Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.245 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

FragDaddy schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Buitelaar in Waddinxveen.

Ik heb onderstaande. De grootste tafel, met mogelijkheid om de brug met een compressor te bedienen ipv alleen met de voet zoals bij de andere bruggen. Ook heb ik er een zwaardere voorwielklem bij omdat ik niet wil dat de motor een keer omflikkert op 1.20mtr boven de grond. Oh en ik heb er een werkplaats stoel bij zodat ik heerlijk zittend kan sleutelen! _/-\o_ :+

http://www.buitelaar.nl/c...tentid=237&productid=2131

Maar let op: Brug wordt in een houten krat geleverd met afmeting 230x75x20 en het hele spul weegt 250 kg ofzo. Dus je moet even gepast vervoer regelen. Aanhanger is prima, leggen ze hem met een heftruck zo in. Bij mij hebben ze hem achter in een busje geschoven met de hefbrug. Probleem komt pas als je thuis bent.. Hoe krijg je een 2mtr lang houten krat van 250kg in je schuurtje? Ik heb toen een zooi spanbanden en wat vrienden opgetrommeld.. We hadden een leuke middag :D
ik zal eerst eens op zoek gaan naar een berging die ik kan huren :) die zijn nogal schaars hier in tilbostan :( zeker die met electriciteit

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zeg je ook iets ja, wij hebben nu ook niet echt een plekje waar mijn toekomstige motor eventueel kan staan. Kut tilbostan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:23
FragDaddy schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:49:
[...]

Och de meeste mensen verzekeren zo'n ding allrisk. Dat en het feit dat de meeste MV agusta-rijders geen jonge jochies zijn en vaak wel wat schadevrije jaren hebben opgebouwd zal het hem niet al te veel geld hebben gekost. Maar toch ben je er erg zuur van.
Toch fijn om niet bij de meute aan te horen, ben nog een jochie en heb em niet all risk verzekerd :+
FragDaddy schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Buitelaar in Waddinxveen.

Ik heb onderstaande. De grootste tafel, met mogelijkheid om de brug met een compressor te bedienen ipv alleen met de voet zoals bij de andere bruggen. Ook heb ik er een zwaardere voorwielklem bij omdat ik niet wil dat de motor een keer omflikkert op 1.20mtr boven de grond. Oh en ik heb er een werkplaats stoel bij zodat ik heerlijk zittend kan sleutelen! _/-\o_ :+

http://www.buitelaar.nl/c...tentid=237&productid=2131

Maar let op: Brug wordt in een houten krat geleverd met afmeting 230x75x20 en het hele spul weegt 250 kg ofzo. Dus je moet even gepast vervoer regelen. Aanhanger is prima, leggen ze hem met een heftruck zo in. Bij mij hebben ze hem achter in een busje geschoven met de hefbrug. Probleem komt pas als je thuis bent.. Hoe krijg je een 2mtr lang houten krat van 250kg in je schuurtje? Ik heb toen een zooi spanbanden en wat vrienden opgetrommeld.. We hadden een leuke middag :D
Die heb ik ook :o Weegt inderdaad nogal wat. Voor dat geld heb je er jarenlang plezier van en kost het geen ene ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

btw voor de m ensen die nog motorkleren zoekne, Hein Gericke heeft uitverkoop :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

hmm interesant, volgende week salarisstrook :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:46:
hmm interesant, volgende week salarisstrook :+
moet je wel snel zijn geld maar tot 31 Januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Maak je er dagje Aken van, daar is het 365 dagen leuk motor kleren kopen. Polo, Louis, lousie beste reste, FC-Moto en Hein gericke binnen 1km allemaal van elkaar af.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:33:
[...]

moet je wel snel zijn geld maar tot 31 Januari...
hmm helaas :p krijg woensdag mijn motor pas, ff testen of ze wel goed is in het weekinde en volgende week salaris.. helaas dat gaat weinig uitverkoop worden dan :( ach zo heel duur waren ze al niet ;) :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

* Boboga hoeft de ketting van de Bandit niet meer te smeren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

* Tylen heeft een vette sponsor voor dit jaar gevonden. *O* *O*

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:05:
* Tylen heeft een vette sponsor voor dit jaar gevonden. *O* *O*
Ja en meer nieuws daarover ? ;)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

wie? waar? wanneer krijg je de stickers? :p fotosoeps van de toekomstige bike! :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mijn motor word aangepast in de huisstijl van de sponsor en mijn nieuwe pak ook.

Zodra ik photoshops/foto's heb zal ik ze uiteraard plaatsen, maar het zal zeker een opvallende verschijning worden in de paddock :P

Ik zit ben nu nog bezig met een stichting opstarten. Het moet natuurlijk allemaal wel netjes gebeuren ;)

Meer info volg zodra ik meer kan melden ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Tylen op 21-01-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Nou mooi. Zal ik je sponsor tzt wat spam sturen van mijn "bedrjif" waar jij voordeel bij hebt :P

tussen haakjes omdat ik me in Mei pas inschrijf bij KVK en dan pas ga spammen :+

Gefeliciteerd in iedergeval!

[ Voor 8% gewijzigd door Capo op 21-01-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:26:
[...]

hmm helaas :p krijg woensdag mijn motor pas, ff testen of ze wel goed is in het weekinde en volgende week salaris.. helaas dat gaat weinig uitverkoop worden dan :( ach zo heel duur waren ze al niet ;) :)
ze hebben trouwens ook een 0% lening regeling.. dus het kan wel (zei het niet op de meest ideale manier..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Capo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:39:
Nou mooi. Zal ik je sponsor tzt wat spam sturen van mijn "bedrjif" waar jij voordeel bij hebt :P

tussen haakjes omdat ik me in Mei pas inschrijf bij KVK en dan pas ga spammen :+

Gefeliciteerd in iedergeval!
Thnx ben mega blij haha. Oje, ga je voor jezelf beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:46:
[...]

Thnx ben mega blij haha. Oje, ga je voor jezelf beginnen?
Is toch ook super man!

Ja , zit al langer in de pijplijn maar heb het goed overdacht en nu we gaan verhuizen wacht ik tot we verhuisd zijn en ik mijn eerste cisco studie maand erop heb zitten. Bedrijf zal een kwestie van tijd worden eer dat het loopt of het slaat direct heel hard aan en dan heb ik probleem :+ maar dat verwacht ik niet. Cisco baan gaat voor dat sowieso.

Wat het word hou ik ff stil nog. Idee is in NL redelijk uniek.

Moet ook eerlijk bekennen dat ik nog druk bezig ben om te bedenken hoe ik het het meest effectief ga doen.

Ow.. dat 600rr topic.. wat een jankers/wankers zitten er tussen zeg. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Capo op 21-01-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Capo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:55:
[...]

Is toch ook super man!

Ja , zit al langer in de pijplijn maar heb het goed overdacht en nu we gaan verhuizen wacht ik tot we verhuisd zijn en ik mijn eerste cisco studie maand erop heb zitten. Bedrijf zal een kwestie van tijd worden eer dat het loopt of het slaat direct heel hard aan en dan heb ik probleem :+ maar dat verwacht ik niet. Cisco baan gaat voor dat sowieso.

Wat het word hou ik ff stil nog. Idee is in NL redelijk uniek.

Moet ook eerlijk bekennen dat ik nog druk bezig ben om te bedenken hoe ik het het meest effectief ga doen.

Ow.. dat 600rr topic.. wat een jankers/wankers zitten er tussen zeg. :D
alleen het 600rr topic? ik kom ze overal tegen, alleen het offroad subforum valt het imo nog mee (voorak het XT topic) in het brikken en classiekers subfora zitten wel een paar persoontjes zeg :D man wat een schrijfstijl hebben die (kijk eens naar die tingting met zijn custom zadels :o :P)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hahaha mooi om te lezen he ;) Ik had zin om nog even te stoken maar doe het niet :P

Voor jezelf beginnen is een grote stap, ik heb repect voor je dat je het gaat doen. Zelf stond ik zo'n twee jaar geleden ook voor de keuze, heb het uiteindelijk niet gedaan. (Gebrek aan ballen denk ik ;))

Mijn sponsor hoef je net te spammen met cisco shit hoor ;) Hebben ze zelf al een paar "die-hard-nerds" in lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Tylen : Ik begin niet met Cisco voor mezelf maar met een motor gerelateerd onderwerp ;)

Cisco is wat ik ga doen als main job :) rest is voor der bij.

En stoken.. mwha denk dat er aantal best over de zeik waren gegaan, had ik wel willen zien/lezen :+

Rimpeldinky : echt je hebt soms van die users. Soms ontmoet je er dan zo een, hetzij op een meeting (waar ik nooit meer kom overigens) , hetzij als je iets verkoopt.. lig je dubbel!

Grote bek op forum maar in het echt valt het vaak reuze mee en doen ze al snel een stap terug.

ow en rimpeldinky , auto topic laat ik verder voor wat het is, illegaal advies word niet zo gewaardeerd ;)
Kan moeilijk aanraden alibi te verzorgen, etc. etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Capo op 21-01-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

:Ja, ga je een motor circuit beginnen zonder geluidsgezeik? Damn goed bezig man :+ :+

Maar nou heb je ons wel nieuwsgierig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ja op grens gebied nederland/belgie/duitsland , gedeelde smart is halve smart :+
Net de wetten gebruiken die ik nodig heb en verder niks :+

Just have to wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

http://www.youtube.com/watch?v=Yi_wkEFT8vE

geen wonder dat die ducati's zo duur zijn, ze betalen zich scheel aan de speed om die werknemers zo snel te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:31:
:Ja, ga je een motor circuit beginnen zonder geluidsgezeik? Damn goed bezig man :+ :+

Maar nou heb je ons wel nieuwsgierig gemaakt.
Waar kan ik me inschrijven :9~ dat zal 1 van de weinige circuit woren, waar ik met mijn akra de baan op kom dan :+ :+ :+ :+

We horen het wel capo _/-\o_

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Capo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:46:
Maak je er dagje Aken van, daar is het 365 dagen leuk motor kleren kopen. Polo, Louis, lousie beste reste, FC-Moto en Hein gericke binnen 1km allemaal van elkaar af.
Die Hein gericke had ik idd gevonden (laarzen gekocht), maar waar zit de rest dan??
(best wel dubieus buurtje daar overigend :) )

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Capo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:25:
Tylen : Ik begin niet met Cisco voor mezelf maar met een motor gerelateerd onderwerp ;)

Cisco is wat ik ga doen als main job :) rest is voor der bij.

En stoken.. mwha denk dat er aantal best over de zeik waren gegaan, had ik wel willen zien/lezen :+

Rimpeldinky : echt je hebt soms van die users. Soms ontmoet je er dan zo een, hetzij op een meeting (waar ik nooit meer kom overigens) , hetzij als je iets verkoopt.. lig je dubbel!

Grote bek op forum maar in het echt valt het vaak reuze mee en doen ze al snel een stap terug.

ow en rimpeldinky , auto topic laat ik verder voor wat het is, illegaal advies word niet zo gewaardeerd ;)
Kan moeilijk aanraden alibi te verzorgen, etc. etc.
de auto is nog van hem dus wat is er illigaal aan om de platen los te halen? :) kentekenbewijs is hij kwijt, mja sleutels ook... kan beuren :) is niets illegaals aan zover ik weet. oh en als het over motoren gaat niet vergeten te spammen, zeker als je hier in de buurt komt wonen _/-\o_

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
teacher schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:39:
[...]

Die Hein gericke had ik idd gevonden (laarzen gekocht), maar waar zit de rest dan??
(best wel dubieus buurtje daar overigend :) )
Aken centrum is meen ik afrit 3. Als je daar onderaan de afrit links gaat rijd je aan de linker kant na 1 of 2 stoplichten grote zaak van Louis voorbij. (dat grote winkelcentrum, zitten voor fastfood tent)
Personeel is doorde weeks vriendelijker als de weekend hulpen, man achterin bij de onderdelen balie weet veel , wel de oudste meneer aanspreken maar die herken je direct uit het jonge andere personeel )

Als je dan van parkeer terrein aan de achterkant af rijd, straat tegen over in ( dat is rechts en dan direkt met bocht mee) en dan einde straat links, kom je bij Polo uit. Rechts kom je bij Hein Gericke ( Nieuwe shop, sinds januari ofzo pas open)

Van daaruit kun je redelijk makkelijk bij FC-Moto komen. Die zitten op een hoek. Als je daar buiten loopt en je loopt 50 meter naar links dan kom je voorbij Louis Beste reste. (louis uitverkoop, valt soms mee, soms tegen, vooral heeeeel veel kleding en helmen)

Polo heeft veel goedkope pakken en wat onderdelen/gadgets, 1 en 2 delig. FC-Moto moet je geluk hebben of bestellen online. Louis heeft veel goedkope motor kleding en veel meer gereedschap/parts en gadgets op voorraad.

Rimpeldinky : Als het zover is altijd bereid te praten over je wensen en te helpen ;)
(en nee geen streetfighter build store of custom shop of iets, not even close ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Capo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:08:
[...]

Aken centrum is meen ik afrit 3. Als je daar onderaan de afrit links gaat rijd je aan de linker kant na 1 of 2 stoplichten grote zaak van Louis voorbij. (dat grote winkelcentrum, zitten voor fastfood tent)
Personeel is doorde weeks vriendelijker als de weekend hulpen, man achterin bij de onderdelen balie weet veel , wel de oudste meneer aanspreken maar die herken je direct uit het jonge andere personeel )

Als je dan van parkeer terrein aan de achterkant af rijd, straat tegen over in ( dat is rechts en dan direkt met bocht mee) en dan einde straat links, kom je bij Polo uit. Rechts kom je bij Hein Gericke ( Nieuwe shop, sinds januari ofzo pas open)

Van daaruit kun je redelijk makkelijk bij FC-Moto komen. Die zitten op een hoek. Als je daar buiten loopt en je loopt 50 meter naar links dan kom je voorbij Louis Beste reste. (louis uitverkoop, valt soms mee, soms tegen, vooral heeeeel veel kleding en helmen)

Polo heeft veel goedkope pakken en wat onderdelen/gadgets, 1 en 2 delig. FC-Moto moet je geluk hebben of bestellen online. Louis heeft veel goedkope motor kleding en veel meer gereedschap/parts en gadgets op voorraad.

Rimpeldinky : Als het zover is altijd bereid te praten over je wensen en te helpen ;)
(en nee geen streetfighter build store of custom shop of iets, not even close ;) )
streetfighters vind ik toch niet zo ;) :P ik ben benieuwd 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

pff knap winderig met les vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Even een vraagje qua verzekering.
Zit er nog erg veel verschil tussen verschillende verzekeringsmaatschappijen qua kosten en wat je ervoor krijgt?
Ik zit te denken aan een WA + Diefstal verzekering, maar het gaat waarschijnlijk wel om een (25kw) fiets van ongeveer 15 jaar oud.
Verder wil ik dat iemand die achterop zit ook verzekerd is. Verhaalsrechtsbijstand weet ik niet. Is het nodig/nuttig? Van de andere kant, voor die 2, hooguit 3 euro extra per maand...

Zijn er verzekeringen die duidelijk goedkoper zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:21
-DG- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:31:
Even een vraagje qua verzekering.
Zit er nog erg veel verschil tussen verschillende verzekeringsmaatschappijen qua kosten en wat je ervoor krijgt?
Ik zit te denken aan een WA + Diefstal verzekering, maar het gaat waarschijnlijk wel om een (25kw) fiets van ongeveer 15 jaar oud.
Verder wil ik dat iemand die achterop zit ook verzekerd is. Verhaalsrechtsbijstand weet ik niet. Is het nodig/nuttig? Van de andere kant, voor die 2, hooguit 3 euro extra per maand...

Zijn er verzekeringen die duidelijk goedkoper zijn?
Waarom wil je iemand verzekeren die achterop zit? Dat heb ik nooit begrepen. Die persoon zit toch ook in het ziekenfonds en wordt toch gewoon geholpen mocht er wat gebeuren? Wat doet zo'n verzekering extra?

Aan de andere kant ik heb toch nooit iemand achterop.. :D

Ik zit zelf bij Unive. Mijn ervaring: relaxte club en betaalbare premie.

[ Voor 7% gewijzigd door FragDaddy op 21-01-2008 20:41 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
FragDaddy schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:40:
[...]
Waarom wil je iemand verzekeren die achterop zit? Dat heb ik nooit begrepen. Die persoon zit toch ook in het ziekenfonds en wordt toch gewoon geholpen mocht er wat gebeuren? Wat doet zo'n verzekering extra?

Aan de andere kant ik heb toch nooit iemand achterop.. :D

Ik zit zelf bij Unive. Mijn ervaring: relaxte club en betaalbare premie.
Oh, ik dacht dat ze anders echt 0% verzekerd zouden zijn voor wat dan ook. Maar als dat het geval is, dan is dat inderdaad niet nodig voor die paar keer dat er iemand achterop zit.

Iemand een mening over Verhaalsrechtsbijstand?

Unive gaat me trouwens volgens hun site al 70 euro meer per jaar kosten dan bijv. Centraal beheer bij dat lijstje van mij.

[ Voor 8% gewijzigd door -DG- op 21-01-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ik heb een beetje een gok genomen :P ik ga dr van uit dat mijn toekomstige motor goed gaat bevallen :p net een GPS module, geheugenkaart en auto (slash motor maar dat weet hij nog niet ;)) lader voor mijn PDA gekocht :P

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Tja je mot wat met zee-en van tijd -O- Ik heb de hele achterkant losgemaakt en al het roest behandeld met 1 of ander goedje wat al het roest zwart maakt en "bind" morgen nog een laag en dan met een busje lak erover, z.g.a.n ik grap je niet....

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 09:27

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hm, gezellig bij de Coentunnel net... Ding was/is afgesloten wegens brand in de oost-buis, vanaf de noordkant uiteindelijk met een stuk of 30-40 motoren staan wachten tot we er weer door mochten :)

Ah, verlichting overdag gaat waarschijnlijk verplicht worden voor automobilisten. Klikkie. Wat mij betreft prima, nou alleen nog runninglights toestaan voor motoren :)

[ Voor 40% gewijzigd door Chakotay op 22-01-2008 08:27 . Reden: verlichtingbla ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Coentunnel afgesloten, zal mijn lady leuk hebben gevonden die is ook op de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Capo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:10:
Coentunnel afgesloten, zal mijn lady leuk hebben gevonden die is ook op de motor.
De westbuis (A8/A100 noord => A10 west) is sinds een uur ongeveer weer open, de oostbuis is nog steeds dicht... Welke kant moet ze op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ze had geluk, richting a'dam was open. Ze sleepte er net een boel troep uit toen ze langs kwam gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:28:
ik heb een beetje een gok genomen :P ik ga dr van uit dat mijn toekomstige motor goed gaat bevallen :p net een GPS module, geheugenkaart en auto (slash motor maar dat weet hij nog niet ;)) lader voor mijn PDA gekocht :P
en een otterbox oid hoop ik? anders zou ik mijn PDA niet aan de elementen bloot stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:17

steveman

Comfortabel ten onder

Chakotay schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:24:
Hm, gezellig bij de Coentunnel net... Ding was/is afgesloten wegens brand in de oost-buis, vanaf de noordkant uiteindelijk met een stuk of 30-40 motoren staan wachten tot we er weer door mochten :)

Ah, verlichting overdag gaat waarschijnlijk verplicht worden voor automobilisten. Klikkie. Wat mij betreft prima, nou alleen nog runninglights toestaan voor motoren :)
Running lights... zijn dat de richtingaanwijzers die continu branden (behalve bij richting aangeven dan ;) ) Ik zat een rode daytona rijden laatst (in de stromende regen) die dat had, zag er wel verstandig uit imo.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
http://www.pbmagforum.com/forum3/7559-1.html

zucht.....................

(een amerikaan met wel heel veel motors ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ToolkiT schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:19:
[...]

en een otterbox oid hoop ik? anders zou ik mijn PDA niet aan de elementen bloot stellen...
8) werkt ook vrij goed. Ik heb d'r een aansluiting bij zodat je 'm kan bijladen tijdens het rijden.

[ Voor 18% gewijzigd door ROFLASTC op 22-01-2008 10:27 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:19:
[...]

eerste stap is binnenzak met headsetje, als dat bevalt komt er idd een otterbox :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
steveman schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:22:
[...]

Running lights... zijn dat de richtingaanwijzers die continu branden (behalve bij richting aangeven dan ;) ) Ik zat een rode daytona rijden laatst (in de stromende regen) die dat had, zag er wel verstandig uit imo.
Jup, continue (zachtjes) brandende richtingaanwijzers. Hierzo hebben ze allerlei setjes daarvoor. Negeer de extreem lelijke web 0.2 site :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Capo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:24:

OMG

En de motoren die hij heeft zijn ook al wel in uber-staat en veel speciale modellen :9~

Heeft hij nu 3 r7's? 8)7 :9

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ongeveer 500.000 Dollar wat er staat.. vind het nog mee vallen financieel... Had meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Capo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:24:

*wow* Die DB1 ziet er wel lauw uit. En dan de eigenaar zelf:
the garagae is bigger than the house, I also need to get some stock in the battery tender company and gas stabilizer....I have like 45 bikes plugged in at a time.....my biggest problem is going out to the garage and deciding what to ride to work. Sometimes I never make it to work becuase I keep coming back to get something else.......Its like having a harem hot bitches,which one do I foook next! heheheheheh
:D _/-\o_

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat laatste stukje van die quote inderdaad.. OMG hahaha shit.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:57:
Ongeveer 500.000 Dollar wat er staat.. vind het nog mee vallen financieel... Had meer verwacht.
Idd, 2 Ferrari's en je zit er al. Toch is het wel indrukwekkend. :)

Ik heb meer respect voor het onderhoud, het bijhouden van alles en het invullen van alle acceptgiro's. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zoals iemand zegt, ik kan niet eens de bokken betalen waar de motors op staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vond deze over zijn RUF turbo ook wel mooi:
My 1982 RUF 3.4 TURBO.....Had it since 1983....20 girl friends since then..but only kept the car.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 girlfriends? Doet ie goed, bijna elk jaar een verse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zitten wel wat leuke motoren tussen ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook een manier om geen ouderhoud gedurende 'riding season' te hebben:
Yea maintainance is becoming quite a job especially during riding season. I generally just keep switching out bikes until winter comes and then they all go through a full service. I rode almost every bike last year. All the race bikes saw track action last year. Only a couple of the old streeters sat around. Battery tenders and stabil are my best friends right now.
Hoe droog :p Hij blijft op de volgende pagina's maar moto's posten uit zijn collectie. Hij kan elke 5 dagen een andere nemen zonder twee keer op dezelfde te moeten rijden in één jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan het eind van het jaar moet die alleen wel een hoop motoren schoon poetsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:36:
aan het eind van het jaar moet die alleen wel een hoop motoren schoon poetsen :D
ach :p hij heeft vast een pekelbrikkie drbij

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

JdM

Humbled

Whoooo wish me luck, ik heb zo goed als zeker mijn KX250 verkocht en ga morgen kijken voor een CR250 uit 1996..... een hele frisse en 7 jaar jonger dan mijn KX, ik hoop dat ie van mij wordt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:36:
[...]

eerste stap is binnenzak met headsetje, als dat bevalt komt er idd een otterbox :)
let wel goed op dat die binnenzak wel goed waterdicht is.. op die manier heb ik mijn palm treo 650 naar zijn grootje geholpen... (semi binnenzak die onder de klittenband/knopen strook van de sluiting zat.. maar kwam toch nog wat vocht in, in mega bui...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:17:
[...]

let wel goed op dat die binnenzak wel goed waterdicht is.. op die manier heb ik mijn palm treo 650 naar zijn grootje geholpen... (semi binnenzak die onder de klittenband/knopen strook van de sluiting zat.. maar kwam toch nog wat vocht in, in mega bui...)
Afbeeldingslocatie: http://images.teamsugar.com/files/users/1/13255/48_2007/waterproof.jpg

*kuch* :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16:54

DinX

Motormuis

_o-

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks glijdt ie nog uit zn houdertje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Da's nou veilig navigeren :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Zo voorkom je wel allerlei nare virussen op je PDA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Ik heb besloten dat mijn motor toch een ZX6R gaat worden.
Het liefst een 2001+ met max 40.000 KM.
Het gaat om het model met echt 2 koplampen ipv 1 grote.

Omdat ik 2 jaar licht rijbewijs moet, en ik eigenlijk een motor wilt die waarde blijft houden (of iig niet te hard zakt), 25kW op kenteken te maken valt, en eentje waar ik na m'n 25kW periode nog veel plezier op kan beleven (Mits niet vervangen door een R6), is mijn keus hier op gevallen.

M'n twijfel was eigenlijhk een RS125 2007. Waarom? 25 kw op kenteken en de look vind ik wel nice. Echter de prijzen zakken als zachte stront in elkaar (vooral bij nieuwe RSjes), het blijven toch een beetje opgevoerde brommers (zo klinken ze ook helaasch) en het heeft niet echt wat te bieden na m';n 25kW tijd (Misschien heb ik dan wel helemaal geen budget om van motor te switchen dus dan liever nu al stukje indekken)

Ik heb al een mooie 2002 en 2003 ZX6R gezien dus het word de aankomende maandjes ff rustig bekijken. Ik denk zelf dat ik wel een goede keus heb gemaakt, maar als er nog tips & comments zijn, hoor ik die graag.

Mijn enige vraag is eigenlijk: Hoe zit het met uitlaat? Ik zie vaak mensen met een BOS, Yasumasinowat of andere uitlaten rijden. Ook met zogenoemde Db-Killers. Maar al die sport uitlaatjes zijn toch verboden? A omdat je meer vermogen krijgt, en dus je kentekenbewijs niet meer klopt. En B omdat ze "gewoon" verboden zijn?
En wat zijn dB killers? Soort van "filtertje" wat ze bij auto's ook hebben wat het geluid "dempt" / "verdoft" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50
Een uitlaat met e-keur is legaal. Dit keurmerk geldt meestal echter alleen maar wanneer de bijbehorende db-killer erin zit. Dit is een soort inzetstuk wat de boel wat nauwer maakt zodat het geluid iets minder luid klinkt. Veel mensen rijden volgens mij zonder de db-killer gemonteerd. Pas hiermee op als je naar bijvoorbeeld Duitsland gaat. Daar zijn ze niet zo blij met alle herrie en mag je gewoon aftikken als de polizei je aan de kant zet (en dan je liefste puppie-ogen opzetten, anders mag je een aanhanger voor je motor gaan regelen anders blijft hij staan :) ) Dus zie je een leuke uitlaat voor op je toekomstige zx6r, vraag naar de e-keur (let op een ingestanst merkteken en natuurlijk de db-killer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 17:38

charrel

Cortisol4life..

phYzar schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:42:
Een uitlaat met e-keur is legaal. Dit keurmerk geldt meestal echter alleen maar wanneer de bijbehorende db-killer erin zit. Dit is een soort inzetstuk wat de boel wat nauwer maakt zodat het geluid iets minder luid klinkt. Veel mensen rijden volgens mij zonder de db-killer gemonteerd. Pas hiermee op als je naar bijvoorbeeld Duitsland gaat. Daar zijn ze niet zo blij met alle herrie en mag je gewoon aftikken als de polizei je aan de kant zet (en dan je liefste puppie-ogen opzetten, anders mag je een aanhanger voor je motor gaan regelen anders blijft hij staan :) ) Dus zie je een leuke uitlaat voor op je toekomstige zx6r, vraag naar de e-keur (let op een ingestanst merkteken en natuurlijk de db-killer)
Ze mogen je niet meer laten staan, is dacht ik ergens per 1 juni ofzo veranderd. Duitsland is door de EU op z'n vingers getikt. Je krijgt nog wel een bekeuring en je moet gewoon zo snel mogelijk het land weer verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
Wat is dat voor een type vaginatie?

Ik bedoel navigatie }:O

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50
Yamy_Daffy schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:09:
[...]

Wat is dat voor een type vaginatie?

Ik bedoel navigatie }:O
Een RonRon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

RedHat schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:53:

Mijn enige vraag is eigenlijk: Hoe zit het met uitlaat? Ik zie vaak mensen met een BOS, Yasumasinowat of andere uitlaten rijden. Ook met zogenoemde Db-Killers. Maar al die sport uitlaatjes zijn toch verboden? A omdat je meer vermogen krijgt, en dus je kentekenbewijs niet meer klopt. En B omdat ze "gewoon" verboden zijn?
En wat zijn dB killers? Soort van "filtertje" wat ze bij auto's ook hebben wat het geluid "dempt" / "verdoft" ?
te hard rijden is ook verboden, en dat doe je ook waarschijnlijk wel.

Ik rijd zelf met een op=en akrapovic (116db) en heb er tot nu toe alleen een waarschuwing voor gehad. Alleen als je in dland gaat rijden moet je echt MET db-killer en een e-keur in je demper rijden, anders mag je naar huis lopen.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik reed vroegah met Two Brothers op mijn Honda SP1. Ik kan je verzekeren dat dat een bak herrie maakt. En het enige wat oom agent zei. We horen jou zo vaak rijden. En wat klinkt hij mooi _/-\o_ _/-\o_

Moraal van het verhaal. Je moet gewoon mazzel hebben welke agent je tegenkomt. Maar in nl valt het wel mee. In het Buitenland wel ff demper erin. Maar duitsland is ook niet meer zo streng als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

M3rcury schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:57:
[...]

te hard rijden is ook verboden, en dat doe je ook waarschijnlijk wel.

Ik rijd zelf met een op=en akrapovic (116db) en heb er tot nu toe alleen een waarschuwing voor gehad. Alleen als je in dland gaat rijden moet je echt MET db-killer en een e-keur in je demper rijden, anders mag je naar huis lopen.
Ze mogen je niet meer lopend naar huis sturen, je krijgt een bekeuring en je moet eigenlijk zo snel mogelijk het land uit.

http://www.zdf.de/ZDFmedi...Visier/50946?inPopup=true

Een bekeuring van een hele 25 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
charrel schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:13:
[...]

Ze mogen je niet meer lopend naar huis sturen, je krijgt een bekeuring en je moet eigenlijk zo snel mogelijk het land uit.

Dat betekend dus een redelijk einde controle erop.

MAAR in plaats daarvan krijg je nu auto's in de berm met politie erin en als je te sportief voor bij komt........... :/ Been there, done that, they didn't caught me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hm, voor 25 euro mag je dus legaal zo hard als je kan richting de grens rijden? Toffe deal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Chakotay schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:04:
Hm, voor 25 euro mag je dus legaal zo hard als je kan richting de grens rijden? Toffe deal :+
Helaas.

Hoogste versnelling laag toerig en direkt het land uit.

Je hoeft iig niet op de fiets :X

[ Voor 6% gewijzigd door Capo op 23-01-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
charrel schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 09:13:
[...]

Ah. Das ist gut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03-2021
Capo schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:26:
[...]

Helaas.

Hoogste versnelling laag toerig en direkt het land uit.

Je hoeft iig niet op de fiets :X
ik vind dit wel ff een stuk beter dan moeten lopen :P aangezien ik mijn uitlaat niet street-legal kan maken 8) O-) en ik ken ook niet iemand met een motortrailer :X

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Mijn nieuwe aanwinst *O*

Afbeeldingslocatie: http://img264.imageshack.us/img264/245/crxg2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

kewl , kostte dat?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig een doodswens? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Daarnet onderweg naar huis, staande powerwheelie in de 5e versnelling :X dat ding is echt bruut 8)7

* JdM heeft nog een hard latje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

JdM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:02:

:X

we said "share" not "scare"

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Lekkerrrrr, nou meteen ff straat banden eronder en gaaaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

de vf700f rijd als een KANON

keihard vooruit en het sturen valt wat tegen (wat wil je, 150 kilo van de gpx gewend als wegmotor, nu 300 van de vf700 :P) bandjes zijn ook een beetje vierkant gereden helaas, remblokkies zijn ver op :P niet slecht voor een XT + 250 euro :)

[ Voor 81% gewijzigd door rimpeldinky op 23-01-2008 18:53 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Tylen schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:45:
[...]

Lekkerrrrr, nou meteen ff straat banden eronder en gaaaaaa.
:| you suck ;) (nou vooruit, SM trim is wel cool 8) )

en rijden met een tweetakt op de straat is niet relaxed voor je zuiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

JdM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:03:
[...]

:| you suck ;) (nou vooruit, SM trim is wel cool 8) )

en rijden met een tweetakt op de straat is niet relaxed voor je zuiger ;)
SAZ-weekje van maken? schijt-aan-zuigers :+ gewoon SMtrim, kenteken schorsen en lekker een sm circuit opzoeken >:)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JdM schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:02:
[...]

Daarnet onderweg naar huis, staande powerwheelie in de 5e versnelling :X dat ding is echt bruut 8)7

Is het de CR250 of de CR500? Of uberhaupt geen CR? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

powerwheelies in 5? deathwish op wielen? ik gok een cr500 :+

[ Voor 5% gewijzigd door rimpeldinky op 23-01-2008 19:44 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

rimpeldinky schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:43:
powerwheelies in 5? deathwish op wielen? ik gok een cr500 :+
voor 1500 een megakoop me dunkt
JdM schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:16:
Whoooo wish me luck, ik heb zo goed als zeker mijn KX250 verkocht en ga morgen kijken voor een CR250 uit 1996..... een hele frisse en 7 jaar jonger dan mijn KX, ik hoop dat ie van mij wordt!!!!
aha een 250 dus

[ Voor 42% gewijzigd door ROFLASTC op 23-01-2008 20:00 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

doh.

[ Voor 98% gewijzigd door ROFLASTC op 23-01-2008 20:00 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Als je inderdaad een 250cc al scary vindt, neem dan is een 500cc. Die is pas scarry, heb op een blauwe maandag is zo'n cr500 gehad. Niet aan te trappen als je niet wist hoe het moet, en in elke versnelling wheelieën als een malle.
Ding was gewoon echt niet leuk, zat er altijd met geknepen billetjes op, ben ook behoorlijk wat keer uit de bocht gevlogen, ff te vroeg op het gas en je werd gelijk rechtdoor getorpedeerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Zo nou, morgen alweer de 3e motorrijles :D Eerste twee lessen op een lichte motor gereden omdat ik geen enkele ervaring had met voertuigen op twee wielen (behalve fietsen dan...). Heb er al weer flink zin in!

Zijn er nog tweakers naar de motorbeurs in Groningen geweest btw? Heb er zelf alvast een jas+broek+handschoenen gescoord voor E227. Jas is van GRID (leer met textiel), broek van Buhse (textiel) en handschoenen van BF(? waren niet duur, maar zijn waterdicht van leer en textiel). Broek en jas kan ik aan elkaar ritsen, wel prettig voor de rug :) Voor een fototje van de jas zie onder (broek en handschoenen kon ik zo snel niets van vinden).

De jas:
Afbeeldingslocatie: http://www.motorservicetwente.nl/grid_HRO1.jpg

Voor de aardigheid het type lesmotor :) :
Afbeeldingslocatie: http://www.mc-nett.no/honda/honda-05/honda-cbf-500-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

ROFLASTC schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:59:
[...]

voor 1500 een megakoop me dunkt

[...]

aha een 250 dus
Jah, ik vond 1500 ook een hele mooie deal :Y (ook voor een 250 ;) )

En het is inderdaad een 250, maar in vergelijking met mijn KX een stuk beter afgesteld.
Ik heb op mijn KX dan ook nog niks aan die squish van 1,5mm gedaan :X

En een 500 is echt teveel van het goede, dat zou alleen om te posen zijn heeft niets met mijn mogelijkheid om zo'n ding te kunnen handlen te maken..... en ik ben best wat gewend denk ik, maar dat is echt TE bruut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:38
kixor schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:09:

Voor de aardigheid het type lesmotor :) :
[afbeelding]
Morgenvroeg mag ik ook weer 2 uur op zo één! Alleen wel een blauwe }:O

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

http://youtube.com/watch?v=3BhgkqukV68

filmpie (in het donker :P) van mijn nieuwe brikkie :)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:09:
Zo nou, morgen alweer de 3e motorrijles :D Eerste twee lessen op een lichte motor gereden omdat ik geen enkele ervaring had met voertuigen op twee wielen (behalve fietsen dan...). Heb er al weer flink zin in!
Vreemd, ik heb vanaf het begin ook op zo'n Honda CBF 500 gelest (ook vanaf 0 ervaring), en na 13 lessen moest ik uit noodzaak op "de 25 kW" motor van mn rijschool...en ik merkte totaal geen verschil :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik zie niks. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:40:
[...]

Vreemd, ik heb vanaf het begin ook op zo'n Honda CBF 500 gelest (ook vanaf 0 ervaring), en na 13 lessen moest ik uit noodzaak op "de 25 kW" motor van mn rijschool...en ik merkte totaal geen verschil :o?
Hmm, ik heb es gehad dat ik het eerste uur op een bandit 600 zat, en daarna op een 25kw er-5... dat verschil merk je òntzettend!

Maargoed, toen ik de eerste keer op die er-5 zat had het eerlijk gezegd ook niet door dat ie 25kw was :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ik stapte gister voor et eerst op een 80 pk machine :+ kwam van een 30pk crosser af, toen ik dat gas open deed was het ook ff wennen :P (wat rijdtie toch traag? mag hier 70 en met 50 race ik iedereen al voorbij... OH SHIT! MIJLENTELLER :X )

*burp*

Pagina: 1 ... 22 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.