Dat gebeurt mij ook wel eens. Ik heb nog nooit gehad met mijn eigen motor dat die uit de 1e versnelling sprong, maar goed, die heeft dan ook pas 3500 km afgelegd, dus verwacht ik zoiets ook niet bij die motor. Wel wil ik hem wel eens van de 1 in de neutraal knallen. Ook heb ik soms moeite om terug te schakelen. Dan wil die bijvoorbeeld niet lager dan de 3. Dan moet ik eerst de koppeling even op laten komen, en dan schakelt ie door. Ik weet nog niet of dat een probleem van de motor of van de user is.DECOY88 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:18:
[...]
wel in zijn vrij als ik hem net niet hard genoeg naar zijn 2 trap
Ik had het uit de versnelling schieten wel (voor het eerst) tijdens het wegrijden bij mijn 1e AVD. "links komt een auto, rechts een fiets, maar dat past wel als ik NU ga!" Vervolgens flink gas geven, en na een meter te hebben gerold opeens geen aandrijving meer. Ik hield op zich wel het hoofd koel, en trapte hem direct weer terug in de 1, maar alsnog zag het er veel te klungelig uit.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.