Ik beatbox 'm wel een keerYouk schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:52:
[...]
Je kan het altijd proberen na te doen en op te nemen als mp3tje. Daarna kan je dat ergens uploaden en hier linken.
And it goes BRAAAAAPP!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik beatbox 'm wel een keerYouk schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:52:
[...]
Je kan het altijd proberen na te doen en op te nemen als mp3tje. Daarna kan je dat ergens uploaden en hier linken.
And it goes BRAAAAAPP!
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
afblijven? Het enige probleem dat ik ken dat vaker voorkomt is de tweede versnelling waarvan de dogs afslijten na veel mishandeling. Dan schiet hij dus uit de 2, kan je heel makkelijk testen door hem goed door te trekken tijdens proefrit.Capo schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:01:
Thundercat moet je vanaf blijven..........
rimpel : blokje omgooien ? : http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/193446
\_Specs_/
Zou dit dezelfde persoon zijn?Capo schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:01:
Thundercat moet je vanaf blijven..........
rimpel : blokje omgooien ? : http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/193446
[ Voor 34% gewijzigd door Will_M op 14-02-2008 21:46 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hmmm Punani roept.... Pa gaat volgende week en ik kan zaterdag naar een Axe/Zouk feestje
And it goes BRAAAAAPP!
I reject your reality, and substitute my own.
*burp*
Hardstikke leuke fiets om op te beginnen. Standaard dingen die altijd een keer moeten gebeuren: reviseren remmen (is gedaan), nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe banden, grote beurt + kleppen stellen, wat kleine dingen. Totaalprijs (te verdelen over de komende 2 jaar, daarna doe je 'm vast weer wegQuarin schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 01:47:
Heerlijke dag rondgereden vandaag, ondanks het niet zulk mooi weer, wat dijkjes enzo gepakt. Bochten mogen nog wel wat strakker maar voor de rest ging het best aardig.
Prijstechnisch is deze wel erg leuk, en een gs500e lijkt me een leuke motor om mee te beginnen, maar is deze dan nog te doen? Of zal ik er echt veel aan moeten doen, want dat zou ik moeten laten doen...
[ Voor 10% gewijzigd door Capo op 15-02-2008 10:23 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
ik kan de mijne wel eens opnemen... maar is er een soort photobucket/youtube voor mP3's waar ik die up kan loaden?Youk schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:52:
[...]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
gelukkig zoek ik vanaf 2000Capo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:21:
Waarom van je van de thundercat moet afblijven is heel simpel : OLIEBOOT!
Die dingen verbruiken olie, en niet weinig. Ze blijven lopen net zoals als je olie bijvult. Het blok is niet slecht en de zithouding is prima maar het olie verbruik van 90% van die dingen is absurd.
En ik ben niet de enigste die dat denkt, eerst hit op google.
http://www.2fast4u.be/forums/archive/index.php/t-6105.html
Modellen na 2000 schijnt het overigens wel opgelost te zijn.
*burp*
Dat vind ik helemaal nietOperations schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:25:
Hoor hier links en rechts dat ze in Almere (en misschien wel op meer plekken) steeds meer gaan controleren op decibelen. Nu heb ik altijd gereden op een bandit 600S met Laser duo tech zonder demper. Nu komt er waarschijnlijk straks een gsx-r1000 met devil uitlaatje ook zonder demper verwacht ik, want dat vinden we allemaal toch beter klinken
Ja, ze controleren daar soms actief op. Vooral bij motorevenementen als de motorbeurs en de TT, maar het zou best kunnen dat ze in bepaalde plaatsen ook meer controleren. Daarvoor hebben ze geen tunnel nodig, maar moeten ze wel aan wat voorwaarden voldoen: geeikte meter, niet tussen gebouwen, bepaalde afstand tot uitlaat, en dan gaat er nog een correctie af enzo. Eigenlijk net als bij 't meten van snelheid.Maar is het echt zo dat ze actief controleren hierop? En moeten ze geen geluidstunnel hebben ofzo dan? En enige idee hoe hoog de boete wordt als je geen demper in je pijp heb zitten?
Ja bij evenementen dat wist ik wel ja, maar op de hoek van mijn straat vind ik toch wat vervelendPooh schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:42:
[...]
Dat vind ik helemaal niet
[...]
Ja, ze controleren daar soms actief op. Vooral bij motorevenementen als de motorbeurs en de TT, maar het zou best kunnen dat ze in bepaalde plaatsen ook meer controleren. Daarvoor hebben ze geen tunnel nodig, maar moeten ze wel aan wat voorwaarden voldoen: geeikte meter, niet tussen gebouwen, bepaalde afstand tot uitlaat, en dan gaat er nog een correctie af enzo. Eigenlijk net als bij 't meten van snelheid.
Boetebase geeft voor 'ondeugdelijke uitlaat' 150 euro.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik heb geen idee of er een oplopende schaal is. Dat lijkt me eigenlijk wel. Maar dan snap ik niet zo goed wat die 'ondeugdelijke uitlaat' in de boetebase doet, je kunt toch altijd zeggen dat hij stuk is, en dan zou 't dus nooit boven de 150 uit moeten kunnen komen?Operations schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:52:
[...]
Ja bij evenementen dat wist ik wel ja, maar op de hoek van mijn straat vind ik toch wat vervelendDacht dat je trouwens aan de hand van de decibellen bekeurd werd?
Dat vind ik dan weer een pluspunt en tevens een leuk trekje aan het motorrijdenPooh schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:58:
en ze geven motoren/motorrijders een slechte naam.
And it goes BRAAAAAPP!
owja dat is wel een goeiewimmel_1 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 23:32:
Toch eens aan een "Grunter" vragen of íe dit ook kan![]()
And it goes BRAAAAAPP!
Jij liever dan ik. Natuurlijk mogen mensen best met gepast respect en lichte angst naar motorrijders kijken. Dat is gezond, houdt ze een beetje uit de buurt, en zorgt ervoor dat je sneller bediend wordt.ROFLASTC schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:01:
[...]
Dat vind ik dan weer een pluspunt en tevens een leuk trekje aan het motorrijden
Helemaal mee eens.Pooh schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:11:
[...]
Jij liever dan ik. Natuurlijk mogen mensen best met gepast respect en lichte angst naar motorrijders kijken. Dat is gezond, houdt ze een beetje uit de buurt, en zorgt ervoor dat je sneller bediend wordt.![]()
Maar als mensen een hekel aan motorrijders krijgen, omdat ze 'altijd veel te gevaarlijk rijden', 'veel te veel herrie maken', 'als een gek tussen de file doorjakkeren', '...<vul zelf in>...', dan wordt 't samenspel op de weg ineens een stuk minder. Dan laten ze je er niet meer tussen in de file, houden geen afstand meer, gooien hun auto ervoor, kortom, gaan irritant en agressief tegen je doen, en kwetsbaar als je bent op een motor moet je dat niet hebben.
Sommige mensen vinden dat natuurlijk altijd, en die moeten niet zeuren. Een motor is nu eenmaal sneller, wendbaarder, maakt meer geluid en mag tussen de file door, en daar leren ze maar mee leven. Maar ik denk niet dat je zulke gevoelens moet aanwakkeren door maar als een blinde kip te gaan rijden, of je demper te vervangen door een open uitlaat. Daar krijg je echt niet meer respect door, alleen maar irritatie.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik ook met de Devil op mijn R6 en de open termi's op de R1. Maar dat zijn vooral motorliefhebbers. Ik krijg ook wel eens de middelvinger van een huisvader die met zijn gezin aan het fietsen is als ik over de dijk rij. Lekker belangrijkTylen schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:59:
Ik niet.
Krijg vroeger alleen maar complimenten van mijn Two Brothers op mijn Sp1. En zelfs van de politie.
En in de file hoort iedereen je aankomen.
En als automobilisten zich eraan gaan irriteren is niet mijn probleem, maar die van hunzelf.
Loud pipes saves lives.
Have a wheelie good weekend!
Sorry, maar dat is een ThunderAce. De 1000cc Yamaha die de opvolger was van de FZR1000. Dat is inderdaad net een dieselCapo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:21:
Waarom van je van de thundercat moet afblijven is heel simpel : OLIEBOOT!
Die dingen verbruiken olie, en niet weinig. Ze blijven lopen net zoals als je olie bijvult. Het blok is niet slecht en de zithouding is prima maar het olie verbruik van 90% van die dingen is absurd.
En ik ben niet de enigste die dat denkt, eerst hit op google.
http://www.2fast4u.be/forums/archive/index.php/t-6105.html
Modellen na 2000 schijnt het overigens wel opgelost te zijn.
\_Specs_/
En zit je dit al snel zonder dempertje dan?Capo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:09:
DB boete's gaat per DB.
Kom je boven de 10DB boven wat je mag volgens het plaatje op je motor dan kun je papieren inleveren en opnieuw keuren bij de RDW.
idd luid pijpen red levensTylen schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:59:
Ik niet.
Krijg vroeger alleen maar complimenten van mijn Two Brothers op mijn Sp1. En zelfs van de politie.
En in de file hoort iedereen je aankomen.
En als automobilisten zich eraan gaan irriteren is niet mijn probleem, maar die van hunzelf.
Loud pipes saves lives.
[ Voor 33% gewijzigd door ROFLASTC op 15-02-2008 12:45 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Jij maakt veel lawaai als je iemand pijpt bedoel je?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Intresse? Me love you long timesteveman schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:17:
[...]
Jij maakt veel lawaai als je iemand pijpt bedoel je?
And it goes BRAAAAAPP!
10DB boven legaal ( type afhankelijkl zit je al heeeeeel snel.Operations schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:22:
[...]
En zit je dit al snel zonder dempertje dan?
With happy ending?
leren pijpen in je motorpak
[ Voor 27% gewijzigd door DarkChylde op 15-02-2008 13:32 ]
Zolang als "ten dollah" reikt
Precies, luider is niet altijd beter zoals de links hierboven al beschrijven...DarkChylde schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:28:
[...]
Een lekker geluidje moet kunnen, maar overdrijven is ook een kunst
Ik trouw niet....
And it goes BRAAAAAPP!
[ Voor 101% gewijzigd door DinX op 15-02-2008 13:46 ]
DinX schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:42:
--verhaaltje over een dikke chopper met dikke pijpen die dinx eerder hoort als hij erachter rijd---
Ze belden vanmiddag, morgen maar eens passenToolkiT schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:34:
btw Dinx, jij hebt toch ook die HG cruise broek?
Deze maand komt de flouro jas uit die serie eindelijk uit, HG belt me zodra ze binnen zijn..
Ik zal wel ff een mini review plaatsen, misschien ook wel wat voor jou (en anderen hier)..
hoe je dat ook spelt... lichtgevend/reflecterend/hi-viz you get the point
[ Voor 81% gewijzigd door DinX op 15-02-2008 16:24 ]
Thundercat heeft er helaas ook last van (misschien in mindere mate)ZiegoM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:20:
[...]
Sorry, maar dat is een ThunderAce. De 1000cc Yamaha die de opvolger was van de FZR1000. Dat is inderdaad net een diesel![]()
De Thundercat en FZR600R hebben dit probleem helemaal niet, mijne verbruikt geen druppel met 54.000 op de teller. De oudere FZR600 heeft in kleine mate olieverbruik.
[ Voor 3% gewijzigd door Capo op 15-02-2008 17:17 ]
Suzuki's ligt geregeld de 3 versnelling uit en pitting op de nokkenassen hebben de oliekoelers ook geregeld last van (dat is echt geen uniek Honda VF probleem, suzuki's en kawa's kunnen dat minstens net zo goedCapo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:17:
[...]
Oude Yamaha's olie verbruik
Oude Kawasaki's 2e versnelling slechte kwaliteit. Misschakelen verkracht de 2e versnelling daarvan heel snel.
etc..
leeg
goede keuzeYouk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:59:
/me Youk is heel blij
Heb net een nieuwe botsmuts op de kop getikt. Een Schuberth C2 aan een wel heel leuk prijsje.Deze helm stond al afgeprijst omdat er lichte schade aan was. Bij nadere inspectie
bleek de schade een paar schrammetjes te zijn die je enkel kan zien met de juiste lichtinval. Kan nooit gevallen zijn hooguit even ergens tegenaan geschuurd bij het op zijn plaats leggen of zo. Een weekje met een helm rijden en hij ziet er al slechter uit dan dit. Bovenop deze korting ging er nog eens 20% af wegens een actie die vandaag en morgen loopt.
Oude suzuki's dan wel met de 3 denk ik ?4x2 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:30:
[...]
Suzuki's ligt geregeld de 3 versnelling uit en pitting op de nokkenassen hebben de oliekoelers ook geregeld last van (dat is echt geen uniek Honda VF probleem, suzuki's en kawa's kunnen dat minstens net zo goed)
Oliekoelers voornl ja (al zijn dat verder bijzonder goede blokken, die pitting blijven ze nog heel lang mee rijden als het moet).
En de nokkenaskettingspanners (het heeft een reden dat ik die VFR hebEnigste merk wat eigenlijk redelijk ongeschonden blijft is honda met spanningregelaars.
De echte oude honda's lopen nu nog redelijk probleem loos.
leeg
Sja licht gaat sneller dan geluid. In principe zie je het voordat je het hoort. Echter de smoes is aldoor "ik zag je niet","Sorry didn't see you mate". Ik ga dan niet een demper erop houden als ik bv in stadsverkeer nogal eens opzij geperst wordt door auto's die me niet zien (of expres opzij komen). Over de horizon waarneming heb je niks an want in de huidige verkeersdrukte heb je daar niks aan. Een motor zit nogal makkelijk in een dode hoek en een brulpijp kan dat nogal verhelpen. De ideeen uit die linkjes dat je ze niet hoort aankomen zijn wel waar maar niet waar het qua veiligheid omgaat. Het gaat om het (imo) in nabijheid gehoord worden als men je niet ziet. Een herriepijp is imo terecht
[ Voor 4% gewijzigd door ROFLASTC op 15-02-2008 23:03 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
een naked bike zeker?Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 10:04:
Brrrr, net terug van een lesje...al is het wel lekker rustig overal rond 8:00, het was toch echt verschrikkelijk koud aan mn handen bij snelheden >80 km/u.
Echt na een uurtje rijden voelde ik mn vingers niet meer...dat kan niet goed zijn volgens mij
Wat is er de bedoeling van ? Hogere zit? Minder inveren? Er is vziw ook een Ohlins voor de BMW die je op 2 standen kan zetten.charrel schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:19:
Iemand nog tips of ik wilbers of hyperpro shocks onder m'n BMW r1200gs moet stampen, of zit hier gewoon weinig verschil tussen?
And it goes BRAAAAAPP!
[ Voor 26% gewijzigd door DinX op 16-02-2008 13:31 ]
euh jah maar die reden er een beetje gaar mee. Als charrel alleen over asfalt gaat en af en toe een zand paadje dan kan het best. Bovendien lijkt hij met de vraag neit echt te kunnen kiezen en met zo'n 2 standen ohlins kan je aldoor proberen wat lekkah zit...DinX schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:31:
Ohlins had geen goede reclame in Long Way Down
2 shocks kapot op 1 week tijd
Al spreek je daar wel over GZS'en van 300+ kg ipv 250
And it goes BRAAAAAPP!
[ Voor 255% gewijzigd door ROFLASTC op 17-02-2008 21:45 ]
And it goes BRAAAAAPP!
[ Voor 5% gewijzigd door Chakotay op 16-02-2008 14:45 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
De een zweert bij Wilbers, de ander bij Hyperpro.charrel schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:19:
Iemand nog tips of ik wilbers of hyperpro shocks onder m'n BMW r1200gs moet stampen, of zit hier gewoon weinig verschil tussen?
Leuk ideeROFLASTC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:41:
Ik mag graag BBQ-en met muziek en een dansje etc. Daarom nodig ik iedereen die ik ken uit voor een partijtje bij mij voor de deur. Ik kom er vroeg mee zodat men er enigzins rekning mee kan houden. Zie het bv als een GoT-motormeeting. Mijn hele fam. komt en ander vrindjes maar het is leuk als ook mensen van hier komen
Poll: Begin Juli roflastc's verjaardag feesie
• Ja
• Nee
• Weet niet
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee hij is (helaas?) zwart met fluo:DinX schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:23:
Ah, fluo
Bedoel je dat hij helemaal fluo is (zoals die IXS jassen dacht ik, of hoe heet dat merk) ?
[ Voor 16% gewijzigd door rimpeldinky op 16-02-2008 16:25 ]
*burp*
Hyperpro zit dichterbij, wilbers bouwt wel een shock speciaal op voor je. Maar ik rijd net zoveel veel alleen, als met duo en soms met volle bepakking. Dan is de veer van hyperpro mischien iets meer "allround" dan wilbers. En hyperpro is rond de 300 euro goedkoper dacht ik.Capo schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:56:
[...]
De een zweert bij Wilbers, de ander bij Hyperpro.
Als we niet naar kwaliteit kijken dan zou ik zeggen ga naar diegene die het meeste ervaring heeft met afstellen, want daar valt of staat het mee.
Ook dichtbij is fijn als er iets mis is of als je problemen hebt met de veerinstelling en wat wil laten fine tunen.
Vroeger was hyperpro nogal klote.Schijnt onwijs verbeterd te zijn. Wilbers is , net als Hyperpro weer een afstreksel van een ander merk.
Enigste bij wie je weg moet blijven is technoflex.
Gaat er meer om dat er gewoon goede shocks onder komen, je kan echt niks instellen aan die bmw meuk. Behalve de veervoorspanning dan. Vind hem nogal springerig over korte hobbeltjes.ROFLASTC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:29:
[...]
Wat is er de bedoeling van ? Hogere zit? Minder inveren? Er is vziw ook een Ohlins voor de BMW die je op 2 standen kan zetten.
[ Voor 23% gewijzigd door charrel op 16-02-2008 18:59 ]
Mwah..... als je de foto hieronder bekijkt dan zou ik persoonlijk toch eerder voor de blauw/witte gaan .... maar da's helemaal persoonlijk, dus
Leiden, Klikspaanweg
And it goes BRAAAAAPP!
raad eens waar ik vandaag de hele dag heb rondgehangen en proefgezeten?wimmel_1 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:14:
[...]
Mwah..... als je de foto hieronder bekijkt dan zou ik persoonlijk toch eerder voor de blauw/witte gaan .... maar da's helemaal persoonlijk, dus
[afbeelding]
'k zat voor de gein eens te kijken bij Motor Centrum Rijen en zag dat het 2008 model maar €6990,- kost bij introductie ..... dan wordt het misschien nog interessant om zo'n ding nieuw aan te schaffen in plaats van tweede hands .. als je die überhaupt al gevonden kunt krijgen.
Type zou vranaf 2005 leverbaar moeten zijn .... maar tweedehands bijna niet te vinden .... dat moet haast wel een goed teken zijn
als ik mn motor dan al heb en ingereden heb ben ik van de partij als dat magROFLASTC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:33:
[...]
Leiden, Klikspaanweg
Ik weet niet wanneer de meeste mensen kunnen en probeer zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen. De vorige jaren was het rond 10 juli alsmaar goed weer dus die datum houd ik voorlopig aan tenzij de meerderheid die ik uitnodig eerder of later wil.
dus...
[ Voor 18% gewijzigd door rimpeldinky op 16-02-2008 19:22 ]
*burp*
De uitnodiging staat er dus ieder die het leest kan komen. Details komen later wel.rimpeldinky schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:21:
[...]
als ik mn motor dan al heb en ingereden heb ben ik van de partij als dat mag
And it goes BRAAAAAPP!
aight
And it goes BRAAAAAPP!
ik ken de monteurs daar en van al de zwarte GSX650Fs die ze uitgelevert hebben kwam er 50% bekrast en al uit de krat.. schijnt met deze verf extreem te zijn... ik zal het er in ieder geval over hebben (ik ben bang dat ik nu al 9.6 k ga neerleggen bij die zaak... en dat is dan motor, uitlaatsysteem (die std pijp is echt SPUUGlelijk), helm, laarzen, handschoenen, ram mount en koffersetjeCapo schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:06:
Rimpeldinky : Als je wat geld over houd, kies de kleur die je mooi vind en laat bij aankomst directt in blanke lak spuiten. Ben je van het snelle krassen verlostEen 1000 k7 is zo gedaan en dat scheelt echt veel!
*burp*
Ze kunnen het bestaande systeem wat op de demper zit overbouwen op de eigen dempers bij hyperpro, zodat je inderdaad met een draaiknop de rijhoogte weer wat hoger kan zetten met duo en bagage. Bij wilbers kunnen ze ook iets dergelijks leveren maar dan wordt de demper weer iets van dik 100 euro duurder.Capo schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:06:
Charrel : Ohlins is ook niet je van het hoor. Erg duur ook kwa onderhoud etc. Het geld wat je bespaart met hyperpro kun je misschien hydraulische veervoorspanning voor bij kopen ? Dan is solo en dou rijden simpel knopje draaien ( ongeveer )
Hahaha, je weet het precies te verwoorden zoals ik het voel!snars schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:47:
Hele leuke bevindingen.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
* Will_M heeft gisteren met z'n R6 de remproef met uitwijk even onvrijwillig mogen oefenen ..... met een beginsnelheid van dik 100. Ging (gelukkig) in één keer goedsaviour schreef op zondag 17 februari 2008 @ 08:03:
[...]
Hahaha, je weet het precies te verwoorden zoals ik het voel!![]()
Ik bedacht mij ook al om binnenkort eens wat AVB oefeningen te gaan doen met mijn GPZ, ik vraag mij af in hoeverre dat gaat lukken.
Aaah.... een uitnodiging tot party-crashenROFLASTC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:14:
[...]
De uitnodiging staat er dus ieder die het leest kan komen. Details komen later wel.
Én weer een happy rider erbij ... Welkomsnars schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:47:
Heren.....ik heb goed nieuws...
* snars heeft sinds vandaag z'n eigen moto!
..........
Knip ....Héél erg herkenbaar verhaaltje ......
Morgen maak ik ff wat pics
Niet alleen de motor, ook een lading vlees voor de BBQ.wimmel_1 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:39:
Aaah.... een uitnodiging tot party-crashen, óf moet de motor mee als bewijs van uitnodiging??
And it goes BRAAAAAPP!
[ Voor 34% gewijzigd door Will_M op 17-02-2008 16:47 ]
Dubbelzinniger zijn ze niet te krijgen denk ik maar leuk dat je komtwimmel_1 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:45:
kan het vlees alvast een beetje voorgaren in de kont
And it goes BRAAAAAPP!
ah dat is niet zo ver van vrienden van me vandaan (buurt van zoeterwoudse singel)ROFLASTC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:33:
[...]
Leiden, Klikspaanweg
Ik weet niet wanneer de meeste mensen kunnen en probeer zoveel mogelijk rekening te houden met iedereen. De vorige jaren was het rond 10 juli alsmaar goed weer dus die datum houd ik voorlopig aan tenzij de meerderheid die ik uitnodig eerder of later wil.
dus...
joh , dat is vlakbij ja. 3,5 Km volgens GoogleMapsToolkiT schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:29:
[...]
ah dat is niet zo ver van vrienden van me vandaan (buurt van zoeterwoudse singel)
[ Voor 4% gewijzigd door ROFLASTC op 17-02-2008 22:26 ]
And it goes BRAAAAAPP!
bel van te voren even dat je gaat kijken, bel als je hem op naam hebt staan, geef het aantal CC's door, geef je kenteken en meldcode door (kentekenbewijs heeft alle gegevens) and u're doneQuarin schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:47:
Ik ga woensdag middag kijken naar die gs500e, het rijdt sowieso wel anders dan die huurmotor dus ik ben benieuwd of ik rare dingen opmerk, maar dat zal wel goedkomen. Hoe zit het eigenlijk met verzekering als hij op mijn naam staat, kan ik er wel mee naar huis rijden?
*burp*
Die gympen tot daar aan toe.... maar hoe haal je het in je hoofd om een # "46" op een Kawa te plakkensnars schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:40:
En daar ben ik met m'n Kwaliksaki...spot de "46"-sticker![]()
[afbeelding]
Ok toch maar een helm op dan...
[afbeelding]
Die gympen..ik weet het, ik weet het. Het geld is op
[ Voor 10% gewijzigd door Will_M op 17-02-2008 23:51 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
10 minuutjes dus.. vergeleken met 370 Mijl/ 7 uur om de hoek dusROFLASTC schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:45:
[...]
joh , dat is vlakbij ja. 3,5 Km volgens GoogleMaps
ga maar uit van 12 Juli (zaterdag)
[ Voor 7% gewijzigd door ToolkiT op 18-02-2008 08:51 ]
Hoezp Ohlins is ook niet alles? Moet je nou toch eens kijken man...Capo schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:06:
Charrel : Ohlins is ook niet je van het hoor. Erg duur ook kwa onderhoud etc. Het geld wat je bespaart met hyperpro kun je misschien hydraulische veervoorspanning voor bij kopen ? Dan is solo en dou rijden simpel knopje draaien ( ongeveer )
Wilbers ( HK Suspension in Uden? ) bouwt het speciaal op idd. Kunnen alles eraan aanpassen naar je wensen. Dat is een heeeeel groot voordeel. Ik weet van HK dat ze schappelijk zijn als er iets stuk gaat en het is buiten garantie, ze doen ook veel moeite voor de klant als je je zelf ook goed neer zet.
Rimpeldinky : Als je wat geld over houd, kies de kleur die je mooi vind en laat bij aankomst directt in blanke lak spuiten. Ben je van het snelle krassen verlostEen 1000 k7 is zo gedaan en dat scheelt echt veel!
Roflstc : Eens zien hoe en wat
Have a wheelie good weekend!
Onder mijn k5 komt er waarschijnlijk ook een Ohlins. (omdat ik eraan kan komen via via )FragDaddy schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:07:
[...]
Hoezp Ohlins is ook niet alles? Moet je nou toch eens kijken man...![]()
[afbeelding]
even serieus.. Sinds de oprichter/techneut van Hyperpro daar weg is, schijnt hun kwaliteit wat minder te zijn geworden (ook de innovaties die ze hadden zijn grotendeels verdwenen).
WP / HK suspension zou buiten Ohlins het enige alternatief zijn voor mij.
adviesen zijn altijd welkom hoor. Ik zat zelfs eerst te twijfelen om een ohlins stuurdemper op mijn k7 te schroeven. Uiteindelijk heb ik een wilbers stuurdemper gekocht, omdat ik toch niet megamega hard op een circuit rond ga. scheelde me toch weer 200 euroCapo schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:30:
[...]
Onder mijn k5 komt er waarschijnlijk ook een Ohlins. (omdat ik eraan kan komen via via )
Maar onderhoud daarvan is stukje duurder![]()
Ik denk dat je als km vreter zoals charrel beter af bent met iets van "eigen" bodem zoals hyperpro (NL) en wilbers (Duits)
Ik zeg niet meer wat ik super goed vind en kut kwa kwaliteit iedereen moet het maar voor zich zelf uit maken en er maar zelf achter komen. 9 van de 10 keren word het toch niet gewaardeerd of zijn mensen toch eigenwijs en betalen zich blauw voor troep
No signature required.
*burp*
Ik heb meer verstand van auto's dan van motoren, maar bedoel je niet de klepdekselpakking?saviour schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:53:
Heeft iemand enig idee wat de gemiddelde kosten zijn om een koppakking te laten vervangen? Mijn motor zweet namelijk olie.
De islam kan uw vrijheid schaden
De prijs van vloeibare pakking, nieuwe olie en zo'n dingetje?saviour schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:53:
Heeft iemand enig idee wat de gemiddelde kosten zijn om een koppakking te laten vervangen?
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq