Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 340 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.527.195 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
ROFLASTC schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:49:
[...]

Op spanning lijkt mij nog het handigst. Te slap geeft ook meer weerstand bij het rijden (=meer verbruik) en de velg wiebelt in de band.
En van een te lage spanning word je band op termijn vierkant. Ik heb 14k gedaan met een MPR2 achterband, toen had ie nog wel profiel maar was ie vierkant geworden. Die 14K had meer kunnen worden als ik wat vaker bandenspanning checkte. En het rijd gewoon compleet kut met een te lage bandenspanning, echt dom dat ik daar in het eerste jaar van motorrijden gewoon niet op lette.

Ik heb nu trouwens een motor met binnenbanden, het lijkt erop dat die wel sneller leeglopen dan de tubeless banden van mn vorige motor. Hoort dat zo, of zijn de ventielen aan vervanging toe? Niet dat er 0,1 bar per dag uitloopt ofzo, maar ik meet het om de paar maanden en ik zie dat mn KTM met binnenbanden sneller zn bandenspanning kwijt is dan de VFR met tubeless banden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Widow op 06-04-2012 11:41 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Widow schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:41:
[...]

En van een te lage spanning word je band op termijn vierkant. Ik heb 14k gedaan met een MPR2 achterband, toen had ie nog wel profiel maar was ie vierkant geworden. Die 14K had meer kunnen worden als ik wat vaker bandenspanning checkte. En het rijd gewoon compleet kut met een te lage bandenspanning, echt dom dat ik daar in het eerste jaar van motorrijden gewoon niet op lette.

Ik heb nu trouwens een motor met binnenbanden, het lijkt erop dat die wel sneller leeglopen dan de tubeless banden van mn vorige motor. Hoort dat zo, of zijn de ventielen aan vervanging toe? Niet dat er 0,1 bar per dag uitloopt ofzo, maar ik meet het om de paar maanden en ik zie dat mn KTM met binnenbanden sneller zn bandenspanning kwijt is dan de VFR met tubeless banden :)
Je ventiel zit aan je binnenband vast, dus je ventielen kan je niet vervangen. Gelukkig zijn binnenbanden niet zo duur.

No signature required.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Richard

Kuru Kuru Kururin

M3rcury schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:53:
[...]

Je ventiel zit aan je binnenband vast, dus je ventielen kan je niet vervangen. Gelukkig zijn binnenbanden niet zo duur.
Nope, die zitten ERIN gedraaid, en kun je wel degelijk vervangen!

en die zien er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.q-parts.nl/catalog/images/ventiel%29.jpg

20*350ZO45°

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Richard schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:58:
[...]

Nope, die zitten ERIN gedraaid, en kun je wel degelijk vervangen!

en die zien er zo uit:

[afbeelding]
:Y net zoals bij je fiets, alleen dan wat groter. maar je binnenband vervangen bij de volgende wissel is ook een idee :Y

heb hem nu op 3/3,5bar staan. was 2,3/2 van de 2,4/2,6 die ik er in oktober volgens mij ingepompt heb :Y

[ Voor 11% gewijzigd door DECOY88 op 06-04-2012 12:10 ]

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

[...]

Same here. De ervaringen met andere velgen en andere binnenbanden varieren.

And it goes BRAAAAAPP!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:15

4x2

lộn xộn quá

En afgezien daarvan: officieel moet je iedere 2 weken je bandenspanning controleren, zeker met een wisselende buitentemperatuur fluctueert het nogal.

Niet dat ik het zelf zo vaak doe trouwens, maar ik houd het normaal wel vrij aardig bij.
Met de auto dan weer wat minder.

leeg

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:26
[...]
Mijn XF650 (tubes) vergeleken met mn Fazer nu, liepen ook veel sneller leeg idd. Dus ik denk niet iets om je zorgen te maken.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Bij mij is mijn voorband nog perfect qua profiel, maar uitgedroogd.
Ik merkte het ook duidelijk, als ik wegrij doe ik altijd even een remtestje om te checken hoeveel grip ik heb, en kon mijn voorwiel supermakkelijk laten doorglijden :X .

Verwijderd

Wat is het stil hier (tenslotte lijkt dit nog het meeste op een slow chat :) )

En jullie zitten nu neem ik aan ook netjes naar de live timing v/d vrije training te kijken?
http://www.motogp.com/en/Live+Timing

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:25

The Legend

*Plop*

Na dit drama vandaag weer naar Kalsbeek geweest. Er bleek niet echt een textielen broek te zijn die lang genoeg was én waar de protectoren op de juiste plaats zaten. Na veel passen uitgekomen op een leren combi (IXS Fireball).

Veel duurder dan ik vooraf had gepland natuurlijk. Service viel me ook tegen. Door fout advies aan hun kant heb ik vorig jaar een te korte broek gekocht. Hier kom ik natuurlijk wel laat achter, maar ik moet als leek toch afgaan op wat een winkelverkoper me adviseert? Toen er gevraagd werd welke verkoper me had geholpen was de reactie lacherig "oh ja, die heeft hier maar heel even gewerkt". Er wordt min of meer toegegeven dat ik verkeerd ben geadviseerd maar daar wordt vervolgens geen conclusie aan verbonden. Ik kreeg 10% korting op het pak (van 750 euro) + wat accessoires. Heb nu een mooi pak, maar Kalsbeek kom ik niet weer.

IXS Fireball dus! *O*

Afbeeldingslocatie: http://www.kalsbeekmotoren.nl/ShopImages/fireball-zwart.jpg

Staat vast leuk met m'n Revit Boulder tourlaarzen :P

Ik ben toch malle pietje niet!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:25:

En jullie zitten nu neem ik aan ook netjes naar de live timing v/d vrije training te kijken?
Neu ben druk met een nieuw windscherm voor de brommert.

Iemand een idee waar ik "veelvoorweinag" tandartsen klei kan krijgen. Ik moet, als het lukt, ook nog een mal maken.

And it goes BRAAAAAPP!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:25:

Nope.... halve fiets weer uit elkaar liggen om ergens wat stroom (geschakeld) af te tappen onder de tank/zadel zodat ik m'n Zümo bekabeling weer netjes aan kan sluiten en daarna de stuurdemper weer kan plaatsen. (kan demper ook zo wel plaatsen maar dan moet 'ie weer los op 't moment dat ik die bekabeling ga trekken).

Nou meteen mooi de gelegenheid om die EXUP rommel netjes af te doppen met een weerstand zodat ik geen errorcodes in m'n display houd. Servo en alle andere spullen van de EXUP klep liggen netjes op zolder.... ding dient tegenwoordig alleen nog maar als geluidsemmisie verlager bij lage toerentallen die je met 't type fiets wat ik heb tóch niet rijdt.

@ Roflastc: Werkt die goedkope "PlayDo" rommel van de Bart Smit niet nét zo goed, óf als het hard moet worden gewoon modelbouw gips?

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 06-04-2012 19:07 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

wimmel_1 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:04:

@ Roflastc: Werkt die goedkope "PlayDo" rommel van de Bart Smit niet nét zo goed, óf als het hard moet worden gewoon modelbouw gips?
Gips is natuurlijk wel beter te gieten. Moet ik igg een kistje timmeren :)

Maar voordat ik zo'n scherm eruit krijg als het gips rondom uithard. Het is wel een 3d voorwerp zeg maar en als ik het hele scherm onderdompel moet ik het allemaal weer open kloppen eer ik het orgineel eruit krijg. Klei blijft beter staan in bepaalde vormen waardoor ik alleen maar erop hoef te duwen.

[ Voor 31% gewijzigd door ROFLASTC op 06-04-2012 19:52 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
Hier is Midori :)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/8vvjf9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/etv3hu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/dcyd20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1j6idx.jpg

Moet nog steeds wennen aan het verschil in gewicht met de Suzuki (+- 50Kg), maar die V4 wil wel :9

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nice!

• DECOY88
(overleden)
Oguz286 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:57:
Hier is Midori :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Moet nog steeds wennen aan het verschil in gewicht met de Suzuki (+- 50Kg), maar die V4 wil wel :9
:9~ mooie fiets ook al is hij al even op straat _/-\o_

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

ROFLASTC schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:47:
[...]

Gips is natuurlijk wel beter te gieten. Moet ik igg een kistje timmeren :)

Maar voordat ik zo'n scherm eruit krijg als het gips rondom uithard. Het is wel een 3d voorwerp zeg maar en als ik het hele scherm onderdompel moet ik het allemaal weer open kloppen eer ik het orgineel eruit krijg. Klei blijft beter staan in bepaalde vormen waardoor ik alleen maar erop hoef te duwen.
Combi van die twee, dus....
  1. Kistje maken en je ruit aan de onderkant afvullen met PlayDo óf gewoon zand (bodem van kistje kan van cellofaan).
  2. Bovenkant afvullen met gips en uit laten harden.
  3. Bodem uit 't kistje halen.
  4. PlayDo/Zand verwijderen.
  5. Cellofaan op de gipsranden zodat 't niet meer hecht.
  6. Afvullen met gips en uit laten harden.
Klaar is je (spuit)gietmal ;)

• Widow
Welk bouwjaar is dat? Wel grijze velgen, HISS en auto choke, maar geen y2k spiegels :?

• Oguz286
Ze komt uit 2001 en ik dacht dat dit juist de 2k1 spiegels waren. Een andere VFR uit 1999 hier heeft andere spiegels namelijk.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ziet er chique uit voor een 11 jaar oude tourfiets :Y

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Wel apart zo'n groene, zie je niet veel ;)
Ik gok dat de originele Y2K spiegels beschadigd zijn geraakt en de vorige eigenaar een setje van de vorige versie op de kop heeft kunnen tikken aangezien de VFR'98-'99 eigenaren over het algemeen ook graag die Y2K dingen er op hebben.

Waar zijn die zwarte vlakken naast je richtingaanwijzer indicatoren voor? Die heb ik niet ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Oguz286
Zou best kunnen, mijn zadel is ook niet orgineel. Het heeft een wat stuggere textuur waardoor mijn kont niet zo snel heen en weer zwabbert :P

Ik heb geen idee waar die zwarte vlakken voor zijn :P

Trouwens, de vorige eigenaar had er handvatverwarming opzitten en ik heb nog steeds een kabeltje dat naar de handvat loopt. Volgens de verkoper zit daar geen verwarmingselement meer in, maar het zijn vrij dikke handvaten. Misschien dat als ik zo'n kastje er tussen plaats, dat ik warme handjes zal hebben!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Hmm, waar wil je zo'n los kastje vandaan halen?
Die verwarming is er niet voor niets vanaf geknipt; Waarschijnlijk is/zijn een/beide elementen kapot waardoor het geen nut meer had. Die setjes zijn nieuw vanaf ongeveer 40 euro te krijgen als je dat wil, maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben, je vingertoppen zullen alsnog koud worden als het echt koud is. Op m'n lesmotor (CBF500, zo goed als naked) had ik bij alles onder de 10 graden al half bevroren vingers, op m'n VFR kan ik tegen het vriespunt nog ruim een uur rijden met m'n zomerhandschoenen zonder erge last te krijgen van koude vingers. Ik moet wel zeggen dat het ook erg uit maakt hoe warm je kleding is. Ik had laatst op zo'n mooie zonnige dag m'n wintervoering er uit gehaald en een rit gemaakt van bijna 3 uur, m'n vingertoppen waren echter al na 3 kwartier helemaal wit en ijskoud. Vandaag was het een stuk kouder maar heb ik nergens last van gehad omdat ik naast de wintervoering ook nog een warm vest onder m'n jas aan had.

[ Voor 23% gewijzigd door D4V3 op 07-04-2012 00:31 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Oguz286
Ik heb twee rechterhanden en een vader met 4 rechter handen ;) De verwarming zelf is er niet afgeknipt he, alleen is het kastje ertussenuit gehaald. Zo iets kan ik zelf ook bouwen al is het meer voor de leuk :)

Ik had vandaag ook koude handen en het was inderdaad onder de tien graden hier. Ik merk dat ik op de motor sowieso relatief koude handen heb, maar het is binnenkort weer lekker motorrijweer. Ik had lessen in de zomer en toen was het echt zweten! Dan heb ik geen handverwarming nodig denk ik ;)

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:01

mphilipp

Romanes eunt domus

D4V3 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:29:
maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel veel toegevoegde waarde hebben, je vingertoppen zullen alsnog koud worden als het echt koud is. Op m'n lesmotor (CBF500, zo goed als naked) had ik bij alles onder de 10 graden al half bevroren vingers, op m'n VFR kan ik tegen het vriespunt nog ruim een uur rijden met m'n zomerhandschoenen zonder erge last te krijgen van koude vingers.
Of je handen volledig in de rijwind zitten is ook een factor. Misschien houdt het kuipje van de VFR de wind een beetje weg, want zo op de foto lijkt het alsof je vol in de wind zit. Bij mij hebben de spiegels de functie van spoilers voor de handen. Dat scheelt gewoon een heel stuk. Maar vingertoppen blijven altijd een lastig punt, daar stroomt nauwelijks bloed heen. Misschien dat verwarmde handschoenen of watje in de vingertoppen van je handschoen dat verhelpen. Zolang ze maar niet strak tegen de top van je handschoenen zitten.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:08
Oguz286 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 01:01:
Ik heb twee rechterhanden en een vader met 4 rechter handen ;) De verwarming zelf is er niet afgeknipt he, alleen is het kastje ertussenuit gehaald. Zo iets kan ik zelf ook bouwen al is het meer voor de leuk :)

Ik had vandaag ook koude handen en het was inderdaad onder de tien graden hier. Ik merk dat ik op de motor sowieso relatief koude handen heb, maar het is binnenkort weer lekker motorrijweer. Ik had lessen in de zomer en toen was het echt zweten! Dan heb ik geen handverwarming nodig denk ik ;)
koude handen zijn nooit leuk ;)

Gisteren les gehad na 30 min rijden toch maar even 5 min mn handen gewarmd. Heb zomer handschoenen :)
2 jaar geleden in de zomer lesgehad, door het vele stoppen en uitleggen had ik graag een airo in mn pak willen hebben :)

Ach maart april fris. jun jul aug erg warm. voor ieder wat wils ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

WOW! Ik kwam een foto tegen van deze motor:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AVyLMh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/31fZdh.jpg

Weet iemand welke motor dat is?

• DECOY88
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:56:
WOW! Ik kwam een foto tegen van deze motor:
[afbeelding]
[afbeelding]

Weet iemand welke motor dat is?
kawa zrx1200 maar origineel zit er geen turbo op :N

Afbeeldingslocatie: http://www.bikez.com/pictures/kawasaki/2005/21499_0_1_4_zrx%201200%20r_Image%20credits%20-%20Kawasaki.jpg

maar het was een gpz1100 _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door DECOY88 op 07-04-2012 16:04 ]

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kawasaki GPZ1100 van rond 1985, maar behoorlijk aangepast met een turbo erop.

Afbeeldingslocatie: http://www5.airnet.ne.jp/touch/mc00.jpg

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• DECOY88
(overleden)
mphilipp schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:02:
Kawasaki GPZ1100 van rond 1985, maar behoorlijk aangepast met een turbo erop.

[afbeelding]
gpz 8)7 was ik niet opgekomen _/-\o_

Verwijderd

Maakt niet uit hoor DECOY die van jou is net zo mooi ;)

Thanks, mpphillip maar helaas zien ze op de meeste plaatjes er iets minder uit dan degene die ik had gevonden :(

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:15

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb de crashpads gemonteerd. Vandaag was het toch niet echt rijweer. Te veel wielrenners en landbouwverkeer die elkaar al in de haren vliegen, daar ga ik niet tussendoor slalommen. :P

Zo ziet complete bouwpakket eruit van Top Block. Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Er zit zelfs beschermfolie op de slijtblokken. Het Hornet-logo op de slijtblokken maakt het helemaal af.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TZ16KScCVWIsluPgJGFyMko5/full.jpg

Hier zie je de aluminium beugel die tegen het frame wordt geschroefd. De 3 bouten zijn 2x M10, en 1x M12. Let op, deze zijn imbus, 8 en 10 mm. Op zich is dat niet zo erg, maar die moet je dus met een momentsleutel aandraaien. Er zwerven hier thuis 3 of 4 nagenoeg complete doppensets rond, maar niet met zo'n grote imbus doppen. (of heten het dan bits?)
Nou ja, dat was niets wat een flex niet kan oplossen. Van een oude imbusset hebben we toen maar een stukje afgeflext, zodat we icm een 8mm en 10mm dop de momentsleutel konden gebruiken.
De 2 kleine boutjes (hierboven zichtbaar in de montagebeugel) worden vervolgens gebruikt om de slijtblokken blind te monteren. Let wel op, aan de rechterbeugel past het achterste boutje er niet achteraf in, omdat dan een bout van het motorblok in de weg zit. Daar kwamen wij dus ook wat laat achter. We hadden het niet eerder gezien omdat het maar om één millimeter gaat. Dat leverde wel wat gevloek op, omdat we het ding toen weer deels moesten demonteren, het boutje plaatsen, en toen opnieuw de beugel monteren.

Maar goed, na wat gepuzzel om alle doppensets weer juist bij elkaar te krijgen, was dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PQWFnMn6X0MiIkrLCprRmgXx/full.jpg
De crashpads vallen dus bijna niet op in deze kleuren. Zelfs de montagebeugels hebben dezelfde kleur als het frame.

En zul je net zien: zonder crashpads valt je motor om met een hoop schade als gevolg, dus mét crashpads valt ie niet meer om. Toch? :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GPZ's zijn tussen '83 en '85 ook met turbo gemaakt door Kawasaki zelf.

En: Over smaak valt niet te twisten, maar... auw :X

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DrivinUCrazy schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:56:

>>KNIP<<
En zul je net zien: zonder crashpads valt je motor om met een hoop schade als gevolg, dus mét crashpads valt ie niet meer om. Toch? :+
Ik liet m'n fiets van een week oud omdonderen TIJDENS 't monteren van een setje valdoppen doordat de jiffy inklapte toen ik 'm wilde verzetten :'(

Eerste krasjes op het dynamodeksel staan er dus al weer op _O-

• DECOY88
(overleden)
wimmel_1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:48:
[...]

Ik liet m'n fiets van een week oud omdonderen TIJDENS 't monteren van een setje valdoppen doordat de jiffy inklapte toen ik 'm wilde verzetten :'(

Eerste krasjes op het dynamodeksel staan er dus al weer op _O-
de eerste doet het zeerst :'( daarom koop ik altijd een motor waar al een krasje opzit _O-

• To_Tall
DECOY88 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:27:
[...]

de eerste doet het zeerst :'( daarom koop ik altijd een motor waar al een krasje opzit _O-
Dan nog krasje er extra bij doet bij mij dan ook nog heel veel zeer...

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Soms weet ik niet of ik hem nu moet gaan verkopen of niet, mijn Honda CB600S uit 2003 (MY2002).

Ik heb hem nu 2 jaar en ik hem er welgeteld 4000 km mee gereden.
Vorig jaar voorzien van een nieuwe achterband en daar staan de "spikkels" haast nog op.

Op dit moment staat er 13500 km op en alles is nog in orde.
Banden zijn nog in een prima staat, evenals ketting en remmen.

Als extra heb ik er een HyperPro achterveer op zitten en een setje Daytona handvat verwarmers (heerlijk).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fredkroket/tweakers.net/pics/2011-03-19%2017.36.58.jpg

De ene dag denk ik verkopen! Dan weer; maar voor hoeveel! Daarna denk ik dan ook vaak weer; ga ik dan toch een CB 1000 RR terug kopen? Of een GSX-R 750? Of ben ik wijs en laat ik het geld staan en koop ik niets terug aangezien ik gewoon haast geen tijd heb (en dan ook nog een auto van de zaak, waardoor je toch als snel die auto pakt).

Met 2 kleine kinderen, een studie, drukke baan en een gevuld prive leven blijf ik het toch lastig vinden keuzes te maken. Helaas kies ik het minst voor de Honda...

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02

charrel

Cortisol4life..

Hoogst waarschijnlijk een gpz750 turbo, zijn standaard gemaakt alhoewel deze wel wat aangepast is.
Als ie standaard was geweest is ie ws. meer waard, dingen zijn dan erg gewild!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

TheZeroorez schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:22:
GPZ's zijn tussen '83 en '85 ook met turbo gemaakt door Kawasaki zelf.
Ja, maar volgens mij is het op deze zelf bijgeknutseld, maar dat kan ook komen omdat je 'm ziet zitten. De orginele GPZ750 Turbo had ook iets van een onderkuipje waardoor de turbo niet zo opviel.

I stand corrected: het is idd een echte GPZ750 Turbo. Ik vond nog ene leuk filmpje:

Schijnt een van de beste turbo's te zijn uit die tijd. Met digitale brandstofinjectie en een aantal verstevigingen aan de motor voor de extra power. Hij performed net als de 1100, maar dan zonder het gewicht. Liep gewoon tegen de 240kmh dat ding... :X

[ Voor 34% gewijzigd door mphilipp op 07-04-2012 23:13 ]

• Oguz286
Wow, stoer ding! Ben geen fan van vierkante koplampen, maar dit is een van de weinige uitzonderingen :9~

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-01 22:01
Die turbo's liepen allemaal stuk, daar is bij vrijwel elke gpz wel een andere opgegooid. (evenals de remmerij :+ )

de gpz 750 turbo was idd de snelste/grootste etc uit die tijd...

staat nog ergens op mn verlanglijst, naast de kz1300

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

KaWaReZ schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:11:
staat nog ergens op mn verlanglijst, naast de kz1300
Mét turbo dan ;)

Of de bekende Z2300

V12 Rulez!

[ Voor 18% gewijzigd door mphilipp op 08-04-2012 01:28 ]

• DECOY88
(overleden)
mphilipp schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:24:
[...]

Mét turbo dan ;)

Of de bekende Z2300
[video]
V12 Rulez!
wat een gelul in dat filmpje kan het motortje niet eens horen -O-

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:51

steveman

Comfortabel ten onder

DrivinUCrazy schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:56:

Maar goed, na wat gepuzzel om alle doppensets weer juist bij elkaar te krijgen, was dit het resultaat:
Ziet er puik uit hoor :Y

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DECOY88 schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:33:
[...]
wat een gelul in dat filmpje kan het motortje niet eens horen -O-
Maar wel retecool dat ie dat gewoon in zijn schuurtje doet. Geweldig zo'n vent. Laten we gewoon 2 6cylinder blokken doorzagen en aan elkaar lijmen, misschien doet ie het wel... ;)

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:57
Dit is weekend is m'n motor om gegooid :( Was het weekend weg en toen ik gister thuis kwam zag ik dat de motor verder van de muur stond dan dat ik em zet. Toen ik em terug wou zetten zag ik dat ie dus om is geweest, duidelijk valschade. Koppelinghendel helemaal verbogen, voetsteun van passagier afgebroken en kappen rond het zadel kapot. Gelukkig zitter er valdoppen op en lijkt alles nog wel te werken. Nu maar verzekering bellen en aagifte doen :/

Last.fm
Films!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mphilipp schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:31:
[...]

Maar wel retecool dat ie dat gewoon in zijn schuurtje doet. Geweldig zo'n vent. Laten we gewoon 2 6cylinder blokken doorzagen en aan elkaar lijmen, misschien doet ie het wel... ;)
Net zoals deze kerel.

YouTube: V12 CBX running down the road (alley)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sv3n schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:18:
Dit is weekend is m'n motor om gegooid :( Was het weekend weg en toen ik gister thuis kwam zag ik dat de motor verder van de muur stond dan dat ik em zet. Toen ik em terug wou zetten zag ik dat ie dus om is geweest, duidelijk valschade. Koppelinghendel helemaal verbogen, voetsteun van passagier afgebroken en kappen rond het zadel kapot. Gelukkig zitter er valdoppen op en lijkt alles nog wel te werken. Nu maar verzekering bellen en aagifte doen :/
Om gegooid, of om gewaaid? Er zijn behoorlijk fikse windstoten in het land op dit moment (en gisteren).

In ieder geval succes met de afhandeling.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 09-04-2012 16:41 ]

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Iemand nog naar een Motoport (Goes) paasshow is geweest.
Erg goed geregeld, leuke standjes van fabrikanten, kosteloos hapjes en drankjes, en weer een hoop moois gezien:
NC700S
ER-6N
GSR750ABS

-Springkussen van Suzuki
-Kinderquadrijden (ook) Suzuki
-Shoei helm poetsservice???
-Wheelie maken op een motor (die op statief stond)
-Dyno (mobiel) van een gespecialiseerd bedrijf
-Een Harleyclub (regio Zeeland)

20*350ZO45°

• Widow
Die Shoei service staat wel vaker bij motordealers, ze hebben ook een keer het vizier van mn Multitec afgesteld. Die fluitte altijd eerst een beetje, nu is ie weer wat stiller :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Widow schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:47:
Die Shoei service staat wel vaker bij motordealers, ze hebben ook een keer het vizier van mn Multitec afgesteld. Die fluitte altijd eerst een beetje, nu is ie weer wat stiller :)
Volgens mijn pa een Frans kenteken op het busje, maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel voor van die promoteams.
Waren vandaag een hoop Motoport filialen open, en ze hebben natuurlijk overal (tenminste daar ga ik van uit) wel het één en ander uit de kast getrokken.

20*350ZO45°

• charrel

charrel

Cortisol4life..

De importeur van shoei zit in Frankrijk, dus de volledige europa distributie verloopt via hun. Dus die zullen dan ook wel dat busje verzorgen.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:05

DinX

Motormuis

* DinX wil echt een week Alpen doen deze zomer :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-01 12:27
Richard schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:51:
[...]

Volgens mijn pa een Frans kenteken op het busje, maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel voor van die promoteams.
Waren vandaag een hoop Motoport filialen open, en ze hebben natuurlijk overal (tenminste daar ga ik van uit) wel het één en ander uit de kast getrokken.
Ik woon dan aan de andere kant van de tunnel maar ik weet van niks, erg veel reclame hebben ze dan niet gemaakt lijkt het...

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Hehe, mn motor staat dus op marktplaats, kreeg ik vanmiddag een mailtje binnen of ie nog te koop was.
In het engels, van iemand die 1 dag actief was op marktplaats :z

Maar goed, scammers zijn een goede reden om creatieve engelse mailtjes terug te sturen, dus meestal ga ik dr op in.
Dus gemaild dat ie nog te koop was, kreeg ik een mailtje dat ie mn taal niet snapte, of ik een antwoord in het engels terug wilde sturen.
Hij was in het engels dokus...

Daarop volgde dit:
Thanks so much for the response,I am a marine engineer from United Kingdom and right now i am at work (sailing)
I'm in a ship right now at Bermuda,so i can not come over to check the state of merchandise myself but according to what you write on the advert on internet I'm okay with the condition.
so what you have to do now is email me with the actual price you want to sell it and i will arrange on how to make the payment and delivery as soon as possible.
Kindly reply me back in English as soon as possible.

Mrs Anita Robert

41 Reedworth Street
Lambeth,Greater London SE114PQ
United Kingdom
+447024053866
En dit kreeg ie als antwoord terug:
Hi,

My actual price is €3500,-
The €600,- in the ad is a downpayment, but you probably didn't understand that if you can't read Dutch.
It's also a horrible piece of crap that will break down almost immediately (again, it said so in the ad) but this seems to be a normal asking price for one of these bikes (any cheaper and the only usable part is the key most of the time)
They're quite rare, but you'll be acquiring a small part of history, so I think it's worth it.

If you want to, a friend of mine is in the US navy and stationed at Kindley Air Force Base and we can probably work something out to have it shipped for a nominal fee.
That way you can ride the bike while your there and then take it home, so it's a win-win situation.

I would like my payment in unmarked oranges since I expect their price to rise violently in the coming months due to a shortage caused by the fallout from the Chernobyl disaster 25 years ago.
Oranges react slowly to radiation, but when they do, the shit hits the fan (in a literal sense if you eat them apparently, I'm dying to see it to be honest, should be entertaing)

Anyway, please respond back to me and we can work this out.

Kind regards,
Harrie
Blijft leuk :+

leeg

• To_Tall
je kan ook vragen op welk schip hij zit :+

Er zijn momenteel niet zo veel schepen in de bermuda. Zover ik ook kan zien zijn er geen schepen die over 2 weken in Rotterdam kunnen liggen :+

• Oguz286
Ik wil je motor best kopen, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk een Nigeriaanse prins ben. Kan je helaas niet betalen met sinaasappelen, maar ik heb wel een appelboom, dus appels genoeg. Deal? :+

[ Voor 30% gewijzigd door Oguz286 op 10-04-2012 00:48 ]

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

To_Tall schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 00:46:
je kan ook vragen op welk schip hij zit :+

Er zijn momenteel niet zo veel schepen in de bermuda. Zover ik ook kan zien zijn er geen schepen die over 2 weken in Rotterdam kunnen liggen :+
Mwoah, het feit dat kindley air force base al 40 jaar niet meer zo heet is ook wel weer grappig :P

leeg

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

*proest!

Wise enough to play the fool

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:57
TheZeroorez schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:41:
[...]

Om gegooid, of om gewaaid? Er zijn behoorlijk fikse windstoten in het land op dit moment (en gisteren).

In ieder geval succes met de afhandeling.
Vrijwel zeker omgegooid, motor staat strak naast een hoge muur, de wind kan er dus niet achter zijn gekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sv3n op 10-04-2012 08:38 ]

Last.fm
Films!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

FANTASTISCH! Heerlijk om te zien dat er mensen zijn die dat soort projecten oppakken.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Flesdop schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:54:
[...]

Ik woon dan aan de andere kant van de tunnel maar ik weet van niks, erg veel reclame hebben ze dan niet gemaakt lijkt het...
In hun (gratis) (2)maandelijkse Magazine was het breed uitgemeten, verder als je je aangemeldt hebt voor dat magazine zou je een SPAM mailtje hebben mogen ontvangen.

Opzich is het best de moeite waard je NAW gegevens achter te laten.

20*350ZO45°

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-01 15:26
Iemand nog tips mbt een compacte regencombi of 1-delig pak? Compact als in opgeborgen toestand. Voering is niet van belang, erg snel koud heb ik het niet.

• DinX

DinX

Motormuis

DinX schreef op maandag 09 april 2012 @ 23:52:
* DinX wil echt een week Alpen doen deze zomer :p

[video]
Zo, eens een route in elkaar geflanst :p
Te doen op een week met 2 weekends :)

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=oqcfvriieyxadbif

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:20

-tom-562

Oliesjeik

DinX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:00:
[...]

Leuk rijden daar! Ik ben daar afgelopen jaar geweest, we hadden de motoren achter de auto geknoopt op een trailer (eerst 2 weken wezen surfen in Mimizan). Vooral rond Nice heb je ook echt heel veel gooi- en smijtweggetjes met heerlijke krappe haarspeldbochtjes, daar ben je eigenlijk continu aan het sturen :P
Het was echt gaaf om met 2 ouwe frikandellen door Monaco te cruisen :*) En het geluid in de bergen... Het klinkt echt geniaal om een 4-cilinder te horen gillen en dan te horen weerkaatsen tussen de bergwanden :9~

Vaak bu'j te bang!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

DinX schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:00:
[...]

Hebben we vorig jaar gereden, waren toen nog een paar passen dicht opmdat we eind mei gingen.
Erg mooie route alleen de campings waren bijna allemaal dicht en hotels waren ook schaars.
Begin juli gaan we het nog een keer proberen, hopelijk is dan wel alles open, maar het zal er weer om hangen.

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, bij mij zal het ofwel de laatste week van juli ofwel ergens in augustus zijn, zeker niet vroeger.

Is het trouwens nodig campings op voorhand te boeken daar of vind je er altijd wel eentje met een plaats vrij. En wat kost het daar per nacht ongeveer?

Hmm, bij Bardonnechia nog geen 15€ voor een nacht, mooi :)

[ Voor 54% gewijzigd door DinX op 10-04-2012 12:47 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:46

_Apache_

For life.

charrel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:25:
[...]

Hebben we vorig jaar gereden, waren toen nog een paar passen dicht opmdat we eind mei gingen.
Erg mooie route alleen de campings waren bijna allemaal dicht en hotels waren ook schaars.
Begin juli gaan we het nog een keer proberen, hopelijk is dan wel alles open, maar het zal er weer om hangen.
Ik had een verzameling van motorvriendelijke hotels in midden europa (van nl, frankrijk, duitsland, italie etc). Zoek daar even naar, kan hem zelf even niet vinden. Misschien dat ik hem thuis nog heb, ik zoek het even na voor je.

Ik weet niet hoe je naar hotels zocht, maar als je op de bonnefooi gaat is 3-6x een hotel zoeken per dag niet uitzonderlijk, voor je en schappelijk en beschikbaar hotel vind. Als je wat eerder stopt met kilometervreten(16:30/17:15) dan heb moet het wel heel bont lopen wil je niet snel iets kunnen vinden.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Boeie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:59:
Iemand nog tips mbt een compacte regencombi of 1-delig pak? Compact als in opgeborgen toestand. Voering is niet van belang, erg snel koud heb ik het niet.
http://www.louis.de/_1016...=artnr_gr&artnr_gr=208871

In de reclame.

20*350ZO45°

• Boeie
Thanks, maar ik heb nu een Proof Splash 2 en die is behoorlijk huge als je hem mee moet nemen in je tanktas. Ik zoek een kleiner overall, dus vooral compact om mee te nemen. Of is dat deze?

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Boeie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:02:
[...]

Thanks, maar ik heb nu een Proof Splash 2 en die is behoorlijk huge als je hem mee moet nemen in je tanktas. Ik zoek een kleiner overall, dus vooral compact om mee te nemen. Of is dat deze?
http://www.motoport.nl/ep...039010/SubProducts/039010

Deze vouw je op in een klein tasje.. past in de buddy van mijn gsx-r met een beetje proppen..
charrel schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:22:
De importeur van shoei zit in Frankrijk, dus de volledige europa distributie verloopt via hun. Dus die zullen dan ook wel dat busje verzorgen.
Er is gewoon een agentschap in Nederland. Volgens mij hebben zij gewoon een eigen busje..

[ Voor 24% gewijzigd door M3rcury op 10-04-2012 14:09 ]

No signature required.

Verwijderd

Er is ook een fries die 2 CBR400 blokken heeft genomen.
die heeft dus een V8 800cc gebouwd,

stond in een motor blad jaaaaren geleden maar er zijn van die projecten her en der die gewoon zo mooi zijn...

overigens is het niet ongewoon om dit soort handelingen te verrichten.

Iemand die mischien met Radical bekend is? dat zijn 2 busa blokken.
en dan bedoel ik deze Radical niet deze (mijn voorkeur voor de 2de)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 14:31 ]

• Boeie
M3rcury schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:06:
[...]

http://www.motoport.nl/ep...039010/SubProducts/039010

Deze vouw je op in een klein tasje.. past in de buddy van mijn gsx-r met een beetje proppen..
Nice, daar maar even kijken dus!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:16:
[...]

stond in een motor blad jaaaaren geleden maar er zijn van die projecten her en der die gewoon zo mooi zijn...

In welke gebruiken ze dan een dubbel busa blok? Ik dacht dat ze alleen enkele busa blokken en ford blokken gebruiken.

No signature required.

Verwijderd

M3rcury schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:35:
[...]

In welke gebruiken ze dan een dubbel busa blok? Ik dacht dat ze alleen enkele busa blokken en ford blokken gebruiken.
O dat is blijkbaar alleen die SR8,
wist niet eens dat ze zo veel verschillende modellen hadden...

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:20

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:16:
[...]

Dat weet ik nog! Ik was toen in een kiosk o.i.d., en bladerde door zo'n blaadje in, en zag dat artikel staan. Is denk ik een jaar of 6 geleden ofzo.

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

-tom-562 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:05:
[...]

Dat weet ik nog! Ik was toen in een kiosk o.i.d., en bladerde door zo'n blaadje in, en zag dat artikel staan. Is denk ik een jaar of 6 geleden ofzo.
De tering, we hebben beeld!

Dankzij deze vondst noem ik mijn dagje op het kantoor productief!

• PilatuS
  • Niet online
M3rcury schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:35:
[...]

Is het blok van de Ariel Atom V8 geen dubbel Busablok ?

• DECOY88
(overleden)
PilatuS schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:44:
[...]

Is het blok van de Ariel Atom V8 geen dubbel Busablok ?
die kwam van Honda of Mitsubishi. bij de eerste tenminste was een 3L v8

Verwijderd

DECOY88 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:10:
[...]

die kwam van Honda of Mitsubishi. bij de eerste tenminste was een 3L v8
Engine: 2.0L Honda K20A1, 4 Cylinder, i-VTEC or 2.0L supercharged, 2.2L or 2.4L Gm ecotec 4 Cylinder
Engine: 3.0L ariel bespoke V8 with hayabusa cylinder heads
BRON
(c) http://en.wikipedia.org/wiki/Ariel_Atom

• To_Tall
Net de rijschool gebeld.. Ze hebben mn examen voor 4 Mei as. ingepland staan :+ Whoeiii.. Nog 3 lesjes rijden :) Dan kunnen we examen doen.. Vind toch wel snel gegaan.. :+

Hopen dat ik voor eind Jul mn AVD examen mag gaan doen :) kijk er al naar uit :P nah nog paar maandjes dus..

Verwijderd

<insert deity of choice> dat is een vet blok
http://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm

Overigens is de radical versie wel met betere specs, maar ik gok niet dat die uitvoering straat legaal is.

Inmiddels zijn we een beetje offtopic geraakt kwa het aantal wielen.
Maar die SR8 is blijkbaar "road legal" :P volgens mij is het verschrikkelijk om daar mee "normaal" mee te rijden.
(lees 680 kilo 460pk,)
Denk dat ik maar eens ga sparen 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 17:54 ]

• DECOY88
(overleden)
volgende keer beter opletten bij topgear B)

• Exigence
  • Laatst online: 21:28

Exigence

dnkroz

Zo, nieuwe bandjes zijn besteld. Ben voor een setje Sportsmarts van Dunlop gegaan. Ben benieuwd hoe die bevallen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:49:
[...]

<insert deity of choice> dat is een vet blok
http://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm

Overigens is de radical versie wel met betere specs, maar ik gok niet dat die uitvoering straat legaal is.

Inmiddels zijn we een beetje offtopic geraakt kwa het aantal wielen.
Maar die SR8 is blijkbaar "road legal" :P volgens mij is het verschrikkelijk om daar mee "normaal" mee te rijden.
(lees 680 kilo 460pk,)
Denk dat ik maar eens ga sparen 8)
offtopic:
haha !! iets minder dure optie (ook misschien iets minder power maar toch)
=> Ford Capri MK2 (bj 1979)
=>> standaar 1.6 met lamme 4de cillinder
=>>> Ford Scorpio mk1 met 2.9 V6
=>>>reviseren van de motor
+ compleet aangepaste ophanging, aangepaste pedalbox, turbo/intercooler, een beetje losser gevezen motor

== VEEL FUN OP DIE ACHTERWIELEN !!

• PilatuS
  • Niet online
Exigence schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:14:
Zo, nieuwe bandjes zijn besteld. Ben voor een setje Sportsmarts van Dunlop gegaan. Ben benieuwd hoe die bevallen :)
Heb ik er ook onder liggen. Nu zo'n 8.000km mee gereden. Bevallen prima :)

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:05
En ja hoor!

Sinds gisteravond is ie eindelijk "af".

Alleen nog een degelijke uitlaat en rijden met dat hok.

Afbeeldingslocatie: http://www.s-schuiling.nl/YZF750R/foto2.JPG

Sinds december bezig geweest om haar in orde te krijgen had nogal wat schadeherstel en onderhoud nodig.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Verwijderd

en dat gedrocht van een 46 sticker er af halen.
(anti rossi fan sinds hij capsones kreeg en Honda verliet)

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Nog afgezien van het feit dat ie ook niet meer bij Yamaha rijdt.

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:05
In die tijd dat deze Yamaha werd gemaakt reed hij niet eens voor Yamaha.

Maar ik ben fan van Rossi en zal dat altijd blijven.
(Al is het nu weinig feest vieren) :/

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:51

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:03:
en dat gedrocht van een 46 sticker er af halen.
(anti rossi fan sinds hij capsones kreeg en Honda verliet)
RossiRossiRossiRossiRossiRossiRossiRossiRossiRossi
RossiRossiRossiRossiRossiRossi

Zo, 46 keer Rossi voor uw bakkes :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Heb even mijn website onderhanden genomen ;) Gewoon omdat het kan :P Hier ook even spammen (altijd goed voor de statistieken ;)

www.tyl.nl

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• charrel

charrel

Cortisol4life..

M3rcury schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:06:

Er is gewoon een agentschap in Nederland. Volgens mij hebben zij gewoon een eigen busje..
Alle helmen komen binnen via Frankrijk, dat is iig wat ze mij bij meerdere zaken vertelden over de shoei neotec.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

DinX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 07:38:
* DinX heeft zoiets op z'n kop:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xXGGOXEBhaajd9YC9FuPuDQC/full.jpg%5D

Zoals zoveel Belgische motards op het moment. Het is namelijk net dezelfde kleur als de motorpolitie hier gebruikt. Altijd leuk als je op een witte fiets rijdt :P
Heb deze gezocht, in Nederland nergens tegen gekomen iig.

20*350ZO45°

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik zie dat onze buren in België en Frankrijk een gezamelijke protestrit gaan doen de 28ste in/naar Brussel:
Afbeeldingslocatie: http://www.rijder17ra.com/harley-davidson/archief/afbeeldingen%20archief%202012/Nee%20aan%20een%20motofoob%20Europa.jpg

Zou eigenlijk een Europees feestje moeten worden, met ook d'n Ollanders erbij.

• DinX

DinX

Motormuis

Die Limburg lijkt me eerder Rotselaar E314 :)

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:46

_Apache_

For life.

@Tylen, nice! vanavond even op men gemakkie lezen.
@charrel : Gister gezocht, niet gevonden helaas.
@Yamy : Mooi man! Tijd om kilometers te maken!

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

mphilipp schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:29:
Ik zie dat onze buren in België en Frankrijk een gezamelijke protestrit gaan doen de 28ste in/naar Brussel:
[afbeelding]

Zou eigenlijk een Europees feestje moeten worden, met ook d'n Ollanders erbij.
Tsjah; nee tegen technische controle? Geloof niet dat ik daar intrinsiek tegen ben...

Verwijderd

DinX schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:39:
Die Limburg lijkt me eerder Rotselaar E314 :)
is maar klein detail.. rij je mee?

• DinX

DinX

Motormuis

Betwijfel ik. Ik ben meer voor de aanpak die de MAG hanteert.

Pagina: 1 ... 340 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.