Tnx, dat zijn inderdaad de betere linksVerwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 01:11:
dion_b, voor de RVS uitlaat en achterbrug: http://members.home.nl/gerardendineke/kww_tekst.htm
Ik heb rondgereden met een uitlaat en achterbrug van KWW en dat was allemaal prima. Wel liep de motor iets minder mooi stationair, maar dat was meer uit perfectionistisch oogpunt.
Bij aanschaf van een PC800 even met een schroevendraaier in beide prikken om te weten of ze door zijn.
Liever een stapel tupperware erafhalen dan wat ik nu moet doen - op beide duimen drie gewrichten kweken, danwel benzinetank eraf om bij luchtfilter te komenEn als laatst nog een voorbeeld van hoe je het luchtfilter vervangt:
YouTube: Changing the air filter on your Pacific Coast
Of de accu:
YouTube: How to remove the battery from your Honda Pacific Coast
Daar zie je hoe achterlijk veel plastic eraf moet. En iedere keer maar weer hopen dat er niks afbreekt (het is en blijft een fiets van 20 jaar oud die door weer en wind is gegaan).
Zoals ik al aangaf, heb op een NTV en Deuville gezeten en die dingen zijn te klein voor mijn benen en rug. Ben lomp en stijf en heb ditto motor nodig. "Mooi" of "sportief" zijn daarentegen absoluut geen eisenVerwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 01:56:
[...]
of gewoon bij dat import wrak wegblijven, ga dan voor een deauville is net zo suf, maar wel beter
en dat beetje vermogen verschil ga je nauwlijks merken
Oslik blyat! Oslik!