Tja, als dat binnen mijn budget ging vallen..Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:01:
Tankiej,
er is echt maar 1 oplossing voor jouw,
allroaders, dus KTM adventure 950, BMW R1200GS, Triumph Tiger 1050.
met 1.95 ben je simpel weg te groot,
ik zelf ben 178, en dat past over het algemeen perfect,
maar met bijna 2 meter en ik neem aan de nodige kilos (zakt vering verder in en dus voelt het nog lager) kan ik me goed voorstellen dat je niet makkelijk "past".
vooral racers of cruisers zullen problematisch zijn (racers omdat de motoren zo klein zijn, en cruisers omdat je knieen boven je oren uitkomen)
maar er zijn wel aanpassingen zoals verhoogde zadels of langere vering te krijgen in nederland (probleempje komt namelijk buiten nederland niet vaak voor)
Maar wanneer je gaat voor een langere vering, let goed op omdat het de complete geometrie van een motor (en dus stuur eigenschappen) veranderd.
Ik ga waarschijnlijk komende week kijken naar een Fazer. Daarnaast hoor ik ook goede berichten van lange mensen (1,90 t/m 2,05) over de Suzuki Bandit, dus dat zou dan m'n 2e optie zijn om even te passen. Heb op veel motoren gezeten tijdens de motorbeurs en voor die paar minuten zat een Fazer in eerste instantie wel goed. Binnenkort even een proefritje maken
Ik ga sowieso niet voor een racer, dus het maakt me niet zoveel uit dat dat niet gaat passen
Vind die houding helemaal niks, zit veel liever wat rechter op.
Bedankt voor het aanbod! Maar ik vermoed dat ik behoorlijk ver weg woon; noord-oosten provincie GroningenROFLASTC schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:40:
[...]
Ik weet neit waar je woont maar je mag mijn Adventure ff passen