DinX schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:43:
[...]
De laatste 2-3 maanden ja

Toen ik m'n nieuwe auto pas had daar altijd mee naar het werk gegaan

En na zolang lekker droog en warm in de auto gezeten te hebben is de stap naar rijden door de regen bij 7° toch wat groot
Morgen ga ik wel weer met de motor (normaal gezien).
Ik ben eerlijk gezegd iemand die zich niet ergert in de file. De radio aan en lekker lachen met Peter Vandeveire
Sta jij er ook in ofzo ? Je woont in dezelfde gemeente, dus de kans is groot. Indien ja, toeter maar als er morgen een blauwe FJR met xenon door de file rijdt

Ik sta inderdaad elke dag in dezelfde file op weg naar Leuven centrum. In het begin toen ik daar werkte vertrok ik heel vroeg om de file te vermijden, rond 6u, half7. Maar na een jaartje ben ik toch maar beginnen wat later te vertrekken. Of je nu om half7 in de file staat, of om half9, je doet er toch even lang over om in Leuven te geraken.
Ik heb je al een heel aantal keren voorbij zien rijden

(denk ik toch). Er zijn een deel FJR's die naar Leuven crossen elke dag, maar er is er maar 1 blauwe geloof ik.
Probleem is dat ik je pas herken als je mij voorbij bent. Ik ben namelijk 1 van de chauffeurs die links tegen volle lijn rijdt (ofwel rechts tegen de volle lijn bij die zeldzame keren dat ik rechts sta in de file). Meestal heb je dan iemand achter je die dan in het midden rijdt, waardoor je de motorrijders pas heel laat ziet.
Komt daar nog bij natuurlijk dat je in het begin gewoon een bak licht tussen de auto's ziet doorkomen, en pas laat kan onderscheiden wat er achter die bak licht schuilgaat.
Ik heb ook een motor gekocht om de file te gaan trotseren, maar voorlopig laat ik die voor woon-werk nog even in de stal om wat ervaring op te bouwen buiten de file, maar binnen een paar weken als de regen wat minder is ga ik toch eens beginnen. Dus als je binnenkort een bordeaux GSX750F ziet stuntelen in de file, ben ik het... Niet te verwarren met de gewoon rode 600F die sinds een maand woon-werk doet, dat is naar het schijnt een collega van mij die ook in Leuven werkt.
Voorlopig zal ik dus nog met het koekblik aanschuiven... Als er je een bordeaux (ja, ik weet, ik heb iets met de kleur rood

) C4 ziet aanschuiven mag je me altijd eens de volle xenon laag geven, ofwel gewoon toeteren. Als ik dan wakker genoeg (en je nog niet 100m verder bent tegen dat ik kan reageren) zal ik terug toeteren...