Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.254 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

steveman schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:58:
[...]

[afbeelding]

Ik dacht, ik google even naar hoe zo'n ding eruit ziet 8)7 Heeftie zijwieltjes! :+
Lol, zijn ze niet roze , hebben ze zijwieltjes

Alhier een paar normale:

Afbeeldingslocatie: http://images.kapaza.com/photos/6800000/6881033_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/KTM%20950%20Adventure%20S%2003%20%203.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motorsports-network.com/ktm/KTM04/Adven950/jump13b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.motorsports-network.com/ktm/KTM04/Adven950/wheel22.jpg

If i could i would

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan ook zonder zijwieltjes hoor :P

Afbeeldingslocatie: http://www.superbike.co.uk/imageBank/k/ktm%20beach.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Capo op 31-01-2008 13:10 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:51

steveman

Comfortabel ten onder

Pff! En maar zeuren over pekel zeker? :o

Maar mooi vind ik die adventure eigenlijk niet, terwijl ik de rc8 en de superduke bijvoorbeeld wel weer mooi vind.
ROFLASTC schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:19:
[...]

....moet... hebben...kKTM... Kitesurfers vermoorden....moet...
:o

[ Voor 37% gewijzigd door steveman op 31-01-2008 13:20 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

....moet... hebben...kKTM... Kitesurfers vermoorden....moet...

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die nog de weg opgaan zometeen, wees voorzichtig het waait erg hard ondertussen!

Ik had net in een bocht naar links een windstoot ook van links waardoor ik bijna gewoon rechtdoor reed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:26:
voor mensen die nog de weg opgaan zometeen, wees voorzichtig het waait erg hard ondertussen!

Ik had net in een bocht naar links een windstoot ook van links waardoor ik bijna gewoon rechtdoor reed :D
bocht doorkijke he

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik had het vanochtend door, het ging zo tekeer dat ik maar thuis ben gaan werken...

btw moto guzi stelvio al gezien?:
Afbeeldingslocatie: http://www.raptorsandrockets.com/images/Moto_Guzzi/Stelvio_1200_001r.jpg

mmm wij wonen tegen de locale begraafplaats aan en zie net een enorme stoet bikers over de begraafplaats rijden... ik vrees dat er dus 1 biker minder is in de UK :(

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ToolkiT schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:27:
[...]

ik had het vanochtend door, het ging zo tekeer dat ik maar thuis ben gaan werken...

btw moto guzi stelvio al gezien?:
[afbeelding]

mmm wij wonen tegen de locale begraafplaats aan en zie net een enorme stoet bikers over de begraafplaats rijden... ik vrees dat er dus 1 biker minder is in de UK :(
Vast iemand op een rijpe leeftijd overleden ....hoop ik....

Het zullen toch niet "crash victims" zijn toch?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ROFLASTC schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:33:
[...]

Vast iemand op een rijpe leeftijd overleden ....hoop ik....

Het zullen toch niet "crash victims" zijn toch?
kweenie, het feit dat er een grote stoet bikes langs kwam geeft wel aan dat het iemand met een link met de biker community is en dat die het gepast vonden met zijn alle op de motor te komen...
Dus het zou best kunnen dat het op om een crash gaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ToolkiT schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:37:
[...]

kweenie, het feit dat er een grote stoet bikes langs kwam geeft wel aan dat het iemand met een link met de biker community is en dat die het gepast vonden met zijn alle op de motor te komen...
Dus het zou best kunnen dat het op om een crash gaat :(
True, was meer hardop 'wishful thinking' van mij

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
De RC8 is echt een lego bouwdoos als je die in het echt ziet.

De Adventure is ook niet super mooi maar voldoet wel super voor waar die voor gemaakt is, Reizen :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ROFLASTC schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:44:
[...]

True, was meer hardop 'wishful thinking' van mij
ik wens met je mee hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Exigence

dnkroz

Ja, zou vandaag AVB examen hebben, vanochtend nog 4 uur lesgehad, van 8 tot 12. Maar van 11 tot 12 was al bijna niet meer te houden. Constant harde windstoten, en probeer dan nog maar eens je achtjes netjes te houden :P

Dus uiteindelijk is m'n AVB examen afgelast :( Aan ene kant ben ik daar wel blij mee, want als het toch doorging was het geheid alle zeilen bijzetten, niet te doen. Toch ook wel weer jammer, had er wel op gerekend. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:23
Exigence schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:19:
[...]

Ja, zou vandaag AVB examen hebben, vanochtend nog 4 uur lesgehad, van 8 tot 12. Maar van 11 tot 12 was al bijna niet meer te houden. Constant harde windstoten, en probeer dan nog maar eens je achtjes netjes te houden :P

Dus uiteindelijk is m'n AVB examen afgelast :( Aan ene kant ben ik daar wel blij mee, want als het toch doorging was het geheid alle zeilen bijzetten, niet te doen. Toch ook wel weer jammer, had er wel op gerekend. Volgende keer beter.
Zeilen bijzetten omdat het zo hard waait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

DRAFTER86 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:31:
[...]

Zeilen bijzetten omdat het zo hard waait :+
Pff, net even op de vouwfiets gefiest... succes als je nog met de motor moet!

Enne, zeilen bijzetten? Met deze wind kun je ze beter reven! (nog beter kun je een pintje pakken in de haven...)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:50

charrel

Cortisol4life..

Capo, jij hebt toch ook xenon in je k7 gebouwd? Nog hints en tips evt? Moet het inbouwen op een gsx-r750 k7.....
Where do I start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

ach, ik heb vandaag ook weer 20km heen en weer gereden ongeveer, zo erg is het echt niet (nu helpt de 250 KG van een vf700 daar wel aan mee :D)

in other news:
mn otterbox en ram mount zijn binnen :D dit weekeinde eens monteren :D

Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08054/p1310015398.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08054/p1310014737.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs223.xs.to/xs223/08054/p1310016144.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door rimpeldinky op 31-01-2008 18:51 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

rimpeldinky schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:30:
ach, ik heb vandaag ook weer 20km heen en weer gereden ongeveer, zo erg is het echt niet (nu helpt de 250 KG van een vf700 daar wel aan mee :D)

in other news:
mn otterbox en ram mount zijn binnen :D dit weekeinde eens monteren :D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziett er uit als zeer degelijk spul :)

Hoe bevestig je eigenlijk de houder aan je motor?

@Capo, ja ik zal op de beurs eens kijken voor wat ledervet. Moet ook nog kneesliders, oordoppen en kettingreiniger/spray, dus heb genoeg om te zoeken :P

Heb mn combi btw vandaag binnengekregen vanuit Duitsland. Wist wel dat het leer op sommige stukken geperforeerd was, maar het is toch meer dan ik me kan herinneren in de winkel. Heb meteen maar wat thermokleding gekocht voor eronder, anders vries ik dood :) Wel leuk in de zomer natuurlijk 8)

[ Voor 15% gewijzigd door ZiegoM op 31-01-2008 19:37 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
charrel schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:26:
Capo, jij hebt toch ook xenon in je k7 gebouwd? Nog hints en tips evt? Moet het inbouwen op een gsx-r750 k7.....
Where do I start?
Geen K7 en geen Xenon. Ben er geen voorstander van, verblind behoorlijk ( is me zittend in de auto opgevallen :) )

Misschien dat Mercury (& de groene draak :+) je verder kunnen helpen ? Geloof dat hij er wel een heeft gemonteerd ?
ZiegoM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:35:
Heb meteen maar wat thermokleding gekocht voor eronder, anders vries ik dood :) Wel leuk in de zomer natuurlijk 8)
Goed thermo spul helpt in de zomer ook erg goed! Bij mij knelt het bij mijn knieholtes dus doe enkel het bovenste stuk aan. Is erg prettig! Voert zweet af, leer plakt niet aan je huid, blijft koel, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Capo op 31-01-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Had vandaag bijna een BMW (motor, ik zat in een BMW auto) tegen m'n auto hangen, reden op de A325-N325 richting Nijmegen, hij kon al max 70-80 rijden op de snelweg ervoor wegens de wind, rijden we net voor de brug zo'n beetje 30, valt ie ineens bijna om (naast/tegen me) door een windstoot. Gelukkig had ie nog een linkerbeen om te steppen, anders had ik koekblikschade en hij pijn gehad... (in de zin van, dan had hij op de grond gelegen, niet dat ik hem pijn ga doen ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ZiegoM schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:35:
[...]

Ziett er uit als zeer degelijk spul :)

Hoe bevestig je eigenlijk de houder aan je motor?

@Capo, ja ik zal op de beurs eens kijken voor wat ledervet. Moet ook nog kneesliders, oordoppen en kettingreiniger/spray, dus heb genoeg om te zoeken :P

Heb mn combi btw vandaag binnengekregen vanuit Duitsland. Wist wel dat het leer op sommige stukken geperforeerd was, maar het is toch meer dan ik me kan herinneren in de winkel. Heb meteen maar wat thermokleding gekocht voor eronder, anders vries ik dood :) Wel leuk in de zomer natuurlijk 8)
ik heb op mijn kroonplaat een hardplastic zekeringsdoosje zitten, hier wil ik de onderste kogel op vastschroeven, anders bestel ik een andere bevestiging voor de clipons of tank :) (beetje testen wat goed werkt, die bevestiging is nooit weg voor eventuele volgende motor)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 09:31

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Misschien een stomme vraag, maar kan je bij de meeste grote standhouders op de motorbeurs eigenlijk pinnen?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

kan wel, maar vaak werkt het niet of nauwelijks

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Capo schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:45:
De RC8 is echt een lego bouwdoos als je die in het echt ziet.

De Adventure is ook niet super mooi maar voldoet wel super voor waar die voor gemaakt is, Reizen :)
Ben net op de beurs geweest en op de foto met Mirjam Pol 8)
Ze verklapte nog iets wat volgens haar pas a.s. dinsdag bekend gemaakt wordt O-)

Ik zag daar wel veel Pr0n op wielen hoor. De KTM stand was goed voorzien en de 690/990 SM ziet er uitermate goed uit. De LC8 beviel mij prima al is het oranje her en der wel wennen. Ik denk alleen dat een CRF nog het meest waarschijnlijke is dat er bij gaat komen zodra ik de centen heb.

Het enige wat ik nog gekocht heb is een dual injector voor de scott-oiler voor 35,- en geen verzendkosten Tevens wat op maat gemaakte oordopkes voor 75,- ecl verzendkosten. Verder was er niet veel wat ik zo zou kopen, sommige motoren wel natuurlijk :P

Degene waarmee ik was werd meteen verliefd op een Benelli 8)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Beetje de moeite van het bezoeken waard dus ? (vast wel, maar je weet nooit ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Heb vorige week woensdag mijn motor rijbewijs gehaald,
en zit nu dus te fantaseren (en kijken ;) ) over de motor die ik wil hebben.
Zit dus te denken aan een Suzuki Bandit van rond de 2000 euri.
Zijn er bij de Bandits nog zaken waar je extra op moet letten bij de aanschaf ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

unclero

MB EQA ftw \o/

Vraagje... Heeft er iemand hier ooit wel eens op shop.bigredmachine.nl bestelt?

Ik had wat bestelt, eind december, ook gelijk betaalt.. En ik heb het nog steeds niet binnen. Herhaaldelijk meeltjes gestuurd waar men niet op reageerde. :/

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je al geprobeerd om te bellen of langs te gaan? Dat gaat over het algemeen sneller.
Streetmachine
PO BOX 15481
1001ML Amsterdam
tel/fax 0031 (0)20 3303470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Laatst online: 11:56

unclero

MB EQA ftw \o/

Mja, ze zitten in A'dam, en ik woon in Nijmegen... Om nou even heen-en-weer te treinen...

Maar ik bel ze wel op, idd..

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

FragDaddy schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:45:
[...]

Daar ga je veel plezier aan beleven. Ik heb net mijn R6 verkocht, maar het rijdt als een dolle en stuurt als een scheermes. Ik hoop dat je een pak met kneesliders hebt, want die ga je nodig hebben.
Vandaag met het ding naar m'n werk geweest. Met de auto is dat normaliter iets van 55 Km. vice versa, maar met de R6 waren het er vandaag ineens ruim 100 >:)
Óf die dagteller is niet goed..... óf ik heb "perongeluk" een stukkie omgereden ... O-)

Had vandaag gewoon een stoffen broek (over m'n spijkerbroek) en jas aangetrokken + een normaal setje stevige stappers omdat ik geen zin had om een hoop kleding en een paar schoenen in een rugzakje mee te nemen, maar idd .... wat stuurt en rijdt zo'n ding lekker. Met een fatsoenlijk pak wordt het echt een "gooi & smijt" apparaat ben ik bang voor >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

.KeN. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:37:
Beetje de moeite van het bezoeken waard dus ? (vast wel, maar je weet nooit ;))
Ik ga morgen, ben benieuwd. Ik mag van m'n vriendin de pinpas niet meenemen :( :+

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Nu online
rimpeldinky schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:24:
kan wel, maar vaak werkt het niet of nauwelijks
nou die technologie werkt volgens mij ondertussen best prima, ik heb in ieder geval mn nieuwe jas en broek gewoon kunnen pinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 09:31

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Idd, overal lagen mooie mobiele pin-units. Desondanks had ik toch maar een sloot cash meegenomen voor de zekerheid.

* Chakotay heeft nu een nieuw setje Sidi Strada Rain's, en een Dane Nyborg goretex-broek :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wokschotel schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 19:57:
[...]

Ik ga morgen, ben benieuwd. Ik mag van m'n vriendin de pinpas niet meenemen :( :+
* Will_M leest topic nog eens terug.....

Plaatje(s) van de fiets ??

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ik mag mijn pasje ook niet trekken van dit weekend.. heb mijn zinnen gezet op een gsx-r 600 k8 :9

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

M3rcury schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:22:
ik mag mijn pasje ook niet trekken van dit weekend.. heb mijn zinnen gezet op een gsx-r 600 k8 :9
:r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Merc, jij nog tips om xenon in te bouwen op een gsx-r 750 k7, de body work zal toch niet veel anders zijn dan op de jouwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boh, ik had eigenlijk nu een lesje ingepland (8:00)...maar om de een of andere reden vond Tilburg het leuk om nu opeens sneew te gaan vangen :(.

Nu is sneeuw niet zo'n probleem, maar het was nu meer een grote natte drap...en dat was volgens de instructeur niet te doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal!
Even een vraagje, ik zit al flink rond te kijken voor een headset op de motor voor telefoon maar met name navigatie. Ik heb al wel een paar aardige modellen gevonden zoals de scala en interphone maar ik kom daar wat tegenstrijdige berichten over tegen. Mijn telefoon (HTC Touch) ondersteund A2DP (stereo geluid) maar nu weet ik niet zeker of de headset dit ook moet ondersteunen om de navigatie te kunnen horen. Zowel de scala als interphone ondersteunen dit niet maar in het ene bericht lees je weer dat dit niet werkt en bij de ander dat het wel gewoon netjes doorgegeven wordt.

Heeft iemand hier toevallig ervaring met deze headsets of andere die wel A2DP ondersteunen?

Ik heb ook zitten kijken naar een eventuele bedrade headset maar ik weet niet hoe goed dat gaat werken in combinatie met een paar otoplastieken.

Morgen ga ik ook eens lekker neuzen op de motorbeurs. Ik ben benieuwd naar aanleiding van alle berichten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Nu online
Ook mijn motorrijles was gecanceled ;( nog 2 lesjes te gaan en 20 feb mag ik op voor mn AVD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
waarom niet een kawa ? :P wat ga je adn met dat groen doen, op de nieuwe fiets ? :?

600 wel in het grijs/wit he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

wimmel_1 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:20:
[...]

* Wokschotel leest topic nog eens terug.....

Plaatje(s) van de fiets ??
Ohja! Morgen als het weer licht is zal ik wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Wokschotel schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 17:22:
[...]

Ohja! Morgen als het weer licht is zal ik wat foto's maken.
het is al weer bijna donker :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zou je niet gewoon eerst de volle kracht (als in: 'niet 25kW') van je huidige bike willen meemaken :?
Of was je daar al vanaf en heb ik dat gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het trouwens dat moderne fietsen op de CDI worden begrenst? En is het niet heeeel makkelijk om dat weer terug te zetten naar vol vermogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:44:
[...]

Hij is het vast vergeten :(.

Kunnen we geen automatische herinnering via DM (laten) versturen ofzo :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://www.motornieuws.nl/2008-Yamaha-XT660Z-Tenere-thumb.jpg

Ook niet verkeerd btw. zou er nog een Super versie uitkomen? Maandag a.s. eens mijn vakantie plannen overleggen met de nieuwe baas. Als die akkoord is kan Marokko nog door gaan, zo niet , dan niet.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

rimpeldinky schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:44:
[...]

Ben pas net thuis :( Morgen in de schuur maar even wat pics schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:02:
Klopt het trouwens dat moderne fietsen op de CDI worden begrenst? En is het niet heeeel makkelijk om dat weer terug te zetten naar vol vermogen?
Dan moet je bv. met een rapidbike aan de slag, maar zijn een hoop fietsen die in bepaalde versnellingen zuiniger lopen ivm. emissie eisen en dergelijk.
Dus is niet echt makkelijk, bij oudere gsx-r1000 kon je nog gewoon een draadje doorknippen om de begrenzing weg te halen uit 1,2 en 3e versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

DinX

Motormuis

M'n FJR was ook begrensd met 1 draadje en dikkere inlaatrubbers.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:50:
[...]

Dan moet je bv. met een rapidbike aan de slag, maar zijn een hoop fietsen die in bepaalde versnellingen zuiniger lopen ivm. emissie eisen en dergelijk.
Dus is niet echt makkelijk, bij oudere gsx-r1000 kon je nog gewoon een draadje doorknippen om de begrenzing weg te halen uit 1,2 en 3e versnelling.
Voor de duidelijk, je hebt het hier over de 25kw begrenzing? Wat mij wel mooi lijkt is als je met "the-flick-of-a-switch" je boordcomputer herprogrammeert naar vol vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

charrel schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 06:28:
[...]

Merc, jij nog tips om xenon in te bouwen op een gsx-r 750 k7, de body work zal toch niet veel anders zijn dan op de jouwe?
is precies hetzelf. Ik heb de kleinste balast ter wereld, dus ik kon hem gewoon achter mijn kuipruitje kwijt.

Je kan ze anders ook in het linkerkuipdeel, net onder de ramairinlaat kwijt, daar zit een soort opbergvakje voor de xenonbalast :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:02:
Die van mij is begrenst op de ecu, gewoon kastje wisselen en klaar :Y

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 00:10:
[...]

Voor de duidelijk, je hebt het hier over de 25kw begrenzing? Wat mij wel mooi lijkt is als je met "the-flick-of-a-switch" je boordcomputer herprogrammeert naar vol vermogen.
Nee, over een emissie begrenzing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vroeg je wat op de vorige pagina..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

vanmiddag om 13:00 uur voor de 2e keer afrijden. Het weer lijkt mee te vallen. Wel wat wind maar daar heb ik wel ervaring mee ondertussen. Regen gelukkig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:22
Succes TrailBlazer! Hopen dat je het nu wel haalt!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Trailblazer : Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
whitehouse schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:09:
Heb vorige week woensdag mijn motor rijbewijs gehaald,
en zit nu dus te fantaseren (en kijken ;) ) over de motor die ik wil hebben.
Zit dus te denken aan een Suzuki Bandit van rond de 2000 euri.
Zijn er bij de Bandits nog zaken waar je extra op moet letten bij de aanschaf ?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Bandit 600 is bullet proof. Daarom ook dat iedereen er op rijd :) Dat is dus ook direct het nadeel, een goed exemplaar vinden waar niet iemand op heeft leren schakelen en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:33
Bandit 600's hebben voor zover ik weet geen specifieke problemen.

Maar, voor 2000 euro kun je niet een perfecte motor verwachten, dus je moet eigenlijk overal op letten.

Maar dat wilde je vast niet horen..

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
haha idd :D

vind je dat je voor 2000 een degelijke bandit kunt vinden waar ik als newbie op zou kunnen leren rijden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik denk dat je er verstandiger aan doet om je zoek criteria te veranderen.

Prijs 2000 euro , dan nog 250euro voor evt. gebreken (en dat is neit veel)

Maar niet specifiek naar een bandit zoeken maar goed rond kijken wat er nog meer in deze categorie zit.

Als je wel specifiek naar 1 model gaat zoeken zou ik erg erg goed gaan zoeken :)

Op marktplaats staan er aantal voor 1950, 1 bij hp motoren. Motorzaak wil niet per direct zeggen goed!

Zie er ook 1 staan voor 2250 met 57k waarvan het blok wel erg schoon is en veel km's.

Zie ook 1 voor 2350, maar ding is veel aan gesleuteld lijkt wel en stuurgewichten missen.
(Werkplaatshandboek erbij, blauwe led verlichting net als een golf :+ , etc )

Goed onthouden dat men nu niks verkoopt, tis winter, alles staat stil, niemand heeft geld etc.

Zoek een motor die wat duurder is en bied gewoon 2000 euro en show the money :) vaak gaan ze wel overstag.

[ Voor 13% gewijzigd door Capo op 04-02-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 22-09 17:03
Nou ja ik heb toevallig een Bandit 600S te koop staan.

- 1999
- Ongeveer 30k gelopen
- voor en achterband nog geen 100km oud
- ketting in orde.
- Laser Duo uitlaat

2000 euro is net ff te weinig, maar iets meer komen we er wel uit. Is geen "te koop" bericht dit, maar meer om aan te geven dat je voor iets maar dan 2000 een bandit hebt waar niks aan mankeert (iets van "waar van alles aan mankeert "). Geintresseerde kunnen altijd mailen (Whitehouse heb ik al ff gemaild)

[ Voor 4% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 12:15 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:29:
[...]

Bandit 600 is bullet proof. Daarom ook dat iedereen er op rijd :) Dat is dus ook direct het nadeel, een goed exemplaar vinden waar niet iemand op heeft leren schakelen en dergelijke :)
Hoe bedoel je dat, leren schakelen e.d. ? Dat soort dingen leer je toch tijdens het lessen, of zie ik dat verkeerd :P.

En wat is dan het nadeel van zo'n 'leer'fiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:18:
[...]

Hoe bedoel je dat, leren schakelen e.d. ? Dat soort dingen leer je toch tijdens het lessen, of zie ik dat verkeerd :P.

En wat is dan het nadeel van zo'n 'leer'fiets?
Schakelen is een beetje een gevoel, op een bandit gaat het gewoon heel makkelijk (niet te soepel bijvoorbeeld zodat je als je 1 versnelling wilt er per ongeluk 2 of 3 doet omdat de ruimtes heel klein zijn tussen de versnellingen in). En als je nog wilt leren is er wat mij betreft niks mis met een bandit (of leerfiets zoals jij hem noemt). Is niet de meest sportieve fiets (dus je zit ook nog best lekker ;) ), maar vlot genoeg om netjes mee te komen en qua onderhoud ook te betalen net als de aanschafprijs trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 12:29 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
nou .. tis eerder dat ik weet hoe ik moet rijden, ook kan rijden, maar het echte rijden nog moet leren (auto rijden leer je ook pas NADAT je je rijbewijs hebt ;) )

trouwens ..
k zit op me werk, dus kan niet reageren op email ...

ik dacht dat de bandit wel een ok motor was om op te leren, kennissen raadden deze mij ook aan.
Ook kies ik deze omdat voor een naked bike, ik deze wel stoer vind.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
whitehouse schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:12:
nou .. tis eerder dat ik weet hoe ik moet rijden, ook kan rijden, maar het echte rijden nog moet leren (auto rijden leer je ook pas NADAT je je rijbewijs hebt ;) )

trouwens ..
k zit op me werk, dus kan niet reageren op email ...

ik dacht dat de bandit wel een ok motor was om op te leren, kennissen raadden deze mij ook aan.
Ook kies ik deze omdat voor een naked bike, ik deze wel stoer vind.. ;)
De bandit die ik je ff gemaild heb is geen Naked, is een 600S geen 600N. Maar lees je mail maar gewoon ff vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
doe ik!

(hoe makkelijk is het van een S een N te maken? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
whitehouse schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:19:
doe ik!

(hoe makkelijk is het van een S een N te maken? :D )
Lol dat weet ik niet :)

Hoezo kan je trouwens wel op internet maar niet op hotmail op je werk ;) geblokkeerd ofzo? Heb je geen ander adres wat je wel nu kan lezen?

[ Voor 25% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
zie je mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Ja die zegt toch echt no new message ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Wat ik bedoel met een leer fiets is wat anders als dat een bandit soepel schakelt.

Een leer fiets is je eerste motor waar je op leert rijden en waar je fouten op maakt en waar je nog regelmatig verkeerd op zal schakelen. Koppeling niet genoeg in, of mis schakelen, etc.
Allemaal prima maar zo'n fiets moet je vermijden :)

En gezien een versnellingsbak van een motor fiets iets of wat gevoeliger is als van de auto , kan aantal keer mis schakelen al erg vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Capo schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:45:
Wat ik bedoel met een leer fiets is wat anders als dat een bandit soepel schakelt.

Een leer fiets is je eerste motor waar je op leert rijden en waar je fouten op maakt en waar je nog regelmatig verkeerd op zal schakelen. Koppeling niet genoeg in, of mis schakelen, etc.
Allemaal prima maar zo'n fiets moet je vermijden :)

En gezien een versnellingsbak van een motor fiets iets of wat gevoeliger is als van de auto , kan aantal keer mis schakelen al erg vervelend zijn.
Mmmm, dan vind ik toch meer het verkrachten van je motorfiets ;) Moet na je lessen toch wel weten dat je je koppeling moet inknijpen voor het schakelen :) Ik bedoelde meer dat je niet precies altijd weet ik wel versnelling je zit enzo. Maar goed wat jij beschrijft is idd niet goed voor zo'n motor!

Ik versta onder leerfiets meer dingen als, je kan gerust "een foutje maken". Niet zoveel gas op het achterwiel dat je gelijk bij perongeluk vol gas onderuit ligt. Goedkoop in onderhoud enzo. stuurt makkelijk en soepel, is bewegelijk. Dat soort dingetjes.

[ Voor 12% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat valt dan onder "mis" schakelen? Bij het optrekken kan er weinig misgaan lijkt me, opschakelen zodra ie lekker in de toeren zit.

Dus dan neem ik aan dat het bij het vertragen mis kan gaan?

Schakelen zonder de koppeling in te drukken lijkt me ook niet goed nee, maar dat soort dingen leer je toch hopenlijk wel tijdens het lessen. Dat heb ik ook maar 1 les 'goed' fout gedaan, en daarna niet meer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:07:
Wat valt dan onder "mis" schakelen? Bij het optrekken kan er weinig misgaan lijkt me, opschakelen zodra ie lekker in de toeren zit.

Dus dan neem ik aan dat het bij het vertragen mis kan gaan?

Schakelen zonder de koppeling in te drukken lijkt me ook niet goed nee, maar dat soort dingen leer je toch hopenlijk wel tijdens het lessen. Dat heb ik ook maar 1 les 'goed' fout gedaan, en daarna niet meer :P.
Opschakelen kan makkelijk zonder te koppelen hoor! Gewoon je gas even wat dichtdraaien, beetje druk op je schakel pedaal en hij plopt zo in de volgende versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
en wat gebeurt er als je dus zonder gas af te nemen en zonder de koppeling te gebruiken van versnelling wisselt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
whitehouse schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:16:
en wat gebeurt er als je dus zonder gas af te nemen en zonder de koppeling te gebruiken van versnelling wisselt? :D
Zou het niet proberen op je misschien toekomstige bandit ;) Maar charrel heeft volgens mij ook ook gelijk.

Off topic: Heb je mail gestuurd met een postduif vanuit Paramaribo ;) Heb nog niks namelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
hehe .. lijkt erop .. zitten hier met een mailserver die soms door mainframe capaciteit perikelen soms wat minder hard aan het mailen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Niks, in principe gaat de versnellingsbak dan niet uit z'n versnelling. Pas als de belasting aan beide zijden gelijk is schakelt ie over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

TrailBlazer schreef op maandag 04 februari 2008 @ 07:51:
vanmiddag om 13:00 uur voor de 2e keer afrijden. Het weer lijkt mee te vallen. Wel wat wind maar daar heb ik wel ervaring mee ondertussen. Regen gelukkig niet.
Kan iemand de startpost aanpassen mijn rijbewijs is binnen :p

*O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

DinX

Motormuis

Helemaal niks. Want als je opschakelt zonder ontkoppelen moet je zelfs beginnen met druk zetten op het schakelpookje.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TrailBlazer schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:49:
[...]

*O* *O* *O* *O* *O*
Hoezo, die krijg je pas over een week :+

Gefeliciteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:22
[...]

*O* *O* *O* *O* *O*
:+ Gefeliciteerd! :+

* Vince22 is jaloers...

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
gefeliciteerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Idd gefeliciteerd! En doe maar gauw een hoop kilometers op en doe het dan beheerst :) Heb het al zo vaak fout zijn gaan in de eerste paar weken na een rijbewijs.

@Whitehouse: Die postduif is nog minder valide ook volgens mij ;) Hij is er nog niet.....

[ Voor 22% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
genoeg knuppels die regelmatig misschakelen. Kost je echt je versnellingsbak.

Trailblazer : Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Nu maar eens gaan kijken vooe een leuke motor. Na deze periode van stom en regen wil ik geen hele naked bike meer in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze dan een echte beginnersvraag... hoe kun je mis schakelen?? Ik heb op een motorblok wel eens doorgeschakeld zonder koppeling. Heat of the moment momentje. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:40:
Bij deze dan een echte beginnersvraag... hoe kun je mis schakelen?? Ik heb op een motorblok wel eens doorgeschakeld zonder koppeling. Heat of the moment momentje. :$
door zonder kopeling omlaag te schakelen bijvoorbeeld.. opschakelen is meestal geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
Operations schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:33:
Idd gefeliciteerd! En doe maar gauw een hoop kilometers op en doe het dan beheerst :) Heb het al zo vaak fout zijn gaan in de eerste paar weken na een rijbewijs.

@Whitehouse: Die postduif is nog minder valide ook volgens mij ;) Hij is er nog niet.....
heb hem naar je hotmail adres gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:40:
Ehm met mn vader's Cb750 (uit 1973 oid) kan je vrij makkelijk misschakelen. Wanneer je de versnellings'pook' niet hard genoeg van de ene naar de andere versnelling stampt, komt hij in een soort 'valse' vrij tussen de versnellingen. Das dus niet goed.

Heb het bij mijn FZR600R ook een keer of twee meegemaakt.

Maar als je gewoon resoluut de bak van het ene in het andere verzet stampt kan er eigenlijk niks misgaan. :)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:23
[...]

*O* *O* *O* *O* *O*
Van harte! ( Welliswaar met veel jalouzie :))
Vanmorgen weer 2u gelest, alle bijzondere verrichtingen gingen goed, alleen wel pas 10 maart AVB :(
Hoopte eigenlijk dat dat volgende week al zou kunnen. Nu gaan we dus vrijdag de weg op en dan vlak voor de AVB weer even pylonnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
whitehouse schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:56:
[...]

heb hem naar je hotmail adres gestuurd ;)
Heb je mail gehad en beantwoord.

[ Voor 26% gewijzigd door Operations op 04-02-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Ehm met mn vader's Cb750 (uit 1973 oid) kan je vrij makkelijk misschakelen. Wanneer je de versnellings'pook' niet hard genoeg van de ene naar de andere versnelling stampt, komt hij in een soort 'valse' vrij tussen de versnellingen. Das dus niet goed.

Maar als je gewoon resoluut de bak van het ene in het andere verzet stampt kan er eigenlijk niks misgaan. :)
Bedankt voor de uitleg. :)

Ik denk zelf dat een nieuw schakelpookje goedkoper is dan een revisie van je versnellingsbak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

ZiegoM schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Als je zonder koppeling opschakelt is de kans op mischakelen wat minder, dan trek ie hem als het ware in de volgende versnelling.
m'n vorige zrx had ook een knikkerbak als versnellingsbak, met de koppeling kwam ie wel is in z'n xtra vrij. Tussen 3-4 of 4-5.
Met sprintjes trekken tegen vrienden schakelde ik altijd zonder koppeling, ging nooit mis.
Volgas weg bij het stoplicht eigenlijk ook altijd schakelen zonder de koppeling, ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Quickshift toevallig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

.KeN. schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:24:
[...]

Ik vroeg je wat op de vorige pagina..
Sorry had er overheen gelezen.. -O-
.KeN. schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:20:
[...]

Zou je niet gewoon eerst de volle kracht (als in: 'niet 25kW') van je huidige bike willen meemaken :?
Of was je daar al vanaf en heb ik dat gemist :)
Zou ik opzich wel willen, maar hoe langer ik wacht hoe minder ik voor mijn k7 terug krijg, terwijl er geen km's bij komen. Helaas. maar ik heb er al een keer op volvermogen op gereden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door M3rcury op 04-02-2008 19:30 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Omdat ik gisteren mijn rijbewijs heb gehaald ben ik nu dus aan het kijken voor een motor.
Dit lijkt me wel wat.
http://www.bruggeman.nu/m...0N%20BANDIT&P=2990&J=1996

Alleen ik wil zeker een ruitje en mischien ook wel een kuipje hebben. Weet iemand of die te krijgen zijn voor dit type.
Pagina: 1 ... 25 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.