op de tweede foto heb je een andere helm ik je handenL01 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:55:
Vandaag motorhelm en jas gehaald bij Martijns motorkleding in Rotterdam (goede zaak!).
![]()
[afbeelding]
En deze jas
[afbeelding]
Fuck yeah! Geslaagd voor mn avb vanmiddag! Langzame slalom compleet verkloot, maar die hoef ik nu nooit weer te doen!

Vanavond nog even de finale van de amstelcup zien te halen, en mijn dag is perfect!

Vanavond nog even de finale van de amstelcup zien te halen, en mijn dag is perfect!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
de bike van Tylen heeft in ieder geval geen last van schaamrandjes
Heb 1 keer m'n instructeur ook zo'n actie zien uithalen toen hij even voor mij reed en even wilde laten zien dat hij zo af en toe ook nog aan wedstrijdracen doet (op een circuit uiteraard). Ziet er wel stoer uit maar ik zie het mezelf nog niet nadoen en er dan ook nog eens heelhuids vanaf komen
Heb 1 keer m'n instructeur ook zo'n actie zien uithalen toen hij even voor mij reed en even wilde laten zien dat hij zo af en toe ook nog aan wedstrijdracen doet (op een circuit uiteraard). Ziet er wel stoer uit maar ik zie het mezelf nog niet nadoen en er dan ook nog eens heelhuids vanaf komen
Dit valt mij de laatste tijd erg op. (Of ik let er meer op)Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:02:
...tegenligger die naar links wilt afslaan en al half op jouw rijbaan gaat staan.
Als motorrijder op een voorrangsweg: Automobilisten op kruisende wegen die alvast gaan rijden voordat je "helemaal" voorbij bent, of gewoon half op de weg gaan staan met de neus van de penisverlenging.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Herkenbaar. Of een tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan een obstakel heeft, iets in de trant van "Die tweewieler heeft maar 50 centimeter in de breedte nodig" denkt, en vervolgens in het midden van de weg gaat rijden.
Irritant is dat. Er is er eentje eens een spiegel verloren omdat 'ie veel te dichtbij kwam.BertV schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:29:
[...]
Dit valt mij de laatste tijd erg op. (Of ik let er meer op)
Als motorrijder op een voorrangsweg: Automobilisten op kruisende wegen die alvast gaan rijden voordat je "helemaal" voorbij bent, of gewoon half op de weg gaan staan met de neus van de penisverlenging.
And it goes BRAAAAAPP!
Ik blijf altijd stoïcijns mijn ruimte benutten dan. Ik druk wel alvast op mijn stepje zodat ik snel opzij kan, maar dat doe ik pas nadat ik gesprongen aders in de ogen van de bestuurder gezien heb
Wise enough to play the fool
Nee, het was donker
Preciessteveman schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:23:
[...]
Mja, misschien is een deel van de jaloezie te herleiden tot een gebrek aan motorMaar dit is zeker iets dat ik eens wil doen!
Je zult vast niet de eerste zijn nee die de brokstukken van z'n motor bijelkaar raapt en ergens in een berm een reconstructie maakt
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
FeliVince22 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:24:
Fuck yeah! Geslaagd voor mn avb vanmiddag! Langzame slalom compleet verkloot, maar die hoef ik nu nooit weer te doen!![]()

Thanks!

Precies goed, toch 
Congrats
Congrats
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Toch vind ik dat je wat hebt uit te leggen
And it goes BRAAAAAPP!
Tylen : Foei
Maar idd, je leeft maar 1 keer. Je moet er het maximale uit halen.
Ga samen met vriendin komend jaar circuit dag doen. Als we er samen even veel lol in beleven gaan we het komend jaar vaker doen met het risico dat we stoppen met straat rijden of drastisch minderen.
Voor nu te druk met verhuizen..vanavond vrachtwagentje ophalen.. Motorseizoen laat nog 2 maanden op zich wachten ivm studie ook.
Eergisteren wel even gekeken of leren pak nog paste , en dat deed ie
Maar idd, je leeft maar 1 keer. Je moet er het maximale uit halen.
Ga samen met vriendin komend jaar circuit dag doen. Als we er samen even veel lol in beleven gaan we het komend jaar vaker doen met het risico dat we stoppen met straat rijden of drastisch minderen.
Voor nu te druk met verhuizen..vanavond vrachtwagentje ophalen.. Motorseizoen laat nog 2 maanden op zich wachten ivm studie ook.
Eergisteren wel even gekeken of leren pak nog paste , en dat deed ie
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Mijn naam is haas hahaha.
@Capo: Eenmaal circuit en je wilt niet meer anders
Straat rijden is niet leuk meer. Je went er helemaal aan dat je vol op het gas kan/mag/moet. En dat is niet echt goed voor je rbw op de openbare weg
@Capo: Eenmaal circuit en je wilt niet meer anders
Verstandig meneer haas 
Maar ik weet het, ken het van mijn circuit verleden met de auto. Daarom ook dat ik het zo lang mogelijk uit heb gesteld
Naast kicks ook rollende muntjes 
Ook de vraag of mijn evenwichtsorgaan het trekt maar dat merken we vanzelf
Rijbewijs op de openbare weg is sowieso al iets wat iedere keer met opstappen op de straat motor in het geding komt. of je nou 400cc rijd of 1000cc dat maakt echt geen fuck uit, ligt toch aan de bestuurder...
Maar ik weet het, ken het van mijn circuit verleden met de auto. Daarom ook dat ik het zo lang mogelijk uit heb gesteld
Ook de vraag of mijn evenwichtsorgaan het trekt maar dat merken we vanzelf
Rijbewijs op de openbare weg is sowieso al iets wat iedere keer met opstappen op de straat motor in het geding komt. of je nou 400cc rijd of 1000cc dat maakt echt geen fuck uit, ligt toch aan de bestuurder...

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
buh, ik zou wel een circuitfietsje er bij willen, maar dan moet ik een maat met koekblik, koekblikrbw en aanhangert hebbenCapo schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:14:
Verstandig meneer haas
Maar ik weet het, ken het van mijn circuit verleden met de auto. Daarom ook dat ik het zo lang mogelijk uit heb gesteldNaast kicks ook rollende muntjes
Ook de vraag of mijn evenwichtsorgaan het trekt maar dat merken we vanzelf![]()
(waarom een circuitfietsje? nieuw modelletje, geen BPM afdragen, origineel kuipwerk verkopen.. goedkope racekuipjes erop, lampjes verkopen
*burp*
gefeliciteerd! maar zie ik bij de precisie stop nou ook een 'o'Vince22 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:04:
[...]
Thanks!Helaas geen beker finale maar in ieder geval, AVB Blijft binnen!
[afbeelding]
(maar met de herkansing was die wel goed,
[ Voor 6% gewijzigd door DarkChylde op 20-03-2008 10:36 ]
Heb een evt. circuitfiets hier staan (schade project gsxr uit belgie) , heb een auto en heb een aanhanger. Maar tijd is wat er aan schort voorlopigrimpeldinky schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:49:
[...]
buh, ik zou wel een circuitfietsje er bij willen, maar dan moet ik een maat met koekblik, koekblikrbw en aanhangert hebben
(waarom een circuitfietsje? nieuw modelletje, geen BPM afdragen, origineel kuipwerk verkopen.. goedkope racekuipjes erop, lampjes verkopen)
Maar gewoon goede straatfiets om op circuit mee te rijden. Die paar keer per jaar die wij als amateurs gaan is het niet handig zo'n 2e " dure" fiets.
Moet je toch al iedere maand 2x gaan en evt. wat competitie rijden.
op straat rijd ik mijn 3 weken oude GSX650FCapo schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:43:
[...]
Heb een evt. circuitfiets hier staan (schade project gsxr uit belgie) , heb een auto en heb een aanhanger. Maar tijd is wat er aan schort voorlopigEn dat gsxr750 nog uit elkaar ligt
Maar gewoon goede straatfiets om op circuit mee te rijden. Die paar keer per jaar die wij als amateurs gaan is het niet handig zo'n 2e " dure" fiets.
Moet je toch al iedere maand 2x gaan en evt. wat competitie rijden.
-over 3 jaar gaat ze er weer uit (geschat) dan wil ik wat restwaarde overhouden
- het is een Fje, geen R...
- dit moet heel blijven, is mijn enige vervoer
maar idd zoals jij het doet kan ook, schadefietsje scoren, van de openbare weg halen en klaar
*burp*
Schade fiets was bedoeld als in orde maken voor woon-werk verkeer. Schade viel mee en lage km stand dus tja. Moest destijds iedere dag A7/A10/A4/N201 doen.. dat was 45km met veel file en openbaar vervoer is leuk maar niet ultieme oplossing.
Nu ik in Noord limburg ga wonen is woon-werk motor meer een luxe
Heb ook al straatkuipen (telefonica movistar kuipen), koplamp, knipperlichten, achterlicht etc. etc. klaar liggen. Mis enkel nog spiegels
Nu ik in Noord limburg ga wonen is woon-werk motor meer een luxe
Heb ook al straatkuipen (telefonica movistar kuipen), koplamp, knipperlichten, achterlicht etc. etc. klaar liggen. Mis enkel nog spiegels
[ Voor 34% gewijzigd door Capo op 20-03-2008 11:14 ]
Haha ja klopt, de eerste keer was compleet verkeerd, de examinatrice hoefde niet eens te zeggen dat ik em over moest doen.. "Mwah, ik doe em anders nog wel een keertje"en meteen omgedraaid, zij lachenDarkChylde schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:54:
[...]
gefeliciteerd! maar zie ik bij de precisie stop nou ook een 'o'
(maar met de herkansing was die wel goed,)
Verwijderd
Had ik ook bij een paar oefeningen, van de spanningVince22 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:14:
[...]
Haha ja klopt, de eerste keer was compleet verkeerd, de examinatrice hoefde niet eens te zeggen dat ik em over moest doen.. "Mwah, ik doe em anders nog wel een keertje"en meteen omgedraaid, zij lachen
Ik begon zo met wegrijden uit parkeervlak, nou...ik ging echt bijna rechtdoor
Haha, moest hij/zij nog opzij springen?Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:17:
[...]
Had ik ook bij een paar oefeningen, van de spanning.
Ik begon zo met wegrijden uit parkeervlak, nou...ik ging echt bijna rechtdoor.
Wanneer moest je ook alweer AVD gaan doen?
Verwijderd
Ik ook mijn AVB een goede maand geleden maar nooit op zo'n papiertje gehad, waarom jij wel en ik niet.Vince22 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:04:
[...]
Thanks!Helaas geen beker finale maar in ieder geval, AVB Blijft binnen!
[afbeelding]
Verwijderd
Nee, hij stond op voldoende afstandVince22 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:19:
[...]
Haha, moest hij/zij nog opzij springen?![]()
Wanneer moest je ook alweer AVD gaan doen?

28/4
Maar ik beheerste het allemaal wel, alleen van de zenuwen kwam het er aan het begin vrij moeizaam uit zegmaar
Die ontvang je op je opgegeven email adresVerwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:20:
[...]
Ik ook mijn AVB een goede maand geleden maar nooit op zo'n papiertje gehad, waarom jij wel en ik niet.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 19:30 ]
woot vandaag AVB gehaald.
Alleen met die regen nog wel even mijn noodstop verkloot met een glijdende voorband.
Goed voor je hartslag als je daarna nog 4 oefeningen moet ....
Alleen met die regen nog wel even mijn noodstop verkloot met een glijdende voorband.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
The Druid schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:46:
woot vandaag AVB gehaald.

Heb je wel gelijk in... maar nu met m'n 250cc Hondaatje (CBF 250) wordt het wel heel lastig om je rijbewijs kwijt te raken (zonder artikel 5)Capo schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:14:
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ach... binnen de bebouwde kom moet dat wel lukken
mijn gpx 250 reed 160 (wind mee) dus buiten de bbk lukt dat ook wel
*burp*
crosspost maar naar aanleiding van jullie commentaar de HJC FG 15 gehaald:

Hey een HJC (Smoke II met zonnevizier), heb ik ook. Ik weet zo niet de afkorting...Eskimootje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:52:
crosspost maar naar aanleiding van jullie commentaar de HJC FG 15 gehaald:
[afbeelding]
Hij moest behoorlijk stil zijn iig
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Hier ook een HJC Smoke helm. De volgende om precies te zijn.

Erg fijn ding en ook behoorlijk stil. Merk alleen dat ie nu wat minder stil aan het worden is naarmate ik em meer draag. Hij komt toch wat losser te zitten na een tijdje en daarom komt er ook wat meer geluid door. Hij zit nog wel strak genoeg maar niet zoals ie eerst zat.

Erg fijn ding en ook behoorlijk stil. Merk alleen dat ie nu wat minder stil aan het worden is naarmate ik em meer draag. Hij komt toch wat losser te zitten na een tijdje en daarom komt er ook wat meer geluid door. Hij zit nog wel strak genoeg maar niet zoals ie eerst zat.
Gelukkig maarPilatuS schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:27:
Hier ook een HJC Smoke helm. De volgende om precies te zijn.
[afbeelding]
Die van mij zit nog goed strak... Ik heb nog maar zeer beperkt haar op m'n hoofd en dan zie je nog wel eens wat patroontjes na der hand

Ik heb dit motiefje:

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
btw voor alle lessers...
als je een email adres opgeeft voor het CBR gebruik dan niet een gmail adres.
Op een of andere reden mailt het CBR je resultaten zo, dat ze niet leesbaar zijn met gmail
(heb ze door gemaild, ook handmatig pasten in txt file en pdf van geprobeerd te maken)
Is voor voor het AVB vervelend, omdat je daar een printje van moet meenemen bij het afrijden.
Je rijschool kan die wel opvragen, maar is natuurlijk handiger als het meteen goed is.
Op een of andere reden mailt het CBR je resultaten zo, dat ze niet leesbaar zijn met gmail
(heb ze door gemaild, ook handmatig pasten in txt file en pdf van geprobeerd te maken)
Is voor voor het AVB vervelend, omdat je daar een printje van moet meenemen bij het afrijden.
Je rijschool kan die wel opvragen, maar is natuurlijk handiger als het meteen goed is.
Klopt als een bus, heb dit nu al 3 keer meegemaakt (1 x tijdens oefenexamen en 2 x tijdens echt examen. allemaal voor de auto) en heb ze er al een mailtje over gestuurd, maar hun konden er ook niks aan doen. Erg raar!DarkChylde schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 23:07:
btw voor alle lessers...
Dat printje had ik echt niet nodig, bij het CBR zijn ze goed bezig met de automatisering. Ze kunnen zo alles nazoeken. Papiertje is alleen ter back-up.DarkChylde schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 23:07:
btw voor alle lessers...
Vandaag even rond wezen kijken voor helmen, helaas nog niet geslaagd. In de prijsklasse <300 euro zit Shark (ik had een RSF2) me blijkbaar nog steeds het beste, maar daarvan heb ik geen leuke designs gezien.
Ik zie hier een paar mensen die recent een HJC gekocht hebben, wat vinden jullie van de vizieren van die dingen? Ik vond ze allemaal zo wankel aanvoelen... De meesten willen niet eens netjes halverwege open blijven staan, maar veren na een klein tikje door naar helemaal open. Hadden ze zowel bij de Hein Gericke, Motozoom als Motoport helmen met een brak vizier, of ben ik verwend met het systeem op mijn Shark?
Iemand overigens ervaring met de Schuberth C2? Ik begin ook voorzichtig een beetje naar een systeemhelm te kijken, toch wel praktisch soms.
Ik zie hier een paar mensen die recent een HJC gekocht hebben, wat vinden jullie van de vizieren van die dingen? Ik vond ze allemaal zo wankel aanvoelen... De meesten willen niet eens netjes halverwege open blijven staan, maar veren na een klein tikje door naar helemaal open. Hadden ze zowel bij de Hein Gericke, Motozoom als Motoport helmen met een brak vizier, of ben ik verwend met het systeem op mijn Shark?
Iemand overigens ervaring met de Schuberth C2? Ik begin ook voorzichtig een beetje naar een systeemhelm te kijken, toch wel praktisch soms.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Ik dacht altijd dat HJC alleen maar scooter helmen waren
Weet je al of je nog wat geld krijgt voor je ZZR?

Weet je al of je nog wat geld krijgt voor je ZZR?
Ik heb even geshopt bij de Lidl vandaag: schijfremslot, kettingslot (allebei knake, maar voor dat geld toch OK voor m'n low-budget fiets), rugprotector, motorhoes, en tanktas. Die tanktas is relaxed. Niet al te groot, maar wel degelijk en met voldoende features. De rugprotector is een beetje wennen, zo'n stuk plastic op je rug...maar echt veel last heb ik er niet van. Ik hoop dat ik me kan aanwennen om het ding consequent te dragen. Oja, ik heb ook nog een helmmuts gescoord, modelletje ninja. Best lekker met die koude lucht, en het scheelt nog aardig wat in het windgeruis op de snelweg.
Er lagen nog wat jassen, best OK spul! Ik ben nu erg tevreden over m'n Spidi-jas, maar voor die 85 euro had ik het als beginnend motard zo meegenomen.
Trouwens, het volgende: met twee zware sloten in de tanktas stuurde m'n GPZ opeens een stuk lekkerder. De motor wilde makkelijker insturen en lag tegelijkertijd stabieler in lange bochten. Ik had er een stuk meer vertrouwen in bij het insturen. Misschien zat het tussen m'n oren, maar ik zou ook wel willen weten of er manieren zijn om dit effect te krijgen zonder standaard een zware tanktas mee te sleuren. Ligt het aan mijn zithouding? Of zou er ook nog wat te tunen zijn aan de vering/demping? Andere bandjes?
Het rijden gaat nu 10x zo soepel als in het begin. Het gas gaat minder ver open op de rechte stukken (ZO goed remt het ding niet
), en meer in de bochten. Ik reed net bij een scherpe bocht ongepland m'n linker stepje aan de grond. Verslavend
Er lagen nog wat jassen, best OK spul! Ik ben nu erg tevreden over m'n Spidi-jas, maar voor die 85 euro had ik het als beginnend motard zo meegenomen.
Trouwens, het volgende: met twee zware sloten in de tanktas stuurde m'n GPZ opeens een stuk lekkerder. De motor wilde makkelijker insturen en lag tegelijkertijd stabieler in lange bochten. Ik had er een stuk meer vertrouwen in bij het insturen. Misschien zat het tussen m'n oren, maar ik zou ook wel willen weten of er manieren zijn om dit effect te krijgen zonder standaard een zware tanktas mee te sleuren. Ligt het aan mijn zithouding? Of zou er ook nog wat te tunen zijn aan de vering/demping? Andere bandjes?
Het rijden gaat nu 10x zo soepel als in het begin. Het gas gaat minder ver open op de rechte stukken (ZO goed remt het ding niet

I reject your reality, and substitute my own.
Kan je bij die GPZ de achterkant ietsje omhoog zetten? Dan heb je wat meer gewicht op de voorkant, en dat is denk ik wat je wil.
Dat komt omdat de voorkant dan meer inzakt door het gewicht en daardoor een steilere balhoofdhoek (?) krijgt. Dat merkte ik ook toen ik laatst voor de eerste keer met wat gewicht in de tanktas reed op m'n ZXR. Rijdt echt zoveel beter. Ik ga de achterkant iets ophogen (erg makkelijk bij kawa's) om hetzelfde effect te krijgen.snars schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:47:
Alleen eerst m'n koppakking vervangen, het blok ligt er al helemaal uit.
al gekeken naar de nolan N103? iets voven je prijsklasse maar ERG fijn imoChakotay schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:57:
Vandaag even rond wezen kijken voor helmen, helaas nog niet geslaagd. In de prijsklasse <300 euro zit Shark (ik had een RSF2) me blijkbaar nog steeds het beste, maar daarvan heb ik geen leuke designs gezien.
*burp*
Jup, zit niet lekker. Nolans passen niet op mijn hoofd lijkt het, ik voel heel snel een harde rand bij mijn voorhoofd, en als ik dan een maatje groter pak zit de rest van de helm weer veel te ruim. Helaaschrimpeldinky schreef op zondag 23 maart 2008 @ 04:31:
[...]
al gekeken naar de nolan N103? iets voven je prijsklasse maar ERG fijn imo(of praat ik je dan te veel aan?
)
Nou, dat is me uiteraard niet als negatief opgevallen (anders had ik een andere gekochtChakotay schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:57:
[...]
[...]
Chakotay: rij je zo vaak met je vizier half open? Met m'n gare leshelm deed ik dat ook vanwege het beslaan en benauwde gevoel. M'n eigen Arai + pinlockvizier kan ik gewoon continu dicht houden. Eventueel de sluiting een tikje naar voren op de ventilatiestand en die klep voorop open voor meer frisse lucht in de stad...maar verder heb ik geen behoefte om het vizier open te doen.
I reject your reality, and substitute my own.
Probeer dan zeker even de R1 van Schuberth. Vooral vergeleken met een Shark is dat een wereld van verschil (dat je dan weer wel moet liggen uiteraardChakotay schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:57:
Vandaag even rond wezen kijken voor helmen, helaas nog niet geslaagd. In de prijsklasse <300 euro
Pas op, er komt zodadelijk iemand die zegt dat je dan beter een S1 kunt hebben die niet heel veel duurder is..KeN. schreef op zondag 23 maart 2008 @ 16:43:
[...]
Probeer dan zeker even de R1 van Schuberth. Vooral vergeleken met een Shark is dat een wereld van verschil (dat je dan weer wel moet liggen uiteraard)
Niet tegen het beslaan, daarvoor helpt een pinlock e.d. prima. Ik wil alleen met lage snelheid nog wel eens met open vizier rijden om wat rijwind binnen te krijgen. Daarnaast vind ik het simpelweg niet prettig aanvoelen als het allemaal zo wiebelt... Het blijft vast wel heel, maar gevoelsmatig krijg ik met hoge snelheid toch liever een steentje tegen een stevig aanvoelend vizier dan tegen zo'n dun wiebeldingsnars schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:23:
Chakotay: rij je zo vaak met je vizier half open? Met m'n gare leshelm deed ik dat ook vanwege het beslaan en benauwde gevoel. M'n eigen Arai + pinlockvizier kan ik gewoon continu dicht houden. Eventueel de sluiting een tikje naar voren op de ventilatiestand en die klep voorop open voor meer frisse lucht in de stad...maar verder heb ik geen behoefte om het vizier open te doen.
S/R1 wil ik ook nog even proberen inderdaad, wat kosten die ookalweer zo'n beetje?
[ Voor 4% gewijzigd door Chakotay op 23-03-2008 17:42 ]
Rond de 300 euro.Chakotay schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:15:
S/R1 wil ik ook nog even proberen inderdaad, wat kosten die ookalweer zo'n beetje?
Woei

Voor m'n volgende Noorwegen trip

Voor m'n volgende Noorwegen trip
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Van de week zelf 2 dempers geknutseld voor mn VF, kon niks vinden op marktplaats voor 50e, dus toen zelf maar iets geknutseld.
Voor de 30 euro die ze in totaal gekost hebben zien ze dr goed uit en ze klinken nog leuk ook
Voor de 30 euro die ze in totaal gekost hebben zien ze dr goed uit en ze klinken nog leuk ook
leeg
Only in (or for in) America
Ik vraag me af of zo'n span nog een beetje de bocht om te krijgen is, een tandem-asser wil meestal het liefst rechtdoor
En zo'n enkel sturend voorwiel ... lijkt mij net als bij een trike gewoon rechtdoor gedrukt te gaan worden. Nou kun je bij een trike nog het één en ander met je eigen gewicht bij sturen, maar dat lijkt me met dat ding niet echt meer mogelijk.

Ik vraag me af of zo'n span nog een beetje de bocht om te krijgen is, een tandem-asser wil meestal het liefst rechtdoor
En zo'n enkel sturend voorwiel ... lijkt mij net als bij een trike gewoon rechtdoor gedrukt te gaan worden. Nou kun je bij een trike nog het één en ander met je eigen gewicht bij sturen, maar dat lijkt me met dat ding niet echt meer mogelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 23-03-2008 18:12 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De doorsnee Amerikaan heeft kwa gewicht denk ik best een aanzienlijk aandeel in 't geheelwimmel_1 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:11:
[...]Nou kun je bij een trike nog het één en ander met je eigen gewicht bij sturen, maar dat lijkt me met dat ding niet echt meer mogelijk.
En dan die vlammen erbij. Wedden dat er een echtpaar van 55+ bij hoort?
And it goes BRAAAAAPP!
De R1 (oud model: Red/Yellow/Blue/Black/Red Fire) is momenteel in de aanbieding @ Motozoom en vergelijkbare winkels voor € 278. De zwarte uitvoering gaat voor de normale prijs (Tussen de 300 - 400 ergens)Chakotay schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:15:
[...]
LoL @ -DG-
EDIT: Hmm er was nog een pagina...

[ Voor 35% gewijzigd door Ken. op 23-03-2008 23:45 ]
Hm, das ook stom, helemaal gemist toen ik bij de Motozoom was... Nog eens kijken binnenkort, dat is best een interessante aanbieding.KeN. schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:44:
[...]
De R1 (oud model: Red/Yellow/Blue/Black/Red Fire) is momenteel in de aanbieding @ Motozoom en vergelijkbare winkels voor € 278. De zwarte uitvoering gaat voor de normale prijs (Tussen de 300 - 400 ergens)
LoL @ -DG-
EDIT: Hmm er was nog een pagina...
--
Die hadden ze niet meer, wel een S1 Limited Blue in mijn maat voor €299. Die staat nu hier
[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 24-03-2008 14:43 ]
Even heel wat anders, wat een kl*te weer
Mijn busa is al weer een aantal dagen niet buiten geweest. En ze gaat steeds bozer kijken als ik in de garage kom
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Rampzalig weer inderdaad... Toch nog even een proefritje op een Fazer gemaakt vanmiddag, viel me mee dat ik hem meekreeg bij Motoport Uithoorn
(demodagje)
Voor wat ik er mee wil gaan doen (voornamelijk woonwerk), vond ik de GSX650F echter wel fijner rijden... Meer windbescherming, en wat soepeler vermogens-opbouw met name onderin.
Voor wat ik er mee wil gaan doen (voornamelijk woonwerk), vond ik de GSX650F echter wel fijner rijden... Meer windbescherming, en wat soepeler vermogens-opbouw met name onderin.
[ Voor 36% gewijzigd door Chakotay op 24-03-2008 14:57 ]
Echte mannen (of vrouwen) rijden vandaag ook!
Ik stond vanmorgen op en zag overal sneeuw! Ik dacht "o nee, ik kan niet gaan rijden vandaag..."
Maar toen zag ik dat de wegen open en droog waren en de zon scheen.
Hup, de gsx maar aangetrapt* en een toertje gaan doen! Maar na 10 min rijden werd het mijn eerste rit in de sneeuw!
* lees: de startmotor de opdracht gegeven de motor aan de draaien...
Ik stond vanmorgen op en zag overal sneeuw! Ik dacht "o nee, ik kan niet gaan rijden vandaag..."
Hup, de gsx maar aangetrapt* en een toertje gaan doen! Maar na 10 min rijden werd het mijn eerste rit in de sneeuw!

Verwijderd
ze hebben weer is zoveel pekel gegooid dat je bijna wegglijdt door de pekel! Wat een troep zeg.
Staat nu hier, als in: je hebt 'm gekocht ?Chakotay schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:49:
[...]
Die hadden ze niet meer, wel een S1 Limited Blue in mijn maat voor €299. Die staat nu hier
Lekker helmpje heb je gekozen in dat geval
Ik heb 'm ook geprobeerd. Hij zat zo goed dat ik 'm (bijna..) niet meer van mijn hoofd kreeg
Jup, gekocht.KeN. schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:06:
[...]
Staat nu hier, als in: je hebt 'm gekocht ?
Lekker helmpje heb je gekozen in dat geval
Ik heb 'm ook geprobeerd. Hij zat zo goed dat ik 'm (bijna..) niet meer van mijn hoofd kreeg
Van daat de Ace Cafe easter Southend run... in de (natte) sneeuw:Yoshi schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:05:
Echte mannen (of vrouwen) rijden vandaag ook!
Hup, de gsx maar aangetrapt* en een toertje gaan doen! Maar na 10 min rijden werd het mijn eerste rit in de sneeuw!![]()

Ondanks het weer toch honderden bikes op pad
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
ToolkiT schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:04:
[...]
Van daat de Ace Cafe easter Southend run... in de (natte) sneeuw:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ace cafe.. * Capo zwijmelt even weg..
Als je een keer in de buurt bent kunnen we er wel ff langs gaan
btw, hoezo slecht weer en prut op de weg?:

[ Voor 34% gewijzigd door ToolkiT op 25-03-2008 10:40 ]
kewl en allerlei soorten motoren. ik zie "autorijders" dit niet zo snel doen.ToolkiT schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:04:
[...]
Van daat de Ace Cafe easter Southend run... in de (natte) sneeuw:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
And it goes BRAAAAAPP!
ja echt van alles van 125cc scooters to goldwings en mega customs (zie die 2 oranje in 2e foto) die zo bij OCC weg zouden kunnen komen...ROFLASTC schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:03:
[...]
kewl en allerlei soorten motoren. ik zie "autorijders" dit niet zo snel doen.
Wel grappig ik zag een Varadero 125 en dacht, hey die lijkt wel op mijn ouder fiets.. ik loop erom heen kijk op het nummerbord... was het mijn oude! erg grappig toeval..
Ik vind die Honda met dat pizzabakje meesterlijkToolkiT schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:12:
ja echt van alles van 125cc scooters to goldwings en mega customs (zie die 2 oranje in 2e foto) die zo bij OCC weg zouden kunnen komen...
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
zo te zien een motor courier die rijden wel vaker op dat soort bakken...unclero schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:51:
[...]
Ik vind die Honda met dat pizzabakje meesterlijk
Kopen hem nieuw en rijden hem binnen een half tot heel jaar helemaal af.. elk weekend olie verversen...

Mijn instucteur was ex courier... lijpe baan is dat..
Zijn zo een aantal van die dingen die je een keer moet doen :ToolkiT schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:32:
[...]
Als je een keer in de buurt bent kunnen we er wel ff langs gaan
btw, hoezo slecht weer en prut op de weg?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voluit met volgas op de motor
Motorvakantie met bagage en kameraden
Isle of man
Harley huren
Ace cafe (mits je de historie kent anders is de charme net ff wat minder
en nog wel een paar motor dingen
Hou me sterk aan bevolen als ik eens in de buurt ben
Dat viel me ook op toen ik in London was eind vorig jaar... Je komt echt om in de 125cc motortjes met een pizzabak achterop, bijna allemaal met een grote learners-sticker erop geplakt. Bij Dominios zat de L zelfs in de print op de bak verwerktToolkiT schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:56:
[...]
zo te zien een motor courier die rijden wel vaker op dat soort bakken...
Kopen hem nieuw en rijden hem binnen een half tot heel jaar helemaal af.. elk weekend olie verversen...![]()
Mijn instucteur was ex courier... lijpe baan is dat..
Dat zijn de pizza couriers idd die hebben vaak alleen een CBT en moeten dus L plates hebben..Chakotay schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:02:
[...]
Dat viel me ook op toen ik in London was eind vorig jaar... Je komt echt om in de 125cc motortjes met een pizzabak achterop, bijna allemaal met een grote learners-sticker erop geplakt. Bij Dominios zat de L zelfs in de print op de bak verwerkt
Maar de echte motor couriers (die documenten etc 'koerieren') rijden vaak op een basic naked bike met een enorme topbox erop..
dit idee:

Als ik ooit werkloos en aan lager wal raak..... Dan staat dat hoog op mijn lijstjeToolkiT schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:25:
[...]
Dat zijn de pizza couriers idd die hebben vaak alleen een CBT en moeten dus L plates hebben..
Maar de echte motor couriers (die documenten etc 'koerieren') rijden vaak op een basic naked bike met een enorme topbox erop..
dit idee:
[afbeelding]
Ik zie die vrije fietskoeriers wel eens bij het tankstation (annex postkantoor) stoppen. Van die doorweekte lui op een racefiets met een iPod die dan even een pakje van 50 bij 40 bij 10 in hun rugzakje staan te proppen.
Daar moet toch wel een markt voor te zijn om dat met een scooter (TGB Delivery zien er erg comfortabel uit) of een motor te doen
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
Mag volgende maand mijn eerste motor gaan uitzoeken, aangezien het mijn eerste motor word en ik net een huis hebt gekocht zal het echt een beginnersfiets worden welke ik na 1 of 2 jaar wil vervangen. Budget zal rond de 1500-2000 worden en ben op zoek naar een sportieve tourmotor.
Had de volgende types in gedachten:
Kawasaki ZZR 600
Honda CBR 600 F
Suziki GSX 600 F
Maar nu vraag ik mij af of een van deze alleen voor kleine mensen is (ben 190cm)
Kawasaki ZZR 600
Honda CBR 600 F
Suziki GSX 600 F
Maar nu vraag ik mij af of een van deze alleen voor kleine mensen is (ben 190cm)
cbr zou klein uit KUNNEN vallen, de zzr en gsx zijn vrij ruim volgens mij (veel oudere motoren 10+ jaar oud zijn wat ruimer)
*burp*
And it goes BRAAAAAPP!
Niks mis mee toch ?
* DinX vraagt zicch ook af hoe dat rijdt en voelt.
Wil dat ook ooit wel eens een keertje geprobeerd hebben.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik ben 182 ongeveer en heb een cbr600f uit 99. Voor mij is hij zeker niet te klein, ritten van 200-400 km gaan zonder moeite. Denk eerlijk gezegd niet dat die 8 cm die jij langer bent echt veel scheelt. Maar het enige devies is: ga erop zitten, maak een ritje en kijk waar jij je het prettigste op voelt.Eskimootje schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:28:
Mag volgende maand mijn eerste motor gaan uitzoeken, aangezien het mijn eerste motor word en ik net een huis hebt gekocht zal het echt een beginnersfiets worden welke ik na 1 of 2 jaar wil vervangen. Budget zal rond de 1500-2000 worden en ben op zoek naar een sportieve tourmotor.
Kawasaki ZZR 600
Honda CBR 600 F
Suziki GSX 600 F
Wil ik zeker gaan doen, hoop alleen dat het weer wat beter gaat worden
je moet idd het geprobeerd hebben eigenlijk om er een mening over te kunnen hebben, hoewel dat niet voor alles op gaatDinX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:03:
[...]
Niks mis mee toch ?

Voor de mooi weer rijders heb ik nog een set gebruikte Bridgestone BT002 in de aanbieding.
Achter een 180 en voor een 120. Nog goed voor kilooooooooooometers straat rijden.
Vraagprijsje voor mijn GoT vriendjes is 6 tientjes.
Achter een 180 en voor een 120. Nog goed voor kilooooooooooometers straat rijden.
Vraagprijsje voor mijn GoT vriendjes is 6 tientjes.
'T was meer de manier hoe hoe Capo het zei. "Alles wat je een keer moet doen" Alsof het geen motor is en je niet net zo goed een busa kan huren. Kennelijk is en blijft het een buiten categorie.DinX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:03:
[...]
Niks mis mee toch ?
Edit: net als een keer op MF. Een grapjas post onder het account van een maat: "Jongens ik moest toch maar eens zeggen dat ik homo ben". De reactie: "mods kan dit naar choppers?"
[ Voor 16% gewijzigd door ROFLASTC op 25-03-2008 21:20 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Ja, maar dat stelletje randdebielen op MF telt toch niet he 
Daarnaast zou een goldwing huren dr dan ook wel bij moeten staan (en een busa voor de harley/goldwing rijders
), dat zijn dan toch 2 dingen die je eens moet proberen.
Beiden wil ik trouwens nog wel een keertje doen, al is het het lenen voor een uurtje.
Daarnaast zou een goldwing huren dr dan ook wel bij moeten staan (en een busa voor de harley/goldwing rijders
Beiden wil ik trouwens nog wel een keertje doen, al is het het lenen voor een uurtje.
[ Voor 16% gewijzigd door 4x2 op 26-03-2008 02:19 ]
leeg
Het volgende GoT ritje gaat dus met Har(d)ley's , Trike's, Burgmannetjes en Goudvleugeltjes.4x2 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 02:19:
Ja, maar dat stelletje randdebielen op MF telt toch niet he
Daarnaast zou een goldwing huren dr dan ook wel bij moeten staan (en een busa voor de harley/goldwing rijders), dat zijn dan toch 2 dingen die je eens moet proberen.
And it goes BRAAAAAPP!
Heren, mag ik even melden dat ik gisteren een nieuwe tweewieler heb aangeschaft? Jawel, een Suzuki GS650GT uit 6-1983. Nog 3 maanden en dan wegenbelastingvrij
. En als bijkomend voordeel, het motortje heeft een cardan, geen geklooi met een ketting! 
GS500E > CB400T > GS650GT
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Leuk speelgoed, pics?Yonni schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:50:
Heren, mag ik even melden dat ik gisteren een nieuwe tweewieler heb aangeschaft? Jawel, een Suzuki GS650GT uit 6-1983. Nog 3 maanden en dan wegenbelastingvrij. En als bijkomend voordeel, het motortje heeft een cardan, geen geklooi met een ketting!
* Chakotay zou opzich best een keer op een Harley en op een scooter willen rijden, puur om te zien hoe dat nou rijdt
scooter wil je niet, ik heb toen ik mijn gpx250 had op een 250cc suzuki scootertje gereden.. ja het haalt de 150, ja het is lekker lui rijden.. maar NEE het is NIET motorrijdenChakotay schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:00:
[...]
Leuk speelgoed, pics?
* Chakotay zou opzich best een keer op een Harley en op een scooter willen rijden, puur om te zien hoe dat nou rijdt. Een Pan heb ik al even op gereden inmiddels, viel me nog mee hoe log dat is.
*burp*
Ik zei ook alleen proberen, niet aanschaffenrimpeldinky schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:17:
[...]
scooter wil je niet, ik heb toen ik mijn gpx250 had op een 250cc suzuki scootertje gereden.. ja het haalt de 150, ja het is lekker lui rijden.. maar NEE het is NIET motorrijden
Pics post ik nog wel van de GS. Wat betreft de motorscooters, vorig jaar was ik ook erg benieuwd en heb toen demogereden op een Burgman 400. Ik vond het erg leuk om te doen, het was voor mijn gevoel een slagschip war ik mee reed, maar ik kon 'm juist heel goed controleren. Het motor gevoel is wel helemaal weg, niks geen geschakel, geen verschil in acceleratie. Alleen een trappelend gevoel onder de bips. Voor het comfort is het zeker aan te raden, voor het motorrijden alleen, nee.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
iemand dit al eens gelezen
Ik vond hem wel goed 
Zwaaien van motorrijders, Zo zit dat dus.....
Geschreven door Albert van Boerum
Thursday 11 January 2007
De oorsprong!!!
De oorsprong van de motorrijdersgroet ligt in het stenen tijdperk.
Er waren toen maar heel weinig motorrijders. Er waren nauwelijks verharde wegen en de wielen waren van steen.
Alleen echte bikkels verdroegen de ongemakken van het motorrijden.
Wanneer twee zulke bikkels elkaar tegenkwamen, stopten ze, stapten af en lieten elkaar de geopende hand zien, om zo te bewijzen dat ze er geen vuistbijl in hadden verborgen.
Zo is de motorrijdersgroet ontstaan.
Winterrijders en softies (ook wel mietjes genaamd).
Onder dezelfde moeilijke omstandigheden zijn op de dag van vandaag nog de winterrijders onderweg. Motorrijders zijn oftewel winterrijders of softies.
Softies kom je in April in het kantoor van de verzekeringsmaatschappij tegen, waar ze hun afgemelde bike weer aanmelden.Winterrijders daarentegen rijden door. Hun aantal is gering.
Als twee winterrijders elkaar tegenkomen zijn ze heel blij en groeten.
Vanaf April groeten winterrijders niet meer. Want winterrijders groeten geen softies.
Softies herken je daaraan, dat ze in de eerste weken van de lente wild en met twee handen alles groeten wat zich op twee wielen voortbeweegt.
Ze zijn zo opgewonden, dat ze vergeten dat iets verderop een bocht ligt.
Ze hebben altijd schoon ondergoed aan - je zou eventueel in het hospitaal kunnen belanden.
De verboden groet.
Het groeten door motorrijders is aan strenge regels gebonden en wordt door beginnelingen terecht als uiterst ingewikkeld ervaren.
Het is omgeven door allerlei geboden en verboden.
Het bekendste verbod luidt als volgt:
Groet nooit een tweewieler die minder als 250 cc cylinderinhoud heeft. Zoiets is geen motor.
Wie uit nonchalance scooters of lichte motoren groet, staat voor schut en verliest zijn zelfrespect.
Een aparte categorie: Oldtimers.
Oldtimers worden in principe vriendelijk en vol bewondering gegroet ongeacht de cylinderinhoud.
Oldtimers worden meestal door technisch begaafde oudere heren bereden, de zogenaamde ouwe techneuten. Die worden met respect behandeld. Kom je een ouwe techneut tegen, wacht je af of hij groet. Vanaf de lente tot de herfst groeten velen niet omdat het winterrijders zijn en winterrijders groeten geen softies.
Het groeten op de autosnelweg.
Niet geregeld en daarom eigenlijk niet bestaand is de cultuur van motorrijdersgroet op de autosnelweg.
Zelfs zeer ervaren motorrijders kunnen niet zeggen of men tegemoetkomende motorrijders over zes rijstroken en de middenberm heen, groeten moet.
Rijtechnisch wordt het groeten een probleem bij het inhalen.
De klassieke linkerhand wordt door degene die ingehaald wordt, niet gezien.
Groet je met de linkerhand voor het lichaam langs naar rechts, denken automobilisten dat je last hebt van een zwerm sprinkhanen of kramp in de onderarm.
De "Rossi-groet".
De "Rossi-groet" (zo plat mogelijk op z'n kant, een knie raakt het asfalt) geldt als zijnde zéér riskant.
In het algemeen wordt hij als bewijs van extreme stuurkunst gezien, maar het is aan te raden in ieder geval van tevoren schoon ondergoed aan te trekken (zie boven).
"Rossi-groet"-rijders rijden uitsluitend op het buitenste profiel en vergelijken met elkaar wie de scherpst afgesleten voetsteunen heeft. Wie de kunst van de "Rossi-groet" niet beheerst en hem toch uitvoert, riskeert zijn allerlaatste, de zogenaamde "Gouden Groet".
Redenen waarom Harley-rijders niet teruggroeten.
1. De garantie vervalt als hij een niet Amerikaans produkt groet.
2. Met het dikke leer en de nieten krijgt hij zijn arm niet omhoog.
3. Hij groet uit principe geen rijders, die hun bike al geheel hebben betaald.
4. Hij is bang dat zijn stuur eraf trilt als hij het loslaat.
5. De rijwind zou de nieuwe tatouages eraf kunnen blazen.
6. Hij heeft een eeuwigheid nodig om aansluitend, vanwege de vibraties zijn handvat weer terug te vinden.
7. Hij kan niet onderscheiden of de ander groet of zijn oren dichthoudt.
8. Hij heeft vanwege de vibraties klittenband tussen handvat en zijn handschoen.
9. Hij heeft zojuist in het economisch gedeelte van de krant gelezen, dat Honda voor 60% paticipeert in Harley.
10 .Sedert de openbare verkoop van zijn vorige Harley haat hij alle mensen die een hand opsteken.
11. Zijn Bangkok-Rolex zou nat kunnen worden.
12. De linkerhelft van zijn stuur zou gejat kunnen worden.
13. De linkerhelft van zijn stuur werd reeds gejat en nu houdt hij zich aan de kilometerteller vast.
14. Hij houdt met zijn linkerhand zijn rechterspiegel vast om te voorkomen dat die er af trilt.
15. Hij heeft twee handen nodig om met zijn vingers de volgende afbetaling na te tellen.
16. Hij poetst net zijn chromen luchtfilterdeksel.
17. Als hij maar met één hand zijn stuur vasthoudt gaat ie op z'n bek.
Redenen waarom rijders van een Gold Wing niet groeten.
1. Volgens het Honda-instructieboekje mag hij zijn stuur pas loslaten als de bike stilstaat, de sleutel uit het contactslot is getrokken, de middenbok is uitgeklapt en de radio uitgeschakeld is.
2. Op het instrumentenpaneel is geen knop voor "automatisch terugzwaaien"aanwezig.
3. Hij is net ingedut.
4. Hij krijgt zijn arm wegens ouderdomsklachten niet meer omhoog.
5. Hij heeft via zijn handy een conferentieschakeling met zijn brooker en de ING-bank.
6. 't Vrouwtje heeft hem verboden vreemden te groeten.
7. Hij is net bezig alle lampjes van zijn "kerstboom" te tellen.
8. Hij sorteert op dit moment zijn CD verzameling.
9. De hand voor de antenne stoort de TV-ontvangst.
10. Hij ruimt net de vaatwasser in.
11. Vanwege zijn Alzheimer weet hij aansluitend niet meer waar hij zijn hand moet laten.
12. Hij vindt aansluitend tussen alle knopjes, lampjes, schakelaars en hendeltjes zijn stuur niet meer.
13. Hij verwisselt juist de batterij van zijn pacemaker.
14. Hij zoekt net in zijn boordcomputer, wat "opgestoken hand van een vreemde motorrijder" betekent.
15. Hij groet wel altijd, maar vanwege de troep rond zijn stuur ziet niemand zijn hand.
Redenen waarom Ducati-rijders soms wel (maar vaak niet) groeten :
Rekeninghoudend met de gemiddelde snelheid die een rechtge-aarde Duc-rijder zich voortbeweegt is het vaak lastig om tussen al de blikken pedaalemmers een andere motorrijder te onderscheiden die met een (of meerdere)arm zo graag de aandacht wil trekken van de betreffende Ducati-rijder...... Het is per slot van rekening wel zo dat de gemiddelde motorrijder altijd zal moeten blijven rijden op een toch kwalitatief zwaar teleurstellende japanse/duitse motorfiets en daarom altijd zal pogen de aandacht te trekken van de Ducati-rijder om op deze wijze vriendjes te worden met een Ducati-rijder om langs deze weg een mogelijkheid te scheppen om ooit eens een klein ritje te mogen (pogen) maken op de goddelijk en superieur geachte Ducati-motorfiets.
Verdere uitleg lijkt mij overbodig........
Een pan is ook geen goldwing, met een pan kun je sportmotoren nog wel gaan irriteren, met een goldwing moet je daar een groot hart voor hebbenChakotay schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:00:
[...]
Leuk speelgoed, pics?
* Chakotay zou opzich best een keer op een Harley en op een scooter willen rijden, puur om te zien hoe dat nou rijdt. Een Pan heb ik al even op gereden inmiddels, viel me nog mee hoe log dat is.
Pan heb ik zelf ook een keer een stuk op gereden (een 1100), vond het echt lekker rijden.
leeg
De reden dat harley rijders vaak oudere mannen zijn is dat door de trillingen de mannen onvruchtbaar worden. Het getril en het gestamp van het zadel en de tank tegen het scrotum brengt definitieve schade aan.DinX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:03:
[...]
Niks mis mee toch ?
Vandaar ook de sjago blikken.
Die worden dan weer ge-imiteerd door de niet harley rijdende choppers die denken dat het te doen is om "bad guy" uit te hangen.
Het is idd een aparte categorie. Er zijn gewoon een aantal motoren die ik niet koop met vol verstand maar eerder in een impulsieve dronken bui (en drink amper tot niet
Harley, Ducati & BMW.
Uitzonderingen : Harley na 1999 ivm de nieuwe blokken, Ducati enkel als het nieuw is en verkopen bij einde garantie periode. BMW , tja dat is haat liefde verhouding met betrekking tot de GS1200
Verwijderd
Inderdaad, die 80 eurie extra per jaar die je over houd zal je behoorlijk gaan merkenYonni schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:50:
Heren, mag ik even melden dat ik gisteren een nieuwe tweewieler heb aangeschaft? Jawel, een Suzuki GS650GT uit 6-1983. Nog 3 maanden en dan wegenbelastingvrij. En als bijkomend voordeel, het motortje heeft een cardan, geen geklooi met een ketting!
80? 60!Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:09:
[...]
Inderdaad, die 80 eurie extra per jaar die je over houd zal je behoorlijk gaan merken
ook dit moest ik weer ff kwijt:
morgen proefrijden op een xt660r (aangezien de x niet mogelijk was) en een mt-03
owja..ALS het weer meezit..
om 10:30 in de omgeving van nijmegen..dus blijf binnen zodat ik plat door de bocht kan
morgen proefrijden op een xt660r (aangezien de x niet mogelijk was) en een mt-03
owja..ALS het weer meezit..
om 10:30 in de omgeving van nijmegen..dus blijf binnen zodat ik plat door de bocht kan
Af en toe kots ik op MF, maar dit zijn toch wel weer echt megascherpe opmerkingenROFLASTC schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:19:
[...]
Edit: net als een keer op MF. Een grapjas post onder het account van een maat: "Jongens ik moest toch maar eens zeggen dat ik homo ben". De reactie: "mods kan dit naar choppers?"
Af en toe ?JdM schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:15:
[...]
Af en toe kots ik op MF, maar dit zijn toch wel weer echt megascherpe opmerkingen
Wat een forum

Dit topic is gesloten.