To_Tall schreef op zondag 20 mei 2012 @ 01:43:
Nog niet zo lang geleden. Einde A12 waar je Den Haag in gaat zeg maar.
Bij de stop lichten stond er een auto mogelijk te ver ver de streep heen dat ze het rode licht niet meer zag.. Hoppa ze zet haar auto in achteruit en komt met een nood vaart naar achter zetten.. met haar trekhaak in mijn nummer bord

gelukkig alleen het nummerbord beschadigd niets meer..
Ook maar aangegeven dat ze nooit meer naar achter moet rijden bij een stop licht..
Stond zo'n 4 meter achter haar. maar dat was blijkbaar niet genoeg

Oh.pff... je zat in de koekblik.
Ik dacht al, wat voor een motor heeft er nou een kentekenplaat voorop zitten
Btw, ik twijfel over een eventuele aanschaf van een nieuwe motor.
Ik heb nu een Ducati Monster 696, deze heeft een zithoogte van 770mm. Ik kom met mijn 1.74m dus makkelijk met beide voeten op de grond. Echter, mijn hart roept uit naar de Ducati Streetfighter 848. Ik heb laatst even lopen (zitten, moet ik eigenlijk zeggen) passen op dit model, dat een zithoogte heeft van 840mm, en ik weet het niet zo goed.
Mijn voeten komen niet helemaal plat op de grond als ik beide benen uitsteek, denk dat 1/3 van mn voet de grond kan raken, maar niet dus niet meer helemaal plat. Als ik één been uitstrek kan ik de motor licht kantelen zodat ik wel met mn hele voet de grond raak. Het geeft dus niet echt veel vertrouwen/stabiliteit dat ik niet helemaal bij de grond kan.
Wat is wijsheid? De Monster is mijn eerste motor, dus ik ben niet anders gewend dan dat ik ruim bij de grond kan. Zelfs mn benen zijn iets gebogen op de Monster als ik de grond raak.
Een vriend van mij had een Supersport (810mm zithoogte) en die is iets kleiner dan ik en kon ook nooit volledig bij de grond, maar heeft nooit echt problemen ondervonden. Hoe zit het bij jullie? Komen jullie helemaal aan de grond met beide voeten als je op de motor zit?
[
Voor 44% gewijzigd door
Yellowneck op 20-05-2012 02:23
]