Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.281 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quarin schreef op zondag 06 april 2008 @ 19:56:
maar omdat het niet te zien is kan ik een schadeclaim in ieder geval wel vergeten helaas.
Shit hé das flink balen gelukkig alleen schrik in je donder.
Een beetje glad dat tesamen met een negatieve verkanting en het is beurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

* Pooh heeft een nieuw speeltje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~paars3/freewind1.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:30

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ziet er leuk uit!
De bestandsnaam van het plaatje zegt freewind. Als ik me niet vergis is dat een suzuki? Heeft wel wat weg van een oudere BMW 650 GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Is inderdaad een Suzuki XF650 Freewind. Uit 1998. 1-Cylinder, leuk ding. Afgekeken van BMW GS en Honda Transalp, maar duidelijk wat goedkoper en minder bekend dan die 2.
1 nadeel: de display werkt niet, en ik heb geen idee of dat simpel te repareren is (ergens een stekkertje los ofzo), of dat er heel veel electronica vervangen moet worden. Was de prijs ook naar, maar blijft een gok.

[ Voor 14% gewijzigd door Pooh op 07-04-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-09 14:51

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Leuk speelgoed :)

Display zou je even moeten checken, paar stukjes plastic eraf schroeven en de bekabeling nalopen. Ik neem aan dat je hem particulier hebt gekocht?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Chakotay schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:56:
Leuk speelgoed :)

Display zou je even moeten checken, paar stukjes plastic eraf schroeven en de bekabeling nalopen. Ik neem aan dat je hem particulier hebt gekocht?
Display zelf werkt (als in: gaat aan, en alle zooi knippert en blijft knipperen). Dus inderdaad eerst maar eens alle kabeltjes langslopen. Was inderdaad particuliere koop, van een soort handelaartje. Had een partijtje motoren, dus wist niks van deze. Was leuk prijsje, dus ik heb 't risico maar genomen. Ontdek vanzelf wat 't gaat kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

Pooh schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:01:
[...]

Display zelf werkt (als in: gaat aan, en alle zooi knippert en blijft knipperen). Dus inderdaad eerst maar eens alle kabeltjes langslopen. Was inderdaad particuliere koop, van een soort handelaartje. Had een partijtje motoren, dus wist niks van deze. Was leuk prijsje, dus ik heb 't risico maar genomen. Ontdek vanzelf wat 't gaat kosten :P
check de stekers bij je ECI eerst eens, trek dan je dashbord open :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 26-09 11:02
L01 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:21:
Gisteren avond eerste motorrijles gehad, eerst bij die kerel achterop naar het oefenterein gereden... man man man wat zit dat vervelend!

Daarna zelf wat rondjes gereden over dat terrein maar het was best druk met enge grote vrachtwagens die je dood willen rijden omdat ze de motorrijders irritant vinden ofzo }:|

Ik heb zelf nog nooit op een brommer / motor achtig voertuig gereden dus dat was wel ff wennen, die pookjes voor remmen en schakelen zijn best klein!

Schakelen is ook best appart, vooral als ik van z'n 1 naar z'n 2 wil en dat ik 'm dan in ze vrij tik , wat doe ik dan fout? :?

Bij hoeveel toeren schakelen jullie? Ik schakel op gevoel maar dat schijn ik dus flink te vroeg te doen ofzo. Komt door het autorijden denk ik.

Maar motorrijden is echt wel gaaf, nog ff goed de feeling krijgen zodat ik niet meer hoef na te denken voor ik wat doe en dan komt het helemaal goed.

[insert toffe motorrijsmilie]
MAg ik vragen bij wie je lest, want zo te horen les je in Rotterdam vlak bij het Marconiplen, ik en vele anderen hebben een hele nare ervaring met een rijschool gehad en daar zou ik je voor willen behoeden!!
Heeft mij namelijk 1500 euro gekost!!!!!

Ik hoor het wel.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 21:02
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:15:
als er een file staat op een stuk enkelbaans snelweg (zoals afrit, oprit, verbindingswegen tussen 2 snelwegen) rijden jullie er dan over het algemeen lang of blijven jullie netjes wachten?

als ik netjes sta te wachten word ik nog wel is ingehaald door andere motoren en zeker bij van die klaverblad bochten is er ruimte zat om er langs te rijden.
Ik rij overal langs / tussendoor. Dat is het voordeel van motorrijden.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Pooh schreef op maandag 07 april 2008 @ 13:01:
Ontdek vanzelf wat 't gaat kosten :P
Doe het dan meteen goed.

Vering anders , dikkere keieplaat en noppen bandjes. Kleiner tandwiel voor, kunstoftanks en compleet nieuw elektriek. kost je wssl 3000 maar dan kan je er vast wel mee raggen. Vergeet niet er een wat leukere uitlaat op te zetten..

:) :+ ;)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 18:45
L01: harder aan dat pedaal trekken...aangezien de vrij tussen de 1 en de 2 zit...dus trek je de pook niet ver genoeg omhoog...

iemand de ervaring gehad dat de motor niet afgeleverd kon worden omdat de rdw een printfout heeft gemaakt en dus de platen niet klaar waren? ik wel... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik ben een tijd niet mer in dit topic geweest maar dan toch groot nieuws. Vanmiddag een motor gekocht
Afbeeldingslocatie: http://www.bikenet.nl/BikeFotos/00033245313332364231C.jpg
Bandit uit 99 35000 op de teller en zag er erg goed uit.
* TrailBlazer is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
TrailBlazer schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:45:
Ik ben een tijd niet mer in dit topic geweest maar dan toch groot nieuws. Vanmiddag een motor gekocht
[afbeelding]
* TrailBlazer is happy
Woei, leuk speelgoed :) Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 22:47

L01

henkyyyyyyy schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:48:
[...]

MAg ik vragen bij wie je lest, want zo te horen les je in Rotterdam vlak bij het Marconiplen, ik en vele anderen hebben een hele nare ervaring met een rijschool gehad en daar zou ik je voor willen behoeden!!
Heeft mij namelijk 1500 euro gekost!!!!!

Ik hoor het wel.
Hhahah ik weet niet waar je dat uit op maakt maar ik les niet in Rotterdam, nouja, eigenlijk wel maar de plaats wordt Hoogvliet genoemd. Rijschool Clarien.
0uTsIdEr84 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:16:
L01: harder aan dat pedaal trekken...aangezien de vrij tussen de 1 en de 2 zit...dus trek je de pook niet ver genoeg omhoog...

iemand de ervaring gehad dat de motor niet afgeleverd kon worden omdat de rdw een printfout heeft gemaakt en dus de platen niet klaar waren? ik wel... :( :( :(
Vandaag weer op de motor gezeten en dit keer ging het wel prima, gewoon ff flinke tik geven ;) , precisie stop gedaan en snelle uitwijk iets, en uit parkeerstand wegdraaien, ging wel aardig volgens de leraar.
Volgende week weer *O*

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

*O* *O* NIEUW PR ASSEN *O* *O*
Op de valreep heb ik nog een plaatsje kunnen krijgen voor het vrij rijden op Assen afgelopen Dinsdag. Maandag avond al mijn spullen gepakt en naar Assen gereden. Tim had een pitbox geregeld waarin ik kon slapen. Dus al mijn spullen uitgepakt en tentje opgezet in de box. Maar damn wat was het koud. Niko stond met z’n tent naast mij maar die lag te zweten, misschien had ik toch maar me straalkachel mee moeten nemen

Na de inschrijvingen gingen we meteen de baan op. Ik zat in de snelste groep maar tijdens de eerste sessie bleken er wel heel veel langzamere rijders te zijn. Ik was continue bezig met inhalen en na 7 ronden had ik de rijder waarmee ik gelijk de baan op ging al op een ronde gezet. Heb liep wel allemaal lekker. Resultaat een 1:59.

De tweede sessie was er al veel geschoven in de groepen, de langzamere rijders waren omgewisseld met snellere. Dit merkte ik meteen omdat ik nu harder over de baan kon. Nog steeds waren er wel teveel langzamere rijders. Al met al een 1:58 neergezet.

De derde sessie reed er een KTM RC8 de hele tijd achter mij. Ik kon hem 6 ronde voorblijven maar ik kwam te hard op de GT af. Met een stoppie kwam ik tot stilstand op het kunstgras. En de KTM kwam mij voorbij. Ik wilde mezelf weer naar de KTM toe rijden maar helaas was de sessie afgelopen. Resultaat een 1:56,1 Yeahh een nieuw PR

De vierde sessie gleed ik in bochten naar rechts alle kanten op. Oke de achterband was duidelijk aan vervanging toe. Ik heb deze sessie 5 a 6 ronden gereden en ben er toen mee gestopt. Toch nog een 1:56,6. Dit glijden gaf mij wel super vertrouwen in de nieuwe supercorsa’s. De achterkant verzette zich een klein beetje maar het crash gevoel was er totaal niet. Ze geven gewoon een duidelijke waarschuwing.

Aangezien er geen tijden worden opgehangen ben ik naar TimeControl gelopen om te vragen wat ik voor tijden had gereden. Hun hebben per sessie een overzicht van snel naar langzaam. In de eerste en derde sessie had ik de derde snelste tijd gereden. En in de tweede en vierde sessie de vierde tijd. De jongens voor mij reden met 1000cc, 848cc of 1190cc. Dus ik was de snelste 600cc. Toch een leuk gegeven hahah.

De progressie is enorm. Heb mijn pr verbroken met 1.6 seconde en zelfs met 1 seconde met een versleten achterband. 2 Mei heb ik weer een vrije training. Op naar de magische grens van 1:54

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet :Y)

Alleen snap ik dit niet:
Met een stoppie kwam ik tot stilstand op het kunstgras. En de KTM kwam mij voorbij. Ik wilde mezelf weer naar de KTM toe rijden maar helaas was de sessie afgelopen. Resultaat een 1:56,1 Yeahh een nieuw PR
Hoe kan je met een Stoppie tijdens een rit nog een PR rijden :o ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja dat is toch de poser in mij he ;)

Hahaha. PR had ik gereden in die sessie ;) Niet in die ronde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 26-09 11:02
L01 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:57:
[...]

Hhahah ik weet niet waar je dat uit op maakt maar ik les niet in Rotterdam, nouja, eigenlijk wel maar de plaats wordt Hoogvliet genoemd. Rijschool Clarien.

[...]

Vandaag weer op de motor gezeten en dit keer ging het wel prima, gewoon ff flinke tik geven ;) , precisie stop gedaan en snelle uitwijk iets, en uit parkeerstand wegdraaien, ging wel aardig volgens de leraar.
Volgende week weer *O*
Oke :D sorry,

Ik dacht het uit te maken van het verhaal met de vrachtwagens.
Die heb je daar namelijk ook vlak bij de havens.

Veel plezier met lessen verder!!!!

Dit heb ik gekocht!!! :D ben er echt blij mee!

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2dca0q9.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door henkyyyyyyy op 09-04-2008 09:00 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Ziet er erg vet uit mate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:52

_Apache_

For life.

Sjieess... Strakke fiets, het extreme broertje van de CB(f/hornet) nietwaar?

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

_Apache_ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:32:
Sjieess... Strakke fiets, het extreme broertje van de CB(f/hornet) nietwaar?
Is een CBR 600 FS. Dus de sport versie van de CBR F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:52

_Apache_

For life.

Tylen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:42:
[...]
Is een CBR 600 FS. Dus de sport versie van de CBR F.
Dacht dat deze 'een ver broertje' was van de CB900 F hornet, maar dan wel een heel ver broertje. :). Desalwelteplus een hele mooi fiets.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jeps, de foto in de openingpost (header foto) is ook een CBR 600 FS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Gefeli Tylen.. 1:56 op Assen is serieus snel ! Ik vind het al een hele prestatie om onder de 2:00 te komen.
[afbeelding]
* TrailBlazer is happy
Op zo'n Bandit 600 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald! Leuke motor hoor! :) Vond hem toen lekker comfortabel en vertrouwd aanvoelen.
henkyyyyyyy schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:59:
[...]

Oke :D sorry,

Ik dacht het uit te maken van het verhaal met de vrachtwagens.
Die heb je daar namelijk ook vlak bij de havens.

Veel plezier met lessen verder!!!!

[afbeelding]
Mooi zo'n CBR 600 F Sport, rijdt ook erg fijn weet ik uit ervaring. Kneedown monster(tje).
Maare.. die spijkerbroek he.. Dat is toch alleen voor de foto? toch? he? Zo rij je toch niet rond he?
Dacht dat deze 'een ver broertje' was van de CB900 F hornet, maar dan wel een heel ver broertje. . Desalwelteplus een hele mooi fiets.
De hornet 600 / CB 600 is inderdaad een broertje. Heeft hetzelfde motorblok (wat anders afgesteld).

[ Voor 47% gewijzigd door FragDaddy op 09-04-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Heeft iemand toevallig ervaring met van die spijkerbroek-look broeken van o.a. Spidi, waar gewoon protectie in zit? Ik zag ze toevallig hangen toen ik mijn GSXF bestelde. Het lijkt me eigenlijk wel prettig om voor woonwerk verkeer te gebruiken in de zomer, scheelt weer omkleden op het werk. Ik heb echter mijn twijfels over de slijtvastheid van die dingen, zijn ze niet binnen 2 meter compleet doorgesleten als je er asfalt mee gaat knuffelen? In dat geval is het namelijk geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Chakotay schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:17:
Heeft iemand toevallig ervaring met van die spijkerbroek-look broeken van o.a. Spidi, waar gewoon protectie in zit? Ik zag ze toevallig hangen toen ik mijn GSXF bestelde. Het lijkt me eigenlijk wel prettig om voor woonwerk verkeer te gebruiken in de zomer, scheelt weer omkleden op het werk. Ik heb echter mijn twijfels over de slijtvastheid van die dingen, zijn ze niet binnen 2 meter compleet doorgesleten als je er asfalt mee gaat knuffelen? In dat geval is het namelijk geen optie.
Ik denk dat als er een beetje protectie in die broeken zit, je er niet prettig mee kunt rondlopen op je werk. En als je er wel prettig mee kunt rondlopen, dan zijn ze niet veilig genoeg.

Maargoed, geen praktijk ervaring ermee helaas. Ik rij alleen in leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
FragDaddy schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat als er een beetje protectie in die broeken zit, je er niet prettig mee kunt rondlopen op je werk. En als je er wel prettig mee kunt rondlopen, dan zijn ze niet veilig genoeg.

Maargoed, geen praktijk ervaring ermee helaas. Ik rij alleen in leer.
Och, ik loop ook regelmatig de hele dag op mijn laarzen rond, ik ben dus snel tevreden wat dat betreft :) Veiligheid gaat echter natuurlijk wel voor, ik wil zo'n ding alleen als het buiten de CE-protectoren ook stevig genoeg is.

In leer woonwerk doen zou ik graag willen, maar gezien het geweldige weer dat we hier vaak hebben zit dat er helaas niet zo vaak in.

Ik heb overigens gisteren wat vervangende onderdelen naar Snel gebracht voor mijn ZZR, dus die is binnenkort ook weer rijdend als het goed is :) Ro is echter wel ziek, dus het kan wat langer duren. (ik laat hem de boel rijdend maken, scheelt moeilijk doen met een niet rijdende motor ophalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 20:08

DinX

Motormuis

Ik heb geen ervaring met die jeansbroeken (kevlar zit erin dacht ik) met protectie maar wel met die van Hein Gericke. Die hebben motorbroeken in het moel en uitzicht van een jeansbroek (enkel zwart). Ik vraag me af of het met een broek zoveel uitmaakt hoe dik die kussens zijn, zo hard dempen die toch niet (of je moet van die hele dikke hebben). In m'n HG broek is het een dun matje, de broek zelf is van cordura. Zou dus slijtvast moeten zijn. Ik draag die wel eensals ik ergens naarde motor naartoe ga en het er net wat netter uit moet zien. Bijvoorbeeld als je op café gaat ofzo, gewoon die zwarte HG broeken leren motorjas erop.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb een broek van Draggin' Jeans. Bevalt prima hoor.
De protectie is voor het glijden en is van kevlar. Je kunt er dus gewoon de hele dag mee lopen :)
Op hun site staat een praktijktest van de broek waar iemand op een circuit bewust onderuit gaat om een stukje te glijden. Passed the test enzo :P

Aanradertje ! Zit ook lekker warm door de dikke stof.
Er zijn ook nog extra protectoren die je erin kunt doen, maar die zitten - bij mij althans - niet zo lekker, dus die gebruik ik dan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:20
henkyyyyyyy schreef op woensdag 09 april 2008 @ 08:59:
[...]

[afbeelding]
@Henkyyyyy Echt wat een supervette fiets! _/-\o_ Wat zal dat fijn zijn na alle lesperikelen die je hebt meegemaakt of niet? (ik zit ook in het "ik heb rijlessen topic op MF :') )

Ik vroeg mij ook af of zo'n spijkerbroek met protectie een beetje fijn is. Het lijkt me áls het een keertje echt warm is hier, dat dat ook lekker doorheen tocht.
@.Ken. Waar heb je die broek vandaan? Linkje misschien?

Trouwens even een snelle update over m'n rijlesperikelen: Vandaag 3de les voor AVD, bochtjes geoefend op op- en afritten, echt wat heerlijk met dit weer zeg!
Ook tijdens het lessen nog een of andere bosmongool die geen voorrang verleende, maar had em op tijd gezien, hij was wat aan het frutten onder zn stoel ofzo en lette dus totaal niet op wat er aan kwam. Even hard in de remmen en lekker weer door.

Opmerking van mijn instructeur was: Als je zo'n actie hebt bij het examen kom je meteen in de pluspunten!

Ook even gevraagd wanneer mn instructeur dacht dat ik af kon rijden en het antwoord was: Zo snel mogelijk!! :P Ik kan niet wachten!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb mijn broek destijds bij Safe Amsterdam gehaald, maar dat heet nu Motorcenter Amsterdam.
http://www.motor-center.nl/

EDIT: Testvideo (ik bedoelde een andere, maar dit is ook best impressive)

En de site van Draggin Jeans zelf: http://www.dragginjeans.net/

[ Voor 45% gewijzigd door Ken. op 09-04-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:53
Proficiat :)

Ik ben zelf afgelopen maandag op Assen geweest met de R1.

Heb een 2:10 gereden, wat voor mijn doen snel genoeg is :P

Lekker rondjes gereden met standaard BT014 banden, standaard remmen, standaard veren, gewoon geheel standaard zeg maar :P

Er zit zeker nog wel meer in, maar ik hou graag het rubber onder :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice tylen!! _/-\o_

mooie cbr henky! heerlijke motoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:20
.KeN. schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:01:
Ik heb mijn broek destijds bij Safe Amsterdam gehaald, maar dat heet nu Motorcenter Amsterdam.
http://www.motor-center.nl/

EDIT: Testvideo (ik bedoelde een andere, maar dit is ook best impressive)

[video]

En de site van Draggin Jeans zelf: http://www.dragginjeans.net/
Thanks!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spijkerbroek met bescherming is opzich ook wel wat voor mij, zit nu meestal in me textielen motor broek in de college zaal omdat ik dat ding nergens kan laten als ik hem uit doe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 14:29

Quarin

Ondertitel... wasda?

Ik zat nog even te denken wat ik met mijn motorbroek moet doen. Het is een textiele broek waarvan het buitenste gedeelte bij mijn knie gescheurd is. De scheur is denk ik 3 centimeter en nog een klein gaatje daarnaast. De stof daaronder waar de protector ook 'in' zit zeg maar is nog wel heel. Hoe kan ik dit het best maken zodat het ook nog waterdicht is ed. Hoe het eruit ziet maakt me niet heel erg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Quarin schreef op donderdag 10 april 2008 @ 01:00:
Ik zat nog even te denken wat ik met mijn motorbroek moet doen. Het is een textiele broek waarvan het buitenste gedeelte bij mijn knie gescheurd is. De scheur is denk ik 3 centimeter en nog een klein gaatje daarnaast. De stof daaronder waar de protector ook 'in' zit zeg maar is nog wel heel. Hoe kan ik dit het best maken zodat het ook nog waterdicht is ed. Hoe het eruit ziet maakt me niet heel erg uit.
klitteband op laten zetten met kneesliders? (als dat staat op dat model)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Grolsch schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:28:
[...]

Proficiat :)

Ik ben zelf afgelopen maandag op Assen geweest met de R1.

Heb een 2:10 gereden, wat voor mijn doen snel genoeg is :P

Lekker rondjes gereden met standaard BT014 banden, standaard remmen, standaard veren, gewoon geheel standaard zeg maar :P

Er zit zeker nog wel meer in, maar ik hou graag het rubber onder :P
Voor standaard is dat zeker goed, en al helemaal met die banden _/-\o_ _/-\o_
Was koud he? Banden spanning iets omlaag en gaan. Ik heb wel een achterband erdoor afgeschreven. Maarja, dat hoort erbij.

@Rest: Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Quarin schreef op donderdag 10 april 2008 @ 01:00:
Stukje zelfde soort waterdichte stof eronder, en boven en onder de scheur vaststikken. Kun je zelf met de hand doen, kunt 'm ook even wegbrengen naar kleermaker/handige zus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Tylen schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:49:
[...]

Voor standaard is dat zeker goed, en al helemaal met die banden _/-\o_ _/-\o_
Was koud he? Banden spanning iets omlaag en gaan. Ik heb wel een achterband erdoor afgeschreven. Maarja, dat hoort erbij.

@Rest: Thnx.
Ik had achter op 1.9 gezet, en voor op 2.1.
Temperatuur was verrasend genoeg aangenaam, vooral omdat de zon de hele dag scheen.

Als de zon ff weg was werd het inderdaad snel frisjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Grolsch schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:55:
[...]

Ik had achter op 1.9 gezet, en voor op 2.1.
Temperatuur was verrasend genoeg aangenaam, vooral omdat de zon de hele dag scheen.

Als de zon ff weg was werd het inderdaad snel frisjes :P
Ik had hem in de ochtend op 1.8 achter en 2.0 voor. Later werd het warmer en heb ik ook 1.9 .21 gereden..

Ben je 2 mei ook op Assen? Dan word het echt mega gezellig super veel bekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Tylen schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:25:
[...]

Ik had hem in de ochtend op 1.8 achter en 2.0 voor. Later werd het warmer en heb ik ook 1.9 .21 gereden..

Ben je 2 mei ook op Assen? Dan word het echt mega gezellig super veel bekende.
Ik denk het niet, ik vind dat Assen momenteel teveel nadelen heeft.
Je betaald de hoofdprijs (185 EUR voor 4 x 20 minuten als er geen rode vlag is).
Het weer is onvoorspelbaar
Geluid is een drama

Ik ga liever een keer ergens anders naar toe, ben bijv. 2 jaar geleden 4 dagen naar Ledenon (Zuid Frankrijk) geweest voor 350 EUR, en geen geluid gezeur + heerlijk weer _/-\o_

Misschien dit jaar nog een keer zolder ofzo, of een paar rondjes nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Grolsch schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:30:
[...]

Ik denk het niet, ik vind dat Assen momenteel teveel nadelen heeft.
Je betaald de hoofdprijs (185 EUR voor 4 x 20 minuten als er geen rode vlag is).
Het weer is onvoorspelbaar
Geluid is een drama

Ik ga liever een keer ergens anders naar toe, ben bijv. 2 jaar geleden 4 dagen naar Ledenon (Zuid Frankrijk) geweest voor 350 EUR, en geen geluid gezeur + heerlijk weer _/-\o_

Misschien dit jaar nog een keer zolder ofzo, of een paar rondjes nordschleife.
Ik reed met motorsporschool.nl en betaalde 175 euro voor 5x25 minuten....

Zolder doen we 24 Juli :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Woei, mijn GSXF word nu opgebouwd :)

Vers uit het krat:

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/gsxf/gsx650f.jpg

Dank aan rimpeldinky voor de foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Chakotay schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:50:
Woei, mijn GSXF word nu opgebouwd :)

Vers uit het krat:

[afbeelding]

Dank aan rimpeldinky voor de foto :)
_/-\o_ _/-\o_

Dat worden lange dagen/uren wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Tylen schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:35:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Het valt mee gelukkig, als er niets tegenzit kan ik hem a.s. zaterdag al ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Chakotay schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:47:
[...]

Het valt mee gelukkig, als er niets tegenzit kan ik hem a.s. zaterdag al ophalen :)
k hoop dat de goden bij jou een beter humeur hebben dan ze bij mij hadden...

k wacht nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
0uTsIdEr84 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:52:
[...]

k hoop dat de goden bij jou een beter humeur hebben dan ze bij mij hadden...

k wacht nog steeds :(
Erg fijn van de RDW inderdaad... Al iets gehoord over wanneer de goede platen binnenkomen?

--

Net een telefoontje gehad dat die van mij binnen zijn, meteen even incl meldcode aan de verzekering doorgegeven zodat ze een voorlopige dekking kunnen fixen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Chakotay op 10-04-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Tylen schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:35:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

ik ken de monteur daar persoonlijk, die kwam me op de dag dat de krat binnen kwam de boekjes vast brengen :'( 2 dagen later een foto per mms dattie uit de krat kwam :'( en toen moest ik nog dagen wachten :'(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Chakotay schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:59:
[...]

Erg fijn van de RDW inderdaad... Al iets gehoord over wanneer de goede platen binnenkomen?

--

Net een telefoontje gehad dat die van mij binnen zijn, meteen even incl meldcode aan de verzekering doorgegeven zodat ze een voorlopige dekking kunnen fixen :)
net ff gebeld, schijnbaar doet de rdw steekproeven naar nieuwe kentekens en die van mij was de gelukkige..het probleem ligt in het feit dat er een fout gemaakt was in de typegoedkeuring...in dat opzicht geen probleem totdat ie naar het buitenland gaat, maar toch...hij hoopte mij toch wel begin volgende week te kunnen helpen...

heb ook aangeboden gekregen om het demo model anders dit weekend te lenen tegen de troost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Dat is wel erg netjes van je dealer, zo kan je in ieder geval nog wat rondrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk om stiekem op dealerplaten rond te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 19:49

steveman

Comfortabel ten onder

0uTsIdEr84 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:18:
[...]

heb ook aangeboden gekregen om het demo model anders dit weekend te lenen tegen de troost :P
Hey da's dan wel weer cool!

Helaas wordt 't niet zo mooi weer dit weekend :(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
[afbeelding]
* TrailBlazer is happy
Gefeliciteerd kerel!

Zijn fijne motoren!

Tip : koop even valblokjes voor weinig bij www.mdi-online.nl , gaan in je frame maar op lagere snelheid is het echt niet verkeerd ( ook lage montage )

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

De SuperCup gaat door.

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

_/-\o_ altijd mooi als er een race event is!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zo, vandaag m'n allereerste 86 solokilomters gemaakt :)

Was wel weer even wennen, lang geleden alweer dat examen. Maar leuk rondgetourd op de Virago 535 ( ook nog met franjers aan de hendels :X ) van m'n moeder, héél andere beleving is dat op een chopper! Veel minder uitdagend, maar wel leuk rijden hoor ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
steveman schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:49:
[...]

Hey da's dan wel weer cool!

Helaas wordt 't niet zo mooi weer dit weekend :(
vanmiddag even wezen "kijken"...hijs helemaal top...mocht hem alleen niet meenemen :P

De kentekenplaat komt dinsdag aangezien hij vandaag op de bus is gedaan naar yamaha, en vanuit daar gaat ie door naar termaat...dus dinsdag!! *O*

heb toch de demo maar meegenomen vandaag..net stukje wezen rijden...helemaal vet...morgen werken en zondag nog maar een stukje doen..gaat ie maandag weer terug en dinsdag die van mij ophale :D

met andere woorden....ik ben officieel motorrijder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:57:
[...]

vanmiddag even wezen "kijken"...hijs helemaal top...mocht hem alleen niet meenemen :P

De kentekenplaat komt dinsdag aangezien hij vandaag op de bus is gedaan naar yamaha, en vanuit daar gaat ie door naar termaat...dus dinsdag!! *O*

heb toch de demo maar meegenomen vandaag..net stukje wezen rijden...helemaal vet...morgen werken en zondag nog maar een stukje doen..gaat ie maandag weer terug en dinsdag die van mij ophale :D

met andere woorden....ik ben officieel motorrijder :D
Niet gewoon dinsdag de demo omruilen voor je eigen motor? Scheelt ook meteen moeilijk doen met vervoer van/naar termaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat doet al dat verse vlees hier joh? >:)

Goed om jullie d'r bij te hebben hoor :> .

Heb vanmiddag m'n nieuwe brik eens voorzien van stepjes achter, goed gepoetst, bandenspanning gecheckt en foto's gemaakt. Ze glimt als brikje behoorlijk 8) .

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~btracing/Kopie%20van%20P4114405.JPG

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
ik heb de "amateur" foto's al gekregen van afgelopen maandag :P

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2d80rpl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/30xda8h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2h6yjw9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/29e3ono.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/kafuhe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/ibyo3c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/5bxk52.jpg

Nu nog wachten op de actie foto's van Ad Kieviet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Mag ik een misschien heel erg stomme vraag stellen? Hoezo word er op het circuit eigenlijk altijd zonder spiegels gereden? Om te voorkomen dat er glas op de baan komt bij een crash, of voor een andere reden? Zeker als beginnen lijkt het me toch best praktisch om snel achter je te kunnen kijken of er snellere rijders aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Chakotay schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:10:
Mag ik een misschien heel erg stomme vraag stellen? Hoezo word er op het circuit eigenlijk altijd zonder spiegels gereden? Om te voorkomen dat er glas op de baan komt bij een crash, of voor een andere reden? Zeker als beginnen lijkt het me toch best praktisch om snel achter je te kunnen kijken of er snellere rijders aankomen...
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, maar ik geloof dat je spiegels eraf moeten zodat je juist niet achter je kijkt en je concentreert op je lijnen en je eigen rijden ipv je zorgen maken hoe dicht iemand achter je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Chakotay schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:40:
[...]

Niet gewoon dinsdag de demo omruilen voor je eigen motor? Scheelt ook meteen moeilijk doen met vervoer van/naar termaat :)
k ben er ook bang voor dat ik het maandag te druk heb om hem terug te brengen (met rijden)...hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Zonder spiegels heb je toch gewoon minder luchtwrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Laatst online: 10:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Nieuwe demper :9

[ Voor 65% gewijzigd door LuNaTiC op 31-01-2011 17:56 ]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Requiem19 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:16:
[...]

Misschien zeg ik nu iets heel stoms, maar ik geloof dat je spiegels eraf moeten zodat je juist niet achter je kijkt en je concentreert op je lijnen en je eigen rijden ipv je zorgen maken hoe dicht iemand achter je zit.
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ah, nooit geweten, weer iets geleerd :) Als 'snellere' moet je dus zelf maar zorgen dat je niet gesneden worden? Of word er bij recreatief rijden wel gewoon met spiegels gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
klopt, je bent al druk genoeg met voor je te kijken om de bochten te halen, dus je moet niet in verleiding komen om achter je te kijken.

Mocht iemand sneller zijn, en jou voorbij willen, dan is dat zijn probleem, en moet hij dat maar oplossen, jij moet je eigen lijnen blijven rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Was het je eerste keer? en en en ene ne n?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Tylen schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:12:
Was het je eerste keer? en en en ene ne n?????
bedoel jij mijn eerste keer op Assen :?

Nee, m'n 4e keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Grolsch schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:23:
[...]

bedoel jij mijn eerste keer op Assen :?

Nee, m'n 4e keer :P
Ahh oke. Dat wist ik niet :P En wat voor tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Woei :)

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/gsxf/gsx650f-02.JPG

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/gsxf/gsx650f-01.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo.. hèèèè hèèèè :P
Dat heeft even geduurd zeg ;)

Lekker dagje ok 'm in te rijden. Dat dan weer wel.
Veel plezier ermee man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.gewan.demon.nl/yamahaxs750_1.JPG

Mijn 100 euro brik :*) Nog geen 100 euro erbij gestopt, wat gesleuteld en vanavond voor het eerst even mee gereden _/-\o_ Driepitters zijn stiekem helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

en toch he :p vind ik die van chakotay bijna het mooist :9

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
rimpeldinky schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:59:
en toch he :p vind ik die van chakotay bijna het mooist :9
Met witte rimstriping is hij zeker mooier? :+

.KeN.: viel wel mee toch? 1 week levertijd maar :)

Clithopias: mooie klassieker! Geen geld echt, rijdt hij nog een beetje lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Chakotay schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:13:
Clithopias: mooie klassieker! Geen geld echt, rijdt hij nog een beetje lekker?
Nou, echt mooi is ze niet :D Maar de basis was redelijk goed, remmen vast, voorvork verroest en wat elektrotroubles. Kwam 2de versnelling nog bij (standaard kwaaltje), complete ontsteking en waarschijnlijk carbrubbers.
Bandjes vrij jong met voldoende profiel, achtervering lijkt nog te functioneren, carbs schoongeblazen en weer terug gezet met originele luchtfilterkast.

Voorvork en remmen had ik liggen van een XJ, ontsteking kostte me 15 euro+nog wat ander onderhoudsspul (paar tientjes), 2de versnelling was spacer verplaatsen en elektro alles even ingespoten met contactspray en fatsoenlijke zekeringhouder geplaatst.

Misschien net 10km mee gereden maar ben al helemaal verkocht, lekker veel koppel onderin en geluid is helemaal geweldig (ff andere demper fiksen zodat ze wat harder blaft) Bochtjes voelde ook goed maar was wel even wennen dat ze wat meer reageert op de cardanreacties. Als ze mij voorlopig overal naar toe brengt is het wel een blijvertje.

Morgen maar even een uitgebreide rit gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
De GSXF650-jes zien er mooi uit! Leuk om te zien dat er meerdere zo'n nieuwe 'budget' motor hebben gekocht. Volgens mij toer en scheur je op zo'n ding echt geweldig :) .

En met een 100 euro brik is niets mis, brikjes voor president ;) . Zolang het rijdt, je overal naar toe brengt en vooral een smile op je face geeft is het al goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
wtf, dit vind ik net in de owner's manual van de GSXF:

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/gsxf/canada.gif

Speciaal schakelschema voor als je in Canada bent, en heel erg weinig haast hebt? :+

[ Voor 14% gewijzigd door Chakotay op 12-04-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Chakotay schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:36:
wtf, dit vind ik net in de owner's manual van de GSXF:

[afbeelding]

Speciaal schakelschema voor als je in Canada bent, en heel erg weinig haast hebt? :+
Als die km/h nou mijlen waren, klopte het beter... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Pooh schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:41:
[...]

Als die km/h nou mijlen waren, klopte het beter... :?
Nou zelfs dan geld het alleen nog voor de eerste versnelling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
ze hebben het over een range, dus het gebied hoelang je in die versnelling kan blijven zitten. De wijdte van de versnelling zegmaar :)

dus 20, 50, 90, 140 en 200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 15:23
Vorige week zaterdag mn eerste motor opgehaald, en vandaag gelijk
met de eerste mod sessie begonnen :)
Taartschep is eraf, zo staat ie er nu bij:

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/1356/svfender001640x480pm0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/6756/svfender004640x480ek9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/6417/svfender008640x480vs3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/3721/svfender018640x480my4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/6475/svfender021640x480ay7.jpg

Ik heb nog niet veel motoren gereden, maar wat een heerlijk apparaat zeg zo'n SV650.
Voorlopig heb ik hier nog geen genoeg van! _/-\o_

Zal ook nog is een filmpje plaatsen van het geluid, dat is al helemaal d:)b :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Chakotay schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:13:
[...]

.KeN.: viel wel mee toch? 1 week levertijd maar :)
Doh.. Ik was in de war met rimpeldinky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
mooi ding mack!

gister avond nog een rondje gereden...heerlijk...moest wel rustig aan doen aangezien het vriendinnetje achterop zat...leuk saampjes helm knotsen :P gas...rem...klots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 16:23

Shaggy

Misantroop pur sang

MaCk- schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:36:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb nog niet veel motoren gereden, maar wat een heerlijk apparaat zeg zo'n SV650.

Mooie fiets hoor :)

Dan doe ik even spammen: Suzuki SV/TL MegaMeeting Part deux
Erg gezellig hoor, u is welkom :)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

MaCk- schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:36:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Phat hoor :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 15:23
shaggy8675 schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:30:
[...]

Mooie fiets hoor :)

Dan doe ik even spammen: Suzuki SV/TL MegaMeeting Part deux
Erg gezellig hoor, u is welkom :)
thanks, ja ik had het topic gezien op MF.
Wil op zich wel graag komen, maar ik heb die dag ook een belangrijke wedstrijd.
Misschien kan het allebei wel, ff passen en meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 16:23

Shaggy

Misantroop pur sang

MaCk- schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:58:
[...]

thanks, ja ik had het topic gezien op MF.
Wil op zich wel graag komen, maar ik heb die dag ook een belangrijke wedstrijd.
Misschien kan het allebei wel, ff passen en meten.
Tuurlijk wel. Wedstrijden genoeg, maar motor rijden met 60 fietsen 8)

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 11:10
Heb vanmiddag proef gereden op een Kawasaki zzr 660 uit 1991, reed volgens mij prima maar word mn eerste motor dus zoveel verstand heb ik er niet van. Km stand is zo rond de 40000 dus vroeg mij af welk onderhoud er aan zat te komen op deze motor. Grote beurt had die volgens de eigenaar sowieso nodig, en ook de ketting was na 2000km aan vervanging toe. Iemand nog specifieke ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Eskimootje schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:06:
Heb vanmiddag proef gereden op een Kawasaki zzr 660 uit 1991, reed volgens mij prima maar word mn eerste motor dus zoveel verstand heb ik er niet van. Km stand is zo rond de 40000 dus vroeg mij af welk onderhoud er aan zat te komen op deze motor. Grote beurt had die volgens de eigenaar sowieso nodig, en ook de ketting was na 2000km aan vervanging toe. Iemand nog specifieke ideeen?
Versnellingsbakken zijn niet geweldig. Vol gas in 2e is nodig om te kijken of ie niet hapert, specifiek de 2e !

Kijk goed of het geen ex circuit fiets is. Begin jaren 90 waren het ideaale circuit fietsen. Die wil je echt niet met de huidige km stand.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Controleer ook de schokdemper achter even, die is ook niet geweldig bij de ZZR600's. 40k opzich is absoluut geen probleem, die van mij heeft inmiddels 85k gelopen en doet het nog prima als je even negeert dat er wat essentiele bedieningsonderdelen ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

Chakotay schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:33: die van mij heeft inmiddels 85k gelopen en doet het nog prima als je even negeert dat er wat essentiele bedieningsonderdelen ontbreken.
Zoals die fin in de 250cc gisteren.. crashen, voortrijden. eerste bocht... heleuuup waar is m'n voorrem ?? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door StarWing op 14-04-2008 07:55 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hm, dat heb ik gemist... Is daar een filmpje van? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Chakotay schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:16:
Hm, dat heb ik gemist... Is daar een filmpje van? :P
Ja hier: http://www.youtube.com/watch?v=6jplZWGZ7FQ

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Laatst online: 11:10
Capo schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:10:
[...]

Versnellingsbakken zijn niet geweldig. Vol gas in 2e is nodig om te kijken of ie niet hapert, specifiek de 2e !

Kijk goed of het geen ex circuit fiets is. Begin jaren 90 waren het ideaale circuit fietsen. Die wil je echt niet met de huidige km stand.
Hoe kun je zien of het geen ex-circuit fiets is? Motor zag er wel netjes uit voor zijn leeftijd, ten naamstelling is alleen pas in 2002 gebeurd. Is dus import neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ongeremd ja :P

Pagina: 1 ... 40 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.