NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Toen ik vandaag thuis kwam van het werken en even wat uit de garage wilde pakken, zag ik dat mijn motor omgevallen was

De standaard (ik heb geen bok) is/was geknakt, waardoor de motor onderuit is geschoven tegen de muur. Het rook naar brandstof en op de grond lag ook een plasje brandstof. Ik zag op dat moment niets meer druppelen, maar ik denk dat het ter hoogte van mijn bougies naar buiten kwam. Die zullen zich atm wel volgezogen hebben met brandstof
Gelukkig was er geen zichtbare lakschade, alleen de spiegel was verdraait; Wel is de schakelpook afgebroken. Ik zie het als een geluk bij een ongeluk, maar dat heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat hij onderuit is gegleden. Echter zou ik toch verwachten ergens wat krassen te zien. We hebben namelijk een nogal grove garagemuur.
Ik heb verder niets geprobeerd te ondernemen en de garage gebeld. Ze zijn hem meteen komen halen en gaan hem morgen openschroeven. De versnellingspook moet besteld worden en dat gaat pas na het weekend worden dat die binnen is en dan moet ie nog gemonteerd worden.
Dat betekend dus geen toertoch voor mij a.s. zaterdag