Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.251 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:20

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

50x1,6=80 ach dat valt dan toch nog wel mee ;)

Maar lekker gevoel is dat he, als je opeens "mega" meer vermogen hebt _/-\o_ _/-\o_

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Ben gisterochtend geslaagd voor mijn motor rijbewijs.
Kantje boord (was beetje gespannen), maar k heb hem.
Nu als de soduju een motor kopen en dan echt leren rijden! 8)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

feli whitehouse :) \o/

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:40:
[...]

Vreemd, ik heb vanaf het begin ook op zo'n Honda CBF 500 gelest (ook vanaf 0 ervaring), en na 13 lessen moest ik uit noodzaak op "de 25 kW" motor van mn rijschool...en ik merkte totaal geen verschil :o?
Wij hebben ER5 motoren (en F650GS en Fazer600's) en daar hebben we een lichte en een zware van, die lichte is 34kW en die zware is 37kW... tel uit je winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 13:42

4x2

lộn xộn quá

Rammelt ie zo of versterkt de camera dat gewoon heel erg ?
Het zijn tenslotte een beetje creatieve blokken van die oude VF'en :P
Ze klinken wel lief trouwens, zeker met een 4 in 2, dan komt het plafond van tunnels omlaag gedreund als je daar rustig doorheen gaat :P.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:44

steveman

Comfortabel ten onder

JdM schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:56:
[...]

Wij hebben ER5 motoren (en F650GS en Fazer600's) en daar hebben we een lichte en een zware van, die lichte is 34kW en die zware is 37kW... tel uit je winst ;)
Hoor je wel eens van leerlingen dat je met hun clockenspiel tegen de tank aan zitten te stuiteren ? Daar had ik best wel last van :X

Nee, geen ER-5 voor Steve

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

4x2 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:14:
[...]

Rammelt ie zo of versterkt de camera dat gewoon heel erg ?
Het zijn tenslotte een beetje creatieve blokken van die oude VF'en :P
Ze klinken wel lief trouwens, zeker met een 4 in 2, dan komt het plafond van tunnels omlaag gedreund als je daar rustig doorheen gaat :P.
zometeen als ik thuis ben (en het nog een beetje licht is) nog eens proberen :P was meer een test offie op joubuis wel geluid gaf, op mijn pc niet nml :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 12:38
Vandaag m'n 2de en 3de lesuren gehad en het was wéér droog... en de k-k-kou was ik nu op voorbereid! Trainingspak onder mn leren pak! :P :)
Geoefend voor AVB op: Langzame en snelle slalom, precisiestop, stopproef, uitwijkproef...
Was allemaal nog best pittig maar het kutste van alles vond ik de langzame slalom.. wat een kutzooi! :(
Maar goed, deze zal de volgende keren wel beter gaan!

Wat vonden jullie de kutste oefening voor avb?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:39

_Apache_

For life.

Wegrijden uit een parkeerplek, vergt wat evenwicht en souplesse met de koppeling.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vince22 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:16:
Vandaag m'n 2de en 3de lesuren gehad en het was wéér droog... en de k-k-kou was ik nu op voorbereid! Trainingspak onder mn leren pak! :P :)
Geoefend voor AVB op: Langzame en snelle slalom, precisiestop, stopproef, uitwijkproef...
Was allemaal nog best pittig maar het kutste van alles vond ik de langzame slalom.. wat een kutzooi! :(
Maar goed, deze zal de volgende keren wel beter gaan!

Wat vonden jullie de kutste oefening voor avb?
Alles is "goed" te doen, als je maar niet naar die pillonen kijkt.... je gaat dezelfde kant op als daar waar je naar kijkt, en die pillonen daar wil je nou nét niet naar toe ;)

Maarreh... Langzame slalom .... kopppeling laten slippen, achterrem gebruiken....... én niet op die pillonen letten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 24-01-2008 21:30 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Ik had een hekel aan die langzame oefeningen. Achtje, langzame slalom, ik vond het maar niks... Wegrijden uit parkeervak en stapvoets rijden vond ik dan weer wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
wimmel_1 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:27:
[...]

Alles is "goed" te doen, als je maar niet naar die pillonen kijkt.... je gaat dezelfde kant op als daar waar je naar kijkt, en die pillonen daar wil je nou nét niet naar toe ;)

Maarreh... Langzame slalom .... kopppeling laten slippen, achterrem gebruiken....... én niet op die pillonen letten ;)
Je mag de koppeling toch niet laten slippen? Ik vind bijv de halve draai veel makkelijker met slippende koppeling dan met enkel achterrem en gas. (beter gezegd, op de eerste manier lukt het wel, andere niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

DRAFTER86 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:45:
[...]

Je mag de koppeling toch niet laten slippen? Ik vind bijv de halve draai veel makkelijker met slippende koppeling dan met enkel achterrem en gas. (beter gezegd, op de eerste manier lukt het wel, andere niet :))
Die mag je zeker laten slippen, zo is 't mij uiteindelijk ook gelukt, koppeling laten slippen en de achterrem erbij. En dan dooroefenen terwijl de rest koffie zit te drinken totdat het lukt. (En door dat continue herhalen ipv rechtdoor rijden aan het eind meteen omkeren bij je examen :o )

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
De truck met dat achtje is dat je bijna je nek omdraait, zodat de je lichaam volgt en zo de motor omlegt. Daarbij moet je zorgen dat de motor constant trekkende is, dit doe je dus door gas te geven en op de rem te staan. Zo gaat ie niet bokken, omdat je net iets hoger dan stationair zit en blijf de motor door gaan. Zou je gaan bokken, kan je eventueel je balans verliezen en omkukelen.

Dus ga maar lekker door met oefenen en van die koppeling afblijven, dat mag je lekker doen als je je eigen motor hebt :> .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

hoezo? rijscholen krijgen korting op koppelingsplaten :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 12:38
Haha... volgens mij ook :P Vooral bij m'n eerste les.. was even vergeten hoe ze roken! :D

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Vond juiste de oefeningen allemaal leuk. Het standaard rijden op de weg vond ik niet leuk. Geef mij maar oefeningen hahaha. Welke ik het leukst vond waren het achtje en de noodstop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Met de halve draai en 't achtje liet ik de koppeling niet slippen, maar de vraag ging dan ook over de langzame slalom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-09 09:27

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Halve draai en het achtje deed ik altijd met alleen de achterrem, de langzame slalom met een beetje koppeling erbij.

Ik betwijfel eigenlijk of ik het achtje nu met mijn ZZR nog kan, nooit geprobeerd :X Dat ding weegt aardig wat meer dat de les-CBtjes, en daarmee had ik er al moeite mee :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Chakotay schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:41:
Halve draai en het achtje deed ik altijd met alleen de achterrem, de langzame slalom met een beetje koppeling erbij.

Ik betwijfel eigenlijk of ik het achtje nu met mijn ZZR nog kan, nooit geprobeerd :X Dat ding weegt aardig wat meer dat de les-CBtjes, en daarmee had ik er al moeite mee :p
http://www.youtube.com/watch?v=FDulmOXnuic

Hoeft geen bezwaar te zijn denk ik :+

http://www.youtube.com/watch?v=Csf3OmGD8UE&NR=1
Ook mooi, "Waar je kijkt ga je heen..." echt niet ! (mits voldoende oefening)

[ Voor 11% gewijzigd door steveman op 25-01-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

met mijn vf hoef ik daar voorlopig nog niet aan te denken zeg... wat een slagschip om te rijden :p ik ben al aardig aan het wennen maar toch is het nog niet op niveau :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
steveman schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:44:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=FDulmOXnuic

Hoeft geen bezwaar te zijn denk ik :+

http://www.youtube.com/watch?v=Csf3OmGD8UE&NR=1
Ook mooi, "Waar je kijkt ga je heen..." echt niet ! (mits voldoende oefening)
De ZZR kan het vast prima... Het ging meer om het "mij" gedeelte in "mijn ZZR" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

DRAFTER86 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:45:
[...]

Klikje voor een .pdf met daarin de richtlijnen voor de verrichtingen. :) Heb ik geloof ik al eens eerder gepost

Als het daar verkeerd in staat dan kan ik het helaas ook niet helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Volgende week wel allemaal braaf doen in Utrecht :)

(al lijkt me het sowieso wel verstandig om een beetje normaal te doen bij dat soort grote events, daaar komt altijd veel blauw op af...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring bij die langzame/draai oefeningen: niet te snel willen gaan. Gewoon een klein beetje gas, en dan flink op de achterrem die draai maken.

En als je dan wel de koppeling gaat/mag gebruiken (zoals bij de langzame slalom), dan moet je weer opletten dat je niet tè langzaam gaat rijden (deed ik het begin veel :( ).

En natuurlijk kijken ja, altijd kijken in de juiste richting ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
wimmel_1 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:08:
[...]
Klikje voor een .pdf met daarin de richtlijnen voor de verrichtingen. :) Heb ik geloof ik al eens eerder gepost

Als het daar verkeerd in staat dan kan ik het helaas ook niet helpen :+
Hier staat ook aangegeven waar ze opletten bij je AVB, dus al dan niet gebruik van koppeling etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:14

Wokschotel

Op 6 wielen

Morgen m'n 'nieuwe' eerste motor ophalen *O*

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdens achtje of halve draai kan je beter geen slippende koppeling gebruiken, als je hem namelijk per ongeluk te ver inknijpt zodat je aandrijving verliest val je om.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

http://youtube.com/watch?v=mjIPWJmr93M <= wazig beelt en brak geluid :p maar het is overdag

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:31

charrel

Cortisol4life..

iig geen brieven meer dat er een wrak bij je voor de deur staat, deze loopt nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:00:
tijdens achtje of halve draai kan je beter geen slippende koppeling gebruiken, als je hem namelijk per ongeluk te ver inknijpt zodat je aandrijving verliest val je om.
Bij een 8tje gewoon met 2000 toeren rijden en dan met de achterrem de snelheid regelen. Zo deed ik het en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:36:
[...]

Bij een 8tje gewoon met 2000 toeren rijden en dan met de achterrem de snelheid regelen. Zo deed ik het en dat ging prima.
Amen, ik ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

DinX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:35:
Vanaf vrijdag 25 januari (22.00) weer een nieuwe reeks op Discovery Channel.

Birth of a racer (opgelet, amerikaanse site met ditto uren, 22 uur dus vrijdag de 25ste).

[...]

Ziet er leuk uit :)
Quoted for reminder!

Nah, dat was dus precies hetzelfde als dat ik laatst ook gezien had, alleen was het toen beduidend later op tv... Maargoed, volgende week maar weer dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door steveman op 26-01-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Zo van de week even een autocom setje besteld in Engeland, autocom kit200 duo active met 2 gekrulde verlengsnoeren voor 167 eurootjes. Spullen gaan er zeker uit voor de nieuwe collectie daar.
In Nederland betaal je op dit moment voor hetzelfde setje met verlengsnoeren rond de 400 euro.
Hopelijk krijg ik het volgende week ergens binnen en kan ik het lekker inbouwen op m'n GS, toch wel lekker als je met je duo kan kleppen onderweg.
Van de zomer 3 weken door Noorwegen op de motor, dat is toch fijner met wat spraak en een muziekje op de achtergrond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Zo, net weer 2 uur gelest, heerlijk weer! Heb zelfs het zonnevizier van mijn S1 gebruikt 8)
Halve draai ging na ongeveer 1,5 uur opeens goed, geen idee waarom.
Daarna achtje gedaan, ging na 3x ook prima.
Was halverwege echt goed chagerijnig, maar nu wel weer opgelucht.
Enige wat nog niet wil is de langzame slalom. Oja, ook voor het eerst de motor laten vallen, iets te langzame halve draai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die zaterdagmiddagen worden met dit zonnige weer hier in de buurt ineens weer een heel stuk duurder :+

Nét een 2004 R6 gekocht met uiteraard alle kleding in dezelfde kleurstelling. Foto's komen wel als 'ie woensdag hier is

En bij dezen ..... Blauwe zijn sneller >:)

Misschien m'n icon en sub ook maar aanpassen ...... Finally went BLUE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 22-09 16:54

DinX

Motormuis

Blauwe motoren ftw :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Blauwe FJR's ftw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Leuk promofilmpje voor de KTM RC8. Respect voor hoe de berijder dat ding alsof het een SM is door de bochten smijt :)

Wat vinden jullie eigenlijk van het uiterlijk van de RC8? Ik heb zelf nog mijn twijfels over die koplamp/topkuip constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Chakotay schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:19:
Leuk promofilmpje voor de KTM RC8. Respect voor hoe de berijder dat ding alsof het een SM is door de bochten smijt :)

Wat vinden jullie eigenlijk van het uiterlijk van de RC8? Ik heb zelf nog mijn twijfels over die koplamp/topkuip constructie.
extreem :p erg extreem :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Je zou bijna gaan denken dat die makker vaker op zo'n apparaat heeft gezeten gezien de powerslide's die 'ie maakt ;)

Die koplampconstructie zie je op steeds meer (SS) motoren terug doordat ze de gehele fiets smaller proberen te maken, incl. de topkuip.
Mijn persoonlijke mening: niet mooi, maar waarschijnlijk zal het wel functioneel zijn voor de aerodynamica. Ik heb vanmiddag ook nog even staan kijken (niet meer dan dat ;) ) bij een Hayabusa en die heeft datzelfde concept meegekregen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.suzukicycles.org/photos/suzuki-history/1997/1997_GSXR750_wblue_500.jpg

Mooiste SS voorkant ever. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tylen schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:17:
50x1,6=80 ach dat valt dan toch nog wel mee ;)

Maar lekker gevoel is dat he, als je opeens "mega" meer vermogen hebt _/-\o_ _/-\o_
Kleine "rectificatie" mag gedaan worden IMHO ... omrekenfactor = 1.36 ipv 1,6 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die uitstekende richtingsaanwijzers? Nah, vind ik niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:15:
[...]

Met die uitstekende richtingsaanwijzers? Nah, vind ik niet ;).
Lekker 90's, toen het niet allemaal glad hoefde te zijn. IRL vind ik een dergelijke GSXR zo enorm stoer van voren. Daar ga je wel voor aan de kant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 16:23

Shaggy

Misantroop pur sang

Bijna goed... Deze dus.. Maar ik ben nogal bevooroordeelt helaas O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.diseno-art.com/images_2/Suzuki_TL1000R_black.jpg

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
shaggy8675 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:36:
[...]

Bijna goed... Deze dus.. Maar ik ben nogal bevooroordeelt helaas O-)

[afbeelding]
Over de lelijkste achterkant gesproken. :')

nofi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

-DG- schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:57:
[...]

nofi ;)
^^ met dom :p

Ze moeten echt eens een keer een andere kont maken voor die dingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

wimmel_1 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:01:
[...]

Kleine "rectificatie" mag gedaan worden IMHO ... omrekenfactor = 1.36 ipv 1,6 8)
No waii!

1 mijl == 1.60935 km ! (vervloekte engels leraar... ik heb dat getal nu al sinds 1996 in m'n hoofd 8)7 )

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

Heeft ie 't mooi verkeerd aan ons geleerd :o (6mm verschil ofzo)

[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 26-01-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 13:42

4x2

lộn xộn quá

x1,36 is de omrekenfactor van KW naar PK ;)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

4x2 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:52:
rimpeldinky schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 07:38:
ik stapte gister voor et eerst op een 80 pk machine :+ kwam van een 30pk crosser af, toen ik dat gas open deed was het ook ff wennen :P (wat rijdtie toch traag? mag hier 70 en met 50 race ik iedereen al voorbij... OH SHIT! MIJLENTELLER :X )
De context was mijlen vs km ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat ik nog steeds "stoere" motoren vind qua looks:

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/roadrash2/800/kawasaki-zxr750r.jpg

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Die van FortuneCity ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een voorvork van onafhankelijke orbs en noppenbanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk, die hotlink beveiligingen waar jij als enige niet van op de hoogte bent als poster :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

4x2 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:52:
* Will_M las van nieuw naar oud :+

berichtje ging over vermogen en niet over snelheid, vandaar. Sorry.

Vermogen én Snelheid hebben NIETS met elkaar te maken....

[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 26-01-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zit teacher niet zo te pesten allemaal :')

Deze bedoelde 'ie:

Afbeeldingslocatie: http://jyohokukawasaki.ftw.jp/picm/000000086.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teacher schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:08:
Wat ik nog steeds "stoere" motoren vind qua looks:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://img139.imagevenue.com/loc1034/th_78870_kawasaki-zxr750r_122_1034lo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik was net eerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een refer-blocker naar een website met adware. Nice. :P

Overigens hoop ik nog voor de zomer ook hier een foto van mijn motor te kunnen posten. 25kw, dus niet spectaculair. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij je rijbewijs al wat langer dan en nog nooit een foto gepost, of pas net gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga in maart beginnen met lessen, om na het behalen van mijn rijbewijs een leuke oldtimer te halen. Daar waar ik tegen die tijd een autorijbewijs op zak heb, ik al prima op een motorfiets kan schakelen denk ik het wel in 3 maanden voor elkaar te krijgen.

offtopic:
Hoi slindenau! :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Waarom wonen al die vrouwen in Leiden Ik kom ze nooit tegen :'(

[ Voor 21% gewijzigd door ROFLASTC op 27-01-2008 00:12 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even melden dat ik vandaag mijn eerste rijles gehad hebt.
Het was niet eng of bijzonder moeilijk.
Wat gedaan in de twee uur, van en naar de oefenplaats gereden, daar verdere uitleg gekregen over houding op de motor.
De oefeningen waren;
1) met 50km een 'nood'stop waarbij teruggeschakeld moest worden en stil staan voor de pionnen met je rechterbeen op het asfalt.
2) een uitwijk oefening waarbij je met 40 á 50 uit moest wijken en weer terug komen naar de fictieve rijbaan
3) een halve draai linksom en rechtsom met een sleeprem en
4) een 8 draaien binnen de pionnen wederom met sleeprem.
Het ging na wat oefennen binnen de 2 uur redelijk tot goed al komt het dat ik al redelijk wat tweewiel ervaring hebt, als fanatiek mountainbiker heb ik een goed evenwichtsgevoel.
Het kijken is nog onwennig en de grap over de euro's op de weg die hij al had opgeraapt heb ik al gehoord maar hé het is mijn eerste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

-DG- schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:57:
[...]

nofi ;)
heb je de achterkant van een hayabusa wel eens gezien??

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
ToolkiT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Één-na lelijkste dan. :P
Inderdaad, wat een lelijk hok is die hayabusa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.43/174600001-174650000/174636401-174636500/174636425_5_-ciY.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.43/174600001-174650000/174636401-174636500/174636423_5_Kp8f.jpeg

Zo lust ik ze ook nog wel

[ Voor 28% gewijzigd door ROFLASTC op 27-01-2008 20:04 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

-DG- schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:57:
[...]

Één-na lelijkste dan. :P
Inderdaad, wat een lelijk hok is die hayabusa.
ToolkiT schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:21:
[...]

Niet alleen de achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.hayabusaclubholland.nl/pivot/images/img_pw_203_copy1.jpg

Inlijn driewieler

Afbeeldingslocatie: http://i141.photobucket.com/albums/r46/Motorbiker_photos/NewsPics/oldNewsPics/Hayabusa_3_wheel_2.jpg

:| :')

[ Voor 16% gewijzigd door ROFLASTC op 27-01-2008 20:11 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Right... Zo weet je zeker dat je echt absoluut geen enkele bocht meer om kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Zo, sinds gisteren ook officieel motorbezitter. Pics volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Chakotay schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:20:
Right... Zo weet je zeker dat je echt absoluut geen enkele bocht meer om kan? :P
Zal me niks verbazen als het een fotosoepje is hoor. De meesten die de achterbrug verlengen doen dat met 1 wiel :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Omdat ik sinds een paar maanden met ketting ipv cardan rij, en lui ben een kettingsmeersysteem op ebay gescoord :);

Afbeeldingslocatie: http://shop.cls200.de/images/cls/speed.jpg

Over-the-top engineered oplossing? Ja, maar wel fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Fireblade is zeker een mooi ding! witte velgen vind ik altijd wel stoer. Bij me eigen motor begin ik dit alleen wel zat te worden aan gezien je ze eigen na elk ritje weer moet poetsen.

ik snap ook niet wat mensen in busa's zien, sommige mensen vinden die dingen blijkbaar echt prachtig. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:42:

ik snap ook niet wat mensen in busa's zien, sommige mensen vinden die dingen blijkbaar echt prachtig. :o
Zullen vooral Hispanics in Miami of SanDiego zijn denk ik :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tele schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:32:

Over-the-top engineered oplossing? Ja, maar wel fijn :P
Ik zie daar een elektrisch kastje ?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
ROFLASTC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:10:
[...]

Ik zie daar een elektrisch kastje ?
The integrated electronics compensate for the temperature related flow properties of the lubricant. There's no need to make adjustments to suit varying temperatures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ROFLASTC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:25:
[...]

Zal me niks verbazen als het een fotosoepje is hoor. De meesten die de achterbrug verlengen doen dat met 1 wiel :P
http://www.superstreetbik...uzuki_hayabusa/index.html

8)7 Ik achtte een shopje ook heel waarschijnlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

En dan nog zeggen dat de nieuwe blade lelijk is. Damn wat een mega geile mooie machine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
En dan niet eens aandrijving op het achterste wiel, dan komt die inderdaad nooit meer omhoog. Gewoon iemand met een klein pikkie dus :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 15:21
Tylen schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:23:
[...]

En dan nog zeggen dat de nieuwe blade lelijk is. Damn wat een mega geile mooie machine...
Ik heb de nieuwe Blade zaterdag live gezien. ECHT EEN LELIJK DING. ziet er helemaal niet 'snel' uit.. Saai ding.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mijn excuus dit is idd niet de nieuwe blade :P Laten we het op een maandag morgen opstart probleem gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

-DG- schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:24:
[...]

En dan niet eens aandrijving op het achterste wiel, dan komt die inderdaad nooit meer omhoog. Gewoon iemand met een klein pikkie dus :P .
En hij remt nog niet eens met beide wielen. Wat'n poser zeg :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
:9 _/-\o_

* Capo moest 3500/4000 euro bij geven om over te stappen op een 1000RR 2007 in die kleurstelling. Spijtig want ben er erg van gecharmeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Capo op 28-01-2008 10:12 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Capo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:08:
[...]

:9 _/-\o_

* Capo moest 3500/4000 euro bij geven om over te stappen op een 1000RR 2007 in die kleurstelling. Spijtig want ben er erg van gecharmeerd.
En dat zal tegenwoordig niet meer te betalen zijn gezien de huizenprijzen en bijkomend gezeik :P

Edit: De plaatjes kwamen van de motoren Hyve dus als iedereen ff mijn vriendje wil worden, graag :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
ROFLASTC schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:15:
[...]

En dat zal tegenwoordig niet meer te betalen zijn gezien de huizenprijzen en bijkomend gezeik :P
:'(
Edit: De plaatjes kwamen van de motoren Hyve dus als iedereen ff mijn vriendje wil worden, graag :P
Done............. je hebt weer een hyver derbij.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Ik heb zaterdag ook op een B-king gezeten. Voordat ik de R1 tegenkwam heb ik serieus overwogen nog eens op een B-king proef te rijden en eventueel zo'n ding te kopen. Naked met 180pk. What more do you want? Paar andere uitlaten erop en gaan!

Maar die B-king is echt GROOT. De tank lijkt wel een meter in het vierkant te zijn en het koste me echt kracht om de motor van de standaard te krijgen. Als ik dat bij de R1 zou doen dan zou ik met motor en al de andere kant op omvallen. Gek genoeg zie je van de foto's niet dat het zo'n gigantische motor is omdat de verhoudingen wel goed kloppen. Maar ze hadden er in Apeldoorn een gixxer 750 naast staan en dat leek wel een mini-bike.

Kortom ik ben alleen maar blijer met mijn keuze voor de R1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

:>
Done............. je hebt weer een hyver derbij.
Yeah , wie wordt nr55!!!oneoneone

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
FragDaddy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:00:
Ik heb zaterdag ook op een B-king gezeten. Voordat ik de R1 tegenkwam heb ik serieus overwogen nog eens op een B-king proef te rijden en eventueel zo'n ding te kopen. Naked met 180pk. What more do you want? Paar andere uitlaten erop en gaan!

Maar die B-king is echt GROOT. De tank lijkt wel een meter in het vierkant te zijn en het koste me echt kracht om de motor van de standaard te krijgen. Als ik dat bij de R1 zou doen dan zou ik met motor en al de andere kant op omvallen. Gek genoeg zie je van de foto's niet dat het zo'n gigantische motor is omdat de verhoudingen wel goed kloppen. Maar ze hadden er in Apeldoorn een gixxer 750 naast staan en dat leek wel een mini-bike.

Kortom ik ben alleen maar blijer met mijn keuze voor de R1.
Was ook mijn in druk. Die B king is veelste en veelste en nogmaals VEELSTE groot. Gaat echt nergens over. GSR600 met een busa blok eronder had ik gehoopt maar helaas..

Goed dat je bilj bent ;)

ik heb mijn motor al tijdje niet meer gezien, verwacht als ik de 1000 zie staan ik weer verliefd word erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Capo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:10:
[...]

Was ook mijn in druk. Die B king is veelste en veelste en nogmaals VEELSTE groot. Gaat echt nergens over. GSR600 met een busa blok eronder had ik gehoopt maar helaas..

Goed dat je bilj bent ;)

ik heb mijn motor al tijdje niet meer gezien, verwacht als ik de 1000 zie staan ik weer verliefd word erop :P
Hey voor iemand met een fors postuur is zo'n B-king prima te doen, maar ik ben maar een iel mannetje van 75kg.

Heb jij je motor niet thuis staan dan? Ik heb die van mij gewoon in de schuur staan en sta er bijna elke avond even bij te kwijlen. (nog steeds verliefd *;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Capo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:10:
[...]

Goed dat je bilj bent ;)

volgens de reviews schijnt ie wel goed te rijden en heb je rijdend niet dat zware gevoel...
Zelf nog niet eentje 'in the flesh' gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Eventjes op een paar dingetjes reageren maar.

1. Die fireblade is echt heel erg mooi, de wielen zijn prachtig. Dat zie je ook op de RSV factory en andere dure bikes, veel dunne spaken in plaast van de standaard 3 "dikke poten".

2. Ketting smeer systeem is erg handig, duur? Dacht dat je voor zoiets al snel 200 euro af kon tikken..

3. De B-King is niet te groot vind ik, het toont juist extra z'n "overmacht" vind ik. Net als bij een grote Amerikaan met dito V8 erin. Die zijn ook groot en je weet dat het menes is. :)

4. Even als laatste puntje, ik ben 1 van de mensen die de Busa wel mooi vind! Net als de ZZR, ze hebben iets gestroomlijnds, iets snels erin zitten. Glooiends, ik vind het prachtig. Custom gedoe vind ik daarentegen weer onzin, zeker die 3 wieler. Slaat nergens op, haha.

* Yonni werpt een blik naar zijn oude CB400T en voelt zich op en top motorrijder 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Zaterdag was m'n xenon setje ook eindelijk binnen, 50watt pilot H7. Gelijk natuurlijk opgehaald en even ingebouwd en gister getest.
Wat een berg licht geeft dat zeg, je ziet borden en lichtgevende dingen echt van stukken verder weg.
M'n mede- mee- motorrijders waren wat minder gecharmeerd, die hadden het idee dat ze steeds geflitst werden als het weerkaatste in hun spiegels als ik achter ze reed en even flink optrok .. 8)
Al met een een erg prettige investering, nu alleen nog even zo'n zelfde 50watt setje inbouwen in de soes gsx-r 750 k7 van een vriend van me. Daar zal het inbouwen wat meer tijd kosten dan op m'n GS-je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Yonni schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:53:

4. Even als laatste puntje, ik ben 1 van de mensen die de Busa wel mooi vind! Net als de ZZR, ze hebben iets gestroomlijnds, iets snels erin zitten. Glooiends, ik vind het prachtig.
Vind de (standaard) 'busa ook wel wat hebben hoor, maar als je die andere achterkant al niks vind is die van de 'busa helemaal niks..
Hij is niet estetisch mooi, maar het is wel allemaal functioneel design, wat weer een schoonheid van zichzelf heeft..
Net als een BMW GS die zijn ook niet puur mooi, maar ik vind ze wel mooi om naar te kijken..

Ditto met de versys...

SS bikes zijn weer veel elgeganter maar doen me minder.. ik hou denk ik van wat appart design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
FragDaddy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Hey voor iemand met een fors postuur is zo'n B-king prima te doen, maar ik ben maar een iel mannetje van 75kg.
ik zit rond de 114kg dus zou al beter passen als op de huidige midi bike van me, maar motor is mij gewoon te groot :)
Heb jij je motor niet thuis staan dan? Ik heb die van mij gewoon in de schuur staan en sta er bijna elke avond even bij te kwijlen. (nog steeds verliefd *;)
Omdat we 200km gaan verhuizen ( van Noord-holland naar grens streek Brabant/Limburg/Belgie, wonen in Limburg, 200m van de Belgische grens ) heb ik de duurdere motoren maar even verhuisd naar een kameraad van me.

- Makkelijker met verhuizen dat we ruimte hebben voor dozen in de garage
- Kunnen ze niet beschadigen
- Kunnen "kijkers" naar het huis niet paar weken later terug komen zonder makelaar om de motors op te halen
- Staat beter als je een "ruime" garage hebt als er evt. kopers komen kijken

Vind het spijtig want kijk idd ook graag even naar de motor als ik thuis kom. Of gauw nog ff poetsen hier of daar etc.
ToolkiT schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:41:
[...]

volgens de reviews schijnt ie wel goed te rijden en heb je rijdend niet dat zware gevoel...
Zelf nog niet eentje 'in the flesh' gezien...
Wat ik vermoed is dat het een poser fiets is kwa standaard rij ervaring. Het echte gummen ermee moet er nog wel even wat geld in gestopt worden ( links en rechts is dat ook al bevestigd )
Hij is ook nogal begrensd helaas.....
Yonni schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:53:

4. Even als laatste puntje, ik ben 1 van de mensen die de Busa wel mooi vind! Net als de ZZR, ze hebben iets gestroomlijnds, iets snels erin zitten. Glooiends, ik vind het prachtig. Custom gedoe vind ik daarentegen weer onzin, zeker die 3 wieler. Slaat nergens op, haha.
Mijn vriendin haar volgende motor word een Busa. Ik begin ze steeds mooier en mooier te vinden.
Het is gewoon wat apart.

En custom gedoe ? nee vind ik niks.. maaaaar mensen in nederland ( lees europa ) zijn gek. Kijken niet langer als hun neus lang is. Ze betalen gerust 1900 euro voor 2 uitlaatjes terwijl dat ergens anders minder kost. ( een heel pak geld minder ) .. net als met pvm wielen.. je hebt ze voor stuk minder als waar je ze hier voor krijgt.

* Capo is beetje klaar met alles op dat gebied. Rijden en lol hebben en de rest .. laat zijn laat zijn.. teveel gepose en te weinig echte motor fun.

[ Voor 23% gewijzigd door Capo op 28-01-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is volgens mij de blade van 2007, die van 2008 vind ik ook niet mooi.

2008:
Afbeeldingslocatie: http://www.sportmotor.hu/img_news/2007/0726_cbr_2008.jpg
2007:
Afbeeldingslocatie: http://www.trinkner.de/motorrad/berichte/modelle.2007/modelle.2007.fireblade.jpg

die van 2007 in rood wit blauw en die in repsol kleuren vind ik echt de mooiste motoren verkrijgbaar atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Mijn vaste lespartner/vriend is geslaagd vandaag. Ik moet volgende week voor de 2e keer dus ik moet het nu wel halen. Heb ook sowieso helemaal genoeg van het lessen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Plaatje '2008' hierboven is hem dus niet... (helaas, want die is wel mooi).

2008 blade:

profiel:
-rare kont
-hele stompe neus
Afbeeldingslocatie: http://www.doxupport.com/JMCNB_Multimedia/Pics/Honda_Fireblade_08_slvr.jpg

rare 'ronde' koplampen. Lijkt wel een insect.
Afbeeldingslocatie: http://www.motornieuws.nl/Honda_2008_CBR1000RR-thumb.jpg

Ik moest, toen ik om die blade heen liep meteen aan die Y2K turbine motor denken van Marine Technologies..
Afbeeldingslocatie: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20%20A/MTT%20Y2K%20Turbine%20SuperBike%20%20%201.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door FragDaddy op 28-01-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
lelijk hok die 2008 blade

De 1000 suzuki is in 2007 al lelijk geworden , 2008 is zelfde.

De zx10 is nog maar de vraag.. kan nog niet oordelen wat 2008 doet.

Mooiste motor , meen de R6 2008 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
De supersports lijken inderdaad hun beste tijd qua looks wel gehad te hebben. Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om ze nog lelijker te maken.. De originele CBR600RR was het mooist, die van 2007 heeft een rare neus.
Dat stompe ding van hierboven, afgrijselijk zeg! Zelfde geldt voor Suzuki, ik vond de GSX--R600 2001-2003 al mooier dan die van 2004, maar vergeleken met de huidige modellen was die nog mooi :(

Ik ben niet zo'n Kawa fan, dus daar ik niet echt naar. Yamaha doet het dan wel weer goed, die modellen blijven wat meer in lijn met wat ze waren. Al verkies ik de R6 2002 boven het huidige model qua uiterlijk.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die foto die ik had gevonden was dan denk een shopje met een nog wat mooiere voorkant, de achterkant was al wel verrot :D
Pagina: 1 ... 23 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.