Quickshift. Zorgt ervoor dat je geen koppeling hoeft te gebruiken en gewoon volgas omhoog kan schakelen.
YouTube: Bmw S1000rr Akrapovic full system and Quickshifter
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nu volg ik je helemaal niet - automaat gekocht ofzo?Yonni schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:36:
@decoy en dion: Sinds een week schakel ik niet meer. Maar anders schakelde ik altijd op het moment dat ik een dotje gas gaf terwijl ik koppelde, of gas kort dicht bij opschakelen zonder koppeling.
Dat tweede is inderdaad hoe ik het doe (als ik weinig zin heb in koppelen), maar dotje gas bij (ont)koppelen als je opschakelt? Klinkt als extra slijtage voor koppelplaten zonder nuttig voordeel.
Uhuh. Het duurde een tijdje voor ik daar echt in durft geloven - en dus ook fatsoenlijk hard die pook mishandelde (misvoetelde?mphilipp schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:18:
Ik doe altijd een beetje tussengas geven bij terugschakelen, maar dat is meer om het iets soepeler te laten gaan. Die BMW's hebben een nogal industriële bak die vreselijk klakt. Door wat tussengas gaat het nét iets soepeler. Het gekke is dat die harde klak blijkbaar niet erg is. Het spul blijft gewoon werken;het maakt alleen herrie. Zal wel iets in de constructie zijn.
Past ook goed bij m'n vierwieler: de motor klinkt en schakelt als een bestelbus, de auto klinkt als iets agrarisch (leve SDI in een ratelend koekblik)
Oslik blyat! Oslik!
Daarnaast natuurlijk ook andersom schakelen. En tussengas bij terug schakelen.
Pff alles bij elkaar wordt remmen toch wel een hele bezigheid
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Wordt leuke tocht vanuit het noorden van Nederland, richting het de noordkust van Duitsland
Nu heb ik nog twee week om m'n paspoort op te zoeken
Oslik blyat! Oslik!
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Ah wist niet dat ze in DE ook legitimatieverplichting hadden zoals hier. In NL kunnen we het natuurlijk tegenover de politie af met een rijbewijs. Zal het onthouden als ik de volgende keer buiten onze grenzen ga. Heb mn ID kaart standaard bij me maar die verloopt binnenkort.dion_b schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:38:
In DE geldt wel degelijk Ausweispflicht. Dat je'm bij de grens niet hoeft te tonen wil niet zeggen dat je wegkomt met alleen je rijbewijs als je aangehouden wordt. Dan heb je sowieso een boete aan je broek voor je niet kunnen legitimeren, nog los van de reden waarom oom Beamte je in eerste instantie wilde spreken
* Peekster pakt voortaan paspoort mee voor het buitenland
Verder ben ik hier in 5 jaar nog nooit staande gehouden door oom agent. Wil niet zeggen dat het niet kan maar in het buitenland kwam het al helemaal niet voor. Alleen douane maar toen had ik mn paspoort mee!
Ik heb geen ID, ik heb al een paspoort. Beetje zinloos om ze beide te hebben_Apache_ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:41:
Heb je geen ID kaart bij je dan Dion? Die zit - sinds ze in plastic formaat zijn - altijd naast mijn rijbewijs.
Een paspoort heb ik, omdat ik eventueel buiten Europa wil kunnen reizen, zonder opnieuw iets aan te hoeven vragen
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Aangezien ik geen Nederlander ben heb ik geen NL ID-kaart nee. M'n verblijfsvergunning zit bij mij ook altijd naast m'n rijbewijs. Dat is binnen NL wel een geldig legitimatiebewijs, maar geen reisdocument. Herr Beamte wordt er niet vrolijk van_Apache_ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:41:
Heb je geen ID kaart bij je dan Dion? Die zit - sinds ze in plastic formaat zijn - altijd naast mijn rijbewijs.
Maar je hebt gelijk, ik had ipv "paspoort" moeten zeggen "reisdocument"
Oslik blyat! Oslik!
Het kan toch niet serieus zijn dat ik in 2 jaar 3 van die dingen naar de maan help?
Maarja, een beetje mijzelf eroverheen gezet en een handmatige APE spanner gehaald, na de gemodificeerde spanningsregelaar van vorig jaar moet hij nu weer een ton of 2 olie/banden/brandstof lopen
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik ben sinds twee maanden ook in het bezit van een Honda CBR. Ik hoor nog niets (met koud of warm blok), moet ik me al zorgen gaan maken tegen het einde van dit seizoen?Denko schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:38:
Gotver, na een kleine 10K km is mijn kettingspanner alweer naar de maan (ja, honda cbr)
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Het ligt eraan, mijn eerste ging 8K mee voor die begon te tikken, maar een oudere ging HEEEEL lang mee, dus het is volgens mij best random.Mevius schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:42:
[...]
Ik ben sinds twee maanden ook in het bezit van een Honda CBR. Ik hoor nog niets (met koud of warm blok), moet ik me al zorgen gaan maken tegen het einde van dit seizoen?
Maarja, het is ook een modificatie van 6 tientjes, waar hebben we het over.
Wat wil je legitimeren met een verblijfsvergunning dan?????dion_b schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:31:
[...]
Aangezien ik geen Nederlander ben heb ik geen NL ID-kaart nee. M'n verblijfsvergunning zit bij mij ook altijd naast m'n rijbewijs. Dat is binnen NL wel een geldig legitimatiebewijs, maar geen reisdocument. Herr Beamte wordt er niet vrolijk van
Maar je hebt gelijk, ik had ipv "paspoort" moeten zeggen "reisdocument"
Verwijderd
een quickshifter is een heel "eenvoudig" systeem, dat aan je schakelpookje word gekoppeld.
Wanneer je de pook omhoog trapt, onderbreekt de gas toevoer op je motor (gemiddeld 20 a 30ms)
Zodoende hoef je je rechterhand niet te bewegen om op te schakelen zonder je koppeling te gebruiken.
Dit scheelt je op het circuit weer een honderdste op je ronde tijd of zo.
maar is voornamelijk gemakszucht.
hetzelfde bestaat ook andersom, een blipperbox. (ga zelf maar googlen)
Worden ook steeds toegankelijker, en eenvoudiger in gebruik (liggen nogal wat gevoeliger als een quickshifter)
maar wederom, als je hem goed afstelt schaaf je weer een honderste van je ronde tijd.
Tis wel meer dan alleen gemakzucht. Met een QS kan ik makkelijk opschakelen in een lange doordraaier. Als ik dat doe met het handje en ik moet dus gas lossen dan kan ik maar zo een highsider veroorzaken. De tijd dat mijn QS het doet kan ik met de hand niet evenaren.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:36:
[...]
een quickshifter is een heel "eenvoudig" systeem, dat aan je schakelpookje word gekoppeld.
Wanneer je de pook omhoog trapt, onderbreekt de gas toevoer op je motor (gemiddeld 20 a 30ms)
Zodoende hoef je je rechterhand niet te bewegen om op te schakelen zonder je koppeling te gebruiken.
Dit scheelt je op het circuit weer een honderdste op je ronde tijd of zo.
maar is voornamelijk gemakszucht.
hetzelfde bestaat ook andersom, een blipperbox. (ga zelf maar googlen)
Worden ook steeds toegankelijker, en eenvoudiger in gebruik (liggen nogal wat gevoeliger als een quickshifter)
maar wederom, als je hem goed afstelt schaaf je weer een honderste van je ronde tijd.
Inderdaad. Bij auto's hebben ze dit tegenwoordig ook. Computer geeft aan de motor op hoeveel toeren er nodig zijn voor de volgende en vorige versnelling. Zo geef je zelf nooit te veel of te weinig gas bij het schakelen.Tylen schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:42:
[...]
Tis wel meer dan alleen gemakzucht. Met een QS kan ik makkelijk opschakelen in een lange doordraaier. Als ik dat doe met het handje en ik moet dus gas lossen dan kan ik maar zo een highsider veroorzaken. De tijd dat mijn QS het doet kan ik met de hand niet evenaren.
Op het circuit natuurlijk prima omdat het daar snel sneller snelst moet. Maar gewoon op de weg kan dit voor zowel terug als voor opschakelen het bedienen van een motorfiets laagdrempeliger maken en daardoor weer een stukje veiliger.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
dat is toch heel iets anders, namelijk een semi automaat.Peekster schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:48:
[...]
Inderdaad. Bij auto's hebben ze dit tegenwoordig ook. Computer geeft aan de motor op hoeveel toeren er nodig zijn voor de volgende en vorige versnelling. Zo geef je zelf nooit te veel of te weinig gas bij het schakelen.
Op het circuit natuurlijk prima omdat het daar snel sneller snelst moet. Maar gewoon op de weg kan dit voor zowel terug als voor opschakelen het bedienen van een motorfiets laagdrempeliger maken en daardoor weer een stukje veiliger.
Wat in de auto sport het beste vergelijkt zijn the sequentiële bakken zoals je die ziet in WRC autos.
echter in de WRC onderbreken ze de brandstof toevoer niet, die blijft doorlopen om de turbo aan de gang te houden, dus ook daar werkt het weer net iets anders
overigens heeft het echt niets met laagdrempelig te maken.
Simpel weg een evolutie uit de racerij om piloten meer tijd te gunnen voor belangrijke dingen zoals je lijn volgen, mentaal voorbereiden op remacties etcetcetc, of blijkbaar zoals hierboven word aangegeven.
een constante acceleratie behouden en risico op highsider verminderen.
er is weinig tot geen nut voor een QS of blipper op de openbare weg,
@ wimmel, je hebt helemaal gelijk,
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 14:10 ]
Ik heb het op tv gezien waarbij de werking op een standaard productie auto uit werd gelegd. Het kwam wel uit de racerij maar niet uit de rally sport. Die rally bakken en het systeem zoals ik het zag zijn inderdaad iets heel anders.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:05:
[...]
dat is toch heel iets anders, namelijk een semi automaat.
Wat in de auto sport het beste vergelijkt zijn the sequentiële bakken zoals je die ziet in WRC autos.
echter in de WRC onderbreken ze de brandstof toevoer niet, die blijft doorlopen om de turbo aan de gang te houden, dus ook daar werkt het weer net iets anders
Alles wat in de racerij evolueert zie je in meer of mindere mate en in verschillende vormen terug in auto's/motoren die gewoon op de weg gebruikt worden.overigens heeft het echt niets met laagdrempelig te maken.
Simpel weg een evolutie uit de racerij om piloten meer tijd te gunnen voor belangrijke dingen zoals je lijn volgen, mentaal voorbereiden op remacties etcetcetc, of blijkbaar zoals hierboven word aangegeven.
Een QS heeft misschien niet zo veel nut maar een blipper ( zo werd dat volgens mij genoemd? ) zou wel meer praktisch nut hebben in wat ik eerder al aangaf.
Maar de Formule 1 versnellingsbakken werken wel volgens hetzelfde principe. Die gebruiken de koppeling alleen om bij de start en na de pit-stop weg te rijden. Voor de rest gebruiken ze een quick-shifter achtig systeem, dat de ontsteking heel kort onderbreekt.Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:05:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Sequentiele bak eheft niks met quickshifter o.i.d. te maken. Iig niet de quickshifter waar we het nu over hebben (het onderbreken van de inspuiting/ontsteking).Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:05:
[...]
dat is toch heel iets anders, namelijk een semi automaat.
overigens heeft het echt niets met laagdrempelig te maken.
En dat turbo op gang houden, dat is anti-lag, dat heeft ook weer weinig te maken met het quickshifter principe
Vaak bu'j te bang!

Geheel per toeval op gekomen; meneer de buurman heeft net 2 nieuwe CBR's gekocht voor zichzelf en vrouwlief dat hij de Kawa van plan was weg te doen - verder niet al te lang over nagedacht - proefrit en PINautomaat tripje later wassie van mij.
tot nu toe erg tevreden en zeer handig dat als ik vragen heb ik gewoon naar de buurman kan stappen.
Ik merk met mijn Thundercat goed dat de zit heel anders is dan mijn les motor (xj6n). Spierpijn
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Een vervolgstap zou dan zijn: iets van de prijs aflullen. We hebben daar beiden niet veel kaas van gegeten, maar vinden het eigenlijk ook zonde om zomaar de vraagprijs te betalen. Hoe bepaal je of de prijs redelijk is? Hetzelfde type op marktplaats varieert van € 1000 goedkoper tot twee keer zo duur, een beetje afhankelijk van boujaar, km-stand, staat en extra opties.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
gewoon een stuk lager gaan zitten en dan naar elkaar toe pratengwystyl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:05:
Mijn vrouw heeft gisteren proefgereden op een Suzuki SV 650 N uit 2001, en die is helemaal verliefd. Is voor haar een stuk makkelijker in bedwang te houden dan mijn VFR omdat hij lichter, lager en smaller is. Ze twijfelt nu nog een beetje of ze een proefrit wil maken op een andere motor (als vergelijkingsmateriaal), of dat ze deze gewoon wil omdat hij zo goed reed.
Een vervolgstap zou dan zijn: iets van de prijs aflullen. We hebben daar beiden niet veel kaas van gegeten, maar vinden het eigenlijk ook zonde om zomaar de vraagprijs te betalen. Hoe bepaal je of de prijs redelijk is? Hetzelfde type op marktplaats varieert van € 1000 goedkoper tot twee keer zo duur, een beetje afhankelijk van boujaar, km-stand, staat en extra opties.
Vaak bu'j te bang!
Laat der ook eens rijden op een ducAti monster 600gwystyl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:05:
Mijn vrouw heeft gisteren proefgereden op een Suzuki SV 650 N uit 2001, en die is helemaal verliefd. Is voor haar een stuk makkelijker in bedwang te houden dan mijn VFR omdat hij lichter, lager en smaller is. Ze twijfelt nu nog een beetje of ze een proefrit wil maken op een andere motor (als vergelijkingsmateriaal), of dat ze deze gewoon wil omdat hij zo goed reed.
Ik heb zelf een SV650S uit 2001, geweldige motorgwystyl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:05:
De N versie is wat duurder dan de S versie, want die is wat minder te vinden in NL. Ik weet niet waar die N voor te koop staat, maar ik gok +/- 3000-3400 euro? Je moet zeker even onderzoek doen naar motoren van dat type van hetzelfde bouwjaar met 1 jaar marge (dus zoeken van 2000 en 2002) en dan ook kijken naar de kmstand, staat van de motor en de opties. Aan de hand daarvan kan je dan bepalen of de prijs redelijk is.
Mijn SV650S stond voor 2900 te koop, ik heb haar voor 2400 incl. garantie meegenomen
Als dit de enige proefrit is die ze gemaakt heeft, zou ik sowieso nog even bij een andere kijken. Voor een gelijkwaardige zou ik voor de Monster 600 gaan zoals Tylen zegt. Dat is ook een twee cilinder met ongeveer gelijke motor inhoud. Voor vergelijking met een vier cilinder kan ze een CBF600, CB600F Hornet, FZS 600 Fazer, Bandit 600 o.i.d. proberen
So much fun, it's a miracle it isn't declared illegal: driving a motorcycle
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Het viel mij gisteren juist op dat ik enorm weinig op het pak en helm had zitten.
Ik heb alleen maar een ID kaart die ook nog eens sinds november verlopen is.dion_b schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:38:
In DE geldt wel degelijk Ausweispflicht. Dat je'm bij de grens niet hoeft te tonen wil niet zeggen dat je wegkomt met alleen je rijbewijs als je aangehouden wordt. Dan heb je sowieso een boete aan je broek voor je niet kunnen legitimeren, nog los van de reden waarom oom Beamte je in eerste instantie wilde spreken
Is het de goden verzoeken als ik DLD inga om een paar runs te maken omdat ik eik wel wil weten wat de Vmax is van mijn blade? record staat op 260 op de teller, d'r moet meer inzitten
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Voor een "Sportster" valt de motorische snelheid me eigenlijk best tegen. Een 100+ pk motor zou daar best bij passen. Mis ik iets? Is die motor die erin zit anders getuned zodat ie wel degelijk lekker meekomt?
Laat ik vooropstellen dat hij fantastisch rijdt enzo, maar met het oog op "meer" zit ik serieus te overwegen om er flink aan te gaan (laten) werken qua tuning, accessoires en dergelijke tweaks
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen de N en S, ik dacht dat de S standaard met topkuipje was en de N naked? De staat van de motor is optisch zeer goed, en ik ken de eigenaar dus ik verwacht ook wel dat hij de aandachtpuntjes genoemd heeft. Verder heeft ie zo'n 25k km gelopen, en zit er een andere uitlaat, topkuipje met twee kleine ronde lampjes, WP voorvering, kleinere knippers en paddock stand bij, plus de originele onderdelen en een tanktas.Tankiej schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:56:
[...]
Ik heb zelf een SV650S uit 2001, geweldige motor![]()
De N versie is wat duurder dan de S versie, want die is wat minder te vinden in NL. Ik weet niet waar die N voor te koop staat, maar ik gok +/- 3000-3400 euro? Je moet zeker even onderzoek doen naar motoren van dat type van hetzelfde bouwjaar met 1 jaar marge (dus zoeken van 2000 en 2002) en dan ook kijken naar de kmstand, staat van de motor en de opties. Aan de hand daarvan kan je dan bepalen of de prijs redelijk is.
Mijn SV650S stond voor 2900 te koop, ik heb haar voor 2400 incl. garantie meegenomen
Het is een particulier, dus garantie kan ik wel vergeten, maar ik hoop hem voor 2500 mee te krijgen (vraagprijs 2750)
Dit is inderdaad de enige proefrit die ze gemaakt heeft. Ze heeft gelest op een CBF, en dat vond ze ook prima, maar daar kwam ze niet zo blij af in motorzaken als van deze. Ook de Hornet en Suzuki GSR vond/vind ze leuk; Fazer en Bandit niet. De Monster vindt ze wel grappig, maar die lijkt me nogal gevoelig voor onderhoud. Ze was niet specifiek op zoek naar een V-twin, maar deze kwam op ons pad en beviel haar erg goed.Als dit de enige proefrit is die ze gemaakt heeft, zou ik sowieso nog even bij een andere kijken. Voor een gelijkwaardige zou ik voor de Monster 600 gaan zoals Tylen zegt. Dat is ook een twee cilinder met ongeveer gelijke motor inhoud. Voor vergelijking met een vier cilinder kan ze een CBF600, CB600F Hornet, FZS 600 Fazer, Bandit 600 o.i.d. proberen
Phydomir schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:08:
Beetje kijken wat de markt doet en wat jij hem zelf waard vind. Als jij het een goede prijs vind en het kan missen moet je het zeker doen.
DECOY88 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:12:
[...]
gewoon een stuk lager gaan zitten en dan naar elkaar toe pratenzo stond mijn motor voor 4k te koop bood 3,5 en uiteindelijk op 3625 uitgekomen
Het klinkt een beetje als: gewoon doen, ze houden er rekening mee dat er nog iets af gaat. Ik vind het zelf altijd fijn om op argumenten te kunnen onderhandelen, maar veel verder dan prijzen van gelijkwaardige motoren kom ik niet. En vooral 'gelijkwaardig' is een subjectief begrip. Hoe erg speelt leeftijd, km-stand of staat mee? Wat zijn redelijke meerprijzen voor modificaties? Is het handig om de originele onderdelen erbij te 'krijgen'?-tom-562 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:15:
Idd, ik heb er bij mij toen 500 euro afgeluld (motor stond te koop voor 4900). Ik had 't voordeel dat hij al een tijdje te koop stond, en de vriendin van de huidige eigenaar was hoog zwanger, en hij had (ofjah, kreeg) er dus minder tijd voor en kon het geld wel gebruiken. Aan de motor zelf kon ik weinig vinden om op af te dingen, maar ik ben het gewoon gaan doen
De vraagrijs klinkt me redelijk in de oren, we kunnen het missen (op zo'n bedrag komt het niet op een paar tientjes) en zij is verliefd. Ik wil dus niet te laag gaan zitten om dan gelijk een 'dan niet' te krijgen en vervolgens terug te krabbelen omdat ze hem toch graag wil
Andere optie: haar laten onderhandelen, het wordt haar motor
Zonder overall was het niet te warm. Ook niet te droog trouwens
Oslik blyat! Oslik!
mooiweer rijderdion_b schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:50:
Waag het na vanavond niet om mij mooiweerrijder te noemen. Daarentegen zou je een punt kunnen hebben als je me ervan beschuldigt een koppige eikel te zijn die tegen beter weten in geen regenoverall aantrok omdat dat te warm zou kunnen zijn.
maar was je vorig jaar ook niet op je waffel gegaan over ijzel
[ Voor 7% gewijzigd door DECOY88 op 11-06-2012 19:51 ]
Zo'n twin moet het vooral van het koppel hebben, daar heeft de XL883R 70nm van. Dat zorgt ervoor dat ie wel snel weg isBlue-eagle schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:40:
Vroeg me trouwens iets af, ik ben gewend om op een 53 kW (72 pk) motor te rijden, en de motor die ik nu koop (H-D XL883R) heeft blijkbaar "maar" 40 kW (53 pk), dit terwijl hij voor mijn gevoel best wel snel is. Maar ik ben ook maar een newbie qua motoren![]()
Voor een "Sportster" valt de motorische snelheid me eigenlijk best tegen. Een 100+ pk motor zou daar best bij passen. Mis ik iets? Is die motor die erin zit anders getuned zodat ie wel degelijk lekker meekomt?
Laat ik vooropstellen dat hij fantastisch rijdt enzo, maar met het oog op "meer" zit ik serieus te overwegen om er flink aan te gaan (laten) werken qua tuning, accessoires en dergelijke tweaksIs dat wenselijk/betaalbaar bij zo'n fiets, of gewoon laten voor wat ie is?
S is met topkuip en N is naked inderdaadgwystyl schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:40:
[...]
Ik weet eigenlijk het verschil niet tussen de N en S, ik dacht dat de S standaard met topkuipje was en de N naked? De staat van de motor is optisch zeer goed, en ik ken de eigenaar dus ik verwacht ook wel dat hij de aandachtpuntjes genoemd heeft. Verder heeft ie zo'n 25k km gelopen, en zit er een andere uitlaat, topkuipje met twee kleine ronde lampjes, WP voorvering, kleinere knippers en paddock stand bij, plus de originele onderdelen en een tanktas.
Het is een particulier, dus garantie kan ik wel vergeten, maar ik hoop hem voor 2500 mee te krijgen (vraagprijs 2750)
Vraagt me nog erg mee, die vraagprijs. Is al erg laag in vergelijking met andere SV650N's en zeker met die opties; andere uitlaat, WP voorvering etc
Maar 250 eraf moet vast nog wel lukken bij een particulier!
Gevoelig voor onderhoud valt wel mee dacht ik, maar onderhoud van een Ducati is wel wat prijziger volgens mij.. Als het haar erg goed bevalt en de motor is in een goede staat, dan zou ik er gewoon voor gaan[...]
Dit is inderdaad de enige proefrit die ze gemaakt heeft. Ze heeft gelest op een CBF, en dat vond ze ook prima, maar daar kwam ze niet zo blij af in motorzaken als van deze. Ook de Hornet en Suzuki GSR vond/vind ze leuk; Fazer en Bandit niet. De Monster vindt ze wel grappig, maar die lijkt me nogal gevoelig voor onderhoud. Ze was niet specifiek op zoek naar een V-twin, maar deze kwam op ons pad en beviel haar erg goed.
De beurten worden uitgevoerd om de zoveel km, bij de SV650 is dat normaal om de 8000 tot 10000 km. Je kan dus vragen of hij net een beurt heeft gehad of niet, kan je eventueel nog wat op afdingen als dat niet gebeurd is. Op zich zijn de blokken van de SV erg goed, zolang ze maar genoeg olie hebben kan er erg weinig fout gaan.[...]
[...]
[...]
Het klinkt een beetje als: gewoon doen, ze houden er rekening mee dat er nog iets af gaat. Ik vind het zelf altijd fijn om op argumenten te kunnen onderhandelen, maar veel verder dan prijzen van gelijkwaardige motoren kom ik niet. En vooral 'gelijkwaardig' is een subjectief begrip. Hoe erg speelt leeftijd, km-stand of staat mee? Wat zijn redelijke meerprijzen voor modificaties? Is het handig om de originele onderdelen erbij te 'krijgen'?
Ligt een beetje aan de modificaties, maar andere voorvering op een SV650 is een must. Het is juist een groot minpunt als de standaard voorvering er nog op zit, die is erg slap/slecht. Uitlaat hangt er een beetje van af wat voor één er onder zit en of het alleen een demper is of volledig systeem. Als je de originele onderdelen erbij krijgt, waarom niet? Je kan ze altijd nog verkopen als ze in de weg liggen!
Ik zou altijd proberen af te dingen. 99,9% van de verkopers gaat er vanuit dat de koper er nog wat af wil hebben, dus vragen ze een hogere prijs. 250 euro op 2750 is helemaal niet veel, dus dat kan je zeker wel vragen. Ik zou dan wel er net iets onder beginnen, 2350 - 2400 oidDe vraagrijs klinkt me redelijk in de oren, we kunnen het missen (op zo'n bedrag komt het niet op een paar tientjes) en zij is verliefd. Ik wil dus niet te laag gaan zitten om dan gelijk een 'dan niet' te krijgen en vervolgens terug te krabbelen omdat ze hem toch graag wil.
Andere optie: haar laten onderhandelen, het wordt haar motor
Hier schijnt de zon nog steeds en ik zie blauwe lucht met lichte sluierbewolking. Is het elders in het land zo erg dan? Ik hoorde net iets op de radio over wateroverlast, maar hier is het nog prachtigdion_b schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:50:
Waag het na vanavond niet om mij mooiweerrijder te noemen. Daarentegen zou je een punt kunnen hebben als je me ervan beschuldigt een koppige eikel te zijn die tegen beter weten in geen regenoverall aantrok omdat dat te warm zou kunnen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Tankiej op 11-06-2012 20:39 ]
Is nou niet gewoon de ketting zelf een keer op?Denko schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:38:
Gotver, na een kleine 10K km is mijn kettingspanner alweer naar de maan (ja, honda cbr)
Het kan toch niet serieus zijn dat ik in 2 jaar 3 van die dingen naar de maan help?
Maarja, een beetje mijzelf eroverheen gezet en een handmatige APE spanner gehaald, na de gemodificeerde spanningsregelaar van vorig jaar moet hij nu weer een ton of 2 olie/banden/brandstof lopen
Mja, sportster heeft een lage topsnelheid en zet daardoor makkelijker het vermogen om in snellere acceleratie. Dat in combinatie met een twee-cilinder zorgt er voor dat hij bij lage toeren al ontzettend veel trekkracht heeft. Als je met zo'n harley gas geeft dan ga je direct vooruit. Ik zou er overigens niks aan doen. je hebt er behoorlijk weinig aan in Nederland.Blue-eagle schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:40:
Vroeg me trouwens iets af, ik ben gewend om op een 53 kW (72 pk) motor te rijden, en de motor die ik nu koop (H-D XL883R) heeft blijkbaar "maar" 40 kW (53 pk), dit terwijl hij voor mijn gevoel best wel snel is. Maar ik ben ook maar een newbie qua motoren![]()
Laat ik vooropstellen dat hij fantastisch rijdt enzo, maar met het oog op "meer" zit ik serieus te overwegen om er flink aan te gaan (laten) werken qua tuning, accessoires en dergelijke tweaksIs dat wenselijk/betaalbaar bij zo'n fiets, of gewoon laten voor wat ie is?
Maarja, 1200cc cilindertjes er op zetten schijnt erg simpel te zijn om te doen bij die dingen.
Dan hebben we over twee motoren 2x e360 en 2x e460. Ook een weekendroltas gescoord bij Louis, dus we hebben samen ongeveer 230 liter ruimte voor 12 dagen vakantie. Kijken of dat lukt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
LOL, volgende keer met het vizier open rijden. Dan wordt het niet zo vies, scheelt poetsen!Unipuma schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:58:
Zo, gisteren weer lekker gereden. Alleen wel veel vliegjes tegengekomen onderweg. Dit was bij thuiskomst, en toen had ik onderweg al twee keer uitgebreid mijn vizier gepoetst.![]()
[afbeelding]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
2x 37L is genoeg voor mij. alleen stoel en stokken in een losse pvc pijp.Senor Sjon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:05:
Voor de liefhebber. De Belgische shop rad.eu verkoopt deze maand de Givi E360/460/eendieikvergetenben voor de helft van de prijs en gratis verzending naar NL. Als het goed is komt de mijne morgen binnen. Ik had nog één hardpoint over op de motor van mijn vrouw dus snel besteld.
Dan hebben we over twee motoren 2x e360 en 2x e460. Ook een weekendroltas gescoord bij Louis, dus we hebben samen ongeveer 230 liter ruimte voor 12 dagen vakantie. Kijken of dat lukt.
en vocht en voedsel en wat andere zooi in mijn topkoffer
kinstuk open of een jethelm dan hoef je ook niet meer te etenYonni schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:05:
[...]
LOL, volgende keer met het vizier open rijden. Dan wordt het niet zo vies, scheelt poetsen!
Heb er nu 3 (had er al 2), 1 top en 2 E460 voor zij, genoeg ruimte voor de vakantie dunkt mij.
leegwaaikoffersGuiding schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:47:
Heb zaterdag ook de E460 besteld bij rad.eu, krijg em morgen/overmorgen binnen.
Heb er nu 3 (had er al 2), 1 top en 2 E460 voor zij, genoeg ruimte voor de vakantie dunkt mij.
ziet er makkelijk uit. maar puur vertrouwen op dat metalen dopje? dat die niet uit je band schietDinX schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:58:
Zo, weer wat in de post voor m'n vakantie
[afbeelding]
Is hetzelfde als "sticky rope" uiteindelijk, wat velen nog altijd de beste noodherstelling vinden.
[ Voor 53% gewijzigd door DinX op 11-06-2012 22:03 ]
dat is wel lekker. maar ik heb binnenbandjesDinX schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:02:
Het stukje zwart vulkaniseert met het rubber van je band
Is hetzelfde als "sticky rope" uiteindelijk, wat velen nog altijd de beste noodherstelling vinden.
Nu nog een klein compressortje. Sowieso handig zelfs zonder lekke band (wat aflaten voor het offroaden en erna weer wat lucht erbij)Reamless, and with Dynaplug®, the tire is able to squeeze our unique repair plug, holding it in place. The tremendous pressure changes our special rubber plug to a viscous liquid, permanently sealing the puncture from casing to tread.
[ Voor 17% gewijzigd door DinX op 11-06-2012 22:05 ]
met me gs ook een keer een prop opgeredenDinX schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:04:
Het is zelfs quasi permanent (kom op Adv ook genoeg voorbeelden tegen die er x000km mee doen).
[...]
zag er laatst weer eentje op de a7 met zijn koffer op 9 uur. ben meer van de topload koffers. dan heeft het in iedergeval al het gewicht van de deksel tegen.
Ik heb een compressortje gekocht bij Motopumps waar ik de Dynaplug vandaan heb. Prima ding. Lekker compact en ik had 'm in het zijvak van de XT gebouwd voor mijn Dakar expeditie. Werkt als een speer. Er zit alleen geen behuizing omheen en 'men' beweert dat het de compressor is die ook in de dure jongens zit, alleen zonder behuizing. Of dat zo is weet ik niet, maar hij doet het prima en het duurt geen uur voor je band op spanning is.DinX schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:04:
Het is zelfs quasi permanent (kom op Adv ook genoeg voorbeelden tegen die er x000km mee doen).
[...]
Nu nog een klein compressortje. Sowieso handig zelfs zonder lekke band (wat aflaten voor het offroaden en erna weer wat lucht erbij)
Ik heb de Basic Kit Plus gekocht. Ook nog een Crampbuster, ook een aanrader trouwens. Kun je je gashand een beetje ontspannen tijdens lange ritten. Heerlijk!
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Pompje van 10 euro uit de lidl, daar de behuizing afslopen en dan heb je zoietsmphilipp schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:50:
[...]
Ik heb een compressortje gekocht bij Motopumps waar ik de Dynaplug vandaan heb. Prima ding. Lekker compact en ik had 'm in het zijvak van de XT gebouwd voor mijn Dakar expeditie. Werkt als een speer. Er zit alleen geen behuizing omheen en 'men' beweert dat het de compressor is die ook in de dure jongens zit, alleen zonder behuizing. Of dat zo is weet ik niet, maar hij doet het prima en het duurt geen uur voor je band op spanning is.
Ik heb de Basic Kit Plus gekocht. Ook nog een Crampbuster, ook een aanrader trouwens. Kun je je gashand een beetje ontspannen tijdens lange ritten. Heerlijk!
Jammer dat ik net mijn accu uit mijn XT heb gesloopt. (weet je wel wat dat weegt?
DECOY88 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:20:
[...]
zag er laatst weer eentje op de a7 met zijn koffer op 9 uur. ben meer van de topload koffers. dan heeft het in iedergeval al het gewicht van de deksel tegen.terwijl met zijlaad koffers als de sluiting loskomt is meteen je hele koffer leeg

Op je koffer zitten is nog de beste manier om te zorgen dat hij niet per ongeluk open gaat.
Daar komt m'n dynaplug ook vandaan.mphilipp schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:50:
[...]
Ik heb een compressortje gekocht bij Motopumps waar ik de Dynaplug vandaan heb. Prima ding. Lekker compact en ik had 'm in het zijvak van de XT gebouwd voor mijn Dakar expeditie. Werkt als een speer. Er zit alleen geen behuizing omheen en 'men' beweert dat het de compressor is die ook in de dure jongens zit, alleen zonder behuizing. Of dat zo is weet ik niet, maar hij doet het prima en het duurt geen uur voor je band op spanning is.
Denk dat ik er zo eentje bij Amazon bestel.
Een "Crampbuster" rij ik al mee zo lang ik kan herinneren. Ik kan amper nog zonder zo'n ding rijden
Ik gebruik het dus niet alleen om soms m'n hand wat te onspannen maar gebruik het altijd om m'n gas te doseren (gaat stukken beter dan gewoon vastpakken imho)
Nu nog eens nieuwe Camelbak halen (heb enkel zo'n losse zak van 6 jaar oud ofzo). Waarschijnlijk neemm ik een Camelbak Lobo van 3l of de Classic van 2 met dan nog een geïsoleerde slang erbij.
[ Voor 17% gewijzigd door DinX op 12-06-2012 07:27 ]
Kan, maar ik ken van die lowbudget pompjes waarbij je een kwartier moet wachten voor er een beetje lucht in je band zit. Deze is best snel.komkommer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:09:
[...]
Pompje van 10 euro uit de lidl, daar de behuizing afslopen en dan heb je zoiets.
Start alleen zo rot...Jammer dat ik net mijn accu uit mijn XT heb gesloopt. (weet je wel wat dat weegt?)
Heb je zo'n condensator zeker?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
kijk voor camelbak eens aan de andere kant van die grote sloot. in america is de keuze stukke ruimerDinX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 07:18:
Nu nog eens nieuwe Camelbak halen (heb enkel zo'n losse zak van 6 jaar oud ofzo). Waarschijnlijk neemm ik een Camelbak Lobo van 3l of de Classic van 2 met dan nog een geïsoleerde slang erbij.
Ik kom aan rijden met een slippende koppeling en een klein beetje gas. Heel beheerst echter als ik begin met sturen dan krijg ik vaak veel geluid in de vorm van veel gas weinig koppeling. Beetje apart want ik kom stabiel aan rijden. De oefening gaat gelukkig goed. Wel moet ik voor mijn gevoel echt hard sturen maar dit is volgens mij wel aardig normaal.
"Air up tire to turn off tpms warning"
Buiten dat het krom geschreven is ...... je banden bijvullen om de tpms warning uit te schakelen ..
(sorry voor het taal gebruik)
voor hierboven
volgens mij heb je het anders geleerd..... Reden dat de koppeling anders aangrijpt is dat doordat je het stuur beweegt de loop van de bowden kabel anders word en dat wil nog wel eens de lengte veranderen
[ Voor 20% gewijzigd door Mafketel op 12-06-2012 09:32 . Reden: sommige mensen luisteren niet naar de instructeurs ]
Langzame slalom was toch met voetrem? Het is ruim zes jaar terug. Ik was er altijd beroerd in, vooral omdat we toen CB500 met ABS hadden, die hebben een langere wielbasis dan non-ABS of de voorgaande ER-5. Op mijn AVB was het ook fail, maar dat kan ook met stormachtig weer in de rug te maken hebben gehad
Verwijderd
Gebruik jij je achterrem er ook bij? Zelf moet ik dat namelijk wel.Versteegrob schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:28:
Morgen avb examen. Alles gaat goed alleen een vraagje over de langzame slalom.
Ik kom aan rijden met een slippende koppeling en een klein beetje gas. Heel beheerst echter als ik begin met sturen dan krijg ik vaak veel geluid in de vorm van veel gas weinig koppeling. Beetje apart want ik kom stabiel aan rijden. De oefening gaat gelukkig goed. Wel moet ik voor mijn gevoel echt hard sturen maar dit is volgens mij wel aardig normaal.
Slippende koppeling, klein beetje gas en het achterremmetje erbij.
Enige tip die ik voor je heb ivm het gas geven is ontspannen blijven zitten. En zelf heb ik dat ik het gas steeds meer open trek op het moment dat ik me achterrem er niet goed genoeg bij gebruik. Dan laat ik de koppeling minder ver komen waardoor ik minder balans heb. Dat wil ik oplossen door meer gas te geven, wat niet werkt omdat je met slippende koppeling rijdt.
"Nieuwe" tanktas gescoord op marktplaats.
Hij is flink wat groter dan mijn vorige zodat ik niet meer met een rugzak (met harde broodtrommel) naar m'n werk hoef.
Is zo'n ding in twee delen, dus hij is nog te verhogen
Pompt dat ook nog snel genoeg om een luchtbed op te blazen? Zou wel een mooie manier zijn om ook geen pomp meer mee te nemen op vakantie.mphilipp schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:50:
[...]
Grappig, zo'n Pacific coast kan ik van iemand overnemen, maar ik zit nog een beetje te twijfelen. Op internet wordt het een beetje een tupperware motor genoemd omdat het veel plastic is en zegt men dat hij niet echt door bochten te krijgen is (hij schijnt bijna te rijden als een auto, dus je wendbaarheid is ver te zoeken). Over betrouwbaarheid kan ik niet veel vinden. Motor is ergens uit de jaren 80 en altijd netjes onderhouden, maar je weet het natuurlijk nooit zeker (heeft alweer een tijdje stil gestaan is mij verteld).Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 00:14:
[...]
[afbeelding]
Op je koffer zitten is nog de beste manier om te zorgen dat hij niet per ongeluk open gaat.
Aan de ene kant wil ik een model wat iets sportiever is, maar aan de andere kant is dit wel een leuke complete motor om mee te beginnen. Overigens lijkt het me wel een gruwelijk bakbeest qua afmetingen enzo...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Als je nu al twijfelt...niet doen, ook HEEL VEEL plastic dat kapot gaat als je hem ook maar 1x met stilstand neerlegd.Gertjan. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:19:
[...]
Grappig, zo'n Pacific coast kan ik van iemand overnemen, maar ik zit nog een beetje te twijfelen. Op internet wordt het een beetje een tupperware motor genoemd omdat het veel plastic is en zegt men dat hij niet echt door bochten te krijgen is (hij schijnt bijna te rijden als een auto, dus je wendbaarheid is ver te zoeken). Over betrouwbaarheid kan ik niet veel vinden. Motor is ergens uit de jaren 80 en altijd netjes onderhouden, maar je weet het natuurlijk nooit zeker (heeft alweer een tijdje stil gestaan is mij verteld).
Aan de ene kant wil ik een model wat iets sportiever is, maar aan de andere kant is dit wel een leuke complete motor om mee te beginnen. Overigens lijkt het me wel een gruwelijk bakbeest qua afmetingen enzo...
Keuzes... Marktplaats staat ook vol met motoren en zie op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer
Ik wil eigenlijk wel iets gaan doen met mijn papiertje, heb het bijna een half jaar maar sindsdien niet meer op een motor gezeten...
net zolang zoeken totdat je een.Gertjan. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:19:
[...]
Grappig, zo'n Pacific coast kan ik van iemand overnemen, maar ik zit nog een beetje te twijfelen. Op internet wordt het een beetje een tupperware motor genoemd omdat het veel plastic is en zegt men dat hij niet echt door bochten te krijgen is (hij schijnt bijna te rijden als een auto, dus je wendbaarheid is ver te zoeken). Over betrouwbaarheid kan ik niet veel vinden. Motor is ergens uit de jaren 80 en altijd netjes onderhouden, maar je weet het natuurlijk nooit zeker (heeft alweer een tijdje stil gestaan is mij verteld).
Keuzes... Marktplaats staat ook vol met motoren en zie op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer
Ik wil eigenlijk wel iets gaan doen met mijn papiertje, heb het bijna een half jaar maar sindsdien niet meer op een motor gezeten...
Hotel FTW.-DG- schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:12:
[...]
Pompt dat ook nog snel genoeg om een luchtbed op te blazen? Zou wel een mooie manier zijn om ook geen pomp meer mee te nemen op vakantie.
Waar heb je deze vandaan? Lijkt me ideaal icm een kleine compressor voor onderwegDinX schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:58:
Zo, weer wat in de post voor m'n vakantie
[afbeelding]
www.motopumps.comDenko schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:51:
[...]
Waar heb je deze vandaan? Lijkt me ideaal icm een kleine compressor voor onderweg
tentje is voor als het regentSenor Sjon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:57:
No way dat ik ga kreperen in een tentje tijdens mijn vakantie.
Verwijderd
Vaak bu'j te bang!
het blijft gokken. had mijn camelbak er besteld. verpakt in stevig plastic zak met als beschrijving backpack $30Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:21:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met bestellen van onderdelen uit de VS? Ik wil een setje vaines & hines (maar dan goed gespeld) bestellen. Komen er veel douane kosten bij?
dat dat ding me een kleine 230 gekost heb zet je er natuurlijk niet op
en gelukkig zonder problemen ontvangen
heb wel een modeletje uit de tactical lijn van 500 corduraDinX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:35:
hmm, misschien toch maar voor een losse camelbak gaan (zoals m'n vorige) en die in de tanktas steken.
en 3L water. kan ik een dagje mee toe
Alles van waarde kan daar in moest ik even van de motor weg gaan. Maar dat gaat deze zomer toch niet het geval zijn. 1-2 dagen zonder koffers op pad. Die hang ik dan met een slot aan elkaar in m'n tent (knappe jongen die 3 koffers + bagagerol in 1 x uit een klein tentje krijgt
En ik bind sowieso een oud rugzakje bovenop m'n bagagerol (met zo'n netje). Daar kan tenminste een regenhoes rond. Liever niet de hele dag een rugzak op m'n rug, laat dat pak maar lekker flapperen als het 30° is
http://www.camelbak.com/S...ote-Reservoir-100-oz.aspx
Dit gewoon de tanktas in. Aluminiumfolie errond en klaar
[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 12-06-2012 11:43 ]
ook een mogelijkheidDinX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:41:
Mja, ik heb koffers
Alles van waarde kan daar in moest ik even van de motor weg gaan. Maar dat gaat deze zomer toch niet het geval zijn. 1-2 dagen zonder koffers op pad. Die hang ik dan met een slot aan elkaar in m'n tent (knappe jongen die 3 koffers + bagagerol in 1 x uit een klein tentje krijgt
En ik bind sowieso een oud rugzakje bovenop m'n bagagerol (met zo'n netje). Daar kan tenminste een regenhoes rond. Liever niet de hele dag een rugzak op m'n rug, laat dat pak maar lekker flapperen als het 30° is
http://www.camelbak.com/S...ote-Reservoir-100-oz.aspx
Dit gewoon de tanktas in. Aluminiumfolie errond en klaar
[ Voor 4% gewijzigd door DECOY88 op 12-06-2012 11:46 ]
Maar als je hier de hele dag zit kan je zo'n 3l zak wel gebruiken (al is het maar omdat je je kapot zweet: augustus + offroad met een veel te zware allroad
[ Voor 6% gewijzigd door DinX op 12-06-2012 11:49 ]
dan moet je toch wat.
maar mooi filmpje
Deze gekocht: http://www.camelbak.com/S...2012-Unbottle-100-oz.aspx
ziet er goed uitDinX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:39:
Zo, wezen shoppen (handig zo'n AS Adventure in de buurt).
Deze gekocht: http://www.camelbak.com/S...2012-Unbottle-100-oz.aspx
Uhu, ik zie nog mogelijkheden om die tussen m'n kuip en valbeugels rechts te steken

En anders gewoon boven op m'n bagagerol. Ik drink toch niet terwijl ik rij (toch geen plaats voor tussen m'n kin en helm, dikkop
[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 12-06-2012 12:55 ]
daarom heb ik nu een systeem helmDinX schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:54:
[...]
Uhu, ik zie nog mogelijkheden om die tussen m'n kuip en valbeugels rechts te steken
[afbeelding]
En anders gewoon boven op m'n bagagerol. Ik drink toch niet terwijl ik rij (toch geen plaats voor tussen m'n kin en helm, dikkop).
Heb ik ook, maar om hem nu elke keer open te doen ?DECOY88 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:55:
[...]
daarom heb ik nu een systeem helmmooie met 90 op de snelweg een slokkie tussendoor
* DinX drinkt gewoon bij rustpauzes. Dat is nogal vaak op motorvakantie om foto's te maken
[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 12-06-2012 13:08 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Vooral leuk als je bij een tankstation op de snelweg stopt en daarna invoegt terwijl je je ijsje op aan het vreten bent
leeg
Dit topic is gesloten.
![]()