Spijtig dat ik van het weekend geen werkende motor had. Bij mijn motor kwam ik na (te) lang klooien erachter dat de gasklepaskeerringetjes (krengen kosten ruim 3 euro stuk...) lek waren en de motor van pa staat zonder wielen omdat de voorvorkeerringen vervangen moesten worden, beurtje geven en nieuwe bandjes wil.
Zelf gedaan. Als ik het niet goed krijg kan ik altijd nog naar een expert gaan. Wil het zelf ook leren. En aangezien ik toch geen wedstrijden hoef te winnen heb ik de tijd om er mee te prutsen en het een en ander aan theorie door te lezen (nog bedankt daarvoorTylen schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:31:
[...]
Zelf gedaan? Of even bij een expert langs gereden?
Have a wheelie good weekend!
Daarom vroeg ik het ookFragDaddy schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:13:
[...]
Zelf gedaan. Als ik het niet goed krijg kan ik altijd nog naar een expert gaan. Wil het zelf ook leren. En aangezien ik toch geen wedstrijden hoef te winnen heb ik de tijd om er mee te prutsen en het een en ander aan theorie door te lezen (nog bedankt daarvoor)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Je hebt wel fantastisch weer!Exigence schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:12:
Vanmiddag eerste AVD les, eindelijk echt rijden
* Wokschotel heeft gelest october-december, dus ik heb m'n portie slecht weer wel gehad
De islam kan uw vrijheid schaden
Zaterdag was het ook feest met flitsers zeg.. Op de A2 zag ik het gelukkig zelf op tijd en op de N201 werden we netjes geïnformeerd / geseind over de flitsers door tegenliggers. Bedankt mensen !johnnyv.nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:31:
Op de zevenheuvelenweg bij Berg en Dal (Nijmegen) zijn er gister aardig wat een aardig centje of zelfs een rijbewijs armer geworden. Stond net over een van de heuvelen een radarpost in het bos en er reden wat motoragenten heen en weer. Een huis-tuin-en-keuken gemodde naked met 4 kachelpijpen als uitlaat schuin omhoog net achter het zadel werd na een nogal belachelijke inhaalmanoeuvre met een 160+km/u aan de kant gezet, en terecht imho. (hij haalde in een dal tot aan de top van de heuvel (geen zicht op tegenliggers) met 160+ een zestal auto's in een ruk in.
Dat inhalen net voor de top van een heuvel zag ik overigens een tiental motorrijders doen, mja, deathwish lijkt me.
Ik ben geloof ik ook nog gepakt op de A10-oost onderweg naar huis gisteren... Wel raar, volgens mijn vriendin (zat achterop) kwam er een flits uit de middenberm vandaan, dat is niet echt een plek waar je even makkelijk een radarsetje parkeerd, en vaste palen staan daar niet meer volgens flitspaal.nl.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik dacht dat dat meer te maken had met het feit dat je rechts gas geeft. Maar ok, volgens mij is het bij iedereen weer anders. Ik had volgens mij de makkelijk bocht naar de 'verkeerde' kant volgens mijn instructeur.TrailBlazer schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:16:
Het linksomgaan schijnt volgens mijn instructuer een diepere bioloische reden te hebben. Wel is het zo dat baansporten ook linksom gaan. Het is gewoon natuurlijker.
voor mij is het ook maar afwachten of ik post krijg van onze vrienden... heb nu een paar weken deze motor dusja... je weet nooit
*burp*
Het weer was inderdaad geweldig, lekker warmWokschotel schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:23:
[...]
Je hebt wel fantastisch weer!![]()
* Wokschotel heeft gelest october-december, dus ik heb m'n portie slecht weer wel gehad
Ik heb mijn portie slecht weer ook wel gehad hoor
-5 graden, en les

Was dat toevallig vlak na de Zeeburgertunnel ? Dan zou het namelijk wel kunnen kloppen.Chakotay schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:28:
Ik ben geloof ik ook nog gepakt op de A10-oost onderweg naar huis gisteren... Wel raar, volgens mijn vriendin (zat achterop) kwam er een flits uit de middenberm vandaan, dat is niet echt een plek waar je even makkelijk een radarsetje parkeerd, en vaste palen staan daar niet meer volgens flitspaal.nl.
Ik heb daar al eens eerder mobiele controle gezien in de middenberm.
Neuh, meer richting de A10-zuid, op een plek waar de "middenberm" uit niet veel meer dan wat beton en vangrails bestaat, waar je alleen kan komen door vanaf een viaduct te abseilen of de linkerbaan af te zetten.KeN. schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:31:
[...]
Was dat toevallig vlak na de Zeeburgertunnel ? Dan zou het namelijk wel kunnen kloppen.
Ik heb daar al eens eerder mobiele controle gezien in de middenberm.
Wat vinden jullie van deze diversion?
kijk even offie 25kw op kenteken of op uitdraai is
weet niet of het je wat uit maakt maar als je dit van te voren duidelijk hebt kom je niet voor verrassingen te staan straks...
*burp*
Kwalitatief slechte motoren. Fietsen frame, blokken niet super degelijk.
Ik zou verder kijken naar wat anders.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
huh, ik dacht juist dat diversions goede betrouwbare motoren waren.Capo schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:56:
[...]
Kwalitatief slechte motoren. Fietsen frame, blokken niet super degelijk.
Ik zou verder kijken naar wat anders.
Erg geschikt voor woon-werk verkeer enzo..
Maar dit zijn dus afraders als (1e) motor?
* DarkChylde weet het ook niet, en doet zijn best zich in te lezen
Ik heb als eerste motor nu een Honda CBR600F3 en dat bevalt me super. Zijn makkelijke motoren om op te toeren en boven de 7000 toeren ook nog lekker snel.
Heb er 2 jaar op rond gereden ofzo waaronder ook woon-werk elke dag (140km per dag). Geen problemen mee als eerste motor.DarkChylde schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:06:
[...]
huh, ik dacht juist dat diversions goede betrouwbare motoren waren.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Als ze jong en weinig kms hebben zijn het prima motoren voor het geld.DarkChylde schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:06:
[...]
huh, ik dacht juist dat diversions goede betrouwbare motoren waren.
Maar zodra ze ouder worden en hogere km standen komen de gebreken zoals olie verbruik , slijtage in de carbs, etc.
Gezien de leeftijden koop je ze nu toch vaak met 50.000km op de teller.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Alleen met een budget van +- 2000 euro zou ik denk geen CBR600F kopen. Dan zijn ze al tamelijk afgeragd waarschijnlijk.Hurricane schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:51:
Ik heb als eerste motor nu een Honda CBR600F3 en dat bevalt me super. Zijn makkelijke motoren om op te toeren en boven de 7000 toeren ook nog lekker snel.
90% van wat je koopt voor 2000 euro is oud en afgereden en heeft flink onderhoud nodig ( wiellagers, remklauw revisie , balhoofd lagers, versleten naaldbuizen, roest, etc. )
Kwestie van goed zoeken, technisch goed kijken en geluk hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door Capo op 12-02-2008 12:47 ]
en dat laatste nog het meesteCapo schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:46:
90% van wat je koopt voor 2000 euro is oud en afgereden en heeft flink onderhoud nodig ( wiellagers, remklauw revisie , balhoofd lagers, versleten naaldbuizen, roest, etc. )
*burp*
Mja, je krijgt voor een groot deel ook waarvoor je betaalt.
edit: voor de zware klussers onder ons en de WD40 fans:

edit: voor de zware klussers onder ons en de WD40 fans:

[ Voor 59% gewijzigd door DinX op 12-02-2008 14:53 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
55 gallon drum
als je DAT omstoot in de straat

*burp*
Het zijn dan misschien niet de meest krachtige fietsen, maar als je als beginner en leuke fiets zoekt:
De Honda CB-1 is, voor mij althans, echt een heerlijk dingetje voor een eurotje of 1000 tot 1500.

We hebben er hier nu twee van staan. Een uit 1989 en een uit 1990, met beide 40k (miles) op de teller. Het zijn weliswaar 400cc beestjes, maar ze gaan wel door tot iets over de 13k in toeren met een fijne eindspurt vanaf ongeveer de 10k.
Dus zoek je een een leuke speelfiets, waar je ook gewoon lekker mee kunt toeren, en je budget is niet al te groot.. Well, you get the idea

/CB-1 promo-talk
De Honda CB-1 is, voor mij althans, echt een heerlijk dingetje voor een eurotje of 1000 tot 1500.

We hebben er hier nu twee van staan. Een uit 1989 en een uit 1990, met beide 40k (miles) op de teller. Het zijn weliswaar 400cc beestjes, maar ze gaan wel door tot iets over de 13k in toeren met een fijne eindspurt vanaf ongeveer de 10k.
Dus zoek je een een leuke speelfiets, waar je ook gewoon lekker mee kunt toeren, en je budget is niet al te groot.. Well, you get the idea
/CB-1 promo-talk
CB-1 is ook echt een leuke fiets 
Rimpeldinky : Geluk hangt samen met factoren goed kijken en geduld hebben. Veel mensen kopen overhaast of kijken maar naar 1 motor ipv stuk of 4 a 5 voordat ze gaan kopen. Geduld en rond kijken.
Rimpeldinky : Geluk hangt samen met factoren goed kijken en geduld hebben. Veel mensen kopen overhaast of kijken maar naar 1 motor ipv stuk of 4 a 5 voordat ze gaan kopen. Geduld en rond kijken.
AAAAAAH check dat weer...en nog steeds geen motor!
* snars heeft cashflow-problemen na verhuizing..
Ik kom hier al een tijd niet meer, ik kan al dat motorgenot niet aanhoren. Iedere morgen trek ik m'n kledingkast op en hangt daar dat mooie pak, die glimmende helm....Het gaat nog net niet zover dat ik de boel af en toe aantrek en voor de spiegel ga staan, maar marktplaats / motoren en brommers is onbetwist de meest bezochte site.
Ik heb wel laatst een ritje gemaakt op een oldtimer CB350f..in de stromende regen..met z'n tweeen....op zo'n anderhalf persoons buddy
Niet bepaald een sportieve rit, maar wel ontzettend gelachen. Het was voor ons allebei de eerste keer met duo, maar het ging best aardig.
Ik kom hier al een tijd niet meer, ik kan al dat motorgenot niet aanhoren. Iedere morgen trek ik m'n kledingkast op en hangt daar dat mooie pak, die glimmende helm....Het gaat nog net niet zover dat ik de boel af en toe aantrek en voor de spiegel ga staan, maar marktplaats / motoren en brommers is onbetwist de meest bezochte site.
Ik heb wel laatst een ritje gemaakt op een oldtimer CB350f..in de stromende regen..met z'n tweeen....op zo'n anderhalf persoons buddy
I reject your reality, and substitute my own.
snars schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:54:
dat ik de boel af en toe aantrek en voor de spiegel ga staan
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
eeeen tot zover mijn vf... enorme tik in een van de koppen.. hij staat nu bij flipsen en maar hopen dat et een beetje betaalbaar te fixen is
ik heb wat met motoren
*burp*
Hier hetzelfde probleemsnars schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:54:
AAAAAAH check dat weer...en nog steeds geen motor!

Ik zou afgelopen donderdag mijn motor komen ophalen, maar er bleek iets aan de hand te zijn. Vandaag nog even langs geweest en waarschijnlijk komen de bestellingen donderdag binnen en wordt hij vrijdag helemaal in orde gemaakt, en kan ik de motor vrijdag/zaterdag/dinsdag ophalen...
Tuimelaar of nokkenas die opgevreten is, standaard probleem met die dingen (zijn dr wel wat die het niet hebben trouwens, mits ze netjes bereden zijn, goed onderhouden en de honda modificaties gehad hebben).rimpeldinky schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:17:
eeeen tot zover mijn vf... enorme tik in een van de koppen.. hij staat nu bij flipsen en maar hopen dat et een beetje betaalbaar te fixen isik heb wat met motoren
Klepstelboutje losgelopen zou evt ook kunnen, als dat verder geen schade aan heeft gericht kun je geluk hebben.
En als je voor weinig geld een motor koopt moet je gewoon iets zoeken wat in de basis betrouwbaar is
[ Voor 18% gewijzigd door 4x2 op 12-02-2008 19:39 ]
leeg
ik ben al aan het spieken naar een 750 blok4x2 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:38:
[...]
Tuimelaar of nokkenas die opgevreten is, standaard probleem met die dingen (zijn dr wel wat die het niet hebben trouwens, mits ze netjes bereden zijn, goed onderhouden en de honda modificaties gehad hebben).
Klepstelboutje losgelopen zou evt ook kunnen, als dat verder geen schade aan heeft gericht kun je geluk hebben.
En als je voor weinig geld een motor koopt moet je gewoon iets zoeken wat in de basis betrouwbaar is

*burp*
Ik heb waarschijnlijk last van een zwetende / lekkende koppakking op mijn Kawasaki GPZ 550 uit '88. Aan zowel de linker- als rechterzijde van de motor zijn de ribben na een poosje rijden nat vanaf de pakking en dan verder naar beneden.
Het is volgens mij niet de kleppendekselpakking want die zitten er volgens mij nog een leuk eindje boven en dat is allemaal keurig droog. Het is wel zo dat ik na een dagje touren het oliepeil moet aanvullen dus er moet wel iets aan gebeuren.
Waarschijnlijk dat mijn oom mij kan helpen met het vervangen van de koppakking dus dan koop ik gewoon een imitatie pakkingsetje en dan kan ik meteen de olie + filter vervangen, wat ik sowieso al van plan was.
Ach, dan kan hij er weer even tegenaan, hij loopt verder gewoon lekker.
Het is volgens mij niet de kleppendekselpakking want die zitten er volgens mij nog een leuk eindje boven en dat is allemaal keurig droog. Het is wel zo dat ik na een dagje touren het oliepeil moet aanvullen dus er moet wel iets aan gebeuren.
Waarschijnlijk dat mijn oom mij kan helpen met het vervangen van de koppakking dus dan koop ik gewoon een imitatie pakkingsetje en dan kan ik meteen de olie + filter vervangen, wat ik sowieso al van plan was.
Ach, dan kan hij er weer even tegenaan, hij loopt verder gewoon lekker.
Probeer eens te kijken of een 86-87 VFR750F blok dr in past, carterhelften zijn volgens mij hetzelfde qua ophangpunten.rimpeldinky schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:53:
[...]
ik ben al aan het spieken naar een 750 blok![]()
Heb je 25pk extra en een blok waarvoor je een idiote hufter moet zijn om het kapot te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door 4x2 op 12-02-2008 22:36 ]
leeg
de vf700f en vf750f blokken draaien de andere kant op, dus ik weet niet of een vfR blok gaat werken...
*burp*
Jawel, gewoon de motor in z'n achteruit zetten natuurlijk slimpie!rimpeldinky schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:42:
de vf700f en vf750f blokken draaien de andere kant op, dus ik weet niet of een vfR blok gaat werken...

De islam kan uw vrijheid schaden
oh jah doh!Wokschotel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:05:
[...]
Jawel, gewoon de motor in z'n achteruit zetten natuurlijk slimpie!

*burp*
De Goudvleugel kan ook in z'n achteruit, dus een VFR moet dat toch helemaal kunnen?Wokschotel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:05:
[...]
Jawel, gewoon de motor in z'n achteruit zetten natuurlijk slimpie!

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
indd, ik heb strakjes gewoon 5 achteruitversnellingen + een overdrive! 200km/u in zn achteruit!!
..
*burp*
VFR blok draait gewoon dezelfde kant op hoor 
Je bent in de war met de cardan blokken van de magna en sabre.
Je bent in de war met de cardan blokken van de magna en sabre.
leeg
dat zou kunnen idd.. heb het niet verder uitgezocht (zit op mn werk nu
)
*burp*
Iemand nog een Desmo huren? Je hoeft maar $25.000 borg te lappen
Ja dat doe ik dus niet
Hm...Chakotay schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:39:
Iemand nog een Desmo huren? Je hoeft maar $25.000 borg te lappen
Die borg lukt wel...maar die foto..Enkele voorwaarden:
- Je mag er niet mee op het circuit rijden
- Je moet een goede referentie hebben van bijv. een Ducati-dealer
- Je moet een foto meenemen van jezelf bij je eigen motor
- Je mag niet meer wegen dan 125kg (incl. kleding/helm)
- Je moet eerst op een ZX-10R rijden om te laten zien dat je kan rijden
- Je moet $25.000 borg betalen
- Je moet $75.000 betalen als de motor gestolen wordt terwijl 'ie in je bezit is.
[ Voor 72% gewijzigd door snars op 13-02-2008 12:02 ]
I reject your reality, and substitute my own.
is alleen wel een electrische achteruit die op de startmotor werkt AFAIK...unclero schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:06:
[...]
De Goudvleugel kan ook in z'n achteruit, dus een VFR moet dat toch helemaal kunnen?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Het gaat wel lekker hier.. Naast de koppakking kan ik nu ook de uitlaat vervangen / lassen (geen idee of dat mogelijk is).
Ik reed vandaag naar huis toen ik ineens een enorm kabaal hoorde. Mijn eerste gedachte was dat het luchtfilter misschien niet meer goed zat maar even later rook ik ook veel uitlaatgassen. Nu blijkt dat de pijp tussen de uitlaat en de uitlaatbochten kapot geroest is.
Hier zie je het duidelijk:

Die pijp zit vast aan deze bochten. Dus als dat niet gelast kan worden, moet het worden vervangen.
Ik reed vandaag naar huis toen ik ineens een enorm kabaal hoorde. Mijn eerste gedachte was dat het luchtfilter misschien niet meer goed zat maar even later rook ik ook veel uitlaatgassen. Nu blijkt dat de pijp tussen de uitlaat en de uitlaatbochten kapot geroest is.
Hier zie je het duidelijk:

Die pijp zit vast aan deze bochten. Dus als dat niet gelast kan worden, moet het worden vervangen.

optie 1: voorbochten van de sloop halen (isnieheelduur, wel netjes)
optie 2: lassen (ishelemaaaal niet duur)
optie 3: bij de halfords van dat spul halen voor uitlaten
naam lijkt op kauwgom maar is het net niet... schuif je er overheen en maak je warm, dan smelt het er op als het ware (is ook niet duur, maar wel tijdelijke fix? tot dat je optie 1 kunt vinden?
)
optie 3: bij de halfords van dat spul halen voor uitlaten
*burp*
Ik denk dat het niet meer goed te lassen valt dus het zal optie 1 worden ja. Vanmiddag zal ik eens een aantal slopen hier in de omgeving afbellen om te zien of ze iets hebben liggen.
Ik vraag mij af hoe lang optie 3 het überhaupt zou uithouden.
Bedankt voor de reactie, rimpeldinky.
Ik vraag mij af hoe lang optie 3 het überhaupt zou uithouden.
Ik mis optie 4: Ratbike Engineeringrimpeldinky schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:23:
optie 3: bij de halfords van dat spul halen voor uitlatennaam lijkt op kauwgom maar is het net niet... schuif je er overheen en maak je warm, dan smelt het er op als het ware (is ook niet duur, maar wel tijdelijke fix? tot dat je optie 1 kunt vinden?
)
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
Verwijderd
LOLquote:
rimpeldinky schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:23:
optie 3: bij de halfords van dat spul halen voor uitlaten naam lijkt op kauwgom maar is het net niet... schuif je er overheen en maak je warm, dan smelt het er op als het ware (is ook niet duur, maar wel tijdelijke fix? tot dat je optie 1 kunt vinden? )
Ik mis optie 4: Ratbike Engineering
dat valt onder optie 3
*burp*
Optie 3 is dat JB Weld of bison achtige spul. Dat kost geld. Mijn optie kost geen geld, en heeft geen zak met gum of ander kneedspul te maken, maar alles met blikjes van langs de weg en spandingetjes die 'geleent' zijn uit vaders gereedschapskistrimpeldinky schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:06:
[...]
dat valt onder optie 3hotgum heette dat
Jíj niet...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Net mijn rijbewijs opgehaald, ik ga wel binnenkort een motor kopen, maar zoals eerder gezegd moet ik even goed rondkijken enzo en niet overhaast iets kopen. Daarom wil ik eigenlijk een motor huren oid, want de mensen die ik ken met een motor zijn allemaal >25kw. Maar waar huur ik in de buurt van Delft (een eindje hiervandaan mag ook best) een (25kw) motor?
Het liefst nog gewoon voor 24 uur in plaats van 1 dag, maar daar is wel mee te leven hoor
Het liefst nog gewoon voor 24 uur in plaats van 1 dag, maar daar is wel mee te leven hoor
[ Voor 11% gewijzigd door Quarin op 13-02-2008 15:00 ]
http://www.silverline.nl/Quarin schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:54:
Net mijn rijbewijs opgehaald, ik ga wel binnenkort een motor kopen, maar zoals eerder gezegd moet ik even goed rondkijken enzo en niet overhaast iets kopen. Daarom wil ik eigenlijk een motor huren oid, want de mensen die ik ken met een motor zijn allemaal >25kw. Maar waar huur ik in de buurt van Delft (een eindje hiervandaan mag ook best) een (25kw) motor?
Er zijn trouwens ook veel verhuurbedrijven die hun motoren pas per april weer gaan verhuren...
Toch jammer als je mensen wil verrassen door opeens op een motor aan te komen zetten... in de winter
Toch jammer als je mensen wil verrassen door opeens op een motor aan te komen zetten... in de winter
Dat ziet er goed uit, dan kan ik evt ook dadelijk tot morgen eind van de middag huren, en even kiezen tussen de bandit en de GSX. De bandit lijkt me een slimmere keuze?
Ik heb les gehad op een Bandit, vond'm wel prima rijden (die was niet <25 overigens).Quarin schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:21:
Dat ziet er goed uit, dan kan ik evt ook dadelijk tot morgen eind van de middag huren, en even kiezen tussen de bandit en de GSX. De bandit lijkt me een slimmere keuze?
Ik heb me trouwens laten vertellen (jaja) dat je donders goed op je snelheid moet letten als je voor het eerst op een motor met kappen rijdt. Je mist wat wind namelijk (of eigenlijk mist de wind jou).
Klopt als een bus ja.. Toen ik een CBF600S huurde op de dag dat ik mijn rijbewijs had opgehaald reed ik meteen 160 op een 70KM weg. En dat was zelfs met een klein topkuipje.

Ik heb nog nooit met een volle kuip gereden, maar ik kan me goed voorstellen hoe dat zou zijn.

Ik heb nog nooit met een volle kuip gereden, maar ik kan me goed voorstellen hoe dat zou zijn.
Damn!.KeN. schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:53:
Klopt als een bus ja.. Toen ik een CBF600S huurde op de dag dat ik mijn rijbewijs had opgehaald reed ik meteen 160 op een 70KM weg. En dat was zelfs met een klein topkuipje.
[afbeelding]
Als het mis ging had je 'm ook meteen weer in kunnen leveren dus... motor

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 13-02-2008 15:54 ]
Hehe ja, ingecalculeerd risico hè 
Nee.. ik was gewoon zo blij dat ik eindelijk zelf mocht rijden met een maat van me, dus ik gaf een stevig gas toen we een stoplichtsprintje deden. De Haarlemmerweg om de hoek bij het CBR daar leent zich daar wel voor. Helaas staan er ook vaak genoeg flitsers. Die dag iig gelukkig niet
Nee.. ik was gewoon zo blij dat ik eindelijk zelf mocht rijden met een maat van me, dus ik gaf een stevig gas toen we een stoplichtsprintje deden. De Haarlemmerweg om de hoek bij het CBR daar leent zich daar wel voor. Helaas staan er ook vaak genoeg flitsers. Die dag iig gelukkig niet
lees het bijschrift evenunclero schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:24:
[...]
Optie 3 is dat JB Weld of bison achtige spul. Dat kost geld. Mijn optie kost geen geld, en heeft geen zak met gum of ander kneedspul te maken, maar alles met blikjes van langs de weg en spandingetjes die 'geleent' zijn uit vaders gereedschapskist.
*burp*
Idd... Maar dan nog is "ratbike engineering" iets heel anders dan "iets bij de halfords"
tr00 
en in ander nieuws:
de VF is total.. gebroken aandrijfstang...
[B100]
ik heb ook altijd pech
[/]
en in ander nieuws:
de VF is total.. gebroken aandrijfstang...
[B100]
ik heb ook altijd pech
[/]
[ Voor 20% gewijzigd door rimpeldinky op 13-02-2008 21:47 ]
*burp*
Balen rimpeldinky!
Ben je nog op zoek naar een ander blok, of is de fiets dat niet meer waard?
Even iets anders. Ik kreeg vanmiddag mijn Acumen gearindicator binnen en die heb ik gelijk vanavond maar even gemonteerd. Even vlug aansluiten en kijken of 'ie het doet.. Dus ik start de motor in de schuur en vergat even dat ik de motor zondag FLINK had ingespuit met WD40 na een ritje in de pekel. Ook de uitlaatbochten enzo. Dus op het moment dat ik hem start begint ie me toch te roken. Meteen uitgezet natuurlijk. Maar de hele schuur stond blauw van de WD40 rook. Naja, deur open gezet en gewoon verder gesleuteld in de rook. Tja dan wil je het afmaken ook. Ruim een uur in de stank gestaan..
Vraag me nu af.. hoe schadelijk zou die zooi zijn?
Maar de gearindicator werkt en de motor zit weer in elkaar!
Fototje komt nog wel als iemand daar belang bij heeft, had er geen zin meer in om de camera erbij te pakken.
Even iets anders. Ik kreeg vanmiddag mijn Acumen gearindicator binnen en die heb ik gelijk vanavond maar even gemonteerd. Even vlug aansluiten en kijken of 'ie het doet.. Dus ik start de motor in de schuur en vergat even dat ik de motor zondag FLINK had ingespuit met WD40 na een ritje in de pekel. Ook de uitlaatbochten enzo. Dus op het moment dat ik hem start begint ie me toch te roken. Meteen uitgezet natuurlijk. Maar de hele schuur stond blauw van de WD40 rook. Naja, deur open gezet en gewoon verder gesleuteld in de rook. Tja dan wil je het afmaken ook. Ruim een uur in de stank gestaan..

Maar de gearindicator werkt en de motor zit weer in elkaar!
Fototje komt nog wel als iemand daar belang bij heeft, had er geen zin meer in om de camera erbij te pakken.
mijn subjectieve mening:FragDaddy schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:18:
Ik kan me niet voorstellen dat WD40 ook maar enigzins schadelijk is als je het inademt, drinkt of jezelf ermee inspuit
Wise enough to play the fool
ik ga niet meer zoeken naar een blok ik heb et gehad met motoren van voor 192000
ik ga voor een CBR 600 FS1 uit 2001
*burp*
Oeh, dat heb ik ook nog eens gedaan, deze fotocollage maakte ik toen voor een minder motor-minded maat van me:

De tussendemper is dus verlengd met een stuk conservenblik (ik dacht dat een colablik oid te zwak zou zijn) en alles vooral goed met slangenklemmen op z'n plaats houden.
Heeft nog best lang zo gezeten, maar uiteindelijk bleken de slangenklemmen (en de rest van de tussendemper) te zwak.
Damn, wat was dat heerlijk om eindelijk zelf eens op een motor te rijden. Morgen om 18 uur moet de bandit terug zijn, en 's middags heb ik wat plannen verplichtingen al, en moet dus nog de tijd volmaken tot ik om 13 uur in leiden moet zijn. Iemand nog ideeën waar ik leuk kan rijden? (vertrek uit Delft)
Verwijderd
Je zal er iig niet harder van gaan rennen. Heb je last van je keel of raar gevoel in de mond? Als dat niet zo is zal het wel meevallen maar gezond is het natuurlijk niet.FragDaddy schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:18:
Balen rimpeldinky!
Vraag me nu af.. hoe schadelijk zou die zooi zijn?![]()
Maar de gearindicator werkt en de motor zit weer in elkaar!![]()
@rimpeldinky: je hebt zeker pech zeg. Hoeveel kilometer had je zelf op dat ding gereden?
Oude motoren moet je ook wel mee uitkijken, als een keer het motorblok vast slaat bij hoge snelheid ga je flink hard onderuit.
2001 CBR600 is zeker een mooie motor, daar kan je eigenlijk geen pech mee hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 10:29 ]
hebben jullie trouwens wel eens last van bumperklevers als je op de motor rijd?
Gister avond rijd ik de snelweg op en ga vrij vlot de fast lane op (hier dus de rechterbaan), er was een ruim gat dus geen probleem.
Omdat het druk was reed het verkeer voor me tussen de 60 en 70 MPH (limiet is 70) dus ik kon ook niet harder.
Komt er een auto heel hard op me af (van achter) en blijft vlak achter me rijden, terwijl hij ziet dat ik niet harder kan
Wat bezielt die lui toch?
toen remlichten knipperen niet hielp heb ik maar een gat laten vallen en me omgedraait op de motor en even een gebaar van 'back off' gemaakt en toen snel opgetrokken en wat ruimte geschept. Gelukkig had hij het toen door en hield hij afstand..
Gister avond rijd ik de snelweg op en ga vrij vlot de fast lane op (hier dus de rechterbaan), er was een ruim gat dus geen probleem.
Omdat het druk was reed het verkeer voor me tussen de 60 en 70 MPH (limiet is 70) dus ik kon ook niet harder.
Komt er een auto heel hard op me af (van achter) en blijft vlak achter me rijden, terwijl hij ziet dat ik niet harder kan

Wat bezielt die lui toch?
toen remlichten knipperen niet hielp heb ik maar een gat laten vallen en me omgedraait op de motor en even een gebaar van 'back off' gemaakt en toen snel opgetrokken en wat ruimte geschept. Gelukkig had hij het toen door en hield hij afstand..
Beetje geirriteerde keel heb ik nog wel en ik was gisteravond ook vrij misselijk..Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:24:
[...]
Je zal er iig niet harder van gaan rennen. Heb je last van je keel of raar gevoel in de mond? Als dat niet zo is zal het wel meevallen maar gezond is het natuurlijk niet.
Maargoed, ik overleef het wel denk ik. En anders kan ik hier vast nog wel iemand blij maken met een p0rn0 - R1
Ik moet ook toegeven dat een CBR 600 FS een hele fijne motor is. Kun je zeer sportief op sturen en toch comfortabel zitten. Een VFR 800 i (geen vtec) is ook zo'n fijne fiets. Ik heb het al vaker gezegd, maar beide motoren zijn mij niet extreem genoeg, anders had ik zeker op een van de twee rond gereden (waarschijnlijk de VFR)2001 CBR600 is zeker een mooie motor, daar kan je eigenlijk geen pech mee hebben.
Nee, nooit. Ik ben meestal degene die het bumperkleven doethebben jullie trouwens wel eens last van bumperklevers als je op de motor rijd?
[ Voor 8% gewijzigd door FragDaddy op 14-02-2008 10:58 ]
ik op de VF? 6nogiets kilometer (38x mijl)Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:24:
[...]
Je zal er iig niet harder van gaan rennen. Heb je last van je keel of raar gevoel in de mond? Als dat niet zo is zal het wel meevallen maar gezond is het natuurlijk niet.
@rimpeldinky: je hebt zeker pech zeg. Hoeveel kilometer had je zelf op dat ding gereden?
Oude motoren moet je ook wel mee uitkijken, als een keer het motorblok vast slaat bij hoge snelheid ga je flink hard onderuit.
2001 CBR600 is zeker een mooie motor, daar kan je eigenlijk geen pech mee hebben.
overigens is een vastloper niet echt een probleem, een gebroken ketting of klapband is erger, vastloper dat merk je wel, koppeling in en naar de berm toe
dit weekeinde op een paar motoren proefrijden
- 2001 CBR 600F sport (100 pk)
- 2006 suzuki V Strom 650 black rhino (50 pk)
- 2003 suzuki V Strom 1000 (80 pk)
- 2008 suzuki GSX650F (80 pk)
*burp*
Verstandig om een paar verschillende motoren te proberen. Maar deze zijn wel HEEL verschillend. Wat wil je precies met de motor. Als je gewoon lekker rustig en comfortabel wilt rijden zou ik zeker voor de V-Strom 1000 gaan (de 650 zit geen gang in.. is een SV650 blokkie, maar de fiets is 2x zo zwaar dan een SV). Als je toch wat sportief wilt sturen zou ik de CBR nemen. (rimpeldinky schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:59:
[...]
Heb je al op een versys proef gereden? als je dit soort motoren leuk vind is de versys misschien ook wel wat voor je... de reviews zijn allemaal heel positief en dat kan ik met real word ervaring beamenrimpeldinky schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:59:
[...]
ik op de VF? 6nogiets kilometer (38x mijl)
overigens is een vastloper niet echt een probleem, een gebroken ketting of klapband is erger, vastloper dat merk je wel, koppeling in en naar de berm toe
volgens mij zoekt hij een sportieve allroader.. vandaar dat ik ook denk dat de versys wel wat voor hem is..FragDaddy schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:02:
[...]
Verstandig om een paar verschillende motoren te proberen. Maar deze zijn wel HEEL verschillend. Wat wil je precies met de motor. Als je gewoon lekker rustig en comfortabel wilt rijden zou ik zeker voor de V-Strom 1000 gaan (de 650 zit geen gang in.. is een SV650 blokkie, maar de fiets is 2x zo zwaar dan een SV). Als je toch wat sportief wilt sturen zou ik de CBR nemen. (). De GSX650F is eigenlijk nergens goed in (heeft niet het comfort van een V-Strom en niet het stuurgedrag van de CBR)
de gsx650f is een bandit 650 met een gsx f kuip er omheen, vriend van me is suzuki monteur en die was er erg enthousiast over (officiele suzuki dealer).
Een andere dealer waar ik geweest ben (ook officiele suzuki dealer) raadde een V-Strom aan (ik wil volgend jaar een rondje europa doen)
Bij de Honda dealer stond die CBR
waar ik bang voor ben met die CBR is dat ik te groot/log ben voor de motor (1m80 120KG)
mijn eisen:
minimaal 600CC
minimaal 60 PK (de VF had ongeveer 80, dat reed lekker)
alarm (ivm het op straat staan en all risk verzekering straks)
minimaal bouwjaar 2000
en dan in de vorm van een sport/tour of een sportieve allroad motor
lange stukken mogen geen bezwaar zijn qua houding (600km+) nu kan ik erg veel hebben dus deze is minder van belang
Een andere dealer waar ik geweest ben (ook officiele suzuki dealer) raadde een V-Strom aan (ik wil volgend jaar een rondje europa doen)
Bij de Honda dealer stond die CBR
mijn eisen:
minimaal 600CC
alarm (ivm het op straat staan en all risk verzekering straks)
minimaal bouwjaar 2000
lange stukken mogen geen bezwaar zijn qua houding (600km+) nu kan ik erg veel hebben dus deze is minder van belang
[ Voor 35% gewijzigd door rimpeldinky op 14-02-2008 11:32 ]
*burp*
Schofterig altijd iddToolkiT schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:40:
hebben jullie trouwens wel eens last van bumperklevers als je op de motor rijd?
Als ze te lang achter me blijven plakken zou ik gewoon remmen, afstappen, portier openrukken en een hele luide maatschappelijke uitweiding beginnen over hoe hun leven geruineerd zou zijn als jij plotseling ten val komt. Waarin de volgende hoofdpunten worden behandeld:
- Automobilist heeft altijd schuld;
- Verzekering zegt toedeledokie;
- Poging tot doodslag danwel dood door schuld ("erger dan Joran");
- Strafblad;
- Werkloos;
- Nachtmerries;
- Jaren bij psychotherapeut;
Heb ik helaas nog nooit kunnen doen, maar van een mede-motard die die tactiek wel toepasde, hoorde ik dat men meestal al in de broek pist bij het openrukken van het portier.
LOL denk dat het imago van ruige biker dat veroorzaakt (terwijl volgens mij de meeste bikers brave huisvaders zijn)unclero schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:28:
[...]
Schofterig altijd idd.
Als ze te lang achter me blijven plakken zou ik gewoon remmen, afstappen, portier openrukken en een hele luide maatschappelijke uitweiding beginnen over hoe hun leven geruineerd zou zijn als jij plotseling ten val komt. Waarin de volgende hoofdpunten worden behandeld:
- Automobilist heeft altijd schuld;
- Verzekering zegt toedeledokie;
- Poging tot doodslag danwel dood door schuld ("erger dan Joran");
- Strafblad;
- Werkloos;
- Nachtmerries;
- Jaren bij psychotherapeut;
Heb ik helaas nog nooit kunnen doen, maar van een mede-motard die die tactiek wel toepasde, hoorde ik dat men meestal al in de broek pist bij het openrukken van het portier.
Maar stoppen op de snelweg lijkt me niet echt een veilige optie, beetje paard achter de wagen spannen..
Ik heb wel eens bij stoplichten of in stilstaande file mensen op raampje geklopt om aan te geven dat ik het aardig vind dat ze me een peuk aan bieden, maar dat een brandend restje toch niet gewaardeerd word
btw Dinx, jij hebt toch ook die HG cruise broek?
Deze maand komt de flouro jas uit die serie eindelijk uit, HG belt me zodra ze binnen zijn..
Ik zal wel ff een mini review plaatsen, misschien ook wel wat voor jou (en anderen hier)..
Deze maand komt de flouro jas uit die serie eindelijk uit, HG belt me zodra ze binnen zijn..
Ik zal wel ff een mini review plaatsen, misschien ook wel wat voor jou (en anderen hier)..
Ik denk sowieso dat hij bij all risk niet verzekerd is tegen diefstal al je hem buiten laat staan.rimpeldinky schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:27:
de gsx650f is een bandit 650 met een gsx f kuip er omheen, vriend van me is suzuki monteur en die was er erg enthousiast over (officiele suzuki dealer).
Bij de Honda dealer stond die CBRwaar ik bang voor ben met die CBR is dat ik te groot/log ben voor de motor (1m80 120KG)
mijn eisen:
minimaal 600CC
alarm (ivm het op straat staan en all risk verzekering straks)minimaal bouwjaar 2000
afaik met een goedgekeurd slot, muuranker en alarm wel maar ik kan me vergissen heb het nooit helemaal uitgezocht sofarTylen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:43:
[...]
Ik denk sowieso dat hij bij all risk niet verzekerd is tegen diefstal al je hem buiten laat staan.
*burp*
waarom niet? of werkt dat in NL anders dan hier?Tylen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:43:
[...]
Ik denk sowieso dat hij bij all risk niet verzekerd is tegen diefstal al je hem buiten laat staan.
Hier moet je opgeven waar je woont en of de motor op de straat staat, op de oprit of in garage en aan de hand van die factoren bepalen ze het risico en je premie..
btw rimpel, de versys (met optioneel alarm zoals ik ook heb) voldoet aan al je eisen...
En kawa stunt door alle accesoires (koffers, gel zadel, hoger scherm etc) gratis mee te geven dus dan heb je een mooie tour fiets...
En de rest van het jaar een lekkere speel fiets
*voegt versys toe aan testrit lijstje*
[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 14-02-2008 11:53 ]
*burp*
Ik had altijd begrepen dat de motor in een afgeslote ruimte moet staan met alarm, schijfremslot, muuranker icm groot slot. Sloten moeten voorzien zijn van certificaat.
Maar het kan idd zo zijn als je het van te voren aangeeft dat het wel kan maar dat de premie wel erg omhoog gaat.
Maar het kan idd zo zijn als je het van te voren aangeeft dat het wel kan maar dat de premie wel erg omhoog gaat.
mja, het gaat om een motor waar af en toe nog mee gereden word heTylen schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:57:
Ik had altijd begrepen dat de motor in een afgeslote ruimte moet staan met alarm, schijfremslot, muuranker icm groot slot. Sloten moeten voorzien zijn van certificaat.
*burp*
Zow... Tussen vorige jaar (feb) en nu alweer 20.000 gereden 
Volgend weekend eens naar Aken toe rijden
[ Voor 27% gewijzigd door ROFLASTC op 14-02-2008 12:43 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Het was bij mijn motoren wel altijd zorimpeldinky schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:09:
[...]
mja, het gaat om een motor waar af en toe nog mee gereden word hegeen stanbeeld wat er voor de show staat
![]()
wat een eisen zeg
als dat echt zo is kan 90% van alle mensen met all risk wel inpakken
(R6, SP1, SP2, K3, K5, FS, K5)
Wanneer ga je? Ik ga er namelijk zaterdag ook naartoe. Eens bij Louis en zo binnen springen en dan verder bezoekje aan de stad zelf.ROFLASTC schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:43:
Zow... Tussen vorige jaar (feb) en nu alweer 20.000 gereden
Ik was Zaterdag a.s. wel ff van plan ja maar ik wilde met mijn vader gaan en die wil perse met de autoYouk schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:54:
[...]
Wanneer ga je? Ik ga er namelijk zaterdag ook naartoe. Eens bij Louis en zo binnen springen en dan verder bezoekje aan de stad zelf.

And it goes BRAAAAAPP!
Andere verzekerings maatschappij nemen..
centraal beheer achmea mag je hem zelfs snachts buiten laten staan zonder slot.
Het is jou motor en hun gaan er van uit dat jij alle moeite doet om jou bezit te behouden. En dat doe je ook maar je kunt nou eenmaal niet een schuur bouwen dus dubbel slot etc. etc.
centraal beheer achmea mag je hem zelfs snachts buiten laten staan zonder slot.
Het is jou motor en hun gaan er van uit dat jij alle moeite doet om jou bezit te behouden. En dat doe je ook maar je kunt nou eenmaal niet een schuur bouwen dus dubbel slot etc. etc.
[ Voor 17% gewijzigd door Capo op 14-02-2008 13:05 ]
Ben daar ook met de auto hoor, ga samen met mijn vriendin en ze moet nog een volledige outfit verwerven voor ze mee achterop kan/mag (veiligheid voor alles). Ze heeft al een keertje meegereden, maar dan hadden we wat spullen kunnen lenen. Hopelijk vinden we iets leuks.ROFLASTC schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 12:56:
[...]
Ik was Zaterdag a.s. wel ff van plan ja maar ik wilde met mijn vader gaan en die wil perse met de autoHij heeft ook nog niet gezegd of hij deze of volgende zaterdag gaat.. Ik post het hier nog wel want als je er rond dezelfde tijd bent wel ff koffie bij louis of Hein
En een koffietje kan er altijd wel bij natuurlijk
werd laatst (trapfietsend) Voorbij gereden door 1tje die wssl iets met de uitlaat had gedaan. Zag en klonk niet verkeerd zo'n ding...
And it goes BRAAAAAPP!
hoe klonk ie dan? geluid heeft standaard een beetje een boxer achtige roffelROFLASTC schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:29:
[...]
werd laatst (trapfietsend) Voorbij gereden door 1tje die wssl iets met de uitlaat had gedaan. Zag en klonk niet verkeerd zo'n ding...
Een drijfstang die klapt waarschuwt niet langer dan een halve seconde voordat ie naar buiten komt kijken, inclusief de hele inhoud van je carter.rimpeldinky schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:59:
[...]
ik op de VF? 6nogiets kilometer (38x mijl)
Moet je heeeeeel erg mee opletten, heb het al een keer gehad (met, je raad het nooit, een vf400).
Vastloper voel je echt niet aankomen als dr ook daadwerkelijk iets afbreekt
VFR750 en 800 ook lekker toevoegen, zeker de 800 is stiekem behoorlijk snel en vond ik een hele fijne motor om mee te rijden.dit weekeinde op een paar motoren proefrijden
Mensen zeggen nog wel eens dat een honda saai is om mee te rijden, maar dat komt gewoon doordat ze hun huiswerk heel goed voor elkaar hebben.
En saai wil ik het niet noemen, je voelt je alleen na 50m al thuis op zo'n ding, je hoeft niet eerst een paar duizend kilometer te vechten om dr aan te wennen
leeg
Vriendin heeft een VFR800. geweldige motor

Net voor de winter gekocht. Komen MPP's onder nadat pekel weg is. (achterband is oude road en zit plug in nu)
Word haar sportfiets en behoorlijk snel.. tja daar was ik al bang voor

Net voor de winter gekocht. Komen MPP's onder nadat pekel weg is. (achterband is oude road en zit plug in nu)
Word haar sportfiets en behoorlijk snel.. tja daar was ik al bang voor
euh jah zo'n ducati met termignoni's roffel? Euh beetje lastig uitleggen zoToolkiT schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:03:
[...]
hoe klonk ie dan? geluid heeft standaard een beetje een boxer achtige roffel
And it goes BRAAAAAPP!
'k dacht dat je iets zocht vanaf het bouwjaar 2000. Dan is een 2007 model toch wel nét iets anders voor de meesten
Maar seriues; als je wat zoekt in het sport/tour segment, is een Yamaha YZF 600R (Thundercat) niet iets voor je?
Niet verwarren met een YZF R6, al is het min of meer wél de voorloper daarvan, ook al zijn ze een aantal jaar naast elkaar leverbaar geweest
edit:
Hier even een linkje naar zo'n apparaat. Dit is het 2007 model van de YZF 600R uit de US en dat wijkt nauwelijks af van de europese versie. Apparaat is daar tot en met vorig jaar leverbaar geweest, hier in Europa is het model in 2004 uitgefaseerd.
Hier even een linkje naar zo'n apparaat. Dit is het 2007 model van de YZF 600R uit de US en dat wijkt nauwelijks af van de europese versie. Apparaat is daar tot en met vorig jaar leverbaar geweest, hier in Europa is het model in 2004 uitgefaseerd.
[ Voor 22% gewijzigd door Will_M op 14-02-2008 20:00 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Je kan het altijd proberen na te doen en op te nemen als mp3tje. Daarna kan je dat ergens uploaden en hier linken.ROFLASTC schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:37:
[...]
euh jah zo'n ducati met termignoni's roffel? Euh beetje lastig uitleggen zo
Is inderdaad ook een hele fijne en betrouwbare motorwimmel_1 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:49:
[...]
'k dacht dat je iets zocht vanaf het bouwjaar 2000. Dan is een 2007 model toch wel nét iets anders voor de meestenAl is dat uiteraard wél ná 2000.....
Maar seriues; als je wat zoekt in het sport/tour segment, is een Yamaha YZF 600R (Thundercat) niet iets voor je?
Niet verwarren met een YZF R6, al is het min of meer wél de voorloper daarvan, ook al zijn ze een aantal jaar naast elkaar leverbaar geweest
edit:
Heeft hetzelfde blok en frame als mijn FZR600R uit 1994 die ik in 1,5 jaar van 37.000km naar 54.000km heb gereden zonder problemen. Afkloppen...
\_Specs_/
Dit topic is gesloten.