“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Kantje boord (was beetje gespannen), maar k heb hem.
Nu als de soduju een motor kopen en dan echt leren rijden!
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Wij hebben ER5 motoren (en F650GS en Fazer600's) en daar hebben we een lichte en een zware van, die lichte is 34kW en die zware is 37kW... tel uit je winstVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:40:
[...]
Vreemd, ik heb vanaf het begin ook op zo'n Honda CBF 500 gelest (ook vanaf 0 ervaring), en na 13 lessen moest ik uit noodzaak op "de 25 kW" motor van mn rijschool...en ik merkte totaal geen verschil?
Rammelt ie zo of versterkt de camera dat gewoon heel erg ?rimpeldinky schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:53:
http://youtube.com/watch?v=3BhgkqukV68
filmpie (in het donker) van mijn nieuwe brikkie
Het zijn tenslotte een beetje creatieve blokken van die oude VF'en
Ze klinken wel lief trouwens, zeker met een 4 in 2, dan komt het plafond van tunnels omlaag gedreund als je daar rustig doorheen gaat
leeg
Hoor je wel eens van leerlingen dat je met hun clockenspiel tegen de tank aan zitten te stuiteren ? Daar had ik best wel last vanJdM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:56:
[...]
Wij hebben ER5 motoren (en F650GS en Fazer600's) en daar hebben we een lichte en een zware van, die lichte is 34kW en die zware is 37kW... tel uit je winst

Nee, geen ER-5 voor Steve
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
zometeen als ik thuis ben (en het nog een beetje licht is) nog eens proberen4x2 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:14:
[...]
Rammelt ie zo of versterkt de camera dat gewoon heel erg ?
Het zijn tenslotte een beetje creatieve blokken van die oude VF'en
Ze klinken wel lief trouwens, zeker met een 4 in 2, dan komt het plafond van tunnels omlaag gedreund als je daar rustig doorheen gaat.
*burp*
Geoefend voor AVB op: Langzame en snelle slalom, precisiestop, stopproef, uitwijkproef...
Was allemaal nog best pittig maar het kutste van alles vond ik de langzame slalom.. wat een kutzooi!
Maar goed, deze zal de volgende keren wel beter gaan!
Wat vonden jullie de kutste oefening voor avb?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Alles is "goed" te doen, als je maar niet naar die pillonen kijkt.... je gaat dezelfde kant op als daar waar je naar kijkt, en die pillonen daar wil je nou nét niet naar toeVince22 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:16:
Vandaag m'n 2de en 3de lesuren gehad en het was wéér droog... en de k-k-kou was ik nu op voorbereid! Trainingspak onder mn leren pak!![]()
Geoefend voor AVB op: Langzame en snelle slalom, precisiestop, stopproef, uitwijkproef...
Was allemaal nog best pittig maar het kutste van alles vond ik de langzame slalom.. wat een kutzooi!
Maar goed, deze zal de volgende keren wel beter gaan!
Wat vonden jullie de kutste oefening voor avb?
Maarreh... Langzame slalom .... kopppeling laten slippen, achterrem gebruiken....... én niet op die pillonen letten
[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 24-01-2008 21:30 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Je mag de koppeling toch niet laten slippen? Ik vind bijv de halve draai veel makkelijker met slippende koppeling dan met enkel achterrem en gas. (beter gezegd, op de eerste manier lukt het wel, andere nietwimmel_1 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:27:
[...]
Alles is "goed" te doen, als je maar niet naar die pillonen kijkt.... je gaat dezelfde kant op als daar waar je naar kijkt, en die pillonen daar wil je nou nét niet naar toe
Maarreh... Langzame slalom .... kopppeling laten slippen, achterrem gebruiken....... én niet op die pillonen letten![]()
Die mag je zeker laten slippen, zo is 't mij uiteindelijk ook gelukt, koppeling laten slippen en de achterrem erbij. En dan dooroefenen terwijl de rest koffie zit te drinken totdat het lukt. (En door dat continue herhalen ipv rechtdoor rijden aan het eind meteen omkeren bij je examenDRAFTER86 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:45:
[...]
Je mag de koppeling toch niet laten slippen? Ik vind bijv de halve draai veel makkelijker met slippende koppeling dan met enkel achterrem en gas. (beter gezegd, op de eerste manier lukt het wel, andere niet)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Dus ga maar lekker door met oefenen en van die koppeling afblijven, dat mag je lekker doen als je je eigen motor hebt
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
*burp*
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik betwijfel eigenlijk of ik het achtje nu met mijn ZZR nog kan, nooit geprobeerd

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
http://www.youtube.com/watch?v=FDulmOXnuicChakotay schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:41:
Halve draai en het achtje deed ik altijd met alleen de achterrem, de langzame slalom met een beetje koppeling erbij.
Ik betwijfel eigenlijk of ik het achtje nu met mijn ZZR nog kan, nooit geprobeerdDat ding weegt aardig wat meer dat de les-CBtjes, en daarmee had ik er al moeite mee
Hoeft geen bezwaar te zijn denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=Csf3OmGD8UE&NR=1
Ook mooi, "Waar je kijkt ga je heen..." echt niet ! (mits voldoende oefening)
[ Voor 11% gewijzigd door steveman op 25-01-2008 11:54 ]
*burp*
De ZZR kan het vast prima... Het ging meer om het "mij" gedeelte in "mijn ZZR"steveman schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:44:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=FDulmOXnuic
Hoeft geen bezwaar te zijn denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=Csf3OmGD8UE&NR=1
Ook mooi, "Waar je kijkt ga je heen..." echt niet ! (mits voldoende oefening)
Klikje voor een .pdf met daarin de richtlijnen voor de verrichtingen.DRAFTER86 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:45:
[...]
Je mag de koppeling toch niet laten slippen? Ik vind bijv de halve draai veel makkelijker met slippende koppeling dan met enkel achterrem en gas. (beter gezegd, op de eerste manier lukt het wel, andere niet)
Als het daar verkeerd in staat dan kan ik het helaas ook niet helpen
(al lijkt me het sowieso wel verstandig om een beetje normaal te doen bij dat soort grote events, daaar komt altijd veel blauw op af...)
Verwijderd
En als je dan wel de koppeling gaat/mag gebruiken (zoals bij de langzame slalom), dan moet je weer opletten dat je niet tè langzaam gaat rijden (deed ik het begin veel
En natuurlijk kijken ja, altijd kijken in de juiste richting
Hier staat ook aangegeven waar ze opletten bij je AVB, dus al dan niet gebruik van koppeling etc.wimmel_1 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:08:
[...]
Klikje voor een .pdf met daarin de richtlijnen voor de verrichtingen.Heb ik geloof ik al eens eerder gepost
Als het daar verkeerd in staat dan kan ik het helaas ook niet helpen

De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 19:01 ]
*burp*
Bij een 8tje gewoon met 2000 toeren rijden en dan met de achterrem de snelheid regelen. Zo deed ik het en dat ging prima.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:00:
tijdens achtje of halve draai kan je beter geen slippende koppeling gebruiken, als je hem namelijk per ongeluk te ver inknijpt zodat je aandrijving verliest val je om.
Verwijderd
Amen, ik ookWokschotel schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:36:
[...]
Bij een 8tje gewoon met 2000 toeren rijden en dan met de achterrem de snelheid regelen. Zo deed ik het en dat ging prima.
Quoted for reminder!DinX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:35:
Vanaf vrijdag 25 januari (22.00) weer een nieuwe reeks op Discovery Channel.
Birth of a racer (opgelet, amerikaanse site met ditto uren, 22 uur dus vrijdag de 25ste).
[...]
Ziet er leuk uit
Nah, dat was dus precies hetzelfde als dat ik laatst ook gezien had, alleen was het toen beduidend later op tv... Maargoed, volgende week maar weer dus
[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 26-01-2008 00:00 ]
In Nederland betaal je op dit moment voor hetzelfde setje met verlengsnoeren rond de 400 euro.
Hopelijk krijg ik het volgende week ergens binnen en kan ik het lekker inbouwen op m'n GS, toch wel lekker als je met je duo kan kleppen onderweg.
Van de zomer 3 weken door Noorwegen op de motor, dat is toch fijner met wat spraak en een muziekje op de achtergrond.
Halve draai ging na ongeveer 1,5 uur opeens goed, geen idee waarom.
Daarna achtje gedaan, ging na 3x ook prima.
Was halverwege echt goed chagerijnig, maar nu wel weer opgelucht.
Enige wat nog niet wil is de langzame slalom. Oja, ook voor het eerst de motor laten vallen, iets te langzame halve draai...
Nét een 2004 R6 gekocht met uiteraard alle kleding in dezelfde kleurstelling. Foto's komen wel als 'ie woensdag hier is
En bij dezen ..... Blauwe zijn sneller
Misschien m'n icon en sub ook maar aanpassen ...... Finally went BLUE
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Wat vinden jullie eigenlijk van het uiterlijk van de RC8? Ik heb zelf nog mijn twijfels over die koplamp/topkuip constructie.
extreemChakotay schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:19:
Leuk promofilmpje voor de KTM RC8. Respect voor hoe de berijder dat ding alsof het een SM is door de bochten smijt
Wat vinden jullie eigenlijk van het uiterlijk van de RC8? Ik heb zelf nog mijn twijfels over die koplamp/topkuip constructie.
*burp*
Die koplampconstructie zie je op steeds meer (SS) motoren terug doordat ze de gehele fiets smaller proberen te maken, incl. de topkuip.
Mijn persoonlijke mening: niet mooi, maar waarschijnlijk zal het wel functioneel zijn voor de aerodynamica. Ik heb vanmiddag ook nog even staan kijken (niet meer dan dat
Kleine "rectificatie" mag gedaan worden IMHO ... omrekenfactor = 1.36 ipv 1,6Tylen schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:17:
50x1,6=80 ach dat valt dan toch nog wel mee
Maar lekker gevoel is dat he, als je opeens "mega" meer vermogen hebt![]()
Verwijderd
Lekker 90's, toen het niet allemaal glad hoefde te zijn. IRL vind ik een dergelijke GSXR zo enorm stoer van voren. Daar ga je wel voor aan de kant.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:15:
[...]
Met die uitstekende richtingsaanwijzers? Nah, vind ik niet.
Bijna goed... Deze dus.. Maar ik ben nogal bevooroordeelt helaas

Making an ass of myself since the 70's
Over de lelijkste achterkant gesproken.shaggy8675 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:36:
[...]
Bijna goed... Deze dus.. Maar ik ben nogal bevooroordeelt helaas![]()
[afbeelding]
nofi
^^ met dom-DG- schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:57:
[...]
Over de lelijkste achterkant gesproken.![]()
nofi![]()
Ze moeten echt eens een keer een andere kont maken voor die dingen
No waii!wimmel_1 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:01:
[...]
Kleine "rectificatie" mag gedaan worden IMHO ... omrekenfactor = 1.36 ipv 1,6
1 mijl == 1.60935 km ! (vervloekte engels leraar... ik heb dat getal nu al sinds 1996 in m'n hoofd

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Heeft ie 't mooi verkeerd aan ons geleerd
[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 26-01-2008 19:45 ]
leeg
De context was mijlen vs kmrimpeldinky schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 07:38:
ik stapte gister voor et eerst op een 80 pk machinekwam van een 30pk crosser af, toen ik dat gas open deed was het ook ff wennen
(wat rijdtie toch traag? mag hier 70 en met 50 race ik iedereen al voorbij... OH SHIT! MIJLENTELLER
)

Wise enough to play the fool
Verwijderd
* Will_M las van nieuw naar oud
berichtje ging over vermogen en niet over snelheid, vandaar. Sorry.
Vermogen én Snelheid hebben NIETS met elkaar te maken....
[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 26-01-2008 20:42 ]
Deze bedoelde 'ie:

Verwijderd
teacher schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:08:
Wat ik nog steeds "stoere" motoren vind qua looks:
[afbeelding]

Verwijderd
Overigens hoop ik nog voor de zomer ook hier een foto van mijn motor te kunnen posten. 25kw, dus niet spectaculair.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 21:28 ]
Verwijderd
Hoi slindenau! :W
Waarom wonen al die vrouwen in Leiden Ik kom ze nooit tegen
[ Voor 21% gewijzigd door ROFLASTC op 27-01-2008 00:12 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
Het was niet eng of bijzonder moeilijk.
Wat gedaan in de twee uur, van en naar de oefenplaats gereden, daar verdere uitleg gekregen over houding op de motor.
De oefeningen waren;
1) met 50km een 'nood'stop waarbij teruggeschakeld moest worden en stil staan voor de pionnen met je rechterbeen op het asfalt.
2) een uitwijk oefening waarbij je met 40 á 50 uit moest wijken en weer terug komen naar de fictieve rijbaan
3) een halve draai linksom en rechtsom met een sleeprem en
4) een 8 draaien binnen de pionnen wederom met sleeprem.
Het ging na wat oefennen binnen de 2 uur redelijk tot goed al komt het dat ik al redelijk wat tweewiel ervaring hebt, als fanatiek mountainbiker heb ik een goed evenwichtsgevoel.
Het kijken is nog onwennig en de grap over de euro's op de weg die hij al had opgeraapt heb ik al gehoord maar hé het is mijn eerste keer
heb je de achterkant van een hayabusa wel eens gezien??-DG- schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:57:
[...]
Over de lelijkste achterkant gesproken.![]()
nofi![]()
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Één-na lelijkste dan.ToolkiT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:21:
[...]
heb je de achterkant van een hayabusa wel eens gezien??
Inderdaad, wat een lelijk hok is die hayabusa.
And it goes BRAAAAAPP!
-DG- schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:57:
[...]
Één-na lelijkste dan.![]()
Inderdaad, wat een lelijk hok is die hayabusa.
Niet alleen de achterkant.ToolkiT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:21:
[...]
heb je de achterkant van een hayabusa wel eens gezien??

Inlijn driewieler

[ Voor 16% gewijzigd door ROFLASTC op 27-01-2008 20:11 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Zal me niks verbazen als het een fotosoepje is hoor. De meesten die de achterbrug verlengen doen dat met 1 wielChakotay schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:20:
Right... Zo weet je zeker dat je echt absoluut geen enkele bocht meer om kan?
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
ik snap ook niet wat mensen in busa's zien, sommige mensen vinden die dingen blijkbaar echt prachtig.
Zullen vooral Hispanics in Miami of SanDiego zijn denk ikVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:42:
ik snap ook niet wat mensen in busa's zien, sommige mensen vinden die dingen blijkbaar echt prachtig.
And it goes BRAAAAAPP!
Ik zie daar een elektrisch kastje ?Tele schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:32:
Over-the-top engineered oplossing? Ja, maar wel fijn
And it goes BRAAAAAPP!
The integrated electronics compensate for the temperature related flow properties of the lubricant. There's no need to make adjustments to suit varying temperatures.
http://www.superstreetbik...uzuki_hayabusa/index.htmlROFLASTC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:25:
[...]
Zal me niks verbazen als het een fotosoepje is hoor. De meesten die de achterbrug verlengen doen dat met 1 wiel

En dan nog zeggen dat de nieuwe blade lelijk is. Damn wat een mega geile mooie machine...ROFLASTC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo lust ik ze ook nog wel
En dan niet eens aandrijving op het achterste wiel, dan komt die inderdaad nooit meer omhoog. Gewoon iemand met een klein pikkie dussteveman schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:46:
[...]
http://www.superstreetbik...uzuki_hayabusa/index.html
Ik achtte een shopje ook heel waarschijnlijk!
Ik heb de nieuwe Blade zaterdag live gezien. ECHT EEN LELIJK DING. ziet er helemaal niet 'snel' uit.. Saai ding.Tylen schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:23:
[...]
En dan nog zeggen dat de nieuwe blade lelijk is. Damn wat een mega geile mooie machine...
Have a wheelie good weekend!
En hij remt nog niet eens met beide wielen. Wat'n poser zeg-DG- schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:24:
[...]
En dan niet eens aandrijving op het achterste wiel, dan komt die inderdaad nooit meer omhoog. Gewoon iemand met een klein pikkie dus.
And it goes BRAAAAAPP!
ROFLASTC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo lust ik ze ook nog wel
* Capo moest 3500/4000 euro bij geven om over te stappen op een 1000RR 2007 in die kleurstelling. Spijtig want ben er erg van gecharmeerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Capo op 28-01-2008 10:12 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
En dat zal tegenwoordig niet meer te betalen zijn gezien de huizenprijzen en bijkomend gezeikCapo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:08:
[...]
![]()
* Capo moest 3500/4000 euro bij geven om over te stappen op een 1000RR 2007 in die kleurstelling. Spijtig want ben er erg van gecharmeerd.
Edit: De plaatjes kwamen van de motoren Hyve dus als iedereen ff mijn vriendje wil worden, graag
And it goes BRAAAAAPP!
ROFLASTC schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:15:
[...]
En dat zal tegenwoordig niet meer te betalen zijn gezien de huizenprijzen en bijkomend gezeik
Done............. je hebt weer een hyver derbij.Edit: De plaatjes kwamen van de motoren Hyve dus als iedereen ff mijn vriendje wil worden, graag
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Maar die B-king is echt GROOT. De tank lijkt wel een meter in het vierkant te zijn en het koste me echt kracht om de motor van de standaard te krijgen. Als ik dat bij de R1 zou doen dan zou ik met motor en al de andere kant op omvallen. Gek genoeg zie je van de foto's niet dat het zo'n gigantische motor is omdat de verhoudingen wel goed kloppen. Maar ze hadden er in Apeldoorn een gixxer 750 naast staan en dat leek wel een mini-bike.
Kortom ik ben alleen maar blijer met mijn keuze voor de R1.
Yeah , wie wordt nr55!!!oneoneoneDone............. je hebt weer een hyver derbij.
And it goes BRAAAAAPP!
Was ook mijn in druk. Die B king is veelste en veelste en nogmaals VEELSTE groot. Gaat echt nergens over. GSR600 met een busa blok eronder had ik gehoopt maar helaas..FragDaddy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:00:
Ik heb zaterdag ook op een B-king gezeten. Voordat ik de R1 tegenkwam heb ik serieus overwogen nog eens op een B-king proef te rijden en eventueel zo'n ding te kopen. Naked met 180pk. What more do you want? Paar andere uitlaten erop en gaan!
Maar die B-king is echt GROOT. De tank lijkt wel een meter in het vierkant te zijn en het koste me echt kracht om de motor van de standaard te krijgen. Als ik dat bij de R1 zou doen dan zou ik met motor en al de andere kant op omvallen. Gek genoeg zie je van de foto's niet dat het zo'n gigantische motor is omdat de verhoudingen wel goed kloppen. Maar ze hadden er in Apeldoorn een gixxer 750 naast staan en dat leek wel een mini-bike.
Kortom ik ben alleen maar blijer met mijn keuze voor de R1.
Goed dat je bilj bent
ik heb mijn motor al tijdje niet meer gezien, verwacht als ik de 1000 zie staan ik weer verliefd word erop
Hey voor iemand met een fors postuur is zo'n B-king prima te doen, maar ik ben maar een iel mannetje van 75kg.Capo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:10:
[...]
Was ook mijn in druk. Die B king is veelste en veelste en nogmaals VEELSTE groot. Gaat echt nergens over. GSR600 met een busa blok eronder had ik gehoopt maar helaas..
Goed dat je bilj bent
ik heb mijn motor al tijdje niet meer gezien, verwacht als ik de 1000 zie staan ik weer verliefd word erop
Heb jij je motor niet thuis staan dan? Ik heb die van mij gewoon in de schuur staan en sta er bijna elke avond even bij te kwijlen. (nog steeds verliefd

volgens de reviews schijnt ie wel goed te rijden en heb je rijdend niet dat zware gevoel...Capo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:10:
[...]
Was ook mijn in druk. Die B king is veelste en veelste en nogmaals VEELSTE groot. Gaat echt nergens over. GSR600 met een busa blok eronder had ik gehoopt maar helaas..
Goed dat je bilj bent
Zelf nog niet eentje 'in the flesh' gezien...
1. Die fireblade is echt heel erg mooi, de wielen zijn prachtig. Dat zie je ook op de RSV factory en andere dure bikes, veel dunne spaken in plaast van de standaard 3 "dikke poten".
2. Ketting smeer systeem is erg handig, duur? Dacht dat je voor zoiets al snel 200 euro af kon tikken..
3. De B-King is niet te groot vind ik, het toont juist extra z'n "overmacht" vind ik. Net als bij een grote Amerikaan met dito V8 erin. Die zijn ook groot en je weet dat het menes is.
4. Even als laatste puntje, ik ben 1 van de mensen die de Busa wel mooi vind! Net als de ZZR, ze hebben iets gestroomlijnds, iets snels erin zitten. Glooiends, ik vind het prachtig. Custom gedoe vind ik daarentegen weer onzin, zeker die 3 wieler. Slaat nergens op, haha.
* Yonni werpt een blik naar zijn oude CB400T en voelt zich op en top motorrijder
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Wat een berg licht geeft dat zeg, je ziet borden en lichtgevende dingen echt van stukken verder weg.
M'n mede- mee- motorrijders waren wat minder gecharmeerd, die hadden het idee dat ze steeds geflitst werden als het weerkaatste in hun spiegels als ik achter ze reed en even flink optrok ..
Al met een een erg prettige investering, nu alleen nog even zo'n zelfde 50watt setje inbouwen in de soes gsx-r 750 k7 van een vriend van me. Daar zal het inbouwen wat meer tijd kosten dan op m'n GS-je!
Vind de (standaard) 'busa ook wel wat hebben hoor, maar als je die andere achterkant al niks vind is die van de 'busa helemaal niks..Yonni schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:53:
4. Even als laatste puntje, ik ben 1 van de mensen die de Busa wel mooi vind! Net als de ZZR, ze hebben iets gestroomlijnds, iets snels erin zitten. Glooiends, ik vind het prachtig.
Hij is niet estetisch mooi, maar het is wel allemaal functioneel design, wat weer een schoonheid van zichzelf heeft..
Net als een BMW GS die zijn ook niet puur mooi, maar ik vind ze wel mooi om naar te kijken..
Ditto met de versys...
SS bikes zijn weer veel elgeganter maar doen me minder.. ik hou denk ik van wat appart design...
ik zit rond de 114kg dus zou al beter passen als op de huidige midi bike van me, maar motor is mij gewoon te grootFragDaddy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:31:
[...]
Hey voor iemand met een fors postuur is zo'n B-king prima te doen, maar ik ben maar een iel mannetje van 75kg.
Omdat we 200km gaan verhuizen ( van Noord-holland naar grens streek Brabant/Limburg/Belgie, wonen in Limburg, 200m van de Belgische grens ) heb ik de duurdere motoren maar even verhuisd naar een kameraad van me.Heb jij je motor niet thuis staan dan? Ik heb die van mij gewoon in de schuur staan en sta er bijna elke avond even bij te kwijlen. (nog steeds verliefd)
- Makkelijker met verhuizen dat we ruimte hebben voor dozen in de garage
- Kunnen ze niet beschadigen
- Kunnen "kijkers" naar het huis niet paar weken later terug komen zonder makelaar om de motors op te halen
- Staat beter als je een "ruime" garage hebt als er evt. kopers komen kijken
Vind het spijtig want kijk idd ook graag even naar de motor als ik thuis kom. Of gauw nog ff poetsen hier of daar etc.
Wat ik vermoed is dat het een poser fiets is kwa standaard rij ervaring. Het echte gummen ermee moet er nog wel even wat geld in gestopt worden ( links en rechts is dat ook al bevestigd )ToolkiT schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:41:
[...]
volgens de reviews schijnt ie wel goed te rijden en heb je rijdend niet dat zware gevoel...
Zelf nog niet eentje 'in the flesh' gezien...
Hij is ook nogal begrensd helaas.....
Mijn vriendin haar volgende motor word een Busa. Ik begin ze steeds mooier en mooier te vinden.Yonni schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:53:
4. Even als laatste puntje, ik ben 1 van de mensen die de Busa wel mooi vind! Net als de ZZR, ze hebben iets gestroomlijnds, iets snels erin zitten. Glooiends, ik vind het prachtig. Custom gedoe vind ik daarentegen weer onzin, zeker die 3 wieler. Slaat nergens op, haha.
Het is gewoon wat apart.
En custom gedoe ? nee vind ik niks.. maaaaar mensen in nederland ( lees europa ) zijn gek. Kijken niet langer als hun neus lang is. Ze betalen gerust 1900 euro voor 2 uitlaatjes terwijl dat ergens anders minder kost. ( een heel pak geld minder ) .. net als met pvm wielen.. je hebt ze voor stuk minder als waar je ze hier voor krijgt.
* Capo is beetje klaar met alles op dat gebied. Rijden en lol hebben en de rest .. laat zijn laat zijn.. teveel gepose en te weinig echte motor fun.
[ Voor 23% gewijzigd door Capo op 28-01-2008 14:30 ]
Verwijderd
2008:

2007:

die van 2007 in rood wit blauw en die in repsol kleuren vind ik echt de mooiste motoren verkrijgbaar atm.
2008 blade:
profiel:
-rare kont
-hele stompe neus

rare 'ronde' koplampen. Lijkt wel een insect.

Ik moest, toen ik om die blade heen liep meteen aan die Y2K turbine motor denken van Marine Technologies..

[ Voor 11% gewijzigd door FragDaddy op 28-01-2008 15:21 ]
De 1000 suzuki is in 2007 al lelijk geworden , 2008 is zelfde.
De zx10 is nog maar de vraag.. kan nog niet oordelen wat 2008 doet.
Mooiste motor , meen de R6 2008 ?
Dat stompe ding van hierboven, afgrijselijk zeg! Zelfde geldt voor Suzuki, ik vond de GSX--R600 2001-2003 al mooier dan die van 2004, maar vergeleken met de huidige modellen was die nog mooi
Ik ben niet zo'n Kawa fan, dus daar ik niet echt naar. Yamaha doet het dan wel weer goed, die modellen blijven wat meer in lijn met wat ze waren. Al verkies ik de R6 2002 boven het huidige model qua uiterlijk.
Divide and conquer.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.