Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 321 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.527.846 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ROFLASTC schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:26:
[...]

Naast het hokje v/d bewaking
Tnx, we zullen eens kijken :)
MailMan schreef op maandag 30 januari 2012 @ 08:27:
Het is idd wit. Twijfel of ik met de motor zal gaan. Tijdens lessen ook echt wel in de sneeuw gereden en doe nu 95% hoofdweg richting werk, maar blijft toch spannend....
Sneeuw is het probleem niet, dat is ijs/ijzel. Vorig jaar vooral problemen gehad op de S112; binnen de bebouwde kom zorgde de gemeente voor pekel, op de snelweg Rijkswaterstaat. Maar uitgerekend het deel van de S112 buiten bebouwde kom leek niemand wat te doen, daar stond op gegeven moment een centimeterdikke ijsplaat pal onder de oprit A10 :X

Dat was natuurlijk wel met veel meer sneeuw dan nu, maar als het aanhoudt zou ik aanraden om via de S111 of S113 de A10 op te rijden aangezien er daar bebouwde kom geldt tot aan de oprit.

Verder gewoon wegversiering/strepen vermijden, die zijn spekglad. En - zoals ik toen in Leeuwarden ontdekte - als alle auto's rechts staan en er 10cm sneeuw links ligt, niet zo koppig zijn om daar op te gaan stellen, reken maar dat je als een gek wiebelt als je daarna de bocht om gaat :z

Oslik blyat! Oslik!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:36
@dion_b

Thanks voor de tip, ik neem alleen bijna altijd de S114 en soms de S113 als ik goedkoop wil tanken. Nadeel van de S113 is dat het een eenbaansweg is waar het altijd langzaamaan is. De S114 is alleen wel een stuk meer ring met ook kans op file.

@Colletje discussie

Thanks voor de tips. Had het vandaag na een tijdje toch wel koud met de dikke col. De windstopper die ik heb van Rev'it is gewoon net wat te dun en niet sluitend genoeg.

Was trouwens niet glad op de weg van Adam naar Delft. Alleen wel veel last van pekel op het vizier. Als je dat dan uitveegt wordt alles wazig. Iemand tips daartegen?

[ Voor 15% gewijzigd door MailMan op 30-01-2012 12:57 ]

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Niet uitvegen..

Of de auto pakken ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:22
Verdorie.. Mijn motor staat al ruim een week bij de dealer.. Ze hadden vorige week misschien tijd om hem te fixen en anders deze week. 1 keer raden: Vorige week hadden ze toch geen tijd, en nu het kutweer wordt mag ik het ding straks terug gaan rijden van de dealer naar huis. &(*!@#)^(@$%*(#$).

UNOX: The worst operating system

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:08
Ik dacht 2 weken geleden; het is een prachtige winter, laat ik maar eens met motorrijlessen beginnen. Anderhalve week geleden mijn proefles gehad en vandaag heb ik mijn eerste echte les, wordt het alsnog winter! Morgen heb ik gelijk een les van 4 uur, dus dat wordt het thermo ondergoed uit de kast halen.

• Korvaag
Ach.. valt wel mee hoor :) Met bijzondere verrichtingen had ik het altijd bloedheet :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Nog belangrijker, thermo handschoenen o.i.d. ;)
Ik heb laatst bij de HEMA een setje dunne dames fleece/thermo handschoenen gehaald. Die pas ik net i.c.m. met leren handschoenen (Alpinestars SP1). Pas na een 75 km snelweg begin ik last van m'n vingertopjes te krijgen met 3 graden celsius

Vaak bu'j te bang!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:46
Korvaag schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:06:
Verdorie.. Mijn motor staat al ruim een week bij de dealer.. Ze hadden vorige week misschien tijd om hem te fixen en anders deze week. 1 keer raden: Vorige week hadden ze toch geen tijd, en nu het kutweer wordt mag ik het ding straks terug gaan rijden van de dealer naar huis. &(*!@#)^(@$%*(#$).
Hebben ze geen haal/breng service voor motoren?

Bij de dealer waar ik altijd ga valt er altijd wat te regelen in het geval het weer het niet toelaat om te rijden. Zelfs een keer heel het straatpad sneeuwvrij gemaakt zodat ze met de motor bij mij achter konden komen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Korvaag schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:06:
Arie heeft een brengservice btw. En als het echt koud is rij ik achter je aan, kunnen we paar keer stoppen om op te warmen in de auto :)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:29
Of gewoon wachten met ophalen tot het wat beter weer is, ze zullen hem heus niet buiten laten staan na sluitingstijd.

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-01 12:52

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Vandaag nog iemand zo moedig geweest om te rijden?

Ik zag welgeteld 1 motorrijder vanochtend (op de A4).... bikkel!!!! :P

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:54

steveman

Comfortabel ten onder

Bij Den Haag HS zag ik een Hornet rijden... brrrrrr! Dat was om 0730.

[ Voor 14% gewijzigd door steveman op 30-01-2012 18:28 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vandaag met de brommer naar het werk gegaan. Die is prima te houden met wat tegensturen en voeten aan de grond. Met de motor moet ik niet aan denken. Vooral op de binnenwegen was het vanochtend om 7:45 een uitdaging.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 30-01-2012 19:01 ]

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:10

Youk

Volvo For Life

Ben gewoon op de motor gaan werken, geen enkel probleem. Maar hier (omgeving Antwerpen) heb ik nog geen sneeuwvlokje gezien. Het was wel koud, maar de weg was droog, dus dat ging allemaal goed. Heb wel meerdere motorrijders gezien vandaag.

Verder had ik een klein beetje schrik in verband met de nationale staking, maar het verkeer verliep zelfs nog vlotter dan tijdens de vakantieperiodes. Ik heb geen meter moeten filerijden. :)

Volvo Classic Club Belgium

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Youk schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:33:
Ben gewoon op de motor gaan werken, geen enkel probleem. Maar hier (omgeving Antwerpen) heb ik nog geen sneeuwvlokje gezien. Het was wel koud, maar de weg was droog, dus dat ging allemaal goed. Heb wel meerdere motorrijders gezien vandaag.

Verder had ik een klein beetje schrik in verband met de nationale staking, maar het verkeer verliep zelfs nog vlotter dan tijdens de vakantieperiodes. Ik heb geen meter moeten filerijden. :)
iedere dag staken, iedere dag geen files *O* _O-

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vandaag OV gepakt, morgen 275km op de motor. Kunnen we die lobsters eens goed testen :)

Oslik blyat! Oslik!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
Wel grappig dat die enkele motorrijder die je ziet in ieder geval geen 1200GS Super-duper-ultra-deluxe-adventure is maar een Bandit op afgereden bandjes :P (sorry fanboyz :+)

Afgelopen zaterdag was het weer nog goed btw... het parcours wat minder helaas :P

Afbeeldingslocatie: http://www.reggerit.nl/gkn%20regge%202012/medium/0125.jpg

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:49
Bleh MF ligt eruit...wat nu te doen :9

• Korvaag
Youk schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:33:
Ben gewoon op de motor gaan werken, geen enkel probleem
Ik werk nooit op de motor. Vind dat zo'n gedoe met je laptop op de tank enzo ;)

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Korvaag schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:57:
[...]

Ik werk nooit op de motor. Vind dat zo'n gedoe met je laptop op de tank enzo ;)
Echter kan dat prima met een engelse motor want dan zit het stuur aan de andere kant en heb je plek zat.

And it goes BRAAAAAPP!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vandaag tussen s'Hertogenbosch en Maastricht op de heenreis 2 motoren gezien (die me inhaalde in een file die er normaal nooit staat).... Op de terugreis geen enkele motor meer gezien ;)

Dit was Maastricht, vandaag.....

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/426821_368778326472411_100000207410351_1600592_1928721205_n.jpg

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:04
Ey, kom een keer koffie drinken als je bij S113 bent :P vanaf S114 naar de ring a10 ri Haarlem kan ook verradelijk glad zijn, zeker omdat je daar eerst over een heuveltje gaat en dan een scherpe bocht krijgt. Vorig jaar merkte ik al dat je dan precies bij dat stuk gaat glijden, omdat je auto behoorlijk in zn vering word gedrukt.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Paul
  • Laatst online: 18:35
Tilburg <> Nijmegen viel wel mee gisteren en vanmorgen, enkel de laatste 30 meter is glad, want dan ga ik de stoep op naar mijn standaard parkeerplekje :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Korvaag
ROFLASTC schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:00:
[...]

Echter kan dat prima met een engelse motor want dan zit het stuur aan de andere kant en heb je plek zat.
Leuk dat je dat zegt. Ik heb daar vorige week een collega keihard mee in de zeik genomen :) Ik was met een andere collega aan het praten over motoren, dus vroeg hij: "is die en die motor niet wat voor jou". Dus ik antwoorde: "Nee dat vind ik niets. Dat is een Engelse motor dus dan zit het stuur aan de andere kant".

Na de respons: "Ow echt?" heeft het nog 5 seconden geduurd :)
Ik heb me ziek gelachen :)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 09:15

DinX

Motormuis

Loona35 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:56:
Wel grappig dat die enkele motorrijder die je ziet in ieder geval geen 1200GS Super-duper-ultra-deluxe-adventure is maar een Bandit op afgereden bandjes :P (sorry fanboyz :+)
Alsof de sneeuw die er hier op de weg ligt minder glad is voor een allroad ? :)

* DinX wil wel met de motor, maar de binnenwegen (moet ik 2 km over) zien er op het moment zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5pBw3oD771DxskRQ9n1vMX7t/medium.jpg

Rem aanraken == ABS bij m'n auto net

[ Voor 29% gewijzigd door DinX op 31-01-2012 11:15 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen hier die het heel warm krijgen van dit plaatje?

Afbeeldingslocatie: http://www.motorrad-news.com/wp-content/uploads/2011/08/KTM-Modellpalette-2012-2013-2014.jpg

kan niet wachten!

• DinX

DinX

Motormuis

Van de "Adventure 1290" wel ja :p

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Nice (vooral die Super Duke)! Helaas voor mij nog buiten budget allemaal :P

Gisteravond plannen gemaakt voor aankomende zomer. Wss gaan we met 2 of 3 man op motorvakantie, richting Kroatië. Ik ga alleen niet op m'n GSX600R :P Wss komt er iets lomps en ouds, als in een XJ900 ofzo. Eerst mijn oude GSX400X verkopen haha

Vaak bu'j te bang!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Als ik de spypics van MCN zie denk ik eerder aan een SMT met een RC8 blok dwz: SMT 1290 / 1200

Adventure lijkt mij niet eerlijk gezegd.

Ik verwacht wel een Adv. 690 om het GS800 segment want concurrentie te geven. De strijd aangaan met BMW en dan vooral in het topsegment lijkt mij dom. Liever onderscheid en diversiteit

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:12:
Als ik de spypics van MCN zie denk ik eerder aan een SMT met een RC8 blok dwz: SMT 1290 / 1200

Adventure lijkt mij niet eerlijk gezegd.

Ik verwacht wel een Adv. 690 om het GS800 segment want concurrentie te geven. De strijd aangaan met BMW en dan vooral in het topsegment lijkt mij dom. Liever onderscheid en diversiteit
Dat zijn de fotos van de superduke
en dat blok is een opgeboorde versie van het 1180 blok uit de RC8 _/-\o_ .
ik moet dat ding gewoon hebben.
Daar kan mijn ´09 Speedtriple niet tegen op boxen |:(

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2025
Die foto is toch al wel een tijdje in omloop.
Mis alleen de 6xx of 4xx straat versie adventure :/ , zou ik wel willen,

Als het weer weer wat beter wordt ga ik eens proefrit aanvragen bij BMW, f 800 gs ziet er mooi uit en lijkt mij wel wat. Ook qua verbruik vind ik het best meevallen: Fuelly
Er tegen over staan met ongeveer het zelfde verbruik en het zelfde segment.
Triumph Tiger T800XC
Yamaha XT660Z Tenere

Enige andere fiets die ik ook zou willen proefrijden is de Track T-800CDI
Is wel heel wat anders, maar wel nederlands :).

Verwijderd

GBTW schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:24:
Die foto is toch al wel een tijdje in omloop.
Mis alleen de 6xx of 4xx straat versie adventure :/ , zou ik wel willen,

Als het weer weer wat beter wordt ga ik eens proefrit aanvragen bij BMW, f 800 gs ziet er mooi uit en lijkt mij wel wat. Ook qua verbruik vind ik het best meevallen: Fuelly
Er tegen over staan met ongeveer het zelfde verbruik en het zelfde segment.
Triumph Tiger T800XC
Yamaha XT660Z Tenere

Enige andere fiets die ik ook zou willen proefrijden is de Track T-800CDI
Is wel heel wat anders, maar wel nederlands :).
Check anders ook eens de husqvarna Nuda.
BMW is daar nu de eigenaar en die Nuda is ook echt wel een vette machine

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2025
Niet echt type motor waar ik naar kijk, iig bedankt voor suggestie.
Op cb500 van rijschool vang ik ook al te veel wind :) wil wel een schermpje. Daarnaast het is bijna de zelfde motor als f800 gs ( motor, nuda frame is f 800 s ).
Doel is trouwens ook een tour machine waar mee offroad kan gegaan worden, alle door mij hierboven geschreven machines zijn dat wel :).

• DECOY88
(overleden)
GBTW schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:12:
Niet echt type motor waar ik naar kijk, iig bedankt voor suggestie.
Op cb500 van rijschool vang ik ook al te veel wind :) wil wel een schermpje. Daarnaast het is bijna de zelfde motor als f800 gs ( motor, nuda frame is f 800 s ).
Doel is trouwens ook een tour machine waar mee offroad kan gegaan worden, alle door mij hierboven geschreven machines zijn dat wel :).
ga eerst eens kilometers maken met die cb :Y je moet het nog leren en daar valt met de wind werken ook bij. ik heb me scherm eraf gehaald omdat het me teveel turbulentie oplevert :r

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Dat zijn de fotos van de superduke
en dat blok is een opgeboorde versie van het 1180 blok uit de RC8 _/-\o_ .
ik moet dat ding gewoon hebben.
Daar kan mijn ´09 Speedtriple niet tegen op boxen |:(
De 690 duke staat erachter.

Op de voorgrond wat ik denk dat de nieuwe SMT wordt. Afbeeldingslocatie: http://bestriders.com.br/wp-content/uploads/2012/01/ktm-adventure-1-1.jpg

Of andersgezegd. Ik vind 'm te hoog voor een Duke

[ Voor 5% gewijzigd door ROFLASTC op 31-01-2012 19:08 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• Widow
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:04:
Zijn er nog meer mensen hier die het heel warm krijgen van dit plaatje?

[afbeelding]

kan niet wachten!
Is die motor linksonder een Adv, nee toch? Het voorwiel en achterwiel lijken wel evengroot, lijkt me eerder een soort touring model.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Loona35 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:56:
Duh, als je met dit weer op de weg gaat doe je dat niet op een poserfiets, dat doe je met iets dat bedekt mag worden onder een laag pekel.

Zag vandaag welgeteld een andere motor vandaag, een V-Strom bij knooppunt Gouwe die er opvallend goed uitzag gezien m'n opmerking hierboven. Verder viel me het wegoppervlak alleszins mee. Buiten de 30km/u zones nergens gladheid gehad, en op de A20 en A12 probleemloos tussen de file doorgereden. Was minder glad dan na een gemiddelde regenbui, m'n achterwiel is niet een keer versprongen op de belijning bijv.
komkommer schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:15:
Ik hoor graag je ervaring met die handschoenen.
OK, na >250km vandaag kan ik redelijk een oordeel vellen.

Kort gezegd: het geld niet waard.

Waarom? Ze zijn zeker beter dan de mid-season handschoenen die ik ermee verving, maar bij -2 worden je vingers na 30-45min zonder handvatverwarming op de snelweg worden je vingers net zo goed ijspegels, zelfs met binnenhandschoenen.

Moraal is zorgen voor handvatverwarming (of verwarmde handschoenen), maar dan waren de mid-season dingen ook goed te doen geweest.

Waar ik vermoed dat ze wel goed voor zijn is bij vrij hevige sneeuwval rijden. Maarja, 1) hoe vaak komt dat voor en 2) pak je in die gevallen wel de motor?

Dat allemaal gezegd, tot het een stuk warmer is ga ik deze gevallen wel degelijk dragen, maar achteraf gezien had ik net zo goed de EUR 40 gevallen van de Polo of Louis kunnen nemen denk ik zo.

Oslik blyat! Oslik!

• Paul
  • Laatst online: 18:35
dion_b schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:15:
OK, na >250km vandaag kan ik redelijk een oordeel vellen.

Kort gezegd: het geld niet waard.
Ik heb laatst bij Termaat voor ongeveer 40 euro overhandschoenen gekocht van neopreen Dat werkt vrij aardig; na 90km enkele reis heb je nog steeds koude vingers, maar je voelt je vingers tenminste nog :+ Zonder die dingen waren mijn vingers halverwege de rit al afgevroren...

Ze zitten vast op je stuur, aan de binnenkant met cable ties, aan de buitenkant op je clipons geklemd. Het is in het begin even wennen om de r.a.w. te vinden maar na een tijdje gaat dat uitstekend :) Heb er nu alleen nog ruzie mee als ik eigenlijk 0.3 seconde geleden de r.a.w. aan had moeten zetten zeg maar :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:59:
[...]

Check anders ook eens de husqvarna Nuda.
BMW is daar nu de eigenaar en die Nuda is ook echt wel een vette machine
Nuda is toch meer een soort concurrent van de Duke II ofzo?

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX heeft alles gehad. Van "3-vinder-handschoenen" tot verwarmde handvaten tot stuurmoffen tot de combinatie van verschillende dingen. Maar er is nog altijd niks zo goed als verwarmde handschoenen. Al de dingen die ik ervoor geprobeerd heb was gewoon geld weggegooid bij echt vriezen :)

• MailMan
DinX schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:15:
* DinX heeft alles gehad. Van "3-vinder-handschoenen" tot verwarmde handvaten tot stuurmoffen tot de combinatie van verschillende dingen. Maar er is nog altijd niks zo goed als verwarmde handschoenen. Al de dingen die ik ervoor geprobeerd heb was gewoon geld weggegooid bij echt vriezen :)
again, QFT.

Met als sidenote: Ik heb ze nu ongeveer 3 maanden en het is nu al m'n 2e temperatuurreglaar die kabelbreukjes laat zien... Support was gelukkig goed, dus ben benieuwd hoe ze dit willen oplossen.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Grr, m'n positieve noot over wegdek van gisteren ging vanochtend iig niet op. A10 West stond muurvast, maar het was een glibberboel ertussendoor. Als ik m'n achterrem ook maar aanraakte ging achterwiel z'n eigen gang :X

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Loona35 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Nuda is toch meer een soort concurrent van de Duke II ofzo?
Eerder de concurrent van de BMW F800R,
maar wel een stoere en unieke machine...
en het schijnt lekker te rijden

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
dion_b schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:26:
Grr, m'n positieve noot over wegdek van gisteren ging vanochtend iig niet op. A10 West stond muurvast, maar het was een glibberboel ertussendoor. Als ik m'n achterrem ook maar aanraakte ging achterwiel z'n eigen gang :X
Je hebt geen ABS toch?

Laatst een slipcursus gedaan en het verschil met en zonder ABS was mega.

Ondanks dat ik in de winter doorrijdt nok ik er mee wanneer er sneeuw en ijs ligt. Toevallig de mazzel dat we even een auto extra hebben. Vorig jaar paar weken gefietst :+

• DECOY88
(overleden)
Rukapul schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Je hebt geen ABS toch?

Laatst een slipcursus gedaan en het verschil met en zonder ABS was mega.

Ondanks dat ik in de winter doorrijdt nok ik er mee wanneer er sneeuw en ijs ligt. Toevallig de mazzel dat we even een auto extra hebben. Vorig jaar paar weken gefietst :+
vertrouwen is alles >:) vorig voorjaar met ijzel 70>0 gegleden :9~ en nog een paar keer wat minder. zolang het rechtuit gaat kan er weinig gebeuren. en je loop lekker te geilen op abs die ik er rustig uitremde *O* golfje voor me die meer moeite had met remmen _O-

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Als ik al die berichten van jou lees krijg ik altijd het beeld dat je echt als een malloot rijdt. Maar dat kan aan mij liggen hoor :P

Vaak bu'j te bang!

• DECOY88
(overleden)
-tom-562 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:06:
Als ik al die berichten van jou lees krijg ik altijd het beeld dat je echt als een malloot rijdt. Maar dat kan aan mij liggen hoor :P
zo af en toe O-)

die 1:14 kwam niet door rustig rijden >:) toen werd het namelijk 1:23,5 _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door DECOY88 op 01-02-2012 16:09 ]

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

Malloot rijden is goed.

Makerij Hofman

• DECOY88
(overleden)
alleen minder goed voor me centen _O- vorig jaar 700 euro extra uitgegeven aan benzine door mijn aso verbruik. en nog 650euro aan het cjib moeten afdragen :')

heb dit er vorige maand opgebeund om die kosten omlaag te brengen en het rijd lekker :Y
Afbeeldingslocatie: http://allroadshop.nl/contents/media/t_booster-cruisecontrol.jpg

kan ik me gas vastzetten op acceptabele snelheid. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door DECOY88 op 01-02-2012 16:23 ]

• komkommer

komkommer

Koffie

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een boete op de motor heb gehad. Op de snelweg rij ik eigenlijk niet vaak meer te hard.

Makerij Hofman

• DECOY88
(overleden)
komkommer schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:26:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een boete op de motor heb gehad. Op de snelweg rij ik eigenlijk niet vaak meer te hard.
ik ook niet :X 130/140 houd ik hem op de teller. maar ook in een 50 zone O-) en 80 en 60. overal volgas zonder olie verzuipen wat boven de 140 start. dus ja er moest maar eens wat veranderen aan me rijstijl O-)

de kilometers die ik volgens de regeltjes geren heb kan ik op me vingers en tenen natellen. en het waren er 16,500 totaal vorig jaar :X

en drempels en slalom dingen binnen de bbk daagde me uit }:| en vooral van die borden U Rijd 123Km/u O-)

[ Voor 8% gewijzigd door DECOY88 op 01-02-2012 16:33 ]

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:41
DECOY88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:30:
[...]

ik ook niet :X 130/140 houd ik hem op de teller. maar ook in een 50 zone O-) en 80 en 60. overal volgas zonder olie verzuipen wat boven de 140 start. dus ja er moest maar eens wat veranderen aan me rijstijl O-)

de kilometers die ik volgens de regeltjes geren heb kan ik op me vingers en tenen natellen. en het waren er 16,500 totaal vorig jaar :X

en drempels en slalom dingen binnen de bbk daagde me uit }:| en vooral van die borden U Rijd 123Km/u O-)
Tip: vaker de modder in. Zelfde adrenaline kick bij de helft van de snelheid. Knappe jongen die in de modder van de afgelopen maanden elke bocht de snelheid boven de legale limiet krijgt. Te hard rijden doe ik eigenlijk alleen op vakantie/in het buitenland als het echt lekker sturen is. En op Hengevelde-Diepenheim...

• DECOY88
(overleden)
DRAFTER86 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:14:
[...]

Tip: vaker de modder in. Zelfde adrenaline kick bij de helft van de snelheid. Knappe jongen die in de modder van de afgelopen maanden elke bocht de snelheid boven de legale limiet krijgt. Te hard rijden doe ik eigenlijk alleen op vakantie/in het buitenland als het echt lekker sturen is. En op Hengevelde-Diepenheim...
zou heb vorig voorjaar op noppen zetten. maar helaas is me gezondheid nog niet dusdanig dat ik echt de bagger in kan :'( en op straat is het al minimaal |:( vorig jaar 1mei zat ik al op 12k voor 2011 _/-\o_ daarna nog maar 4500km gereden. waarvan 3750km voor school en dokters waren -O-

• Widow
Vraag niet hoe maar ik heb nog nooit een boete gehad op de motor. Niet dat ik rustig rij, mn record is 220 waar je 50 mocht :P maar ik kan die dingen gewoon ruiken. In Amsterdam zie ik ze ook zo vaak staan: altijd dezelfde soort auto's (zafira, c-max, hyundai i30, golf plus), altijd in donkere kleuren en _perfect_ recht langs de weg geparkeerd. Haha en als ik erlangs rij, ga ik gewoon 20 rijden en zwaai ik naar de agenten in de auto. Die me trouwens altijd negeren.

En drafter, helaas mag je bijna nergens hier de modder in :( mocht dat maar gewoon, waren er maar crossbanen waar je gewoon normaal mag/kan rijden, en vrije terreinen waar je de bagger in kan als je wilt. Ik ken maar 1 zo'n vrij terrein, en dat is de kuil bij de hoogovens. Als het ook maar enigszins crosswaardig weer is, staat het daar vol van de auto's :P

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:41
Widow schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:22:
Vraag niet hoe maar ik heb nog nooit een boete gehad op de motor. Niet dat ik rustig rij, mn record is 220 waar je 50 mocht :P maar ik kan die dingen gewoon ruiken. In Amsterdam zie ik ze ook zo vaak staan: altijd dezelfde soort auto's (zafira, c-max, hyundai i30, golf plus), altijd in donkere kleuren en _perfect_ recht langs de weg geparkeerd. Haha en als ik erlangs rij, ga ik gewoon 20 rijden en zwaai ik naar de agenten in de auto. Die me trouwens altijd negeren.

En drafter, helaas mag je bijna nergens hier de modder in :( mocht dat maar gewoon, waren er maar crossbanen waar je gewoon normaal mag/kan rijden, en vrije terreinen waar je de bagger in kan als je wilt. Ik ken maar 1 zo'n vrij terrein, en dat is de kuil bij de hoogovens. Als het ook maar enigszins crosswaardig weer is, staat het daar vol van de auto's :P
Tsjah wat dat betreft is het hier in het óósten makkelijker. Brabant is helemaal mooi. Maar inderdaad, ik snap niet dat er in NL zo krampachtig gedaan word over de beschikbare ruimte.
En 220 waar je 50 mocht, zeg dat soort dingen nou niet, gaat het hier weer twee weken over wat de een vind dat de ander niet moet doen... Dus, om de aandacht af te leiden:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-1rCS9a8AZ5E/Tyln15zwSPI/AAAAAAAAC78/ZlU7xLubx5s/s800/blais_06_40002.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-IN1jWIAlpik/Tyln2SVkhZI/AAAAAAAAC8A/JeRgTK7PI58/s800/dakar-rally-2.jpg
Jammer dat we hier zo weinig los zand hebben...

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:45
Gaat dat ook met een GSX600F? :+

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• DECOY88
(overleden)
Widow schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:22:

doordeweeks s middags is er geen hond *O*

en 3x raden waar ik les heb B) 3km verderop. dus vaak zit ik om 16:00-16:30 al te duimen draaien op school wachten tot de les 18:30 start :Y dan kan je natuurlijk ook even 2 uurtjes baggeren in de kuil O+

• DECOY88
(overleden)
:Y je moet alleen veel meer moeite doen :Y met me gs500 ook weleens wat pogingen gedaan _O-

• Korvaag
De motor is weer thuis !!!! Gefixed en wel !

Goed ingepakt voor het rijden. Ongeveer 20 minuten tuffen en alleen m'n vingertoppen waren wat fris. Prima te doen !

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

R6 iig wel

And it goes BRAAAAAPP!

• DECOY88
(overleden)
voor degenen met een hd808#11 haal je geheugenkaart eruit en voor de leuk maak hem open en pas je accu bedrading aan. dat heeft bij mij sluiting veroorzaakt en daardoor is de accu flink gaan lekken -O-

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ook met een R1

YouTube: Yamaha R1 Dirt

YouTube: Yamaha R1 offroad

Edit: bijdeweg; Ik zou deze week ergens naartoe willen rijden. Dat kan ansich wachten maar als het komende week kan dan is dat praktisch. Als ik nu ga rijden met dit droge weer, hoe zit dat dan met pekel ed? Ik verwacht nml dat als het v/a de 10e weer gaat regenen dat ik dan meer prut vang dan nu omdat het zo droog is. Praat ik poep?

[ Voor 32% gewijzigd door ROFLASTC op 02-02-2012 07:32 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:53

_Apache_

For life.

@ROFLLASTC,

In het droge weer rijden lijkt me niet heel erg, alleen wel de zorg om het na het rijden even met koud water af te spoelen. Denk dat het dan wel goed zit.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• MailMan
DECOY88 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 20:16:
voor degenen met een hd808#11 haal je geheugenkaart eruit en voor de leuk maak hem open en pas je accu bedrading aan. dat heeft bij mij sluiting veroorzaakt en daardoor is de accu flink gaan lekken -O-
Wut. Heb je linkje?

• DinX

DinX

Motormuis

M'n wind deflectors net geïnstalleerd (na 2 maanden in backorder...)

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1yn7kaxb1eaKpPc8lnpJxFCE/medium.jpg

Na:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vpoutqqkWd2Z52RXGg0A3GmN/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UEayqFtBwtOY4EYVF2kiAXNK/medium.jpg

• DECOY88
(overleden)
linkje? ik heb hem hier voor me liggen }:| geheugenkaartje heeft het uiteindelijk wel gehaald *O*

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gisteren 9 uur gedaan over rit van A'dam naar Brussel :X

Dat was op vier wielen. Wel een drietal motoren tegengekomen, bij A'dam een held op een rode Pan European die doodleuk tussen de file bij Badhoevedorp doorreed alsof de sneeuw er niet lag _/-\o_

Bij R'dam kwam ik een K75RT tegen die wel in de file meereed, en op de ring van Brussel reed zowaar een chopper, volgens mij een Virago.

Oslik blyat! Oslik!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

mphilipp

Romanes eunt domus

Gisteren op weg uit Amsterdam een knaap voor me op een scootertje. Constant volgas rijden (ook al reden we stapvoets) en zijn achterwiel was dan ook constant aan het spinnen. Bij stoplichten reed ie volgas weg en natuurlijk moesten de voetjes aan de grond, want hij had nauwelijks grip. Hij zal zich constant hebben afgevraagd waarom ie maar geen grip had :X
Na een kilometer ofzo begon zijn scooter hevig te roken...hij zal wel compleet oververhit zijn geraakt, want hij had geen snelheid, dus geen koeling. Ik denk ook zijn automatische versnellingsbak naar de gallemiezen.

Ongelooflijk dat zo'n jong niet in de gaten heeft dat ie ook een klein beetje gas kan geven. Zelfs toen er een motor naast 'm stond die heel behoedzaam optrok had ie nog niets door. Ik ben benieuwd wat ie tegen zijn vrienden vertelt... Vast iets van 'ik kon er niets aan doen'

Domme kinderen, wat moet je ermee? 8)7

Ik heb met de auto weinig problemen ervaren met de gladheid. Gewoon rustig en met beleid rijden, je hersens gebruiken bij voorkeur. Gelukkig kun je met een diesel makkelijk optrekken zonder gas te geven. Als het glad is, is dat vaak de enige manier om netjes weg te kunnen rijden. Maar ja, dat gebrek aan inzicht bij zo'n joch...het was net een vlieg die de hele dag met z'n knar tegen een raam aan vliegt. Hij deed het ook niet voor de lol, want hij was beslist niet aan het spelen ofzo.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Nieuwe speeltje is ook binnen .... Straks eens beginnen met demonteren van een hoop "rommel" ;)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/n1b3te.jpg

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

mphilipp schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 16:20:
[...]

Domme kinderen, wat moet je ermee? 8)7

Ik heb met de auto weinig problemen ervaren met de gladheid. Gewoon rustig en met beleid rijden, je hersens gebruiken bij voorkeur. Gelukkig kun je met een diesel makkelijk optrekken zonder gas te geven. Als het glad is, is dat vaak de enige manier om netjes weg te kunnen rijden.
Mwoeah, optrekken in 2e versnelling, heel rustig met de koppeling doen en het lukt ook prima met een hoogtoerige benzinemotor. Sterker nog, zo lukt het ook op de motor ;)
Maar ja, dat gebrek aan inzicht bij zo'n joch...het was net een vlieg die de hele dag met z'n knar tegen een raam aan vliegt. Hij deed het ook niet voor de lol, want hij was beslist niet aan het spelen ofzo.
Gebrek aan inzicht en gebrek aan mentale flexibiliteit.

Dat je niet weet hoe te handelen bij bepaalde omstandigheden - tja, dat kan. Hoe 'goed' je kunt rijden, hoe goed je je voertuig kent, het kan altijd voorkomen dat je in een situatie terechtkomt waar je niet op voorbereid bent. Maar een weldenkend mens kan constateren dat wat hij doet op zo'n moment niet werkt. Als je achterwiel als een gek aan het spinnen is, weet je misschien niet waarom, maar je zou moeten kunnen herkennen dat de output op je input anders is dan anders.

Overigens zou het me niet verbazen als die CVT zelf hier een flinke rol in had - als er geen rolweerstand is zou het zomaar kunnen gaan spinnen. Maar dan nog, als je merkt dat je achterwiel op hol slaat zou je ongeacht oorzaak moeten kunnen verzinnen dat iets niet klopt en dat je beter kunt stoppen :o

Oslik blyat! Oslik!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

wimmel_1 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:45:
Nieuwe speeltje is ook binnen .... Straks eens beginnen met demonteren van een hoop "rommel" ;)

[afbeelding]
:9
Snel dat wasrek aan de achterkant eraf en een andere knalpiep erop!

Vaak bu'j te bang!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
Waar zijn de sneeuw filmpjes!? ;)

• komkommer

komkommer

Koffie

Sorry, ik heb eindelijk schaatsen gevonden die ik pas, geen filmpjes van mijn kant.

Makerij Hofman

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wél grappig trouwens: Haal je vandaag een gloedjenieuwe fiets op bij de dealer, krijg je als opmerking mee dat je de eerste kilometers rustig aan moet doen omdat de bandjes nog een silicone laagje hebben wat er uit moet dampen tijdens warm rijden....

Volgens mij waren de besneeuwde wegen hier in de wijk érger dan dat silicone laagje _O-

Maar géén filmpje.....

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
wimmel_1 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:37:
[...]

Wél grappig trouwens: Haal je vandaag een gloedjenieuwe fiets op bij de dealer, krijg je als opmerking mee dat je de eerste kilometers rustig aan moet doen omdat de bandjes nog een silicone laagje hebben wat er uit moet dampen tijdens warm rijden....

Volgens mij waren de besneeuwde wegen hier in de wijk érger dan dat silicone laagje _O-

Maar géén filmpje.....
Mooie motor :) Was inderdaad nogal glad. Was vrijdag door de sneeuw vanuit m'n werk naar huis gereden en dat was best pittig.

Begrijp dat geneuzel nooit van het "silicone laagje" waar mensen het over hebben. Als ik m'n circuitbrommer van een paar verse slicks heb voorzien dan rij ik ze binnen 2 ronden voor en achter tot het einde van het rubber. Gewoon een kwestie van goed laten opwarmen en vloeiend sturen.

• DECOY88
(overleden)
DeadPool schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 20:58:
[...]

Mooie motor :) Was inderdaad nogal glad. Was vrijdag door de sneeuw vanuit m'n werk naar huis gereden en dat was best pittig.

Begrijp dat geneuzel nooit van het "silicone laagje" waar mensen het over hebben. Als ik m'n circuitbrommer van een paar verse slicks heb voorzien dan rij ik ze binnen 2 ronden voor en achter tot het einde van het rubber. Gewoon een kwestie van goed laten opwarmen en vloeiend sturen.
maar ieder jaar gaan er weer tig onderuit omdat ze er meteen vol voor gaan |:(

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:04

mphilipp

Romanes eunt domus

dion_b schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 18:16:
[...]
Overigens zou het me niet verbazen als die CVT zelf hier een flinke rol in had - als er geen rolweerstand is zou het zomaar kunnen gaan spinnen. Maar dan nog, als je merkt dat je achterwiel op hol slaat zou je ongeacht oorzaak moeten kunnen verzinnen dat iets niet klopt en dat je beter kunt stoppen :o
Ik vroeg me dat idd wel even af. Ik rij natuurlijk niet zelf op die dingen, maar reageert zo'n ding wel goed als er idd geen grip is? Misschien moet je wel volgas geven om iets van aandrijving op dat wiel te zetten. Of werkt dat niet zo? Ik heb geen idee, maar ik dacht er wel aan. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat die knaap niet doorhad dat het gegier van die motor en het volgas geven iets te maken had met het doorslaan van zijn wiel... :+
Ik had zin om uit te stappen en vragen of ie wist wat ie deed, maar ik zat meer te wachten tot de motor zou exploderen... :X

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DECOY88 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:24:
[...]

maar ieder jaar gaan er weer tig onderuit omdat ze er meteen vol voor gaan |:(
Je kunt er (seriues) vrij snel "vol" mee gaan áls je je banden maar op temperatuur gereden hebt. Probleem is meestal dat mensen denken dat je die "krengen" op temperatuur krijgt door er bochten mee te maken....

Remmen/optrekken, wat je normaal óók doet, brengt een band op temperatuur (en anders bandenwarmers wél).

• MailMan
DECOY88 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:13:
[...]

linkje? ik heb hem hier voor me liggen }:| geheugenkaartje heeft het uiteindelijk wel gehaald *O*
Das zuur, maar ik dacht dat je wellicht een link had naar een aanpassing die dit kon voorkomen.

• DECOY88
(overleden)
MailMan schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:55:
[...]

Das zuur, maar ik dacht dat je wellicht een link had naar een aanpassing die dit kon voorkomen.
+ en - op het moederbordje maakte sluiting. dus even kijken of die niet tegen elkaar komen moet het voorkomen.

• DECOY88
(overleden)
wimmel_1 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:31:
[...]

Je kunt er (seriues) vrij snel "vol" mee gaan áls je je banden maar op temperatuur gereden hebt. Probleem is meestal dat mensen denken dat je die "krengen" op temperatuur krijgt door er bochten mee te maken....

Remmen/optrekken, wat je normaal óók doet, brengt een band op temperatuur (en anders bandenwarmers wél).
beetje remmen en optrekken beetje slingeren. en dan iedere bocht een randje verder pakken :Y en als je alleen een verse achterband heb doen alsof je op een supermoto rijd en een mooi wave patroontroontje op je band zetten >:)

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Nadat ik mijn beschadiginkjes had laten fixen op kosten van de veroorzaker (zat wat krassen en meuk aan de motor van iemand die 'm als wekbank had gebruikt) Heeft de persoon in kwestie weer itg wrakken in de stalling gezet. De rest van de motorrijders kan diens kont niet meer keren en meneer parkeert doodleuk 4 motoren in een stalling waarvan het idee is dat er per betalend persoon maar 1 motor in kan.

ideeën? Ik ga sowieso de huurbaas bellen.

And it goes BRAAAAAPP!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zitten er geen wielen in die krengen? Voordeel van wielen is dat ze (praktisch) rond zijn als het goed is en dat je ze zó naar buiten kunt rollen })

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Lol, ik kwam net dit bericht nog tegen: :D
Stoffel schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:54:
[...]

Heb zelf gelest bij Osseforth in Elsloo, en ben daar best tevreden over. Ze hebben een eigen oefenterrein waar je je AVB mag oefenen, en daar vindt het examen ook plaats. Zo verlies je geen tijd met het tijdens de les ergens opzetten van een oefenparcours. De instructeurs wisten waar ze het over hadden en ik heb dus ook alles in 1x gehaald :)
Bijna 3 jaar terug dat jij dit poste, maar ik heb inmiddels mijn AVB gehaald bij Osseforth. Vorig jaar bij een andere instructeur les gehad maar na wat tegenstrubbelingen gestopt daar.

Marcel Remus heeft mij alles geleerd, super fijne man! En ook mijn 1e keer de AVB gehaald. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• DinX

DinX

Motormuis

Hmm :p

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

DECOY88 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 12:48:
[...]

beetje remmen en optrekken beetje slingeren. en dan iedere bocht een randje verder pakken :Y en als je alleen een verse achterband heb doen alsof je op een supermoto rijd en een mooi wave patroontroontje op je band zetten >:)
Slingeren heeft geen zin om je band warmer te maken. ;)

No signature required.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Baas _O-

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• DECOY88
(overleden)
M3rcury schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 08:24:
[...]

Slingeren heeft geen zin om je band warmer te maken. ;)
maar dan slijt je het eerste beetje siliconen weg :Y

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

DECOY88 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:44:
[...]

maar dan slijt je het eerste beetje siliconen weg :Y
Dat kleine beetje heeft niet zo veel zin hoor. Die laag moet er ook uit "zweten" en niet eraf slijten. En dat gebeurd alleen als de band opwarmt. Gewoon vloeiend rijden en niet te hard insturen en volgas een bocht uit willen komen, dan gaat het prima..

No signature required.

• DinX

DinX

Motormuis

http://www.1dayfly.com/nl-nl/

Interessant. Heb meteen een set besteld.

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dat is geen geld inderdaad!

No signature required.

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

zo dan... is xxl een lengte maat of voor dikkies? Ik wil wel zon setje.

And it goes BRAAAAAPP!

• DinX

DinX

Motormuis

Geen idee. De confectiematen staan erbij. Maar die zijn ook niet altijd helemaal hetzelfde. Ik ben maar voor de XL gegaan (1.82m, vrij zwaar).

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:06
't strecht natuurlijk nogal :)

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:53

_Apache_

For life.

Heb het besteld, pluspunten voor de tipgever.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• DinX

DinX

Motormuis

Klopt. Je kan het best krap kopen. 1 x dragen en daarna is het 2 maten groter (die van Falke toch).

• Alexji
  • Laatst online: 24-01 21:29
Ook maar besteld, bedankt voor de tip!

Draag normaal nooit echt onderkleding, maar voor mensen met ervaring: Houden jullie het nou gewoon aan eenmaal op de plaats van bestemming?

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Alexji schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 14:20:
Ook maar besteld, bedankt voor de tip!

Draag normaal nooit echt onderkleding, maar voor mensen met ervaring: Houden jullie het nou gewoon aan eenmaal op de plaats van bestemming?
Hangt ervan af. Dit soort ding meestal wel, het is flink gedoe om het uit te doen, en doordat het vocht afvoert is het ook in warme omgevingen nuttig.

Als je daarentegen in pak op het werk wilt zijn met lichtgekleurde overhemd, dan zou ik het wel uitdoen ja :z

Aangezien ik in engineering zit en omringd ben door mede-nerds is dat niet iets wat ik (ooit) doe :P

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 321 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.