Nou nieuwe ketting ligt op mn motor, rijd weer lekker soepeltjes. Het is nog een goudkleurige ook, past leuk bij mn gele motor
Ondanks het schijtweer toch even met de gsx-r 1000 k8 proef gereden. De voorband was redelijk op helaas, hij had echt een platte kant. Dat was wel te merken in de bochten, dat reed echt voor geen meter. Normaal geef ik een duwtje naar de kant die ik op wou (countersteering), maar ik moest nu heel vreemd het stuur krampachtig vast gaan houden en ging ik als een slak door bochten. En echt als een slak, ik werd op een dubbele rotonde ingehaald door een fiat panda uit 1936
De hele drivetrain, (versnellingsbak, ketting en die meuk) was echt zo soepel als een heet mes door boter, dat reed echt super. Helaas zat ik na een kwartier al mn benen te strekken tijdens het rijden op die gsxr, hij is gewoon te klein voor me

ik heb hem niet helemaal opengetrokken, hooguit tot 8000rpm vanwege het natte weer. Maar de acceleratie was best aardig, wel sneller en vooral makkelijker dan mn VFR, omdat de versnellingen zo lang zijn. Beetje gas geven, keertje schakelen, en je rijd 180 waar je 80 mag, dat heb je nauwelijks door. Best leuk voor een keertje, maar dit word het niet vanwege de zithouding. Als ik op de tank ging liggen, kontje naar achteren, kon ik nauwelijks met mn helm achter het kuipruitje
Nog een plaatje om het te vergeten dan maar..
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.