij schoenen?
Handschoenen: dik genoeg, niet knellen met gesloten hand (om het handvat zeg maar) goed aansluiten en ook de pols beschermen.
Schoenen Laarzen, kun je heel ver in gaan, sowieso de enkel bedekken. En dan kun je helemaal doorgaan tot dure Sidi's (en co) die ook nog voorkomen dat je enkel te ver draait bij een crash.
Aangezien lessen ook in de regen doorgaan, is iets met waterdichtheid wellicht handig (
stop vooral je regenbroek niet bij je laarzen in)
[
Voor 47% gewijzigd door
steveman op 04-09-2012 22:18
]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!