Kort vraag je over bediening in zijn algemeen: ik ben nu ook aan het lessen voor motor. Ik heb echter enorm veel problemen met het gas constant houden. De motor waar ik op les is een 125cc en dus moet je wat meer toeren maken om een beetje koppel te hebben. Bochtje naar links en rechts zijn geen probleem, maar de langzame slalom en de acht moet ik toch echt vaak afbreken omdat ik loop te kloten met het gas.
Op een gegeven moment had ik een houding gevonden waarbij ik de rem als referentiepunt gebruik, maar dat mag dus niet omdat je niet je rem 'aan mag raken'
.
Nou sprak ik met iemand en die zei dat ik eens dunnere handschoenen zou moeten proberen. Dit heb ik nog niet gedaan, beetje stom dat mijn instructeur daar ook niet mee is gekomen
. Dit ga ik a.s. week proberen. Andere tips waren om het uiteinde als referentie vast te pakken of om je duim als referentiepunt te gebruiken. Zijn hier nog mensen met tips?
Op een gegeven moment had ik een houding gevonden waarbij ik de rem als referentiepunt gebruik, maar dat mag dus niet omdat je niet je rem 'aan mag raken'
Nou sprak ik met iemand en die zei dat ik eens dunnere handschoenen zou moeten proberen. Dit heb ik nog niet gedaan, beetje stom dat mijn instructeur daar ook niet mee is gekomen
[ Voor 9% gewijzigd door LauPro op 27-06-2010 00:42 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!