Rukapul schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:53:
Argh. Motor-naieveling als ik ben gisteren even een nieuw busje kettingspray gehaald in het kader van op=op en iets > nieuws. Bij het sprayen pruttelt er een of andere witte meuk uit wat behalve de ketting ook de veer, het plastic, de jiffy en m'n stoep van een vieze kleverige witte substantie voorziet
Vorige was transparant, gaf aanzienlijk minder zooi, en was fatsoenlijk te doseren.
* Rukapul not happy.
leren mikken haha. Wij hebben ook 3 verschillende soorten thuis, spuiten allemaal anders maar ik krijg het gelukkig allemaal op de ketting.
vandaag een dagje de Ardenne in geweest, georganiseerde rit. Water happen maar toch 400km gereden.
51 motoren waarvan 6 shoppers. Minder goed weer voorspeld dus iedereen had netjes regenspul etc. bij. Echter dachten de shopperrijders tussen de regen door te rijden ofzo en een kachel bij te hebben. spijkerbroekje aan, leren jasje en handschoentjes.
na 45 minuten waren we in Eijsden, ze begonnen er al een beetje koudjes uit te zien. Bij de 2e stop (in totaal 4 uur gereden), ze zagen letterlijk blauw van de kou! blauwe schenen, gezichten lijkbleek. Echt niet normaal, op het einde van de dag zagen ze allemaal blauwachtig! Net wandelende lijken.
Dit was de eerste keer de Gruyterrit (geregeld door eigenaar Gruyter/oude markt/Weerter bazaar te Weert). Bezemwage, netjes route voorgereden. Bij iedere stop was er drinken en eten aanwezig en als afsluiter een lekker bbq.
Helaas is was er 1 rijder die de finish niet heeft gehaald. Een Z750 uit de groep voor ons was eronderuit gegaan, de hele motor total los.
Volgend jaar gelukkig de Eifel in i.p.v. de ardenne, die belgen kunnen echt geen wegen onderhouden. Weg kapot, bordje erbij "slecht wegdek". Volgens mij doen ze dat al de laatste 20 jaar i.p.v. repareren.
[
Voor 5% gewijzigd door
martjah op 15-05-2011 23:03
]