Zoals eerder even kort vermeld in dit topic; Ik heb zondag mijn eerste motor gekocht! Het is een supermooie machine, mag er alleen nog niet op rijden want ik ben nog bezig met m'n A
Het is een Kawasaki Ninja ZX-6R uit 2005, met iets meer dan 23,5k op de teller. Ik ben er samen met mede-tweaker Mike2K naar gaan kijken zondag, hij was zo vriendelijk om hem samen met mij grondig te checken, en hij heeft er een testrit mee gemaakt (het bijbehorende filmpje heeft hij al met jullie gedeeld

). Hij was eigenlijk helemaal pico bello, maar 3 aandachtspuntjes:
- kras op de zijkant van de motor (goed te zien op foto 2)
- Schaafplekje op de linkerkant van de motor op die deksel (naam vergeten...)
- Hij had een hele kermis attractie aan goodies aan z'n sleutelbos die vrolijk heel z'n stuur hebben bekrast, da's wel jammer.
Verder he-le-maal niks.
Vervolgens heeft hij mijn motor naar huis ge-taxi'd (van Den Haag naar Boxtel), en ik in zijn auto er achteraan. Niks meer dan hulde en lof voor deze tweaker
Ik heb er zonet wat foto's van gemaakt, had alleen geen zin om er thumbnails van te maken dus ik heb ze gewoon op m'n dropbox public folder gepropt:
-
Foto 1
-
Foto 2 (hier zie je de kras, er zitten 3 schroeven op de zwarte plaat, tussen de meest linkse en de middelste, stukje omhoog)
-
Foto 3 (cool zonne effect! Niet ge-photoshop't

)
-
Foto 4
-
Foto 5
-
Foto 6
-
Foto 7 (hier zie je de schade die z'n sleutels hebben aangericht

)
Morgen heb ik theorie examen, hopelijk kort daarna AVB, en daarna....man man. Ik ga mezelf doodrijden gewoon!