Misschien eens naar een andere zaak gaan ?Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:36:
Probleem was dat ie bij rotondes en verkeerslichten gewoon inzakte en afsloeg, of afsloeg als ik van stationair gas wilde geven en optrekken, dat dooie punt was veel te groot. bougies vervangen en stellen was wellicht ook nodig (mijn eerste motor, dus verkoop mij maar een nieuwe boordcomputer meneer monteur!), maar ik vind het niet zo netjes dat alles en iedereen roept iets te doen met Harleys, maar echt oplossingsgericht problemen zoeken, dat ontbrak een beetje. Dat als ik (een leek) het zo zat word dat ik zelf maar ga zoeken, en dat een monteur (jaaaaren in het vak joh) er maar niet achter kan komen. Maar wel ff met een schroevedraaier op de tank, oortje erbij en dan een willekeurig toerental roepenTja.
Carb's moeten misschien een keer schoongemaakt worden (luchtfilter ook), dan kan het zijn dat stelschroef gewoon belabberd staat (mengverhouding) of de gasnaald op een andere stand zetten(die heeft invloed op een bepaald toerengebied). Benzinefilter verstopt ? aangezien hij op de snelweg moet werken en dan begint te schokken, kan het zijn dat ie te weinig benzine krijgt.
Van uitgaande dat je carbs hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door martjah op 28-04-2011 13:52 ]