Ik zit zelf pas op 7 les uren en de langzame oefeningen zijn het moeilijkst vind ik. 8je draaien met name. Het is de bedoeling om inderdaad ongeveer 2K toeren te houden en je snelheid te regelen met de achterrem. Het eerste stuk linksom gaat prima maar bij het van richting veranderen is het lastig om die toeren gelijk te houden waardoor het horten en stoten wordt. Nu mag je je koppeling wel gebruiken op het AVB maar het gaat zo veel soepeler als je die 2K toeren + achterrem techniek goed beheerst.Daffie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:35:
Zijn er nou ook dingen waarvan je zegt dat ze gewoon enorm klote zijn op een motor?
Langzame slalom is ook moeilijk. Mij wordt die trouwens geleerd met slippende koppeling en niet met 2K+rem.
Rem proeven vind ik het makkelijkst. Snelle slalom en vertraging oefening gaan wel goed. Halve draai linksom gaat perfect, rechtsom iets minder soepel. Langzaam rijden, achteruit inparkeren en wegrijden uit een parkeervak zijn een eitje.
Op YouTube: Kanaal van gijsvanwijk1 staan trouwens alle proeven met een zeer duidelijke uitleg erbij.
[ Voor 7% gewijzigd door Phydomir op 21-03-2012 16:54 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky