Klopt, maar het is beter om het allemaal te kunnen zodat je bij pech inderdaad 2 dingen kunt verkloten. Weten dat je 2 dingen niet kunt maakt het wel riskant (hoewel ik weet dat ik de halve draai en/of 8tje gegarandeerd verknal). Daarbij moet je binnen ieder cluster sowieso 1 oefening goed hebben (dus 2 trage verknallen is zakken).
bij mij was het zo dat ik alles foutloos wist te doen voordat ik op ging.
voor beide scholen valt iets te zeggen. de ene kost je simpelweg minder geld, maar echt je motor beheersen doe je dan niet imo. Teveel oefenen bestaat natuurlijk niet, maar ik vond het wel prettig om te weten dat ik het allemaal wel wist.
Als je dan ziet, paar reacties terug van iemand die niet eens wist wat de handelingen nou precies allemaal waren, heb ik toch liever dat je wat langer oefent.
Maar best hoge kans op slagen, hoe dan ook.
Haha, die "iemand" was ik. Ik heb nou eenmaal een geheugen als zo'n ding met gaatjes

Het is ook wel verwarrend, snel is 50
of 30 km! En mag je in sommige gevallen wel "bij"remmen met de achterrem en mag je bijvoorbeeld koppelen. Best vervelend om dat te moeten onthouden, zeker als je nogal eens iets door elkaar gooit.
Maar 4 uur is behoorlijk kort, je zult ze niet uitvoerig gedaan hebben. Kan natuurlijk zijn dat je een natuurtalent bent

Ik heb er straks ongeveer 10 uur in zitten. Vind het zelf eigenlijk een beetje teveel... In het pakket zit 15 uur, dus ik zou dan nog 5 uur AVD hebben

Mja, kopen wel bij als het zover is