Even verslagje van Zandvoort (27e)
Samen met mijn broertje een dagje geboekt met de zomeraanbiedingen van MSL, lekker goedkoop, dus dat kon er wel af. We hebben samen een Opel Vivaro gehuurd, zodat we lekker in de auto richting Zandvoort konden, en eindelijk een keer stoelen mee konden nemen!
Op CPZ aangekomen, snel de motoren uit de bus halen, en door naar de keuring. Want daarna kon ik lekker nog een uurtje van de zon genieten!
Toen maar opstellen voor de eerste sessie, in mijn hoofd de gedachte, rijd gewoon lekker je eigen rondjes en zie maar wat er gebeurt. Zo gezegd zo gedaan. Lekker mijn rondjes gereden, en tot een nette 2.19 gekomen. Wat ik ook in de 2e sessie met dezelfde gedachte haalde.

Hugenholz uit

Even naar de cameraman kijken. Gewoon omdat het kan
Voor de 3e sessie even mijn ingaande demping aan laten passen, want ik had een abnormale slijtage op mijn band. Opstellen, en mooi als eerste de baan op om een keer zonder verkeer rondjes te rijden. Na het eerste rondje had ik blijkbaar een man of 6 achter me aanrijden, dus heb ik het gas er maar op gegooid. 1.5 rondje later zaten ze nog steeds achter me, maar kwamen we wat verkeer tegen, die ik eigenlijk vrijwel meteen voorbij kon, samen met een andere rijder van de de groep, die me 2 bochten later ook nog eens voorbij kwam. De rest van de groep heb ik niet meer gezien, dus blijkbaar waren ze mij aan het volgen

Sessie afgerond met een hele nette 2.14.
Bandenslijtage was wel minder, maar nog steeds kut. Ik kreeg van een groep 4 poppetje naast me het advies op de druk nog iets lager te gooien, dus ik heb 0.2 bar uit de band laten lopen.

Weer hugenholz

Gelach
4e sessie weer opgesteld, en met de gedachte van de slijtage van mijn achterband toch een stuk rustiger aan gedaan. Weer lekker (en vooral met zelfvertrouwen) mijn rondjes gemaakt, wat alsnog een leuke tijd was, een 2.16.
5e sessie maar geskipped, voelde me moe, en vertrouwde mijn achterband niet echt meer, want die heb ik nu wel aan gort gereden
No signature required.