Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.526.082 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:42

mphilipp

Romanes eunt domus

gwystyl schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:39:
[...]
Succes, en wees voorzichtig; het schijnt op verschillende plekken nog heel glad te zijn
Het kan een voordeel zijn. Lang geleden, in een universum ver weg, moest ik ook eens voor de 3de keer afrijden (auto). Het was uitgesteld door de sneeuw en toen ik uiteindelijk weer mocht, hebben we ons beperkt tot de hoofdwegen omdat het nog glad was in die kleine straatjes. En daar namen ze je altijd zo graag heen om je te grazen te nemen als je weer eens niet doorhad dat het 2richting was (klein fucksteegje) oid... Toen slaagde ik wel.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Een voordeel met AVB is dat je niet van het parkeerterrein af hoeft, hè :+

Misschien om er te komen en er later weer van weg te rijden... maar dat valt niet onder het examen

[ Voor 44% gewijzigd door Will_M op 15-12-2010 11:02 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mphilipp schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:51:
En daar namen ze je altijd zo graag heen om je te grazen te nemen als je weer eens niet doorhad dat het 2richting was (klein fucksteegje) oid... Toen slaagde ik wel.
Hier het stukje wat ik met AVD moest rijden. In 700 meter heb je 2 keer een verplichte rijrichting. Vooral met de laatste afslag naar links deed ik goede zaken gezien ik ruim van tevoren al mijn knipperlicht aanzette. In de verte zag ik al een 'verboden van deze kant in te rijden' bord, dus de enige logische uitweg is dan linksaf slaan. Schijnbaar gaat 90% daar de mist in. Of ze rijden rechtdoor, of ze gaan eerst stil staan en twijfelen. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Gisae op 16-12-2010 00:20 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Het was ook glad, ik deed de "snelle slalom" daarom iets langzamer wat werd afgekeurd. Maar ik heb het wel gehaald! Jeuh

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Gisae schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:42:
[...]

Hier het stukje wat ik met AVD moest rijden. In 700 meter heb je 2 keer een verplichte rijrichting. Vooral met de laatste afslag naar links deed ik goede zaken gezien ik ruim van tevoren al mijn knipperlicht aanzette. In de verte zag ik al een 'verboden van deze kant in te rijden' bord, dus de enige logische uitweg is dan linksaf slaan. Schijnbaar gaat 90% daar de mist in. Of ze rijden rechtdoor, of ze gaan eerst stil staan en twijfelen. :P
Waar ik afgereden heb heb je vlak voor het eerste kruispunt een mini zijweggetje... als je die niet kent zet je ook te vroeg je richtingaanwiijzers aan en zak je meteen omdat je dan rechtdoor rijd met richtingaanwijzers aan.. :X
http://maps.google.co.uk/...I439tew&cbp=12,88.42,,0,5

[ Voor 10% gewijzigd door ToolkiT op 15-12-2010 15:45 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Unipuma
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04-2021
Baldertt schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:37:
Het was ook glad, ik deed de "snelle slalom" daarom iets langzamer wat werd afgekeurd. Maar ik heb het wel gehaald! Jeuh
Gefeliciteerd.
Ik neem aan dat het piroutte draaien op een ijsplaat niet in de verplichtte oefeningen zat. ;)

So much fun, it's a miracle it isn't declared illegal: driving a motorcycle

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:21

steveman

Comfortabel ten onder

Als je een noodstop kunt uitvoeren, kun je ook slalommen natuurlijk!

Voelt sowieso creepy natuurlijk met al die ijsmeuk. Vanochtend op de trapfiets ook een stukje zijwaards afgelegd... was wel meteen wakker :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Baldertt
Waarschijnlijk was het niet glad, maar je gaat automatisch toch voorzichtiger doen als de weg ernaar toe wel af en toe glad is. Te voorzichtig in dit geval.
Het achtje draaien zat ook in het repertroire en die ging gelukkig in 1 keer goed. Door de gladheid van de afgelopen tijd was het zeker een maand terug dat ik die voor het laatst geoefend heb.
Blij dat het klaar is, nu lekker touren op de weg!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Baldertt schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:37:
Feli :)

Vandaag 300km gereden. Was koud, maar niet zo koud als voorheen: heb nog steeds niet het probleem met linkerhandvatverwarming kunnen achterhalen, maar workaround is in place - ik heb de linkerhandkap van een R1100GS gemonteerd. Paste probleemloos :)

Rechts wordt een lichte uitdaging: de remvloeistofreservoir van mijn K75RT is iets hoger dan die van de R1100GS. Maar met een scherp mes en evt wat duct tape is de rechterhandvat vast passend te krijgen. Projectje voor dit weekend ;)

Oslik blyat! Oslik!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Baldertt schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:14:
Waarschijnlijk was het niet glad, maar je gaat automatisch toch voorzichtiger doen als de weg ernaar toe wel af en toe glad is. Te voorzichtig in dit geval.
Het achtje draaien zat ook in het repertroire en die ging gelukkig in 1 keer goed. Door de gladheid van de afgelopen tijd was het zeker een maand terug dat ik die voor het laatst geoefend heb.
Blij dat het klaar is, nu lekker touren op de weg!
Congrats! Waar moest je afrijden?
Mijn AVB examen stond op 7 december gepland, maar is toen 2 uur vantevoren afgelast. Ik mag aanstaande maandag 20 december weer komen opdraven, maar als ik zo de weersvoorspellingen bekijk heb ik er weinig vertrouwen in (regio Den Haag).

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

wimmel_1 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:01:
Een voordeel met AVB is dat je niet van het parkeerterrein af hoeft, hè :+

Misschien om er te komen en er later weer van weg te rijden... maar dat valt niet onder het examen
Oh....weetikveel. Ik ben nog van de oude stempel: gewoon een stukkie rijden. Ik heb de rbw ontwikkelingen allemaal niet meer bijgehouden en al die afkortingen zeggen met helemaal niets. Niet dat ik het graag wil weten ook trouwens... :+ Alleen maar meer dingen die ik moet proberen te onthouden.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Baldertt
Yellowneck schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:14:
[...]
Congrats! Waar moest je afrijden?
Mijn AVB examen stond op 7 december gepland, maar is toen 2 uur vantevoren afgelast. Ik mag aanstaande maandag 20 december weer komen opdraven, maar als ik zo de weersvoorspellingen bekijk heb ik er weinig vertrouwen in (regio Den Haag).
Ik moest naar Ter Aar, ten noorden van Alphen a/d Rijn. Eigenlijk een veel te kleine parkeerplaats (korte aanloop voor "snelle" oefeningen).
Oorspronkelijk moest ik 9 december in Zoetermeer examen doen, maar dat ging niet door vanwege de sneeuw (ook iets van 2 uur van tevoren gehoord). Ik begreep dat Zoetermeer nog wel even dicht bleef. Moet jij dan naar Naaldwijk?

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-01 15:31
Vandaag AVB bij de Ijsselhallen in Zwolle, ben benieuwd of het doorgaat

Volgens http://cbr.nl/download/VandaagUitgesteld.pdf is er nog niks uitgesteld daar vandaag. Zou de parkeerplaats daar schoon worden gehouden?
edit: en afgelast! :(

[ Voor 8% gewijzigd door Alexji op 16-12-2010 12:12 ]

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:00

talin

ES-MA

Tylen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:26:
[...]

Ik ben benieuwd _/-\o_ Kom ik je misschien nog eens tegen _/-\o_
feest gaat niet door, de gewenste spullen die ik er echt bij nodig heb zijn er niet bij.
heb zelf 2 seizoenen op een 2001 model gereden dus weet wat er bij MOET zitten.

blijf tot eind Januari kijken want de rest was best enthousiast daarna is het te kort dag om alles rond te krijgen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-01 00:02

Franko P.

Hit it.

Jellabie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:49:
[...]

Ik draag echt nooit oordoppen, er is niets beter dan een vrij open uitlaat en dan tegen 14.000RPM blazen :9
Wist je, dat als je oordoppen draagt je je uitlaat beter hoort dan wanneer je zonder oordoppen rijdt?
Dat was bij mij iig het eerste wat me opviel toen ik met oordoppen in ging rijden.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Baldertt schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:23:
[...]

Ik moest naar Ter Aar, ten noorden van Alphen a/d Rijn. Eigenlijk een veel te kleine parkeerplaats (korte aanloop voor "snelle" oefeningen).
Oorspronkelijk moest ik 9 december in Zoetermeer examen doen, maar dat ging niet door vanwege de sneeuw (ook iets van 2 uur van tevoren gehoord). Ik begreep dat Zoetermeer nog wel even dicht bleef. Moet jij dan naar Naaldwijk?
Klopt! Moest naar Naaldwijk op 7 december 2010. Stond voor 13.10 ingepland. 11.10 aangekomen bij rijschool om nog 2 uurtjes voor te rijden, maar m'n instructeur zei al meteen van; "wacht maar ff met omkleden". Dus een half uur later en veel telefoontjes met het CBR verder, het bericht dat het was afgelast.
Vreemd is wel dat er in dat PDF'je van de CBR site met alle afgelaste examens, Naaldwijk die dag gewoon op 0 stond.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
dion_b schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:58:
[...]

Feli :)

Vandaag 300km gereden. Was koud, maar niet zo koud als voorheen: heb nog steeds niet het probleem met linkerhandvatverwarming kunnen achterhalen, maar workaround is in place - ik heb de linkerhandkap van een R1100GS gemonteerd. Paste probleemloos :)

Rechts wordt een lichte uitdaging: de remvloeistofreservoir van mijn K75RT is iets hoger dan die van de R1100GS. Maar met een scherp mes en evt wat duct tape is de rechterhandvat vast passend te krijgen. Projectje voor dit weekend ;)
hehe, cool, pics ;)

Ik had laatst iets gezien (op het gs forum?) van iemand die had 2 buizen achter zn oliekoeler naar de handkappen gemaakt, kan het alleen niet vinden :/

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
zag laatst foto's van iemand die regenlaarzen om zijn stuur gefrot had als handkappen. en op mf het verwarmde vest van gemaakt van een autostoel verwarmingsmatje van 7.95 en een oude trui. maar ik ben tevreden met mijn verwarmde handschoenen en verder goede onderkleding en een helmmuts. en dinsdag een buitenklus

kwam s ochtends net aan na een uurtje rijden.
collega: zeker koud op de motor?
ik: op het puntje van me neus na nergens last van.
half uurtje buiten bezig.
ik: zeker koud buiten?
collega: }:| en jij zij dat het warm werd.

eenmaal 12 uur alles buiten klaar zon komt door en het werd een stuk warmer. en mijn collega kon weer verder met balen. aangezien het toen eindelijk beter uit te houden was.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
ToolkiT schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:42:
[...]

Waar ik afgereden heb heb je vlak voor het eerste kruispunt een mini zijweggetje... als je die niet kent zet je ook te vroeg je richtingaanwiijzers aan en zak je meteen omdat je dan rechtdoor rijd met richtingaanwijzers aan.. :X
http://maps.google.co.uk/...I439tew&cbp=12,88.42,,0,5
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn om in een willekeurig gebied af te rijden. Dergelijke zijwegen heb je overal, die moet je niet "kennen" maar zien.

• Tylen
  • Laatst online: 09:18

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

(jarig!)
talin schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:15:
[...]

feest gaat niet door, de gewenste spullen die ik er echt bij nodig heb zijn er niet bij.
heb zelf 2 seizoenen op een 2001 model gereden dus weet wat er bij MOET zitten.

blijf tot eind Januari kijken want de rest was best enthousiast daarna is het te kort dag om alles rond te krijgen.
:( Ga je dan kijken of je de rest erbij kan vinden? Of zoeken naar een andere motor?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-01 18:05
Ik heb echt zin om weer te gaan rijden, maar met dit &@#!@&!!! weer ga ik niet :P Gelukkig is het eerst al het kerst en jaarwisseling vermaak om af te leiden, maar het duurt wel lang zo'n winterstop :(
RemcoDelft schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 07:01:
[...]

Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn om in een willekeurig gebied af te rijden. Dergelijke zijwegen heb je overal, die moet je niet "kennen" maar zien.
Hier ben ik het mee eens, het is niet alsof je na je examen alleen maar op bekend gebied blijft, dus daar moet je om mee kunnen gaan. (Also, met rijles je knipperlicht niet uitzetten gebeurt vaak genoeg, maar als je alleen rijd is het veel gevaarlijker, denk daar maar over na ;) )

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• HammerT
DECOY88 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:54:
zag laatst foto's van iemand die regenlaarzen om zijn stuur gefrot had als handkappen. en op mf het verwarmde vest van gemaakt van een autostoel verwarmingsmatje van 7.95 en een oude trui. maar ik ben tevreden met mijn verwarmde handschoenen en verder goede onderkleding en een helmmuts. en dinsdag een buitenklus

kwam s ochtends net aan na een uurtje rijden.
collega: zeker koud op de motor?
ik: op het puntje van me neus na nergens last van.
half uurtje buiten bezig.
ik: zeker koud buiten?
collega: }:| en jij zij dat het warm werd.

eenmaal 12 uur alles buiten klaar zon komt door en het werd een stuk warmer. en mijn collega kon weer verder met balen. aangezien het toen eindelijk beter uit te houden was.
Vandaag ook nog doorgereden? ;)

• DECOY88
(overleden)
alleen maandags en dinsdags aangezien ik s avonds naar Beverwijk naar school ga. mocht vandaag met me collega meerijden die me haalde en weer thuisbracht. en vanmiddag even met de trapfiets naar de kerstborrel.

zat in IJmuiden een plaat ijs. ben je net thuis hoor je dat de velsertunnel dichtgegooid is. en ook maar meteen de Wijker dicht gezet omdat er vrachtwagens de helling niet meer konden nemen.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

€100 voor wie nu een knee-down maakt... :+ Elbow-down is ook goed.
En niet vallend natuurlijk ;)

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:06
Afbeeldingslocatie: http://www.raceplanet.nl/cms/images/stories/Karten_Amsterdam/race_planet_amsterdam.jpg

Wie kan hier kneedownen? Delen we de 100 euro :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Beerkeeper schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:24:
Durf je het niet buiten dan? Watje! 8)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Beerkeeper schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:24:
[afbeelding]

Als je een minibike hebt wil ik het best proberen ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Widow
  • Laatst online: 01-12-2025
Als het op mn BMX mag, doe ik het ook wel met dit weer buiten :D

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Tylen

Tylen

(jarig!)
Zojuist ff rondje gereden om de rotonde.
Alsjeblieft..

Geld kan je overmaken naar 398407530

Afbeeldingslocatie: http://www.tyl.nl/wp-content/gallery/the-race-academy-2010/10al3-1168-290.jpg

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30

M14

Beetje jammer, geen elbow down :-( .... :+

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• DECOY88
(overleden)
ik heb me fiets over een hek gezet omdat ik te lui was om om te rijden telt dat ook?

• Baldertt
Yellowneck schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:14:
Ik mag aanstaande maandag 20 december weer komen opdraven, maar als ik zo de weersvoorspellingen bekijk heb ik er weinig vertrouwen in (regio Den Haag).
Vrees dat je gelijk gaat hebben :N

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tylen schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:19:
Zojuist ff rondje gereden om de rotonde.
Alsjeblieft..
Dan klopt de foto niet. Je hebt om de rotonde gereden, en op de foto zie ik je toch duidelijk op de rotonde rijden. Helaas, het gaat niet door ;)

Vanmorgen kwam er wel een held voorbij op de motor. Een of ander chopperachtig geval, bestuurder met de pootjes aan de grond en gáán. Niet heel hard, maar niet langzamer dan de auto's. Ik vond het wel moedig.
Ik wilde eigenlijk graag met de XT door de sneeuw rommelen, maar ik bedacht me op tijd dat er van alles los hangt aan mijn stuur. Ik ben ermee bezig geweest een tijdje terug en moet het nog terug monteren... En het is nu een beetje te koud om een uur buiten te gaan staan sleutelen. Brrrrrrr... (ja, ik ben een watje)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn motor staat al een tijdje in de winterstalling, ik ga echter nog wel met de brommer naar het werk toe.

Ik heb het deze week voor elkaar gekregen om verkeerd om te komen te staan zonder te vallen :P Ik reed van een lange weg af die aardig omlaag gaat. Aan het einde van de weg kom ik op een grote kruising waar ik wel moet stoppen. Nou reed ik niet eens snel omlaag maar toch wou remmen voor geen meter. De achterkant begon te glijden maar ik moest wel doorgaan met remmen. Uiteindelijk dus verkeerd om komen te staan aan het einde van de weg :P

De afgelopen 3 weken 1x gevallen met de brommer. Was 1 van de eerste dagen dat het glad was en mij een beetje vergist in een bocht. Gelukkig rij ik op een brommer die er toch niet uit ziet. Op het werk een paar tie-rips gebruikt om de kappen vast te zetten was genoeg.

Toen met vallen wel flink op mijn achterhoofd terecht gekomen. Dan ben je toch blij dat je een helm draagt. Gelukkig rij ik op de brommer niet met mijn Shoei helm. Wel een week lang last gehad van mijn nek na die val.

• DECOY88
(overleden)
vorig jaar wel 3x rondgetold met de fiets zonder te vallen. weg bleek een grote ijsplaat te zijn. en in het weekend erna met het fietsie naar de kroeg. sprong er zon muts voor me de weg op. dan maar even remmen. duurt alleen best een tijd als je 35km/u rijd. dus dat waren 2 hele mooie centimeters die ik nog netaan over had.

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:48

martjah

Appel

DECOY88 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:15:
vorig jaar wel 3x rondgetold met de fiets zonder te vallen. weg bleek een grote ijsplaat te zijn. en in het weekend erna met het fietsie naar de kroeg. sprong er zon muts voor me de weg op. dan maar even remmen. duurt alleen best een tijd als je 35km/u rijd. dus dat waren 2 hele mooie centimeters die ik nog netaan over had.
zorg dan gewoon dat je op haar valt, mooie binnenkomer en je valt nog redelijk zacht.

• komkommer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

komkommer

Koffie

DECOY88 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:15:
Ja echt he. Van die mensen die met dit weer er nog even snel voorlangs willen gaan.

Of mensen die midden in een bocht ineens gaan remmen omdat ze ineens beseffen dat het wel eens glad kan zijn (want dan moet je vooral gaan remmen ja >_<).

Makerij Hofman

• reuzekind
  • Laatst online: 14-01 11:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

M'n nieuwe aanwinst hier ook maar showen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S5ij5kmlcMoQC2IHWzOwTd9Q/full.jpg

Laat die zomer maar komen :D

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30

M14

Noppen er onder en gassen ..... toch? :+ .....

Lijkt me echt helemaal niks om nu een motor te kopen, aangezien je zo graag wilt rijden, maar ja.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Net buiten geweest... denk niet dat je hier meer dan 2 meter lol hebt aan je motor :X

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

M14 schreef op zondag 19 december 2010 @ 07:54:
Noppen er onder en gassen ..... toch? :+ .....

Lijkt me echt helemaal niks om nu een motor te kopen, aangezien je zo graag wilt rijden, maar ja.
Het was ook niet echt een geplande aankoop. Maar goed, geduld is een schone zaak :+

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

En als je een beetje doorpoetst de motor ook (ahahahahahaha I Crack myself up)

Gefeliciteerd... Prestige is een vet ding.

Woon je in de buurt van een KTM dealer?

And it goes BRAAAAAPP!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Bleiswijk zit er eentje, dat is voor mij te doen qua afstand.

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Vandaag, na 2 maanden, eindelijk tijd gehad om wat foto's te maken van mn aanwinst:
Afbeeldingslocatie: http://got.martijnveuger.nl/motor1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://got.martijnveuger.nl/motor2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://got.martijnveuger.nl/motor3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://got.martijnveuger.nl/motor4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://got.martijnveuger.nl/motor5.jpg

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mooi - en best practisch :)

Ben je er daadwerkelijk mee gaan rijden?

Oslik blyat! Oslik!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

dion_b schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:53:
Mooi - en best practisch :)

Ben je er daadwerkelijk mee gaan rijden?
Op zich zou het qua leeftijd van die motor kunnen (hij is van '99), maar mij te glad en te koud op het moment.
wimmel_1 schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:41:
Je bandjes zijn ook niet écht lekker om mee door de sneeuw te baggeren :+
Euh nee, echte mooi weerbanden ja :+

[ Voor 27% gewijzigd door Postman81 op 19-12-2010 20:23 ]

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je bandjes zijn ook niet écht lekker om mee door de sneeuw te baggeren :+

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• komkommer

komkommer

Koffie

Stiekem glad op bepaalde plekken
[video]http://www.youtube.com/watch?v=0nG6cbpPZ8A"[/video]

[ Voor 21% gewijzigd door komkommer op 19-12-2010 19:45 ]

Makerij Hofman

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Gevaarlijke gek! :+

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:00

talin

ES-MA

voor de mensen die wel willen rijden maar het gewoon niet mogelijk is en nu dus niks zitten te doen :+

http://www.yamaha-motor.c...stic/yzr-m1-us/index.html
Afbeeldingslocatie: http://www.yamaha-motor.co.jp/global/entertainment/papercraft/realistic/yzr-m1-us/img/pic_002.jpg

andere modellen ook op de site te vinden:
http://www.yamaha-motor.c...raft/realistic/index.html

voor de mensen die ook wel eens wat anders willen:
http://www.yamaha-motor.c...entertainment/papercraft/

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Baldertt schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:58:
[...]

Vrees dat je gelijk gaat hebben :N
en ik heb gelijk :P
Vanmorgen werd ik wakker gebeld dat het afgelast is. Zojuist nieuw datum doorgekregen, 4 januari + uurtje rijles gratis.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uurtje gratis rijles erbij? Mooie service van de rijschool :)

Oslik blyat! Oslik!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

dion_b schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:59:
Uurtje gratis rijles erbij? Mooie service van de rijschool :)
Nee, valt wel mee :P. Is voor hun gunstiger.
De andere jongen waarmee ik moet afrijden heeft namelijk vorige week niet kunnen lessen en wil zodoende 3 uurtjes lang voor het examen lessen i.p.v. normaal 2 uurtjes. Dusja dan moet ik maar mee he O-), anders moet de instructeur helemaal terug van oefenterrein naar rijschool om mij op te halen.

• HammerT
+1 voor het omdraaien op het rechte stuk :D

Shit ik zou ook wel zo'n brommer willen hebben met noppenbanden :9

• komkommer

komkommer

Koffie

Bij die boom ging ik ook serieus dwars, maarja, dat zie je dan weer niet op een camera die op het stuur is bevestigd. Toch maar weer eens investeren in een helmcam.

Makerij Hofman

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Er zal maar een kind oversteken... ;)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

komkommer schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:24:
Bij die boom ging ik ook serieus dwars, maarja, dat zie je dan weer niet op een camera die op het stuur is bevestigd. Toch maar weer eens investeren in een helmcam.
Op zo'n bospad is het ook best link. Door de sneeuw zie je die sporen niet, en die zijn wel keihard natuurlijk. Maar dat heb je zelf ervaren... 8)
Hoe was de grip op de gewone weg met noppen? Maakt dat nou nog wat uit? Lijkt me niet echt eigenlijk; je zou er wat aan hebben in diepe, compacte sneeuw zou ik gevoelsmatig zeggen.

• komkommer

komkommer

Koffie

mphilipp schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 01:19:
[...]

Op zo'n bospad is het ook best link. Door de sneeuw zie je die sporen niet, en die zijn wel keihard natuurlijk. Maar dat heb je zelf ervaren... 8)
Hoe was de grip op de gewone weg met noppen? Maakt dat nou nog wat uit? Lijkt me niet echt eigenlijk; je zou er wat aan hebben in diepe, compacte sneeuw zou ik gevoelsmatig zeggen.
nee, als het glad is heb je er niks aan. Alleen is het wel serieus handig om in de berm verder te kunnen rijden als het op de weg niet meer lukt.

Makerij Hofman

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

JanPedaal schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:25:
[...]

Of een gieter.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:40

Mud

JanPedaal schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:25:
[...]

Of een gieter :+

/edit eerder de pagina verversen..francis was me al voor :X

[ Voor 14% gewijzigd door Mud op 21-12-2010 10:38 ]

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Woei :)

Sinds een halfuur geleden behoor ik ook tot de motorrijders die onderuit gegaan zijn :P

Gelukkig geen letsel, geen schade en niet eens geschrokken. Ik wist dondersgoed dat ik een ijsplaat op ging en reed stapvoets. Na een vijftal meter ging m'n achterkant naar rechts totdat balans ook weg was. Enige wat ik kon doen was'm rustig op z'n kant laten zakken. Toen gewoon over het ijs naar de zijkant geduwd, overeind gekregen en door de sneeuw in de berm verder gereden tot na die ijsplaat.

Enige wat me verbaast is waar die ijsplaat lag: S112, over de gehele breedte bij de oprit richting A10 :o Kijk, dat je niet achterafstraten met een sneeuwploeg kunt bedienen snap ik, maar dit is een van de drukste snelwegopritten van A'dam, en hoewel vierwielers om overduidelijke reden niet omvielen heeft een Clio terwijl ik bezig was m'n K75RT overeind te krijgen een mooie pirouette gedraaid...

Oslik blyat! Oslik!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Mud schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 10:37:
[...]

Of een gieter :+

/edit eerder de pagina verversen..francis was me al voor :X
Slome :P

• Mud

Mud

Pas maar op, in maart ben ik van mijn 25kW periode af :P

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10-2025

tdw

Amai seg!

wtf? 8)7 wat heb ik gemist?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Oh dat lag dus niet aan mij..... @daarboven: leg eens uit?

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-01 07:53

Youk

Volvo For Life

Voor gieterverhaal, check even dit

[ Voor 9% gewijzigd door Youk op 21-12-2010 13:42 ]

Volvo Classic Club Belgium

• Mud

Mud

Wie zit er nou niet op MF :P ?

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Mud schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:48:
[...]

Pas maar op, in maart ben ik van mijn 25kW periode af :P
Ik heb nog altijd meer peekaa's dan jij!!!!!

• Mud

Mud

Francis schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:56:
[...]

Moet je ze nog wel gebruiken >:)

• komkommer

komkommer

Koffie

Francis schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:56:
[...]

Het gaat er niet om hoe groot je peekaa is, maar wat je er mee doet.

Makerij Hofman

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb daar wel een account, maar kijk er nooit O-)

• Mud

Mud

komkommer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:08:
[...]

Het gaat er niet om hoe groot je peekaa is, maar wat je er mee doet.
Nu was jij te laat :+ :P

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-01 07:53

Youk

Volvo For Life

gwystyl schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:09:
[...]

Ik heb daar wel een account, maar kijk er nooit O-)
Heb daar ook een account, maar zit daar sinds een paar jaar toch minder actief op. Af en toe nog eens gaan kijken. En het toeval wou dat ik laatst nog was gaan kijken met het gieterverhaal. :P

Volvo Classic Club Belgium

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Mud schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 15:07:
[...]

Moet je ze nog wel gebruiken >:)
Doe ik ook, met dat lompe lijf van mij heb je iedere pk nodig alleen al om vooruit te komen :X

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

dion_b schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:13:
Enige wat me verbaast is waar die ijsplaat lag: S112, over de gehele breedte bij de oprit richting A10 :o
Als ik vorig jaar niet iets vergelijkbaars had gezien, zou het me ook verbazen. Ik reed toen naar Den Bosch en de afrit van de A15 naar de A2 bij Zaltbommel was dus één grote ijsvlakte. Zwart ijs, ofwel ijzel. De wegen waren sneeuwvrij en het was zonnig, maar ik reed de afrit op en voelde meteen in mijn stuur (met de auto gelukkig) dat het foute boel was. Ik vroeg me al af wat die auto in de berm deed met die beteuterde man ernaast. Die was blijkbaar in paniek gaat sturen/remmen oid en was van de weg geraakt. Ik ben dus van het gas gegaan en heb het stuur recht gehouden en heeeeel voorzichtig geprobeerd te remmen. Gelukkig had ik op tijd snelheid geminderd toen ik de bocht naar rechts moest maken. Gelukkig reed er geen vrachtwaggel voor me met 60 ofzo..ik had er niet meer op tijd voor kunnen remmen zonder ongelukken.

Erg gevaarlijk, zulke plekken waar de rest helemaal schoon is. Zo zie je maar dat je altijd beducht moet zijn voor plaatselijke gladheid. Maar ja...je kunt ook weer niet met 30kmh rondkarren als de weg schoon is...

• Tylen

Tylen

(jarig!)
ik

• Stormtrooper
  • Laatst online: 15:35

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik ook niet. Al druk zat met tweakers/got/fzrclub :)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

mphilipp schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:12:
[...]

Als ik vorig jaar niet iets vergelijkbaars had gezien, zou het me ook verbazen. Ik reed toen naar Den Bosch en de afrit van de A15 naar de A2 bij Zaltbommel was dus één grote ijsvlakte. Zwart ijs, ofwel ijzel. De wegen waren sneeuwvrij en het was zonnig, maar ik reed de afrit op en voelde meteen in mijn stuur (met de auto gelukkig) dat het foute boel was. Ik vroeg me al af wat die auto in de berm deed met die beteuterde man ernaast. Die was blijkbaar in paniek gaat sturen/remmen oid en was van de weg geraakt. Ik ben dus van het gas gegaan en heb het stuur recht gehouden en heeeeel voorzichtig geprobeerd te remmen. Gelukkig had ik op tijd snelheid geminderd toen ik de bocht naar rechts moest maken. Gelukkig reed er geen vrachtwaggel voor me met 60 ofzo..ik had er niet meer op tijd voor kunnen remmen zonder ongelukken.

Erg gevaarlijk, zulke plekken waar de rest helemaal schoon is. Zo zie je maar dat je altijd beducht moet zijn voor plaatselijke gladheid. Maar ja...je kunt ook weer niet met 30kmh rondkarren als de weg schoon is...
Ben benieuwd, morgenmiddag moet ik over exact de plek die jij beschrijft...

Helaas op vier wielen - (&$*&%$(&^(benzinetankdop zit helemaal vastgevroren, slotontdooier is op en uitverkocht en heb nog maar genoeg voor 50km ofzo in de tank :o
Dat gezegd, het is gewoon niet ontspannen rijden momenteel, dus zo treurig ben ik er niet om. Met een auto kun je net zo makkelijk van de weg raken, maar tenminste val je niet om.

Oslik blyat! Oslik!

• DECOY88
(overleden)
vanmiddag ging de bel. ik denk weer zon krantenknul die centen moet hebben. dus ik maar naar de deur. doe de deur open staat er een volwassene met een grote doos in zijn handen. met een opdruk van leovince erop. dus ik neem het doosje aan. en open hem binnen. blijkt me leovince evo II al te zijn. zondag avond besteld via ebay. en verder nog niks van gehoord. dus zo blij als een klein kind na het eten hem er maar even opgezet en de buurtjes gewekt. db killer keurig onder me zadel geïnstalleerd. en in het nieuwe jaar maar even op de bank zetten. kijken of het nu weer een beetje klopt.

open pijp> standaard pijp met luchtspleet.> standaard pijp luchtspleet dichtgemaakt> luchtspleet weer terug gemaakt.> open pijp. tussentijds nooit afgesteld. dus we wachten af.(wat ze nog meer komen brengen om de vakantie door te komen.

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DPC-Postman schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:16:
Vandaag, na 2 maanden, eindelijk tijd gehad om wat foto's te maken van mn aanwinst:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Caraca Rapaz!

Zo een wil ik ook nog eens (en verbouwen naar een desert storm :P )

Oud? KM?

And it goes BRAAAAAPP!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

mphilipp schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:12:
[...]

Het was daar weer glad. Vlak voor knooppunt Deil, waar ik van de A2 de A15 op zou rijden in een slip geraakt, beide vangrails gedag gezegd en achteruit een berg sneeuw in geploegd. Feest...

Ben wel erg blij dat ik niet op de motor reed.

Oslik blyat! Oslik!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

dion_b schreef op woensdag 22 december 2010 @ 17:44:
[...]
Het was daar weer glad. Vlak voor knooppunt Deil, waar ik van de A2 de A15 op zou rijden in een slip geraakt, beide vangrails gedag gezegd en achteruit een berg sneeuw in geploegd. Feest...
En je was nog wel gewaarschuwd...prutser :+

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uhuh |:(

Tenminste heb ik de benzinedop van m'n motor wel weer los :z

Oslik blyat! Oslik!

• komkommer

komkommer

Koffie

http://vimeo.com/18107546

Beelden had ik nog liggen, maar nu een beetje vertraagd.

Makerij Hofman

• allure
  • Laatst online: 16-01 23:51

allure

Titaan fase 2/3

Ik ben nog niet compleet los op het aanschaffen van een motor, ik vroeg me af of de tijd van aanschaf (winter of zomer) invloed heeft op de prijs van de motor?

En hoe is het gesteld met de aanschaf van een motor via marktplaats of via een dealer?

• DECOY88
(overleden)
winter is het meestal wat goedkoper. aangezien niemand rijd met dit weer en als straks de zon weer schijnt iedereen weer wil rijden. en vaak toch weer wat nieuws voor het seizoen willen hebben.

marktplaats of dealer. hoor van marktplaats goede verhalen en van dealers slechte verhalen en andersom. vertrouw het meeste op iemand die je zelf meeneemt om na te kijken of hij nog goed is. en verder een dosis geluk hebben. sommige kopen een goede fiets die bij de eerste bocht om een boom ligt. en een ander koopt een brik voor 250 euro en heeft er jaren plezier van.

• Widow
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~floort/remvloeistof.jpg

Zo, die smurrie was echt nog nooit vervangen volgens mij :X dit kwam uit de achterrem. De reden dat dat nog nooit vervangen is?

-Uitlaat moet er af
-Achterwiel moet er vanaf
-Kettingstelbout, waar een remleiding geleider aan zit, moet los.
-Remklauw moet los

Vervolgens remklauw andersom op de remschijf leggen, zodat ie met de aftap nippels naar boven wijst.

Daarna heb je zes handen nodig:
-Hou de remklauw op de remschijf
-Zet de nipel open / dicht
-Druk het rempedaal in

• 4x2
  • Laatst online: 14:56

4x2

lộn xộn quá

Dit valt wel mee, het spul kan ook nog zwart worden :P

leeg

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

He, waar is dit gefilmd? Toevallig in de Ooijpolder?

Vaak bu'j te bang!

• komkommer

komkommer

Koffie

-tom-562 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:12:
[...]

He, waar is dit gefilmd? Toevallig in de Ooijpolder?
Nee. Ergens ten noorden van de Utrechtse Heuvelrug.

Makerij Hofman

• Widow
4x2 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 23:10:
Dit valt wel mee, het spul kan ook nog zwart worden :P
Ik ben wel benieuwd naar hoe dit straks remt. Ik vond mn achterrem nooit zo geweldig, deed niet heel veel, en had ook niet echt gevoel.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
dion_b schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 11:13:
Woei :)

Sinds een halfuur geleden behoor ik ook tot de motorrijders die onderuit gegaan zijn :P
Welkom bij de club! Ik deed het op 6 december, kwam er zelf ook goed vanaf, maar helaas wel met krassen, scheuren en deuken voor m'n motor...
Bij mij was het de oprit vanaf een tankstation terug de snelweg op, precies in de bocht was het spekglad, en precies op het punt waar ik gas gaf. Juist daar had ik het niet verwacht!

* RemcoDelft houdt zich nu weer aan de regel van vorig jaar: niet op de motor weg zolang het woonerf waar ik woon glad is...

• 4x2
  • Laatst online: 14:56

4x2

lộn xộn quá

Widow schreef op zondag 26 december 2010 @ 09:56:
[...]
Ik ben wel benieuwd naar hoe dit straks remt. Ik vond mn achterrem nooit zo geweldig, deed niet heel veel, en had ook niet echt gevoel.
Zolang er geen lucht in zit (zat) zou het niet veel uit moeten maken.
Heb je dr eigenlijk DCBS op zitten ?
Blokken kunnen ook veel schelen, net als het af en toe ontvetten van de remschijven.

leeg

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het zal vooral wat minder sponzig zijn, en wat strakker reageren. Althans, dat was bij mij wel merkbaar :)

Wat een nare manier om je remvloeistof te vervangen zeg :X Nog erger dan die fietsen waar je uitlaatbochten los moeten om een oliefilter te vervangen...

• Widow
4x2 schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:41:
[...]

Zolang er geen lucht in zit (zat) zou het niet veel uit moeten maken.
Heb je dr eigenlijk DCBS op zitten ?
Blokken kunnen ook veel schelen, net als het af en toe ontvetten van de remschijven.
Ja er zit ook DCBS op, ik heb totaal 7 ontluchtingsnippels, drie master brake cylinders, en tig meter slang om twee pedaaltjes met drie remklauwen te verbinden. DCBS is opzich leuk, maar een crime met onderhoud.

Hoe het werkt is opzich wel grappig, als je voor hard remt, beweegt de voorste linker remklauw naar voren. Die activeert de "secondary master brake cylinder" die weer is verbonden met de achterrem, en daar 1 van de 3 pistons in de remklauw achter beweegt. Dan zit er ook nog een proportional control valve tussen die voorkomt dat de achterrem te hard ingrijpt als je hard voor remt. Met de voorrem activeer je twee van de drie pistons in elke remklauw voor.

Als je achter remt is het net zo iets, dan activeer je twee van de drie pistons in de achterste remklauw. Ook activeer je een piston in de voorste remklauw links, en via een delay valve een piston in de remklauw rechts voor. Die delay valve is om te voorkomen dat de fiets duikt als je de achterrem hard gebruikt.
TheZeroorez schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:30:
Het zal vooral wat minder sponzig zijn, en wat strakker reageren. Althans, dat was bij mij wel merkbaar :)

Wat een nare manier om je remvloeistof te vervangen zeg :X Nog erger dan die fietsen waar je uitlaatbochten los moeten om een oliefilter te vervangen...
Ik hoop dat het wel wat strakker reageert ja. Opzich valt het demonteren van de achterrem nog wel mee, op de VFR zit een enkelzijdige ophanging, dus dat achterwiel heb je zo los. Uitlaat is ook letterlijk twee schroefjes, alleen de remklauw is een beetje lastig, maar dat komt ook deels doordat ik niet helemaal de juiste tools heb.

• Exigence
  • Laatst online: 12:43

Exigence

dnkroz

Valt wel mee toch, die remvloeistof? Dat van mij kwam er zwart uit, maar nadat ik het ververst had kon ik nou niet echt zeggen dat het beter remde. Ook zeker niet slechter. Het is een gesloten systeem, dus vocht komt er niet bij, en als er geen lucht in zit dan blijft het volgens mij wel goed :)

Remvloeistof vernieuwen is overrated :P Maar ik doe het wel :P

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:54

charrel

Cortisol4life..

Euhm, gesloten of niet. Er zit altijd een luchtgaatje in je bakkie. Anders zuigt ie vaccuüm en dat remt zo lekker .... >:)

• DECOY88
(overleden)
bij me gs500 zat een rubberdekseltje ertussen. oftewel het trok niet vacuüm maar dat zwarte rubbere dekseltje word wat uitgetrokken.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_gpyz8ECc-9A/S1DIYL1yiRI/AAAAAAAAAJ8/9WKLPnWrSIU/s1024/IMG_0057.jpg

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-01 23:37

JdM

Humbled

Exigence schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:06:
[...] Het is een gesloten systeem, dus vocht komt er niet bij, en als er geen lucht in zit dan blijft het volgens mij wel goed :)

Remvloeistof vernieuwen is overrated :P Maar ik doe het wel :P
Zoals gemeld, er zit een beluchtingsgaatje in de deksel. Verder is remvloeistof hygroscopisch, verversen is derhalve eerder underrated dan overrated omdat het zich dus wel degelijk mengt met vocht, het trekt het zelfs aan! ;)
Er staat niet voor niks op de fles dat je hem na het openen niet heel lang in je garage kunt laten staan (+1 jaar ofzo).

• Widow
JdM schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:54:
[...]
Er staat niet voor niks op de fles dat je hem na het openen niet heel lang in je garage kunt laten staan (+1 jaar ofzo).
Is dat echt heel slecht dan? Ik had aan 1 fles remvloeistof niet genoeg, dus ik heb een beetje gebruik van een oude fles van vorig jaar, die toen was geopend, stevig dicht was gedraait, en eergisteren weer was geopend.

Pagina: 1 ... 232 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.